Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

Olvasói levél - Sagittar tanácsai

2008.02.27. 00:30 Line24

Sagittar újabb tanulságos élményeket és tanácsokat oszt meg a lelkes netes társkeresőkkel.

Eddigi írásaimban törekedtem általánosságban beszélni a hölgyekről és sok jó tapasztalatot gyűjtöttem a virtuális térben, sőt a neten találtam meg a jelenlegi csodás barátnőmet is, de az út hosszú és fáradtságos volt. Emlékszem, hogy a korábbi írásaimban is a jelenlegi barátnőmet dícsérő felvezetővel éltem, de mindig igyekszem őrá is utalni, hisz vele szemben így érzem tisztességesnek. Minden emléket, régi szerelmet, kalandot az ő jelenléte másodlagossá tett és elhozta nekem azt az érzést, amire mindig is vágytam.

Azzal kezdeném, hogy a mai írásomnak nem lehet címet adni. Nem lehet, mert túl sok mindent érintek. Első körben arról lesz szó, hogy van egy netes nőtípus, akivel őrülten nehéz,de mégis értékesek lehetnek és egyes lányok ebből az eresztésből ritka kincsek. (főleg ha egy jót akarunk szeretkezni és nem akarunk sokat erőlködni az udvarlással)

Számomra a netes ismerkedés játéknak indult. Elég sok lehetőséget sodort elém az élet, hogy ismerkedjek élőben is, de mivel sokat interneztem mindig is, úgy voltam vele, miért ne próbálnám meg a netes csajozást. Azt gondoltam, jó játék, tapasztalás, miért ne. Egy biztos, hogy sokat tanultam önmagamról és másokról. Végül persze nem úgy történt az egész, ahogy képzeltem, hisz játék helyett, sok kis dráma, csalódás..stb. alakult ki és ez az ismerkedési mód olyan kalandokat sodort az utamba (akár jó, akár rossz értelemben) is, amit sose gondoltam volna.

Érintsük a netes lányok általam ismert megkeresési módozatait.
Először is, hivatalos társkereső oldalon képtelen voltam normális, csinos, kedves lányt találni. Rengeteg jelentkező van egy-egy helyes nőre (bár nagyon kevés a helyes) és kis esély van rá, hogy választ kapjunk a levelünkre. Nálam ez azért se működött ez a módszer, mert nem szeretek képet feltenni magamról és csak azoknak küldtem fotót, akiket kinéztem és akiknek írtam is. A módszerem az volt, hogy egy honlapot készítettem sok fotóval magmaról és a linket, címet küldtem el a nőknek a levélben. Sajnos ez már az "ellenkező nem" agykapacitását meghaladó feladat volt és ált. képtelenek voltak megoldani, hogy a levélből a linket kimásolják a böngészőbe és megnyissák a honlapot. Csupán arra telik a többségnek hogy az előre betanult mozdulattal az adatlapot megnyissa. A külön honlap megnyitása már nagy feladat, így eleve megszűrtem azokat a balf*szokat, akik képtelenek voltak erre a feladatra. De a rosszabb "fajta" az, aki ugyan meg tudná oldani, de először a névre kattint és ha ott nincs kép, el se olvassa a levelet és esélyt se ad rá, hogy ott hátha van netcím képekkel vagy egyszerűen csak értékes gondolatokkal. Mindezekből okulva a netes társkeresőket elég gyorsan "elhagytam".
A Chat kicsit jobb, de időigényes, fárasztó és sok a túl fiatal. Az is kilőve.
Amit ajánlani tudok az a hölgyek megkeresése közösségi portálokon, pl. IWIW. Nekem ez jött be.
Van egy még ennél is jobb netes módszer, de azt a módszert nem publikálnám:) A lényeg tömören az (pl. az IWIW is ideális ilyen célra), hogy olyanokat kell megkeresni, akik nem keresnek társat és ezért meglepetésszámba megy egy intelligens, érdeklődő, hízelgő, ismerkedési célzatú levél. 

MÁS:
Most írnék a korábban már említett (kifejezetten netes) nőtípusról. Azt tudnám mondani, hogy ebbe a típusba azok a lányok tartoznak, akik csak a neten játszadoznak, a levelezésben élik ki magukat, vagy akik pár jól sikerült fotó és pár msn-ezés után már férjként tekintenek ránk. Most róluk beszélnék egy kicsit, majd a végén ehhez kapcsolódóan egy saját történetet mesélek el, remélem érdekes és tanulságos lesz mindenkinek.

Az első típus a "neten besértődős primadonna, akinél elérhetetlen a személyes tali". Súlyos esetekről van szó. Ők olyan lányok, akik a személyes találkozó felvetését személyes sértésként élik meg és számukra az ismerkedés az interneten kezdődik és ott is végződik. Én (2-3 levél után) általában jeleztem mindenkinek, hogy a személyes találkozót érdemes lenne megejteni. Kultúráltan megírom, hogy szeretném megismerni, mit szólna hozzá, ha beülnénk valahova meginni egy kávét, vagy sétálhatnánk egy jót. Erre általában jön az ehhez hasonló válasz, hogy szerinte ez még korai és szeretne jobban megismerni. Erre én: "Ok, erre a legjobb alkalom egy személyes találkozó". Erre jön a kedves válasz, hogy "Biztos csak meg akarsz d*gni, ebböl nem kérek." Namármost ha én valakit kedvesen invitálok egy belvárosi kávéházba, az még nem jelent szeretkezést. De vissza a konkrét történethez. Válaszoltam a lánynak, hogyha így áll hozzá, akkor szakítsuk meg az ismerkedést és kikérem ezt a stílust. Erre vár egy kedves levél este, hogy "lám lám, igazam volt és te tényleg csak arra mentél. éreztem, háhá , átláttam a szitán, ezt most bebuktad . cupp cupp".
Elemezzük a helyzetet! Én megkeresek valakit. Levelezünk, megtudunk pár infót egymásról majd felvetem, hogy talizni kéne. Ezt a lány elutasítja, én meg közlöm vele, hogy akkor jobb ha ő balra én meg jobbra indulunk. Erre a lány megsértődik és elkezd sértegetni és olyan következtetéseket von le, aminek semmi alapja. Jön a sértődés, a harag, a fölösleges piszkálás. Mi jogalapja van ennek? Ő nem akar találkozni, én nem kérek így belőle és kész. Ezen megsértődni? De ok, mindenkinek szíve joga, viszont ne kapjak buta, primitív, minden alapot nélkülöző leveleket! Amúgy is utálom a mai trendi szavakat, hogy felejtős, bebuktad, ezektől eleve idegbajt kapok: olyan picsásak.
Sajnos az ilyen kioktató maileket általában nem hagyom szó nélkül, hisz igyekszem népnevelőként az eltévedt lelkeket a helyes irányba vinni, általában persze sikertelenül.

A másik típus az a fenti hölgy 2.0-s továbbfejlesztett (vagy vissza?), sokkal veszedelmesebb, érdekesebb, őrültebb verziója. (pszicho v2.0 vagy pszichiátriai eset v2.0). Bár ez jobban hajlik a személyes randira és ez el is érhető, de az idáig vezető út elég hosszú és viharos.
Kizsarolja a hosszas MSN-ezést, levelezést és felkelti az érdeklődést. Egy konkrét lányról beszélek most, de nem egyedi példány. Kinéztem a lányt magamnak a fotók, lakcím, végzettség alapján (IWIW), ezekután írtam neki egy üzenetet, hogy szeretném megismerni. Közvetlen volt, megadta az MSN címét és elkezdtünk beszélgetni. Igyekeztem az MSN-ezést, levelezést rövidre fogni, mert se időm, se kedvem hónapokat beszélgetni valakivel, hogy utána kiderüljön a személyes találkozón, hogy raboltuk egymás idejét. De valahogy mégis kizsarolta a lány a sok chatelést és küldött pár olyan fotót magáról (kevés ruhában, csodás mellekkel), ami megváltoztatta az elveimet és belementem, hogy a személyes tali elött jobban megismerjük egymást. Belevetettem magam a hosszas chatelésekbe és minden egyes leütött billentyűt befektetésnek tekintettem, melynek hozama az, hogy láthatom a csodás kebleit élőben is.
Közben teltek múltak a napok, majd a hetek. Egy hónap elteltével felvetettem bátortalanul, hogy most, hogy már ennyire  sokat beszélgettünk, talán mégiscsak találkozni kéne. Azt mondta, hogy most nincs jó formában, kijöttek a pattanásai, mert sültkrumplit evett és ez mindig kirügyezi a bőrét és amúgy is a legjobb formáját akarja hozni. Mondtam magamban, hogy jó, de mostantól csak olyat fogyasszon, ami kíméli a bőrét és nem szeretném azt hallani 2 hét múlva, hogy valamelyik krém tette tönkre a bőrét. De persze közben folytatódtak a beszélgetések, levelezések (amennyire az időm engedte). Közben mind közelebb kerültünk és már máshogy viszonyultunk egymáshoz. Ez nálam nagyobb kíváncsiságot, türelmetlenséget, természetes emberi érdeklődést jelentett, de a lányból én nem ilyen - számomra logikusnak tűnő - reakciókat váltottam ki. Alig 1 hét elteltével már ilyeneket kérdezett MSNen, hogy "Ugye tudod hogy nagyon szeretlek. TE is engem? " Először padlót fogtam, de aztán az ájulásból kipofoztam magam és azt írtam neki, hogy kedvelem, de szerelemről még korai lenne beszélni. Majd meglátjuk. Erre jött a durci, sok szomorú smiley és mondta, hogy most sírni lenne kedve. Első gondolatom nekem is az volt, hogy sírnék kínomban, a második gondolatom az volt, hogy sokkterápiát alkalmazva ráébresztem, hogy tévhitben él, illúziókat kerget és most azonnal fejezze be az álmodozást, hisz még sehol sem tartunk, de aztán megnyitottam a fotóit és a melleinek látványa ellágyított és mégis nyújtottam neki egy kis virtuális vigaszt, hogy persze, hogy kedvelem és épp ezért szeretném megismerni személyesen, hogy megbizonyosodjak róla, hogy nem csak egy illúzió ez a kapcsolat, hanem a valóságban is működik.
SOSE adtam alá a lovat, de ő egyre jobban "belém zúgott" és már-már szemrehányást kaptam, ha nem jöttem időre MSNre, vagy nem hívtam fel telefonon. "Hol vagy kicsim? Mikor lépsz fel MSNre" ÉRTITEK? Kicsim????? Egy nő, akit sose láttam, így szólít! Abszurd!
Közben folytak tovább a levelezések, a találkozót már nem forszíroztam, de a lány egyre lelkesebb volt. Több szíves, virágos levelet kaptam tőle, mint spamet a tengerentúlról. Már a végén olyan volt az egész mint egy rossz valóságshow. Élő közvetítést kezdett adni az életéről mailben és SMSben. Azt is megírta nekem, hogy hánykor kelt föl reggel, milyen irányban mozgatta a fogkefét, miközben mosta a fogát, milyen szögben sütött be a nap a nappaliba, hogy nézett rá a szomszéd, mit eszik éppen. Durva volt és egyre idegesítőbbé váltak a levelei. Akármilyen szépet és sokat is írt, bennem csak egy kérdés motoszkált. Gyógyul már az a pattanás az arcán?????
Áhh. Aztán elmentem egy barátommal bulizni és megismertem egy lányt. Nem lett belőle túl komoly kapcsolat, de elkezdtünk találkozgatni. Én megírtam a "netes drágámnak", hogy ne haragudjon, de megismertem valakit.
Erre mit kaptam? Pár idézet. Elnézést a szerzőtől, ha nem idézek pontosan. "Ez neked a hűség?", "Ennyire szerettél csak? " , "Mindez, ami köztünk volt, csak hazugság volt? " , "Elárultál, sose akarok hallani rólad többé"..Ilyesmi.:)
Nos! Beléptem MSNre másnap és a lány még jobban elrontotta a kedvem. Közölte, hogy élete legnagyobb csalódása vagyok és most azonnal letilt. Az igazságérzetem nem engedte ezt és megpróbáltam elmagyarázni neki, hogy abnormálisan viselkedik. Megmondtam neki, hogy sose hitegettem és ezért kértem, hogy találkozzunk, mert elsősorban őt akartam volna megismerni. Én sose mondtam neki, hogy szeretem,nem hitegettem és nem is mondtam volna, amíg nem találkozunk egyszer sem élőben.
Nem értette meg. Azt mondta, hogy szörnyen megbántottam, szemét vagyok és ő most annyira csalódott a pasikban, hogy vénkisasszony lesz. Majd letiltott, nem adva meg a lehetőséget a válaszra.
A levelek elmaradtak, meggyőzni egyelőre nem tudtam arról, hogy el van tévedve és a gondolkodása nélkülöz minden logikát. Eltűnt, ennyi volt gondoltam. Próbáltam felhívni telefonon, mert az igazságérzetemet sértette, hogy lehord egy szemétládának, miközben nem ígértem semmit és nem követtem el semmit ellene. Tudom, hogy nem tudok mindenkit meggyőzni, megváltoztatni, de szörnyen felidegesített a lány.
A telefonhívásaimat kinyomta, kétszer próbáltam meg.  Utána úgy éreztem, hogy végleg feladtam, töröltem a számát a telefonomból is. Ezek után a mailjei is mentek a kukába.
Két szép cicivel szegényebben és egy tapasztalattal gazdagabban álomra hajtottam a fejem egy nehéz nap után.

