Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

Olvasói levél - Egy társkereső pasi panaszai

2008.09.09. 11:30 Line24

Újabb olvasói levelet teszek közzé, ami némiképp reflektál a pénteken megjelent női szemszögből írtra. Itt sem lesznek dicsérő szavak a netes társkereséssel kapcsolatban, de a dicshimnuszok helyett legalább politkiailag korrekten megismerhetjük mindkét nem (nem biztos, hogy minden esetben jellemző) problémáit:

Kedves Blogger!
Vidéki fiatal srác vagyok. Egy kapcsolat elvesztése után 1-2 hónappal - miután eleget ittam és buliztam a haverokkal - felléptem az újdonsülten bekötött internetem segítségével egy neves társkeresőre. Beregisztráltam, mert rengeteg jó csajt láttam fent. Nem estem abba a hibába, hogy kitöltetlen adatlappal és fotó nélkül próbálkozzak. Görcsöltem rajta vagy fél napig, hogy mit is írhatnék magamról, válogattam a képeket, mire összeállt végre egy normális adatlap.
Nem vagyok nagy igényű, nem vagyok egy hurráoptimista szépfiú, ám azért vártam valami reakciót, pár levelet csajoktól, akik üdvözlik az újdonsült belépőt és megdobnak 1-2 randiajánlattal...
Mondanom se kell, épp hogy csak csurrant-cseppent. Azok is, amik jöttek, inkább lepukkant, elvált nőktől, akik némely esetben még a csuklós Ikaruszokat is derékba tudnák roppantani, ha egyáltalán felengednék ôket! Nem vagyok túlsúlyfan, így ezek elkeserítettek. Hol vannak a legalább átlagos csajok? Rájöttem: itt sem szabadok még az erkölcsök, itt sem szeretnek maguk a nők kezdeményezni - mire kellett akkor nekik az egyenjogúság? Nekem kell aktivizálmnom magam. Újabb fél nap, hogy megszüljek egy jónak tűnő beköszönő szöveget. Nagyival letesztelve, mehet fel!
Minden olyan lánynak, aki átment a szűrőmön, próbáltam valami személyre szabottat produkálni, lereagálni a lapján található szöveget. Persze, akinél lehetett, mert olyan, de olyan fantáziátlanok a nők! Ha már egy picit jobban néz ki, akkor csak a fotóját dobja fel és közli, hogy kérdezzem! Vagy csak annyival elintézi a bemutatkozást, hogy majd úgyis megismerjük egymást - kérdezzem! :-)
Itt elindítani egy bájos csevegést szinte lehetetlen! Vagy csak én vagyok a béna?
A másik probléma - megalázó és egyben frusztráló probléma - a szó nélkül hagyás. Én órákat töltöttem naponta a gépem előtt és olvastam, gondolkoztam, írtam és küldtem szerte széjjel a leveleket. De nagyon kevésre érkezett válasz. Legalább egy böffentés jöhetne a másik oldalról, hogy bocs nem, mert ronda vagy, hülye vagy, szar a szöveged, szar az adatlapod illetve van ezernyi más jobb pasi. Vagy ez túl nagy kívánság?
A randik: nem vagyok pesti. Bivalybasznád alsón kevesen rendelkeznek nettel ill. a helyi lányokat - nem nagy kunszt - de mind ismerem s ha már a való életben sem sikerült helyben találnom csajt, akkor a neten sem fog menni. Ezért voltam pár okoskodó maca miatt ideges, amikor azzal koptattak le, hogy távkapcsolatba nem mennek bele. Miért? Kocsim van, azzal minden további nélkül meg tudom tenni azt a 20-40 km-t, ami ahhoz kell, hogy találkozzunk! Vagy a vidékiek ássák el magukat és hozassanak nőt Ázsiából? Neki csak a Fő térre kellene lesétálni - ugyanúgy, ahogy a helyi vagány csávók miatt is - én pedig odagurulnék. Miért nem jó ez?
Sokan nem tárták elém magukat. Leveleztem velük - s megígérték - ha jó leszek, hajlandóak fényképet küldeni nekem s akkor én is majd megláthatom ôket. Aha. Menet közben úgy eltűntek, hogy szinte hallottam, ahogy kitépték a net zsinórját a falból. Akik meg a végén elküldték képüket, na abban sem volt köszönet! Az "open" után azonnal megértettem rejtőzködésük okát.
Végezetül: nekem nem jött be ez az egész. Marha sok időt és ideget kíván és szinte semmi kézzelfogható eredményem nem lett belőle. Akiknek pedig összejött, azoknak marha nagy szerencséjük volt vagy csak egyszerűen pestiek és merítettek a nagy választékból. Nekem itt falun ez így nem működik.

206 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr94650005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.09.09. 14:25:12

mclaren 2008.09.09. 14:20:19


Mer el van szállva a kis káeu proliagyuk a nagy semmire, miután anutájuk meg a nagyijuk már hat generáció óta veri bele a nemlétező csökött zseléagyukba a betegesen elszállt önértékelést és suttyó arroganciát.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.09.09. 14:27:54

az a baj, hogy kurva magasak az igények (mindkét oldalról), hiába állítja a postoló, hogy neki csak átlagos csaj kell, eléggé nyilvánvaló, hogy egy valóban átlagos csajnak esélye nem lenne az ilyen pasiknál, ahogyan a valóban átlagos pasiknak sem lenne esélyük a legtöbb nőnél. Most már mindenkinek a tökéletes kell, annál alább nem adja (ez a blogtulaj írásaiból is remekül kivehető), de panaszkodni, hogy mennyire alja az a választék, amelyben ő maga is szerepel, no ahhoz remekül ért mindenki.

román patkány 2008.09.09. 14:28:59

"Persze otthon is nohoz jutok, de az penzbe kerul (cserebe egy oran keresztul nagyon kedves hozzam). "

Rómában élj úgy mint a rómaiak :)

Noncsix 2008.09.09. 14:29:53

Rékuc!
Hát ez az.... Az átlagos a posztírónak is édeskevés lenne..

Szemelyeskedo 2008.09.09. 14:32:14

Rekuc, de sved prostitualt!

Szemelyeskedo 2008.09.09. 14:33:20

de=te

flegman 2008.09.09. 14:36:02

uhh, amit kifelejtettem, a kedvenceim (közül):
képaláírás - jómagam, én lennék

"A személyes találkozás híve vagyok"

"Elég nehéz dolog mindössze pár mondatban jellemezni saját magamat"

Fotogénkezelt 2008.09.09. 14:37:00

Szép jó napot kívánok!

Jelezném, nem a főtémához kívánok hozzászólni.

