Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

Olvasói levél - Highway a kámforrá váló pasikról

2008.01.08. 12:42 Line24

A tegnap megjelent olvasói levélre érkezett egy válasz, amely a női szemszögből írja le mindazt, amit már egy férfi tollából elolvashattunk. Úgy tűnik számomra, hogy mindenki - kivételtől és nemétől függetlenül - küzd azzal a problémával, hogy nem kap meg 1-1 találkozó után őszinte választ a folytatásról feltett kérdésre.
Sokan hiszik azt, ha eltűnnek, ha mindenféle értelmetlen kifogást találnak a randi elkerülésére és nem közlik egyértelműen nem tetszésüket, akkor így kevesebb kárt, fájdalmat okoznak, kíméletesebben járnak el reménykedő partnerükkel szemben. A válaszokból úgy tűnik, hogy nem. Az értelmetlen több napos várakozás, reménykedés s csalódás fájdalmasabb, mint a sokkhatásként gyorsan elmondott "Bocs, de nem látom értelmét a további találkozásoknak! Nem te vagy akit keresek..." típusú faképnél hagyás. Ez utóbbit 1-2 óra alatt elfelejtjük, míg a az előbbin napokig agyalunk, miközben a döntést már rég meghozta a másik fél...

Én az ellenkező nem képviseletében írnám meg tapasztalataimat a férfiak eltünésével kapcsolatban.
Van, hogy úgy érzem, ezen a téren én tartom a rekordot, de persze tudom, hogy nem. Mindenestere az egy főre eső eltünésben mindenképpen.
Nálam két fajta eltünés fordult már elő. Az első, hogy az oldalon váltunk néhány levelet, amiket teljesen pozítivan értékelek, és azt gondolom, hamarosan élőben is találkozhatunk. Időnként odáig is eljutok, hogy a számom is megadom, és várom, hogy hívjon. És várom, és várom, és várom. Majd rájövök: nem fog hívni. Amit nem tudok mire vélni. Hiszen olyan jól kezdődött minden.. Van, hogy néhány levél után tűnik el, a telefonszám cseréig el sem jutunk. Egyszer csak egy levélre már nem jön válasz. Hozzá teszem én az arcomat fel vállalom az oldalon, nem árulok zsákba macskát.
Azt, hogy az első randi után nem jelentkezik még megértem. (Nem jöttem be neki) Bár én várom, hogy jelentkezzen, ha sokáig nem történik semmi, előfordul, hogy nem bírok magammal, és írok valamit. Vagy jön rá válasz vagy nem. De ami számomra teljesen érthetetlen, hogy talizunk másodszorra is. Elmondja milyen szerencsés, hogy találkoztunk, és egyéb szép szavak bla-bla-bla. Ám ezután szinte elérhetetlen. Nem akarom zaklatni, ezért megpróbálom kivárni, hogy ő hívjon, vagy legyen online msn-en. De vagy nem is hív, vagy rejtve kapcsolódik, vagy csak döcögősen beszélünk az msn-en, érzem, hogy nem érdekli mi van velem, és a találkozót meg sem említi. Szerintem ha már pár napig semmilyen formában nem jelentkezik, az mindenképpen jel. Hivatkozhat bármilyen elfoglaltságra, ha érdekelném, biztosan kiváncsi lenne legalább arra hogy vagyok. Csak hogy ebből a gesztusból is érezzem, gondol rám. Lehet, hogy női aggyal gondolkozom, és a pasik nem ilyenek, azonban sztem érzelmeik nekik is vann!
ak. Egy 5 perces beszélgetést, egy rövid sms-t mindenki megengedhet magának. Még a legelfoglaltabb ember is. Szóval ilyenkor jön az, hogy vagy tudomásul veszem, hogy ennyi volt, és többé nem 'zaklatom', vagy elérem, és azt mondja, hogy sajnálja, de nagyon elfoglalt, és az idejébe most nem fér bele egy barátnő. Jelzem ilyenkor nem értem akkor miért randizik? És miért festi le reménybeli jövőnket olyan mesésnek.
Az az igazság, hogy ennyi szép szöveg után már nem tudom áhitattal hallgatni, mert tudom, hogy harmadnapra megváltozhat a véleménye, és akkor csak az újabb csalódás. És az újabb hiba keresés magamban. Sajnos a nőknek ez sztem még rosszabbul esik, mint a férfiaknak, mert lelkisebbek vagyunk. Legalább is én igen. Ezért azt kérném a férfiaktól, hogy ne randizzanak a hölggyel, ha nincs rá idejük. Vagy mondják meg egyenesen, hogynem jövünk be. És kész.
Köszönettel a női nem nevében.

151 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr99289405

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: GayBears Blog 2008.01.08. 13:10:24

Társkeresés, NeeeMost már a nem is tudom hanyadik hónapja próbálkozok különféle oldalakon párt találni magamnak. Mit nem mondjak nem túl nagy sikerrel, de ismét eljött az ideje hogy kiadjam magamból ami bennem van az ilyen oldalakon tapasztaltakkal kapcso…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Coriolis · http://coriolisblog.blogspot.com 2008.01.08. 15:03:28

Netes társkeresés? Ha meghallom ezt a fonémacsoportot, öt percig röhögök, öt percig sírok, utána meg tíz perc néma hidegrázás fog el.

