Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

Hogyan szűrd ki a sunyi nőket?

2012.10.26. 13:23 Line24

Sok férfitársam bizonyára találkozott már azzal a tipikus női viselkedéssel, amikor egy-egy randevú végén úgy búcsúznak el, mintha minden a legnagyobb rendben lenne, megbeszélik azt, hogy keressék egymást, majd a hölgy eltűnik, mint szürke szamár a ködben és semmiféle sms-re, telefonhívásra nem reagál.

Ebben engem két dolog zavar: a megalázó helyzet illetve a saját vélemény karakán felvállalásának hiánya. Taktikám mindig is az volt, hogy az első találkozó végén megadtam a lehetőséget mindenkinek, hogy közölje: van-e avagy nincs közös jövőnk. Rákérdeztem, hogy hívhatom-e, sőt elmagyaráztam neki: nem baj, ha most elmondja, ha nem voltam megnyerő, szimpatikus. Ez benne van, sőt, inkább ez van benne a levegőben, amikor 2 teljesen ismeretlen ember találkozik, akik először látják egymást fizikai valójukban, el kell beszélgetniük 1-2 órát jó hangulatban és ráadásul még meg is kell egymást győzniük, hogy van értelme folytatni! Nehéz feladat valljuk be! Sokan tapasztalatlanul indulnak neki és csalódnak: hű, ez ennyire nehéz!? Az. Kell hozzá tapasztalat, az ebből eredő helyzetmegoldó képesség, humor, lazaság és kellene hozzá egy adag őszinteség is - mindez ott, akkor, abban a pillanatban. A randizás a pillanat művészete. Ha ott, akkor nem sikerül, nem fog sikerülni soha - azzal az egy illetővel. 

S ha már nem sikerült, ha nem keltette fel érdeklődésünket a másik, akkor ezt érdemes és tisztességes megosztani vele, hogy ne reménykedjen és tekerjen feleslegesen. A hiú reménynél és kiábrándulásnál jobb az azonnali bizonyosság, ha az negatív is. De belemondani valakinek az arcába személyesen, hogy köszönöm az élményt, de nem lesz folytatás: ehhez "tökösség" kell. Ez viszont teljes mértékben hiányzik a nőkből. (Lehetséges, hogy a férfiakból is, de én csak ezt az oldalt ismerhetem)

Felháborodottan kiabálnak és fűt-fát mondanak a férfiakra, hogy azok mennyire hazugok, de kérdem én ez vajon mi? Hagyni, hogy valaki reménykedjen, sms-t írjon, amire nem érkezik válasz, telefonáljon szegény hímnemű, amit nem vesz fel a nő, sőt, ha már másodszor, akár harmadszor is megcsörget, akkor ezt lehet mutogatni a barátnőknek, hogy mekkora egy pióca, mert nem érti meg elsőre, hogy vége...

Nos, egy hatékony taktikát dolgoztam ki erre a helyzetre, amivel meg lehet buktatni az így sunyizókat. Ha a randi után engedélyt kaptam későbbi zargászásokra, pár nappal késôbb megejtem a hívást - saját számommal. Ha nem veszi fel, 1-2 napon belül nem is hív vissza, a biztonság kedvéért megismétlem (hátha vmi technikai hiba történt) - szintén saját számmal. Ha ez sem jár sikerrel, akkor rejtett számra állítom a mobilom avagy egy ismerős telefonját kérem kölcsön és 10 percen belül megismétlem a hívást. Ez általában már sikerrel jár és 1-2 csörrgésen belül fel is kapják. Itt nyer bizonyosságot, hogy nem voltak velünk őszinték. Ekkor már nyugodt lelkiismerettel és ízlés szerint lehet választani, hogyan reagáljuk le a szituációt: frappánsan  közöljük, hogy bukta van vagy csak egyszerűen köszönünk és lerakjuk. A lényeg, hogy ebben a pillanatban a szerencsétlen, megalázott, átvert szerepből erkölcsi győztesére váltunk. Ne hallgassuk meg a magyarázkodást, nem dőljünk be semmi ígérgetésnek, ne menjünk bele semmiféle hosszadalmas kommunikációba: szálljunk ki elegánsan!

