Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

Férfiak bejelentkező szövege 2.0

2008.10.03. 11:00 Line24

12 hónappal ezelôtt készítettem pár posztot, hogy milyen ne legyen egy férfi elsô levele. Felsoroltam pár elrettentô vagy nevetséges példát és megpróbáltam rámutatni, hogy miért gáz. Nem akartam és tudtam megváltani a világot, amit az is jelez, hogy a most készített csalogató nôi adatlapra bôségesen érkeztek "tanulságos" jelentkezések:

"Ha te is szimpatikusnak találsz, akkor írj! Megadom az e-mail címem, ide is írhatsz: xxxx"
Vagy itt a párja: "Kedves Angéla, először is gratulálok a képekhez. Megtisztelnél ha megismerhetnélek jobban. Volna kedved ismerkedni?
"
De pofozzuk tovább a szart: "Örömmel láttam meg az adatlapod,szimpatikusnak találtam,ezért is jelentkezem. Amennyiben lehetséges,szeretnélek jobban megismerni,hátha szerencsénk lesz egymáshoz! Bővebben következő levelemben irnék. Várom válaszod, ide vagy a xxxxx cimre."
Kapisgáljátok már vagy még azért folytassam? Ok. Hát tessék:
"Nem tudom én mennyire felelek meg a Te elképzeléseidnek, de én szimpatikusnak találtalak a reglapod alapján, szívesen megtudnék Rólad többet is! Ha Te is kíváncsi lennél rám, örömmel venném válaszod."

"Szia! Szeretnék veled jobban megismerkedni..."
"Szia! A képek alapján szimpatikus vagy. Van kedved ismerkedni?"

Uff. Rengeteg. Ilyen sablon-özönvíznél már csak egy rosszabb van: az instant üzenetek! Arról árulkodnak, hogy a férfiembernek fantáziája sincs, se kommunikatív természete (tehát a randi is nagy eséllyel csak csendes feszengés lesz), se bátorsága önmagát adni, se ideje-energiája ezt az egészet komolyan venni. Reménytelen instantban ismerkedni... Kb. olyan, mint amikor diszkóban úgy mentek oda a csajhoz, hogy "Kő Kóla a szex előtt?"

Az alábbi levelet nem is tudtam hova rakni: ha egy lányt nem ejtettek a feje lágyára, akkor azonnal gyanút fog, hogy vagy ronda az írója vagy felesége van és nem akar lebukni, mert nagyon szánalmas a magyarázkodása, hogy miért is nincs fent fényképe:
"Szeretnék veled megismerkedni mert szimpatikus vagy a reglapod alapján!
Küldenék egy fotót magamról, persze ehez kérnék egy e-mail címet ahova küldhetem! Miután megnéztél te is eltudod dönteni,hogy akarsz-e velem ismerkedni vagy sem.De gondolom abban azért egyetértünk,hogy egy fotó csalóka lehet.Ezt nem azért írom,mert szégyenkeznem kellene,de nem akarok nagyképűnek sem látszani.Egyelőre nem írnék litániákat,kölcsönös szimpátia után viszont bővebben is írok magamról.OKÉ?
Várom leveled és címed!
U.i.:Itt azért nem tudok fotót küldeni,mert olyan kiterjesztésűek a kép fileaim,hogy ez a rendszer nem engedi őket bemásolni.Megértésedet köszönöm.
"

De ha már a fotónál tartunk. Az egyik jelentkező közölte, hogy ne csüggedjek a fotója épp feltöltés alatt van s hamarosan megnézhetem. Ühüm. Kár, hogy olyan lassú nála a net, mert a januári regisztrációja óta nem akar megérkezni az a fránya kép. Bűzlik a szitu!

Itt egy másik, aki a következő kis hazaruccanására szeretne beszervezni egy biztos kis dugást:
"Aranyos vagy, nekem ez az elso nekifutas. Ha volna kedved egy tengerentuli kapcsolatra irj. Szinte havi szinten utazom Europaba ugyhogy nem olyan tragikus."

A fenti példákat azért szedtem össze, hogy kedves férfitársaim, lássátok, hogy elcsúszhattok egy apróságon is. Nem akartam foglalkozni a primitív beszólásokkal, a helyesírási hibákkal, inkább most a valóban komolyan próbálkozóknak szerettem volna mankót nyújtani! Teremtsünk tiszta helyzetet, tegyünk fel magunkról képeket, adjunk egy kis ízelítőt magunkból-humorunkból-műveltségünkből-frappánságunkból, térjünk el a szívesen megismernélek sablontól, merjünk kérdezni, merjünk egy keveset magunkról elárulni!

De jöjjön egy pozitív példa is a végén! Sablon ugyan, de addig nincs vele baj, míg humoros, jól megfogalmazott és egyedi:
"Magányos? Egyedül érzi magát? Hiányzik egy társ, aki segít a nehéz helyzetekben, aki felvídítja, aki gondoskodik Önről? Aki udvarias, szolíd, figyelmes? Szüksége van valakire, akivel őszinte lehet, akiben megbízhat? Vagy csak kifogyott az elem a...de ezt hagyjuk.
Ha a fenti kérdésekre legalább háromra IGEN-nel válaszolt, mindenképpen olvassa tovább levelünket, hogy megtudja, hogyan lehet orvosolni problémáit.
Biztos előfordult már Önnel, hogy barátja veszekedett, türelmetlen volt, esetleg szakított Önnel, netalán megcsalta Önt.
Örömmel értesítjük, hogy ez már a múltté. Ugyanis cégünk megalkotta az új, korszerű férfitípus modelljét, a ForEveR I.-t, azaz FERI-t.
Engedje meg, hogy néhány szóban bemutassam FERI főbb tulajdonságait és funkcióit.
FERI-t a kor igényének megfelelően elláttuk az önellátó, udvarias, sportos, vicces, kedves, segítőkész tulajdonságokkal.
Legfontosabb ún. szabadidő funkciói a sport (ezen belül foci, squash, futás, kondi, kerékpározás, vitorlázás), kirándulás, utazás, színházba, moziba, koncertre járás. Ezenkívül van még egy kiemelkedően jól működő szabadidő funkciója, de ez maradjon meglepetés.
Az ún. hasznos funkciói közül a következőek kaptak kíváló mínősítést: gépjárművezetés, bevásárlás, odafigyelés.
Vannak csak korlátozott, bizonyos időközönként aktíválodó funkciói, mint például sörözés, focimeccsnézés, pókerezés.
Illetve a korábbi típusok hibáiból tanulva FERI fejlesztői letiltottak néhány káros funkciót, így a dohányzást, a túlzott alkohol- és kábítószerfogyasztást és ezzel párhuzamosan néhány kellemetlen tulajdonságtól is megszabadították FERI-t, így a beképzeltség, az önteltség és az önzöség.
Higgyje el, FERI nem okoz csalódást Önnek! Rendelje meg minél hamarabb, nehogy lemaradjon erről a nagyszerű ajánlatról. Most minden megrendeléshez egy ajándék vacsorát adunk ajándékba!
Ha esetleg mégis bizonytalan maradt és nem tud még dönteni, rendelje meg FERI-t kipróbálásra és - amennyiben nem felel meg elvárásainak - 3 napon belül minden következmény nélkül visszaküldheti. A házhozszállítás természetesen ingyenes.
Ha bármilyen kérdése, észrevétele van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
"

FVTR univerzális tipp a végére: ha van egy aranyos házikedvenced (kutya, macska, madár) tedd fel a képét, mert a nők imádják az állatokat, látják, hogy tudsz gondoskodni egy élôlényrôl és mellette kitűnő témaalap is!

Továbbra is várom a netes ismerkedési történeteket, véleményeket az fvtr@citromail.hu címen!

158 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr67689149

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szerelemblog 2008.10.10. 18:02:39

Tudod mi az, szeretni valakit?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

binko 2008.10.03. 12:49:45

nahát, hogy ezek a folyton baszniakaró férfiak miket ki nem találnak

zZz 2008.10.03. 12:52:08

A post akár jogos is lehetne, de felesleges ezt a férfiakra ráhúzni, ugyanígy igaz a nőkre is.

Csomó, ugyanilyen sablonszövegű levelet kaptam.
Az adatlapomra ki van írva, hogy fénykép nélküli levelekre nem válaszolok, ennek ellenére kapok.
Instant üzenetet is kapok jó párat, mert levélre úgy tűnik, nem telik.

Egyébként engem nem az érdekel, hogy a levelében sablonosat írt vagy sem. Egy idegennek elég nehéz nem sablonlevelet írni.
Jobban érdekel a fénykép ÉS a bemutatkozó szöveg, esetleg az ideális jelöltről kitöltött rész, lehetőleg szöveggel.

Az utolsó, "pozitív" példát pedig én jó valószínűséggel egyből kukába dobnám, mivel tuti, hogy copy paste szöveg, ergo csak arra vette a fáradtságot, hogy a kész szövegbe beírja a saját nevét.

varjuvaj 2008.10.03. 12:54:15

mé annak jobban örülnél ha valaki ezt irná: "de jó képü vagy szivi megraknálak mind egy ganyésszekeret"

zZz 2008.10.03. 12:56:47

Egyébként elég nehéz nem sablonszöveget írni, mondjuk tízszer-hússzor.
Ha nem tetszik a pofád a nőnek, írhatsz akármilyen kreatív szöveget.

Saját tapasztalat: volt, hogy időnként megpróbáltam kreatív levelet küldeni, aztán nem jött válasz, de egy másiknak lánynak írt sablonszövegre már jött. Akkor minek erőlködjek kreatív szövegen, ha nem azon múlik?

modesty 2008.10.03. 12:57:24

Kedves "binko"! A baszni szó török eredetű, kedveskedést jelent eredetileg. Lám milyen nehéz még durvának is lenni! Az alapszókészlet nem megbízható, pont akkor leszünk kedvesek, amikor épp ellenkezőleg szeretnénk. (Vagy fordítva.)

Klesk 2008.10.03. 12:59:06

Ja. Kíváncsi lennék, a csajok mit írnának egy pasinak, ha találkozni akarnak vele élőben. Egyrészt amelyik lány ide beregisztrál, az ismerkedni akar, tehát nem kéne meglepődni, hogy randira hívják. És mivel egy pasinak elég sok ilyen levelet kell szétküldenie, mire legalább egy lány válaszol (el se olvassák, vagy letojják válasz nélkül), ezért szerintem ez ennél többet nem is ér. 'Nézd meg az adatlapomat, ha szimpatikus vagyok, akkor találkozzunk'. Szerintem ennyi elég és korrekt. Ne akarjon már egy lány Petőfit megszégyenítő verseket kapni egy vacak társkereső portálon.

mbazs 2008.10.03. 13:01:43

na hát ez az a tipikus naiv IQ-nuku női hozzáállás

majd egy pasi egy hótt vadidegennek József Attila verset fog írni, vagy külön kisregényt?

el nem hiszem ezt a f*szságot, hogy ennyi agya legyen vkinek
amúgy az utolsó szöveg is 1 hatalmas sablon, ilyet bármikor ír bárki, csak egy naiv tyúk hiheti azt, hogy ezt csak ő kapta

wanton 2008.10.03. 13:07:05

Szerintetek a csajok milyen leveleket küldenek???
no comment...

Ha csacsogni akarnak, akkor nem jó helyen vannak. Nekik ott a fonószakkör...