Tíz éve próbálkozom kisebb-nagyobb szünetekkel. Még egy kézfogásig sem jutottam el egyetlen esetben sem! Közben máshonnan mindig akadt normális kapcsolatom, szóval nem biztos, hogy bennem van a hiba.

A fiúoldalt nem ismerem, de ennyi idióta, infantilis, igénytelen, ostoba, nagy pofájú kurvát, mint akiket fent esz a fene a netes társkeresőkön, életemben nem láttam!

FlybyWire 2008.01.08. 15:04:08

Sok ember azért nem talál magának senkit, mert egy óriási tévedésben él!
Azt hiszi, hogy majd attól lesz boldog, hogy párt talál.
Hát nem, éppen ellenkezőleg!!
Akkor talál párra valaki, ha képes lesz arra, hogy egyedül, önmagában is boldog (v.ö.: kiegyensúlyozott, saját értékeivel tisztában levő, önmagát jól értékelő ember) tud lenni :)

Ha ez megvan, a kapcsolat is azonnal megtörténik: ugyanis a boldog emberek vonzzák a többi embert :)

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.01.08. 15:06:06

Szomorutojas:
Én írok blogot, de még egyszer sem kaptam meg a várva várt levelet, amely így kezdődik:
"biszexuális beállítottságú, 22 éves, szőke, hölgy vagyok, hasonló érdeklődésű és paraméterekkel rendelkező, barna barátnőmmel szeretnénk találkozni Veled hármasban. Jelige: fehérnemű modellek. Szeretjük a focit!"

Természetesen türelmes vagyok...

Gabor 2008.01.08. 15:10:36

pancho_sanza: igen, mert honnan tudnák az ilyen nők, hogy te keresed őket?
Írd ki a blogodra, hogy buksz a biszexuális beállítottságú, 22 éves, szőke, hölgyekre akiknek van hasonló érdeklődésű és paraméterekkel rendelkező, barna barátnője, és szeretik a focit, és szívesen ellennének veled hármasban."
- hidd el ha nem is fognak áradni a levelek, de az tuti, hogy lesz jelentkező.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.01.08. 15:11:36

Egyébként most kérek elnézést! Minden el nem küldött sms-ért, meg nem indított hívásért. Én akartam mondani/írni valamit, de egyszerűen mindig holnapra csúsztattam. Aztán meg már sok idő telt el, hogy nem láttam értelmét. Aztán párszor megelőztetek egy szép "állat vagy és már látom, hogy csak arra kellettem" üzenettel.
Sajnálom!

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2008.01.08. 15:11:52

Gabor: ez árajánlat-kérésnek hangzik :) de tuti lesz jelentkezô

bloodbunny 2008.01.08. 15:15:22

"Amit tettél, az bátor és tiszteletet parancsoló!" - nem, nem, kedves grigoríj, én maradok továbbra is az őrültségnél...az közelebb áll a valósághoz..:-))

mogorva: én bevallom, hogy ismerkedni mentem a netre... de nem azonnal elkötelezni magam... és minden férfi, akivel erről beszéltem, azt mondta, hogy ez zavarja, a görcsösség, amivel a nők - nyilvánvalóan hatalmas csalódások és szomorúságok után - próbálják megtalálni a párjukat. Megértem mindkét felet. Igen, a férfiakat is és a nőket is. Mert nem egyszerű a szeretetéhséget meglátni a másik arcán... és nem egyszerű nem reménykedni azonnal valami másban, ha apró pozitív visszajelzést is kapunk. Aztán persze vannak, akik csak "partnert" mennek keresni... igen, én is így mentem oda... hogy egy kellemes társaságot keresek, akivel közös az érdeklődésem... aztán majd meglátjuk... de ezt le is írtam a reglapba... mert akkor erre volt szükségem... én sem számítottam arra, hogy kit találok ott...

házisárkány 2008.01.08. 15:22:20

Kedves Coriolis! Nemnagyon akartam üzengetni senkinek, de kicsinyt felbosszantott a megjegyzésed: "A fiúoldalt nem ismerem, de ennyi idióta, infantilis, igénytelen, ostoba, nagy pofájú kurvát, mint akiket fent esz a fene a netes társkeresőkön, életemben nem láttam!" Nos, én attól, hogy találkoztam legalább 20 pasival, nem merném állítani, hogy ismerem a fiúoldalt. Azt a 20 pasit sem ismertem meg, hiszen erre egy randi alkalmával alig-alig van esély. De attól, hogy nekem egyik sem jött be, még nem mondom, hogy mind ronda, igénytelen, tapló, szarrágó, hazug pinavadász. Csak nekem nem jöttek be. Illetve nyilván volt olyan, amelyiknek én nem jöttem be. Pedig nem vagyok randa, buta, kényeskedő, elviselhetetlen. Egy tök átlagos, normális nő vagyok, erényekel és hibákkal. Arra kérek mindenkit, hogy ne általánosítson!