Nos. Másnap reggel felkeltem és találkoztam a szórakozóhelyes lánnyal, mondhatni jártunk, de tudtam hogy nem az igazi, de vonzó volt számomra és úgy voltam vele, hogy időtöltésnek ideális. De közben folyton motoszkált a fejemben a másik lány. Akármennyire is irritált a hozzáállása, akármennyire is betegesnek találtam, hogy ki merte jelenteni, hogy szerelmes belém netes beszélgetések alapján, de mégis izgatott, hogy milyen lenne vele találkozni, de sok esélyt nem láttam a folytatásra, mert megsértődött, lenyomta a telefont meg különben is megkönnyebbültem, hogy végre nem zúdítja rám a szerelmes leveleket.  Közben újra és újra megnyitottam a fotóit és azon agyaltam, hogy hogyan lehetne ennek az egésznek folytatása.  Egyetlen lehetőségem az volt, hogy írtam neki egy mailt, melyben az állt, hogy "szakítottam a barátnőmmel, tudom, hogy hiba volt, szeretném, ha folytatnánk, ha még kíváncsi rám." Kiváncsi volt! Ugyan kérette magát egy rövid ideig, de pár nap és minden folytatódott ott, ahol abbahagytuk. A levelezést már nem akartam mert azt továbbra is zsákutcának éreztem, megpróbáltam rá hatni valahogy, hogy találkozzunk végre. Megírtam neki, hogy szeretném megismerni személyesen, mert ha nem találkozik velem, továbbra is fölösleges kapcsolatokba, kerülőutakba fog taszítani és remélem ő sem szeretné ha hajótöröttként tengődnék a nyílt tengeren , keresve a szigetem, ami csak ő lehet. :) A levelem hangvétele, stílusa ilyesmi volt, próbáltam a lelkére hatni és meglovagolni a ragaszkodásának maradék morzsáit. Bejött! Kb. 1 hét és összejött a tali. :)

Nem csaltak a fotók, nagyon megtetszett. Azon vettem észre magam, hogy a pszichiátriai eset v2.0-val ülök egy kávé mellett és jól érzem magam és nagyon vonzódom hozzá. Jókat beszélgettünk és a népnevelő küldetésemet félretéve csak a hódításra, szépségére koncentráltam.
Szerencsére nem hozta fel a "hatalmas" netes sérelmeit és általános témákról beszélgettünk. Körasztalnál ültünk és úgy helyezkedtem el, hogy érintéstávolságra legyen. Amikor már úgy éreztem, hogy eljött az idő, megfogtam a kezeit és zavarbaejtően, szinte szünet nélkül bámultam rá jelezve a csodálatomat. Tudtam, hogy meg akarom szerezni és éreztem, hogy meg fogom kapni. Persze átgondoltam, hogy a netes hisztijei után mi várhat rám, ha élőben is "megbántom" és eleve rettegek a női hisztitől, de valahogy most nem érdekelt semmi, csak a kitűzött cél lobogott a szemem előtt.
A kávézó után beültünk az autóba és hazavittem. Tudtam, hogy már nincs sok időm, amit vele tölthetnék és tudtam hogy estefelé taliznom kell a korábban megismert "hivatalos barátnőmmel." Hazavittem, de nem hívott be magához, bár nem is nagyon volt időm, így be kellett érnem egy csókcsatával, amit viszont ő kezdeményezett. Egy kis  tapival is variáltam a csókolózást. Gondoltam, ha ő kezdeményezte a csókot, utána már jogom van bebarangolni a testét a kezeimmel.
Tudtam, hogy innen nincs visszaút kettőnk tekintetében, de a félelmem újfent előjött, hogy mi lesz ha ez a nő rám száll, de közben kívántam nagyon, így köztes megoldást kerestem. Nem akartam, hogy állandóan nyaggasson a neten, MSNen, ezért megmondtam neki, hogy sajnos netszolgáltatót váltok és kikötik a netet egy időre, így sajna nem tudok MSNezni. Szerencsére bevette és nem akadt fönn olyan aprócska részleteken, hogy az irodában biztos tudok netezni:)

Nos letettem a netes hölgyeményt és elindultam a város felé. Útközben az motoszkált a fejemben, hogy a pszichopata 2.0-ás nő mennyire helyes, szexi  és nem is biztos, hogy rossz az, ha valaki a neten be tud lelkesülni, hisz akkor élőben sokkal könnyebb dolgunk van. Persze felmerül az a kérdés is, hogy a sármom, a vonzerőm hatott e így a nőre, vagy a virtuálisan kialkult ragaszkodás segített? Vagy netán mindkettő?

Az ilyen típusú nő nagyon érdekes. Veszélyes, mert könnyen rám telepszik, de másfelől könnyű préda, ami előnyös. De kérdés az, hogy könnyű préda e ő biztosan? Kihasználtam őt? Szerintem Nem! Ugyanis tényleg sokat leveleztem vele, sok időt fordítottam rá és ezekután joggal élvezhetem az előnyöket. Próbáltam igy felfogni és már csak azt kellett megmagyaráznom magamnak, hogy nem bűn, hogy két barátnőm van, hisz csak ismerkedem és ha úgy alakul, majd döntök.
Ezekkel a gondolatokkal nyugtattam a lelkiismeretem és este taliztam a másik lánnyal. Azt vettem észre hogy pszicho 2.0 sokkal helyesebb és vonzóbb a számomra mint a "régi" barátnőm és akaratlanul is összehasonlítottam kettőjüket. De emberek! Ki mondta azt, hogy nem lehet egyszerre több lánnyal randizni? Ha több lánynak elküldhetek levelet egy társkeresőn, iwiwen, akkor nem követhetem ugyanezt a randizásban is? Miért ne?  Ilyen az élet.  Végsősoron egyikükkel sem jártam, csak ismerkedtünk. Az meg, hogy az ismerkedésbe beletartozik a testiség, csókolózás, szex is, szerintem természetes. Miért kell csak beszélgetés, általános ismerkedés alapján dönteni arról, hogy valakivel járni szeretnénk e? Puding próbája az evés. Műszaki cikket is úgy veszünk, hogy elötte elolvassuk a teszteket, utánanézünk és lehetőség szerint ki is próbáljuk. Félreértés ne essék, nem a hűség ellen papolok, hanem arra utalok, hogy amíg az embernek nincs komoly kapcsolata, csupán ismerkedik, szerintem simán belefér, hogy több lánnyal (fiúval) randizzon egyszerre.

Innentől tömörítve írom le a folytatást, mert túl hosszú lenne az iromány.
Először is a korábbi barátnőmmel szakítottam, mert rájöttem, hogy nem igazán érdekel. A másik lánnyal (pszicho 2.0) a köv. randin már lefeküdtem (vagy ő velem, ahogy tetszik) és elkezdtünk "járni" (van erre jobb szó? hisz szerelmes nem igazán voltam). 3 hónapot jártunk, de mivel nem nagyon bírtam a rapszódikus természetetét, a hisztiket ezért hamar szétváltunk, de összességében jó élményeket szereztem és értékes embert ismertem meg a személyében. Párhuzamosan csak 1 hétig jártam mindkét lánnyal, tehát a köveket le lehet tenni, mielött eldobnátok.:)
Nos, 3 hónap elteltével szakítottunk és akkor megint kaptam egy adagot a lelki zsarolásból és abból , hogy milyen érzéketlen szemétláda vagyok, tehát a korábbi MSN hisztiket live, szemtől - szemben is megtapasztalhattam. Vele maradtam volna, ha nem lettek volna mindennaposak a hisztik, a sértődések, a nyafogások, a számomra elviselhetetlen hangulatváltozások. Nem igazán illettünk össze Viszont szuper és odaadó szerető volt és emellett hatalmas szíve volt. (pl. főzött nekem rendszeresen, sőt kaját is hozott  be nekem az irodába...és szuperül főzött, házias volt.....stb). A mai napig is szeretettel gondolok rá és sajnálom hogy így alakult és mindent egybevéve örülök, hogy megismerhettem.

Ezek után mindenki döntse el, hogy jó e, ha egy nő már a neten "belénk szeret" és közös jövőt tervezget. Szerintem nagyon fura, de mindenki másképp "működik" és érzelmi dolgokban a racionalitás nem mindig várható el. A történetem is példázza, hogy időnként megéri a másik félre sok időt szakítani, de persze csakis akkor, ha kép alapján szinte biztorsa mehetünk. Én közel 30 fotót láttam a lányról minden szögben, helyzetben, smink nélkül is.
Minél többet levelezünk valakivel (engem kevés lány tudott rávenni 2 hétnél hosszabb levelezésre), annál rosszabb, ha a személyes találka vége csalódás. Ezért azt mondanám, hogy csak óvatosan a sok levelezéssel!
De ebben az esetben nekem szerencsém volt. Ez a lány a netes ismerkedési all-time toplistámon 3. helyet tölti be (hosszú a lista). Őnála csak két lány tetszett jobban. A mostani párom (az aranyérmes) és egy másik lány, akiről majd késöbb talán írok. Bár az ezüstérmes túl normális volt, sok írnivaló nincs róla. A jelenlegi párommal való ismerkedést is talán megírom egyszer.:)
Köszönöm, hogy elolvastatok.

113 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr91356038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cubalibre 2008.02.27. 08:36:54

Egy rakás szerencsétlenség lehetsz.

dr. Wilbur Swain 2008.02.27. 08:41:38

aztakurva, mennyi beteg ember van...
ezt képtelen voltam végigolvasni

uzssob · http://uzssob.extra.hu/ 2008.02.27. 08:48:20

Ha egy héten belül nincs tali, akkor halott az egész úgyis. Kínlódjon az, aki akar... ha a fotó bejön a másiknak és az írása alapján se agyhalott a másik, akkor bizony nem kell várni pár napnál tovább.

nilla 2008.02.27. 08:48:42

Dehát te tényleg dugásra mész. Ilyen gusztustalan pofátlanságot meg, hogy ismeretlen nőket cserkészel be az iwiw-en, akik nem is keresnek párt..Azonkívül a stílus nagyon emlékeztet a stílus a szomszédomra, aki mellesleg a felsőoktatásban is dolgozik és hetente más hölgyeket hord fel, többek között a diákjait.