Klesk 2008.10.03. 13:07:06

És kicsit zavar, hogy a mellékelt 'pozitív' sablonszövegben a pasi fényezi magát, hogy ő milyen jó parti lesz majd. Mit szólna egy lány, ha én azt várnám el tőle, hogy a bemutatkozólevelében azt domborítsa ki, hogy ő milyen jól főz, mos, takarít és úgy pörget mint a nyuszi? Szerintem erre felhorgadna a feminizmus, az biztos.

hülyegyerek 2008.10.03. 13:09:39

Én kurva szórakoztató gyerek, de nem tudok kreatív, megkapó levelet írni, csak ilyen fost, amiket idelmásolt a tisztelt postíró.
Pont ilyeneket írok.

Hehe, akkor azért negatív a válasz, ha egyáltalán...:)

Carnivora (törölt) 2008.10.03. 13:09:53

Miért mi hiányzik ennek a szerencsétlen némbernek?

"Kedves Line24 szanaszét basznám a pinád, ha érdekel írj. "

?

hülyegyerek 2008.10.03. 13:10:12

...vagyok...

nanemá 2008.10.03. 13:13:26

Jogosnak tűnik a hölgy kérdésfelvetése, hogy miért írnak ilyen leveleket a férfiak. DE a valóság ismeretében tényleg érthető: Ha bejön a fickó a fénykép alapján, akkor nagyon már nem tud hibázni. Ha nem, akkor lehet egy Ady, akkor sem fog választ kapni.

anarch 2008.10.03. 13:14:08

Hmm, regisztráció után az ember egyedi leveleket kezd írni. Mondjuk egyet, talán kettőt, hármat. Ha nagyon kitartó akkor tucatnyit. Egyre sem jön válasz... Általában annyi sem, hogy "Bocs, nagyon aranyos vagy, de..."

Ezután emberünk vagy feladja, vagy kezdi a sablonos írást... Ez így működik. Igen kevés ember fog többszáz egyedi levelet elküldeni, miközben abszolut semmi visszajelzést nem kap.

Na, ezért van mindkét oldalon ez a frusztráció :).

hülyegyerek 2008.10.03. 13:15:48

Ez a pozitív példa?? Elolvastam. Ugye nem vicces? vagy velem van a baj?

flegman 2008.10.03. 13:16:56

ez a pozitív példa gecihosszúra sikeredett...

Klesk 2008.10.03. 13:18:27

hülyegyerek: nem veled van a baj, tényleg nem vicces. De annak a lánynak, aki nem érti, hogy miért kap rövid leveleket egy ismerkedős portálon, annak lehet vicces. Ha esetleg elpusztul majd a fele agysejted, akkor te is viccesnek fogod találni. Igaz ebből a szempontból tényleg veled van a baj. :-)

mbazs 2008.10.03. 13:19:50

a netes társkeresés férfi oldalról sztem egy nagy vicc
egy jobb nő kap 500-1000 levelet, aztán abból válaszol 1-2-nek
nevetséges fos

az utcán vagy buszon több az esély a randira

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2008.10.03. 13:19:53

Hádde, ha fantáziadús szöveget ír, akkor az a baj, mert: "milyen furcsa, elvont srác, jajj!".

Posztíró: mutathatnál egy-két pozityv példát is.

A hosszú, regényszerű izé, hát az még sablonosabb, biztos valami vicces kör e-mailből másolta. Tényleg ezt várod egy pasitól? Akkor kb azon 15 éves kiscsaj szintjén állsz akinek az a legfontosabb, hogy a pasi haja zselézett legyen.

Persze kell az egyedi levél, amit nem ír mindenki ... ki kell tűnni abból a több 100-ból, amit kap egy nő ilyenkor.

varjuvaj 2008.10.03. 13:21:08

ja s valamit elfelejtett a postíro a FERI-re ráplasztikáztak egy fontos lószerszamot is

Mókus · http://bombagyar.hu/index.php?post=1386 2008.10.03. 13:22:10

A pozitív példa kurva jó- több benne a fantázia mint az ezen blogbejegyzéshez címzett kommentek 99%-ában ;-)

Nyilván nem fogja újra írni minden címzett kedvéért de EZT nem is kell. Találékonysága és ötletessége a megalkotóját anélkül is dícséri.

A fanyalgóknak 1: savanyú a szőlő 2:hiányolják a hasonló találékonyásgot a női félről - nos ott is léteznek ilyenek, legfeljebb ők a hasonló a hasonlóhoz elv alapján nem titeket preferálnak... 3: mindazok akik panaszkodnak, hogy a netes társkeresés időigényes és blablabla.. nos hiába a neten űzöd mégsem egy UPC előfizetés, hogy kitöltöd a megfelelő rubrikát és majd jön áz álompárod.. igen időt és energiát kel belefektetni mivel a vonal túlsó végén is "csak" egy ember ül.

Hawley 2008.10.03. 13:23:03

zZz: Nem copy paste, eredeti. Nem örülök, hogy kirakták ide, bár így legalább kapok egy kis reklámot :)

mbazs 2008.10.03. 13:24:20

1: savanyú az anyád
2: a pozitív példa kurv@ sz@r, az csak az igazi sablon

mbazs 2008.10.03. 13:25:20

"Higgyje el, FERI nem okoz csalódást Önnek!"

HIGGYJE = HIGGYE

Klesk 2008.10.03. 13:26:26

Mókus: ha neked ez eredeti és fantáziadús, akkor elég új lehetsz itt a neten, és nem olvastál még egy tucat teljesen hasonló poén körlevelet. Lehet hogy nem copy-paste, de van elég minta hozzá.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.10.03. 13:26:27

drága látos Line24!

Nem tutni natyon matyar, de meg baszarom akni magácskát, irjonn. Esz nem saplonlevél!

Ricardo

Illúzió 2008.10.03. 13:26:40

Line24, úgy osztod az észt, mintha értenél a netes társkereséshez! :-)

Amúgy az ilyen szövegekre a nők 3/4-e válaszolt, amikor neten ismerkedtem. A fele azonnal, az 1/4 meg 1-2 napon belül, hogy bocs, hogy csak most válaszol. A maradék kb 1/4 egy része soha nem lépett már be, vagy nem voltam neki szimpi...

Válaszol, aztán MSN vagy megadja a telefonszámát, pár nap beszélgetés a neten, és személyes találkozás, majd ha minden simán megy, még 2-4 találkozás és együtt vagyunk teljesen...

Mókus · http://bombagyar.hu/index.php?post=1386 2008.10.03. 13:26:42

mbazs 2008.10.03. 13:24:20

Igazán nem tudom minek válaszolok neked :-) Ezzel a hozzászólásoddal megtestesítetted a komputer előtt ülő Pattanásos Pistikét akinek csak kétdimenziós csajok jutnak :-)
A mondatszerkesztésed sem túl összetett igy azt hiszem egyáltalán nem kell csodálkozni azon, hogy sorozatos kudarcélményeidet mások basztatásával igyekszel kompenzálni :-)

Eredj ki a való világba szerezz TP-t és lépj szintet! :-)

tanninvadász · http://www.csaladivideo.hu 2008.10.03. 13:26:54

sok hölgy is ilyen leveleket ír elsőre ... szerintem nincs is ezzel baj, persze, első benyomás, meg ilyenek. De úgyis a személyes találkozáskor derül ki, hogy ágyba akar bújni velem / én leszek gyerekei apja / hagyjam inkább békén (stb., megfelelő aláhúzandó)
Nekem a netes társkeresésből annyi tapasztalat jött le, amit a Belga megénekelt ("ha szemezek vele akkor az a baj ...")
Én is inkább a buszra szavazok :-)

mbazs 2008.10.03. 13:29:02

Mókus:

te meg egy igen sablonos kislányka lehetsz, akit a legelső szar szöveggel le lehet venni a talpacskájáról

amúgy 190/85 magas, sportos gyerek vok, akitől lehet, hogy bepisálnál
a mondatszerkesztésem valóban elég gagyi, a blog szintjéhez és a témához igazítva

amúgy van nőm

Carnivora (törölt) 2008.10.03. 13:29:33

HalivudEstevez · www.halivud.hu/haliday 2008.10.03. 13:19:53

Te komolyan azt hiszed a pinya , majd a leveled olvasgatja? :D:D:D:D

Nem, nem azt fogja előbb végignézi az írók képeit, ha mondjuk tökös-mákos legény vagy új E mercivel garantált a válasz, akármilyen sablont írsz.

Ellenben , ha BKV bérletes szakmunkás vagy lehetsz a legreatívabb levélíró kb. egy törlés gomb elejéig fog majd foglalkozni a levélkéddel a páciens. :D

Mikey 2008.10.03. 13:29:44

Teljesen igaza van zZz-nek, írhat az ember bármit, ha a kép ok, vagy az adatlapon van valami ami felkelti a Nő érdeklődését, akkor nyert ügyed van, egyébként kocc :-)

Mókus · http://bombagyar.hu/index.php?post=1386 2008.10.03. 13:30:38

Klesk 2008.10.03. 13:26:26
Relativ ugye kinek mi az új a neten ;-) Persze lehet hogy te már édesanyád méhében is intravénásan kaptad a WWW-t.

Én csak azt tudom, hogy a netes párkeresésében nem létezik a "gyorsan-olcsón-jót" álomhármas ;-)
És ahoz is megfelelő kreatív véna kell, hogy valaki "körlevelekből", vgy a saját haveri berkein belül terjedő elmésségekből összerakjon egy ilyet- hiszen nagy többségnek mégsem megy és kötve hiszem, hogy azért, mert annyira tiszteletben tartják a szellemi termék védjogait.

Mókus · http://bombagyar.hu/index.php?post=1386 2008.10.03. 13:32:40

mbazs 2008.10.03. 13:29:02

Van "nőd" .. és legalább jpg a keresztneve? ;-)
A "blog szintjéhez" igazodsz.. de kedves tőled, bár azt hiszem egy létrát még hozhatnál ;-)
magas-sportos gyerek vagy? :-D *bocs de itt hangosan felröhögtem*

mbazs 2008.10.03. 13:33:17

Nővérem - aki nem gyenge -, szintén bedőlt ennek a szardumás, vicces dolgoknak

aztán randi, és annyi is volt

az egyik egy debil kretén volt,
a másiknak meg rohadt és gombásodott a lába,
stb.

szal ennyit a vicces dumákról

mbazs 2008.10.03. 13:34:05

Mókus:

aham, egy randi?

ott röhögjél, cicám, ne itt játszd az agyad!

zZz 2008.10.03. 13:34:58

Hawley: hát lehet, hogy ez konkrétan nem copy paste, de nagyon hasonló (gyakorlatilag tök ugyanilyen) szövegeket már nem egyszer láttam a neten, szóval ugyanúgy sablon, mint a többi.

Nagykevély 2008.10.03. 13:35:01

Fúj, de fostos, nyalizós szar ez a pozitív példa, ha FERI alacsony és kopasz megy a kukába, hiába reklámozza magát és smúzol.
De nem gáz ez az egész műfaj, úgy ahogy van? Kirakni magad a netre mint egy terméket, hogy az elkényeztetett magyar királylányok fikázzanak meg nézegessenek mint egy tenyészállatot vagy mérlegeljék, mennyit hozol a konyhára mint egy igavonó barom. Nem, kösz, soha...

Mókus · http://bombagyar.hu/index.php?post=1386 2008.10.03. 13:36:34

mbazs 2008.10.03. 13:34:05

Kisöreg veled ellentétben én nem vagyok buzi :-D , nem mintha bajom lenne velük de nem vonz a téma ;-)

fraki 2008.10.03. 13:37:28

Épp csak annyira értek egyet a posztban foglaltakkal, hogy kell valami szubjektív a levélbe. Hogy sablon vagy nem, azt utána nem könnyű már eldönteni, hiszen újrafelhasználhatja, a lényeg, hogy írjon magáról, adjon magáról információt.