Kedves bloodbunny! Igazándiból nem költöztünk össze rögtön, csak nálam aludt első este. Azután második este is. Azután harmadik este is... Minden este kimostam a pólóját meg a fehérneműjét, reggelre megszáradt. A negyedik nap hozott másik váltás ruhát. Azután azon kaptuk magunkat, hogy a többi cucca is átvándorolt. :-)

Lili Marleen 2008.01.08. 15:24:27

Na skacok akkor egyezzunk ki valamiben: mostantol minden randin hatratett kezzel az eget bamulva futyoreszunk elkerulendo a gorcsosseg latszatat! :)))
Ez igy OK?:)

Mogorva: gondolom azert mennek a nepek a netre mert mashol nemigen lehet ismerkedni. Peldanak okaert nekem eleg szuk barati korom van igy a social networkoles eleg nehezkes..

Gabor 2008.01.08. 15:27:00

no én is elbucsúzok itt mindenkitől...

Lili Marleen 2008.01.08. 15:28:56

Coriolis, nalad kilog a nogyulolet lolaba..:))
Ha nem jon be a netes tarskereses de az elo igen, akkor ugyan mar mi a makkoshotykai vasordogert jarkalsz a netre?
Ezt aruld el nekem.

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2008.01.08. 15:31:42

mogorva:
érdemes a másik oldalról megközelíteni. Hova menjen egy napi 10 órát dolgozó ember ismerkedni?
Tegyük fel, hogy nem a külsô alapján akar válogatni, tehát disco kizárva, munkahely egyrészt tabu, másrészt ipar, tehát csak férfiak ameddig a szem ellát, amikor a baráti körrel találkozom páran vagyunk, nem hozzák el bemutatni a távoli ismerôs hölgyeket. Az az évi egy Kapolcs meg olyan gyorsan elmegy :)
A net kézenfekvô, hiszen munkaeszköz is, kéznél van, és tele van emberrel, akik érdeklôdnek mások iránt, ráadásul sokkal többet elmond két értelmesen megfogalmazott bekezdés (nem magáról, bármirôl), mint a külsô.

grigorij (törölt) 2008.01.08. 15:32:05

bloodbunny: OK! Mondjuk én is büszke vagyok rá, hogy az első páromtól az első randit követően már csak a ruháimért mentem haza... De az NEM netes ismerkedés volt, ráadásul látásból már fél éve ismertük egymást. Nem ugyanaz...

zZz 2008.01.08. 15:34:54

Galactictourist: mert mint mindenhova a neten, ide is kell a flame ;)

bloodbunny 2008.01.08. 15:39:41

Na skacok akkor egyezzunk ki valamiben: mostantol minden randin hatratett kezzel az eget bamulva futyoreszunk elkerulendo a gorcsosseg latszatat! :)))
Ez igy OK?:)
Hát nem erre gondoltam...:-)) Igazából nem is tudom, hogy mire... valószínűleg valami olyasmire, hogy az ember lánya, fia próbáljon meg minél természetesebben viselkedni... hogy ne ordítson róla, hogy akkor ő mostan nagy nagy "csábításba" fogott... értitek? Hogy inkább úgy érezze a másik, hogy semmi nem kötelező... (Én nagyon nagy zavarba voltam az első randin, mert nagyon váratlan volt a létrejötte, így aztán annyira bosszús voltam a saját zavartságomtól, hogy afféle "itt vagyok, ha tetszem jó, ha nem nem" lelkiállapotban leledzettem, azaz az ég sem tudta volna kitalálni, hogy ez most itten egy randevú..:-)) Valszeg ez volt az, ami átsegített mindkettőnket, meg az előtte való két napi garmadányi levelezés..:-))

sárkány: ezt hívják beszivárgásnak...:-)))

bloodbunny 2008.01.08. 15:46:03

szomorútojás, igaz, amit írsz... ha nincs időd ismerkedni, mert 8-8-ig tart a munkaidőd, akkor marad a net... meg aztán nem lehet minden este buli helyekre járkálni... és szélesebb is a merítés és azzal lépsz kapcsolatba a neten, aki neked is elsőre valamiért szimpatikus... azaz magad szűkítheted a kört... csak tudni kell, hogy nem minden az, aminek látszik.. erre is fel kell készülni...

Petra Bateman · http://olvass.blogspot.com 2008.01.08. 15:46:12

istenem, mintha csak én írtam volna ezt a posztot...

Lili Marleen 2008.01.08. 15:49:56

Nyulurholgy,
na en eppen ezert nem jarok randizni. Legfeljebb artatlan sorozesekrol lehet szo - az mar mas kerdes, hogy idonkent a szigoruan "nemrandi" elott gyakorlom egy kicsit a szempillarebegtetest..:))
Merthogy sosem lehet tudni...:)

Lili Marleen 2008.01.08. 15:51:20

Tenyleg, elmeselhetnetek h milyen volt a legviccesebb/leg gazosabb randitok.

bloodbunny 2008.01.08. 15:54:56

grigoríj: én erre nem büszke vagyok csak, hanem egyszerűen még mindig vihogni támad kedvem tőle, ha rá gondolok... hogy ezt én, én ezt meg mertem csinálni!!!:-)) - igazad van, valahol büszke is voltam/vagyok magamra ezért...:-))

Galacto: valami ilyesmi... de azért valamilyen jelzést kell adni nekik, hogy nyugodtan hívhatnak vagy pl., ha már sörözés, akkor megemlíteni nekik, hogy xy helyen milyen érdekes sört árulnak... és még te se voltál ott... ennél a mondatnál viszont TILOS a szempillarebegtetés... mintegy nemtörődöm módon kell ezen elmerengeni...:-))