Unalmamban kattingattam az index portálon,
és szó szerint ide tévedtem. A cikket kommentálni tapasztalat hiányában nem nagyon tudom, viszont észrevettem, hogy nyelvhelyességi témák is felmerültek a hozzászólók írásaiban.

Akik a be-/le- igekötők ilyettén való használatát helyesnek tarják, azoknak ajánlom figyelmébe akár Kálmán László (a nyelvtudomány kandidátusa), akár más nyelvi kérdésekkel foglalkozó igényes oldal (papiruszportal.hu stb.) írásait, hátha újraértékelik ezen álláspontjukat.

Nem állja meg a helyét azon kedves véleményező érve sem, aki jelentésmódosulásra (jelentéstöbbletre) hivatkozik, hisz a levélben szereplő szavak az igekötő elhagyásával is ugyan azokat jelentik, mint amiket a helytelen igekötőkkel szeretnének.

Elnézést, ha eltértem a tárgytól. További kellemes böngészést kívánok!

Üdvözlettel,
V.M.

FlybyWire 2008.09.09. 14:37:45

Fotogénkezelt 2008.09.09. 14:37:00

Hülye troll :)

flegman 2008.09.09. 14:38:16

Fotogénkezelt 2008.09.09. 14:37:00

szétoffolod a posztot, bémeg!

FlybyWire 2008.09.09. 14:39:09

Elárulnám, hogy az általad használt szavak jelentős része 50 éve totálisan helytelen volt még, valamint 50 év múlva ismét az lesz legalább ugyanannyi. Aki a hajszálpontos szemantikai (nem helyesírási) dolgokra veri magát, az szellemileg onanizáló képmutató sznob....

FlybyWire 2008.09.09. 14:41:58

"kattingattam", "ide tévedtem." "ilyettén", "tarják",
És ebből sajnos csak az utolsóra lehet egyértelműen fogni, hogy félreütés.....

flegman 2008.09.09. 14:42:26

én ettől elmentem... :-D

"Aki a hajszálpontos szemantikai (nem helyesírási) dolgokra veri magát, az szellemileg onanizáló képmutató sznob.... "

bobiktus 2008.09.09. 14:42:52

'ilyettén' módon a 'tarják' használata helytelen, mert 'ugyan azokat' le lehet írni, de nem 'ugyanazokat' jelentik, amiket a kedves fotogénkezelt úr feltételezhetően gondol, lol.

Thomasz012345 2008.09.09. 14:43:55

Fotogénkezelt 2008.09.09. 14:37:00

Két variáció van:
- Magyar tanár a szakmád
- Vagy épp annak tanulsz és itt próbálod a frissen megtanult tudást gyakorolni, mint egy osztályban.

Elsőnek is, nem iskolában vagyunk, magyar órán.
Tehát a hejjjjjes irást javitást jobb ha kihagyod, majd ha tanitsz akkor használd fel.
Második meg, kit érdekel a magyar nyelvtan, olyan sz.. mint az ország állapota :):):):):):)

2008.09.09. 14:44:25

Rékuc:

"egy valóban átlagos csajnak esélye nem lenne az ilyen pasiknál"


Ez egy akkora hazugság. A női igények ezerszer inkább el vannak szállva, az átlagnő mindig sokszorta könnyebben talál faszt, mint az átlagpasit pinát, hogy vulgárisan fejezzem ki magamat.

Pont hogy azt tapasztalom inkább, hogy átlagos kinézetű pasiként (nem vagyok elhízva, nem vagyok alacsony, nem velem űzik ki az ördögöt a templomból) átlag fölötti műveltséggel és átlag fölötti iskolázottsággal is állandóan arra vagyok kényszerítve, hogy a nemszéparcú, nemjóalakú, nemintelligens legalja zsírdisznók közül válogassak, holott én valójában csak egy olyan fullátlagosat keresek nőben, amilyen én vagyok pasiban:

tehát nem kell fotómodellnek lennie, de ne gerezdekben csüngjön már róla a zsír, nem kell atomtudósnak lennie, de tudjon már annyit, hogy Hamlet az nem egy Nürnbergben elítélt náci háborús bűnös volt és tsi.

Na amelyik ezeket az elementáris dolgokat külsőleg-belsőleg tudja közülük, az ált önértékelésileg az egekben sétál és a város legfaszább csajának képzeli magát. Sajnos.

FlybyWire 2008.09.09. 14:45:44

bobiktus 2008.09.09. 14:42:52

Bakker, az "ugyan azokat" ki is hagytam... köszi a helyesbítést. Reméljük egy ideig megkímél minket dr. prof. nyelvész agy úr :)

milena 2008.09.09. 14:45:46

Egyszer régen én is regisztráltam magam :) És bizony íziben írtam 2-3 szimpatikus férfinak. Képet nem töltöttem fel, mert akkor még nem tudtam volna digitális kamerát vagy szkennert szerezni. Csakhogy a regisztráció után pár nappal irl összefutottam egy régi ismerősömmel, amiből randi lett, majd kapcsolat. Csak sok-sok hónap után jutott eszembe a társkereső oldal. Beléptem, és szembetalálkoztam az egyik akkor kiszemelt férfi nagyon kedves, pozitív, úgy is mondhatnám, reményteli levelével :(

A lényeg, hogy ha nem válaszolnak, nem mindig az az oka, hogy nem szimpatikus az illető...

2008.09.09. 14:45:59

Télleg, lányok van egy ötletem:


gugliból linkeljetek már egy képet egy szerintetek ÁTLAGOS külsejű csajról.

Kíváncsi lennék, hova teszitek az átlagosság mércéjét.

VinnieJ 2008.09.09. 14:46:36

Már megbocsáss, de miért a nagyi csekkolja le? Ez olyan kényszerbecsajozós stílus, szegény unokának már nagyon köll egy rendes lány...
az pedig, hogy nem válaszolnak, lehet előny is. Mit szólnál pl, ha válaszként megkapnád az általad óhajtottakat? Akkor az lenne a baj, hogy miért kritizál? Egyébként meg ne általánosítsunk! Rövid (2hetes) társkereső-tagos fennállásom alatt ugyanazokat tapasztaltam a pasik részéről, amiket a csajok sajátjának tulajdonítasz....
Az, hogy nem akar távkapcsolatot, lehet, hogy megalapozott,nem? Nem akar, hát nem akar. lelke rajta! Nem mutat fényképet? Te nem kiszórod rögtön, aki nem tetszik? Hát, szerencsétlen, mint Mirandánk a Szex és New Yorkban, épp az ilyenek miatt feltételezi, hogy inkább a személyiségével nyeri meg a pasikat. Ő talán ronda? Dehogy, csak kishitű... ellenben te esélyt sem adsz nekik...
Tehát, mielőtt tollat ragadsz, hogy a csajok genetikai és szerzett szemétségeit ország-világ elé tárd, talán érdemes lenne megvizsgálni, te miben is hibáztál. De ha már megtetted, legalább olvasd el a hsz-eket, és TANULJ!!!