Különben nekem a vicceskedő üzenet nagyon (de NAGYON) nem jönne be. Szóval a kérdésnek ez a része (mennyi terjedelem, mennyi humor stb.) maga is _vér_ szubjektív.

Klesk 2008.10.03. 13:37:33

Mókus: Hát nem tudom. Én biztosan nem írnék egyetlen lánynak sem ilyen erőltetetten poénos levelet közismert dolgokból összeollózva. Szerintem ez elég ciki. Pláne nem fényezném magam egy bemutatkozó levélben sem viccesnek vélt de iszonyú erőltetett módon, sem komolyan. Mint ahogy nem szólnám le az itt beszélgető emberek 99%-át már az első kommentemben, és nem is Pattanásos Pistikéznék le egy teljesen ismeretlen embert. De nem vagyunk egyformák, az igaz.

Mókus · http://bombagyar.hu/index.php?post=1386 2008.10.03. 13:38:05

Nagykevély 2008.10.03. 13:35:01
Bezzeg te soha nem vetemednél arra hogy regisztrálj egy társkeresőben- az lealázó, kudarcélémy, azt sugallja hogy magadtól élőben még egy csajt se tudsz összeszedni, fotót meg véletlenül se raknál fel magadról ugye, hátha rádismernek a kollégák..

Mókus · http://bombagyar.hu/index.php?post=1386 2008.10.03. 13:42:48

Klesk 2008.10.03. 13:37:33
"Hát nem tudom"- én sem fényezném a helyedben magamat a bemutatozásban - főleg ha nincs is mire, az erőltetett lazaság se túl jó, főleg ha már azon is feszülsz, hogyha kommentekben valaki "rádír" és megszólít.. ez esetben rögtön visszalépünk három lépést és jelezzük, hogy mi amugy udvarias és kedves gyerekek vagyunk bizonyos dolgokat még véletlenül sem teszünk ;-)

Csak az a gond, hogy az ilyen válaszok írói nem azért nem tesznek meg bizonyos dolgokat, mert erkölcsi fölényük meggátolja őket- hanem mert egyszerűen képességeik hiányossága (fantázia, lazaság, eredetiség) meggátolj hogy a tizenkettő egy tucatból bármilyeni rányba kitűnjenek.

KenSentMe 2008.10.03. 13:45:31

mbazs, az honnan derült ki, hogy rohadt és gombásodott a lába?:) A zoknilevételig fajult a dolog, vagy csak eleve strandra szervezték a randit?

..

Jah, szerintem is, aki kreatív és intelligens hapsit akar magának, az legyen szép, legyen jó állása, meg normális baráti köre, és ismerkedjen élőben..

aki meg a legrövidebb kábel hosszával arányos idő alatt a neten keresztül hapsit találni, az ne csodálkozzon, ha egy sarokra szabott programozót fog ki a vicces levél másik végén, aki a család és társaság hiányában mély gondolkodással eltöltött esték nyomán tett szert némi filozóf beállítottságra, és olyan vonzó meg barátságos, mint egy döglött hering.

Ez a fajta netes kioktatás meg azért szánalmas, mert bagoly mondja verébnek, rossz csaj rossz hapsinak.. akár keresztbe is szorozhatnátok egymás balf*szságát, utána meg négyzetre emelhetnétek, egyikőtökből sem lesz már csillagharcos, ha bekerültetek egy társkeresőbe.

Zka · http://www.youtube.com/watch?v=_wpDbI1gca0 2008.10.03. 13:45:49

Mi a halál fasza akar lenni az az "instant üzenet"??? SMS?

Klesk 2008.10.03. 13:45:52

Mókus: te, nézd már meg a kommentjeidet, amióta idejöttél, mást se csinálsz csak más embereket szólsz le és kötekszel, olyan dolgokat feltételezel róluk amiről fogalmad sincs. Van ennek értelme szerinted? Vagy okoz ez neked valami örömet?

saq 2008.10.03. 13:45:54

kurva anyátokér ismerkedtek az internetten he?

nembírtok beszélgetni, vagy mi a hányás van?

házmester 2008.10.03. 13:47:31

mókus, te faszi vagy???

a legnagyobb poén evör XDDD

toff 2008.10.03. 13:48:24

azzal a csajnak, akinek tetszik a pozitív példaként említett blődség, én nem jönnék össze:)

toff 2008.10.03. 13:49:06

csajjal, sorry

Nagykevély 2008.10.03. 13:50:35

Mókus, az elejét te tetted hozzá a mondanivalómhoz, de egyébként igen, szerintem nem szerencsés, ha ismerősöd/barátod/főnököd/exed látja, hogy ott reklámozod magad a neten, mint a teszkó az akciós túrórudit.
Egyébként szerinted biztos, hogy aki nem nyalizik a nőknek az lúzer? Nem lehet inkább, hogy fordítva működnek a dolgok?

zZz 2008.10.03. 13:52:43

Zka: ilyen "virágot küldök", "csókot küldök", "kacsintok" marhaság. A címzettnél felbukkan egy flash animáció, amin pl. egy nő kacsint egyet.
Jelzés, hogy érdekel a címzett.

VRbagoly: hűdefaszánmegmondtadtelegényagáton. Ha nem tudnék jó pár kapcsolatról, ami netes társkeresőn keresztül alakult ki, egyébként meg sosem találkoztak volna a felek, akkor esetleg elgondolkoznék azon, amit írtál. Így viszont 1es, leülhetsz.

A netes társkeresés csak egy lehetőség az ismerkedésre a sok közül. Megvannak az előnyei, amik más esetekben nincsenek meg, és megvannak a hátrányai is (de még mennyire...).

hülyegyerek 2008.10.03. 13:53:24

Nem értem látatlanban miért csesztetitek egymást, ezt Mókusnak szánom elsősorban. Honna tudod, hogy akivel vitakozol hogy néz ki?

Szerintem ne kezdjünk el megjegyzéseket tenni a másik vélt külsőjére és belső értékeire itt, hidd el egy befirkantott komment nem tükrözi a szeméyiséget. Ez egy blog, ezek kommentek, munka közben írjuk őket unaloműzőként.

Én is levonhatnák a kommentedből személyiségjegyeket, de nem teszem, biztos rossz napod van.

Nem a levéllel kell, hogy a férfi megváltsa a világot, ahogy a kocsmában sem a világ legjobb szövegével kell odamenni a nőhöz.

Nem vagyunk mi bohócok a kurva istenit!!:)

Őszintén ,egyszerűen - szerintem

2008.10.03. 13:53:54

Miért, egy vadidegennek mégis mit kellene írnia, a posztoló szerint?
Elégiákat? ne má...
Mondjuk az instant üzenetnél nincs bárgyúbb...az tény.

KenSentMe 2008.10.03. 13:55:25

zZz, milyen rendes vagy.. leülhetek.. de akkor kérek egy széket is, hogy esetleg legyen mivel odaütnöm, ha feljebb kúszna a vérnyomásom..

és szívesen leülnék most.. mert egészen felizgatott, hogy micsoda emberekkel vagy képes ismerkedni:)

Mókus · http://bombagyar.hu/index.php?post=1386 2008.10.03. 13:55:25

Klesk 2008.10.03. 13:45:52
Kisöreg: idejöttem és kifejtettem a véleményem, mert sokakkal ellentétben, akik az alábbi:„igen jó a poszt” „remek a cikk” „teljesen egyetértek” „nem értek egyet” „hát nem tudom” „eccer a nővérem” „minek került ez ki az indexre?” Témák bűvös körében forognak nekem volt olyan. Sőt még azt is meg mertem cselekedni, hogy az általános „búú miezmár, nem is kreativ, már az öregapám körleveleiben is olvastam, akkor is spam volt mikor még nem is volt internet” hangulattal szembehelyezkedjek.
Le tudok írni egy összetett mondatot. amit itt szintén nem mondhat el magáról mindenki. Nézd meg a saját kommentjeidet, semmi eredetiség, semmi plusz információ- bár ezzel sem tűnsz ki a masszív tömegből különösebben.

Nagykevély 2008.10.03. 13:50:35
Ez nem nyalizás. A neten első körben kénytelen vagy az írásmódoddal és a fotóiddal hódítani. Ha ronda a kép (és itt még nem is arról van szó, hogy az legyen ocsmány amit ábrázol- hanem egyszerűen csak előnytelen) akkor hátrányból indulsz (általános alany). Ha nem tud az ember fia értelmes és megkapó mondatokat papírra/billentyűzetre vetni, akkor dupla a hendikep.

Amugy meg- tudni kell lekezelni a szituációt ha a kedves kollégák a neten szörfözve ráakadnak az adatlapodra. Szerintem a szituáció feszültsége feloldható- kivéve ha a szexrandin keresel dominát.

Hawley 2008.10.03. 13:55:43

zZz: én nem ismerek hasonlót, szóval nem másolt. Persze, millió hasonló ócska reklámszöveget lehet látni különböző termékekre, ez adta az ihletet, de ilyen formában átültetett bemutatkozást még nem láttam.

Mókus · http://bombagyar.hu/index.php?post=1386 2008.10.03. 13:56:45

hülyegyerek 2008.10.03. 13:53:24

Ha nem vagy bohóc ne úgy viselkedj. S vonatkozik ez minden "hülyegyerekre" aki munkában unatkozva idejár homokozni és szüksége van egy ovónénire aki ráverhet a kacsójára.

Klesk 2008.10.03. 13:56:57

Nagykevély: Ez zavar engem is. Én ugyan nem írnék ilyeneket magamról sem poénból sem komolyan. Beszélgessünk, csináljunk közös programokat, aztán vonja le a lány a konzekvenciát, akármilyen is az, aztán tudassa velem, hogy akar-e valamit a továbbiakban vagy sem. Amúgy pedig csak annyira kell reklámozni magad, amennyire nem ciki, tehát amennyit nyugodt lélekkel elmondhatsz bárkinek.

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2008.10.03. 13:57:25

Hm, mit is lehetne írni olykor egy fotóra meg pár adatra? Feri meg mondjon le.

KenSentMe 2008.10.03. 13:57:37

Mókus kússzon fel a fára, szopogasson mogyorót, és vicsorítson a fogaival.

Mókus · http://bombagyar.hu/index.php?post=1386 2008.10.03. 13:58:47

VRbagoly 2008.10.03. 13:57:37

Te meg valami magas ágról szarsz az egészre ugye? ;-)

Nowy 2008.10.03. 13:59:00

1.Kiváncsi lennék egy nem sablonos pozitív példára.
2.Elég nehéz egy vadidegennek bármit is írni,mert élőben lehet találna az ember valami apróságot,amitől nem lesz sablonos,de egy reglapon,ahol a többség ugyan azt írja bemutatkozó szövegnek.... pl: kedvenc tevékenységeim : olvasás,zenehallgatás.Na jó de mégis mi? Metál vagy klasszikus? Sci-fi vagy leányregények? Stb,stb,stb.

mikellangelo 2008.10.03. 14:00:16

Aki nekem ilyen vicceseket ír, azt én írom le semmi perc alatt.

sziabence 2008.10.03. 14:00:18

Hogy hörög a nép, nem bírják ha belógatnak eléjük egy ”pozitív férfit, mint példát”.

KenSentMe 2008.10.03. 14:02:02

:)) Milyen költői is volna.. meg komoly anális élmény.. de egyben feleslegesen fölényes is.. csak gondoltam, testhezállóbb volna a netfightnál, meg a mókusok aranyosak.. egyébként igen, ráérek, szórakozom, az idő is csodálatos, a véleményem is beírtam már 2x, szép a világ.