Ha hasznosítjátok ezt az egyszerű trükköt sok idegeskedést tudtok magatoknak megspórolni.

21 komment

Címkék: bemutatkozás első párkeresősdinek

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr14871143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2012.10.27. 10:24:40

:) vannak nagyon finom jelek, ha egy nő nem gondolja komolyan. majd találkozunk még...mondja a nő. ez szinte azt jelenti: sohasem fogsz többé látni. ha tényleg találkozni akarunk, akkor úgy irányítjuk a beszélgetést, hogy legyen valami konkrétum a találkozással kapcsolatban. pld. akkor holnap megbeszéljük, hétvégén ráérek, stb. ha csak nagy általánosságban hangzik el a találkozásra való utalás és szerepel benne a majd, és a valamikor szó, akkor az első hívás fel nem vétele után és a visszajelzés hiányában, már 1000%-ig lehetsz abban biztos, amit eddig csak 100%-ban sejthettél.
egyébként meg nem sunyik vagyunk, csak nem szeretünk megbántani. és egy határozott nem akkor is bántó, ha korrekt. így inkább finom, ám egyértelmű jeleket használunk verbálisan is, és a testbeszédben is.

szereto · http://szeretom.wordpress.com 2012.10.29. 14:19:45

Írtam üzenetet, mert küldenék levelet, de nem jött válasz. a lentebb megadott emilcímedről visszadobja a levelet a rendszer.

Line24 2012.11.05. 10:54:07

@szereto: Ha ez esetleg nekem szólt, akkor elnézést a problémáért, a régi emailemet módosítottam és ha minden igaz, a rendszer már működik az újjal.

SShadow · http://www.poet.hu/szerzo/Sshadow?r=1 2012.11.09. 10:53:59

Látom a blogban leírt dolog általános, én meg azt hittem csak én vagyok elátkozva :) Egyébként ez nem csak internetes ismerkedésre igaz. A való életben is ismertem meg lányokat akik eleinte kedvesen magukhoz édesgetik az embert aztán olyan látványosan szarják le, hogy az kibírhatatlan. Ráadásul már akkor amikor sikerült magukba bolondítaniuk.

Egyszer belezúgtam egy lányba akit még az egyetemen ismertem meg. Mikor rájöttem, hogy mennyire beleszerettem és hogy ez mennyire reménytelen elköszöntem tőle és megkértem, hogy ne keressük egymást inkább. Erre még azon a karácsonyon újra feltűnt csak azért, hogy kihúzza belőlem mennyire oda vagyok érte és utána az életben többet ne álljon velem szóba. Nem reméltem tőle soha semmit, de amit velem művelt ahhoz tényleg érzelmileg degeneráltnak kell lenni.

De a többi nőnél is hasonlóak a tapasztalatok. Egyszerűen akkor érzik magukat jól, ha hülyíthetik az ellenkező nemet. Ha már megvannak vele akkor minden kommunikáció blokkolva. Én kitartó ember vagyok és minimum egy magyarázatot elvárok és ha kapcsolat nem is lehet belőle azért a másik emberrel mégsem kell úgy bánni mint a szeméttel.

A másik oldal is érdekes. Én meg úgy vagyok az ismerkedéssel, hogy senkit nem pattintok le, de ha barátságnál nem juthat tovább az ismerkedés akkor ez van. Van aki tudomásul veszi, van aki sértődött hisztivel lelép.

Összességében a nők őszinteséget várnak, de ezt ők sajnos nem tudják nyújtani. Ráadásul ha megkapják többnyire nem tudnak rá jól reagálni. Most csoda a legtöbb férfi akinek esze van hazudik? :D Nekem sajnos nincs eszem ...

Rafael Jiménez Valéra (barátoknak csak Rafi) 2012.11.13. 17:34:54

A nők szoktak állandóan visszajelzésre várni.

Nem mindegy, hogy mit mond, meg hogy mond-e egyáltalán valamit? Az ember úgyis érzi, hogy bejön-e a másiknak, ha meg nem, minek ezt kimondatni? Jó a pofádba kapni, hogy nem jössz be mert…?

Azt meg végképp nem értem, minek olyan csaj után koslatni, többször felhívni, akikről tudod, hogy nem kellesz. Most valami erkölcsi győzelmet vizionálsz, hogy hú de nagyon megmondtad neki, közben meg röhög rajtad a h ülye ostoba barátnőivel.