Chapman 2008.02.27. 08:56:45

Nem értem miért fikázza mindenki a srácot. Én száz százalékig egy véleményen vagyok vele. Nagyon hasonlóan gondolkodik, mint én. És biztos vagyok benne, hogy ő is nagyon odaadó, jó társa lehet a mindenkori párjának, és nem csak akkor, ha kellően nagyok a cicik. A psicho 2.0-ás csajok pedig tényleg vannak, és kábé ilyenek. Valóban értékes emberek többségében és de tényleg rohadt nehéz kezelni őket.

nilla 2008.02.27. 09:06:52

Chapman szerintem pedig az írónak lehetnek komoly pszichés problémái és remélem ilyenből nincs sok. Felszedi a csajt, behülyíti, dobja mert pszicho. Aztán ő sem tudja megmondani, hogy miért megint felszedi, megint behülyíti (a lány azon kívül persze, hogy jó csöcsei voltak, főz, viszi a kaját az irodába stb. ezt ő is elismeri), majd félve, hogy megint rátelepszik megint dobja. Közben persze végig tudja, hogy piszho a lány! De az, hogy a csaj nem kér belőle, már verbálisan sem azt nem viseli a hiúsága. Ugyan már...nem a neten való ismerkedéssel van a gond és nem is a probálkozással (vagy kurvázással ki hogy nevezi), de sejtelmem szerint ez a modoros stílusú úriember szeret játszani mások érzéseivel és úgy válogat az iwiw-en, neten, utcán stb. mint a sarokról. Hányinger.

venus 2008.02.27. 09:17:13

Az, hogy a mostani pároddal való ismerkedést meg akarod írni, ez vajon azt jelenti, hogy az "aranyérmes" kapcsolat letűnőben van?

Sam8888 2008.02.27. 09:24:49

Kutato72 · kutato72.fw.hu/ 2008.02.27. 08:35:08

"Egy másik meg az első randi után rögtön hozzám is költözött 3 hétre, mert bár szikra az volt, de aztán rájött, hogy még egy előző pasijába van belezúgva, és mivel az éppen dobta az aktuális barátnőjét, most bejelentkezett hozzá újra, hátha..."

Ezekszerint az EX jobb volt az ágyban mint te. :P :) Jó sex-el meglehet fogni az "ilyen" csajokat...

apuska · http://kocsma.blog.hu 2008.02.27. 09:29:54

Jókat mosolyogtam a történeteden, mert sokszor a magaméra ismertem - akár iwiw, akár pszichomókus.
Ez van, ilyen a világ, a fanyalgók meg csak irigykednek!

CosmoBacsika 2008.02.27. 09:40:18

Mit nem lehet ezen erteni, egyszeru mint a kapálás :)
Az illető egyszerű férfi. Megismert egy csajt a neten, akinek isteni mellei voltak. Bar tisztaban volt azzal h jellemileg nem jön majd be neki, de a mellek hatalma mindig visszacsábította. Az isteni cicik tudatában, és az azok megszerzésének vágyában mindig bemagyarazta maganak h miert lenne jo talalkozni. Az irsaban olyan gyonyoruen jatszik h a cicik hatalma hogyan befolyasolta a srác döntéseit....

Kutato72 2008.02.27. 09:40:58

Sam8888: A gondolkodásmódodból is látszik, hogy pasi vagy: a nőknek a szerelem sokkal többről szól, mint hogy jó-e a szex vagy sem. Ha valakit szeretnek, akkor is ki fognak mellette tartani, ha épp rossz az ágyban; és nem fogják elhagyni akkor sem, ha más valaki egyszer jól megdugja őket. Ilyet csak a pasik csinálnak! Pont ez a baj, hogy még nem tudott túllépni az Ex-én érzelmileg. Akkor meg minek erőltessük? Zárja le, és jöjjön vissza utána, vagy sohase lássam többé...

Amúgy meg köszönöm kérdésed, nincsen szerencsére semmi gondom az ágyban. Én barátságokat kötök, amiből több is lehet. Ha van szex, ám legyen; nem vagyok ellenére, hiszen pasi vagyok. De nálam nem csak ez a lényeg...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.02.27. 09:56:05

Aham, szóval egy hét párhuzamosan két lánnyal járás az még nem is megcsalás és teljesen normális. Oké...

saq 2008.02.27. 09:56:54

ki a faszt érdekel négy oldal dögunalmas ömlengés.
megőrültek az indexnél, hogy ilyen fosokat főoldalra raknak.

user1717 2008.02.27. 10:06:48

A csávó tényleg nagyon gáz. A leütés mennyiség, mint befektett ennergia. Azt már hallottam, hogy vannak, akik azon ynávognak, hogy az első szex előtt mennyit kell moziba meg éttermbe járni, és jaaaaaaj az mannyibe kerül, vagyis "mennyit fektet be". De hogy az írás! Apám! És akkor mindezzel együtt megírkálja ide ezt a másfél oldal baromságot, mert erre van ideje meg energiája csak arra nem, hogy "választottjaival" társalogjon. A nőket meg mindeféle pszicho cimkével látja el, de ő gondolom teljesen normálisnak érzi magát mikor elszabadul spam rendszer gyanánt mit sem sejtő nőket kezd bombázni az iwiw-en.
Ja, és az a problémája, hogy a társkereső oldalakon nem reagálnak a csajok a hatalmas energiabefektetéssel született copy past ismerkedőleveleire. Kötelező hogy te mindenkinek tetszél?
all in all übergáz

Chapman 2008.02.27. 10:11:15

nilla, érdekes amit mondasz és tetszik, hogy alá is támasztod. De én továbbra is úgy látom, hogy a szerző nem hülyítette a csaj, nem beetetni akarta. Csak ő is megingott, hogy akár komolyabb is lehetne a dologból. Szerintem nem csak testileg vonzódott hozzá, meg örült hogy kiszolgálják... Csak aztán a csaj túlságosan gyorsan beleélte magát, mielőtt még a srácban is kibontakozhatott volna a mélyebb érzelem. Mert ehhez ugye előbb kellett volna megejteni a személyes találkozót. Nem csodálom, ha srác bizalmatlan volt picit, hisz hány olyat imerünk, aki nem a sajátmagáról készült képekkel akar hódítani! Az pedig hogy a csaj "psicho" igazából nem egy kifejezetten rossz tulajdonság. Sok nő ilyen "hisztis", és emellett nagyon jó emberek. Ez egy emberi tulajdonság, amit el lehet fogadni (sőt szeretni is lehet, ha valaki szereti, ha zajlik az élet). Viszont én nem szeretem, hosszú távon nem tudom elviselni, és úgy látom, hogy talán a szerző is épp így van ezzel. Én a párom mellett a megnyugvást keresem, hogy a hétköznapi problémákat elfeledhessem amikor mellette vagyok.
Ha csak ennyire normális gondolkodású embert ismernék nőben, mint amilyen a szerző, könnyen lehet, hogy jó társra találnék.

Apuska: a Te véleményed pedig tömören kimondja a lényeget :)

borzlány 2008.02.27. 10:11:29

Érdekes sztori, főleg az a része, amikor megmagyarázod, hogy egyik lánnyal se JÁRTÁL, csak ismerkedtél, és nem gáz egyszerre kettővel kefélni. És amúgy is csak egy hétig JÁRTÁL mindkettővel egyszerre.

Bezzeg ha valamelyik lány ismerkedett volna másokkal melletted, akkor ő lett volna a szemét kurva.

Gratulálok.

user1717 2008.02.27. 10:16:26

Igen, sam8888 pasi. Én nem vagyok az. De a fergetesen jó szex az tényleg felül tudja írni a korábbi kételyeket. Az ilyen "mégis inkább az exem" típusú kijelentések hátterében általában a kevésbé élvezetes szex áll.

Elfajzott 2008.02.27. 10:21:54

No akkor most leírok én itt valamit,mindenki okulására. Előre is szólok,nemhogy büszke nem vagyok erre,mélységesen szégyellem a dolgot.

Szóval: Adott egy nő,aki házas több éve,és többek között a férj őrületes elfoglaltsága miatt,valamint idült alkoholizmusa végett, netezik ezerrel, mert hát mit csináljon szerencsétlen?
Egy elképzelt-kitalált világban él,csetel ezerrel,ismerkedik,dumál,érzi jól magát.
40 éves az adott időszakban,amikor megismerkedik egy 26 éves sráccal. Hozzáteszem, soha nem a valós korát írja,mindenkinek 32-őt mond-ír, mert lélekben annyinak is érzi magát.Olyannyira,hogy mikor egy véletlen bicikli balesetet szenved,az orvos kérdésére (hány éves?),rávágja:32!.....ööööö voltam.
Ennél nagyobb tudatzavart soha.Mentség nincs,egyszerűen annyi akar lenni,így hát annyi is és kész!
Szóval a fiú.Kedves,intelligens,romantikus,sportol. A szülei elváltak,ami anyáskodást is ébreszt a nőben,ugyanakkor az értelmi szintje bátran felér egy korban a nőhöz illő emberhez.Napokat,majd heteket,hónapokat átdumálnak.Az egyetértés,az összhang annyira tökéletes,hogy ilyen már nincs is.
A nő vesz egy telefont,ami csak a fiúé,csak vele beszél rajta.Azt találja ki,hogy nagyon sokat utazik,nem tudnak találkozni,de majd ha vissza jön...
Amerikától elkezdve "bejárja" a nagyvilágot,mindig úton van,egy megfoghatatlan valaki,nagy ígéretekkel.A fiú fotót kér. Kap. Nem a nőét,hiszen ő annyi amennyi,ez nem derülhet ki,hanem keres egy nagyon jól eldugott oldalon egy képet.Aranyos lány,szerény,de nagyon szép és szexi külsővel.(Modell)A fiú is küld.Hetente fordul elő,hogy telefonon keresztül szexelnek,ami azt erősíti meg a nőben,a srác fenomenális.Pont az,aki kell így is,úgy is.Élőben nem élt át úgy soha orgazmust,mint a fiúval.Tökéletes a srác.
A telefonos és netes kapcsolat szerelemmé fajul.
Igen, látatlanban.
A nő lázasan gondolkodik,hogy lehetne megoldani,hogy találkozzanak.
Nem szabad,mert ugye hazugság az egész,de muszáj,mert ilyen soha nem volt még.És szerelmes szerencsétlen.
A vége undor,és pont az,amit érdemelt a nő,amiért becsapott valakit:kiderül a kor,a házasság,minden.
A nő kapaszkodik,a rózsaszín ködben azt gondolja,megbocsájtást nyer majd,hiszen szerelmes és a fiú is.Mit számít hát a kor?!
Nos számít természetesen.
A fiú "szakít",megharagszik (jogosan),elhajtja a nőt.
A nő elválik,mert nem tud már élni a férjével,továbbra is szerelmes,szenved mint a kutya.

Ezért hát én azt ajánlanám mindenkinek,igenis találkozzon a partnerével.Hátha nem az aminek látszik,aminek mondja magát.Hosszú hónapokat spórolhatnak vele.
Ne kövezzetek meg,megkaptam méltó büntetésemet az élettől.
Basszus...

doors (törölt) 2008.02.27. 10:22:42

Én úgy gondolom, hogy az interneten való ismerkedés pont olyan, mint egy discoban való ismerkedés. Ott is sok száz fiú, sopk száz lány, és méregetik egymást. Amit a srác leírt, szerintem egy korrekt megoldás volt a dolgokra.

TBC 2008.02.27. 10:24:17

Valahogy én megértem, ha a csaj nem akar egyből, három email után találkozni. Általában akik a neten (is) keresnek társat, csöppet visszahúzódóbbak azoknál, akiknek a társkeresés kimerül a szombati buli utáni alkalmi kalandokban. Most egy eleve visszahúzódóbb, óvatos csaj mit fog reagálni, ha a pasi 1-2 email után rögtön találkozni akar vele? Gyakorlatilag ez hasonló, mint ha az utcán csak úgy leszólítanál egy csajt, csak mert párszor már láttad a környéken. Van, akinek bejön, van, akinek nem.
Ráadásul, mint kiderült, tényleg az a típus vagy, akinek a szerelem, a járás csak a szexben merül ki. Második randin lefeküdni vele? Persze, jellem kérdése, de ennek tekintetében, az általad pszicho 1.0-nak nevezett csaj joggal feltételezte, hogy csak arra kell neked, hogy jól megkettyintsd. Persze, 3 email után tali, második talin már szex... tudod, ha ez kellene neki, akkor nem neten keresne társat, hanem bemenne a legközelebbi techno-partyba, és ott találna magának valakit.
Tudod, az ismerkedés nem mindenkinek egyenlő a szexszel. Én valahogy nekik adok igazat. És talán le kellene szállnod a magas lóról, és mint egyenrangú félre tekinteni rájuk, nem mint holmi eszközre.
Ja, és ahogy már írtam, az ismerkedés az ismerkedés, a szex meg szex. Normál esetben ez a kettő időben jól elhatárolható egymástól. Szóval hiába szépíted, eléggé gerinctelen dolog egyszerre két csajjal járni, összevissza ámítani őket, szexelni az egyikkel, miközben más a másikról álmodozol... De ha forítva lenne a helyzet, akkor persze hülye Qrva lenne egyből. No comment.
Amúgy a lényegre térve: nem látok rá sok esélyt, hogy a netes kapcsolatokból bármi is legyen, de ez legtöbbször azért van, mert neten mindenki egy "virtuális maszk" mögé bújik. Sajnos kevesen vannak, akik teljesen őszinték (és a poszt-író sem tartozik bele), anélkül meg nehéz bármit is elérni, ha más személyiség az illető az adatlapján, mailen keresztül; meg más a valóságban.

