Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

A nők a nagyot szeretik

2008.11.27. 10:34 Line24

Sok férfi panaszkodik arra, hogy 180 cm alatt igazából nincs esélyük a lányoknál, s a 170 cm alattiak pedig a reménytelen kategóriába tartoznak. A jelenség nem korlátozódik le kizárólag a netes társkeresőkre - a való életben sem jön össze nekik annyi kaland, mint magasabb társaiknak -, viszont az ilyen keresőkön mérhető le e jelenség igazán könnyen.
Végeztem egy tudományosnak nem mondható, de alaposnak szánt kísérletet: készítettem két teljesen hasonló adatlapot felsőfokú végzettségű, sportos, középvezetői státuszú, harmincas srácról, amelyeken ugyanazokat a képeket használtam, ugyanolyan bemutatkozó szöveget tettem fel, sőt, ugyanazon levelet küldtem el 10-10 lánynak (próbáltam a lányokat - külső alapján - azonos kategóriából választani, a magasságuk mindig alacsonyabb volt, mint a placebo személyeké, s természetesen mind a 10-10 hölgy különböző személy volt!). Mindegyik adatlap 2-2 hétig volt fent: mivel úgyis a frisseknél van igazából pörgés, ha egy lány aktívan keres, akkor a friss férfiaknak fog írni-válaszolni.
Az adatlapok egyetlen egy dologban különböztek: az alanyok magasságában! Egyikük 181 cm-es srácról szólt míg a másik 171 cm-esről. (Mielőtt pár alapos úriember belekötne: a magassághoz hozzárendeltem a testsúlyt is: előbbi 78 kg-os, míg utóbbi 67 kg-os volt)

Elsőként a 171 cm-essel kezdtem a kört "X" társkereső oldalon. Összesen 4 levelet kaptam, amelyeket alacsonyabb, de vagy pufók, vagy idősebb vagy gyermeket tulajdonló avagy mindhárom paraméterrel rendelkező hölgyek írtak. Az általam kiküldött levelekre - amelyeket nem szépségversenyen elöl elhelyezkedő ill. nem napi 50 küldeményt kapó lányoknak írtam, hanem igazán átlagosnak minősülőknek (se nem sovány, se nem testes, se nem hivalkodó fotóval rendelkező, konszolidált, de még kellemes külsejű, huszas éveik második felében járó lányoknak), mindössze egy válasz érkezett! A 160 cm-es lánnyal kb. 1 levélváltásig sikerült eljutni, majd közölte, hogy időközben megtalálta álmai lovagját...

Kísérletünk második két hete a 181 cm-s srácról szólt szintén "X" társkeresőn. Ő már 6 levelet kapott (érdekes módon ebből egy már bejelentkezett a 171 cm-s verzióra is!), de igazából értékelhető (gyermektelen, hasonlóan sportos, végzettségben és korosztályban azonos) nem volt. Durván fogalmazva: csak sokkal alacsonyabb kategóriájú nők írtak. A kiküldött levelekre 2 válasz érkezett, amelyek közül mindkét esetben sikerült levelezésbe bonyolódnia alanyuknak.

Következtetés: kísérletünk - kis merítésből dolgozva - bizonyította, hogy a férfiak magasságának nagyon-nagy szerepe van a nők választásánál! Két azonos feltételekkel induló versenyző közül a magasabb viszi a prímet, kap több levelet. Alapvető elvárás, hogy egy férfi magasabb legyen, mint partnere! A 180-as magasságnak pedig vízválasztó szerepe van: a mai sikeres nőknél szinte státuszszimbólum jellege van a 180 feletti barátnak.
Személyes tapasztalataim - mivel az én is a 170-es tartomány erős közepébe esek - a fenti tézis igazát mutatják: amikor tettem egy kísérletet és a magasságomat 180-ra állítottam az adatlapomon, jóval nagyobb arányban érkeztek válaszok postafiókomba.
Tehát kijelenthetjük, hogy a magas férfiak nagy előnyt élveznek a nőknél, alapvető elvárása a gyengébb nemnek a magas hím!
(Ezen kijelentést nem gyengíti majd az a pár hölgy kommentje, amelyben - 100 esetből max. 1 - kijelenti, hogy az én párom kisebb. Ez még bőven a statisztikai hibahatáron belül van.)

Konklúzió: önmagában a nők magasság fetisizmusával nincs probléma. Ha magasat akarnak, akkor megkapják. Viszont ha ezt a gondolatot tovább fűzzűk és a hölgyek nyilatkozatait vesszük górcső alá, máris ellentmondásokra bukkanunk! Ugyanis úton-útfélen az hangzik el a szájukból, hogy nem számít nekik a külső! De a magasság csak a külső jegyek halmazában értelmezhető, ugye? Tehát, ha a nők is kattanak a külsô jegyekre, akkor a pasiknak is szíve joguk bolondulni a nagy mellekért, a kerek fenekekért, az izmos lábakért!
Szóval, kedves hölgyeim, ezentúl tessék csendben maradni, ha egy pasi bevallja, hogy mennyire fontosak a párválasztásánál a nők külső jegyei, mert bizony ez Önnöknél is ugyanígy igaz! Ez nem megvetendő, ez nem erkölcstelen, ez nem primitív, ez nem állati: ez egyszerűen az igazság!

208 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr6773457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kóristalány 2008.11.27. 14:45:12

Bacu: "Atroval valahol egyet kell, hogy értsek! Tényleg nagyon sok dekoratív kismama van a neten. Aztán nézegeti az ember, és hopp hirtelen meglátod, hogy gyerek is van..."

Látnátok az exemet, nem így gondolnátok :-)
De biztos ilyen is sok van...

soulclipse 2008.11.27. 14:48:14

ezek szerint a koristalány fiú?

kóristalány 2008.11.27. 14:49:10

Mz/X: "Nem egy pasit ismerek, aki otthagyta a megpicsult, elsárkányosodott asszonyt, majd a gyereket a nő kapta meg, hiába akarta volna ő!!!"

Sajnos ilyen is előfordul. Minden tiszteletem az olyen apáé, aki képes egyedül boldogulni a gyerekkel...

lili 2008.11.27. 14:51:38

Érdekes olvasni, amit kg-al kapcsolatban írtak korábban néhányan. A magam 55-56 kg-al, kisebb méretű ruhákat hordok, mint velem egy magas, nagyjából egykorú 52 kg-os egyik barátnőm. Én szoktam rendszeresen tornázni, ő nem, feszesebb bőrrel rendlekezem ezért tőle, összegészében én vagyok a vékonyabb.
Szerintem el vannak tájolva, akik pl. 60 kg fölötti nőt már eleve kizárnak. Egyrészt lehet, hogy a természetben hozzá passzoló embert, akivel jól érezné magát eleve így zárja ki. Másrészt ha mégis csak ez érdekelne bizonyos férfit elsődlegesen, úgy is butaság ez a paraméter követelmény, mert egy 62-63 kg-os nőnek lehet még 38-as konfekciómérete, míg akár egy 58 kg-osnak már 40-es, hiába azonos a magasság...

kóristalány 2008.11.27. 14:52:43

Atro: "Sok nő azt hiszi, hogy a pasit gyerekkel kell (lehet) sarokba szorítani"

Az a nő idióta, csak magát fogja sarokba szorítani, de nagyon.