Klesk 2008.10.03. 14:02:05

sziabence: Csak mert a példa szánalmas volt.

Carnivora (törölt) 2008.10.03. 14:03:07

Nagykevély 2008.10.03. 13:35:01

Gondolod élőben nem ezt csinálják a kisasszonyok? :D

sziabence 2008.10.03. 14:03:12

Bár azért megnézném, hogy az itt nyálukat verő munkában unatkozó, sose netes-társkeresőző, és amúgy is van csajom, magas-izmos srác vagyok tökjóképű de fotót nem adok, kommentezők mégis mit írnának egy lánynak, ha az lenen a feladat, hogy felkeltsék az érdeklődését DE ne azzal, hogy elhajtatják magukat a kurvaanyjukba? :-)

"Szia Béla vagyok.. ennyi+ennyi éves.. izé.. van kedved beszélgetni aztán majd meglátjuk?"

Bazári majom 2008.10.03. 14:04:27

Nem tudom, mi a baj az idezett "sablon" levelekkel. Teljesen jok. Mit lehet irni valakinek, akit szemelyesen nem ismersz, azon tul, hogy szeretned megismerni?

Az un. "pozitiv" peldan meg teljesen kiakadtam. Ez a "rendeld meg Ferit" egyszeruen iszonyat. Mar csak az maradt le, hogy mennyibe kerul? Mi ez, rabszolgapiac? Az emberek nem eladok, ez meg viccnek is rossz. Pont ez a baj ezekkel a tarskereso oldalakkal, hogy olyan, mint a home shopping... sokan annak is nezik, amit ez a Feri-dolog meg inkabb megerosit. Ez nem humoros, Feri! Nem vagy modell, nincs beloled meg egy es nem vagy arucikk!

sziabence 2008.10.03. 14:04:54

Kis kiegészítés az előző bejegyzésemhez...

"Béla vagyok.. fizetett kommentező a Zindex-nél.. "
szigorúan kötőjellel írva...

házmester 2008.10.03. 14:08:15

"Van "nőd" .. és legalább jpg a keresztneve? ;-)
A "blog szintjéhez" igazodsz.. de kedves tőled, bár azt hiszem egy létrát még hozhatnál ;-)
magas-sportos gyerek vagy? :-D *bocs de itt hangosan felröhögtem*"
legelbaszottabb 'replika, amit még szellemesnek is képzel a szerző' evör XDDD

"Így viszont 1es, leülhetsz." legelhasználtabb -egyáltalán nem eredeti - szófordulat az elmúlt néhány hónapban. evör.

szedjük már össze magunkat...

Klesk 2008.10.03. 14:08:54

sziabence: Hát az biztos, hogy ide csak munkában unatkozók írnak, mivel munkaidő van és senkinek nem a kommentezés a munkája. Én is voltam netes társkeresőn, azért éreztem kompetenciát, hogy ide írjak. Én adok fotót, van az iwiw-en, ha érdekel, nem vagyok szégyenlős, megnézheted, nick alapján tudsz keresni. Amúgy szerintem egy sima levéllel nem igazán fogod felkelteni egy lány érdeklődését se, ha a fotók meg az adatlap nem teszi meg ezt.

Carnivora (törölt) 2008.10.03. 14:09:05

sziabence 2008.10.03. 14:03:12

Tök mindegy mit írsz, ha nincsen fotód eleve levagy szarva. Életben is, ha egy zsákba bújvamész oda egy némberhez nem fog veled foglalkozni.

Ez a levél handabanda, ahogyan életben is a legyen jó dumád. A jó leveles, jó dumás srácokat , úgy hívják a puncik, hogy haver, aki meg dugja őket az a pénzes-izmos ...

raklap 2008.10.03. 14:10:15

most komolyan kinke mi baja van ahelyesírással
leiorm amit akarok oszt jóvan
a tartalom aléyneg nem a forma
amfora:)

zZz 2008.10.03. 14:11:47

házmester:
"legelhasználtabb -egyáltalán nem eredeti - szófordulat az elmúlt néhány hónapban. evör."

És gondolod, hogy ez engem érdekel?

hülyegyerek 2008.10.03. 14:12:02

Szerintem nem kell erőltetni a humort egy bemutatkozó levélkor.

Annak ellenére, h nem sok sikerem van vele, én kitartok az ösztöneim mellett és így írok társkeresőn:

elmondom, hogy az illető nagyon szép vagy vonzó, vagy bájos,

ennél több HAZUGSÁG lenne, hisz fotókból és pár mondatból több nem jöhet le.

Elmondom miért jelentkezek: szeretnék megismerkedni Veled

pár szóban leírom azokat a dolgokat, amiket magamról fontosnak tartok:

milyen lelki alkatú vagyok, milyen vagyok társaságban, mik izgatnak a világban - könyvek mozi, Budapest (pár éve lakom itt)

elmnodom mt dolgozom, nem azért h felvágjak vele, de a munkám egy feltételez egy gondolkodásmódot, habitust.

ha van kérdésed, írj nyugodtan- vagy valami ilyemsi, várom válaszod

ennyit írok

nem kell humorkodni, elég akkor, ha kialakul egy dialógus,

a munkahelyemen fizetnek azért, hogy kreatív legyek,

Nem a társkeresőn élem ki magam.

sziabence 2008.10.03. 14:12:33

Carnivora 2008.10.03. 14:09:05 ezek szerint a te barátnődet is egy pénzes -izmos fazon dugja? Vagy hogy is van ez ? :-)

Ugyanezen kommentezők ismerkedése élőben:
haverokkal lemenni egy akárhová.. venni 1 sört, stírölni a szintén barátnőkkel érkező csajokat. Nem megszólítani merni. Haverokkal sutyorogni. Csajok megunni a szemezést és elmenni táncolni. Haverokkal inni még egy kört, közben észrevenni hogy a kiszemelt bula valami mással táncol. Lekurvázni minden csajt magunk között természetesen, hazamenni és megnézni mi van az Zindex főoldalán blogszinten.

KenSentMe 2008.10.03. 14:13:57

sziabence..

ez a kérdés azért nem jó, mert a netes társkeresés olyan, mint a netes póker.. az ember a leosztások nagy részét eldobja... ahogy tetszőleges lapokra nincs jó stratégia, úgy tetszőleges lányra nincs jó bemutatkozó stratégia.. arányszámok vannak, 0%-tól x%-ig, ahol x lehetőleg pozitív egész, és onnantól kezdve minden csak türelem kérdése.

Mivel a nők díjazzák az őszinteséget, írd le neki, hogy mi fogott meg az adatlapján, de ne hízelgő módon.. pl.
"Láttam, hogy meg akarod menteni a zsiráfokat.. nekem ez volt a jelem az óvodában, ezért számomra is kedvesek.. ránézehtnél te is az adatlapomra, és beszélhetnénk valamikor.. de bocs, most mennem kell, a Bélával visszük a szervízbe a mercim, meg megyünk fuxot venni és gyúrni."

Klesk 2008.10.03. 14:14:28

sziabence: Micsoda elképzelések a többiekről...

sziabence 2008.10.03. 14:16:37

Klesk 2008.10.03. 14:14:28

Ja persze, te vagy az aki sose ítélne, hogy ne ítéltessen.

Nagyon szép alapvetés másik eleven lelkiismeretének lenni, de ez esetben még az ilyen sugallmazásszerű kis mondatocskákat is magadba kéne folytanod, mert még a végén véleményt kényszerülök alkotni rólad.

Mascarpone 2008.10.03. 14:16:38

Igen. A hölgyek "ismizzünk!" szintű üzenetei valóban sokkal jobbak...
Egyébként a "FERI"-változat tényleg jó volt.

raklap 2008.10.03. 14:20:00

amúgy meg nem kell ezt túlragozni csinálsz magadról képet nézel neten valami full kérót meg kocsit irsz egy hülye bemutatkozó részt

és nem kell levelet irnod... az összes ribi rajtad fog lógni.. találkozáskor meg te mész hozzá és tiszta ideg vagy hogy beszart a kocsi és szervizes csereautóval mész...

ha meg mégis kell levelet irni ennyi bőven elég.

szia raklap vagyok!

na jó belátom ez tottival jobban hangzik...

raklap 2008.10.03. 14:20:35

na ez elég kreativ hölgyek?

raklap 2008.10.03. 14:21:33

ja lemaradt hogy a képeket photoshoppal dolgozd össze:)

similarthings 2008.10.03. 14:23:27

A cikk eleje jó volt, tetszett. De a pozitív példa szerintem szánalmas, azt a nőt akinek van egy kis csöpp NŐI esze elriasztja.

Ahogy én tudom azok a levelek amelyek önletrajzszerűek, vagy olybá hatnak mintha nem társat hanem állást keresne a ffi a nő mellé nagyobb aránnyal kudarcra vannak ítélve.

Legalábbis egy okos nőnél 99% ennek az esélye.

Ilyen levelet maximum akkor lehet küldeni ha már eléggé oldott a hangulat, volt már személyes randi is, és ezt fokozni akarja az ember.

Szerintem...

Anna 2008.10.03. 14:23:27

Az uccsó jó volt, de én se várnám el, hogy verset fogalmazzon nekem, még ha tudnám is díjazni. ;)

Klesk 2008.10.03. 14:23:34

Nyugodtan alkothatsz véleményt. Én is alkotok ítéletet mint mindenki más, viszont arra ügyelek, hogy csak olyanokat írjak, amiket akkor is elmondanék, ha itt ülnél velem szemben és beszélgetnénk. Sokan elég támadóan írnak itt a neten nick mögül, és ez nekem nem szimpatikus. Én igyekszem tisztelni a többi beszélgetőpartnert.

Méhenkívüli 2008.10.03. 14:25:43

Van barátnőm, jó a szövegem, és még csak nagyképű sem vagyok.

De most olyan jól esett az életben egyszer itt eldicsekedni! :)))))

Na sziasztok.

sziabence 2008.10.03. 14:28:05

Klesk 2008.10.03. 14:23:34
Nos persze élőben is nyilván felhívnád akárki figyelmét hogy a "fele agysejtje elpusztul" mire felfog olyan dolgokat ami neked "triviális"?
Átlagos indexes felhasználó vagy, akit megszállt a szentlélek - ez utóbbi szintén indexes tünet, jellemzően akkor jelentkezik ha a kedves vitapartner is beszólt már és van mit felemlegetni, hogy debezzeg én olyat S O H A nem mondanék sőt nem is gondolok, mert..

"Klesk 2008.10.03. 13:18:27
... Ha esetleg elpusztul majd a fele agysejted, akkor te is viccesnek fogod találni. Igaz ebből a szempontból tényleg veled van a baj..."

Klesk 2008.10.03. 14:33:05

sziabence: Viccből simán. Olvasd el az egész kommentet. A dolog értelme az, hogy te túl értelmes vagy ahhoz, hogy ezt poénnak érezd, mivel akinek ezt írtam, nem érezte poénnak a levelet. Egyébként átlagos index felhasználó vagyok, annak is érzem magam. Vannak amiket soha nem mondanék. Gondolni persze már más kérdés.

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.10.03. 14:36:39

Sziasztok!

Utálom, hogy a pasik egy csomó hülye sablonlevelet írnak nekem! Hogy aszongya, itt a reglapom, nézd meg, aztán írj. Te atyaúristen!!! Hol itt a romantika, a figyelmesség, a kedvesség, a spontaneitás, az illúzió?!?!

Engem el kell varázsolni! Én egy királylány vagyok! Mi az, hogy nézzem meg a reglapját, ha tetszik, írjak, aztán személyesen találkozzunk?!

Hogyisne!