Lili Marleen 2008.01.08. 15:58:59

Vernyul,
ezzel szigoruan egyetertek.
De azert picit bosszanto, hogy nekunk kell randira hivni az urakat. Felcserelodtek a nemi szerepek, vagy mi...:/

mogorva 2008.01.08. 16:01:31

galactictourist, szomorutojas: van igazság abban amit mondtok, és ténylegesen beszűkültek a lehetőségek ebben a szabad, tág és modern világban :)), de azért még vannak lehetőségek a discón kívül... a social networkinghöz akarat is kell, azaz kettőn áll a vásár...ha valaki úgy megy haza, hogy késő van, és úgysem tudnék mást csinálni, mint a gép előtt tölteni a maradék estét, az egyre jobban bezárkózik szerencsés fasz vagyok, nekem még a gyerekkori (ovis) haverjaim is megvannak (összejárunk rendszeresen), de ez is mind azon múlott, hogy mi mindannyian akartunk együtt lenni, akartunk tudni egymásról, akartuk tartani a kapcsolatot, ápolni a barátságot...ha mindegyikünk beroskadna a karosszékbe a laptoppal, akkor fejemet rá, hogy véges időn belül megszűnne a társaság, vagy minimum vmi kyberdroid társadalommá alakulnánk :)

mogorva 2008.01.08. 16:06:33

galactic nem értek egyet...ugyanis a nők választanak partnert, nem a férfiak...az esetek többségében. Mármost: vagy úgy kell keverni a kártyákat, hogy az a kimondott férfi harapjon a csalira és elhívjon randizni, vagy ha nem megy másképp, akkor segíteni kell a közeledésen, akár úgy is, hogy ti javasoljátok a randit (de ez csak a magánvéleményem :)

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.01.08. 16:06:39

sok év tapasztalata után ki merem jelenteni, hogy a netes társkeresés egy csőd. úgy értem, a kifejezett társkeresős oldalakon. pedig azt hiszem egész sikeres voltam, nem ez a baj. alkalmi partnert hihetetlen könnyű találni. naponta ötöt is, simán. nem gond. társat lehetetlen. a chat egy fokkal jobb, de a legeslegjobb az iwiw. azokkal a lányokkal óriási baj van, akik társkeresőkön hirdetik magukat!

mogorva 2008.01.08. 16:08:45

Ja, és sziasztok, leléptem, mert én nem akarok és NEM FOGOK 10 órát tölteni a munkahelyemen. Igaz, hogy ebből kifolyólag nem ez az első munkahelyem, de leszarom :)) (elnézést)

bloodbunny 2008.01.08. 16:11:04

Galacto: ebben neked teljesen igazad van... mármint hogy megváltoztak a nemi szerepek.. igen, megváltoztak... nem biztos, hogy előnyünkre, de megváltoztak... És én nem azt mondtam, hogy nekünk kell hívni randira az urakat és nem is azonnal.... de az is egy jó teszt, hogy vajon mennyire érdekled őt, mennyire mozgattad meg a fantáziáját látatlanban... mert ha igen, akkor ő fogja kérdezni, hogy lehetne-e esetleg találkoznotok... osztán ott a randin az is kiderül majd (ha addig nem), hogy csak lukvadász-e az illető vagy tényleg érdekled....

bloodbunny 2008.01.08. 16:19:09

Bukowszky, nem értem, hogy mi a baj azzal, hogy ha valaki egy társkereső honlapra regisztrál.... a chat az az én tapasztalataim alapján meglehetősen egyértelműen szexpartner kereső, hacsak nem spec. szobába mész be, mondjuk pl. a "15. századi anjou emlékek Magyarországon" - című sazobába, ha ez érdekel téged egyébként... iwiwet nem ismerem...
Nem a társkereső a csőd, hanem az emberek, amiket magukkal cipelnek, az teszi sikertelenné a kapcsolatfelvételt szerintem nem egyszer. No és az emberismeret esetleges hiányosságai...

Félreértés ne essék, nem azt mondom, hogy aki ott nem tud társat találni az lúzer!!! Nem, hanem azt mondom, hogy az utcán se mindig az jön veled szembe, aki cukorkát ad... és erre számítani kell.... sajnos..

Alvi 2008.01.08. 16:27:51

Hol vannak azok a chat oldalak, ahol ismerkedni lehet?

bloodbunny 2008.01.08. 16:33:59

Alvi, nekem a gyaloglo.chat.hu-ról vannak tapasztalataim csak... és nem a legjobbak... más biztos másmilyet tud mondani...

Lili Marleen 2008.01.08. 16:35:52

Tarskereso oldalakkal kapcsolatos emlekeim kozt kutakodva egyetlen dolog ut szoget a fejembe: megfigyeltem anno, hogy az aki nem szexpartnert keres es/vagy csak cimboralni akar azok (mindket oldal szegyellje most magat egy picit :D) altalaban szigoruan rogzitett parameterek alapjan keresgelnek.

Nem gondoljatok hogy talan ezert nem mukodik a dolog? Hogy mindenki olyasvalakire palyazik aki bizonyos szempontok szerint tokeletes? Szerintem meg ilyen ember nincs illetve ha van akkor meg biztosan egy lombik aljan csucsul a NASA-nal.