Colonel Parker 2008.02.27. 10:24:53

Élvezetes, őszinte beszámoló volt, szerintem is sokan magunkra ismertünk. Bravó!
Egyébként látszik hogy te sem tegnap kezdtél netezni, valahogy mostanában sokkal lelkizősebbek a fiatalok, sokkal kevésbé tudják helkyükön kezelni a netes ismeretségek szükségszerűen komolytalan voltát. Pedig, kisgyerekek, aki neten akarja megúszni amit a való életben, szemtől szemben találkozva kellenne megélni az ne csodálkozzon ha egy kis flörtnél nem tekintenek rá komolyabban. Ami meg a párhuzamosan futtatott macskák miatti erkölcsi huhogást illeti, felejtsd el az aggályokat. Ilyen komolyságú kapcsolatból szerintem 2-3-4 simán megfér egymás mellett egy egészséges független férfi életében.
Sok szerencsét az asszonykádhoz, legyetek boldogok!

user1717 2008.02.27. 10:28:19

Most akkor te voltál a csávó vagy a csaj a sztoriba. Én sem hiszem, hogy a kor vagy bármiylen paraméter gáz lenne. A hazugság már annál inkább. A telefonszex egy furcsa műfaj, nekem sosem volt hozzá szerencsém. Mindenesetre az hogy férjes az kiderületett volna abból, hogy esténként elég korlátozottan hozzáférhető. Gondolom, együtt élnek.

heydzso 2008.02.27. 10:28:31

Nekem inkább a chates ismerkedés hozott sok-sok sikerélményt illetve még több tapasztalatot.
Ott a legfontosabb: nem szabad figyelmen kívül hagyni az aranyszabályt:a chaten kivétel nélkül olyan egyének vannak akik valamilyen szempontból hibás szerkezetek.Valaki szimplán csúnya, valaki lelkibeteg,míg valaki csupán a fizikai világtól elzárva akar társkeresni.Ha ez az előítélet megvan bennünk akkor ha fel tudjuk deríteni időben a delikvens stikkjét ami lehet akár pozitív stikk is akkor egyéb meglepetés már nem várható,utána már lehet csemegézni.Itt is mint minden társkeresési terepen tökéletesen tisztában vagyunk vele, hogy az illetőnek melyek a -később talán-nehezen elviselhető tulajdonságai, de a kíváncsiság, a szenvedély, amelyeknek ugye rózsaszín köd a mellékhatása,kitolja a felismerés dátumát, így ha kívülállóként tudunk saját aggyal gondolkodni és meg is fogadjuk a saját tanácsunkat akkor nem mennénk bele zűrös kapcsolatokba. Persze mindenki más bajának megoldásában próféta, így én is újra és újra végigjártam a buktatókat, holott kikerülhettem volna őket,de ugye erről szól az ismerkedés és persze egyik megtapasztalatomat sem adnám másnak :)

Elfajzott 2008.02.27. 10:32:32

A nő...Mindenre képes voltam.Elvittem sétálni a kutyát,elmentem valahová,úgy beszéltünk este. Semmit nem tudott szegény:(

borzlány 2008.02.27. 10:33:07

TBC, egyetértünk, tényleg az a gáz, hogy gyakorlatilag tárgyként kezel emberi lényeket ez a pasi.

Meg az, hogy nem akar a lány egyből találkozni, szerintem tök normális. Én se akarnék, ha így ismerkednék, engem ne nézzenek húspiaci árunak. Ha kölcsönös szimpátia van, akkor legyen már annyi kitartás egy pasiban, hogy pár hétig ellevelezünk. Ha ezt nem bírja ki, akkor nincs miről beszélni.

ferimester 2008.02.27. 10:33:55

Neten ismerkedni, főleg az wiwi-n, (és hasonszőrű társain) szánalmas, lúzer próbálkozás. Mindamellett eddigi tapasztalataim szerint az online társkeresőkön szereplők szinte mindegyikének van valamilyen testi, lelki vagy mentális defektusa, így aki neten ismerkedik, sikeres ember nem lehet :D:D:D

borzlány 2008.02.27. 10:36:36

ELfajzott, ez egy nagyon szomorú sztori :( sajnálom.

Remélem, megtalálod még a társad, akivel tényleg boldog lehetsz!

user1717 2008.02.27. 10:37:41

Elfajzott, nahát!!!! Akkor jó, hogy végül megírtad, és kicsit most talán megkönnyebbültél. Pszichológusnál voltál? Nem bántás! tényleg de a szituáció valóban eléggé eldurvult. ha az ember hazugságokból épít fel egy világot, hajlamos elkezdeni hinni benne, és elveszíti minden realitás érzékét. Nem hiszem, hogy konkrét céljaid lettek volna a csávóval, inkább csak egyre nehezebb lehetett bevallani ... azért folytattad talán a "játékot".
Mennyi idő telt el azóta? Van-e most párod?

Dee 2008.02.27. 10:38:48

Én is az iwiwen "ismertem meg" a barátnőmet. Pontosabban az adatlapja megnézése után felvettem MSN-re, egy egy soros bemutatkozó szöveggel. Másnap engedélyezett, 3 nap múlva találkoztunk, aznap össze is jöttünk, most meg már 9 hónapja dúl a szerelem és minden tökéletes.

(Parasite: egyikőnk sem ronda vagy nerd, és nem érzem magam sikertelennek sem. A párom sem. A "aki ....., sikeres ember nem lehet" közhelytől meg már a falra mászok, mondhatnám aki ennyi alapján skatulyáz be embereket, az sikeres nem lehet :))))

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.02.27. 10:41:56

Kár, hogy a levélíró (meg páran mások is) nem veszi észre magán, mennyire önelégült és egoista a hozzáállása.
Azért arra kiváncsi lennék, hogy azok, akik szerint teljesen normális, hogy egy pasi egy időben több kapcsolatot is fenntart, mennyire viselnék ugyanezzel a lazasággal, ha velük csinálná ezt egy nő.
Alighanem a vérig lennének sértve a nagy fene férfiői önérzetükkel...
(Ja, és ezt pasiként mondom.)

Ritana 2008.02.27. 10:43:07

Sagittar, az irományod ellentmondásokkal zsúfolt. Az már önmagában is sokat elmond, hogy egyszerűen "balfaszoknak" minősíted azokat, akik nem tudják megnyitni nagy műgonddal készített weblapodat. Miért gondolod, hogy ez bármit is elárul ezekről a lányokról, túl azon, hogy nem vágják a számítógépkezelést? Azonkívül számomra kiderült, hogy tényleg igazuk volt azoknak, akik szerint te csak megdugni akartad őket. Nem jutott eszedbe, hogy az a lány egyszerűen csak érzelmeket akart? Szerelmet, törődést? Te végül tényleg csak a mellei miatt foglalkoztál vele, vagyis a szexre hajtottál.
Tudod, szerintem ezt valahol belül te is sejted, mert lelkiismerete mindenkinek van, csak nem akarsz rá hallgatni. Ugyanis egy kapcsolatban nem csak az a lényeg, hogy te mit vársz tőle, hanem hogy ez egyezik-e a partner elvárásaival. Mert ha nem, ha az általad nyújtott része kevesebb, akkor az már kihasználás.

Elfajzott 2008.02.27. 10:44:06

Saját hapcihológusom vagyok:)
Tényleg klinikai a dolog így visszagondolva:)
AKKOR nem tűnt annak.Először játék volt,egy unatkozó "szépasszony" játéka.Aztán meg jött minden szép sorban,akkor már nem én irányítottam a dolgokat.Az a rózsaszín malac.
Eltelt pár év.
És (így nem kezdünk mondatot!) íme a csattanó:
Egy 16 évvel fiatalabb fiúval élek évek óta.
Ez is azt mutatja talán,hogy nem vagyok annyi,mint amennyi.

Chapman 2008.02.27. 10:44:37

Nah, örülök hogy még akadnak páran (elvétve a kommentek között), akik inkább a szerző pártján állnak. Csak eddig egy nő sincs köztünk, nem is értem miért :)
Viccet félretéve: fikázni könnyű, de ha komolyabban belegondol mindenki, vajon ti nem így viselkedtetek volna hasonló szituációban? Dehogynem, csak ezt kevesen ismerek be...

A "befektetésről" még annyit, hogy talán kicsit erősnek tűnik a szó, de a dolgok valóban így működnek. Nehéz volt elfogadnom ezt a hozzáállást, régebben más volt az értékrendem, de amíg nem változtattam rajta, sorozatosan eltapostak. Meg kell vizsgálni, hogy azok a dolgok, amikbe energiát fektetünk, vajon megtérülnek-e nekünk. Ha nem így teszünk, az önzetlenségünket az emberek 90%-a csúnyán kihasználja. És akkor aztán lehetünk magunkban marha erkölcsösek, mégis boldogtalanok leszünk. De ha tudtok jobb receptet, akkor ki vele!

user1717 2008.02.27. 10:47:08

RITANA. ugyan már milyen lelkiismerete lenne ennek, ha itt oldalakon keresztül önti a hőstetteit mindenféle pszicho 2.0-s cimkéket aggatva a szereplőkre. Inkább írjon már valaki olyan egy posztot, akinek néhány fáradtságosan lenyomott billentyű után volt "szerencséje" összefutni ezzel a fasza csávóval.

lovely 2008.02.27. 10:48:11

a levéliró egy görény

sosem lesz normális kapcsolata, de ezt az apróságot nem fogja észrevenni, mert érzelmileg egy hintaló szintjén áll

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.02.27. 10:48:42

Chapman,
Az a kérdés, mennyire tudsz megalkudni a saját lelkiismereteddel.
Én például jobban fel tudom dolgozni, ha engem bántanak meg, mintha én bántok meg másokat.

TBC 2008.02.27. 10:51:11

Borzlány: így igaz. Persze, elismerem, hogy fontos a személyes találkozás egy kapcsolatban; na de ez nem azt jelenti, hogy egy fél email után egyből már kötelező lenne találkozni. Sőt, ez egy igen jó próba, hogy tényleg ismerkedni akar-e az adott pasi a csajjal, vagy csak egy könnyen kapható fruska kell neki. Aki nem bírja ki találkozás nélkül pár hétig, az azt sem fogja kibírni, ha netán valamelyiküknek hosszabb ideig távol kell lenni, és ebből bizony szánalmas megcsalási sztorik alakulhatnak. Főleg, ha még az ismerkedési szakaszban sem bírja ki, hogy ne tartson több vasat a tűzbe. Tőlük a későbbiekben sem szabad sokat várni.
Feri: inkább a Te hozzáállásod szánalomra méltó. De hát eleve előítélettel közeledsz az internetes ismerkedéshez, az előítéletekkel fűtött vélemény meg nem túl releváns.
Más téma: több helyen látom, hogy egyesek üzletként tekintenek a kapcsolatra. Amellett, hogy ez csöppet szánalmas, egy nagyon fontos dolgot mindenki kifelejt: senki nem értékeli egy hosszabb távon esetleg siekrtelen kapcsolatban mennyi kellemes élményt szerez az ember. Valahogy az együtt töltött szép időket senki nem értékeli... De aki ezzel így van, aki csak "muszájból" megy el moziba az állítólagos "szerelmével", az inkább nézzen magába mélyen, mert ez enyhén szólva szánalmas. Aki az együtt töltött időből csak az ágyban zajló történéseket tudja értékelni, az gondolja át, hogy most társ kell neki, vagy pedig egy szexpartner. Mert a kettő nem ugyanaz.