flegman 2008.09.09. 14:48:51

Miléna 2008.09.09. 14:45:46
Képet nem töltöttem fel, mert akkor még nem tudtam volna digitális kamerát vagy szkennert szerezni.

elképzelem, ahogy beszkenneled a fejed :-D
(jó, tudom, de akkor is, hadd röhögjek)

Cat 2008.09.09. 14:50:12

Húúú, VinneJ, talált a dolog? :)

Eloth (törölt) 2008.09.09. 14:51:53

Érdekes, hogy az én kommentemet valahogy mindenki figyelmen kívűl hagyja. Srácok, egy kurva fontos dolgot tanuljatok már meg, egyedinek kell lenni, lehetsz akármilyen rendes pasi, van még vagy 30 másik aki 3 perccel ezelőtt írt a lánynak. Figyelemfelkeltés kérem szépen, és az nem az, hogy "szia szivi, itt vagyok"... Ja és ha dohányoztok, akkor azt nem árt letagadni... :D

Eloth (törölt) 2008.09.09. 14:52:35

Kívül, bocs, kapkodtam...

repecs 2008.09.09. 14:52:45

Ha szemezek vele, akkor az a baj.
Ha nem szemezek vele, az a baj.
Ha csak öt percig csinálom, az a baj.
Ha egész éjszaka szemezek vele, az a baj.

De ha én odamegyek hozzá, az a baj.
Ha nem megyek oda hozzá, az a baj.
Ha elkérem a számát, az a baj.
Ha nem kérem el a számát, az a baj.

Ha 20-as vagyok, az a baj.
Ha 30-as vagyok, az a baj.
Ha 70-es vagyok, az is baj.
Ha 80-as vagyok - az nem lehetek -, az is baj.

Ha foglak, leteperlek, az a baj.
Ha csak becézgetlek, az a baj.
Vicceset mondok, az nem baj,
sőt, általában az a legkisebb baj.

Hogyha belelátok a fejedbe, az a baj.
De ha nem látok bele a fejedbe, az a baj.
Ha felveszem a papucsot, az a baj.
Ha nem veszem fel, felfázok, az a baj.

Ha elkenem a szemfestéked, az a baj.
Ha vékonyak a falak, az a baj.
Ott egy pók a párnán, az a baj.
Mindjárt jön a Barátok közt, az a baj.

Az a baj, kell valami?
Kell valami? Iszol valamit, az a baj?
Nem, nem iszok semmit, az a baj.
Az a baj, hogy nem iszol, és az a baj, hogy nem iszok.

Kapod? Vágod? Érzed? Érzékeled? Táncoljál, lazulj, megteszed?
Hallod? Fogod? Megvan? Kened? Tapasztalod? Frankón? Követsz?

Ha túlfőzöm a tésztát, az a baj.
De ha kicsit nyers a közepe, az a baj.
Ha nincs benne elég citrom a teában, az a baj.
Ha túl sok a méz, akkor meg az a baj.

Ha elfogy a dohányom, az a baj.
Ha elfogy a papírom is, az is baj.
Ha nem fogy el, az is baj,
mer' odajössz lejmolni, az a baj.

Nincs kedvem akárkinek adni, az a baj.
Ha tahó módon kérsz, az is baj.
De ha nem adok, az is baj.
Adok, azt megszokod, az a baj.

Ha ide megyek szórakozni, az a baj.
Ha oda megyek, szórakoznak, az a baj.
Ha jó a zene, sokan vannak, az a baj.
Ha rossz a zene, sokan vannak, az a baj.

Nem is tudom, mit keresünk itt, az a baj.
A barátaid meg milyenek, az a baj.
Azér' nem megyek oda, mer' az a baj.
Az arca a baj, az arc a baj.

Hogy én sodorjam meg, az a baj.
Mer' nem tudsz sodorni, az a baj.
Akkor meg minek kérsz? Ez a baj.
Tüzet is én adjak? Az a baj.

Azt hiszed, hogy füves, az a baj.
Mer' nem láttál még ilyet, az a baj.
Ezt mindig el kell mondanom, ez a baj.
Szerinted még nem unom? Ez is baj.

Ha hungarofób vagy, az a baj.
Ha szabadkőműves vagy, az a baj.
Ha dialektikus materialista vagy, az a baj.
Ha semmilyen nem vagy, az a baj.

Kapod? Vágod? Érzed? Érzékeled? Táncoljál, lazulj, megteszed?
Hallod? Fogod? Megvan? Kened? Tapasztalod? Frankón? Követsz?

Ha belépünk az Unióba, az a baj.
Ha nem megyünk a tuti jóba, az a baj.
Ha otthon nevelek disznót, az a baj.
Ha nem nyitok cukrászdát Bécsben, az a baj.

Ha aneszteziológust hívok a csirkéhez,
és aztán szívlapáttal csapom agyon, az a baj.
Libát töm a mama, az a baj.
De miért? - teszi föl a kérdést, az a baj.

Ha frissen iszom a tejet, az a baj.
Ha felforralom, fertőtlenítem, az a baj.
Kiveszem a spájzból, az a baj.
Ha a kiskanalat nem oda rakom vissza, az a baj.

Azt mondod, sokat szívok, az a baj.
Az a baj, hogy semmi közöd hozzá, az a baj.
Meg idejössz, azt' dumálsz nekem, az a baj.
És nem hagyod abba, az a baj.

És nem figyelsz, hogy nem érdekel, az a baj.
Az, amit mondasz: az a baj.
Meg illetlen is vagy, az a baj.
Mással beszélek - nem zavar?

Hogy nem vársz, amíg befejezem, az is baj.
Vagy akkor kérj elnézést, abból nem lehet baj,
de hogy bunkó vagy, az nem csak neked baj,
de hogy nem tudsz róla, az a legnagyobb baj.

Én tudom magamról, ez kisebb baj.
De legalább törekszem egy kicsit, az nem baj.
Na, mindegy, ez az én problémám, ez a baj.
Csak engem izgat, az a baj.

Pedig izgathatna még valakit, az nem lenne baj.
Jól felizgathatna valakit, abból nem lenne baj.
Az jót tenne nekem is. Az csak nem baj,
hogy vágyom rá egy kicsit... Szerinted, baj?