Gvántánámérá 2008.11.27. 14:52:44

Sten, helyesen: HÜLYE (elipszilonos), nem pedig HÜJE (pontos).
Menj vissza az általános iskolába. Amikor én jártam oda, egy ilyen hibáért már simán megbuktatták az embert (gyermeket).

Mz/X 2008.11.27. 14:53:46

kóristalány

Azért nem egyedül... :)

A szóban forgó ismerősömnek van már élettársa, aki imádja a kislányt, és ez kölcsönös! Csak ugye a magyar törvények és joggyakorlat... :(

A szerelő 2008.11.27. 14:55:20

Holló 2008.11.27. 12:56:34
"...... amit csak erősít a kivétel a szabály alól."
Minden kivétel gyengíti a szabályt! Az a legerősebb szabály, ami alól nincs kivétel.

Hugi 2008.11.27. 13:58:30
"Egyébként a cikk önmagában undorító!"
Fáj az igazság :) Pedig így van, ahogy le van írva a cikkben. Nők, férfiak kizárólag a külsőségeket nézik és magasról szarnak minden belső tulajdonságra.
Aztán sírnak, hogy: otthagytak, megcsalt, szétment a kapcsolat, ... bla-bla-bla :D Magukra vessenek, így jártak. Az az első pár dugás megért nekik ezek szerint 1-2 hetet, hónapot, évet, ami a "mézeshetek" után következett be örökös konfliktusmegoldásssal, azaz veszekedéssel :) A következő párkeresésnél is ugyenezen tulajdonságokat keresik és megint csak szarnak a belsőre :) A hülyék :)
Arra lennék kiváncsi, hogy hányan jelentkeznének olyan társkereső oldalra, ahol nem lehet megadni külső tulajdonságokat. És arra is kiváncsi lennék, hogy kik jelentkeznének oda :)
Vállalkozó kedvű netguru összedobhatna kisérletképpen egy ilyen oldalt :) Én az elsők között lennék a jelentkezők között :)

kóristalány 2008.11.27. 14:56:32

Gvántánámérá 2008.11.27. 14:39:46

Én se ismerkedni akarok a kirándulás leple alatt, feleslegen húzod fel magad. Az alliteráció rendben :D

Sten 2008.11.27. 14:56:35

Gvánti, fiam, az egy akaratlagos hiba volt. Te hüje, te [sic].
Persze, gondolom fingod sincs mit jelent a [sic]...

kóristalány 2008.11.27. 14:57:54

Dövan: "Nyugi, nem azért szeretlek, mert tudsz gépelni! Aztán milyen magas vagy, mondjad! "

Ez tetszett...

bagolybagoly 2008.11.27. 14:59:19

Ennek a blognak a kitartó olvasása nyomán összeállt végre a teljes kép: azt hiszem az a fomtos, hogy a pasiknak legyen valami fixa ideájuk, hogy de ő PONT miért nem kell a nőknek:
- valahány cm
- valahány kg
- valamekkora cerka
- nincs kocsija/biciklije/nyaralója
... valami kedvenc kategóriával évekig is elsiránkozik

Rob Gordon 2008.11.27. 15:01:19

"Mo 2008.11.27. 13:31:37

Én magam 183 cm-es magas lány vagyok. Nem hiszek az alacsony pasi magas lány párosításban. Szval eleve kilőve a 180 cm alatti alany. De! csak h a pasikról is essék szó: amikor megemlítem h hány kiló vagyok (70, és aktív sportoló révén nem a háj teszi ki a látványt), attól függetlenül h vékony a testalkatom szinte lefagynak a fiúk. Mert hát a normál súly az 50-60 körül van. Nnnna persze! 60 kilósan már anorexiás lennék. És mégis látom a nemtetszést az arcukon. Ha már ők sírnak h csak 180 centi felett válogatunk, akkor hadd sírjunk mi is, h csak 60 alatt hajlandóak szóba állni a lányokkal."

Én speciel 170-185 centire és 60-80 kilóra keresek. Persze én majdnem két méter magas, és (aktív sportolóként) 90 kiló vagyok...

Még azok se írnak vissza, akiknek én írok, nem, hogy valaki teljesen magától tenne ilyet. :)

kóristalány 2008.11.27. 15:01:35

soulclipse 2008.11.27. 14:48:14

BOCS, rossz idézetet ollóztam ki...

"Ilyenkor nekem is mindig az ugrik be, hogy korábban biztos külsőségekre gyúrt a kedves anyuka, most pedig már kevesebbel is beérné... "

Erre reagáltam volna...

Gvántánámérá 2008.11.27. 15:03:20

Sten:

"Gvánti, fiam, az egy akaratlagos hiba volt. Te hüje, te [sic].
Persze, gondolom fingod sincs mit jelent a [sic]... "

helyesen:

Gvánti fiam, az egy akaratlagos hiba volt. Te "hüje", te [sic].
Persze, gondolom fingod sincs, mit jelent a [sic]...

Ez szekunda volt. Menj vissza az általánosba. Egyébként hiába próbálsz velem ismerkedni, nem vonzódom a férfiakhoz.

Bacu 2008.11.27. 15:03:22

soulclipse: kóristalány nő! :) Már iwiwen is megsasoltam! Veszprémieknek hajrá :)

bagolybagoly 2008.11.27. 15:05:43

"kóristalány 2008.11.27. 14:57:54
Dövan: "Nyugi, nem azért szeretlek, mert tudsz gépelni! Aztán milyen magas vagy, mondjad! "

Ez tetszett... "

Ja, és én is szeretem, mégha valamekkora is

GatyaPityu 2008.11.27. 15:05:49

A szerelő 2008.11.27. 14:55:20

Szerintem egy ilyen társkereső oldal halálra lenne ítélve. Az biztos, hogy nem ostromolnák az eget a látogatottsági adatok, - így a reklámbevételek sem - de gyanítom, hogy akkor is hamar le kellene húzni a rolót, ha fizetős alapon a tagoktól próbálnál így bevételhez jutni olyan társkeresővel, ahol semmilyen külsőre vonatkozó adat nem lenne megadható (beleértve a fotót is).
Szerintem ez az ötlet olyan, mintha egy cipőboltban vagy ruhaüzletben megtiltaná az üzletvezető a vásárlás előtti próba lehetőségét. De azért sok sikert hozzá, ha esetleg mégis valaki létrehozna egy ilyen oldalt. :-)

kóristalány 2008.11.27. 15:06:39

Bacu:

Ez csúnya indiszkréció volt...

