Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

2008 kommentjeiből

2009.01.13. 12:33 Line24

Szeretnék megmenteni az enyészettől pár érdekes véleményt tartalmazó kommentet azzal, hogy egy postban ismét elétek tárom, hátha elkerülte a figyelmeteket.

- Szerintem a nők 3 dologra buknak:
légy fasiszta jellem (jobb vagyok nálad ribanc), légy okos (kibaszottul megerdemelnem hogy elnök legyek) es légy világlátott és tapasztalt (ez a hely a szar, te is tudod, gyere velem vilagga ahol jobb)
Ülj le valami olyan helyen, ahová sok nagyon szép nő jár és figyelj. Figyeld a legeslegszebbek tekintetét. Ha van szemed hozzá, ha érzed a testbeszéd rezdüléseit, látni fogod, hogy mennyire rettegnek a nők, mennyire fossnak, hogy ki mit gondol rólunk. Az egész életük egy rémálom a folytonos megfelelési kényszer miatt. Egy természetes gesztusuk nem lehet, minden, minden művi. Egészen kicsi kislány koruk óta így megy ez.
Egy merő görcs. Ha szépek azért, ha nem annyira szépek, akkor meg azért. Nőnek lenni életre szóló paralimpia. 

- A gáz az, hogy a korosztályunkba tartozó független nők nem egészen normálisak.
Ha még nem volt házas, akkor mostanra egy műlaza, belülről kiszáradt, megkeseredett emberré lett, olyan furin nevetnek, és hangosan "lazulnak" mindenkivel. (Elég csak egy bulin körülnézni: a semmi poénokon hangosan és sokáig kacagó nők magányosak. A legvirgoncabb, legvagányabb (inkább csak álvagány - érdemes megpróbálni ezeket a csajokat valami valóban szokatlan helyzetbe belevinni és máris meghátrálnak) mind "pasitlanok"! - a szerk)
Ha meg volt, de vége, akkor többnyire akkora sebeket kaptak, amik miatt pavlovi reflexel záródnak be minden közeledés előtt!
És igen, jól látod, az élet által még le nem darált fiatalabb példányoknál a külső és a külsőségek sokat számítanak.
Egyetlen esélyed van: járj olyan társaságba, ahol a belső értékek dominálnak. Pl. nézz szét kicsit a vallásod/egyházad környékén, legyél önkéntes, ilyesmi!


Nem merek már visszamosolyogni.
Egyszer a Combinón ültem, velem szemben irtó helyes srác. Néztünk egymás szemébe, csak úgy... és amikor a villamos kezdett befékezni a megállóba, a srác rámmosolygott, és elkezdett szedelőzködni. Gondoltam, úgyis leszáll, tehát búcsúzóul rávillantottam egy kétszázvattos igazi mosolymosolyt ... erre a srác abbahagyta a szedelőzködést és mosolyogva ült tovább a helyén. És nézhettem vele farkasszemet vörös fejjel még egy megálló alatt, amíg a következő megállónál valahogy sikerült lemenekülnöm a járatról :D Ilyen piszok átverés után hogy legyen mersze az ember lányának bárkire is visszamosolyogni? :D


A nevem ott fent egy kereszt.
Egyetértek azon véleményekkel, hogy valami gond van az ismerkedési "kultúrával". Nem egészen normális, ahogy ez működik. De természetesen én sem nyugodtam meg ennyiben és tobzódva, tajtékozva túrtam az agyaram ilyen szexualitás után. Romantikus alkat vagyok.
Csóró, nyomi családban születtem, én sem vagyok nagyon attraktív, sikerorientált alkat, normál állapotomban csöndesebb, visszavonultabb, de ebben inkább átlagos, szóval annyi, hogy nem annyira nagypofájú. Külsőmre nézve Brad Pitt-hez képest nyomi jegyekkel, valamelyest elálló fülű, de normális mintából kiindulva mindenképpen a szebbek közé tarozom. De ez mindegy, mert az elvárasok gyakorlatilag végtelenek ma. 
Nagyon-nagyon kellett egy leány. Sikerre valónak is éreztem magam a részleges adottságaim miatt, szóval próbálkoztam. Jártam szórakozóhelyekre, megszólítottam csajokat, mégis mindig elutasításaim voltak. Okos gyereknek is számítok, végig komoly iskolákba jártam (felsőoktatást is beleértve), mégis nagyon sok keserűséget szereztek nekem a szexuális elutasítottsággal kapcs. élmények. Ez lényegében arra ösztönzött, hogy feladjam a válogatást, és szerezzek olyan barátnőt, amilyet tudok. Szereztem is. Még helyes is volt. Volt egy természetes alkalom, valami államigazgatási szervénél, hivatalnál álltunk sorba, és hát felvettem szépen a nagyképű pózt, amit ehhez kell, és ledumáltam vele a randit stb. 