Kapod? Vágod? Érzed? Érzékeled? Táncoljál, lazulj, megteszed?
Hallod? Fogod? Megvan? Kened? Tapasztalod? Frankón? Követsz?

Kapod?

VinnieJ 2008.09.09. 14:53:45

Kedves Cat, hogyan? Ezt most nem nagyon értem...

Thomasz012345 2008.09.09. 14:54:34

Társkeresés a neten nagyobb részben a következő, akik neked bejönnek, azok közül egyiknek sem jösz be, akik meg neked irnak azok közül egyik sem az eseted.
Durván kifejezve igy müködik az egész.
Kivéve a minimális szerencsésnek, aki belefog a jóba vagy akiknek az igényük csak abból áll, hogy nő vagy pasi legyen a másik :)

Cat 2008.09.09. 14:54:58

"Érdekes, hogy az én kommentemet valahogy mindenki figyelmen kívűl hagyja."

- Doktor úr, engem észre se vesznek az emberek...
- Kérem a következőt.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.09.09. 14:55:32

majompásztor
elnézést ha tévedtem, lehet, hogy a női igényekkel kapcsolatban igazad van, nem tudhatom, én sose kerestem nőket (a pasik alacsonyabb igényeinél is igazad lehet, ha azt nézzük, hogy némely férfi engem is kapcsolatra alkalmas partnertnek tartott haha). Nem akartam ennyire heves indulatot kiváltani belőled... de hazugságnak végképp nem szántam a hozzászólásomat.
Tény, hogy a magyar nők nagyon műveletlenek és sokszor ostobák (tisztelet a kivételnek persze), sajnos szappanoperákon és kiskegyeden szocializálódtak, ez részben a (most majdnem azt írtam, hogy söldfötét) földsötét műveletlenségüket és a fehér paripán érkező herceg betoppanásáról szóló tévhiteiket, igényeiket is kialakította. Volt alkalmam tapasztalni élőben is, unokatesómon, aki egy görög isten külsejével rendelkezik, aranyszívű, okos, intelligens, stabil állása, szerető családja van, van humora - és mégis nagyon nehezen talált barátnőt. Annyi volt a bűne, hogy nem a legújabb márkás cuccokban jár, nem német autóval gurul a dizsi elé - tekintve, hogy dizsibe sem jár - és hasonlók. Mostanra hálistennek talált egy nagyon helyes lányt, szorítok is, hogy tartós legyen, mert elkeserítő volt látni, ahogy szenved.

Cat 2008.09.09. 14:55:37

VinnieJ, hát kicsit felhúztad magad a levélírón :)

2008.09.09. 14:55:47

Eloth:

"Srácok, egy kurva fontos dolgot tanuljatok már meg, egyedinek kell lenni"


Ne röhögtess már baszki, Ti mitől vagytok olyan kurvára egyediek?

Ja, hogy ez lenne a kettősmérce lényege: amit nem tudtok Ti, azt tudja a partneretek?

Tom 2008.09.09. 14:56:52

"némely férfi engem is kapcsolatra alkalmas partnertnek tartott "

Igen, Rékuc, a fotód alapján nagyon aranyos vagy.

Thomasz012345 2008.09.09. 14:58:06

Eloth 2008.09.09. 14:51:53

Ez igaz, figyelem felkeltés mindig jó, de nem az első levélben. Megnézném hogy valaki több mint fél órát szán rá a megfelelő első levélnek, szépen és hosszan fogalmazva, majd végén csak annyi lesz belöle hogy olvasás nélkül törölve lett vagy olvasás után lett törölve vagy nem is ir vissza.
Igy inkább érdemes egy rövid levelet irni alap bemutatkozással és ezt sem kell minden egyénre külön fogalmazni. Igy igaz lehet hogy kevesebben irnak vissza, de legalább azok akik kiváncsiak rád.

milena 2008.09.09. 14:58:07

flegman 2008.09.09. 14:48:51

:DDDDDDDD

tudom, elavult módszer a papírkép szkennelése :)

mp-nek pedig ezennel beszkennelem a fejemet mint átlagos kinézetű nőét :))

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.09.09. 14:58:31

'.. Ja és ha dohányoztok, akkor azt nem árt letagadni... :D'

No igen. Első komoly kapcsolatom első és második randiján az amúgy dohányos srác kibírta, hogy ne gyújtson rá (bár nem tagadta, hogy amúgy dohányzik), pedog mondtam, hogy nyugodtan cigizhet, nem zavar. Ez a figyelmesség annyira imponált, hogy... szóval nagyon :D persze utána szidtam eleget, amiért a lakásban is rágyújtott, de akkor már késő volt mert beleszerettem :)

bobiktus 2008.09.09. 14:59:39

majompásztor: kb ilyen egy átlagos csaj sztem, bár én nem vagyok lány viszont sztem jó a felvetésed, próbálok ebbe az irányba terelni...

www.nyme.hu/fileadmin/Image_Archive/ktk/Egyeni_oldalak/Koren_Andrea.jpg

(most elnézést is kérek tőle, hogy leátlagos csajoztam)

milena 2008.09.09. 15:00:50

Eloth 2008.09.09. 14:51:53

Előttem inkább azt kell letagadnia az illetőnek, ha szélsőséges nemdohányzó :)

2008.09.09. 15:01:13

Rékuc · rekafoto.blog.hu 2008.09.09. 14:55:32


Nem, nem váltottál ki belőlem indulatokat, én alapból állat módon fogalmazok írásban, evvan. :)

Amit írtam, azt pedig ne vedd magadra, rajtad inkább pont az látszik, hogy nem a hazai konzumidióta női klisékben gondolkodsz, de ez sajnos nagyon ritka.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.09.09. 15:01:56

Tom igen ez tény hogy kurva aranyos vagyok (és szerény... a szerényről ne feledkezzünk meg), de a pasik nagy része... hogy is fogalmaztak itt? 'zsírdisznónak' és 'bálnának' tartana, ami persze teljesen jogos és nem is veszem rossz néven. De mégis van akinek ez belefér, míg a nők szemében gyakran megbocsáthatatlan akár egy sokkal kisebb 'hiba' is.

FlybyWire 2008.09.09. 15:02:11

bobiktus 2008.09.09. 14:59:39

Ebből is látszik, hogy nincs olyan, hogy "átlagos"... nekem pl. egyáltalán nem jön be :)
de biztos, hogy lesz itt olyan, akinek nagyon is!

Amúgy a képek sosem adják vissza a valóságot.