GatyaPityu 2008.11.27. 15:08:52

kóristalány "Én se ismerkedni akarok a kirándulás leple alatt"

- Akkor engem jól át akart rázni egyik ismerősöm, aki azt javasolta, hogy net helyett menjek inkább csajozni valami kirándulásokat szervező közösségbe. Most mekkora égés lett volna, ha mégis hallgatok rá! :-))

kóristalány 2008.11.27. 15:09:28

Bagolybagoly: "Ja, és én is szeretem, mégha valamekkora is "

Örülök a bodogságotoknak :))

soulclipse · http://soulclipse.blog.hu/ 2008.11.27. 15:10:04

17603 veszprémi nő van az iwiwen :(

Bacu 2008.11.27. 15:11:29

kóristalány: bocs :) De azért nem igazán fognak megtalálni, lévén laknak még arra páran ;)

soulclipse · http://soulclipse.blog.hu/ 2008.11.27. 15:12:07

jó ebben pl. olyan is benne van nőként, hogy U.V. :)

soulclipse · http://soulclipse.blog.hu/ 2008.11.27. 15:12:57

ja és az iwiwen nincs olyan, hogy kóristalány he-he

kóristalány 2008.11.27. 15:14:56

Atro "- Akkor engem jól át akart rázni egyik ismerősöm, aki azt javasolta, hogy net helyett menjek inkább csajozni valami kirándulásokat szervező közösségbe. Most mekkora égés lett volna, ha mégis hallgatok rá! :-)) "

Nekem ez a módszer nem jutott eszembe, hiába, öregszem. Nyugodtan hallgass az ismerősödre. :-))Szóval helyesbítek: ez alkalommal nem ismerkedés céljából akartam kirándulni.

GatyaPityu 2008.11.27. 15:15:43

kóristalány 2008.11.27. 15:06:39
Ámátőőőr! :-) Alapszabály, hogy fórumos, chat-es nick nevet sosem adunk a teljes név mellett!! Továbbá nem töltjük ki a telefonszám, pontos lakcím (stb.) mezőket sem.
Egyébként szerencsémre sokan nem élnek ezzel az alapszabállyal, gyakran játszom olyat, hogy társkeresőkön látható nick nevekre keresek rá az iwiw-en, myvip-en, és nem is gondolnátok, milyen érdekességek szoktak kiderülni. Egy újabb post ötlet a blog tulajdonosának: miért regisztrálnak emberek párkeresési szándékkal, magukat egyedülállónak hazudva, amikor valójában a közösségi portál-os adatlapján található családi állapot mező (esetleg a feltöltött) fotók valójában arról árulkodnak, hogy az illető kapcsolatban él, de volt már arra is példa, hogy házas volt. Miért...? :-/

kóristalány 2008.11.27. 15:17:27

Bacu:
Spongyát rá :-)

soulclipse:
Megtévesztő lehet a nevem, ennyire naiv azért én se vagyok...

Mz/X 2008.11.27. 15:18:45

Atro

Mert szeretne félredugni, és ha már a "hivatalos" nőt átveri, akkor könnyebben veri át a leendő "szeretőt" is... Egyéb kérdés?

kóristalány 2008.11.27. 15:18:50

Atro:

amatőr az vagyok...

Bacu 2008.11.27. 15:19:34

Atro: valamikor mintha olvastam volna itt erről. Iwiwről volt szó, és ott is felmerült ez a kérdés.
Amúgy tényleg alap, hogy a társkeresős csajokat ott is meg szoktuk nézni :)
Sokszor ott derül ki, hogy a stúdiós beállított kép mit is takar... no megy egyéb hobbi...iskola...stb

soulclipse · http://soulclipse.blog.hu/ 2008.11.27. 15:20:10

kóristalány!
sajna lassan mennem kell indul a 6-os a haszkovóra :)

storyline :) 2008.11.27. 15:22:50

"kóristalány 2008.11.27. 15:09:28
Bagolybagoly: "Ja, és én is szeretem, mégha valamekkora is "

Örülök a bodogságotoknak :)) "

Szép pár lennénk, de sosem jön velem vacsizni....

kóristalány 2008.11.27. 15:26:01

soulclipse

Mit mondhatnék...kicsi a világ :-))

storyline :) 2008.11.27. 15:30:12

"Atro · keresemaparom.freeweb.hu 2008.11.27. 15:15:43
kóristalány 2008.11.27. 15:06:39
Ámátőőőr! :-) Alapszabály, hogy fórumos, chat-es nick nevet sosem adunk a teljes név mellett!! Továbbá nem töltjük ki a telefonszám, pontos lakcím (stb.) mezőket sem. "

Nem tudom, de én mindig úgy voltam vele, hogy vállalom a véleményemet arccal meg telefonszámmal is... És még soha sem akartak lekaratéjozni azért, mert valakit onlájn elküldtem délre....

Bacu 2008.11.27. 15:30:24

Kép nélküli csajokról is lehetne postot indítani.
Legjobb mikor levelezel velük egy csomót, majd a végén mégse akar találkozni...
De ugyanakkor néha még később is ír...
Nem igazán vágom, hogy pl egy találkában mi rossz lehet!

Aztán vannak a műtermi csajok! Millió olvasatlan maillel, ugyanakkor minden órában belépéssel.
Gondolom ők alapból csak az embert nézik, magát az irományt már csak akkor nézik, ha bejön nekik az emberke. Amúgy meg sztároltatják magukat...

Vannak a bemutatkozást nem író lányok... Őket sose tudom, hogy mit szeretnének. Nem is szoktam ilyeneknek írni.

Aztán idézeteket bemásolók, maguktól semmit se írók: ők is kérdőjelek nálam. Kihagyom őket.

Mobiltelefonos képes csajok. A kép akkora mint egy ikon, vagy full elmosódott: szintén felejtős kategória

és még lehetne sorolni...
Szóval ők is megérnének egy postot.

kóristalány 2008.11.27. 15:35:01

Bacu:

...és még csodálkozol, hogy nem találsz senkit...? :-))

storyline :) 2008.11.27. 15:41:01

Bacu 2008.11.27. 15:30:24

Már az sem OK, hogy sokáig levelezel. Ha nem akar találkozni mondjuk 3 nap után, akkor felejtős. Személyesen egy bubimentes víz mellett is meg lehet beszélni annyit, amit 1 hónap levelezés alatt. Aztán a kémia is kiderül. Ha meg olyan bűn ronda a csaj, hogy azért nem akar találkozni, akkor szintén felejtős.

bagolybagoly 2008.11.27. 15:41:19

a legnyomibbak meg azok, akik nem is regiszrálnak, na azokról a csajokról én fogok írni.

kóristalány 2008.11.27. 15:44:00

Kifejezetten jólesett ez a mai írogatás-olvasgatás, kösz mindenkinek. Pá

Bacu 2008.11.27. 15:49:54

3 nap után találkozás?
A neten dugásra lehet könnyen találni csajokat, de nem kapcsolatra!
Ha te leírod, hogy komoly kapcsolatot keresel, akkor többen hülyének néznek.
Ha csak szórakozol, akkor pillanatok alatt az ágyukba viheted őket. Csuda se érti a nőket!

storyline :) 2008.11.27. 16:03:56

Bacu 2008.11.27. 15:49:54

Pont arra lehet csajokat találni, mint az életben. Azért nem érdemes tovább várni, mert találka esetén úgyis az első másodpercben eldől, hogy lehet-e valamit a dologból, vagy sem.