Lili Marleen 2008.01.08. 16:37:16

Alvi, volt egy olyan regen h bulinet. Probald meg azt.
Vagy menjel ehhez hasonlo helyekre kommentezni.LOL

grigorij (törölt) 2008.01.08. 16:37:38

Hát az IWIW az tényleg jó! Megismerkedhetsz számtalan SouthPark lénnyel, a 7-es busszal, sokaknak a macskájukkal... Tényleg fasza!
Az pedig a hozzáértőktől kérdezném, hogy a netes párkereső oldalakon hogy lehet kiszűrni az elenyésző valóságot a számtalan kamutól vagy az éppen csak kefepartnert keresőtől?
Mert azért lássuk be, ezeken a helyeken a hirdetések 90%-a kamu...

Lili Marleen 2008.01.08. 16:39:22

grigorij, sehogy de sztem nem is kell.
sokszor a kefepartnersegbol szuletnek a tartos kapcsolatok.

Aham 2008.01.08. 16:40:03

"Az pedig a hozzáértőktől kérdezném, hogy a netes párkereső oldalakon hogy lehet kiszűrni az elenyésző valóságot a számtalan kamutól vagy az éppen csak kefepartnert keresőtől?"

Ahogy a valóságban :) Odafigyeléssel és ésszel.

Lili Marleen 2008.01.08. 16:40:50

Amugy en azt hittem (tudom, zacskoban elek....), hogy az iwiw nem ismerkedos hanem 20-eve-nem-latott-baratugyfelkollegastb... megtalalosoldal..
sorry:(

Aham 2008.01.08. 16:43:03

Emberek, aki csodát vár a netes társkeresőktől - az csalódni fog.
Ott is tenni kell valami az egészért, ott is aktivizálni kell magunkat, ott is előfordulnak átverések, ha valaki nem figyel... sőt, megengedem: többször vernek át, mint a valóságban. Ez a hátránya. Az előnye pedig a gyorsasága, egyszerűsége, és kényelme.

Alvi 2008.01.08. 16:48:25

Grigorij, következők a tapasztalataim. hanyagolandó: aki nem ír legalább 3-4 mondatos bemutatkozást magáról, aki valamilyen idézetet ír, aki túl jól néz ki a fényképén (ez azért is gáz, mert 100 levelet kap naponta és miért pont a Tiédre válaszolna?) Az a jó, ha értelmes bemutatkozást ír magáról, ő milyen, milyen társat akar, és az igényei nincsenek elszállva. Az első leveledre értelmes, a Tiédhez kb megegyező hosszúságú levéllel válaszol. Ha írsz neki minden nap, akkor ő is ír Neked minden nap. Aki nem veszi komolyan a társkeresést, sose fog 4-5 levelet leírni passzióból.

Lui_78 2008.01.08. 16:52:08

Nyugalom Hölgyek,
Bárki megkaphat:)

Lili Marleen 2008.01.08. 16:59:24

"Az a jó, ha értelmes bemutatkozást ír magáról, ő milyen, milyen társat akar, és az igényei nincsenek elszállva. "

Latjatok, szerintem itt a hiba.
Tarsat nem ugy valaszt az ember ahogy autot.

FlybyWire 2008.01.08. 17:00:35

Azt bírom, hogy ugyan a nők is ezerszer inkább olyan pasinak írnak, akinek van fent egy jól eltalált fényképe, ettől még ezt kikérik maguknak, hogyugye "a belső érték" a fontos :))

Line24 2008.01.08. 17:01:20

Grigorij!
Hogyan lehet kiszűrni a kamut? Ez a blog pl. ilyen témákról szól. Van is egy cikk pont erről valahol szeptember környékén!

Nati 2008.01.08. 17:03:23

Alvi, egy dologgal nem értek egyet. Az idézetes reglap is lehet komoly.
Legalább egyedi, a többi szinte szóra pontosan ugyanolyan 3-4 mondatos bemutatkozó közül elég nehéz kiszúrni valakit, aki esetleg felkeltheti a figyelmet.
A többi stimmel.:))

Alvi 2008.01.08. 17:04:44

"Tarsat nem ugy valaszt az ember ahogy autot."

Ezt őszintén nem értem.
Egyébként azember hogy választ társat szerinted?

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.01.08. 17:05:29

galactictourist:

Teljesen egyetértek, az autók esetében van próbaútra lehetőség és ha nem tetszik, akkor nem vesszük meg...

Nati 2008.01.08. 17:07:53

nincs is szebb annál, amikor egymásra néztek és megmozdul valami!:)

hát nem úgy választasz, hogy listázod az extrákat, amit még szeretnél...ezek megérzések kellenek, hogy legyenek a párválasztásnál. Amire a net alkalmatlan.

Lili Marleen 2008.01.08. 17:07:53

Alvi, sztem a tarskereses nem mukodik ugy, hogy kivalasztom milyen szinut, milyen evjaratut szeretnek milyen hengerurtartalommal.

Vagy megszeretek valakiben valamit es akkor egyutt tudok elni a hibaival is, vagy nem. Mar leirtam egyszer: nincs tokeletes ember.

Lili Marleen 2008.01.08. 17:09:38

"Teljesen egyetértek, az autók esetében van próbaútra lehetőség és ha nem tetszik, akkor nem vesszük meg..."