Ilyenkor azt képzelem, hogy ez a férfi esetleg nem csak nekem ír! Sőt, lehet, hogy nem csak az én kedvemért regisztráltatta magát! Undorító belegondolni, hogy ugyanazzal a kezével, amivel nekem küldi el a sablonválaszt, esetleg már más nőnek is írt, méghozzá ugyanazt!

Pfuj! Ilyenkor órákig hányok!

Mi ez? Valami... valami... adatbázis? Valami... online... ismerkedős... weboldal?! Ahol az emberek... így... megnézik egymást?! És ha tetszenek, akkor... Találkoznak?!

Fuj!!!! Húsvásár!!! Hol itt a romantika?!

Egyszer egy fiúka írt nekem. Azt mondja, elképzel, ahogy ülök a halványzöld csempés konyhámban, fekete nadrágban, lila blúzban, és a jobb lábamat felhúzom magam mellé a székre. Közben a Cosmopolitan hetedik oldalát olvasom, előttem a Toshiba laptopom, és azon olvasom a levelét. Úgy érzi, vaníliás kávéra vágyom, és arra, hogy valaki megmasszírozza a bal tenyeremet.

Na, ezen a balfaszon kiakadtam. A bal lábamat húztam magam mellé! Nem a jobbat!! Csak azért, mert a többire ráérzett, nem kellett volna ennyire elkényelmesednie, és ekkorát hibáznia!! Csak dugni akart a rohadék, meg is verettem egy haverommal. Ilyen az, amikor valaki nem figyel egy nőre.

Gusztustalan.

Na, a másik meg még rosszabb volt. Hét oldalas levelet írt. A végére elmosolyodtam, és könnyes lett a szemem. Annyira a szívemhez szólt! Nem tudom, hogyan jött rá, hogy mi a fontos számomra az életben. A három szavas bemutatkozó oldalam alapján aligha. Talán a fotómon, a szememből olvasta ki, hogy hogyan érzek, mi bánt, mi foglalkoztat? Mindenesetre úgy éreztem, igazi rokonlélekkel hozott össze a sors. A fényképe is nagyon vonzó volt, pontosan az én típusom. Ó, hogy milyen boldog voltam! A rádióban a kedvenc számom ment. Azt is ő kérte! Reggel a mérlegre álltam: két kilót fogytam! Ebédnél láttam, ahogy az expasim koldul az utcasarkon, megkopaszodva... a ribanc, akiért otthagyott, meg elhízott, és leeresztett a szilikonmelle... Tudtam, hogy ez a nap még tartogat kellemes meglepetést... és akkor várt ez a levél.

És ekkor jött a feketeleves. Ugye rólam mindenki tudja, hogy 28 és 33 év közötti, 178-193 centis férfit keresek. És e fantasztikus levél írója, ez a "csodálatos férfi", pontosabban ez a szardarab, ez a szélhámos, ez a szemétláda 34 éves volt, és 176 centi magas!!! Mit kezdjek egy ilyen vénséggel, aki alig 20 centivel magasabb nálam? Ha felveszek egy magassarkút, már csak 10 centi a különbség! És ha kicsit lehajol, én meg mondjuk sámlira állok... kész, mindenki látja, hogy egy gnómmal, egy hupikék törpikével vert meg a sors.

Ó, hogy mennyit sírtam! Milyen kegyetlen a világ, milyen szemetek a férfiak!

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.10.03. 14:39:44

Most komolyan mégis mi lenne az ideális megoldás? Mi a fenét lehet írni egy vadidegennek, aki első ránézésre szimpatikusnak tűnik?
"Szia, te is ezen a társkereső oldalon keresel partnert?" Vagy mi???

sziabence 2008.10.03. 14:43:42

Klesk 2008.10.03. 14:33:05 - az eddigi "vitapartnereid" is voltak ugyanolyan intelligensek, mint én - legalábbis a saját IQ-m semmiben nem kiugróan extrém – és mégis a te odavetett mondataidat ugyanúgy lehetett sértésként értelmezni, mint az övéket, legfeljebb ők – pl Mókus, sem visszakozott, mint te most, hogy ő azt nem úgy gondolta, hanem pont fordítva és megfelelő értelmi színvonallal „biztosan érthető”- hiszen „élőben sem viselkednél másként”.
De mindegy. Túl van tárgyalva az egész téma.


Before • azbeszt.blog.hu 2008.10.03. 14:39:44
Nos a kedvesem rengeteg ilyen tartlamú üzenetet kapott, annak idején:-) Pl : “te is itt vagy ezen az oldalon?” “Te mit csinálsz itt?” “Miért regisztráltál?” Na mégis.. :-)

Rettegő Gezemice Pávián 2008.10.03. 14:48:41

Hát ez úgy baromság ahogy van. Szerény véleményem szerint alapvetően két típusú csajnak lehet írni ilyen társkeresőn.

1. Csúnya. Az ilyenek alig kapnak levelet, szóval válaszolni fognak így is úgy is.
2. Nem csúnya. Az ilyenek meg kapnak kb 1000 levelet sok szerencsétlentől, ezek nagy részét olvasatlanul törlik, szóval írhatsz te akármit, ha nincs mákod, bukta. Ha mákod van de csúnya vagy, akkor is bukta. Ha mákod van és még jó faszi is vagy, akkor siker, de akkor már inkább célszerű élőben nyomulni :D

Klesk 2008.10.03. 14:51:06

sziabence: Hol visszakoztam én most? Elmagyaráztam neked a poénnak szánt mondatot, amit te nem értettél. Nem arra gondoltam, hogy te vagy túl értelmes! Azt annak írtam, akinek a komment szólt! Ez lenne a visszakozás? Vagy most vagdalkoznom kéne?

Maaargit 2008.10.03. 14:51:26

Én instant messengereken szoktam régebben tolongani. Csak a végén már 1 magyar se volt rajta, eltünedeztek azok akikkel jókat lehetett beszélgetni, ökörködni; helyüket átvették a perverzek - volt is mindenféle arab, török, ruszki, azeri és mindegyik kizárólag sexelni óhajtott így elsőre, meg feleségül venni a köszönés meg illemkörök helyett mindjárt rá a lényegre (elképesztő rossz angolsággal márha tudott valamelyik, illetve a saját nyelvükön) valamint azzal szoktak indítani hogy leírták szókimondóan hogy mit is csinálnának velem. Aztán az elutasítást már a nyilván a legtrágárabb módon reagálták le.

nick: 2008.10.03. 14:54:13

mennyire vagy hülye?!

szted 3 mondatban milyen egetrengető világújdonságot lehet kitalálni?

ráadásul senki nem egyetlen másikkal ismerkedik, hanem többel is, plusz sok esetben 2 szónál többet nem lehet megtudni a kiszemeltről, csak a képek maradnak

akkor?!...

...vagy már megint csak fikázunk, mert máshoz nem értünk?!

előre is köszönöm!

Vyck 2008.10.03. 15:04:57

Gyerekek! Köszönöm, hogy így péntek du. a melóhelyemen a röhögés nagyfokú burjánzását okoztátok számomra. És még mindig sz@rás közeli állapotban vagyok! A posztírónak tuttira interperszonális adekvációs zavara lehet, vagy csak simán szociológus hallgató és kíváncsi volt a reakciókra!
Tulajdonképpen a mai XXI.(sic!) század elején, aki ismerkedni akar, az miért nem élőben, szkájpon teszi azt? És akkor nincs ilyen-olyan levél. Bár én még csak szexpartner keresőben próbáltam ki a társkeresést(igen, pasi vagyok és gondoltam szép dolog a változatosság, főleg ha nem kell sokat fizetni érte°°O) Nos ott a csajok 10% pénzért, 5% Okés, viszont a maradék (gyk:85%) fókát akar fogni, nem kufircolni. "Csak komoly szándék..." Gyerekek dugni csak szándékból lehet, hogy az komoly avagy könnyed, nem mindegy? Pár száz levélből csak 2-3 egyed volt az aki igazán komolyan gondolta az oldal éráját. Lehet, hogy a "normális" társkeresők is csak 2-3%-os arányban működnek, a többi bot.
UI: de tényleg, mindenkinek köszi ezt a nemes csevelyt, igazán megfűszereztétek nehéz délutánomat!

ch 2008.10.03. 15:16:59

Érdekes, hogy férfiak nevezik a FERI-reklámot szánalmasnak. Nekik megsúgom, nem ők a célközönség, és a lányok fogják megítélni.

molnibalage 2008.10.03. 15:39:22

"na hát ez az a tipikus naiv IQ-nuku női hozzáállás

majd egy pasi egy hótt vadidegennek József Attila verset fog írni, vagy külön kisregényt?

el nem hiszem ezt a f*szságot, hogy ennyi agya legyen vkinek
amúgy az utolsó szöveg is 1 hatalmas sablon, ilyet bármikor ír bárki, csak egy naiv tyúk hiheti azt, hogy ezt csak ő kapta"

100%-ig egyetértek. No offense, de a mai nők és csajok 30%-a még ilyen sablonlevél megírására sem képes sem agyilag.

Szerintem egy ember úgy lehet megismerni, ha együtt csinálsz vele valamit. Pl. elivszed evezni, vagy túrázol vele. stb.

KenSentMe 2008.10.03. 15:41:23

Felhívod a Ferit, és majd jön a Feri, aki a f..

Tib 2008.10.03. 15:43:53

Line24, te egy ripacs picsa vagy.

Elöljáróban: a nők nagy része még csak arra sem veszi a fáradtságot, hogy normális dolgokat írjon le magáról. Felrak egypár képet, szinte semmi személyeset nem ír magáról, aztán várja, hogy milyen termés lesz.

Én rengetegszer próbáltam személyes, egyedi levelet írni, és tízből kilenc még arra sem méltatott, hogy válaszoljon. Nem egyszerű egyedi levelet írni valakinek, hosszú levelet meg pláne nem egyszerű. Úgy hosszú levelet írni pedig, hogy szóra sem méltatják, elég rossz érzés.

Szóval ha a Line24 által sablonnak tekintett levelet ír az ember az nem lustaság, sokkal inkább jellemzi a nőt, mint a neki író férfit.

Tessék ezt úgy venni, mint egy kacsintást, aztán ha a nő visszakacsint, lehet hosszabban szóba elegyedni. Én pl ha egy ilyet írnék:

"Kedves Angéla, először is gratulálok a képekhez. Megtisztelnél ha megismerhetnélek jobban. Volna kedved ismerkedni?" csak annyit várnék, hogy a nő azt írja, "Szia, örülök, hogy tetszettek a képek, mesélj magadról!", vagy valami hasonlót.

Line24, nem a férfiakkal van baj, pláne nem azokkal, akik veszik a fáradtságot és írnak neked, hanem azokkal a nőkkel, akik szóra sem méltatják azokat, akik nem felelnek meg a magas standardjaiknek.

Mellesleg az emberek 90%-a csak a szex miatt van fent az ilyen oldalakon, már csak ezért sem éri meg hosszú levelet írni egy férfinak. Beleadod a szíved, mérleleged a szavakat, aztán max. lefikáznak, mert nem felelsz meg annak a hímfenotípusnak, akit aznap este az ágyba akarnak vinni.

Egyébként te hogy ismerkedsz? Odamégy az utcán egy vadidegenhez, és félórás monológot tartasz neki, mielőtt ő bármit is mondana?

Ugyan már, a hiba nem másokban, hanem a te nézőpontodban van.