Avejoe 2008.02.27. 10:51:38

A virtuális társkeresés egy rossz vicc. Hogy miért? Egyszer régen, egy barátommal pasiszemmel kielemeztük a dologokat és arra jutottunk, hogy a netes társkeresésig azok a csajok jutnak el akik
-finoman szólva nem elégedettek magukkal
-olyan iszonyú magasak az elvárásaik, hogy a valóságban soha nem találnak "megfelelőt".

A nickem nem véletlen, mert kamureg vagyok.
Itt az adatlapom, amire jópár érdeklődő levelet kaptam, elsősorban a lovebox nevezetű ribancgyűjteményben.


Magamról:

Szia!

Szerintem engem keresel :) Ha meg akarsz ismerni, írj... Nem bánod meg semmilyen szempontból!

Kedvenc mondásom: "A statisztika olyan mint a bikini: Nem mutatja meg a lényeget, de gondolatébresztésre jó..."

Partner:

nőt keresek, aki 55-80 kg, és 160-200 cm magas.
Kit keresek?
A paraméterek fent, ezen túl:
Egy gyönyörű szőke nő legyen, aki jól mutat mellettem az Audiban, a bömösben, vagy az ML merdzsóban (de ÉN döntöm el, melyikkel megyünk!), lehet vele villogni a borklubtagok és a haverok előtt.
Elvárás a tökéletes alak, azaz melltartókosár: C, mellbőség 90, derék 60, csípő 90.
A kockahas nem kötelező, de a narancsbőr és az egy centiméternél vastagabb zsírréteg a pocin kizáró okok.


Ez a reglap görbetükör. Aki épp olvassa, belenéz. És hogy mit lát? Egy OSTOBA LIBÁT, aki még mindig a kamaszkori álmait kergeti. Egy Ken babát keres a való világban.... Mert bizony a lovebox ez: Ribancgyűjtemény, tisztelet a kivételnek.

Mindeközben érett, felnőtt, sőt intelligens(!!!) nőnek tartja magát!!!

Az elvárásaitok alapján készültem, apám a STATISZTIKA, anyám az M$ Excel, épp ezért hívnak avejoenak, ami annyit tesz: Average Joe, azaz Átlag Józsi.
Innentől a "kedvenc mondás" értelmet nyer! :P

Születésem elsődleges oka az ilyen abszurd elvárásokkal rendelkező kislibák hozzáállása:
Idézet egy "hölgy" reglapjáról: "185 centi alatti pasik kíméljenek." Az illető 155 centi(nek vallja magát).
Kontra: 165 centi alatti, mindenáron 180 centis pasit akaró hyperkurvák kíméljenek.
Mit gondolsz, előbb felmászol egy székre, hogy meg tudj csókolni, aztán lehajolás nélkül leszopsz? Hol ebben a móka??


Ez nagyon meredek:
D..ia naplójából (valahol persze igaza van):

"Elég sok pasi adatlapján az van kint, hogy olyan nőt keres, aki 40 kg-tól valameddig terjed és legalább 160, rosszabb esetben 165 cm magas minimum.
Ezt én úgy értelmezem, hogy a magasság alsó határához tartozik a súly alsó határa.
De ti tisztában vagytok azzal, hogy egy 40 kg-os, 160 cm-s nő milyen????

Anorexiás!
Ha magasabb is ennél, akkor meg pláne.
[...]
Szegény nők meg próbáljanak megfelelni...
"

De máris bagoly mondja verébnek, hogy nagyfejű, hiszen ha megnézed az "elvárásait", ott bizony masszívan ott röhög, hogy legalább 26 centi magasságkülönbséget vár el! Ba + !
Szegény férfiak meg próbáljanak megfelelni.... pfff.


Másrészt, bármilyen hihetetlen, ezt a reglapot a Ken baba képe ellenére(?), naponta jópáran megnézitek, sőt, volt néhány olyan "nő" is, aki levelet írt :D amiben részletezi, hogy ő milyen jó nő.... Nekem kellett elárulni, hogy ez a reg egy vicc. Okos, ugye? :D

Kabaré ez a hely, sőt az összes netes "társkereső".


Mindenhol csak az adatok számítanak, az ember egy pillanatig sem.


(Mélységes mély tisztelet a kivételnek - Eddig ezen lap tulajdonosa a valódi nickjén kb 600 levél után 2 olyan Hölgyet talált, akinek valóban számít az Ember. Persze egyiket sem a loveboxon....)

user1717 2008.02.27. 10:52:06

Chapman, ha te boldogtalan vagy attól, hogy felhőtlen ismerkedhetsz emebrekkel, akiket valamiylen szempontból figyelemreméltónak tartasz. Hát a szívem megszakad érted.
Nem, én nem viselkedek így hasonló szituációban. Nem volt még hasonló szituáció. Illetve az itt elővezetett esetek miatt nem vagyok fent az iwiwen.
ELFAJZOTT, attól tartok, hogy a korkülönbség a mostani pároddal inkább azt támasztja alá, hogy nem tudtál teljesn megszabadulni az akkor felépített rózsaszín világtól. Csak kicserélted benne a szereplőt. Az mindenestre jó, hogy vele őszinte voltál. Azért sok boldogságot kívánok.

Ritana 2008.02.27. 10:52:11

Chapman, az erkölcsösségtől egyáltalán nem leszel boldogtalan! Az nem más, mint hallgatni a lelkiismeretedre, és tisztelni másokat. Ha ők visszaélnek ezzel, attól csak ők lesznek kevesebbek, nem te. A "recept" szerintem az, hogy jobban meg kell ismerni a másik embert, és nem azonnal belevágni egy kapcsolatba. És ha hiszed, ha nem, ez szex nélkül is megy, a sok beszélgetés és együtt töltött idő az alapja. Ha pedig türelmes vagy, és nem bonyolódsz bele túlságosan a dolgokba az elején, könnyebben ki is szállhatsz belőle, és nem fognak "eltaposni".

Chapman 2008.02.27. 10:52:14

DS: Hát egyre nehezebben... kezdek besokallni, túl sokat nyeltem le. De nem ragozom, mert ez már offtopic

TBC 2008.02.27. 10:53:03

lovely: szókimondó, tömör, de igaz, amit írtál. :-D

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.02.27. 10:56:48

Ritana,
Igaz, de akkor van gond, ha megszeretted az illetőt, aztán kiderül, hogy a szexben meg nem igazán passzoltok össze... akkor jön a nyűglődés...

Kopasz Mercis 2008.02.27. 11:00:43

Jó volt a történet. :)

Ritana 2008.02.27. 11:01:45

Chapman, a helyzet az, hogy ebben nem hiszek. Szerintem két, biológiailag egészséges embernél ha megvan a lelki összhang, a szexnek is működnie kell. Ha nem azonnal, akkor idővel biztosan fog. Ugyanis ha szeretsz valakit, a kedvére akarsz tenni, ilyen egyszerű.

Elfajzott 2008.02.27. 11:02:29

user1717
Nem.Azt támasztja alá,hogy a korombeliek 26 évest akarnak,nősek,vagy sörhasú lusta disznók.
Én meg nem ezt a lovat akartam.
A sráccal jól megvagyok,bár tudom,nem ítéletnapig szól.De inkább így tartalmasan,mint amúgy unalmasan.
Azért kösz:)

TBC 2008.02.27. 11:04:37

Avejoe: ez egy buta sztereotípia, hogy csak azok ismerkednek neten, akiknek valami "fogyatékosságuk" van. Persze, ami új, ami nem tekint vissza évtizedes hagyományokra, azt sokan lenézik, elítélik, de hát ez a konzervativizmus alapja. :-D
Persze, párszáz éve ugyanígy lenézték azokat, akik szerelemből házasodtak, és ellenszegültek az addig megszokott tradíciókkal, hogy mások akarata szerint kell társat választani. De hát minden újítással ez a helyzet.
Érdekes, hogy egyből kizárják, hogy "normális" ember is használhatja barátkozásra, társkeresésre az internetet. Az senkinek nem jut eszébe, hogy netán valaki szimplán csak kihasználja a rendelkezésére álló eszközöket.
De talán nem ártana, ha kicsit az emberek fenyitnák a szemüket, és nem egy előítélet nevű napszemüvegen keresztül szemlélnék a világot.
Persze, az "egyészséges", hibátlan ember, aki a mai "diszkókban" ismerkedik, aztán másnap arra sem emlékszik, hogy kivel volt éjjel. Persze, hisz az nem internet, az mindenképpen jó. Ami meg internet, az mindenképpen rossz. Komolyan, mint ha a középkorban lennénk...

FlybyWire 2008.02.27. 11:09:33

Rékuv · fika.blog.hu 2008.02.27. 05:54:35

Egyetértek (férfi létemre). Kifejezetten taszító, ahogy tárgyként/befektetésként kezeli a T. szerző a nőket/lányokat. Osztályozza, kategorizálja, értékelgeti őket, mint valami árut (jó a melle, +5 pont stb.) Brr... a hideg is kiráz.

sziabence 2008.02.27. 11:09:36

Abszolút lúzernek tartom a levélírót.
(Mindemellett Iwiwen csajozik, így sikeres ember már nem lehet.)

Kifejthetem bővebben is Sagittar, miért tartalak tahónak, de egyrészt sok értelmét nem látom, másrészt meg nekem nincs akutt íráskényszerem. Talán mert jobb dolgokkal is el tudom ütni az időm? Mondjuk a barátnőmmel?:-)

Terveüdekszi 2008.02.27. 11:10:31

Tényleg annyira fontos hogy szuperül nézzen ki a csaj? Az én feleségem nem szépségkirálynő (bocs, kicsim! ;-) ), nem bombázó. Egyszerű nő, egyszerű külsővel, kisebb-nagyobb hibákkal. Mindezek ellenére imádom, szeretem, soha nem hagynám el.

Az írományodban szereplő "levelezés közben szerelmes lett" dolog nem baj. Ettől még lehetett volna értelmes nő. A hisztije sokkal aggasztóbb. Aki nem bírja az ilyet, az messzire kerülje ezt a típust. Az általad leírtak alapján én nem erőltetném annyira a pszichiáter/pszichológus/szociológus sztájlt. A sztori önmagában elegendő volt, nem kell a kommentár, magyarázat.

Ja, és persze! mielőtt az ember leteszi a voksát egy nő mellett, előtte minnél több csajt fel kell húzni a pajszerra. ;-)

user1717 2008.02.27. 11:11:20

TBC. Tök igazad van, én is utálom a szterotípiákat. a nettel kapcsolatban nem is igen volt nekem. De most itt van ez a poszt író, a kommentezők között a pasik meg nagyjából helyeslően bólogatnak. Ugyhogy előállt az az eset, hogy a neten általaában a nem normális pasik ismerkednek.

TBC 2008.02.27. 11:15:41

Ficere: mint már írtam, ezzel teljesen egyetértek. Ja, és én is férfi vagyok.
Arról nem is beszélve, hogy normál esetben társat az ember nem holmi értékelési skála alapján választ. Legalábbis jobb esetben nem. Aki csak két cickót lát a nőkben, annak eléggé szegényes érzelmi világa lehet.
Ja, és aki folyton azt hajtogatja, hogy szerinte ki nem lehet siekres ember, na az aztán sikeres ember nem lehet. :-D
(Komolyan, mint az oviban... Az én apukám erősebb, bebeeeee...)

Avejoe 2008.02.27. 11:19:03

TBC, bocs, ezek szerint félreérthető voltam.

Azt nem mondtam, hogy lehetetlen a neten ismerkedni. Nekem (mármint a valódi személyiségnek :) ) is volt a netről kapcsolatom, de abban az esetben kivételes szerencsém volt. Soksok száz levél után találtam EGY lányt, aki valóban a személyiséget nézi a másikban, nem a 180 centit és a pénzt.

A net nem feltétlenül rossz. Akkor válik rosszá, amikor a csajok a valóságban is a neten keresett ábrándjaikat kezdik kergetni. A valóságban is azt hiszik, hogy létezik olyan tökéletes pasi, amilyet ők a neten is keresnek.