Al Ghandi 2008.11.27. 16:18:01

Én 185 cm vagyok, 90 kg (de nem egy helyen :) normálisan nézek ki, 32 éves vagyok, relatív jó állásom van, lakásom, kocsim. Kedves vagyok, jó a humorom, intelligens vagyok. Szeretek kirándulni, utazni, olvasni vagy néha csak otthon pihenni. Szeretem az állatokaz, és hamarosan ha végre házba költözöm, lesznek is. Szeretnék családot, gyerekeket.

Mégsem írnak nekem a lányok a társkereső oldalakon.

Mondjuk tudom miért. Mert nem vagyok fent egyiken sem :)

storyline :) 2008.11.27. 16:19:06

"Bacu 2008.11.27. 15:49:54
...
Ha csak szórakozol, akkor pillanatok alatt az ágyukba viheted őket. Csuda se érti a nőket! "

Ez egyébként így van. Mióta van pofám 1 napra 3 randit is beszervezni, és elég jól leszarom őket, drasztikusan sikeresebb vagyok )))

Al Ghandi 2008.11.27. 16:22:02

Ez a nem tudja mit jelent a [sic]-ről jut eszembe egy sztori. Matek érettségin az egyik csaj puskázott a feladatgyüjtemény megoldásából. Azon bukott le, hogy a megoldás végére, odaírta, hogy QED, de később nem tudta megmondani, miért is írta oda, és mit jelent :)

Gvántánámérá 2008.11.27. 17:11:59

Al Ghandi 2008.11.27. 16:18:01

Én 155 cm vagyok, 98 kg (de nem egy helyen :) abnormálisan nézek ki, 42 éves vagyok, relatív rossz állásom van, lakásom, kocsim nincs. Kedves sem vagyok, béna a humorom, unintelligens vagyok. Nem szeretek kirándulni, utazni, olvasni nem tudok, ezért csak otthon pihenek. Szeretem az állatokat, és hamarosan ha végre veszek egy tükröt, látok is egyet. Nem szeretnék családot, gyerekeket.

Mégsem írnak nekem a lányok a társkereső oldalakon.

Mondjuk tudom miért. Mert nem jövök be egyiknek sem :)

GatyaPityu 2008.11.27. 20:37:55

Gvántánámérá 2008.11.27. 17:11:59

- Ezt most vehetjük valamiféle önvallomásnak a részedről? :-)

Hugi 2008.11.27. 20:40:03

Al Ghandi! Ha így van ahogy írtad, te vagy az én emberem! Én 158 cm vagyok, kedves, jó humorú, intelligens. Szeretek sütni, főzni, olvasni, kirándulni, autózni, este egy jó filmet megnézni a párommal (már persze, ha lenne párom). Családom volt, már csak a fele van meg (a lányom), de nem bánnám, ha kiegészülne egyszer (de ha nem, az sem baj). Lakásom, kocsim van, tehát nem érdekel a másé, nem vagyonszerzés a célom.
Társkeresőre az életben többé nem megyek, akárhány pasit megismertem ott, pofára estem.

GatyaPityu 2008.11.27. 21:00:56

Bacu: "Vannak a bemutatkozást nem író lányok... Őket sose tudom, hogy mit szeretnének. Nem is szoktam ilyeneknek írni."

- Akinek van képe, de nincs szöveg a lapján az minden bizonnyal inkább csak a külsejével akar hódítani, úgy véli a sikerhez az is elég, ha csak feltesz egy előnyös pózolós képet. Persze az is benne van, hogy lehet, képtelen vagy csak nagy megerőltetés árán menne, hogy kinyögjön magáról néhány értelmes mondatot (tipikusan az a fajta csaj, aki addig tökéletes, ameddig meg nem szólal).
Akiknek se fotó, se szöveg nincs a lapján, azok szerintem vagy nagyon újak még a témában, vagy valójában csak nézelődnek, kíváncsiskodnak, hogy milyen is egy ilyen rendszer.
A mobiltelefonos képeknél sokkal rosszabb kategória a sötét szobában 320*240 pixeles webkamerával készült "fénykép". Zajos, sötét, pocsék, élvezhetetlen minőségű fotó. Az újabb mobilok ennél már legalább felbontásban jobbat képesek produkálni.
Amúgy ha már a képeknél vagyunk, szerintem annyira vicces, ahogy a tükör előtt pózoló lányok próbálják magukat lefényképezni a leglehetetlenebb pozitúrákban és persze nagyon gyenge fotók születnek, főleg, ha még bele is villan a tükörbe a vaku. Valszeg' egyik sem olvasta el a gép használati utasítását, amiben megtalálhatta volna az időzített felvételi üzemmódot. Ez teljesen általános jelenség.

Akinek 2 - 3 mondatnál hosszabb idézet van a lapján, megmondom őszintén, én azt végig sem olvasom. OK, hogy van egy idézet, ami nagyon tetszik az illetőnek és bemásolja a lapjára, de hogy több oldalon keresztül versek szerepelnek, na az már szerintem gáz. Ha versekre vagyok kíváncsi, akkor leveszek egy kötetet a könyvespolcról. Az ismeretlen szerzőktől eredő giccses, nyálas versikékről pedig már inkább nem is beszélek (ezeket rendszerint a plázacica, illetve emós típusú csajok szokták előszeretettel alkalmazni).

Gvántánámérá 2008.11.27. 21:25:59

Atro:

Kijavítottam, amit Al Ghandi írt, szerintem az én verzióm fedi a valóságot. Írhatok Rólad is xD

Bacu 2008.11.27. 21:39:39

Al Ghandi: de bolond vagy vazze! Ezt most kinek írtad? :)
Pont az ilyen nyálszövegre nem ugranak a csajok, ezt is megfigyeltem már!
Az úgy megduglak, hogy a popód beszippantja a lepedőt... szövegre már inkább buknak!
Neten csak dugni akarjatok! :)
A netes p.csák rövid időn belül elfektethetők!
És ezt most ne az én genyóságomnak vegyétek! Egyszerűen ilyen a kínálat!

Gőgös Gúnár Gedeon 2008.11.27. 22:05:50

Szokj hozzá a gondolathoz, te kövér tehén, aki összeálltál egy barommal, akinek csak a farkára kellettél, és mégcsak nem is védekeztél.
Selejt vagy.

Gőgös Gúnár Gedeon 2008.11.27. 22:08:01

Kipróbálom Bacu dumáját:

Hugi: úgy megduglak, hogy a popód beszippantja a lepedőt!! Netes picsa vagy, rövid időn belül elfektetlek! És ezt most ne az én genyóságomnak vedd! Egyszerűen ilyen a kínálatod!

Bacu 2008.11.27. 22:24:40

höhö :)

Mellesleg, most viccesnek tűnik, de egyik haverom mondását tartottam be én is: a nők értékelik az őszinteséget!