Na ne legy ilyen szigoru - azert a partnerekkel is lehet kiserletezni LOL

Lui_78 2008.01.08. 17:11:57

Sok hozzászólást elolvastam, mindenki elmondta a dolgok egyik oldalát. De van egy másik is. Történetesen, az önkép. Ahhoz, hogy megfelelő társat találj, el kell tudni magad helyezni "az élet térképén" legalábbis szerintem. Hol vagy te, milyen tipusú ember vagy, és milyen társ illik hozzád. Naiv idealista hozzáállás a " legyen szép kék szeme, izmos hasa". Ugyanmár. Ne legyen lelkisérült stb...ezek a fontos dolgok. Ott van az említett türelem, és aztán pedig kell még egy fontos dolog az alázat. Ezt sem nagyon olvastam sehol. És egy fontos dolog még, nem az a megfelelő partner akire mindenki azt mondja, hogy húú de jó, hanem aki mellett az vagy aki vagy, nem kell megjátszani magad, és nem megváltoztatni akarod. Nem szabad sok kompromisszumot kötni (majd biztos megváltozik alapon) mert előbb-utóbb eljön az a pillanat, amikor már nem a jó tulajdonságait szereted, hanem a rosszakat utálod...
Ennyi.

Nati 2008.01.08. 17:14:03

választásaink általában a saját magunkat tükrözik vissza...

FlybyWire 2008.01.08. 17:14:31

Lui_78: totálisan igazad van. Abszolut egyetértek.
Minden irónia nélkül: talán a rózsaszín ködben lángolás nélküli kapcsolat még jobb is, mint az "elborult nagy szerelem", hiszen ez utóbbi 2-3 év után elmúlik, és ha csak akkor döbbenünk rá a másikra teljes valójában... veszélyes sport ez :)

Desert 2008.01.08. 17:15:43

"sztem a tarskereses nem mukodik ugy, hogy kivalasztom milyen szinut, milyen evjaratut szeretnek"

szerintem meg nagyon is igy működik, csak van egy bizonyos határ. Én pl tudom, hogy nem kivánok 20-22 éves lánynál fiatalabbal foglalkozni, mert egyszerűen agyilag éretlenek nekem. Ennek kiszűrésére tökéletes az internetes társkereső, a "való világban" meg az ember egy rakás energiát belefeccöl (még, ha az csak 1-2 napnyi fűzés egy randira) teljesen feleslegesen mire rájön, hogy nonsense a partner. És ugyanigy tucatnyi "paraméter" van még ami sokaknak fontos és mindkét félnek megspórolhatsz egy rakás kidobott időt-energiát.

Baj akkor van amikor valaki ezt odáig erőlteti, hogy "az utolsó csavarig" is leszűkiti a szóba jöhető személyeket. Abból meg lesz 2 db az országban, aki viszont hallani sem akar róla :)

kisember 2008.01.08. 17:16:02

ficere: szerintem gondold ujra az eleted
mert amit irtam igaz
es ezek szerint nem en vagyok az aki nem ert a nokhoz...

Gonoszfóka 2008.01.08. 17:18:39

Hát...elgondolkodtató. Bár szerintem mindkét nem hozzáállása az néha a
társkereséssel kapcsolatban (hogy tiszta legyen: férfi vagyok).
Velem speciel nem olyan rég történt, hogy megismertem egy lányt, szép nagy
beszélgetések, sms, telefon, stb, stb. Úgy éreztem tetszem neki, és ő is
nekem.Legalábbis a gesztusai, és a velem való beszélgetés közben ezt éreztem.
Azután egyik napról a másikra a páradik (oda-vissza, tehát nem én ostromoltam)
elküldött sms után jött egy olyan, hogy nem akar megbántani, őszinte, stb. Holott
ilyesmiről nem is volt szó, nem is kérdeztem rá. Erre a megbántás dologra igen. Kb.
ugyanez jött vissza átfogalmazva. Ezek után gondoltam, hogy fordult az a köpönyeg,
és felajánlottam, hogy ha letisztázott mindent magában, és szeretne még velem
beszélni, akkor elér.
A végeredményt sejtheti mindenki: sms, beszélgetés azóta is nuku. Én meg csak
pislogtam, és ma sem értem, hogy ez az egész "kapcsolat" mi is volt, és miért is
lett olyan vége, amilyen...
(félreértések elkerülése végett: egyikünknek sem volt senkije, és nem is jutottunk
el semeddig szerelem vagy erotika terén).
Bloodbunny-nak meg igaza van a 15:31-es postban: ha valaki dolgozik (én meg alapból hendikeppel
indulok párkeresés terén, hogy falun élek), akkor tényleg a net marad...diszkóból
kinőttem, leinni magam nem akarom minden hétvégén. Ahhoz meg nem igazán lenne
kedvem (meg gerincem se), hogy csak úgy legyen valakim, hogy ne legyek egyedül.

Nati 2008.01.08. 17:18:57

attól függ, mire jön össze az a 2 nő???

grigorij (törölt) 2008.01.08. 17:19:26

Köszönöm a válaszokat! De azért Ti sem mindig értetek egyet...

Alvi 2008.01.08. 17:19:56

Nati, szerintem a net alkalmas a megérzésekre. Csak az a helyzet, hogy a mindennapi életben nem írásban kommunikálunk egymással, így ezen a csatornán nem vagyunk jók a megérzésekben. Egyébként az őszinteséggel sincs mindig baj. Amiket ide leírsz, azt el is mondanád egy ismerősödnek?

