Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

Olvasói levél - Nős pasi

2009.01.21. 12:10 Line24

A következő olvasói levél egy olyan jelenségről szól, ami jogosan vált ki ellenérzéseket a hölgyekből: jó néhány párkapcsolatban tengődő férfi vadászik a netes társkeresőkön újabb áldozatok után. Egyik sem vallja be a kezdetek kezdetén, hogy nem főállású asszonyt keres, hanem mellékállású pozícióra hirdet. Így sok esetben nagy csalódás éri az ártatlan és tisztességes felet.

Nős vagyok. Már egy ideje. Otthon elvileg minden rendben, de olyan állóvízes. Hiányzik a pezsgés, meg minden, ami ezzel jár. Ne értsetek félre, imádom az asszonyt, nagyon rendes és kevés a konfliktus is, szóval egyáltalán nem bántam meg, hogy elvettem. Nem akarom őt megbántani, sem elhagyni, de kell valami plusz.
Nehezen tudok eljárni olyan helyekre, ahol lehet ismerkedni. Munkahelyemen - raktáros vagyok - nincs sok nő. Így nekem nagyon jól jön a benti netes hozzáférésem. Lyukas 5-10 perceimben felmegyek a társkereső oldalakra és ismerkedek. Persze nem vallom be az igazat, adatlapomon független vagyok. Időm van, lehetőségem is, kockázat semmi, mert az adatlapomon fénykép nincs. Írok különböző nőknek és ha válaszolnak, akkor levelezni kezdünk. Akkor már - kérésre - elküldöm a fotómat. Ha így is érdeklem őket, akkor pár hetes mailezésbe csapunk. Nem igyekszek, nem cseszegetem őket találkozókkal és telefonálásokkal. Ez úgy tűnik hergeli a nőket és kíváncsivá teszi. Miért nem lép már ez a fickó?
Amikor már érzem rajta a feszkót, a türelmetlenséget és a fokozott érdeklődést, akkor lépek: felhívom. A biztonság mindenek előtt: erre a célra külön kártyám van és vagy bentről vagy esti órákban hívom, amikor nincs mellettem a párom. Itt is kivárós a taktikám. Feltűzelem a nőt, hogy a személyes randikból, amik a legkockázatosabbak, már csak 1-2 alkalom kelljen, hogy a megtörténhessen az! Meg kell mondjam, hogy a személyes randiknál hiába volt az előkészítés, még bőven pofára eshetek, amikor a kíváncsiság ellenére sem jövök be a jelöltemnek. Ez benne van. De lehet, hogy jól választok, mert a találkozók fele az ágyban köt ki! Nem sűrűn van erre lehetőségem, tavaly 2 ilyen kalandom volt. A végén mindig megmondom a szitut, de már csak utána!
Pofátlanság, amit csinálok? Nem érzem annak. Ha eleve azzal kezdenék, hogy nős vagyok, senki nem állna velem szóba. A nőknek biztonság kell, meg állandó kapcsolat. Erre hajtanak: nekik a szex nem lényeges, ellentétben velem! Ők hajtanak bele a hazugságba. A nők maguknak köszönhetik: ha őszintén elmondanám, hogy csak a szex és a hódítás kell nekem, lelépnének.
UI: S mielőtt jönne az okoskodás, hogy menjek bérnőhöz: nekem szükséges a tudat is, hogy nem a pénzért kapom meg a csajt, hanem magamnak köszönhetem.
Várom a további olvasói élményeket az fvtr@citromail.hu címen.

145 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr54892743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoorka 2009.01.21. 14:58:03

Lefogadom, hogy a postíró egy nem túl vonzó külső és belső adottságokkal rendelkező, kissé pocakos, unalmas középszerű valaki, aki élete első, max második barátnőjét elvette..tényleges lehetőségek hiányában pedig csak úgy tud nőt szerezni, hogy a társkeresőkön lévő sokszáz 30-as egyedülálló és többségében állandóságra és családra vágyó nők némelyikével elhiteti, hogy komolyan szóba jöhet..

Szánalmas.

Szarazinda 2009.01.21. 14:58:32

Bevallja, hogy manipulálja a nőket. Ez így van. Pont, ahogy rengeteg nő mainpulálja a férfiakat ezeken a párkeresőkön.

bréniek 2009.01.21. 15:00:22

posztíró: kúrom a feleséged. aszondja keményebb a répám, mint a tiéd.
puhaevagy.

nyílméregbéka 2009.01.21. 15:00:30

Sikeres élete lehet a kis nyomorultnak :-D

Raktáros! :-D Karrier a javából.
Otthon meg várja az asszony, otthonkában. Szétdőlök a kacagástól :-DD

Én is fent vagyok egy ilyenen, de jobb, ha nem kerülsz elém, mert arcon röhöglek, de hangosan :-D

zoorka 2009.01.21. 15:02:53

Ugyan, társkeresőn biztos azt mondja, hogy logisztikai menedzser :)))

illegális 2009.01.21. 15:05:10

Picit fotosop illata van a törpénetnek. Bár ez alapsztori. "Imádom az asszonyt..." Jah. De legfőképpen a farkadat :)

nid2 2009.01.21. 15:07:13

Gusztustalan, gerinctelen, önző alak. A raktárosok helyében és kizárnám soraimból, hogy ne járassa le a szakmát.
Egy pasi ássa el magát, ha csak így tud izgi szexhez jutni.

dayaxx 2009.01.21. 15:08:21

Az a baj, hogy így a nők nem miatta feküdnek le vele, hanem egy vágyott kapcsolat reményében... büszke max a hazudozás kivitelezésére lehet, de nem a nőkre gyakorolt személyes varázsára...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.21. 15:08:25

'Az állatvilágban egyetlen olyan fajnak sem létezik olyan egyede, aki élete során kizárólag ugyan azzal a másik egyeddel párzana'
ennek még nézz utána szerintem :o)
a pasas egy aljas söpredék; igen, a nők is hülyék, amiért azonnal ágybabújnak vele, de hazudni akkor sem szép dolog.

La Tangolita 2009.01.21. 15:10:23

@illegális: Igen, de a helyesiras viszont egesz jo. Kulon jopont, hogy azt irta, "plusz", nem azt, hogy "plussz". Valamint valasztekos szohasznalata is dicserendo.

A fotoshop ellen szol, hogy azt mondja, 2 ilyen eset volt. Ha fotosopozni akarnek, inkabb nqagyobbat loditanek, pl. "szamtalanszor elofordult" stb. Arrol sem irt, mi volt a nok reakcioja, pedig ezzel szinesiteni lehetett volna a tortenetet.

cinimini 2009.01.21. 15:10:45

Különben azt mondom Nektek, hogy a nők (persze tisztelet a kivételnek) ugyanolyan gusztustalanok, mint a kedves levélíró. Szűkebb környezetemben is vannak ilyenek, sőt otthon van 2-3 gyerekkel, apa dolgozik, ő meg a társkereső oldalon lóg, ha meg van szabadideje, megy kefélni is. Ez egy ilyen világ lett. Én momentán hűséges vagyok és szarok az ilyen faszkalapokra meg az álszent ringyókra.