Amilyen lányok az én szememben megcsillantották azt a sötét, vágyakozó érzületet, azok mindig sokkal dögösebbek voltak (vagy annak tűntek), mint amilyenekkel én meg tudtam ismerkedni, kapcsolatot tudtam kezdeményezni. Az én képességeim nem voltak elegendők, hogy betöltsem a kívánságaimat, úgyhogy (emiatt mindig szomorkodva), a társasággal piáltam, és elnyomtam magamban a vágyamat, nem mutatva ki semmit belőle.

De mondanom sem kell, az ivás nem volt elég. Minimum természetfölötti képességet akartam. Azt akartam, hogy meg tudjam szerezni az elérhetetlent. Úgy jött ki, hogy egy ideig trance-es diszkóba kezdtem járni és kapcsolatba kerültem némi tipikus magánforgalmú doppingszerrel. Pl. extasy. Az eredmény: természetfölötti képességek. Nagyon-nagyon tudtam táncolni. Nagyon-nagyon tudtam hódítani. Bárkit. Akibe csak szerelemre gyulladtam, ott a parketten, meg tudtam szerezni!

Barátaimmal voltam Balatonon. Olyan egyetemista lányokkal nyaraltunk, akik még nem vállalták nyíltan a bulizást. Beittam velük, ahogy máskor. Viszont ők eljátszották a szentet: kioktattak és kiutáltak, mintha idegen lennék. Másnap átszellemülve 
keltem fel, magamra vettem a megszégyenülést, például mindenki után elmosogattam. Aznap külön mentem tőlük. Ott hallottam meg Jézus Krisztust. Valódi természetfölötti esemény volt, megértettem, hogy személyesen Jézussal találkoztam

Nagyjából egy év múlva találkoztam megint Istennel. Elmentem a Hit Gyülekezetébe, és megtértem. Elhagytam a szórakozóhelyre járást, a régi barátaimat, stb-t és például a dohányzást is. Azóta pedig még több Istennel kapcsolatos szeméyles élmény ért. Tulajdonképpen a társkereséssel (és egyébként például az anyagiakkal) kapcsolatos problémáim jelentéktelenné lettek. Nem mellesleg találkoztam is azzal a Nővel, akit Isten adott, hogy megmutassa, milyen a beteljesült, igaz szerelem: az eredeti ajándék, aminek elérhetetlensége miatt mindenki kergeti ezeket a hülye pótmegoldásokat vagy alantas, gonosz megoldásokat.
Mert amit te tudsz megszerezni a fülig érő-mosolygós, szerelmes feleség helyett, az vagy bűn, vagy nem elégít ki!

Várom leveleiteket az fvtr@citromail.hu címen!

36 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr15784065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

W Joe 2009.01.13. 13:28:25

Érdekes kommentek :)

imre42 2009.01.13. 13:43:16

Á, francokat, a többség csak az elsőre bukik. A másik kettőt próbáltam, és nem jött be.
(Most azon gondolkodom, hogy írjak-e ide szmájlit, mert igazából nem gondolom én ezt egészen komolyan, de a tapasztalataim alapján úgy kellene.)

Archenemy 2009.01.13. 13:45:34

fasisztázás -> index címlap :p
Tudom, az ajánlószöveget nem a bolgíró írja, a blog az jó, a kommentek érdekesek voltak.

baggins21 2009.01.13. 14:02:24

Az utolsó a legnagyobb!! Mekkora flashback lehetett a sok ekitől! Biztos csak ekit szedtél e fiam? :D Lehet a hitgyüli terjeszti a kábszert mint a scanner darklyban a cég? :O

Andie 2009.01.13. 14:02:57

Mekkora buli lehetett má, ahova Jézus is elment?! (hisz ott látta meg)
Nekem is kell abból az anyagból :D

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2009.01.13. 14:06:23

tul sok at dobtal diszkokekszbol...

iBKV 2009.01.13. 14:10:42

Az első komment írója jelentkezzen itt, vendégem 1 korsó sörre! :) Szívemből szólt. Nem, nem nézem le a gyengébbik nemet, csak ez a megfelelő algoritmus kifejtése ahhoz, hogy ne ess pofára és ne szívják a véred.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2009.01.13. 14:17:02

Minden megbecsülésem a Hit Gyülekezetnek (amelynek magam is tagja voltam több évig), de az igazsághoz hozzátartozik, hogy az ilyen gyülekezetek többségében még nagyobb probléma a társkeresés mint a "világban"...