Te viszont bajba kerülhetsz, ez adatvédelmileg nem volt egy szép húzás, főleg hogy a név is látszik!

storyline :) 2008.09.09. 15:02:22

Eloth 2008.09.09. 14:51:53

Na ez lesz a következő prodzsekt, írunk közösen egy olyan levelet, ami garantáltan minden nő érdeklődését felkelti.

2008.09.09. 15:03:07

Miléna 2008.09.09. 14:58:07


wow, te átlagos vagy??? Az én mércém szerint inkább már átlag feletti. Vagy akkor én vok mégis kurvára átlag alatti. :)

Eloth (törölt) 2008.09.09. 15:03:11

Miléna

Speciel én leszarom, mert dohányzom, mint egy gyárkémény és vagy kellek így vagy nem. De rengeteg nőről tudom, hogy letagadja és nem is válaszol dohányosnak.

storyline :) 2008.09.09. 15:04:30

" Annyi volt a bűne, hogy nem a legújabb márkás cuccokban jár, nem német autóval gurul a dizsi elé - tekintve, hogy dizsibe sem jár - és hasonlók. "

Hát akkor megosztom veled a titkot, hogy még így is nehéz Mo.n csajt felszedni.

VinnieJ 2008.09.09. 15:04:34

Csak annyiban, hogy kezdem unni, ahogy a csajokat fikázzák az ilyen szerencsétlen barmok. Az, hogy van alapja, meg sem fordul a fejükben. Ha eljutnak odáig, hogy megkérdezzék, mi a baj, a csaj pedig normális ember módjára megválaszolja, akkor nem az a reakció, hogy a.), hát igen, lehet, hogy ezen változtatnom kellene, b.) hát igen, neked ez nem jön be, de más talán kifejezetten ezt szereti majd bennem.... nem. Ilyen esetben csak és kizárólag a csaj a beképzelt picsa, aki mit képzel magáról, hogy neki Viggo Mortensen jár, és egyáltalán.... és ezzel el is jutottunk oda, hogy a lány fogja magát, és nem áll le vitatkozni, értelme nem lévén, hanem szépen szó nélkül hagyja, és odébbáll. És mi jön ekkor? Hülye picsa, aki még csak válaszra sem méltat... annyi esze pedig nincs, hogy felfogja az egész folyamatot, nincs hát, hiszen nem is látja az ok-okozati összefüggéseket...

Tom 2008.09.09. 15:05:19

Rékuc, ezt csak akkor tudnám megállapítani, ha egészalakos képet látnék rólad... :)

Eloth (törölt) 2008.09.09. 15:05:37

Dövan

Nem kellett levelet írnom, adatlapon én voltam a szemét főgeci srác és jöttek a levelek, statik. A csajoknak elegük van a sok alapból "rendes" srácból, akik lazán átbasszák őket. :D

Thomasz012345 2008.09.09. 15:05:53

bobiktus 2008.09.09. 14:59:39

Minden személynél máshol áll az átlag mércéje.
Valakinél lehet hogy átlag feletti ez a nő, de van akinél simán alatta van.

bobiktus 2008.09.09. 15:06:20

" annyi esze pedig nincs, hogy felfogja az egész folyamatot, nincs hát, hiszen nem is látja az ok-okozati összefüggéseket... "

mik ezek az ok-okozati összefüggések?

Noncsix 2008.09.09. 15:08:10

Hát igen..Kinek mi az átlagos...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.09.09. 15:09:25

Dövan - komolyan nem akarom tudni. Amit unokatesóm elmesélt az s.o.s lelkisegély beszélgetések alatt, az bőven elegendő volt, hogy egy jó időre elveszítsem az emberiségbe meg szeretetbe meg egyéb baromságokba vetett hitem...
Erről a bömös dizsis dologról jutott eszembe, hogy nemrég volt valahol egy cikk a 'hamburgerprostitúcióról' tehát hogy 15-16 éves kiscsajok már egy mekis kaja vagy egy koktélért is odaadják magukat minden hétvégén, namármost ezekből lesz 10 év múlva a komolyan párt kereső nő, akkor hogy fognak sírni a férfiak? ON

storyline :) 2008.09.09. 15:09:46

Eloth 2008.09.09. 15:05:37

Erre már én is gondoltam tesó, nemsokára ápgrédelem a profájlomat. Mondjuk nem akarok most nőt felszedni, de hajt a kíváncsiság :D

milena 2008.09.09. 15:12:05

Eloth, valóban fontos, hogy a két ember egymáshoz közel helyezkedjen el az ember a szélsőséges nemdohányos és a gyárkémény közötti skálán. Vannak, akik olyannyira utálják a füstöt, hogy kizáró ok számukra, ha a másik dohányzik, illetve fordítva, kizáró ok, ha a másik miatt nem gyújthatnak rá. Jelentéktelen apróságnak tűnik, de nem az, nem ám...

Úgyhogy sztem ne sajnáld, aki emiatt nem válaszol :)

Mp, persze az a kérdés, mit nevezünk átlagnak :) Ha mind a 3.000.000.000 nőt tekintjük, akkor valóban átlagon felüli vagyok. Mikor átlagosnak neveztem magamat, arra gondoltam, hogy nem vagyok csúnya, de nem is emlékeztetek különösebben az Angelina Jolie-ra...

És dehogy vagy átlag alatti :)

A lényeg, hogy az ember a hozzánk hasonló átlagos személyek közül kiválassza azt, aki számára átlagon felüli, hűdeközhelyesvagyokmost :)

repecs 2008.09.09. 15:12:23

Az ember soha nem a tökéletest szereti, hanem a másik hibájába szeret bele.

Eloth (törölt) 2008.09.09. 15:12:26

Dövan

A legviccesebb, hogy most én is csak dugni akartam (ott a védelem, én szóltam előre, hogy geci vagyok, a te bajod, hogy viccnek vetted), de úgy alakult, hogy hihetetlenül megfogott egy. :)

Fotogénkezelt 2008.09.09. 15:12:31

Még itt vagyok :), és elnézést, ha "OFFolom" ezt a mélyenszántó fórumot.

Nem vagyok tanár, csak bántja már nekem is a fülem/szemem a sok be-zés, le-zés.
Az építő hozzászólásokból (amiket helyén kezelek) látom, nincs még olyan nagy baj a nyelvünkkel, csak azt nem értem, hogy a fent említett szavak akkor hogy kerültek látókörön kívül.

Ha elírtam, igazatok van, helytelen, nem kapaszkodom olyanokba, hogy Pisti és Marcsi is így írja, ez már beépült.

Ez a "te is szarul írtál, akkor én is beszélhetek szarul" felfogás meg olyan... nem is tudom.