A net még mindig virtuális, a személyiségek, a képek, minden minden hamisítható (Azaz NEM feltétlenül hamis).
A valóság meg valóság, de a valóságban megismerhető pasikat nem kéne a netes ideálképhez képest megítélni.

A dolog természetesen visszafelé is igaz lehet, azaz amikor a pasi keres csajt, de erről nem tudok nyilatkozni.

FlybyWire 2008.02.27. 11:20:16

borzlány · lakasprojekt.blog.hu 2008.02.27. 10:33:07
TBC, egyetértünk, tényleg az a gáz, hogy gyakorlatilag tárgyként kezel emberi lényeket ez a pasi.

Ja, mindkettőtökkel maximálisan egyetértek. Egy érzelmi hulla a szerző, fogalma nincs, hogy az emberek mit keresnek igazán egy kapcsolatban. Majd egyszer tán jól szerelmes lesz (bár lehet, hogy nem is tud ilyet :), és majd megszopatják. Akkor születik majd vagy 200 oldal blog :)))

BoRiSHuN 2008.02.27. 11:26:15

Csak érdekességképpen, jópár leány ismerősöm törölte magát iwiwről, mert ilyen barmok zaklatták őket, mint te... :)

FlybyWire 2008.02.27. 11:28:34

user1717 2008.02.27. 11:11:20
TBC. Tök igazad van, én is utálom a szterotípiákat. a nettel kapcsolatban nem is igen volt nekem. De most itt van ez a poszt író, a kommentezők között a pasik meg nagyjából helyeslően bólogatnak. Ugyhogy előállt az az eset, hogy a neten általaában a nem normális pasik ismerkednek.

Ez hülyeség, már legalább 6-7 férfi próbálta tudatosítania T. szerzőben, hogy egy érzéketlen tapló, és csak arra jó, hogy a nők szemében a férfiakról kialakult negatív sztereotípiát erősítse. Nyugi, vagyunk páran akik még normálisan gondolkodunk (TBC, Daily Shark, stb... ha jól látom). Na persze, jó eséllyel mi már foglaltak is vagyunk :)) én legalábbis nem ismerkedem neten. Régen (6-8 éve) próbálkoztam vele. Hááát... inkább nem írom le. Sosem lett belőle semmilyen szinten komoly kapcsolat... nem véletlenül.

Avejoe 2008.02.27. 11:28:57

Ficere, TBC:
Avejoe-ban pont az a tragikomikus, hogy a csajok pontosan ugyan úgy tárgyként kezelik a pasikat a neten, és kizárólag a paramétereket nézik.
A személyiséget szinte SOHA.

TBC 2008.02.27. 11:32:47

Avejoe: ezt nem kétlem, hogy sokan csak a félmillás fizetésre, a kigyúrt felsőtestre és a 180 centis magasságra hajtanak. De ez a nem-virtuális, való életben is így van. (Sajnos.) Csak az emberek hajlamosak sztereotípiákra, és valahogy az interneten minden ilyen "hibát" jobban megjegyeznek, mint a valóságban. De aki a neten is csak a megideologizált, "tökéletes" párt keresi (a tökéletesség ebben az esetben általában csak a külsőre terjed ki), az a való életben is azt fogja keresni.
Terveüdekszi: egyáltalán nem fontos. Illetve egy szintig azért mégis. Tehát azért ne undorodjon tőle a másik fél. De onnantól tényleg nem az a meghatározó, hogy mekkora a mellbősége, milyen az alakja, mennyire "bombázó", stb. Na és persze mindenki mást tart szépnek, tehát ez sem egy szentírás, hogy most csak az lehet szép, akinek Zalatnay-méretű didkói vannak.
Tény, hogy úgy nem tudnék járni valakivel; egyszerűen nem tudnék úgy szerelmes lenni, hogy külsőleg totál rondának találom; de messze nem ez a legfontosabb.

FlybyWire 2008.02.27. 11:34:09

Avejoe 2008.02.27. 11:28:57

Lásd az előző poszton utolsó mondatát :)

Egyébként pedig... mivel most már a lakosság túlnyomó része fent van iwiw-en, ezért nem lehet azt mondani, hogy mindenki defektes aki neten "fent van". A (főleg régi) társkereső oldalak... na, az egy más téma. Én annak idején túl sok idővel rendelkeztem a gép előtt (melóban pl.), és ezzel szórakoztam. Akkor mondjuk (2000 környéke), még a fotó ritka volt, ezért lutrisabb volt :) de rengeteg lelki beteg emberrel ismerkedtem meg, ez tény. Kész szociológiai tanulmány volt a dolog...

csipesz. 2008.02.27. 11:35:58

Ez egy nagyon jó és tanulságos írás. Szerintem tökéletesen ábrázolja a férfi és a női természet közötti alapvető különbségeket. :)

FlybyWire 2008.02.27. 11:37:24

A külsőség nem a legfontosabb meghatározó oka egy kapcsolatnak, de mindenképpen feltétele :)
De sem a személyiség (intellektus, humorérzék, pozitivitás stb.), sem a külső (alak, arc, illat stb..) még együttesen sem elegek egy igazi társ megtalálásához - kell valami extra. Fogalmam sincs, mi az, és lehet, hogy kiröhögtök (én 100% nem hittem volna el, hogy ilyen van!), de én ezt az extrák akkor éreztem, amikor először *megpillantottam* a páromat. Vicces, mi? :)
Ez sajnos fényképen át nem megy....

Denus 2008.02.27. 11:37:56

Igaza volt a kommentelőnek, úgy viselkedsz, mint egy bróker (rossz értelemben). Befektetsz energiát és várod az osztalékot?! Ez már meg hogy műxik?
Vannak fura lányok, meg fura srácok is. 1x én magam is megismerkedtem egy lánnyal, leveleztünk egy ideig, aztán kufirc, de sosem gondoltam arra, hogy ez nekem jár. Szimpi volt, ő is nekem, oszt csá. A szex után megszakadt a kapcsolat. És? De nem vártam el tőle soha semmit. És főleg nem győzködtem magam, hogy több vasat tartani a tűzben tök normális.

Nem mondom, hogy teljesen beteg vagy, de azért a te értékrended sem épp ideálisnak mondható.

Különben neten ismerkedni nem gáz, de az könyörgöm, ne az IWIW legyen, mert az nem arra van. Akkor próbálj meg igazi társkereső oldalakat, ahol célirányosan kereshetsz magadnak partnert szexhez vagy perverzkedéshez, esetleg csak időtöltéshez.

No csá.

FlybyWire 2008.02.27. 11:38:31

"jara 2008.02.27. 11:35:58
Ez egy nagyon jó és tanulságos írás. Szerintem tökéletesen ábrázolja a férfi és a női természet közötti alapvető különbségeket. :) "

Egy túrót. Tökéletesen ábrázol egyetlen érzelmi hulla sumák embert, és az ő igen erős szűrőjén át, szubjektíven és előítéletesen ábrázol egy valamilyen nőt.

blacklord 2008.02.27. 11:40:57

Hi,

az én ízlésemnek is kicsit adok-kapok jellegű a hozzáállás, de a szerző gondolkodása összességében mégiscsak meglehetősen koherens. Ilyen ember is van, és saját magához képest tényleg tökéletesen korrekt. Maga a sztori meg nagyon érdekes volt, múltbeli tapasztalatokhoz viszonyítva meg különösen. :-)

user1717 2008.02.27. 11:44:32

Jól van, jól van visszavontam. Megjöttek a normális pasik is.
TBC-ről meg azt hittem, hogy csaj.
DENUS ez eddig eszembe se jutott. De tényleg baromság azt feltételezni, hogy valakinek (bármiért is) alanyi jogon jár a szex. kölcsönösség, az a titka.
Ez drága posztíró meg tényleg inkább társkeresőn ismerkedjen, és lehetőleg töltse ki úgy a reglapot, hogy "mellfetisiszta lyukrajáró". lehet, lenne arra is elég jelentkező, és legalább megkímélné magát a mindenféle pszicho 1-2-3-tól, akik levelezni is akarnak, vagy ne adj isten valami kapcsolat féleségre gondolnak.

borzlány 2008.02.27. 11:47:44

jara, azért nem minden pasi ilyen, szerencsére, különben kardomba is dőlnék.

egy időben csetelgettem én is, de az ilyen hozzáállású faszingerek miatt hamar leálltam. első kérdések: hogy nézel ki? méreteid? mint a piacon. egy ideig elszórakozgattam a "jól, átlagosan, van 2 fülem meg köztük a fejem" stílusú szövegekkel, volt aki vette a lapot és jól eldumálgattunk, de a többség besértődött.

ezért nem való embernek szerintem a netes társkeresés úgy általában.

blacklord 2008.02.27. 12:01:18

És igaz, ami igaz, az iWiW-en ismeretleneket zaklatni se nem lehet túl hatékony, se nem egy életbiztosítás (egyszer szerintem valaki egy ilyentől még nagyon bekattan, shotgunt fog, és...)

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.02.27. 12:05:07

Ritana,
A lelki összhang nem elég a jó szexhez.
Ezt sajnos sokéves tapasztalatból tudom. Rengeteg buktató lehet, eleve például az, ha a két fél libidója eltérő...

blacklord 2008.02.27. 12:06:25

Ritana,

azt meg én tenném hozzá, hogy barátnőmmel 8 éve vagyunk együtt, 3 éve együtt is élünk, kölcsönösen nagyon szeretjük egymást, de a szex terén igen nagy hiányosságok vannak (rengeteg megbeszélés, erőfeszítés, nekiveselkedés után is). A szex terén való inkompatibilitás (legyen az szervi, vagy libidó szintű) sajnos egy igen erős realitás, ezért is nem vagyok nagy híve a házasság-előtt-no-szex elvnek (kb. az óvszer és az esemény utáni tabletta óta outdated elv). Most meg itt vagyok ebben a helyzetben, és az eszem azt mondja, hogy váljunk szét, a szívem meg nem képes rá (pedig vagy a falat kaparom frusztrációmban, vagy netes hűtlenségre fanyalodok könnyebb-nehezebb szívvel), mert annyira összenőttünk már. Hozzáteszem még, hogy amíg nem éltünk együtt, addig igazából nem is volt ezzel semmi baj, akkor az, hogy kevesebbet láttuk egymást (meg hogy valamennyire akkor még új volt az egész), valahogy oda vezetett, hogy sokkal gyakoribb volt (egyetemi órák között, este, reggel, de szép is az ifjúság...).

laluna 2008.02.27. 12:06:30

A netes ismerkedésnek számtalan hátránya van, de szerintem ezzel mindenki tisztában van aki ott próbál ismerkedni, társat találni. Nekem szerencsém volt,írtam a "kiválasztottnak", másnap találkoztunk és egy két évig tartó kapcsolat lett belőle, mára már barátság. Mivel jó volt a "tapasztalatom", újra ott próbálkoztam és már több mint 5 hónapja boldog vagyok a párommal. ja és mellesleg egy céget is vezetek, csak ezt feribá-nak külön, aki szerint nem lehetek sikeres, mert neten ismerkedtem.....:-)

LouisCyphre 2008.02.27. 12:07:14

A poszt írója: "Először is, hivatalos társkereső oldalon képtelen voltam normális, csinos, kedves lányt találni."