LongJohnHolmes 2009.01.21. 15:14:59

Jól csinálja a koma. Persze az látszik, hogy a nőkhöz nem igazán ért, de hát ő így legalább a szexhez vezető úton is szórakozik. Ha megírná, hogy kefélni akar csak, akkor több nőt találna egységnyi beszélgetés ráfordításával, de nem lenne ilyen romantikus a dolog.
Ezenkívül ennek a pasinak legalább lesznek szép élményei az életről, ha visszatekint majd rá.
A nőket meg nem kell sajnálni. Ugyanis minden nő azt mondja magáról, hogy ő nem olyan, mint a többiek :) Tehát fel van vértezve, hogy pórul járjanak.
A sok szitkozódó női kommentelőnek gőze sincs, hogy a nők mekkora szemetek a pasikkal, csakhogy a napi beszélgethetnékjüket kielégítsék.

szepi79 2009.01.21. 15:19:48

@Backstab: "Az állatvilágban egyetlen olyan fajnak sem létezik olyan egyede, aki élete során kizárólag ugyan azzal a másik egyeddel párzana. Erre csak az ember képes"

hu.wikipedia.org/wiki/Fjordlandi_pingvin

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.21. 15:20:03

@cinimini: igen való igaz sajnos. egy időben sokat cseteltem és a csetszobák tele voltak férjezett, családos nőkkel, akik kis kalandokat kerestek, flörtöltek. Rossz volt nézni komolyan.
Néha akaratomon kívül én is belefutok, én Vécérőlíróknak nevezem az ilyen embereket :D
fika.blog.hu/2008/07/26/a_vecerolirok?fullcommentlist=1
nagyon tanulságos olvasmány - sajnos.

dayaxx 2009.01.21. 15:20:30

@LongJohnHolmes: van fogalmam arról, hogy mit művelnek a "nők", nem is szeretem őket érte, mert miattuk van annyi (lelkileg) félrecsúszott pasi...

babraba 2009.01.21. 15:23:35

"szeretem a feleségem"... faszt... Te nem a feleségedet szereted kisköcsög, hanem az ingyé' cselédet, akit szereztél magadnak, mos, főz, takarít és még meg sem kell dugni...
jaaa, remélem azért nem érdekli, mert őt is rakja vki, akinek valszeg nagyobb a farka mint neked, gondolom azért nem reklamál otthon... viszont neki is kell vki, aki beveri a szöget a falba, mert másra nagyon nem lehetsz jó, ha raktáros vagy... gondolom a neten felszedett csajaid legnagyobb végzettsége a hat elemi (ebből két második és hat első...)!
remélem összeszedsz vmi nemi betegséget, és ingyé'cseléd anyu qrva hamar kibasz, mint macskát szarni, leperli rólad a közös kéglit és mehetsz a Margit híd alá egy üveg metilalkohollal megdögleni :)

u.i: leginkább a "faszagyerek vagyok, mert hazug féreg vagyok és erre büszke vagyok" magatartásod miatt

mertcsak 2009.01.21. 15:25:03

Ezért nem kell olyannal szóba állni, aki nem tesz fel fotót magáról :)

brutika 2009.01.21. 15:25:54

Ha nem akarod bántani az asszonyt, miért csalod meg? Tudatában vagy annak, hogy amit csinálsz az nem helyes,ez szerintem szándékos bántás!
Remélem soha nem kell a feleségednek szembesülnie az árulásoddal. Te egy napon majd úgyis megfizetsz mindenért. Emlékezz:Ki mint vet, úgy arat!

Helló Leó! 2009.01.21. 15:29:22

Na, most, hogy a posztírót jól lefikáztuk, beszéljünk már a nőiről is. Azokról, akiket elcsábított.
Há' mennyi esze lehet egy nőnek aki hetekig levelezik (senki ne levelezgessen hetekig, mert azalatt csak felépítesz magadban egy álompasit/álomnőt és mikor először meglátod élőben azt mondod: jaa,csak te vagy az?) majd az első randin az ágyban köt ki??? Komoly kapcsolatot keres, de az első randin már szexel. Ha nő lennék és komoly kapcsolatot keresnék, tuti, hogy az első három-négy randin nem feküdnék le a pasival.

RIO 2009.01.21. 15:30:04

csak én érzem úgy hogy ez egy kurva nagy "vitaindító" kamu?
mint a pszichológus a csoportterápián: bedobja a témát, így beszélteti az embereket.

zoorka 2009.01.21. 15:31:59

@RIO: Nekem is volt egy ilyen sanda gyanúm. Túl jó a szövegezés a postíró vélelmezhető agyi kapacitásához képest :)

La Tangolita 2009.01.21. 15:32:29

@RIO: Igen, talan igy van, de a jelenseg valos.

Silverf@x 2009.01.21. 15:35:54

Ja, nekem is fura ez a levél. Mindenesetre rossz nőt vett el, ha nem elégíti ki a "plusz vágyait". Nem igaz, hogy minden nőnek csak a biztonság kell, nekik is kell a szex, csak szex. És nem ők hajszolják bele az embert a hazugságba, hanem a gyávaság és a félelem a magánytól. És pofátlanság nem előre szólni! :) Bár értelmes nő úgyis kiszúrja... szánalmas, hogy mennyire nem merik felvállalni magukat az emberek, nehogy véletlenül találjanak magukhoz való partnert? Nevetséges!

Lasombra 2009.01.21. 15:36:16

"Az állatvilágban egyetlen olyan fajnak sem létezik olyan egyede, aki élete során kizárólag ugyan azzal a másik egyeddel párzana."

negatív.


a logisztikai menedzserre meg csak annyit, hogy egyre több ilyet olvas az ember. szerintem ez össztársadalmilag nem igazán hasznos. nyilván nincs jogom megítélni vagy pálcát törni felette, azt csinál, amit akar.

és valszeg felülreprezentáltak az ilyen kúrógépek (most nem pont erre a "2 nő per év" csávóra gondoltam) a médiában. nyilván annak semmi hírértéke nincs, ha valaki ír egy postot, hogy "ma is hazamentem az asszonyhoz, és ma sem csaltam meg". vagy hogy "ma is lemondtak egy randit", "nem jött el a lány", "hazavitette magát, elköszönt, és azóta se hívott" és az egyéb szürke vagy sikertelen sztorik.

a levélben említett felcsigázott, feltüzelt nők meg lehet, hogy 50 másik ilyen arccal leveleztek, és egyáltalán nem csak a főhősünkre voltak kiéhezve, hanem kb bárkire. csak ez nem hangzik olyan jól. a legtöbb ilyen "hódításnak" zéró az értéke. nem lehet vállon veregetni magunk, hogy milyen faszacsávók vagyunk, hogy befűztük azt a nőt, akinél annyi udvarlás elég, hogy "b*szunk, he?", és sínen is vagyunk. de ha valakinek ez kell, legyen boldog vele. nem irigylem tőle egyik dugását sem, nagy eséllyel sosem keresztezzük egymás útját, tökmás területen mozgunk, tökmás nőket keresünk.