Mentem. Üdv. mindenkinek,
V.M.

bobiktus 2008.09.09. 15:13:04

megmondom őszintén, hogy én az átlagos nőt google-on kerestem, és az vezérelt, hogy olyan nőt keressek, akinél kb ugyanannyi szebb és kb ugyanannyi csúnyább lenne egy átlagos reggel a metrókocsiban. Az átlagost így értettem.

Az Ember, Aki Létra Akar Lenni 2008.09.09. 15:13:05

VinnieJ: ha egyenesen megmondják, hogy baj van, még az se fontos, hogy mi az, az szerintem egy világos helyzet, és nincs mit hisztizni miatta - ha mégis hisztiznek, akkor te is tisztában vagy vele, hogy egy vállrándítást sem ér meg. A posztból és a kommentekből viszont nekem nem az jött le, hogy azért sírnának a pasik, mert a nők ilyen vagy olyan kritikusak lennének velük, hanem azért, mert NEM EGYENESEK. Erre nekem kevés magyarázat az x% sértődős kisebbség, a hülyéket le kell szarni, nem igazodni hozzájuk.

Tom 2008.09.09. 15:13:15

"Csak annyiban, hogy kezdem unni, ahogy a csajokat fikázzák az ilyen szerencsétlen barmok."

Hu, de kedves...

"akkor nem az a reakció, hogy a.), hát igen, lehet, hogy ezen változtatnom kellene"

óóó, mert a lányok bezzeg annyira értik a jószándékú kritikát, és kapásból változnak :))))

"Ilyen esetben csak és kizárólag a csaj a beképzelt picsa"

Mert a lányok nem azt mondják minden pasiról, hogy hülye f*sz... :)

storyline :) 2008.09.09. 15:13:35

Az alapvetően szerintem a baj a nőkkel odahaza, hogy elfelejtettek mosolyogni. Itt Ukrajnában lassan szinte minden diszkós napon jut valami nő táncikálni, inni, úgy általában ellenni, mert tudja az ember, hogy kihez érdemes odamenni. Odahaza, max egy böszme tekintet jut, és ez még a jobbik eset, mert fordult már elő, hogy beszólt a szőke csinibaba, szó szerint úgy, hogy :" Mit bámulsz, bazmeg'?" Remélem egyszer egy ilyenért még valaki fejberúgja.

Tom 2008.09.09. 15:15:14

Rékuc, jól el van dugva... végig kell nézni az összes fotódat, hogy megleljük? :)

Thomasz012345 2008.09.09. 15:16:15

Rékuc · rekafoto.blog.hu 2008.09.09. 15:09:25

Bömös dizsis dolog hogyan kapcsolodik ahoz a cikk-hez amit valahol láttál?
Semmi köze a dizsinek a "hamburgerprostitúció"-hoz.
Azokat utca széllén, meg minden más helyen megtalálod, nem csak a dizsi elött.

bobiktus 2008.09.09. 15:16:21

Fotogénkezelt: sztem ezt azért még olvasod
"Ez a "te is szarul írtál, akkor én is beszélhetek szarul" felfogás meg olyan... nem is tudom." inkább arról van itt szó, hogy ne prédikálj olimposzi magasságokból, mert egyrészt ez itt nem a magyar közlöny, másrészt olyan gyökér vagy magyar nyelvtanból mint Győzike...

storyline :) 2008.09.09. 15:16:34

Eloth 2008.09.09. 15:12:26

Ugye-ugye, nem véletlenül mondják, hogy akkor jön, amikor az ember nem is számít rá :)

guy 2008.09.09. 15:17:13

bobiktus - a múltkor találkoztam egy magáról hasonló képet feltett, hasonló kinézetű átlagos csajjal a társkeresőről. Ő is csak ilyen mellképet tett fel magáról, lent pedig jó nagy bőröndje volt, lehetett vagy hetvenöt-nyolcvan kiló. Egyébként tök jó fej volt, jót beszélgettünk, de nagyon nem jött be külsőleg sajnos.

VinnieJ 2008.09.09. 15:17:49

"óóó, mert a lányok bezzeg annyira értik a jószándékú kritikát, és kapásból változnak :))))" aki komolyan akar egy kapcsolatot, az igen, változtat olyan dolgokon, amiket érdemesnek tart rá, azért a konkrét emberért! Sajnállak, hogy még nem találtál ilyet!
"Mert a lányok nem azt mondják minden pasiról, hogy hülye f*sz... :) " De!!!! : )))

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.09.09. 15:18:31

Tom őszintén minek az neked? :) (de a fotóimat végignézheted haha)

FlybyWire 2008.09.09. 15:18:41

bobiktus 2008.09.09. 15:16:21

Gyönyörű :) de szerintem tudta ezt ő is, nem véletlenül köszönt el végleg :)

Noncsix 2008.09.09. 15:20:20

Biztosan mindenkinek van egyfajta elképzelése, "ideálja" a keresett személyre vonatkozóan. De az is biztos, hogyha ad esélyt egy másabb kinézetű embernek is és valamiért megtetszik, beleszeret az illetőbe, már őt látja a legszebbnek, tök mindegy hogy nem az ideálja. Viszont tény, hogy az első benyomás sokat számít, akár döntő is lehet.

VinnieJ 2008.09.09. 15:23:23

Az Embernek, akinek hosszú neve van: lehet, hogy a csajok nem egyenesek, én az vagyok. És szerintem még legalább annyi lány, mint ahány fiú háborodna fel, ha ugyanezt állítanám róluk!

Tom 2008.09.09. 15:23:31

Rékuc, hát én megdicsértelek, hogy csinos vagy, te meg közölted, hogy a súlyoddal van egy kis gond (te nem így fogalmaztál :), amire természetes reakció, hogy kiváncsi lettem... :)

Eloth (törölt) 2008.09.09. 15:24:19

Dövan

Aham, bár még elég friss a dolog, így nem akarok semmit se elkiabálni.

Tom 2008.09.09. 15:24:50

""óóó, mert a lányok bezzeg annyira értik a jószándékú kritikát, és kapásból változnak :))))" aki komolyan akar egy kapcsolatot, az igen, változtat olyan dolgokon, amiket érdemesnek tart rá, azért a konkrét emberért! Sajnállak, hogy még nem találtál ilyet!"
te találtál olyat, aki miatt változtál? Megkérdezhetem, hogy mi volt ez a változás??
Lecserélted a ruhatárad pl?