Volt olyan lány, akivel tudtam, hogy nagyon nem szeretnék mit kezdeni. Meg is írtam neki, hogy mi a pálya, de ha gondolja, szívesen összegabalyodhatunk! Azt hittem ezzel elriasztom, erre jött a válasz: hát végülis, miért ne... :)

De volt 10 évvel idősebb nő is. Dumálgattunk, leveleztünk, és mondtam neki, hogy kívánom, de nem akarok semmi konkrétat, csak azt. Legyünk ilyen kapcsolatban... és lőn az is bejött!

Szóval ha nem is genyózni, bunkózni... de őszintén megmondva sokszor meglepő gyorsaságokkal el lehet jutni kellemes helyekre :)

Quark 2008.11.28. 01:02:21

A magasság genetikai adottság (nem lehet rajta változtatni), a súlyon lehet változtatni - az hogy valaki lusta alapvetően belső jellemhiba (milyen okosak is vagyunk mi férfiak :-D). Amúgy szerintem a nőknél a kiló legyen kevesebb mint a magasság (cm-ben)-105. Mondjuk ez az én egyéni ízlésem sok férfi kifejezetten a molett nőkre bukik.
A gyerekes anyák elutasításának okai:
- a gyerek bekavarhat később is (főleg amikor kamaszodik)
- az exférj és/vagy családja bekavarhat később is
- ki szeretne olyan partnert aki 2 hetente találkozik az exével, folyamatos versenyhelyzet
- meg persze a balek fíling
Másrészt sok csaj sem kezdene gyerekes férfival, legalábbis ahol ha be van állítva ez az opció, akkor erre van állítva. Valaki írta hogy még a gyerekes anyák között is van ilyen.

Bacu 2008.11.28. 08:47:23

Quark:
+ a kötöttség! Hisz, ha gyerek van, akkor mégse lehet éjszaka kimaradni közösen. Nem lehet pucéran végigflangálni az egész lakásban, szeretkezni a konyhapulton...stb és még lehetne sorolni... :)

gábbor 2008.11.28. 08:51:59

"Én 185 cm vagyok, 90 kg (de nem egy helyen :) normálisan nézek ki, 32 éves vagyok, relatív jó állásom van, lakásom, kocsim. Kedves vagyok, jó a humorom, intelligens vagyok. Szeretek kirándulni, utazni, olvasni vagy néha csak otthon pihenni. Szeretem az állatokaz, és hamarosan ha végre házba költözöm, lesznek is. Szeretnék családot, gyerekeket.

Mégsem írnak nekem a lányok a társkereső oldalakon.

Mondjuk tudom miért. Mert nem vagyok fent egyiken sem :)"


Hát bazmeg, akkor miért is olvasod ezt a "Virtuális társkeresés" blogot te kamujani, baromarc!?

Amúgy, amióta a net mindenki számára elérhető(5-6 éve nem voltak ilyenek), azóta vannak ilyen barmok (nő, férfi) mindenhol!

kóristalány 2008.11.28. 09:34:53

Bacu:
"+ a kötöttség! Hisz, ha gyerek van, akkor mégse lehet éjszaka kimaradni közösen. Nem lehet pucéran végigflangálni az egész lakásban, szeretkezni a konyhapulton...stb és még lehetne sorolni... :)"

Ez a kötöttség saját (közös) gyerek esetén is megvan. Egy gyerekes pár nehezen talál időt, módot, hogy kettesben legyen, de ezek a lopott órák annál értékesebbek...

Hugi 2008.11.28. 09:38:37

Gőgös Gúnár Gedeon! Ezt a dumát kár volt kipróbálni, nekem rohadtul nem jön be. Az előző kommenteddel pedig megerősítetted amit a férfiakról gondolok.....

GatyaPityu 2008.11.28. 09:46:46

Kóristalány:
De a saját gyerek egészen más kategória, mint egy idegen jövevény. Az ember a saját gyerekéhez sokkal jobban tud ragaszkodni, és sokkal több mindent el tud tolerálni, mint egy idegen gyerek esetén. Szerintem Bacu nagyon jól látja a helyzetet. Amúgy a legtöbb nő gyerekkel az oldalán mindig azt a frázist puffantja el, hogy ő nem pót apát keres a lányának/fiának, pedig valójában erről van szó.

Gvántánámérá:
Nyugodtan írhatsz rólam akármit, mert kurvára le fogom szarni. :-)

Bacu 2008.11.28. 10:00:13

Dehogynem pótapád keres! Ne mondja már nekem senki, hogy ne volna jó a gyereknek is egy férfi, akire felnézhet, vagyis egy apa.
És ezt a kismamák is nagyon jól tudják! Csak sokkal könnyebb úgy palira venni valakit, hogy 'nem pótpapát keresek'... majd arra bazirozni, hogy úgy is megkedveli a kisgyereket.

Nekem lány unokatesóm mondta, hogy: 'Bali, soha ne kezdj gyerekes nővel...!'
Ő is egy gyerekes apukával kezdett és megtapasztalta mivel jár...

kóristalány 2008.11.28. 10:00:53

Atro:

Igazad van, a saját gyerek természetesen más kategória.
Előfordulhat, hogy egy gyerekes nő nem elsősorban pótapát keres, de komolyabb kapcsolat szerintem csak úgy jöhet létre, ha a férfi ezt a szerepet is felvállalja.

GatyaPityu 2008.11.28. 10:05:38

Én olyan lánnyal akinek már van gyereke az előző kapcsolatából csak szexkapcsolatba mennék bele maximum.

Tépé 2008.11.28. 10:07:15

"Egy nő fogadja el esetlegesen egy más férfi gyerekét, de a férfinek egy nő gyerekkel már selejtesenk számít????"

A gyerek nem a véletlen szülötte... a bizonyos nő nagy eséllyel összejött az audis szolizott gyúrt álomlovaggal, aztán ittmaradt ez az örökség. Most meg keres valakit, aki pesztrálná is a kölyköt... lehetőleg valami jó kis lúzert... ő elvégre már kiélvezte az életet, ideje most is a könnyebbik végét megfogni a dolgoknak... "majd csak lesz egy lelkiismeretes, családszerető marha, akire amúgy rá se néznék, de a céljaimnak majd megfelel."

Na az ilyentől tudok hányni... ez remélem kicsit árnyalja a "férfiak miért nem akarnak gyermekes nőt" témát.

kóristalány 2008.11.28. 10:16:51

Tépé: "a bizonyos nő nagy eséllyel összejött az audis szolizott gyúrt álomlovaggal, aztán ittmaradt ez az örökség. Most meg keres valakit, aki pesztrálná is a kölyköt... lehetőleg valami jó kis lúzert... ő elvégre már kiélvezte az életet, ideje most is a könnyebbik végét megfogni a dolgoknak... "majd csak lesz egy lelkiismeretes, családszerető marha, akire amúgy rá se néznék, de a céljaimnak majd megfelel."

Biztos ilyen is van, de azért szerintem messze nem ez az általános. Nekem ugyan nem ingem, mégis kissé bántó, lealacsonyító a feltételezés...