Na és persze hogy tetszhet egy olyan csaj, akinek te nem jössz be? Hol a férfiúi büszkeség? Megannyi kérdés.

Én sosem erőltettem ezt a beszéljük át dolgot, de persze ha randi után rákérdezett a csaj, hogy lesz-e folytatás, akkor nyilván megmondtam.

A jó kapcsolat amúgy már az elejétől, örökös egyeztetések nélkül magától is csúszik, mint katarinavitt a jégen :)

#szájbergyerek# 2013.04.18. 10:02:52

Te meg milyen erkölcsi győzelemről beszélsz?
Felhívod legalább háromszor és azt hiszed győztél.

Mondok én neked valamit:
A csajok telefonja is kijelzi, hogy kerested. Azon ta készüléken sem csak hívás fogadására szolgáló gomb van.

Legfeljebb megcsörrent, hogy most aztán hívhatod.

Milyen "technikai hiba"?

Telefonnal már nem csak telefonálni lehet de azt biztosan meg sms-t írni. Maximum lemerült az akksi ha túl sokat nyomkodta.
Általában nem jellemző, hogy az éterben elnyelődnek a bitek de te azért hallod, hogy kicsörög.

Ha "nincs rajta pénz", akkor van ezer más módja (pl. közösség oldalak), hogy felvegye veled a kapcsolatot ha akarja, tök ingyen.

Talán az lett volna a legelegánsabb, ha már ez első "1-2 napon belül nem hív vissza" után hagyod a fenébe.

Nem. Te gyártod neki a nem fogadott hívásokat.

Szabi2 2013.08.06. 03:10:08

A te taktikádat én inkább erőszakosságnak nevezném.
Ha egy nő nem reagál a hívásodra, sms-re, levélre , egyértelműen azt jelenti, hogy nem AKAR!!!!!!
Ebben az esetben egy dolgot kellene tenned, ami viszonylag egyszerű.. ELFOGADNI!!!:) tiszteletben tartani , hogy ő így döntött..
Ha erre nem vagy képes, és erőszakosan kiharcolod, hogy mindenáron kereken a szemedbe mondja, hogy nem jössz be azért mert..... Akkor máris bebizonyítottad, hogy jól döntött..:)

Krisz101 2014.04.18. 07:06:12

@Szabi2: pont a magyar férfiak hozzád hasonló idióta nőajnarozasa miatt ilyen bunkók a magyar nők. Nyilván ha minden pasi szólna érte, akkor már megtanultak volna! Én elég jó pasi vagyok ezért ritkán van ilyen problémám ennek ellenére mindig felcseszi az agyam, főleg az elvi kérdés miatt hogy a minimális tisztelet a másikkal szemben!! ez a mai világban már minimális energiabefektetéssel megtehető, sms face bármi. Én mindig írok egy szűkszavú 1 sor, legkésőbb másnap reggel, ha nem jött be a lány. Korrekt, és jó a lelkiismeretnek!

amúgy a cikkíró él még vagy már megházasodott?? :-D

BZ1975 2014.08.04. 23:38:18

@Szabi2: egyszerűen ez a legbutább hozzáállás, mert csak elaljasítod vele a nőket.

Szabi2 2014.08.13. 12:04:07

A férfiak is pontosan ugyanezt csinálják .. Nem csak a nők..
Ez az egyik..
A másik, h 10-ből 9 pasi nem fogja fel ha elmondod neki, h nem jön be..
A legtöbben ezzel a kérdéssel kezdik: "ezt hogy döntötted el ilyen gyorsan? " és ha erre is válaszolsz.. Akkor aztán sosem hagyja abba..
Vagy éppen elhord mindennek válaszul..
Szóval nem feltétlenül gyáva és jellemtelen az aki ezt teszi..
Lehet csak sok volt a rossz tapasztalata.. És már belefáradt ..

De mind1.. Nem is aljasítom le tovább nő társaimat..:)

Mindenesetre én azt tanácsolnám továbbra is a kérdezőnek, h fejlessze kicsit az EQ-ját.. És viselkedjen férfihoz méltón..
Egy igazi férfi nem rinyál ..
Hanem felfogja, h ez van.. Elfogadja, h a másik így döntött.. És megy tovább..