Azt írod, nem szeretsz képet feltenni magadról - ennek következtében aztán ki is van lőve a társkereső oldalakon való társkeresés. Helyettük egy olyan oldalon próbálsz ismerkedni, ami alapvetően nem erre való, vagyis a keresésre vélhetőleg igen sok energiát ráfordítva, társat amúgy nem kereső nők sokaságát az intelligens, ismerkedési célzatú, hízelgő (intelligens, egyben hízelgő... hmmm)leveleiddel nagy eséllyel kényelmetlen, esetleg kellemetlen helyzetbe hozol, csak hogy egy közülük számodra pozitív módon reagáljon.
Sagittar, biztos nem mondok újat, de sok olyan dolog van az életben, amit nem szeretünk, ilyen-olyan kényszereknek engedve mégis tesszük. A társat keresők egyre nagyobb része keresi a párját társkereső oldalakon, döntő többségük ehhez bizony fel is tesz magáról képet. Mégha sokuk esetleg ugyanúgy nem szívesen teszi ezt mint Te. De ők tudják amit Te nem: valamit valamiért. Felvállalom magam, hisz akiket keresek, szintén ezt teszik. Adok magamból hogy kapjak...
De Te nem, Te ehelyett teljesen légbőlkapott érvekkel hárítasz, egyben primitíven minősítesz: "már az ellenkező nem agykapacitását meghaladó feladat"-ként fogod fel, ha ezek a "balf*szok" nem nyitják meg a linkedet, illetve nem olvassák el a leveled. Vajon miért nem tartod lehetségesnek, hogy nem azért nem teszik mert képtelenek rá, hanem mert másoktól - adott esetben Tőled - is azt a fajta felvállalást várják el, amit maguk meg is tesznek...? Éppenséggel rámehetnének a honlapodra, de nem teszik a fenti ok miatt, és/vagy mert egyszerűen nem elég szimpatikus a csupán linket, címet tartalmazó leveled. Nem hozod meg a kedvüket megismerni Téged, hisz már az elején elrontod...

Azt is írod, a chat kicsit jobb (nyilván úgy érted, párkeresésre) mint a társkereső oldalak, de ezt nem részletezed. Miért is jobb, ha ugyanakkor elismered, időigényes és fárasztó...?!

csipesz. 2008.02.27. 12:09:59

Valóban nem minden pasi ilyen.:)
De van egy ismerősöm, aki pont hasonló...
és eszembe jutott pár apróság vele kapcsolatban. Konkrétan, elég sokat agyalok néha azon, hogy mit miért tesz, vagy mond. Ez az írás(azt hiszem) segített picit közelebb kerülnöm az ő motivációihoz.:)

TBC 2008.02.27. 12:13:52

user1717: hozzáállásom miatt sokan csajnak gondolnak, ezt már megtapasztaltam. :-D Sokan nem hiszik, hogy egy pasi is gondolkodhat így, hogy nem csak a potenciális szexpartnert látja a csajokban, meg hogy nem minden számára a külső.
Amúgy az ismerkedésnek már sok formájában volt részem, "hagyományos" módon is, meg neten is, és úgy a normális hozzáállású csajok aránya nagyjából mindkét módon megegyezik. Talán csak annyival rosszabb a neten ismerkedők helyzete, hogy ott sokan kicsit "megszépítik" magukat, és amikor tényleg valódi kapcsolat lenne belőle, ez nagyon vissza tud ütni. De ha egy alap őszinteség megvan (ami miatt ugyan mennyiségileg lehet, hogy kevesebben lesznek kíváncsiak rá), akkor nem sokkal másabb, mint a hagyományos módszerek.
Mondjuk a chatet jó ideje abbahagytam már, illetve ha chatelek, akkor is csak irc-n; de sajnos tény, hogy sokan csak perverzkedni járnak chatre, illetve nagyon sokan csak komolytalankodnak ott. Persze, ismerős a helyzet, amikor valakinek a fantáziája kimerül a "szia/hogy vagy/honnan írsz/milyen magas vagy, szemszín, hajszín" kérdésekben, és halálosan megsértődik, ha 10 perc után nem adom meg neki a telefonszámomat... na, a valóságban általában ők vagy max. 15 évesek; vagy azok, akiknek az ismerkedés megegyezik az egyéjszakás, alkoholos mámorban zajló kalanddal.

TBC 2008.02.27. 12:17:21

Ja, és az iwiwet én sem szívesen használom ismerkedésre, valahogy inkább zaklatásnak tűnik ismerkedési célzattal üzengetni másoknak. Eddig egyszer ismerkedtem iwiwen, de egyrészt az nem társkeresési céllal történt; másrészt előtte más csatornán, ismerős révén kipuhatoltam, hogy írhatok-e neki. :-)
És visszatérve a chatre: amit ott nagyon nem szeretek, hogy a társkeresésen kívül más téma nincs. Elvileg a chatet nem kizárólag ismerkedésre találták ki, sőt... de sokszor minden szobában, mindeki csak potenciális társakra vadásik, másról képtelenség ott társalogni...

PK 2008.02.27. 12:29:38

A hsz-ket még nem olvastam végig, de a postoló korrektül látja a dolgokat.

kisagyszony 2008.02.27. 12:32:28

Csak szemetelsz ezzel a szöveggel.

TBC 2008.02.27. 12:35:04

Holló a hollónak nem vájja ki a szemét...
Azért a posztolónak is, meg az őt támogatóknak is kívánom, hogy csak egyszer éljék át ugyanezt, de a másik fél szemszögéből.
Egyelőre a posztoló nem hogy korrektül nem látja a dolgokat, de még érzelmileg is egy nagy nulla, akiben a kapcsolatok alapjául szolgáló tiszteletnek még csak írmagja sincs meg.

PK 2008.02.27. 12:52:16

Engedd meg, hogy nekem is lehessen véleményem. Csak remélni tudom, hogy a saját véleményed nem így erőlteted a párodra (már ha van). A világ korcsosul, stb, nem kell az ilyen történeteken csodálkozni, mindennaposak.

TBC 2008.02.27. 13:09:48

Lehet véleményed, ezzel nincs semmi gond. ;-) Viszont akkor nekem is lehessen véleményem a véleményedről! ;-)
A világnak mindig megvolt a maga korcssága, csak ez minden korban másként jelenik meg. Csak ez semmit nem változtat azon, hogy a poszt írója egy érzelmi nulla, egy nagyképű, öntelt valaki, aki mindenkit beskatulyáz, kihasznál, és még neki áll feljebb, ha valaki ellent mond neki. Valahogy nincs benne az a minimális tisztelet, amit a potenciális partner iránt illene éreznie. Márpedig egy kapcsolatnak három alappillére van: a kölcsönös szimpátia; a kölcsönös tisztelet; és a kölcsönös bizalom. Ahol ezekből valamelyik hiányzik, ott már baj van. Az már sosem lesz az igazi.
A véleményem másokra erőltetése meg nem az én műfajom, ha van valakim, tisztelem annyira, hogy vele együtt a véleményét is tiszteletben tartsam. (Persze ezt kölcsönösen el is várom.) Javaslom ezt Neked is, bár azzal a mondatoddal, hogy "a posztoló korrektül látja a dolgokat", azzal pont azt írtad alá, hogy hozzá hasonlóan Te is csak eszköznek tekinted a nőket. Azaz hiányzik a kölcsönös tisztelet.

PK 2008.02.27. 13:45:22

TBC: kisagyszonynak írtam az első válaszom, de köszi, hogy írtál:)


user1717: "leütésszám/baszás mutató"

:))))

Line24 2008.02.27. 13:54:26

Kedvetlen TBC! Védelmembe kell vennem Sagittart. Sajnálom, hogy ilyen erôsen negatív véleményt formázol egy emberrôl, akit kizárólag ebbôl az írásból "ismersz" - s amelynek ennyire elítélhetô alapját egyébként nem látom e szövegben.
Mindenki csak annyit várjon el, amennyit ad: a kölcsönös tisztelet nem alakulhat ki, ha te sem adod meg - sem itt, sem egyéb kapcsolataidban!

Szívesen várom a hozzászólásaidat, mert a vélemény szabad, de a határt - amelyet kezdesz megközelíteni - kérlek ne lépd át!

Chapman 2008.02.27. 13:54:38

Tényleg jó szöveg, de úgy tűnik kimoderálták :)

Sagittar 2008.02.27. 14:15:47

Örülök, hogy elolvastatok és köszönöm a kommenteket. Kaptam hideget, meleget, hogy milyen érzéketlen dög vagyok, de közben valahogy mindenki figyelmét elkerülte az a tény, hogy megemlítettem, hogy boldog párkapcsolatban élek és eszem ágába se lenne mostmár ismerkedni, senki sem érdekel csak a barátnőm! Ez a "szelektív hallás". Igenis vettem a fáradtságot, hogy átgondoljam a helyzetet és az írásomban is feltüntettem, hogy volt lelkiismeret furdallásom és átgondoltam, hogy jó -e amit teszek. Ha valaki ezt nem értékeli és nem tartja objektívnek, kellően vivódónak az írásomat, akkor nem tud olvasni a sorok között.

Tudom, hogy a fenti történet bizonyos emberekből ellenszenvet válthat ki, de továbbra is tartom, hogy nem csináltam semmi rosszat. Azt írjátok, hogy képtelen vagyok a szerelemre, nos, itt vagyok, szerelmes vagyok és imádom a barátnőmet. Mégis képes vagyok komoly érzelmekre ! De amíg nem volt komoly kapcsolatom, miért ne ismerkedhettem volna kicsit lazábban? Ez felfogás kérdése, senkivel sem akarok vitába szállni, de nem bántam meg.
Sok embernek hiányzik a tapasztalás és 25 évesen beleugranak egy házasságba, melynek a sok elfojtott vágy, csalódás, belső felsüzültségek vetnek véget. Ne legyünk álszentek, könyörgöm! Inkább ítéljen el pár ember, aki nem ismer, mintsemhogy egy balek nyálcosrgató legyek, aki megöleli a barátnőjét és a háta mögött más nőket nézeget, vagy egyetlen szórakozása az TV-ben felvillanó cickó, miközben ott a 2 gyereke, de tulajdonképpen unja az egészet és legszivesebben az asszonyka mellett felhúzná az első csinosnak vélt nőt az utcán. Hányan járnak ebben a cipőben? Hány embert sodort az álszentség, a bátortalanság, a megalkuvás olyan nő karjaiba, akivel nem is boldogok? Közben persze lehet fikázni másokat, de mindenkinek a saját háza táján kéne először rendet tennie.
Én inkább vállalom, hogy élem az életem és most, hogy eljött az igazi, meg tudok nyugodni és nem fogok másfelé kacsingatni.

Megvetően írtok azért, mert a hölgy melleit kiemeltem? Van itt olyan fiú a válaszadók között, aki nem beszélgetett úgy a haverjaival, hogy kielemezték közben a lányokat, vagy netán olyan megjegyzéseket tettek, ami szexista, tipikusan „pasis”. Amit nagyon tudok utálni, az az álszentség. A kommentek jó lenyomatai az álszenteskedő, álprűd, irigykedő, mások sikereit (legyen az karrier, legyen az nők…)vicsorogva, irigyen néző beteg társadalomnak.
Felejtsük el végre az álszentséget! Könyörgöm!


A befektetés szó használatán sokan kiakadnak. Utalnék itt az absztrakció fogalmára. Idézetem a Wikipédiáról származik.
„Fontos, hogy az absztrakció, a konkréttól való elvonatkoztatás abban segíti az embert, hogy a számosságot csökkentse, azaz az emlékezetének és gondolati műveleti kapacitásának megfelelő, abban manipulálható mennyiségre csökkentse le a világ szavakkal azonosított részleteit.

„Különben neten ismerkedni nem gáz, de az könyörgöm, ne az IWIW legyen, mert az nem arra van. Akkor próbálj meg igazi társkereső oldalakat, ahol célirányosan kereshetsz magadnak partnert szexhez vagy perverzkedéshez, esetleg csak időtöltéshez.”

Ha figyelmes elolvastál volna, látnád, hogy próbáltam a hagyományos társkeresőket és nem jött be. Tudom, hogy nem célravezető, sajnálom! Az IWIW nem arra való? Igen, én viszont pont ezen előnyét használom ki! Ha ezt tisztességtelennek tartod? Aki nem használja ki a „piaci réseket”, az meg is érdemli. Csak hogy tovább bosszantsak mindenkit a gazdaságtani fogalmak használatával
Kereslet – kínálat. A társkeresőkön a kínálat alulmulja a keresletet (főleg férfiak esetén), én viszont olyan piacon szeretek mozogni, ahol jobbak a pozíciók.  Sorry

„…. meg tényleg inkább társkeresőn ismerkedjen, és lehetőleg töltse ki úgy a reglapot, hogy "mellfetisiszta lyukrajáró". lehet, lenne arra is elég jelentkező, és legalább megkímélné magát a mindenféle pszicho 1-2-3-tól, akik levelezni is akarnak, vagy ne adj isten valami kapcsolat féleségre gondolnak.”
Ha ezt szűrted le az írásomból, az nagyon szomorú. Az ilyesmivel nem lehet vitába szállni, mert ez olyan, mintha azt mondanám neked, hogy „holnap beborul az ég, eshet az eső, öltözz fel melegebben”…és erre te benyögnéd, hogy „savanyú a káposzta”. Az ilyen kommenteket légyszi mellőzzétek.