Tibor

molnibalage 2008.10.03. 15:44:51

"A fanyalgóknak 1: savanyú a szőlő "

Élőszóban szoktam hasonló dolgokat rögtönözni és mégsem értem el vele túl sokat... Két eset szokott előfordulni. Annyire átvitt értelemben gondolkozok és annyira sokat pakolok egy mondatba, hogy az emberek fele meg sem értené, hogy miről beszélek, mert sem a kellő intelliegencia sem a kellő általános műveltésge nincs meg. Azt sem tudja miről beszélek. Ez nem nagyképűség, hanem a társadalom lelki szegénységét is mutatja. Pedig nem bölcsész, hanem gépész vagyok...

-----

"a pozitív példa kurv@ sz@r, az csak az igazi sablon "

Ja. Ilyet a neten cirka 1 perc alatt lehet találni keresővel.

KenSentMe 2008.10.03. 15:45:39

Kíváncsi vagyok, milyen reklámot írt volna a szerencsétlen, ha Hugónak hívják.. hogy ne azt higyje a kiszemelt hölgy, hogy rajzfilmet, vagy gyekeknek szóló képregényt akar rásózni.

Közöd?? (törölt) 2008.10.03. 15:50:44

rühellem azokat a nőket akik külföldi utazáson vagy a háziállatával rakja fel magát. amelyik külföldi utazós az egyértelműen ribanckurva aki tőled is el fogja várni a külföldi utat a picsája alá. amelyik meg háziállatos az egy gyenge lelkibeteg szar, képtelen a gyerekeivel vagy egy férfival megtalálni a hangot ezért menekül a háziállatokhoz egykis szeretetért.

Ez a blog egy fos 2008.10.03. 15:51:28

mert azt sugallja, hogy az átlagférfi egy lúzer, bunkó, paraszt

Ha ezt a nőkre vagy esetleg raszra lenne kihegyezve, akkor a törvény is büntetné.

Sajnos a férfiakat szidni manapság a sajtóban bevett szokás.

Heteroszekszuális, keresztény, fehérbőrű, középkorú megaláznivaló férfi

Klesk 2008.10.03. 15:53:12

Na igen, az nekem is elég zavaró, amikor minden nyomorult képre fel kell írni, hogy ez a Thaiföld, ez a Maldív-szigetek ésatöbbi. Cseppet se rongyrázós!

Tib 2008.10.03. 15:55:37

"Közöd??": a kutyás kép nem feltétlenül jelenti amit írtál. A kutya felelősség, és ha valaki nem szereti a kutyákat, jó ezt előre tudnia. A kutyások nem adnak túl a kutyáikon... Ráadásul a kutyásoknál számíthatsz a kutyaszőrre, meg arra, hogy a nagytestű kutyások sokkal nemesebb, normálisabb, önzetlenebb emberek, mint az átlag (az én szubjektív véleményem persze...)

A macskás kép az inkább személyiségjegy, főleg a kandúros... ;-)

Hawley 2008.10.03. 15:55:46

"Én rengetegszer próbáltam személyes, egyedi levelet írni, és tízből kilenc még arra sem méltatott, hogy válaszoljon. "

Tib, ugye ott azért nem a ripacs picsa megszólítást használtad?

Tib 2008.10.03. 15:55:46

"Közöd??": a kutyás kép nem feltétlenül jelenti amit írtál. A kutya felelősség, és ha valaki nem szereti a kutyákat, jó ezt előre tudnia. A kutyások nem adnak túl a kutyáikon... Ráadásul a kutyásoknál számíthatsz a kutyaszőrre, meg arra, hogy a nagytestű kutyások sokkal nemesebb, normálisabb, önzetlenebb emberek, mint az átlag (az én szubjektív véleményem persze...)

A macskás kép az inkább személyiségjegy, főleg a kandúros... ;-)

Tib 2008.10.03. 15:56:36

Hawley: persze hogy nem. Itt sem megszólítás egyébként, hanem vélemény ;-)

Karcolt lendület 2008.10.03. 15:56:46

Tibnek pedig teljesen igaza van, anno mikor neten próbáltam ismerkedni, szinte mindenkinek egyedi levelet írtam, reagáltam a magáról leírt dolgokra, sőt a naplójára is időnként. Semmi választ nem kaptam, pedig képeim és bemutatkozó szöveg is volt fent. Feladtam.

A pozitív példaként említett levél pedig tényleg elég régen volt "eredeti", igen hasonlót én is kaptam segítségként egy haveromtól, próbálkozzak azzal, kicsit átszabtam és egy vagy két lánynak elküldtem. Annak sem volt eredménye.

tóthlili 2008.10.03. 16:01:40

Minden kommentár nélkül...
Kedves hölgyem!
Lajosmizsei birtokomon élek(tágas környezetben, a természetben)-Ami Budapesttől kb. 60km-re helyezkedik el,Az M5-ös autópálya lajosmizsei lejárójától 5km-re helyezkedik el a birtokom. Mind amellett kiváló vasúti közlekedés és sűrű buszjárat köt össze a fővárossal a közutakon autóval kiválóan megközelíthető vagyok. Imádom a természetet és az állatokat.
Valamint élvezem a modern technika vívmányait és a sportot. Tágas környezetemet, magányomat egy szeretetre méltó társsal szeretném megosztani és közös jövőt együtt tervezni. Ehhez keresnék egy 56 év feletti hasonló gondolkodású hölgyet. Tiszteletteljes kérésem volna amennyiben felkeltettem érdeklődését INTERNET ELÉRHETŐSÉGEM JELENLEG KORLÁTOLT- ennek intézése folyamatban van ezért kérném ha megtisztelne válaszával TELEFONON , POSTAI ÚTON vagy SZEMÉLYES TALÁLKOZÁS ÚTJÁN KERESSEN –előre is köszönöm fáradtságát .
TELEFONOS ELÉRHETŐSÉG: 06-20-
POSTAI ELÉRHETŐSÉG: 6050 Lajosmizse
SZEMÉLYES MEGKERESÉS ESETÉN: 6050 Lajosmizse
Bármilyen megkeresést szívesen fogadok. Amennyiben nem nyerjük el egymás tetszését a továbbiakban hosszú távú baráti viszonyt ápolunk. Ha velem kapcsolatban még kíváncsi valamire kérdését TELEFONON, POSTAI ÚTON, SZEMÉLYESEN TEGYE FEL!. Kérdése számomra megtisztelő és készséggel válaszolok,és személyes megkeresését tiszteletteljesen fogadom. Ha viszont keresésemmel önt vagy a környezetét megzavartam,akkor elnézését és megértését kérem a továbbiakban nem jelentkezem ,nem fogom zavarni nyugalmát.
Előre is köszönöm:

Bazári majom 2008.10.03. 16:02:36

Ch:

En lany vagyok, es a Feri-levelet nem szanalmasnak, hanem tragikusnak talalom. Szomoru vagyok, hogy Feri (legoptimistabb ertelmezes szerint)szolgaltatokent kenytelen (vagy legalabbis ugy erzi, ez lesz celravezeto) reklamoznia magat, hogy valaki vegre horogra akadjon. Ezzel szerintem megalazza magat. De lehet, hogy csak tul oreg vagyok, es nem tudok ilyesmin nevetni.

Klesk 2008.10.03. 16:02:52

Karcolt lendület: Én sokkal jobban jártam annak idején. 'Semmit se veszíthetek' alapon küldtem 15 kifejezetten szép, 175 cm feletti lánynak levelet azzal a témával, hogy tánctanfolyamra hívom őket egy versenytáncot oktató klubba. Ez annyira bejött mindnek, hogy 13 igenlő választ kaptam. Hát ez elég ijesztő volt, erre nem számítottam. A tánc a lányok gyenge pontja, arra mindegyik kapható.

quador 2008.10.03. 16:10:34

Pok rulez.

Tib 2008.10.03. 16:11:59

Klesk: elárulod, hogy hány éves voltál akkor? :-) Nomeg a legfontosabb szabály: sose szeress bele a párodba, ha hosszú távon szeretnél táncolni vele, mert nincs annál pokolibb, mint valakit már nem szeretni, de kényszerűségből együtt táncolni vele. Sok ilyen párt ismerek, C-B-A-Sonder, nagyon durva helyzet ez.

Ha meg nem gondoltad komolyan a táncot, akkor meg simán hazudtál ugye :-). A lányok tipikusan komolyan szokták ezeket az ajánlatokat venni.

Szerintem a "hazugsággal randit szerezni" megérdemel egy külön blogot ;-), de itt nem erről van szó...

Hawley 2008.10.03. 16:16:04

Bazári majom:
Így legalább már a bemutatkozó levél alapján kiderül, hogy a hozzád hasonló lányokkal (mármint azokkal, akik úgy tekintenek erre a levélre, ahogy te is) nem vagyunk egy hullámhosszon és így nem is raboljuk egymás idejét feleslegesen. Azt hiszem, éppen ez a bemutatkozó levél célja.

bagolybagoly 2008.10.03. 16:19:08

a pozitív példa annyival szarabb a negatívaknál, hogy még hosszú is. Elmondaná a blogíró, hogy mi az egyedi abban?
a copy paste, ahogyan beilleszti?

Klesk 2008.10.03. 16:19:11

Tib: Nem hazudtam, tényleg táncolni akartam vele. 10 éve táncolok egyébként rendszeresen a Feeling TSE-ben. Akkor kb 32-33 éves lehettem. A barátnőm nem táncol, nem is jár a klubba. A táncpartnereimbe én is igyekszem nem beleesni (nem kis erőfeszítés néha). Te tudsz valamit erről a témáról, azt hiszem. És teljesen igazad is van.

saq 2008.10.03. 16:25:59

kurva szátokat
ne ismerkedjetek neten pudvások

bg 2008.10.03. 16:26:35

Aki igazán kemény "férfi" az PowerPoint prezentációt küld és valami ütős szlogent talál ki hozzá,:-D hátha elkel. (a szar mosóport is eladják valahogy)
Sajnos szomorú de az ember is termék és tényleg királylánynak érzik magukat a nők hogy csak válogatniuk kell.

Tib 2008.10.03. 16:28:48

Klesk: akkor értem. Mellesleg nem véletlen, hogy argentín tangót már csak kiegyensúlyozott, boldog családban élő, többgyerekes asszonnyal táncolok, mert nem kell az érzelmi kavarodás, pláne akkor, ha nem is én vagyok az oka, hanem a tánc - de ezt elmagyarázni tánc után már lehetetlen... :-)

SSG 2008.10.03. 16:33:59

OFF
Klesk: meg tudnád írni, pár tánciskola nevét ahol az általad tapasztalt sok lány van, ahol én voltam inkább a fiúk voltak többen.
ON
Szerintem elsőre marhaság kisregényt írni, legyen egy jól kitöltött adatlapod, képekkel ha bejön úgyis válaszolni fog a lány.
Mellesleg sok csaj a bemutakozás rovatba beírja az elvárásait, de magáról semmit.
A legfontosabb: végén úgyis a külsö dönt mindenkinél, duma max 1-2 %-ot számít, illetve max rontani tudja az alapvetően is kicsi esélyt.

storyline :) 2008.10.03. 16:40:49

Ennyi faszságot összehordani....
Miért ne lenne jó első üzenetnek egy egyszerű "Szia, tetszel nekem, megismerkednék veled!" üzenet. Úgyis megnézi az adatlapot, ha bejön a kép, meg az adatok, akkor válaszol, ha nem jön be, akkor meg arra sem veszi a fáradtságot, hogy elhajtson a halál faszára.

Bambula 2008.10.03. 16:42:41

Line24:

A pozitív példa nem rossz, csak ahogy te is írtad, üvölt belőle, hogy mekkora ordenáré sablon, és hogy valószínűleg már körbeszpemmelte a fél társkeresőt vele, "valaki majd csak visszaír" alapon.