"Mert a lányok nem azt mondják minden pasiról, hogy hülye f*sz... :) " De!!!! : )))"
... ja, de szereinted az jogos... :(

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.09.09. 15:25:00

Lám, lám, így jár az, aki nem bejelentkezve kommentel: a nevedre kattintva elküldtem volna a linket :P

bobiktus 2008.09.09. 15:28:16

látjátok... az átlagos nő mindenkinek kevés. pedig sztem kb. ő az átlag... de átlagos nővel meg ki akar járni?

VinnieJ 2008.09.09. 15:29:07

Nem, leszoktam a bagóról pl. Mert mindent szeretett bennem, kivéve ezt.
A végét poénnak szántam...: ) úgy érzékeltem, ebben az esetben nincs értelme vitatkozni veled, ezért lezártam úgy, hogy neked tetsző legyen! Csak, hogy alátámasszam az érvelésed!

Tom 2008.09.09. 15:30:14

Rékuc, elcsesztem... :-/

storyline :) 2008.09.09. 15:30:58

"Eloth 2008.09.09. 15:24:19
Dövan

Aham, bár még elég friss a dolog, így nem akarok semmit se elkiabálni. "

Legyél tróger, így tudod megfogni :) Egyébként meg vedd lazán :)

Tom 2008.09.09. 15:31:20

"Nem, leszoktam a bagóról pl. Mert mindent szeretett bennem, kivéve ezt. "

Ez valóban komoly dolog.

Eloth (törölt) 2008.09.09. 15:31:22

bobiktus

de átlagos nővel meg ki akar járni?

Ha már járni akarok vele, akkor nem átlagos, mert látok benne valami igen vonzót...

FlybyWire 2008.09.09. 15:31:29

Bobiktus, lehet, hogy egy nő 10ből 8 faszinak nem jön be, de te mégis megőrülsz érte, pedig amúgy nem jönnek be az "átlagos" nők.... nem feltétlenül a klasszikus szépségűekbe szeret bele az ember. Nekem az első szerelmem és a legutóbbi exem sem tetszett a legtöbb embernek pl.... most ez hülyén hangzik, de engem viszont nem tartanak az átlagnál "csúnyábbnak", sőt sokan az ellenkezőjét mondják - talán ez magyarázza a BEregisztrálás utáni első 2 hétben kapott 40+ üzenetet (ja és nem 10 éves képpel volt, csak 2 :)

A szerelem vak, ez a lényeg :)

Eloth (törölt) 2008.09.09. 15:33:13

Dövan

Nem, ő pont nem az a típus, baromira őszinte volt, én is próbálok az lenni. Nagyon hasonlít rám, ha kiderül, hogy mégsem ilyen, akkor meg nem érdekel, keresek másikat. Csak arra kell vigyáznom, hogy ne essek bele túl hamar. :D

VinnieJ 2008.09.09. 15:33:40

Huhhhh... Igazán köszönöm! Nagy ember vagy!

Noncsix 2008.09.09. 15:37:47

Az én párom épp az ellentétem mindenben. Sőt, az eddigi párjaim mind-mind teljesen különböztek egymástól, mint külsőleg, mind belsőleg. Nahát :) Tehát fő a nyitottság és fogékonyság az újra. Aztán már csak szeretni kell :)

storyline :) 2008.09.09. 15:42:36

Eloth 2008.09.09. 15:33:13

Akkor egy raklappal! Itt legyen róla sikertörténet, ne a szakítóson másféle :)

bobiktus 2008.09.09. 15:51:35

ha mnár társkeresés:)
www.tatuagemdaboa.com.br/

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2008.09.09. 16:01:43

Áh, értem. Intelligens, művelt, gyönyörű nőkkel szeretnél megismerkedni. Hááát, elég nehéz kifogni azt a hat másodpercet, amíg az ilyen lányoknak perpillanat éppen nincs magas, gazdag, jóképű, szellemes, művelt pasijuk. Mire regisztrálnának egy társkeresőn, már el is keltek :D

Eeka 2008.09.09. 16:12:00

Kosztolányi írta, hogy a cselédlányok mindig grófokról álmodnak, másról nem éri meg.
(Csak Ivy epedt Jamesért :) )

Én is társkeresőn találkoztam a párommal, lassan két éve. De ettől függetlenül nem ez volt a fő vadászterep, csupán a hely, ahol összefutottunk.
Az első levél után 4 nappal randiztunk, nem nyújtogattuk a levelezést.
Személyes találkozásunkkor kiderült, vannak közös ismerőseink és nap mint nap esélyünk lett volna arra, hogy találkozzunk, mert ahol én laktam, ő a mellette levő házban dolgozott.

De ha nem lett volna az oldal, ő soha nem jön oda hozzám, ha találkozunk a ház előtt.

paranoir 2008.09.09. 16:16:12

Nekem is van némi tapasztalatom ezügyben, hatéves kapcsolat után négy éve kezdtem el a neten ismerkedni, és ahogy azt már írták, amíg normális, humoros regem volt, nem nagyon jött semmi reakció, aztán váltottam bunkóba, olyan moderáltan parasztba és akkor már működött. Eddig ugyanannyi, mint az előző tapasztalatok, de nagy különbség, hogy én tudtam/tudom magamról a kategóriámat (Skoda Octavia extrák nélkül, hogy szép analógiával éjek:), hasonló kaliberű csajokat céloztam, tehát nem Miss Gimnáziumot a loveboxon, hanem normális, fotós, tanult csajt az NLC-n (szerintem ez a legkultúráltabb oldal, kevés cicababa, de nagyrészt normális csajok). Hárommal találkoztam, kettő nem jött össze, egy meg egy páréjszakás kalandban végződött. Úgyhogy nem veszett ügy a netes csajozás, mert lehet találni partnert, vagy ahogy én jártam, partnert nem, de kincset érő tapasztalatot nyertem vele.

paranoir 2008.09.09. 16:21:05

Ja, és biztos vagyok benne, hogy a csajoknak, már akik komolyan keresgélnek a neten, van valami érzékük a sírós-rívós-jajmegcsaltak, a faszviszketős, és kamuzós, műmájer arcok felismeréséhez, úgyhogy aki elkeseredettségében vagy egy ingyenmenet reményében vág neki, az ne csodálkozzon, ha ugyanilyen HP-k fogadják, akik pár levél erejéig szopatják aztán annyi. De általában a csajok gázosabbak a neten, jópár sörös este volt a haverral, mikor a boxon nézegettük a lotyeszokat, és jókat röhögtünk.