Na de .. Mit beszélek én itt.. Igazi férfi...
Olyat még nem is láttam élőben.. Csak max 1-et ....

Szabi2 2014.08.13. 12:12:14

Krisz101 miben nyilvánul meg, h te jó pasi vagy?
Kigyúrt test + helyes arc?

ferencatya 2014.12.25. 00:36:19

@Rafael Jiménez Valéra (barátoknak csak Rafi): pont valami ehhez hasonlót akartam volna én is írni talán, milyen érdekes...nekem a bejegyzés írójáról Csernus stílusa ugrott be.

Krisz101 2015.02.09. 01:28:13

@Szabi2: "Krisz101 miben nyilvánul meg, h te jó pasi vagy?
Kigyúrt test + helyes arc? "

használd a válasz opciót, mert különben lövésem sincs h írtál :D

nálam az összképben nyilvánul meg. azért jól is néznénk az általad említett 2 dolog tenné a jó pasit. De nem is ez a lényeg, inkább hogy a posztban említett szituáció szerencsére ritkán esik meg velem. ettől függetlenül face, okostelefonok korában oltári pofátlanságnak tartom! mert bizony van, amikor nálam sem működik az emberismeret (pedig szokott)

Dehogy csinálják ugyanezt a pasik! légyszives ne magadból indulj ki. Ahogy írtam, én mindig normálisan megmondom, ha mégis keres a nő, mindig meg is köszönik! sokkal jobb a lelkének én meg legyek már férfi ennyire. ki az a féreg aki lenyomogatja a telefont... :-/

nagyon jól írta itt vki, h ezt hagyni elaljasítja a nőket. főleg aktuális ez most, 2015ben ebben az elképesztően felborult ismerkedési helyzetben, mert hihetetlen, h mennyit romlott a helyzet! minden átlagosnál kicsit csinosabb csajra 20 pasi jut, és teljesen elpicsásodtak, elég ha csak a tök kommersznél jobban néz ki, már kb öltönyös topmanagert képzel el magának, fillérre beárazza magát, és állandóan a szintje felett akar ismerkedni! Az olyan viszonylag jó pasiknak mint én meg két kézzel kell kapálózni, h valahogy a felszínen maradjanak, múlt évben pl több hónapot parlagon hevertem, ami azelőtt ismeretlen fogalom volt! szerintem az elmúlt 2-3 évben nagyon sokat romlott a helyzet a pasik kárára, én így látom.

ui: ennek ellenére én még minden nővel próbálok korrekt lenni, de közben volt már akinek azt mondtam, bocs, ti tettetek minket ilyenné.

Fejes Károly 2015.03.28. 11:22:26

Én is beleestem ebbe a hibába amikor először találkoztam a csajjal a végén megkérdeztem hogy LESZ-E folytatása kettőnknek. Aztán a harmadik után már nem is irt nekem, mindig én írtam rá , jöttek a kamu dumák: lázas a gyereke, dolgozik, nem ér rá stb. Sajnos nagyon is beleéltem magam a dologba ez volt a baj. Aztán nagy nehezen kiszedtem belőle hogy nem akar új kapcsolatot. A "velem" lemaradt a végéről ez egyértelmű. Aztán nem foglalkoztam vele. Majd leltöröltem a g.cibe. Mást nem tehettem.

Lednecki Alexandra 2016.12.13. 21:38:32

Csetelj felszabadultan és fedd fel magad, ha már mindketten
szimpik vagytok egymásnak.
www.felszedlek.hu

AndiPlusz 2017.07.14. 16:30:06

Sziaasztok!

A www.elsotalalkozas.hu ingyenes társkereső oldalt tudnám ajánlani, ahol a rendszer automatikusan szűri a nem kívánt felhasználókat.

Horváth Zsola 2018.02.20. 19:34:00

Sziasztok, próbáljátok ki a www.partkeresek.hu oldalt, itt is kiszűrik a hamis adatokkal regisztráló embereket, és a társkereső közösség is bejelenti a nem őszinte alakokat akik kikerülnek az oldalról. Szóval érdemes adni egy esélyt itt is.
süti beállítások módosítása