csak ne ideologizáljon meg moralizáljon, mert kissé hiányos a jogalapja.

a szar ügy az, hogy az ilyen minél több nővel van, annál magasabb lesz az ingerküszöb, ami azt a bizonyos pluszt nyújtja. így szép lassan az amúgyis hulladék erkölcsi és szociális élete mellé beszürkül az addig izgalmasnak vélt szexuális élete is.
ergo a rövid táv érdekében beáldoztuk a hosszú távot.

persze lehet, hogy én vagyok beteg... különbözőek vagyunk.

cinimini 2009.01.21. 15:37:46

Szerintem azért, ha most ez a történet nem is igaz, nagyon is életszagú. Fennt említettem, rengeteg ilyen nőt és férfit ismerek.Hazug kis férgek, erkölcstelen nullák. Sajnos én is egy ilyen "internetáldozat" vagyok. 14 éves együttélés ment tönkre ez miatt. Persze én nem állítom, hogy a kapcsolatomban nem voltam hibás, de megcsaláson sohasem törtem a fejemet, annál sokkal jobban tiszteltem a másikat.

2009.01.21. 15:39:08

hülyék vagytok mind. : )

Trisi · www.alphawing.hu 2009.01.21. 15:39:37

@szepi79 - Harciteknős idomár: ezek szerint ha biztos párkapcsolatot akarok akkor egy Fjordlandi pingvinnel kell éljek? .... elhangoló .... elemgyek inkább raktárosnak..

Justine 2009.01.21. 15:41:00

Kedves Hódító!

Remélhetőleg vissza fogod kapni ugyanezt az élettől, ha esetleg tényleg szeretsz majd valakit. Akkor majd talán felfogod, mi az, amit most teszel. Az emberi gerinctelenség és önzés egy "szép" példája. És még lelkiismeretfurdalásod sincs, sőt szétkürtölöd. Gratulálok.

Silverf@x 2009.01.21. 15:50:20

Ez azért van, mert az az alapállásuk, hogy "ők úgyis különbek a többinél", tehát miért is tárja ki a lelkét a másiknak.. amivel aztán szépen félreértik egymást, azt hiszik szerelmesek, összeházasodnak, rájönnek, hogy csak egy életük van és elkezdik keresni a kiskapukat. Míg ha eleve úgy állnának hozzá, hogy "perverz állat vagyok, és te?", egyszer valaki úgyis azt mondja, hogy "én is, helló :)" és olyan távlatokat fedezhetnének fel, hogy belehalnának...

nyílméregbéka 2009.01.21. 15:51:26

A posztíró azért megszívhatja még...
1. összeszedhet nemibajt - asszony kirúgja, kéglit leperli róla. Megérdemli.
2. az egyik nő esetleg bosszút áll; személyazonosságát kideríti, asszonynak kitálal (ld. Szakítósblog, iwiw-sztorik) - asszony kirúgja, kéglit leperli róla. Még inkább megérdemli :-D
Szerintem csak idő kérdése az egész.

szepi79 2009.01.21. 15:54:03

@Trisi: "ezek szerint ha biztos párkapcsolatot akarok akkor egy Fjordlandi pingvinnel kell éljek? .... elhangoló .... elemgyek inkább raktárosnak.."

dehogyis! bármelyik másik pingvinfaj egyedei megteszik. :)

Szarazinda 2009.01.21. 15:56:20

Azért az igaz, hogy a főemlősök között nincs hím monogámia. A biológiai párhuzam igenis jó, az erőtlen probálkozások a pingivinekkel, meg egyéb állatokkal (mert rengeteg példa van az állatvilágban a monogámiára) azért sántítanak, mert mind olyan állatokra vonatkoznak, amelyek nagyon messze vannak tőlünk evolúciós értelemben és egész már környezeti nyomásra alakult ki a monogámia. Szóval az tény, hogy a homo sapiens hímje biológiailag programozva van a poligámiára, a monogámia csak társadalmi/kultúrális konstrukció, nem véletlen, hogy az emlősök között nagyon ritka, és minél közelebb kerülünk evolúciós értelemben az emberhez, annál ritkább, a főemlősök között pedig teljesen ismeretlen.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2009.01.21. 15:58:25

Megtudtuk ma: félredugni muszáj.

cinimini 2009.01.21. 16:00:25

@nyílméregbéka: Így van. Ez egy időzített bomba, amelyik bármelyik pillanatban robbanhat. Utána meg néz majd, mint a bögöly, hogy mi is történt vele.

Trisi · www.alphawing.hu 2009.01.21. 16:03:33

@szepi79 - Harciteknős idomár: Akkor döntöttem! Király!! Az szép nagy!

Lasombra 2009.01.21. 16:09:24

@Szarazinda: és itt jön a képbe a szocializáció, a társadalom, az erkölcs meg ilyen ködös dolgok. ami ugye kit érdekel? ösztönlényként sokkal mókásabb élni.

hisz az emlősök simán odaszarnak az utcára, otthagyják a kaját rohadni, ahol megették, hagyják elpusztulni a gyenge egyedeket, hogy erősödjön a populáció, sőt gyakran maguk pusztítják el az idegen hím utódait stb.
szóval nem tudom, mit áltatjuk magunk az emberi vonásokkal. a természetet nem lehet becsapni. asszem át is megyek a volt középiskolás szerelmem családjához, és lelángszórózom őket, hisz az oroszlánok is így csinálják, ilyen a természetünk. biztos megértené a nő is.

és még egy példa: az állatvilágban egyetlen példa sincs hülye blogbejegyzések írására.

Beau D.N. · http://beau.hu 2009.01.21. 16:09:30

Öregem, ahogy a levél íróját elnézem ő egy igen nagy balfasz.

szepi79 2009.01.21. 16:12:46

@Trisi: és még nem számit a méret... :)

HC 2009.01.21. 16:14:14

"Otthon elvileg minden rendben"
= igazából nincs, mint ahogy lentebb látjátok!

"de olyan állóvízes. Hiányzik a pezsgés"
= az asszony nem akarja hetente 7x a szexet,pedig a munka, majd a főzés és takarítás mellett igazán lehetne még ennyi energiája!

"Ne értsetek félre, imádom az asszonyt, nagyon rendes és kevés a konfliktus is,"
= vagy nincs gyerek vagy csak 1 gyerek van, akivel nincs túl sok gond.

"Nem akarom őt megbántani, sem elhagyni, de kell valami plusz"
= nem nagyon becsülöm, de hát a megszokás...!

"Lyukas 5-10 perceimben felmegyek a társkereső oldalakra és ismerkedek"
= nincs meg a kellő fizikai és szellemi leterheltségem sem a munkahelyen, sem otthon, ezért van időm ilyenekre.

"A nőknek biztonság kell, meg állandó kapcsolat. Erre hajtanak: nekik a szex nem lényeges, ellentétben velem!" = én odáig még nem jutottam, hogy belegondoljak, ebben azért van valami! Talán majd 10-20 év múlva, ha pl. impotens leszek! De hát ez velem nem történhet meg, nem igaz?