Közöd?? (törölt) 2009.01.13. 14:17:37

marhaságok, a nők jól megvannak az az igazság, és 1000% el nyomulnak a külsőre. akár egy nyálas idióta is lehetsz aki mindennap elsírja magát, ha jól nézel ki nyerő vagy

Flashzee · http://www.flashzene.com 2009.01.13. 14:23:29

Archenemy! Az a legjobb komment, nem volt benne kivételesen átverés sem!

szépmező 2009.01.13. 14:26:27

az utolsó poszt kissé szenteskedő...

bár ki tudja, akár igaz is lehet.

ezzel együtt a hit gyülit nem tartom tutira olyan helynek, ahova Isten szívesen benézne

KiNG 2009.01.13. 14:45:39

1. Ez így van, de ezzel csak rövid távra lehet berendezkedni, dugási célból ;)
2. Ez is így van, a gyakori mosollyal, nevetéssel próbálják meg ellensúlyozni mások előtt, mert magányosak (és esetleg boldogtalanok).
3. Biztos beleszeretett a mosolyodba :)
4. Na ugye, itt is drog van, attól láttad Te Istent. Drogozz még egy kicsit, jó kis könyv is születhet belőle, lásd Biblia.

Hypofx 2009.01.13. 14:45:53

Jobb vagyok nalad......ettol lennek fasiszta??? LOL:)))

ilzen minek ir blogot?

FlybyWire 2009.01.13. 14:47:47

Az utolsó posztot egy gyengeelme írta, akit aztán kellőképpen darabokra is szedtünk itt anno.

FlybyWire 2009.01.13. 14:48:21

Az első poszt pedig nem egy embertől származik, hanem 2 külön komment összemosása.
Ejnye, t. bloggazda, ez nem fair...

Stupidella 2009.01.13. 14:56:22

Én az elsővel nem igazán értek egyet. Bár az is lehet, hogy belül pasi vagyok. :)
Én ugyan nem görcsölök ilyen hülyeségeken, hogy ki mit gondol rólam. Akinek nem tetszem, nézzen mást.

GatyaPityu 2009.01.13. 14:57:29

A legutolsó komment elkövetője súlyos eset... Íme az élő példa arra, hogy miért nem szabad legalizálni soha a drogokat.

Stupidella 2009.01.13. 15:01:07

@Atro: a szektákat még inkább be kéne tiltani...

GatyaPityu 2009.01.13. 15:03:53

@Stupidella: Ebben egyetértünk. Amikor egyszer véletlenül odakapcsoltam az ATV-re egy vasárnapi napon, ijesztő látvány volt az a sok átszellemült zombi szerű fej, tekintet a TV képernyőjén.
Az utcán udvariasan, de rövid úton szoktam őket elhajtani, mint a magzatvizet, amikor megállítanak és próbálkoznak a hülyeségeikkel.

gabcigirl 2009.01.13. 15:04:53


Szépmező:

ezzel együtt a hit gyülit nem tartom tutira olyan helynek, ahova Isten szívesen benézne...

Szerintem erről inkább kérdezt meg Őt:)))

Stupidella 2009.01.13. 15:06:12

@Atro: jártam már én is úgy, hogy odakapcsoltam véletlenül. Tényleg ijesztőek, mintha agymosottak lennének.

changebug (törölt) 2009.01.13. 15:11:41

Az elsővel egyetértek.
Néha úgy érzem, hogy a helyes ismerkedés az lenne, ha először gyomorszájon vágnám a nőstényt - látod milyen kibaszott férfias vagyok hülye picsa, majd kifejtenék neki egy Lagrange-középértéktételt maradéktagostul aztán mondanám, hogy irány a tenger.
Bánj egy nővel normálisan leszar. Küldd el a picsába, ragaszkodni fog. Mert önérzete van meg igazolni akarja magát. Hülyék a nők.
Ja meg élni akarnak. Háh beszarok. Mi a fenét csináltak az középiskolában/egyetemen? Én majdnem meghaltam, annyira éltem.

Sajnos a másodikkal is.
A természetes viselkedés ciki.

A harmadikat nem fogom agyilag.