Az igazán jó bemutatkozó levél szerintem olyan, hogy magunkról szól - és a csak a címzettnek. Az én levelem kb. 2/3-a, 4/5-e sablon (személyes adatokon, tulajdonságokon nincs mit variálni), azonban a fennmaradó részt megpróbálom teljesen a címzettre szabni, így talán egy picit érzi, hogy neki szól a levél - persze csak akkor, ha megad valamit magáról.

A levelezés kapcsán két nagy problémát érzek:

1. Most el lehet vitatkozni azon, hogy a társkeresben kinek mi a szerepe, de akkor is azt érzem, hogy a nők egy igen jelentős részének még a kifogásolt sablonlevelek megírása is gondot okozna, nemhogy valami egészen egyedi levél. Meg lehet nézni, hogy hány nő reglapján van adatokon túli, azaz prózai rész akár a jelöltről, akár önmagáról kitöltve. Úgy gondolják, hogy feltesznek pár (szerintük) jó(nak tűnő) képet, ami alapján majd ömlenek a levelek, és nekik csak mazsolázni kell. Igen, ömleni fognak a sablonos, egykaptafára készült levelek, melyeket már X példányban megkapott a társkereső női populációjának jó része. Fantáziátlan antréra fantáziátlan reakciók, csak kedves hölgyek, akkor ne tessék panaszkodni, hanem érjétek be annyival, amennyit ti nyújtotok magatokból.
(A magam módszerével ezért vagyok gyakran bajban, mert oké, hogy a fényképen jó a csajszi, de most mi a rákot lehet írni annak, akinek van két amúgy semmilyen (= még csak azalapján sem lehet beszélgetést kezdeményezni) fényképe, meg tudom, hogy X éves, Z magas, Y súlyú és amúgy beleesek az általa keresett férfi kategáriájába? Róla semmit sem tudok, amivel értelmes, hosszabb beszélgetést lehetne kezdeményezni, ha meg csak magamról írok, akkor viszont egy lépésre vagyok, hogy legyártsak egy sablonlevelet és azt küldözgessem körbe. Persze lehet, hogy csak én vagyok fantáziátlan és annyira nem kommunikatív - lehet.) És itt jön a második probléma, ami inkább csak egy elgondolás részemről:

2. A nők a netes társkeresőn is azt várják el, amit mondjuk egy szórakozóhelyen, ahol odalép hozzájuk egy pasi és elvileg ugyanúgy a nulláról, a másik ismeretsége nélkül kezdenek el beszélgetni, ismerkedni. Csakhogy figyelmen kívül hagyják azt az aprócska tényt, hogy amíg a szórakozóhelyen millióegy inger éri mindkettejüket folyamatosan, addig a netes társkeresőben kizárólag a fénykép meg az a pár adat áll a lovag rendelkezésére. Plusz ami még fontosabb, hogy nem látjuk a másik felet, nem tudjuk érzékelni a tényleges reakcióit: ha rossz passzban van, veled van baja, vagy a világgal? Előbbi esetben nem, utóbbiban talán érdemes próbálkozni később is. (Persze a többségük megírni bizony nem fogja, hogy nem jössz be, csak nem válaszol; bár aki régebbóta nyomja a társkeresőt, az már biztosan tudja, hogy nincs válasz = NEM.) Vagy épp sok nőnél az van, hogy a levelezésben keves(ebb)et írnak, aztán ha élőben találkoztok, akkor meg azt láthatjátok, hogy csacsognak folyamatosan. Innentől kezdve egy vadidegen nővel (aki lehet, hogy nem is nő, csak egy kamureg?) mi az öreg halálról kezdjen el levelezni az ember? A feltételezésem az, hogy a nők (általában a fénykép alapján csinosabbakra, vonzóbbakra jellemző az alig kitöltött adatlap) ezzel próbálják lemérni a próbálkozók kreativitását (plusz persze leplezni a saját kreatívitásuk hiányát) vagyis hogy a jelölt mennyire kommunikatív és mivel képes megszólítani őt. Ami nem rossz teszt, csak a fentebb írottak miatt szerintem nem járható út: egyes esetekben még csak-csak bejöhet, de sok, amúgy esélyes jelöltet ki lehet szórni vele.

Én speciel nem értek egyet zZz-vel, a fénykép szerintem nem minden. Persze lehetnek olyan, szellemileg kissé igénytelen, vagy nem igénytelen, de csak kufircolni szándékozó nők, akiknek a külső rendben van, a többit meg majd kezelik valahogy, de azért egy bizonyos iskolázottsági szint felett nem nagyon lehet tolerálni a helyesírási és központozási hibáktól hemzsegő szöveget, vagy egy retardált óvodás szintjén mozgó chates stílust. A hosszabb szöveg pedig bizony erre jó, vagy épp rossz, ahogy az elrettentő példák mutatják: van, akinek 2-3 sorban is sikerült azonnal kiábrándítani a címzettet. Lehet hőbörögni, hogy de hát mit kell izélni a helyesírással: csókolom, igényesség. A hosszabb szövegből ugyanis nemcsak a kreativitás szűrhető le, hanem az igényesség is, vagyis hogy mennyi energiát szántál a levél megírására. Ezen túlmenően picit a műveltség fokmérője is lehet: a mondatok stílusa, megfogalmazása, szabatossága, valamint a helyesírás erről árulkodik. Márpedig lehet egy csávónak 10 kocka a hasán, menő autó a háttérben (legyünk jóindulatúak és feltételezzük azt, hogy az övé), ha a levelét egy középiskolai dolgozatban is csak közepesre értékelnék, akkor bizony az ő merítési lehetősége a komolyan társkeresők esetében azért beszűkül.

U.i.: Ha valaki bele akar kötni az írásomba a helyesírás emlegetése miatt, akkor szólok előre, hogy igen, tudom, a szóismétlés rossz tulajdonságom, ezért mással gyertek. :-DDD

Bambula 2008.10.03. 16:45:44

Egyébként a reglap normális kitöltése, ideértve a prózai részeket is, jelentős előny lehet a többiekhez képest, úgyhogy érdemes rászánni az időt.

storyline :) 2008.10.03. 16:53:00

Bambula 2008.10.03. 16:45:44

Legközelebb neked kellene írni a posztot.

Mokuskerek 2008.10.03. 17:06:43

TIB irta fentebb, és gyakorlatilag az első és utolsó sora kivételével szó szerint azt fogalmazta meg amit én is irni szerettem volna, igy egyszerűen csak (ha már ez is téma volt) Copy-paste-zom :

"Elöljáróban: a nők nagy része még csak arra sem veszi a fáradtságot, hogy normális dolgokat írjon le magáról. Felrak egypár képet, szinte semmi személyeset nem ír magáról, aztán várja, hogy milyen termés lesz.

Én rengetegszer próbáltam személyes, egyedi levelet írni, és tízből kilenc még arra sem méltatott, hogy válaszoljon. Nem egyszerű egyedi levelet írni valakinek, hosszú levelet meg pláne nem egyszerű. Úgy hosszú levelet írni pedig, hogy szóra sem méltatják, elég rossz érzés.

Szóval ha a Line24 által sablonnak tekintett levelet ír az ember az nem lustaság, sokkal inkább jellemzi a nőt, mint a neki író férfit.

Tessék ezt úgy venni, mint egy kacsintást, aztán ha a nő visszakacsint, lehet hosszabban szóba elegyedni. Én pl ha egy ilyet írnék:

"Kedves Angéla, először is gratulálok a képekhez. Megtisztelnél ha megismerhetnélek jobban. Volna kedved ismerkedni?" csak annyit várnék, hogy a nő azt írja, "Szia, örülök, hogy tetszettek a képek, mesélj magadról!", vagy valami hasonlót.

Line24, nem a férfiakkal van baj, pláne nem azokkal, akik veszik a fáradtságot és írnak neked, hanem azokkal a nőkkel, akik szóra sem méltatják azokat, akik nem felelnek meg a magas standardjaiknek.

Mellesleg az emberek 90%-a csak a szex miatt van fent az ilyen oldalakon, már csak ezért sem éri meg hosszú levelet írni egy férfinak. Beleadod a szíved, mérleleged a szavakat, aztán max. lefikáznak, mert nem felelsz meg annak a hímfenotípusnak, akit aznap este az ágyba akarnak vinni.

Egyébként te hogy ismerkedsz? Odamégy az utcán egy vadidegenhez, és félórás monológot tartasz neki, mielőtt ő bármit is mondana?
" idézet vége.

A sablonszerű megszólitás egyszerű önvédelem a BP-k (Gy.k:Beképzelt P.csák) ellen.
Volt nemrég szintén az index cimlapon egy másik Blog, ahol a kedves szerző épp abbéli vélekedését fejtette ki, hogy aki nem szimpi, annak minek is válaszolni, igy is le tudja venni hogy nem jött be, aki meg ezt aztán még szóvá is meri tenni az meg aztán a legnagyobb lúzer. És ezt teljes eltökéltséggel vallotta. Ez a szinvonal.
Na ehhez lehet mérni a sablonszerű megszólitást.
Akit megszólitanak ,az tán inkább örüljön hogy megszólitoták, és nem neki kell kezdeményezni, holott ugye pl meg is tehetné. :-)
(egyenjogúság vagy mifene.... :-) )

avejoe · http://ostobacsajok.blog.hu/2008/04/14/avejoe_szuletese_es_megdicsoulese 2008.10.03. 17:12:38

Na, egy újabb post egy ostoba liba tollából.
Mert:

1. Libuskám, szerinted mi a jó fenét lehet írni egy olyan reglapra, amelyen
- vagy semmiféle bemutatkozás nem szerpel
- idézetek vannak tömegével
- satöbbi semmitmondó nulla szövegek, miszerint "irgumburgum vegyétek komolyan, hogy nekem vérgazdag fasz kell, két méteres állat formátumban"...
Összefoglalva: Ha van is valami a személyedről (a csöcsvillantó fotón kívül, ofkorsz) a reglapon, és erre reagálok, akkor az a baj, hogy elbújok, és csak belőled akarok kiszedni minél több információt..

2. Tudod Kislány, a pasik (jó esetben) nem gumigerincűek, mint Te. Azaz nem változnak meg minden egyes alkalommal, amikor valakinek bemutatkoznak, így aztán nem is tudnak mást írni magukról minden egyes bemutatkozó levélben...
Azaz, látszólag sablonleveleket küld mindenki.
Ilyenkor persze az a baj, hogy sablon...

Vazze, nektek mi a jó?

Bazári majom 2008.10.03. 17:16:52

Hawley:

Igen, az tenyleg kiderul.

Miert, benned milyen kep alakul ki Ferirol a bemutatkozo level alapjan?

storyline :) 2008.10.03. 17:19:36

Amúgy szerintem nem tanácsos leírni senkinek magáról, hogy mennyire fasza fickó, mert utána már csak csalódást lehet okozni. Ezt abból gondolom, hogy fordult elő olyan, hogy hazavittem a csajt, és majd leesett az álla, hogy tudtam vacsorát sütni. Ha előre eldicsekszem vele, akkor max természetes lesz...

Bambula 2008.10.03. 17:34:51

Közbe már rájöttem, hogy habár szerintem nem rossz az állítólagos pozitív példa, mi zavart benne végig. Egyetlen dolog: bemutatkozó levélnek szerintem alkalmatlan, viszont hatalmas csillagos ötös, ha ezt az írója a magáról szóló jellemzéshez rakja be az adatlapon. Emellé kellene rittyenteni egy akár rövidebb lélegzetvételű, de immáron személyesebb, mindig valamennyire a címzettre szabott levelet, azokra az esetekre, amikor ő keresne meg valakit. Az utóbbi, hülyének hangzó félmondat azért kell, mert ha ezt berakja bemutatószövegnek, akkor tuti, hogy jópár női kezdeményessel fog találkozni.