Ha a fickót kirúgja a felesége, amiért megcsalta, ő lesz a legjobban megsértődve.

váj mí 2009.01.21. 16:16:22

Gerinctelennek, gerinctelen ugyan, de ráadásul lúzer is. Két nő/év? Hmm , nagy sármőr lehet :P

Hazudni meg nem éppen gentleman-like. Bár, gyanítom, a posztírónak gőze sincs a szó jelentéséről.

Ja, és még valami. A kisfeleség rá fog ám jönni, előbb-utóbb, ne legyenek erről illúziói a posztírónak. Vagy oltári balhé lesz belőle, vagy ha túl sok a közös cucc, és macerás a válás, akkor ő is fellátogat egy szex-társpartnerkeresőre, esetleg irl szervál valakit balkézről.
No, akkor szeretném látni hülye-hímsovén-korlátolt-paraszt "barátunk" pofázmányát.

Abdab 2009.01.21. 16:17:41

"A nők maguknak köszönhetik: ha őszintén elmondanám, hogy csak a szex és a hódítás kell nekem, lelépnének."

Micsoda szemétládák vagyunk, hölgyeim, nem szeretnénk, ha felhasználna bennünket a házassága felpezsdítésére, ezzel hazugságba kényszerítjük ezt a példás férjet!

Most hintsünk mind hamut a fejünkre...

Chalabre (törölt) 2009.01.21. 16:22:49


"Otthon elvileg minden rendben" Csak elvileg. Gyakorlatilag sajnos mégsem. Vagyis egyáltalán nincs rendben.

"olyan állóvízes". Ahogy mondod. De mindig kettőn áll a vásár. Te is kellettél hozzá, hogy kihűlt a szenvedély, oda a vágy. Miért nem azzal töltöd inkább az időd, hogy átgondolod te mit rontottál el, és hogy lehetne esetleg helyrehozni, ha még lehet, valamint mit hiányolsz a feleségedből, hogy újra egymásra találjatok, vagy jobb híján szabadon folytassátok utatok.

"Hiányzik a pezsgés, meg minden, ami ezzel jár." Lehet, hogy nem csak neked, hanem a nejednek is. Eszedbe jutott megkérdezni? Mit tettetek egyáltalán érte? Ja, ha semmit, akkor miért nem magatokon kéred számon. Ki más csiholjon nektek a párkapcsolatotokba?

"Ne értsetek félre, imádom az asszonyt". Még magadnak is hazudsz. Magadat is becsapod. Te nem imádod, hiszen pont az ellenkezőjét igazoltad, hiszen megalázod, megcsalod, átvered, hazudsz neki. Akit valóban szeretünk, azzal nem teszünk ilyet. Te magadat sokkal jobban szereted, mint őt. Önző vagy. Önző mód pedig lehetetlen szeretni.

"nagyon rendes" Ha a párom csak a rendes jelzőt találná rám elsőként, akkor már nem lennék vele.

"és kevés a konfliktus is" Egyáltalán nem az a jó kapcsolat, ahol nincs konfliktus, mert az elkerülhetetlen két ember együttélése esetén, hanem az a jó kapcsolat, ahol ezeket egytől egyig kibeszélik, megbeszélik, megosztják jóban-rosszban alapon, és közös nevezőt, megoldást, kompromisszumot találnak rájuk, de nem alkut. Le kellene ülnötök megbeszélni mi hiányzik a házasságotokból, ketten képesek vagytok-e megoldani (csak akarni kell), vagy ha nem, akkor elengedni egymást, nem pedig átverni.

"szóval egyáltalán nem bántam meg, hogy elvettem." Kényelmes karosszékes szemlélet. A gyenge emberek védekezése, akik nem mernek megszólalni, változtatni, hanem lógatják a lábukat önként a langyos vízben, csak azt nem értem milyen alapon elégedetlenkednek tettek nélkül várva a sült galambot a szájukba.

"Nem akarom őt megbántani" Már megbántottad. minden egyes megcsalással. Talán megbocsáthatatlanul.

"Nem akarom őt... elhagyni", mert neked egyelőre így könnyebb, egyszerűbb. Otthon is minden látszatoké, meg azon kívül is. Színfalak között élsz. Pedig lehet, hogy az lenne a megoldás, hogy elhagyd, de lehet, hogy még megmenthető lenne a házasság. De mindkét esetben lépni kell/kellene. Méghozzá a tettek mezejére. Gyáva nyuszi vagy és ismételten önző alak! Csak a biztosért hagynád el a bizonytalant, de még azért sem teszel semmit.

"de kell valami plusz" Vajon a feleséged megkapja ezt a pluszt? Tőled biztos nem, hiszen máshol keresed, nem vele. Lehet, hogy legközelebb beléfutsz az interneten. Az lenne csak az igazi.

Egy felelős, felnőtt személyiség így nem gondolkodik, ahogy te, és nem kifogásokat, mentségeket, kidumálási módokat keres, hanem megoldásokat. Amit te művelsz, az nem megoldás, csak szarkeverés. Tovább dagonyázol a saját mocsaradban. Egy helyben tapicskolsz, és irigyled a boldog embereket.

Ismered a mondást? Meg kell tanulni szeretni. Te még nem tanultál meg. Azt hiszed a szerelem örökké tart, pedig nem. Csak akkor ha mindennap teszel érte. Ha teszel a tűzre nap mint nap. Csak akkor ég a láng. Anélkül kialszik a legnagyobb szerelem is. Te mikor tettél utoljára a tűzre? Emlékszel még rá? A feleséged mikor tett rá utoljára? Egyáltalán létezett a tűz köztetek? Ha igen, lehet, hogy még parázslik valami és felkorbácsolható, de lehet hogy végleg kialudt, és nincs mit tenni.

Nem sajnálom a feleséged egyáltalán, ahogy egyetlen naiv nőt sem, aki bedől a trükkjeidnek. Mindenki azt kapja, amit megérdemel. Mindenkivel azt lehet megtenni, amit megenged. Az éretlen megtalálja az éretlent, és tovább sebzik egymást, mert még nem ismerik a saját határaikat, saját magukat sem. Önismeret nélkül csak így tengli-lengni lehet, ahogy te is teszed céltalanul.

Sok sikert egy érett férfias lépéshez!

Chalabre (törölt) 2009.01.21. 16:23:31



Nem sajnálom a feleséged egyáltalán, ahogy egyetlen naiv nőt sem, aki bedől a trükkjeidnek. Mindenki azt kapja, amit megérdemel. Mindenkivel azt lehet megtenni, amit megenged. Az éretlen megtalálja az éretlent, és tovább sebzik egymást, mert még nem ismerik a saját határaikat, saját magukat sem. Önismeret nélkül csak így tengli-lengni lehet, ahogy te is teszed céltalanul.

Sok sikert egy érett férfias lépéshez!