A negyediktől belém fagyott a szar. Bár mondjuk én is voltam gyorstalpaló politeista - mikor egy reggel arra tértem magamhoz, hogy nem bírok felkelni a sárból és a szívem 200-at ver. Kicsit sokat ittam meg szívtam. De én csak szimplán leálltam. Ma már csak diétázom, havonta egyszer sörözöm - hardverreset.

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.01.13. 15:25:22

Az elso butasag. A fasisztazas resze mindenkepp - igazabol fellepest es nemi macsosagot varnak (de aztan a kapcsolatban megprobaljak kiolni beloled ;) ). Az okossag meg sima tevedes. Annyira nem igy van, hogy az, ha sokkal okosabb/muveltebb/tanultabb vagy (es ehhez neha nem kell nagyon okosnak lenni ;) ) az altalaban inkabb hatrany. Ahhoz, hogy ne legyen ilyen keseru velemenye az embernek, a trukk 'csak' annyi, hogy a megfelelo nokkel kell kezdeni. Szakmunkaskent altalaban nyilvan nem lesz tul sok sikere az embernek az egyetemi tanarok kozt, de akademikuskent sem a mukormos lanykakkal.

ergerberger 2009.01.13. 15:26:39

"- A gáz az, hogy a korosztályunkba tartozó független nők nem egészen normálisak."

Ez igaz még a férfiakra és a transzvesztitákra is.
Meg a gyerekekre is.

holas 2009.01.13. 15:30:59

A hitgyülekezetet mi emberek hívtuk életre és néhányan ott lelik meg önmagukat, vagy a törődést. Más vallását leszólni, vagy a vallása miatt befikázni nem szép dolog. Ez mindenkinek a magán ügye. Egyáltalán nem szimpatizálok velük, de társadalomban élünk és létezik mindig egy másik vélemény. Nem az oda tartozó embereket kell szidni, hanem azt, aki csinálja és aki így csinálja az egészet.

Másrészt soha nem is volt szó arról, hogy a drogokat legalizálják bárhol is!
Ezt nem tudom ki találta ki...

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.01.13. 15:36:49

szerintem ez orbitális nagy marhaság

2009.01.13. 15:45:02

Nemtom, szerintem mindegyik poszt hülyeség.
Normális csaj vagyok, aki elszúrt pár kapcsolatát, vagy rosszul választott, tök mindegy.
Elfogadom magam olyannak, amilyen vagyok, igaz így 50 kg-san nem is olyan nehéz, sőt már-már elégedett vagyok a kinézetemmel (jobban nézek ki, mint néhány 20 éves, ugyan mi aggódni valómnak kellene lennie?:)) A tökéletestől fényévekre vagyok, de a pasik tökéletesek, csókolom???
Nevetek a poénokon, mert alapból derűs a beállítottságom, szeretek viccelődni, és ha velem viccelődnek.
Nem fogok lemenekülni a villamosról, ha rámmosolyog valaki, inkább megkérdezem milyen napja volt, hogy ilyen vidám, ergo megismerkedem vele.
Hitgyülibe meg nem megyek, azé'se.:))
Nemtom, lehet, hogy UFO vagyok?:)

hoel 2009.01.13. 15:47:06

1) modoros+ szexista
2) simán modoros
3) butuscsaj+ modoros
4) skizofréniás

Mikrobi 2009.01.13. 15:52:12

A hitgyülisek minden blogot felhasználnak arra, hogy reklámozzák a vallásukat. Iszonyúan nyomulnak.

hangászsün 2009.01.13. 17:30:23

Traktorka, fehér vagy és hollószerű csőr van a szád helyén?:) Tényleg UFO!
De ez a jobban nézek ki mint egy húszéves... miez verseny, ne mondjátok, a választ tudom sajnos? Ha jobban kinéznék kiesnék!

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2009.01.14. 12:42:03

Egy kis off:
kedves Blogszerkesztő!
A nickemhez tartozó e-mail címről küldtem egy e-mailt a blogban feltüntetett címre. A válasza fontos lenne, de ha nem érkezett meg, azt kérem e-mailen vagy itt a kommentben jelezze.

Rusznák Tamás · http://probona.hu 2009.01.17. 23:03:50

Ezek egy dologra alkalmasak, meg ideologizálni, hogy miért várunk ölbetett kézzel a cso(r)dára. :)(Mert hülye mindenki, nem veszik észre meg nem mutatott értékeinket és nem találják ki a ki nem mondott gondolatainkat.) Le kell váltani őket!
süti beállítások módosítása