GatyaPityu 2008.11.28. 10:37:57

Tépé 2008.11.28. 10:07:15
Nagyon jól összefoglaltad a lényeget.
Tegnap valami hasonlót írtam erről én is az egyik korábbi hsz.-ban. Az egy dolog, hogy a bár testileg érett, de szellemileg még fejlődőképes fruskák rátapadnak a helyi menő, kemény és laza arcokra, és összemelegednek egy kicsit. De ahhoz már ész is kell, hogy az ember kit válasszon gyermeke apjának, kitől szüljön gyereket, mert ez azért egy hosszabb távú, felelősségteljesebb döntés, mintsem hogy milyen ruciban és kivel menjen el az esti party-ra.
Ahogy a Nagymamám mondta régen: Aki amilyen virágot szakít, azt szagolja!

És bár én nem vagyok menő artz, audi-m sincs, ennek ellenére nem leszek lúzer sem, nem vállalom át más helyett a felelősséget.

Bacu 2008.11.28. 10:47:12

A legjobb mikor egy szál semmibe hírdeti magát a társkeresőn a kedves anyuka. Aztán megnézed az adatokat, és látod, hogy gyerek is van... Úgy pedig már rögtön érthetővé válik a dolog.
Ügyes balekfogó trükk :)

Másik, amikor az egyedülálló csaj rögtön leírja, hogy már a végsőt keresi, és a cél a családalapítás.
Nah az ilyen is tök para! Legalábbis csuda se akar úgy kapcsolatot indítani, hogy már rögtön meg van mondva, hogy éven belül házasság...gyerek project...

Boylepke 2008.11.28. 10:49:14

Mo 2008.11.27. 13:31:37

185 centi vagyok és egy nőismerősöm azt mondta, hogy amíg el nem érem a 85 kilót, addig bizony "karácsonyfadísz". Mosr 82-nél járok and counting... Nekem például bejönnek a nagyon magas (180+ az szerintem nőknél más a "nagyon" kategória) lányok és ezen a szinten már annyira nem is zavarna, ha pl magassarkúban 2-3 centivel magasabb lenne nálam a párom, hiszen a környezetünk döntő többsége már így is alulról szemlélne minket és fel sem tűnne nekik a különbség. Egyébként akinek egy csepp esze van, az nem fagy le a 70 kilódtól, mert ha picit utánaszámol, akkor egyértelmű, hogy nálad bizony nagyonis rendben van minden. :)

kóristalány 2008.11.28. 10:51:40

Atro: "De ahhoz már ész is kell, hogy az ember kit válasszon gyermeke apjának,"

Ez nekem kicsit naiv megállapításnak tűnik. Bárcsak ilyen egyszerű lenne a dolog...
Hogy valakiből milyen szülő lesz, az sajnos csak a gyakorlatban derül ki. Akkor meg már csak a szagolás marad (hogy a nagyi szavaival éljek).

kóristalány 2008.11.28. 10:57:13

Bacu kedves, nincs neked valamiféle fóbiád? Ha van rajta kalap... :-))

Amit írsz abban igazad van valószínűleg, de ne csak a negatív dolgokat lásd.

Quark 2008.11.28. 11:08:10

Legyen pozitív érv is a gyerekes anyák mellett:
- sokmindent benyelnek (he-he freudi elszólás) amit egy gyerek nélküli csaj nem
Viszont további negatív érvek:
- a gyerek is elcseszett lehet, az anyja által elnevelt gyerek már elég macerás
- a férfit saját családja (mármint szülei, rokonság) is baleknak tartja és ott fúrja a kapcsolatot ahol tudja.
- a legtöbb férfi azért tudja, hogy ő alkalmas-e (már) gyereknevelésre, ha még nem nincs értelme erőltetni
- az anyuka is lehet hülye, volt olyan sztori, hogy a pasas rászólt a gyerekre, hogy ne csámcsogjon, erre megkapta, hogy féltékeny a gyerekre

Hugi 2008.11.28. 11:23:52

Tépé! Kikérem magamnak a kommentedet! Ha azaz illető egy audis, agyonszolizott "álomlovag" lett volna, akkor nem itt tartanék. Pont hogy egy lúzer volt, aki kinézett családapának. Ez ugyanolyan undorító beszólás volt mint Artoé. Ezek a pasik. Elpotyogtatják a gyerekeket, mondván, hogy családot, feleséget, biztonságot szeretnék, stb, stb, aztán, ha nem tetszik, tipli, és mondom a nagy tutikat!
Ti meg tudjátok ítélni rögtön ránézésre, hogy kiben bízhattok, és kiben nem????

Hugi 2008.11.28. 11:26:58

Látjátok, ezért mondják azt, hogy a pasik csak a prototípus voltak! Ők akarnak mindig a Jani-szerepben tetszelegni, főnökösködni, uralkodni, de ha valami nem úgy meg ahogy akarják, akkor felelősségvállalás nuku, kalap-kabát, és már csak a hátát lehet nézni az illetőnek, menekülés közben. Gratulálok Uraim!

Hugi 2008.11.28. 11:28:32

Kóristalány, Veled tökéletesen egyetértek, csak az maradt ki, hogy a szagolás a csajoknak marad. A pasik nem szagolgatnak, ők dumálnak.

kóristalány 2008.11.28. 11:57:31

Nehezemre esik elhinni fiúk (bár természetesen nem vonom kétségbe), hogy ezt a rengeteg negatív dolgot a gyerekes nőkkel kapcsolatban mind saját magatok tapasztaltátok meg. Ha mégis így van, nagyon sajnálom.
Ha viszont csak egy elméletet hangoztattok, gondolkodjatok el egy kicsit a dolgon.
Adjatok lehetőséget annak a nőnek, hogy bebizonyítsa, attól, hogy gyereke van, még ugyanolyan értékes ember (ha nem értékesebb), mint gyerek nélkül lenne. Ha megismeritek, talán már nem is fog számítani, hogy másé az a gyerek...

Quark 2008.11.28. 12:24:33

kóristalány: ha megnézed a negatívumokat akkor látható, hogy a nő hülyesége igazándiból csak egy-két esetben játszik (főleg a gyerek elcseszett nevelésénél), többinél a közvetlen környezet a hibás. A legtöbb esetben az exférj szokott kavarni. A legfélelmetesebb szituáció ha apuka úgymond "megjavul" és vissza akarja szerezni a családját, a nő meg a gyerek miatt hajlamos ebbe belemenni, a pót apuka meg mehet ahova akar.
Különben meg nyugi az értelmesebb férfiak mérlegelik az előnyöket, ha már kompromisszumot kell kötni inkább egy gyerekes nő mint egy dagadt.
Amúgy persze nem mindegy, hogy a nőt úgy hagyták ott, hogy nem volt előre látható, vagy már mindenki mondta a környéken, hogy rá fog fázni ezzel az alakkal, csak őnagysága azt hitte a gyerek mindent megváltoztat. Illetve vannak nők akik bevallottan úgy képzelik el az életüket, hogy fiatalkoromban a szüleim tartanak el azután a férjem.