Bambula 2008.10.03. 17:35:56

Bazz, közbe = közben

Közöd?? (törölt) 2008.10.03. 17:49:19

egyébként ez az egész egy hülyeség, élőben is hasonló sablonokat tolnak a pasik (én isxD), mivel egyrészt a duma mellékes (külső és pénz számít), másrészt azért az ócska ribanc minőségét amit egy mai nő képvisel kár erőlködni.

storyline :) 2008.10.03. 17:58:11

Közöd?? 2008.10.03. 17:49:19

Az átlagcsajnál, mint az átlagpasinál is elsőnek a külső számít, vagyis, hogy mire nedvesedik/áll fel. A pénz csak abban segít, hogy ha jobb ruhád meg kocsid van, akkor olyan csajok is felfigyelnek rád, akik egyébként nem biztos, hogy felfigyeltek volna.

Tib 2008.10.03. 18:09:48

"Közöd??":

"az ócska ribanc minőségét amit egy mai nő képvisel" - kár ennyire általánosítani...

Meg kell nézni: állandóan festi magát, körmét? Ultra trendi cuccokban jár? Nem ismer magassarkú cipőn kívül mást? Hosszú szoknyát még elvétve sem hord? :-). Állandóan Cosmololitan-t olvas? Arca állandóan alapozótól fényes? Haja a hidrogénperoxidtól már szilánkosra töredezik? Két centivel mindig eltéveszti a szája körvonalát? Stb.

Az a mókás, hogy ami fiatalabb koromban fétis, az mostmár pont negatívum. :-))

És annyi kedves, aranyos, nemes, értékes, kifinomult, szeretnivaló, szeretetre vágyó nő/lány van, aki nem próbál ennek a ribancideálnak megfelelni, hogy el sem lehet mondani. És minden tiszteletem az övék, hogy nem akarnak erre a szintre lesüllyedni, még akkor sem, ha emiatt a "jó pasik" (eltorzult kép persze) nem figyelnek rájuk.

Szóval a "mai nő" nem feltétlenül ócska ribanc, csak az, aki azzá akar válni. És ez társadalmi probléma, "örömöt, de azonnal" mentalitás - nem kell velük törődni. :-)

Hawley 2008.10.03. 18:10:08

Bazári majom:
Elfoglult vagyok magammal szemben, úgyhogy az én véleményem jelen esetben nem sokat ér.

Klesk 2008.10.03. 19:19:48

SSG: Bocs a késésért, közben hazajöttem meg egyéb tennivalók is voltak. Én a Feeling TSE-be járok, ott a szombati (16-19 óra) és a vasárnapi (fél10-fél4) edzéseken vagyok lent, ebből a szombat 16 órás a kezdő csoport, ha te az vagy. Ha nem, akkor a vasárnap fél10 és 11-es csoport kivételével bármelyikbe jöhetsz, mert van elég lány. Általában akkor érdemes jönni, ha új csoport indul, mert ott 2x annyi lány van. Szerdánként a Vida táncstúdióba járok salsázni Szőnyi Levihez. Az kezdő csoport, van itt is van lány bőven. De az fontos, hogy tudj táncolni! Ha nem tudsz, néha leráznak. Sajnos egy bizonyos szintig el kell jutni, onnantól terem fű a férfiembernek.

bambanyuszi 2008.10.03. 19:19:49

Pók! Ez utolérhetetlen volt.:)Novellákat kellene írnod.

Csak megjegyzem, hogy Mókus megnyilvánulása teljesen természetes. Ne bántsátok érte. Tulajdonképpen segélykiáltás, ami naponta szakad ki temérdek nőtársából szerte a világon: Miért nem találok egy NORMÁLIS pasit?

Legtöbbször azonban ez torzitás és eredetileg csak a következőről van szó: miért nem néz rám senki?

Holott abban az esetben, ha ez a dolog általánossá válik, akkor egy olyan jelenségről van szó, amiben az egyetlen állandó tényező Ő maga. Viszont ha ezt feltételezzük, akkor az okokat benne kell keresni.

Elképzelhető, hogy nem vonzó a másik nem számára mivel nincsenek értékei (amit nem hiszek) vagy nem észrevehetőek felületes szemlélő számára, esetleg valamely igen szembetűnő ellenszenves tulajdonsága minden férfit elriaszt attól, hogy megkísérelje felfedezni.

Hiszen ha nem így lenne, akkor legtöbb pasi hevesen udvarolna neki a könyvtárban, metrón, baráti társaságban, sportrendezvényen, iskolai összejövetelen, munkahelyen stb..., neki pedig nem lenne más dolga, csak válogatni és nagy valószínűséggel találna köztük olyat, aki megfelelő számára.

Biztos vagyok abban, hogy a férfiak egy része neveltetése, vélt vagy valós státusza, mentális szintje stb.. miatt nem képes vagy nem hajlandó olyan formában viszonyulni a másik nemhez, ahogy ők szeretnék, de abban is, hogy elég nagy számban élnek a földön normális férfiak (értsd: művelt, vicces, jóképű, tapintatos, gyengéd stb.. /igény szerint, kinek mi/), akik megfelelnek az egyéni kritériumoknak.

Gondolom rájuk viszonylag gyorsan lecsapnak azok a nők, akik rendelkeznek a csábításhoz megfelelő potenciállal és ha nekik az a férfi megfelel, akkor úgy vigyáznak rá, mint az Egyesült Államok aranykészletére.:)

Remélhetőleg Mókus (és a hasonló problémákkal küzdők)egyszer megtalálják a "saját emberüket" és nem kell a neten jelentkező "igazira" várniuk tovább..

Lehet, hogy a férfi-nő "egyetnemértést" ez a blog sem fogja megoldani.:)

Szép napot mindenkinek!

amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.10.03. 19:28:04

Sziasztok, hát mivel még új vagyok itt, nagyon megörvendtem ennek a blognak.
Bizony, én is régebben ezeken a vizeken eveztem és sokszor hagyta el az én billentyűzetemet sablon duma. De aztán kicsit változtak a szokásaim. Szerencsére van némi affinitásom az íráshoz, így versekkel "kápráztattam" el a nagyérdeműt. De egy dolgot megtanultam: Vigyázni kell a szavakkal, komoly emberi érzéseket kelthet egy-egy szép sorocska női szívekben. Persze-e tekintetben inkább a fiatal korosztály jöhet szóba. Üdv, Ami látok
amitlatok.blog.hu/

Karcolt lendület 2008.10.03. 19:59:42

bambanyuszi:
Annyit hozzá, hogy a legtöbb helyen hevesen udvarló és a normális pasik nem ugyanaz a halmaz. :-)
Persze a nők szeretnék, ha így lenne, komoly csalódásokat is okoz, hogy mégsem. :-)

bambanyuszi 2008.10.03. 20:21:38

Hát Karcolt lendület sajnálom, hogy csalódnod kell. Az élet sajnos ilyen. Persze azt jegyezzük meg, hogy a pasik sem mindig találják meg a nőkben, amit keresnek.

Egyébként nem azt írtam, hogy a két dolog ugyanaz. Egy vonzó nőnek van annyi lehetősége, hogy válogasson.
Egy igazi nő meg tudja, hogy hogyan válasszon. Hogyan szerezze meg, és a többit hogyan építse le.

(Lehet, hogy furcsának tűnik, de a nők is udvarolnak, még ha nem is ugyanabban a formában. Viszont jól érzékelhetően. És ha nem nyer tetszést, egy férfi is ugyanúgy hárítja a nem kívánt közeledést.)

Egyébként mint férfi, nem érzem helyesnek azt az álláspontot, hogy az udvarlásban ügyetlenebb, önbizalomhiányos vagy önmagukat kifejezni nem tudó férfiak nem érdemelnek kapcsolatot. (mivel ez a blog ezt sugallja) Lehet, hogy a sablon szöveget küldő srác egyébként kiváló ember.

SSG 2008.10.03. 20:45:40

Klesk
Köszönöm szépen!

zZz 2008.10.03. 21:27:54

Bambula: én nem írtam sehol, hogy a fénykép minden. Azt írtam, hogy ha már a fényképen nem tetszel a lánynak, akkor bukó, gyakorlatilag bármit írhatsz.

Még utána írtam, hogy én a fényképet ÉS minimum a bemutatkozó szöveget elolvasom. Már ha van, gyakran nincs, vagy odabiggyesztenek egy "ha meg akarsz ismerni, írj" jellegű szöveget.

Jani 2008.10.04. 03:38:08

az utolso level a legszanalmasabb mind kozul

Csavo 2008.10.06. 22:53:31

"Arról árulkodnak, hogy a férfiembernek fantáziája sincs, se kommunikatív természete (tehát a randi is nagy eséllyel csak csendes feszengés lesz), se bátorsága önmagát adni, se ideje-energiája ezt az egészet komolyan venni."

Ez egy butaság. Tapasztalatok/visszajelzések alapján én egy szórakoztató, intelligens, mitöbb jóképű férfi vagyok, akivel nagyjából bármiről el lehet beszélgetni, még vicces maileket is tudok írni, mégsem teszem. Egyszerűen mert nincs kedvem energiát feccölni olyan dologba, ami 95% eséllyel nem térül meg. Szarul hangzik, dehát ez van.

Próbáld ki, hogy mondjuk 10 db ilyen sablonlevélre azt válaszolod, hogy "miért ne? magamról kicsit bővebben:.... , írj te is magadról!"... még az is lehet, hogy 10 különböző választ fogsz kapni, amik között beszélni tudó férfiakra utaló jelek is lesznek.

Asagittar 2008.10.07. 14:05:50

Jó a site Line24:) Rég jártam erre, gratula.:)

GatyaPityu 2008.11.08. 23:46:16

Én sosem értettem ezt a sok agóniát az első levél körül. Mégis mi a büdös fenét lehet írni egy első levélben, amikor még semmi információ nincs a másik félről: Valamivel el kell indítani a beszélgetést. Vagy talán a maghasadás rejtelmeiről kellene értekezni az első levélben, mert az olyan kreatív?

Nem mellesleg, a lányok adatlapjai sem kevésbé sablonosak a fiúk bemutatkozó szövegénél ... már amelyik egyáltalán kitölti, mert sokan még egy mondatot sem képesek kinyögni magukról a reglapjukon.

Ha érkezik válasz az első levélre, akkor onnantól kezdve úgyis egyénivé válik a párbeszéd, - azt pedig, hogy van-e válasz az első levélre (ne legyünk naivak), rendszerint a leginkább a fotó dönti el. Akármennyire is frappáns a kedves hölgy számára az első levél a fiútól, ha a fotó alapján nem nyeri el a tetszését, akkor eső után köpönyeg, azaz fölösleges strapa mindenféle "nem sablonszerű" első levélszöveg.

Üdv.
egy aktív társkereső :-)

GatyaPityu 2008.11.09. 00:30:22

Végigrágtam magam a kommenteken, és örömmel konstatálom, hogy a véleményem azonos a többség álláspontjával. :-)

Pók ironikus hsz.-a pedig egyenesen kolosszáris volt!

Hugi 2008.11.28. 23:22:28

B.sszatok seggbe

Tidzsi-mon 2011.11.03. 21:09:44

Atroval egyetértek, annyiban, hogy ha nincs mire írni akkor elég nehéz.
egy bemutatkozó szöveg alapján már el lehet kezdeni, de az adatlapon lévő szeretem a hörcsögöket, kutyákat macskákat alapján, nehéz.
süti beállítások módosítása