Szarazinda 2009.01.21. 16:25:00

Lasombra, lassan a testtel:

Hol mondtam én olyat, hogy így kell élni, és szarni kell minden kultúrális normára? Annyit állítottam, hogy a poligámia valóban ösztönös igény, a monogámia meg társadalmi konstrukció. De olyat nem állítottam, hogy a társadalmi konstrukciókra nincs szükség. Annyit állítottam, hogy az állatvilággal vett pédákkal ezt nem lehet cáfolni, állatvilágból vett példákkal nem lehet bebizonyítani, hogy a férfi nem poligám, sőt, hogy egyenesen monogám. Sőt, az állatvilágból vett példákkal egyenesen alá lehet támasztani a poligámia iránti ösztönös igényt. De hol mondtam én olyat, hogy a társadalmi, kultúrális normák ezeket nem írhatják felül és, hogy ilyenekre nincsen szükség?

Chalabre (törölt) 2009.01.21. 16:29:30


Az állatvilág hímjei sem igazolják feltétlen a poligámiát, hiszen a farkas vagy a hattyú, és még számtalan faj egy életre választ társat és minden évben ugyanazzal az egyeddel alapít családot.

Szarazinda 2009.01.21. 16:30:46

@Chalabre: Mutass egyetlen főemlőst, amelyik monogám (szerintem a farkas sem az egyébként, ami nem is főemlős, de mindegy).

Zerstörer 2009.01.21. 16:31:01

Nem mintha még soha nem fordult volna meg a fejemben, hogy félrenézegessek, de valahogy képtelen lennék ilyen sunyi faszságokat csinálni, mint suttyomban körülnézni a húspiacon, találkozgatni, hazudozni egy béna numera kedvéért.
Egyáltalán nem valami magasabb erkölcsiség miatt: egyszerűen lusta vagyok rá, sajnálom rá az energiát és van millió más dolgom is, mint a tilosban járkáljak. Meg azért utálok hazudni is.
Mondjuk ha még mindig a mezőn kéne dolgozni látástól-mikulásig valószínűleg nem lennének swinger-klubbok sem. Az unatkozó prolik időtöltése az ilyesmi.

Chalabre (törölt) 2009.01.21. 16:37:39


@Szarazinda:

Az állatvilágról volt szó, nem a főemlősökről. Ha pedig annyira a főemlősökre akarnak hagyatkozni, akkor más tekintetben is tegyék. Ne csak a poligámiára hivatkozzanak, hiszen azzal más is együtt jár. Nemcsak a jó. Mindennek megvan az előnye és a hátránya is. Napi harcokat vívjanak a nőstényekért, akár élet halál harcot, ahogy az a főemlősöknél szokás, és csak a legerősebb férfiak jutnának nőhöz, a többi meg csak nézhetné, hogy az hogyan dőzsöl a jóban, míg egy ki nem üti egy fiatalabb, vagy erősebb a ringből. Vagyis a döntő többségnek élete végéig nem akadna nő, vagy csak az élete kockáztatásának árán. Ezzel jár a poligámia, és többek között lényegesen kisebb agytérfogattal.

Szindbad 2009.01.21. 16:38:22

RIO szerintem jol erzed, gyanitom ugyanannak a kreativ csapatnak a termeke, mint a szakitos blog, meg valamelyik csemetes-anyas blog.

kadaj01 2009.01.21. 16:39:56

Szerintem ez egy kamu... bárki bármit is mondjon, egy szaros kis raktáros a minimálbérével nem képes megteremteni semmiféle anyagi biztonságot...

váj mí 2009.01.21. 16:40:22

@Szarazinda:
Gibbonmajom te nagyon okos. Eléggé főemlős? :P

Szarazinda 2009.01.21. 16:43:25

@Chalabre: de, csak a főemlősökről volt szó, csak nem olvastál vissza eléggé.

Amúgy meg igazad van, senki nem állította ezek ellenkezőjét. Ezért vannak a társadalmi konstrukciók, hogy mindenkinek jusson nőstény, necsak az alfahímnek, hogy ne üssön le a fiatalabb és erősebb és erőszakolja meg a csajomat, ésatöbbi, ésatöbbi.

Na, de ki állította, hogy ez nem így van? Az allítás annyi volt, hogy a férfiben valóban van egy biológiai késztetés a minél több nővel való szexre. Ennyi.

Zerstörer 2009.01.21. 16:49:41

@Szarazinda: "Ezért vannak a társadalmi konstrukciók, hogy mindenkinek jusson nőstény, necsak az alfahímnek"

No, ez azért manapság már nem így van: a kevésbé tetszetős hímnek perkálni kell, ha fiatal puncihoz akar jutni, vagy így vagy úgy.

Chalabre (törölt) 2009.01.21. 16:53:03


@Szarazinda:

"Az allítás annyi volt, hogy a férfiben valóban van egy biológiai késztetés a minél több nővel való szexre. Ennyi."

Ez a valóságban így is van. A dúsgazdag pasik, lehetnek bűnrondák és öregek is, akkor is dőzsölhetnek a poligámiában. Hiszen megkapják a fiatal, gyönyörű nőket sorozatszám. Akár minden estére másikat. Ők számítanak napjainkban erősnek, alfahímeknek. Már nem izommunkával lehet megélhetést biztosítani, mint az ősember vagy a főemlősök esetében, ahol nem létezett/létezik pénz. Ma már pénzzel lehet biztosítani a megélhetést. A pénz mögött lehet fizikai és szellemi munka is.

Viszont a lúzerek, a gyengék is ácsingóznak erre az alfahímségre. Előttük is az út, és akkor nekik sem kell álmodozni, sóvárogni, irigykedni.

Látod egy irigykedő raktárosnak évi kettő jut, az is csak hazugsággal, sinkofálásokkal. Egy igazi alfának ez mindezek nélkül lazán megy, és nem csak évi kétszer.

Szarazinda 2009.01.21. 16:55:01

@Chalabre: Egyetértek. Ki így, ki úgy, de mindenki ugyanarra törekszik. A ronda, öreg dúsgazdag a pénzével, a posztoló meg a hamis adatlapjával.

jog-ász 2009.01.21. 16:55:51

nyilván nem szereti már a feleségét, sőt valoszinüleg egymást sem szeretik. ha szeretek valakit soha meg nem tudnám igy bántani. szoval öreg sajnálom hogy szar a házasságod és nem vagy szerelmes.

soymilk (törölt) 2009.01.21. 16:57:25

Minden bizonnyal egy kisfarkú frusztrált seggfej vagy. Meg balek, hogy ezt ki is posztolod.