bagolybagoly 2008.09.09. 16:37:53

Hogy van ez? Ha nincs lekoptató duma az a baj. ha megírja, hogy nem akar távkapcsolatot, akkor az a baj. Nem lenne neked jobb megírnod magadnak a neked tetsző, tökéletes elutasító levelet. és akkor nézegetnéd mondjuk 10 percig abból a napi egy órából.
Vagy én tudom rosszul, és KÖTELEZŐ távkapcsolatot akarni

manus 2008.09.09. 16:44:21

Sziasztok!
Én messzemenőkig megértem a srácot, hasonló cipőben jártam, járok én is.
A "kultúrált", értelmes társkeresőkön nagyon nehéz társat találni, pedig én is lelkiismeretesen kitöltöttem az adatlapomat.
20-30 jelzés értékű, kezdeményező üzenet után, kb 3-4 válasz.
Persze elutasító.
A lányok rettentő bizalmatlanok, kevesen raknak fel fotót, bár azt elvárják, hogy a másik feltegyen magáról.
Persze a bizalmatlanság, valahol érthető, hisz férfitársaink között rengeteg a sutyerák idióta. Nem véletlenül írtam, hogy a megkereséseim a hölgyeknél, jelzés értékű volt, ugyanis ha megnézitek az adatlapokat, személyes infót nem nagyon találtok.
Leggyakrabban azt írják a bemutatkozásukba, hogy rövid, fantáziátlan levelekre nem válaszolnak, nekik szellemes, sziporkázó, vicces levelek kellenek.
Ezt meg is értem, és ha nem lennének túl ostobák az első levéltől ezt várni, talán meg is kapnák.
Legalábbis, én nem tudok egy ismeretlen lánynak, elsőre sziporkázni.
Ezért írtam, először csak a szándékot próbáltam jelezni, hogy a hölgy szimpatikus.
De ez látom kevés, a hölgyeket elsőre le kell nyűgözni, és a hiba itt bennem van, nekem ez nem megy látatlanban.
Ehhez a nagy dumás pasi kell, aki jól fűzi a csajokat, akiket nem is nehéz, mert csak a vakítás számít nekik.
Komoly, értelemmel megáldott nővel, kevéssel találkoztam a neten, bár vannak ez tény.
De mégis inkább a furcsák vannak többen.
Ezt a hölgyet se nagyon értettem, bár nincs egyedül, sokan írnak karácsonyi kívánság listát a bemutatkozójukba, a lányok közül.
"Egy hozzám hasonlóan, kedves, jó humorú,ambíciózus, önmagára és környezetére igényes, hűséges, természet-és állatbarát, nyitott és őszinte srácot keresek.Legyen MAGAS és sportos, szép vállakkal, legyen férfias, magabiztos megjelenésű, de legyen ott a szemében az a "kisfiús huncutság" (és életkorban ihozzámillő, túl fiatal vagy idős nem!)"
Hölgyeim!!!
Azért ez komolytalan.
Folytathatnám még a panaszkodást, a "csak egy kaszthoz tartózóakkal" ismerkedem típussal, vagy hasonlókkal, de inkább elmondom mi lepett meg igazán.
Hozzászólásom úgy kezdtem, hogy a kultúrált, értelmes, társkeresőkön nehéz társat találni.
Viszont a posványban kotorászva, viszonylag egyszerűbb.
Gondolok itt a chates oldalakra.
Nagyon meglepett, hogy itt mennyivel könnyebb.
Bár itt sem egyszerű, de itt láthatóan ki vannak éhezve a hölgyek az értelmes kultúrált szóra.
Szóval, a chat közvetlensége, pörgősebb világa, úgy tűnt megoldás lehet a társkeresés problémára.
De tévedtem.
Ismerkedni nagyon könnyű, társat találni azonban itt sem egyszerű..............................

Sok sikert!

ildsisy 2008.09.10. 12:38:05

Jó tanács!
Ha dolgozol, próbálj az egyedül álló kolléganővel ismerkedni, vagy ha suliban jársz, akkor onnan. Több az esélyed.Valamikor a könyvtárban ismerkedtek, vagy táncos helyen...de... Van olyan is, hogy vonaton, buszon, villamoson. De, ha csak kocsival jársz max. az útszélen találsz valakit...
Olyat kell keresned akivel egy és ugyanaz az érdeklődési körötök. :)Baráti társaságban pl.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2008.09.10. 16:14:39

A társkeresőkön levelet írni, ismerkedni, profilt készíteni külön tudomány. Semmi köze hozzá mennyire művelt, okos, sportos stb valaki.

Hosszú időre, és türelemre van szükség, bár van aki sose tanulja meg....

monique 2008.09.10. 16:55:15

tom,
ha itt vagy még és emlékszel rám két nappal ezelőttről:
nos, szétnéztem a kínálatban és NEM tetszik a dolog íze.
Szóval szerintem nincs igazad...

fraki 2008.09.12. 19:34:58

„Az keres a neten, akinek élőben nem ment a dolog.”

Csak ez ugye nem minősíti az embert, sőt még csak nem is mindig igaz. Nagyon okos állítás tehát.


Fotogénkezelt 2008.09.09. 14:37:00

Te idióta hülye barom. Adjál már konkrét linket, amiben KL. alátámasztja a barom álláspontodat. És takarodj Nádasdy Modern Talking sorozatát olvasni, mielőtt idetolakodsz a hülyeségeiddel.

Morgan le Fay 2008.09.14. 23:35:49

Ildsisy
"Jó tanács!
Ha dolgozol, próbálj az egyedül álló kolléganővel ismerkedni, vagy ha suliban jársz, akkor onnan. Több az esélyed."
Nahát, micsoda jó tanácsot adtál. Erre soha, senki nem gondolt volna...:-S

Randi 2009.04.14. 10:26:57

A netes ismerkedésnek nagyon sok hátulütője van, ezért ajánlom a www.hetpercesrandi.hu weboldalt! Személyes ismerkedési lehetőség minden korosztálynak! Megspórolod vele a hosszas levelezgetéseket, a vakrandikat, amikor nem tudhatod, milyen bányarémekkel hoz össze a "jószerencse". A Hétperces Randin személyesen találkozhatsz legalább 7, korban hozzád illő egydülállóval, 7-7 percig beszélgethetsz velük, ennyi idő alatt eldől a szimpátia, és utána már csak azzal van lehetőséged újra randizni, aki valóban tetszett neked és fordítva.

Bővebb információért látogass el a www.hetpercesrandi.hu oldalra, és regisztrálj!

casadera · http://netrandik.freeblog.hu/ 2009.04.15. 11:42:36

:))))))
"hozassak nőt ázsiából?"

ukrajna közelebb van..picit drágább, de nagyon háziasak :)

Egy cipőben járunk, üdv a klubban, innen a másik oldalról ;)

szép napot,
casadera
süti beállítások módosítása