Galactictourist, azért gondolom be tudod határolni valamennyire, hogy a másik hogy nézzen ki. Vagy lehet 150cm 115kg is? Abban viszont egyetértek, hogy a magasság/tömeg/kor/lakhely paraméterek túl vannak dimenzionálva. De ha egyszer nincs más?

Lili Marleen 2008.01.08. 17:21:05

Ok Desert,
akkor remelem elhiszed most nekem, hogy 34 eves vagyok es ugy nezek ki mint Rene Russo. Ket regenyemet Nobel-dijra jeloltek es a nagypapam Rotszakallu Frigyes egyenes agi leszarmazottja.
:))

Nati 2008.01.08. 17:21:51

Gonoszfóka
én nő vagyok és hasonlóan jártam...persze lehet, hogy velem volt a baj...nem igazán vettem fel a ritmust a 4. randin, amikor is az első csók után 10 perccel le akart teperni az úriember...

netes ismerkedés volt, normális volt a pasi, vagyis annak tűnt, aztán az előbb említett ominózus randi után egy héttel megtudtam, hogy nem egymást keressük...

Lili Marleen 2008.01.08. 17:24:00

Te Alvi, hidd el nem tudom behatarolni.
Akarhanyszor megprobaltam, mindig odatolakodott egy lovag fenyes pancelban es meg csak veletlenul se akart olyan lenni amilyennek en elkepzeltem volna...

Nati 2008.01.08. 17:24:11

Alvi, úgy gondolod, hogy a netes ismerkedő-oldalra leírtakat elmondanám-e?

Vállalom magam ott is, fotóval..és amiket leírok ott, az én vagyok.
Aztán persze ez visszaüthet, mert van akinek ez nem elég "titokzatos"

Lui_78 2008.01.08. 17:26:09

Nekem is van pár iratlan szabályom.
Sosem kezdek olyannal, vagy azonnal abbahagyom ha bizonytalanságot érzek. Én senkit nem akarok megváltani.
Ha meghallom a következő mondatot: "Tulajdonképpen már szakítottunk, csak...":)
"Most nincs senkim, senki aki komoly" :)
Ha az illető lelkisérült. Ha olyan családja vagy olyan barátai vannak akiktől rosszul leszek.
Ha csak lóg a levegőben.
Igazából azonnal szólok neki, hogy sztornó ha valami átlépi a toleranciaküszöbömet. Evvel egy nagyon idegesítő dologtól mentem meg magam, az pedig így hangzik:"De hát én azt hittem, hogy..."
:)
Tudom hülye vagyok, de működik 29 éve. Nem lettem megsebezve, jól érzem magam a bőrömbe, kiegyensúlyozott vagyok érzelmileg.

Desert 2008.01.08. 17:30:13

Galactictourist: Azért a fényképek internetre feltöltése elég régóta megoldott, igy hamar kiderül az igazság :)

Kamu képekkel meg nem érdemes próbálkozni, mert az nagyon megalázó az első találkozón, ha kiröhögnek. (de még igy is kevesebb energiába került az egész történet, mint hetekig bohóckodni)

grigorij (törölt) 2008.01.08. 17:33:23

Lui_78: Szerintem meg aki neten keres TARTÓS kapcsolatot, annak már történt valami az előéletében!
És így - nem szégyellem, valszeg én is - kaptunk lelki sérülést!
Tehát akkor azonnal ki is zárhatom ezt a csatornát...

Gonoszfóka 2008.01.08. 17:37:38

Nati, én is szoktam neten ismerkedni egyébként, de személyes találkozóig az eseteknek nagyon kis százalékában jutok el. Ha nem érzem azt a bizonyos "egy hullámhosszt", akkor szerintem értelmetlen...attól nincs rosszabb, amikor csak ülünk, és lessük az órát, hogy mikor megy már a busz / vonat...A tali (vagy nevezzük randinak, bár én annak csak x alkalom után nevezném) szerintem ott kezdődik, hogy beszélgetünk 2 órája, és akkor érzem úgy, hogy valamiről esett is szó...de még maradt sokminden más. És jöhetne már az újabb találkozó :-)

Lui_78 2008.01.08. 17:39:55

grigorij,
Kizárni nem kell, csak jobban figyelni. Én is próbálkoztam különféle cseten, de kb az első csetbuli után sírva rohantam haza. Vagy dagadt volt a leányzó, vagy ronda. Esetleg a kettő együtt. Legalábbis számomra. Gonosz hozzáállás ez tudom, de én nem hiszek a csodákban:) Nyílván van kivétel, tiszteletem nekik, akinek meg nem inge ne vegye magára.

Alvi 2008.01.08. 17:39:56

Szerintem néha könnyebb leírni, mint elmondani, de ezt is embere válogatja. Kell hozzá a bizalom, ami legalább 4-5 levél után alakul csak ki. Akiknek a fényképed és az őszinteséged miatt nem vagy elég titokzatos, azt ne sajnáld.

Galactictourist: lehet, hogy Neked nincsenek elvárásaid a kinézettel kapcsolatban, de hidd el, a többségnek vannak és ezt ők döntik el. Én pl a 162-174cm intervallumban keresgélek, és azt sem szeretem, ha a párom irányában dől az autó, amikor beülünk:(

Lili Marleen 2008.01.08. 17:40:44

Most nem csak a kepekrol van szo - akarmit allithatsz magadrol a net adta lehetosegek moge bujva.
Es akarmit allithatsz eloben.