Hermione-négykerekü (törölt) 2009.01.21. 16:59:32

Hát persze, hogy kamu. Ezt a silány hazugsághalmazt is ugyanaz a nőszemély irkálgatja, mint rengeteg más hasonló szemétséget. A saját aljaságait gondolja azzal kompenzálni, ha primitív és gyermetegen hazug agyalmányokkal próbál mocskolódni, ahol csak tud. Jó a sejtés, valóban a szakítós törzsposztolója. Olyan undorító a húszezredik ilyen piszkot olvasni, hogy valami kifejezhetetlen. Ő a csepeli gyújtogató netes, női párja. Sokszor megírtam ezt már más hasonló blogjain, pillanat alatt kimoderált, most is ez lesz.
Javaslom szövegemet lementeni, így eltüntetése esetén azonnal visszarakható. Ennyire aljasul visszaélni a netes névtelenséggel valami hihetetlen szemétség.

gonosz manó 2009.01.21. 17:03:46

Jog-ász

Sajnálom, de meg kell, hogy cáfoljam az állításodat. nagyon sok olyannal találkoztam már (sajna áldozat is voltam), hogy bár szerették egymást a pasi mégis félrement vagy csak akart.

Én is nyűttem a virtuális társkereső oldalakat, volt, hogy úgymond belenyúltam a sűrűjébe, de volt, hoyg sikerült normálisat találnom.

Akik csak azt akarták, általában bevallották.

wasabii (törölt) 2009.01.21. 17:05:41

Kamu, vagy nem kamu, simán kerülhet bárki olyan helyzetbe, hogy otthon anyut hiába szeretitek, becsülitek, tisztelitek, egyszer csak azt veszitek észre, hogy nem kell neki a szex, mutathattok neki bármit. Ott a gyerek, ott a ház, a kocsi, a nyaraló, akármi, nem akarjátok kisemmizni, nem akarjátok elhagyni, azt viszont elképzelni sem tudjátok, hogy beleegyezne abba, hogy mással dugjatok, ő meg senkivel sem akar. És ez nem pillanatnyi, hanem állandó állapot, tűritek egy ideig, de aztán egyszer csak megőrültök. Akkor jön a rejszolás a fürdőkádban, vagy mi? Na akkor legyetek majd okosok, kedves kommentelők.

Chalabre (törölt) 2009.01.21. 17:05:44

@Szarazinda:


Azonban egy érett, felnőtt személyiség, és most emberről beszélek, nem süllyed le állati szintre. Hisz többek között a méltóság, az önuralom, az erkölcs, a morál, a nagyobb agyi kihasználtság stb is megkülönbözteti az embert az állatoktól.

Aki az állati poligámiára hivatkozik, az meg ne csodálkozzon, ha az ő kedvenc nőstényét más hím is megtáncoltatja, vagy ha épp egy alfa átgázol rajta stb. Ebbe az állatias szemléletben ez teljesen elfogadott, normális. Benne van a pakliban. Vállalta. Lehet dőzsölni és lehet veszíteni. Mindekinél akad szebb, erősebb, jobb módúbb stb, max idővel. Egyszer fent-egyszer lent.

Ki melyik játszmában óhajt részt venni. Az állatiban vagy az emberiben. Ifjúkorban elszaladhat velünk a ló, és kiálhetjük állati ösztöneink, aztán jó esetben lenyugszunk, és értelmes, nyugodt, békés életre vágyunk, nem pedig napi ádáz harcokra.

Egy felnőtt, érett személy felnőtt érett társat választ magának, akit ugyanúgy nem hat már meg az állatias világ, ahol minden múlandó.

Hermione-négykerekü (törölt) 2009.01.21. 17:05:44

A legszörnyűségesebb és legaljasabb netes troll, aki valaha is létezett. Tényleg nagyon beteg lehet. A sok seggfej meg elhiszi ezt a tonnányi mocskot, amit évek óta összehord.

Lasombra 2009.01.21. 17:06:55

@Szarazinda: tényleg nem mondtad. bocs. félig az OP és a többi hsz bejegyzésére írtam a többit, csak a te gondolatodhoz kötöttem. ezért volt a neved benne.

szerintem, h tiszta vizet öntsünk a pohárba, fogadjuk el a posztulátumot, miszerint minden férfiban benne van biológiailag a késztetés, hogy a saját génjeit örökítse tovább, minél több helyen. magyarul, hogy sok-sok nőt magáévá tegyen (még ha nem is épp utódnemzés céljából).
ezt követően tegyük fel a következő kérdést, ami miatt megy itt a paláver:

vajon ez elfogadható indok, kifogás, miegymás az ilyen viselkedésre? védhető-e ezzel, hogy egy másik embernek esetleg tönkretegyük az életét, és sok másiknak hazudjunk és csalódást okozzunk?

félek, megoszlanak a válaszok. :(

Anonimama 2009.01.21. 17:07:24

Kedves Line24! Igen, nagyon gáz, amit csinálsz. És tudod, miért? Mert mindenkinek hazudsz. Mindenki elől elhallgatod az igazság felét, és így senki sem tudja, hogy ki vagy igazából... még a feleséged sem, aki rendes férjnek hisz, és tulajdonképpen azt hiszem, ez a "legfájdalmasabb" a történetben.

Chalabre (törölt) 2009.01.21. 17:09:10


@Hermione-négykerekü:

Tök mindegy ki írta és miért. Igaz-e vagy sem. Van tanulsága. Mindenképp megérte. Neked is inkább ebből a szempontból kellene nézni.

Volt értelme? Volt.

Anonimama 2009.01.21. 17:09:55

És az is tök gáz, hogy a saját gerinctelenségedért a nőket okolod... magadban kellene szétnézned, netalán tükörbe nézned...

Chalabre (törölt) 2009.01.21. 17:11:01

@Anonimama:

Tudod, aki egy többszereplős történet egyetlen tagjának elbeszélését objektívnak hiszi, az mát okolja, nem az írót. Ha ezt nem kalkulálod bele, akkor minek olvasol blogot?

dayaxx 2009.01.21. 17:11:57

@wasabii: csak úgy magától még a nőkben sem múlik el a vágy egy olyan ember iránt, akit szeretnek... lehet hogy félrekufirc helyett a kapcsolatot kéne rendbe tenni ilyenkor

Hermione-négykerekü (törölt) 2009.01.21. 17:13:47

Egy kifejezetten aljas célból íródott hazugsághalmaznak semmiféle tanulsága nincs. A leírt eset a napi valóságban ugyanis nem létezik, mivel egyszerűen nem működne. Merő maszlag és mocskolódás. A lényeg: Összeszarozni egy hazugsággal, akit csak lehet

Szarazinda 2009.01.21. 17:14:17

@Lasombra: az én véleményem az, hogy nem, nem elfogadható.