GatyaPityu 2008.11.28. 12:30:23

Hugi: én meg azt kérem ki, amikor valaki azt kéri számon rajtam, ami nem az én saram. Gondolok itt most arra, hogy többek között te is neheztelsz rám, amiért kimondom: én nem akarok más felelőtlensége miatt magamnak plusz felelősséget vállalni. Volt rá példa, hogy írtam egy lánynak aki a bemutatkozójában "elfelejtette" közölni ezt az aprócska "szépséghibát" (van egy ilyen vicc) hogy neki már van egy porontya, és amikor ezt számon kértem, hogy miért is nem írta bele a bemutatkozójába (mert ez azért nem olyan mellékes tény, mint az, hogy a legutóbb amikor a fodrásznál járt, milyenre festette a haját), akkor jól leoltott a csaj, hogy ez a baj a pasikkal, nem vállalják a felelősséget. Erre én is megmondtam neki a magamét: a fenébe is, talán inkább annak kellene vállalnia, aki megcsinálta az a gyereket, nehogymá' én legyek a f*sz, amiért nem vállalom be helyette! Nem én voltam, aki megcsinálta a gyereket, én nem követtem el ezt a hibát, úgyhogy hadd döntsem már el, hogy akarok-e ilyen plusz problémát a nyakamba vállalni, amit egy idegen gyerek jelent, vagy sem. Egy kicsit el vannak tévedve egyesek, fordítva ültek fel a lóra (igen, Hugi, láthatóan te is ilyen vagy). Majd ha lesz saját gyerekem, akkor azért nekem kell vállalni a felelősséget, de más helyett nem fogom. És ameddig nincs saját gyerekem, egyáltalán nem irreális elvárás, hogy a partneremnek sem legyen, nem a partvonaltól kívül dumálok.

kóristalány 2008.11.28. 12:37:09

Quark 2008.11.28. 12:24:33
"Különben meg nyugi az értelmesebb férfiak mérlegelik az előnyöket, ha már kompromisszumot kell kötni inkább egy gyerekes nő mint egy dagadt."

Kösz, ez igazán megnyugtató...

bagolybagoly 2008.11.28. 12:42:51

a gyerek alapjában véve egy csoda egy ajándék. én nem látom fertelmes bűnnek vagy személyem allen elkövetett attrocitásnak, ha egy férfinak gyereke született egy korábbi házasságból. sajnos (hangsúlyozom csak ebből a szempontból sajnos, amúgy természetesnek tartom) válás után a gyerekek nem nagyon maradnak az apjukkal. de nekem nem forrna vérem attól, hogy "más sarát" kell bevállalnom, vagy hogyan is fogalmaztak itt egyesek. "sarát". azt hiszem, aki ilyet komolyan gondol, az a saját gyerekeivel kapcsolatban is ... hát. túl sok jóra nem számítanék.

Hugi 2008.11.28. 12:44:44

Atro! Én nem kérem számon Rajtad más hülyeségét. Csak önmagában ez a gondolkodásmód nem túl szép. Én senki előtt nem titkolom el a lányom létét, sőt büszke vagyok rá. Csak ez a felelősségvállalósdi nem túl igazságos. Odáig rendben van, hogy egy nő tudja eldönteni, hogy a pasi alkalmas-e apának, de ahogy azt Kóristalány is mondta, csak a gyakorlatban derül ki az igazság. Akkor meg már nincs választás. A nőnek legalábbis.
Ezt kéne felfogni, hogy a pasik felelősségvállalása a fasorban sincs. Ők élik az életüket, más mindenki meg le van sz...va a felismerhetetlenségig. Pedig a gyerekcsinálásban ők is benne vannak ám! Természetesen ez a Te dolgod, hogy eldöntsed akarsz-e ilyen kapcsolatot vagy nem, de ne azzal magyarázd, hogy ledegradálod az egyedülálló anyákat. Mert nem tudod milyen felelősség és munka egyedül nevelni egy gyereket. Az viszont tényleg nem volt korrekt, hogy a csaj elhallgatta a gyereket. És szerintem egyáltalán nem ülök fordítva a lovon, hisz ha esetleg randizom valakivel, ami nem nagyon fordul elő, rögtön azzal kezdem, hogy legyen tudatában, hogy van egy lányom. Így el tudja dönteni, hogy akarja-e tovább a dolgot vagy nem, s így senki sem sérül érzelmileg.

Hugi 2008.11.28. 12:48:21

Quark! Egyetértek Kóristalánnyal. És Bagolybagollyal is.

Hugi 2008.11.28. 12:52:34

Úgy egyébként észrevettétek, hogy mennyire eltértünk a pasik magasságáról a "Kell-e a kapcsolat utánfutóval együtt is?"-témára?

GatyaPityu 2008.11.28. 13:09:19

Bagoly: "...hogyan is fogalmaztak itt egyesek. "sarát". azt hiszem, aki ilyet komolyan gondol, az a saját gyerekeivel kapcsolatban is ... hát. túl sok jóra nem számítanék."

- Rosszul értelmezted. "Sár" alatt azt értem, hogy ha egy lány - mint ahogy a hsz.-okból itt is kitűnik - a volt pasija miatt (aki állításuk szerint lehet, hogy akarta a gyereket, de mégis lelépett), engem hibáztatnak, ha így face to face kinyilatkoztatom, hogy én nem akarok más gyerekének nevelésével vesződni, nem szeretnék ilyen párkapcsolatot. Nem értem, miért vagyok én a bunkó, amiért ezt így nyíltan kimondom (ahelyett hogy mellébeszélnék, hazugságokkal a lányhoz édesgetném magam, aztán később lelépnék mint esetleg a gyerek apja tette anno).
És igen, én valóban nem szándékozom még családot alapítani. Az is felejtős, aki házassági, családalapítási reményben akar velem megismerkedni. Nincs ezzel baj, csak annak a lánynak sem én vagyok a megfelelő partnere. Én egyszerűen csak szeretném valakivel kettesben jól érezni magam, közös programok, kirándulás, mozi, stb. (igen, benne van a ffi-nő intim kapcsolata is), de mindezt kötöttségek nélkül. Házassági papír, és egy gyerek okozta plusz teher nélkül. Azt nem mondom, hogy örökké így lesz, de most magamat még nem tartom alkalmasnak az apa szerepre, nem is vágyom erre, csak jól szeretném valakiivel érezni magam. Ennyi. Miért én vagyok a bunkó, amiért ezt így felvállalom, kamuzás helyett? Nem degradálok le senkit, csak nyílt lapokkal játszom... (és persze elvárom, hogy velem szemben is így járjanak el).

Hugi: láthatóan a magasság témát már tegnap túlbeszéltük, ezért kanyarodott el a téma. :-)
Most pedig én is "elkanyarodom" majd este még még visszanézek. Üdv mindenkinek, kellemes hétvégét!

bagolybagoly 2008.11.28. 13:14:23

atro te is félreértetted. és én is nyílt lapokkal játszom.
a helyzet egyszerűen nem olyan egyszerű, hogy ha két ember megpróbálja egyedül és megsem megy akkor ott az csak és kizárólag sár lehet, a nő meg valami second hand bóvli. a kapcsolatok felbomlásának millió oka van, gyerekkel vagy anélkül. és ezek közt még az a felállás is előfordul, hogy egyik fél sem hibás. abban se lennék teljesen biztos, hogy minden társkereső egyedülálló anyuka veled szeretné felneveltetni a gyerekét, amennyire én látom (bár bevallom nem végeztem kiterjedt kutatások) a legtöbb fiatal anyuka inkább szórakozni szeretne, ahelyett újabb és újabb apa-jelölteket tukmáljon a gyerekére.