Sagittar 2008.02.27. 14:22:20

javítás...

A kérdőjelek helyett mosoly jelet szántam a köv. helyekre:
Ha figyelmes elolvastál volna, látnád, hogy próbáltam a hagyományos társkeresőket és nem jött be. Tudom, hogy nem célravezető, sajnálom! Az IWIW nem arra való? Igen, én viszont pont ezen előnyét használom ki! Ha ezt tisztességtelennek tartod, sajnálom! Aki nem használja ki a „piaci réseket”, az meg is érdemli. Csak hogy tovább bosszantsak mindenkit a gazdaságtani fogalmak használatával :)
Kereslet – kínálat. A társkeresőkön a kínálat alulmulja a keresletet (főleg férfiak esetén), én viszont olyan piacon szeretek mozogni, ahol jobbak a pozíciók. Sajnálom :)

„…. meg tényleg inkább társkeresőn ismerkedjen, és lehetőleg töltse ki úgy a reglapot, hogy "mellfetisiszta lyukrajáró". lehet, lenne arra is elég jelentkező, és legalább megkímélné magát a mindenféle pszicho 1-2-3-tól, akik levelezni is akarnak, vagy ne adj isten valami kapcsolat féleségre gondolnak.”
Ha ezt szűrted le az írásomból, az nagyon szomorú. Az ilyesmivel nem lehet vitába szállni, mert ez olyan, mintha azt mondanám neked, hogy „holnap beborul az ég, eshet az eső, öltözz fel melegebben”…és erre te benyögnéd, hogy „savanyú a káposzta”. Az ilyen kommenteket légyszi mellőzzétek.

Sagittar 2008.02.27. 14:41:05

Még egy gondolat. Talán kicsit élesen fogalmaztam a családapák esetében és újabb támadási felületet hagytam azoktól, akik nem tudnának a sorok között olvasni.

Szerintem a legcsodásabb dolog egy gyermek, akit felnevelünk, igenis vágyom családra és egyáltalán nem ezek ellen papoltam! Csak arra utaltam, hogy a komoly kapcsolatig is hosszú út vezet és állítom, hogy sokkal kiegyensúlyozotabb, boldogabb családos ember lehet az, aki kiélte magát, van tapasztalata és felvállalta a vágyait.

Én sem a barátaim, sem magam elött nem szégyeltem sose a tetteim. Bár szerintem a fenti történetben, a korábbi nőügyeimben sincs mit szégyelnem, de ha voltak is lépéseim a nők felé, amire nem voltam büszke, azt is bátran bevallom és nem takargatom.

Van, aki nem csak a környezetének hazudik,hanem magának sem vallja be, hogy hogyan szeretne élni. Épp ezért mára azzal zárnám a gondolataimat, hogy először mindenki ismerje meg saját magát és legalább önmagával legyen őszinte! Egy életünk van csak!

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.02.27. 15:09:35

Na, ez azért árnyalja valamelyeset a képet...

FlybyWire 2008.02.27. 15:24:35

Talán azért bal**sznak sem kellett volna nevezni az olyan csajokat, akik nem tudnak átkopizni egy weblapcímet. Emellett tele van olyan megfogalmazással a poszt, ami igen is egy érzelmileg defektes, számító ember benyomását keltik. Most vagy az utóbbi hosszabb kommentek a magyarázkodás, vagy nagyon nem figyelt oda a T. szerző a fogalmazására az originál posztban... valami nem korrekt.

FlybyWire 2008.02.27. 15:25:44

"Két szép cicivel szegényebben és egy tapasztalattal gazdagabban álomra hajtottam a fejem egy nehéz nap után."

Ezek után mégis milyen kommentekre számítottál? És ez csak egy a nagyon sok ilyen soviniszta dumánál... ha még pár férfinak is sok volt ez, mit gondolhatnak a nők?

FlybyWire 2008.02.27. 15:28:14

"dumánál"= dumából.

Gáz, hogy nem lehet szerkeszteni kommentet :(

Egy másik gyöngyszem: ", hogy meg akarom szerezni és éreztem, hogy meg fogom kapni".

Mintha egy márkás cipőről beszélnél... :/ én elhiszem, hogyha ezt csak szövegnek szántad, de baromi rosszul jött le, ahogy az egész poszt egyben is.

FlybyWire 2008.02.27. 15:30:04

Ja és utoljára: a párodnak mondtad már, hogy ő az "aranyérmes"? :)
Csak mert volt erről egy film, amikor a csávó úgy kéri meg a nője kezét, hogy "gratulálok, nyertél".
Nem kell mondjam, ki is vágják a búsba azonnal :)

user1717 2008.02.27. 15:43:20

A magyarázkodó kommentekben nem értem az "irigyek" meg a "savanyú a szőlő" dolgokat. Szerintem közel s távol senki nem irigykedett a "sikeridre". Én biztos nem sajnálom tőled a "piaci résedet". Nő vagyok, soha nem regiszráltam se társkeresőre, se iwiw-re (az itt elhangzottak megnyugtattak afelől, hogy ezt jól is tettem), és van párom.

janomano 2008.02.27. 19:20:53

"próbáltam a hagyományos társkeresőket és nem jött be"
Hát, akkor biztos bennem van a hiba mert én sok kedves, aranyos lánnyal találkoztam (és természetesen pár kedvetlennel is). Voltak barátságok, futó kalandok, hosszú levelezések... Namármost szerintem az ilyen formájú társkeresésnek az a lényege, hogy egyeztetni lehet a "szellemi preferenciákat" (bocs). Magyarán, levélben, msn-en, telefonon el lehet dönteni, hogy szeretnék-e találkozni, vagy nem.

Ezért tartom elhibázottnak Line24 és a te véleményedet is arról, hogy a 3 levél, 2 telefon, tali, ágyikó folyamatábra működik. Jó, nem kell hetekig lelkizni, de azért ez is túlzás. Amellett, hogy te nem tartod gáznak a két párhuzamosan futó kapcsolatot (én gáznak tartom, mert hazudozás), a néhány kemény szexista megfogalmazás nagyon átjön és nyitogatja a bicskát.

Highway 2008.02.27. 21:20:03

Szerintem érdekes a levél, és tanulságos. Nem gondoltam, hogy valóban léteznek ilyen emberek.
Szerintem a netes társkeresésben az ember hullámokat él meg. Van, hogy azt gondolja, ő most az igazit találja meg. Van, hogy csak ismerekedne, van hogy feladja, majd újra belevág, és van, hogy szórakozik. Én nő létemre mégsem ítélem el a levél íróját. Biztosan olyan hullámban volt, amikor szórakozott.
Az a nő sem 100-as, aki néhány sor után azt gondolja a másikról, hogy szerelmes belé.
Szerintem igenis fontos a személyes találkozás. Az még nem jelenti azt, hogy ribanc vagyok, hanem, hogy találkozunk, látjuk egymást előben, és eldönthetjük, hogy akarjuk látni e a másikat újra.
Persze, ha a másik azt gondolja, hogy részéről a személyes tali = szex, és ezzel mi nem értünk egyet, ott lehet hagyni nagy ívben és hirtelen. Vagy bele lehet menni, de vállalni a kockázatot, hogy egy alkalomra szól.
És nem beteg az az ember aki a neten ismerkedik. Ezt kikérem magamnak az ép elméjűek nevében :) Akinek pedig nem tetszik a blog, ne olvassa. :)))
Üdv mindenkinek

janomano 2008.02.28. 00:37:33

Highway to Heaven :-)
(szinte mindenben egyetértünk)

"Nem gondoltam, hogy valóban léteznek ilyen emberek."

Még ilyenebbek is.

S. sztorijában érzek egy-két fals dolgot.
Igazából az lenne a tökös dolog, ha szólnának a
lánynak, hogy ugyan már mondja el ő is itt, hogy ez szerinte hogy történt. Ez persze, szinte lehetetlen.
Addig pedig fenntartásokkal élek minden ilyen netes
vetítéssel kapcsolatban. Megnézem, jól szórakozok, na de komolyan venni... :-)

Highway 2008.02.28. 11:12:37

Hát, engem is érdekelne, hogy a hölgy hogy látta a történetet. De egy biztos. A bolondok nem tudják magukról, hogy azok.... :)

Sagittar 2008.02.28. 11:39:42

Elsősorban arra reagálnék, amit Highway írt.

"Szerintem a netes társkeresésben az ember hullámokat él meg. Van, hogy azt gondolja, ő most az igazit találja meg. Van, hogy csak ismerekedne, van hogy feladja, majd újra belevág, és van, hogy szórakozik. Én nő létemre mégsem ítélem el a levél íróját. Biztosan olyan hullámban volt, amikor szórakozott.
Az a nő sem 100-as, aki néhány sor után azt gondolja a másikról, hogy szerelmes belé."

Nekem is ez volt a fura. Konkrétan: a hölgy túlzott lelkesedést mutatott, amit meg kell hogy előzzön egy személyes találkozó. Legalábbis szerintem. VIszont azt sem mondanám, hogy nem volt 100-as, talán a paszicho jelző is kicsit eltúlzott volt, hisz én is tápláltam a lelkesedését Msnen, főleg az elején, amikor meg kellett győznöm róla hogy érdemes megismernie és nem tehet róla, hogy ennyire tetszett neki a fotóm.:)
Nyilván tetszett neki, hogy valaki energiát fordít rá, foglalkozik vele és valakivel lehet beszélgetni vallásról, politikáról, családról, komoly dolgokról......tehát az egészet felfoghatjuk olyan oldalról is, hogy az érdeklődése nekem szólt és nem ennyire "belelkesülős" mindenkivel. De én ott és akkor úgy éltem meg, hogy ez túlzás és ezt neki is elmondtam.

Az a vád ért itt, hogy én futó kapcsolatot kerestem és csak a szexre mentem. Ez komoly ferdítés, nem igaz. Nagyon idegesítettek a dolgai, a lelkesedés és a külseje miatt többet tűrtem és hajtott a kiváncsiság. Lássuk be, akihez vonzódunk, attól többet el is tűrünk. Ennyi. És nem egyéjszakás kapcsolat lett, hisz majdnem negyed évig vele voltam...tehát azokkal a kommentekkel se tudok mit kezdeni, ahol azzal vádolnak, hogy csak a szexre mentem...

"Persze, ha a másik azt gondolja, hogy részéről a személyes tali = szex, és ezzel mi nem értünk egyet, ott lehet hagyni nagy ívben és hirtelen. Vagy bele lehet menni, de vállalni a kockázatot, hogy egy alkalomra szól."
Nem így terveztem és ő sem. Nagyon vonzódtunk egymáshoz és ezért alakult így, hogy hamar lefeküdtünk egymással.. Ő is akarta, én is, ezzel semmi baj nincs. Sőt, megjegyzem, ő kezdeményezte a csókot, pl. az első talin... Így szerintem nincs miről beszélni és az ehhez fűződő kommenteket sem értem, ahol azzal vádolnak, hogy szegény ártatlan lányt ágyba vittem...

Az ő véleményére is kiváncsiak vagytok? Nyilván ez nem megoldható, de vállalnám elötte is, amit leírtam és úgy érzem hogy a hölgy jó tulajdonságait is bőven kiemeltem és szerintem nem voltam vele igazságtalan.

volante · http://volante.blog.hu 2008.02.28. 19:25:01

Ismerős típus ez a Pszicho v2.0... én is belebotlottam már ilyenbe, de az szerencsére nem volt annyira vadító, hogy ne tudtam volna lelkifurdalás nélkül kiiktatni az életemből.

Évi 2008.02.28. 22:47:39

Nagyon érdekes volt a beszámoló! Kíváncsi lennék a további érmesekre is!!!
süti beállítások módosítása