Csak azon morfondíroztam el egy kicsit (első bejegyzésem kicsit bárdolatlanul ezt volt hivatott kifejezni), hogy miközben osztjuk az észt meg az erkölcsi kioktatást arról, hogy ki mit csinál, a nőket mindig a rohadt férfiak áldozatának beállítva, addig nem vesszük észre, hogy a nők is pontosan ugyanezt csinálják. A saját biológiai késztetésüket megpróbálják hazugságokkal elérni. Semmivel sem rosszabb az, amit a posztoló csinál.

magique 2009.01.21. 17:15:09

1. Állatvilágban van monogámia. Emlősöknél is. Főemlősöknél is (pl. gibbon). Embernél nincs ösztön. Semmilyen. Felülírja a szociális tanulás. Még a genetikailag kódolt viselkedések sem manifesztálódnak automatikusan. A poszt írójának pedig essen le a fütyije. És legyen aztán ott fantomfájdalom.

wasabii (törölt) 2009.01.21. 17:16:42

@dayaxx: Nem az ember iránt múlik el a vágy, hanem a szex iránt. A szeretetnek ehhez a világon semmi köze. Bizony, van ilyen. Sokat láttam ilyet és én is túl vagyok egy ilyen házasságon. Én meguntam és váltam. Sosem lehet lezárni a múltat. Nem tehettem semmi mást, amit az itt kommentelők ne nyilvánítottak volna gerinctelenségnek, mégis szívok. Nem ér ennyit az a gerinc.

parttalan 2009.01.21. 17:17:11

Ha már néhányan a főemlősöket emlegették, hadd reagáljak a leírtakra:

egy-egy pávián, makákó, gorillacsapatban egyetlen párosodásra jogosult ivarérett hím található: a vezérhím. Vagy egyetlen hímként van jelen (gorillák)vagy több hím is jelen van (makákók) de azoknak kuss és stop. A közösség tagjai - segítenek a horda védelmezésében, az élelemkeresésben - de a nőstényeket megtermékenyítenie csak az alfahímnek szabad. Minden utód az övé. Nos, ha ez a bizonyos vezérhím nem figyel eléggé, nemcsak a többi hím próbálkozik be a nőstényeknél hanem a majomhölgyek is előszeretettel ajánlkoznak föl egy-egy kis tiltott etyepetyére. Ugyanezt találjuk a fókáknál is. És nem véletlenűl van mindez így. Az igaz, hogy a vezérhímmel biztosítódik az, hogy a legjobb gének öröklődjenek át, de a csapat egészséges génálományának fönntartásához, a túlzott beltenyészet kialakulásának meggátolásában ezeknek a "félrelépéseknek" is nagy szerepük van. A farkasfalkában is megvan az alfahím és alfanőstény - csak ez a pár szaporodik, itt értelemszerűen nincsennek a majmoknál látható "női kicsapongások".

Ami pedig az említett pingvineket illeti - igaz, monogám kapcsiban élnek. Az én kedvenc példám azonban a királyalbatrosz. Csodállatos madár, a hűség mintaképe. (David Attenborough: Az élet megpróbáltatásai - 12. fejezet: Új nemzedékek felé)

Üdv: egy állatbarát

elfelejtette 2009.01.21. 17:18:13

Mindennapos történet. Annyi ilyet láttam már, hogy még csak azt sem tudom mondani, hogy tanulságos, mert nem tudom, mit lehet ebből tanulni, leszámítva azt, hogy "Na, még egy fickó, aki csalja a feleségét/partnerét."

hoel 2009.01.21. 17:18:19

Pofátlanság, amit csinálok? Nem érzem annak. Ha eleve azzal kezdenék, hogy nős vagyok, senki nem állna velem szóba.

Én pl rendszeresen lopok embertársaimtól. Pénzt vagy egyebet. Pofátlanság-e? Ha elmondanám nekik, hogy nekem pénzre vagy egyéb értéktárgyra van szükségem, elhajtanának a büdös francba. Igy viszont, csak később veszik észre és már nem tudnak semmit csinálni. Jófej vagyok e?

wasabii (törölt) 2009.01.21. 17:18:28

@magique: Embernél nincs ösztön? Így kategórikusan? Te hülye vagy.

Silverf@x 2009.01.21. 17:18:52

vagy az agyonhajszolt "értelmiségé"...

dayaxx 2009.01.21. 17:19:59

@wasabii: a szex iránti vágy sem múlik el magától, oka van (az ellen is lehet tenni)

magique 2009.01.21. 17:21:16

wasabii

Így kategorikusan. Nem én találtam ki. Driveokról esetleg beszélhetünk, meg bizonyos keretek közt örökölt viselkedésmintákról, de ezek tényleges kifejeződését is inkább a tanulás, szocializáció alakítja.

szepi79 2009.01.21. 17:24:33

@Anonimama: Line24 a blog gazdája, ő csak kirakta ezt az olvasói levelet, ahogy a poszt elején ezt jelzi is....

Szarazinda 2009.01.21. 17:25:38

@magique: hát ezen most elkezdhetnénk vitatkozni, mindenesetre az elmúlt 6000 évben még nem jött le a monogám, megcsalásmentes shiny, happy human race :-) és akkor most hasraütésre mondtam egy számot, amióta a nemi kapcsolatokat, házasságot civilizatorikus eszközökkel szabályozzuk, és nem számítottam azt a kábé 70000 évet, amióta homo sapiens létezik, és nyilván, így, úgy, több tízezer éve szabályozzuk kultúrális mintákkal az élet ezen területét.

Szóval azoknak a fránya drive-oknak, ösztönöknek, nevezzük, aminek akarjuk, azért elég nagy jelentőségük van még mindig.

wasabii (törölt) 2009.01.21. 17:28:48

@magique: Bocsánat. Aki kitalálta, hülye. Ez nem így van, a viselkedésünk alapját képezik az ösztöneink. A szocializáció erre ráépül, sokszor el is nyomja. Ennek vannak aztán negatív következményei. Felfokozott stresszhelyzetben meg szarunk a szocializációra, elővesszük a több százezer év alatt kifejlődött, jól bevált ösztöneinket.

magique 2009.01.21. 17:31:48

Szarazinda

Én pl. a sorozatos monogámiat tartom a legelfogadhatóbb evolócióbiológiai elméletnek. Amúgy meg; ismeretesetek monogám és kevésbé monogám egyének, korok, kultúrák (mióta a homo sapiens, de különösen kultúra létezik). Millió verzió létezik. Melyik a default? Ne hanyagoljuk el a kulturális szkriptek szerepét.

Lasombra 2009.01.21. 17:33:38

@Szarazinda: hja, nem is a férfi természetet emelném ki, hanem az emberit. abban meg benne van a nő is. bár nem mindenhol... :)
kioktatni meg pláne nem akarok senkit. csak a véleményem írtam le.

az is érdekes kérdés lehet, hogy ha a társadalom többsége (akár 51 százaléka) a posztíróhoz hasonlóan bizony átjárogat a szomszéd legelőre stikában, akkor az válik elfogadottá, és a kisebbség szégyellheti magát? hogy milyen hülyék, hogy az ösztönük ellen tesznek, és mennyi örömtől esnek el?
nyilván a viselkedésmintákban sosem lehet konszenzus, de biztos létezik annyi idő, amennyi alatt társadalmilag elfogadottá válhat ez a fajta viselkedés, ha sokan csinálják. (sok sci-fiben feszegetik ezt a témát, pl. Iain M Banks könyveiben, ahol a család nem igazán értelmezhető. a partner max egy utódig szól, aztán utána mindenki csinál, amit akar, még nemet is lehet váltani, hogy kipróbáljuk, milyen szülni. de eltérek a tárgytól...)

wasabii (törölt) 2009.01.21. 17:36:36

A legjobb az lenne, ha nem döntenénk el demokratikusan (többségi elv alapján), hogy mi a normális, azaz elvárt szexuális viselkedés. Ha valaki monogám, tegye, aki meg nem az, nyíltan, teljes tiszteletben vállalhassa, hogy ő bizony sok partnert tart, egészen addig, amíg az összes résztvevő egyetért.

elfelejtette 2009.01.21. 18:02:35

"A legjobb az lenne, ha nem döntenénk el demokratikusan (többségi elv alapján), hogy mi a normális..."