Hugi 2008.11.28. 13:15:41

Atro! Ezzel kellett volna kezdeni. Ez inkább magyarázat, hogy magadat nem tartod még alkalmasnak az apaszerepre.

Quark 2008.11.28. 14:30:17

Az alkalmas nem jó szó, ha úgy adódik a helyzet lehet hogy jobb apa volna egy ilyen férfi mint egy-kettő mostani gyakorló apa, inkább a legtöbb így gondolkodó férfi úgy érzi, hogy még egy kicsit élne a világba (amit Atro írt) legalább pár évet, mielőtt felvállalná a más vagy akár saját gyerekével járó gondokat, lemondásokat.
Emellett minden tiszteletem azoké az anyáké akik egyedül nevelik a gyermeküket, a mai világban ez biztos nem könnyű. Valószínűleg jobban megbecsülnek olyan dolgokat amit más gyerektelen lányok nem.
Amúgy meg a párválasztás nem patikamérlegen zajlik, ha kell egy nő akkor is kell, ha gyerek van. Inkább a net lóvásár jellege nagyítja fel a legkisebb negatívumokat is.

kóristalány 2008.11.28. 14:55:30

Atronak igaza van, hogy még nem akarja lekötni magát. Jobb, ha a fiatalok kiélvezik a függetlenséget (és megtapasztalják az önálló élet nehézségeit is), mielőtt családot alapítanak. Így talán könnyebben veszik majd a kötöttséggel járó akadályokat. Persze ez se minden esetben igaz.

kóristalány 2008.11.28. 14:58:45

Quark 2008.11.28. 14:30:17
"Valószínűleg jobban megbecsülnek olyan dolgokat amit más gyerektelen lányok nem."

Nem is tudod micsoda élmény, ha a tesóm néha elvisz kocsival nagybevásárlásra, és nem gyalog kell cipelnem a dög nehéz cekkereket. Oh, az élet apró örömei...

Al Ghandi 2008.11.28. 16:05:42

Hugi, nagyon hízelgő amit írsz. Nekem még nincs gyerekem, de még olyan párt keresek, akivel együtt alapíthatunk családot. Korábban már próbáltam egy gyermekes anyukával is ... és bár lehet, hogy az ottani adottságok hozták, de sok sebet szedtem össze.

Amúgy a hozzászólásom vicces próbált lenni. Mint az egyszeri ember, aki lottó főnyereményért imádkozik, lottózás nélkül.

Gábbor: roppant elmés hozzászólás. Sokat tettél hozzá a beszélgetéshez. (ééérted?)

hungarianmodels · http://www.hungarianmodels.hu 2008.11.28. 17:57:00

a magasság mindenütt fontos, sajnos vagy szerencsére?

Gőgös Gúnár Gedeon 2008.11.28. 23:03:20

Hugi! Egy szerencsétlen dagadt, lúzer vagy, törődj bele. És ne akarj másokat felelőssé tenni ezért. A magasságra visszatérve, alacsony is vagy. Szóval örülj, ha szóba áll veled valaki.

koristalány 2008.11.28. 23:08:03

Egyébként férfi vagyok.

Hugi 2008.11.28. 23:10:35

Na jó, bevallom. Tényleg szörnyen elhíztam, ápolatlan vagyok, zabálom a csipszet és igénytelenül öltözködöm. De könnyebb mindezt a férfiakra kenni, hogy az ő felelősségük, mint megváltozni. Ezért fröccsögök a neten. Lőjetek le!

Hugi 2008.11.29. 20:27:19

Gőgös Gúnár Gedeon! Nomen est omen! Már ha tudod, hogy mit jelent ez. Te meg egy gőgös beképzelt tapló vagy. Mi a fenét kritizálsz, amikor végig sem olvastad, hogy miről írogattam????
Aki pedig az én nickem alatt írogat, üzenem, hogy tanuljon meg legalább rendesen írni helyesen, ugyanis én csak egy "cs"-vel fröcsögök itt.
De azt hiszem be is fejeztem, mert kezd itt túl sok lenni a paraszt, és kezdünk átmenni személyeskedésbe a beszélgetés helyett. Ehhez pedig nem vagyok hajlandó leereszkedni.

GatyaPityu 2008.11.30. 15:48:12

Hugi, ezért kell inda.hu -s regisztrációval védett nick-névvel hozzászólni. Én eleve nem is értem, hogy mire jó ez a regisztráció nélküli hozzászólási lehetőség. Csak lehetőséget teremt a más nevében történő lejárató, trágárkodó hozzászólásokra.
Lehet, hogy ha regisztrálva lehet csak hozzászólni, akkor kevesebben fognak ide írni, de a minőség mindig előrébb való mint a mennyiség - legalábbis szerintem.

kóristalány 2008.11.30. 19:30:24

Fogalmam sincs mi lehet a jó abban, ha valaki más nevében próbál írogatni. Remélem, legalább jól szórakozik. Gyerekes...

pollipudlipötty 2008.12.03. 14:58:42

Aj-aj milyen érzékeny itt mindenki. :) Szerintem teljesen normális, hogy a nő nagyobb, erősebb (=magasabb, izmosabb) férfit akar, a férfi meg kissebb nőcit, aki mellett kihúzhatja magát és tényleg férfiként viselkedhet. Nincs evvel baj, mondom én ezt úgy, hogy nem vagyok egy madárcsontú leányzó....sokévi versenysport van mögöttem (úszás, vizilabda) és emellé sajnos hízékony is vagyok, ha nem figyelek oda, hogy mit eszem vagy kevesebb időm jut a mozgásra, akkor elkezdek kerekedni. Nekem is alap volt, hogy olyan fiút találjak, aki nagyobb, erősebb nálam. Nem azért mert hülyén nézne ki mellettem egy 60 kilós 170 centis srác, hanem mert nem örülnék neki, ha belőlem néznék ki a nagyobb pofont. :D Kétszer voltam netes társkeresőn, rövid ideig, találkozgattam is az ott megismert fiúkkal, de nincsenek túl jó tapasztalataim. Szerintem nagyon sok párkeresőnek egyszerűen irreális elvárásai vannak, emellett sok a görcsös, frusztrált ember, aki magával sincs teljesen rendben és csodálkozik, hogy miért nem jön össze már valakivel.

angelbird 2013.12.02. 11:42:27

bongacams.com/track?c=225550

josefine.hu/index.php?from_id=198

webkamchatek.blogspot.hu/

www.kufircchat.mindenkilapja.hu
aki akar modelkedni vagy ha van oldalad akkor kereshetsz egy kis pénzt partnerprogramba emailban kérhettek segitséget
süti beállítások módosítása