Nekem úgy tűnik, hogy ezt a társadalom már rég eldöntötte, a monogám kapcsolatot tartja kívánatosnak, ezt támogatja, és aki ez ellen vét, azt többé-kevésbé próbálja szankcionálni. Férfiakkal szemben elnézőbb, de ez sem egy teljes mértékben elfogadott és tolerált viselkedés.

Jöttek különféle korok, de mintha a megcsalás nem akarna elmúlni soha. Én nem tudom, hogy ez pótcselekvés vagy ösztön vagy mi, de sokan csinálják. Nem úgy tűnik, hogy az emberek a oktatással, kultúrával, anyagi jóléttel együtt egyre monogámabbak lennének. Szóval valami mintha mégsem stimmelne a monogámiával kapcsolatban, de nem tudom, mi az.

Nem vagyok megcsalós típus, és nekem is rosszul esne, ha a partnerem megcsalna, de olyan sokan kefélnek félre, környezetemben is, és olyanok is, akik egyébként nem deviáns, mindig mindenkit átbaszó típusok, hogy nem tudok egyszerű devianciaként tekinteni a jelenségre, valami olyasmire, hogy ez azokra jellemző, akikből teljesen hiányoznak az erkölcsi megfontolások.

bagolybagoly 2009.01.21. 22:08:14

Szó szerint az jutott eszembe ezt a faszságot olvasva, amit hoel írt.
És persze természetesen faaaaanyalgok, mert nekem is savanyú a szőlő. Hogy nem lehetek én is egy hugyagyú korlátolt raktáros, úgy lennék már egy senkiházi hazudozó. Miért nem megy. Hogy sunnyognék a raktárban naphosszat .... hogy társkeresősdi meg miegymás. .... ááááá hogy lemaradtam.

Trisi · www.alphawing.hu 2009.01.22. 08:50:48

"Erre hajtanak: nekik a szex nem lényeges,"
Ezzel a kijelentéssel kissé vitatkoznék! Az általam ismert nők döntő többségének a szex nagyságrendekkel fontosabb volt, mint azt bevallották volna bárki előtt. Nem egy nőtől hallottam, hogy ha nincs elég szex akkor elhagyja a pasit bármennyire szerelmes is belé. Sőt, ha a férfi mondjuk baleset miatt képtelen lenne szexelni, akkor inkább elmenne a nő mert neki KELL a szex! Mindenáron!

Trisi · www.alphawing.hu 2009.01.22. 08:57:12

@Chalabre: :( a bejegyzéseddel egyet kell érteni. Bármennyire fájdalmas az alfahím biza vagyonos ürge és totál mindegy mit teszel és mennyire vonzó vagy a gazdag alfahím levadássza bármikor a neki tetszőt.

kadaj01 2009.01.22. 10:48:08

Azok a nők, akik tudják magukról, hogy hányigerek azok mondják, hogy "nekik a szex nem lényeges". Azok a nőknek akik sportolnak, tudják magukról, hogy jól néznek ki, azoknak nagyon sok olyan hormon termelődik amitől kivánják a dolgot, tehát a "jó" nőknek kurva fontos a sex. Pont.

Én nem sajnálom a post írotól azokat a nőket akiknek nem lényeges a sex! :D :D

Parajka 2009.01.22. 11:46:56

Backstab 2009.01.21. 14:47:11

"Az állatvilágban egyetlen olyan fajnak sem létezik olyan egyede, aki élete során kizárólag ugyan azzal a másik egyeddel párzana."

Javaslom, hogy gépeld be a Google-ba: monogám állatok.

Nagyon meg fogsz lepődni!!!

exitman 2009.01.23. 12:34:58

Rengeteg olyan nő is van chat-en, eki pontosan ilyen, csak nőben: komoly kapcsolata van, nem kívánja megszüntetni, de egy kis bizsergésre szüksége van... mástól.
Hölgyek és urak, ne álszenteskedjünk már...

Beau D.N. · http://beau.hu 2009.01.23. 15:35:07

@wasabii: kedves, akkor legyél ilyen liberális ha 1 hurkaagyu raktárossal félrekefélsz a legnagyobb egyetértésben ;-)

Rusznák Tamás · http://probona.hu 2009.01.27. 22:38:16

@wasabii: :) Rengetegen vannak, akik szinte a másik ágyába bújva mondanák meg, mi a helyes (erkölcsös) és mi nem. Mindíg tudják a tutit. Mármint, hogy a másiknak mit kellene tennie. Ilyenkor mindig elgondolkodom, miért jó ez nekik!? Miért érzik ettől jobban magukat a bőrükben?
Én nem ismerek olyan kort és társadalmat, amelyben ne lettek volna tömegesen félrelépések. Lehet ezen felháborodni, de minek? No meg, ha csak a férfiak nem önmagukkal léptek félre, akkor voltak ehhez (partner)nők is... Ennek is, annak is voltak és vannak okai. Erről kellene inkább morfondírozni, nem arról, hogy milyen a raktáros. :)

Blazzo (törölt) 2009.01.29. 15:56:49

@Parajka: Nincs monogám állatok nevű lap. Készíthetsz egy új szócikket ezen a néven, felveheted a kért cikkek közé, vagy megnézheted azon szócikkek listáját, amik erre a kifejezésre hivatkoznak, vagy vele kezdődnek. Keresheted a Wikiszótárban is: wikt:monogám állatok.

Blazzo (törölt) 2009.01.29. 15:59:52

@Rékuc: okés, majd a fjordlandi pingvinek megtaníTják az embereket az ösztöneik kezelésére. Annyira bírom, amikor a sok okos feminista luvnya osztja az észt...csak azért mert ők képtelenek normális kapcsolatot találni és szarul néznek ki, egyből a férfiak a hibásak. Szánalmas.

Fontosez 2009.06.17. 14:29:57

"Pofátlanság, amit csinálok? Nem érzem annak. Ha eleve azzal kezdenék, hogy nős vagyok, senki nem állna velem szóba."
Ez nem igaz. A nők értékelik az őszinteséget és igenis van, akinek belefér, hogy nem vagy független, mert ő sem az.. Nem kell álszenteskedni, mint exitman is írja. A nők pontosan ugyanolyanok, mint a pasik. Erről ennyit..

#szájbergyerek# 2010.06.19. 13:10:12

Nem is az a pofátlanság, ahogy átvered (inkább másik szót használtam volna) a nőket, hanem hogy rontod az esélyeit az egyébként komoly szándékkal közeledni próbáló hímneműeknek és még erre büszke is vagy.
süti beállítások módosítása