Lili Marleen 2008.01.08. 17:42:59

Ooooooooo, Alvi.......
Tudod van erre egy jo kis mondas: akit a pasik irnak azt 3-mal osztani, amit a csajok azt 3-mal szorozni kell... Ennyit a keresesrol..:)

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.01.08. 17:49:33

Azért azt a 80C-t nem szoroznám hárommal....

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.01.08. 17:50:18

a 20 meg nem osztható hárommal...

grigorij (törölt) 2008.01.08. 17:51:34

a 2-at értettem, de 80C nem kicsi egy kicsit..?

Lui_78 2008.01.08. 17:52:14

Ne feledjük azért, hogy ahhoz, hogy átverjenek 2 ember kell. Egy olyan is aki hagyja magát...
Az a bizonyos türelem sok ilyentől megóvná az embereket. A szoknyavadászok meg mehetnének vissza a "balettbe ugráni"
:)

Alvi 2008.01.08. 17:52:42

Gonoszfóka, szerintem Te félsz a találkozóktól. Kudarckerülő vagy? Azt mindig sokkal egyszerűbb megmagyarázni, miért NE, mint azt, hogy miért IGEN. Egyébként ha valakivel írásban elkaptad a fonalat, akkor szóban miért ne sikerülhetne minimum egy fél óráig? Nincsenek csodák itt se.

Galactictourist, akkor engem a kb 20 randin még mindig óriási mázlim volt… Mert egyszer sem találkoztam mással, mint amit a reglapon olvastam (+5kiló belefér a tűrésembe). Talán ehhez az is hozzájárult, hogy némi értelmes 2 hetes levelezés után hoztam szóba a randit. Illetve nem tettem fel olyan buta kérdéseket, mint: Te szép vagy? Olyan viszont volt, hogy írtunk a kinézetünkről, és amikor azt olvastam, hogy szélesek a vállai és nincs nyaka, akkor kértem hogy inkább hagyjuk. Mert én szeretem a nyakat puszilgatni:)

Lili Marleen 2008.01.08. 17:56:02

Olyan viszont volt, hogy írtunk a kinézetünkről, és amikor azt olvastam, hogy szélesek a vállai és nincs nyaka,

biztos birkozo volt az illeto! szep sportos, mi a baj azzal? LOL
(haja volt-e neki?:))))

Lili Marleen 2008.01.08. 17:58:45

nem szo szerint ertettem a matekot, hanem egyesek tulozni szeretnek, masok pedig szepitenek ezen-azon..:))

Alvi 2008.01.08. 18:04:27

Élőben is szépítenek, csak ott máshogy kell. Pease írja, hogy a nők a domborítanak, a férfiak pedig kihúzzák magukat és mélyebb hangon szólalnak meg. És az egyébb trükkök.

Desert 2008.01.08. 18:05:04

"akarmit allithatsz magadrol a net adta lehetosegek moge bujva.
Es akarmit allithatsz eloben."

pontosan. Tehát semmi különbség nincs ezen a téren. Ellenben a fenti példa még igaz, az olyan dolgokban amit viszont nem lehet letagadni (ill nem érdemes, mert azonnal kiderül) azokban kiválóan működik a netes szűrés és sok energiát meg lehet spórolni vele.

Gonoszfóka 2008.01.08. 18:13:39

Alvi, szívesen találkozom bárkivel, HA van értelme. De most őszintén: te ha komoly kapcsolatot szeretnél, mit tartanál elsődlegesen a szemed előtt: hogy egy "bombázó", de "igen, ugyanaz a hobbim és a kedvenc színem, mint neked" típusú nővel találkozz, akivel negyedóra után kifullad a beszélgetés, vagy aki intelligens, és jól el lehet vele dumálni bármiről, de átlagos nő külsőre?
Én az utóbbira szavazok.
Sok emberrel valóban nem találkoztam, de akivel igen, azzal érdemes volt, és a barátság is megmaradt. 1 eset volt csak kivétel: vele írásban tényleg jól megértettük egymást, szóban meg hát jócskán visszafogottabb volt. Mintha nem is vele beszélgettem volna azelőtt...

Nem is a sült galambra várok, csak tapasztalatom szerint az általam jellemzett utóbbi típusból van kevesebb.

mikieger 2008.01.08. 18:16:56

Ez a topic mennyire beindult.

Akik 2 het utan osszekoltoztek nekik gratula. Hasonlo dolgot en is csinaltam mar - 3 evig voltunk egyutt, es most is jo a viszonyunk egymassal. Ismeroesim kozt is van olyan akik mar ossze is hazasodtak egy ily modon indulo kapcs. utan.

En mint ferfi azt tudom mondani, hogy 1x volt dolgom olyan leanyzoval, akivel sok minden jol indult, mikor egyutt voltunk megvolt a vonzalom, aztan o megsem keresett sosem, a telefont sose vette fel, de sms-re mindig valaszolt :) erdekes volt, aztan a dolog megszakadt, azert mert en meg "teszteltem" ot, es nem kerestem jo ideig. Persze ezt nem igy kell - ne is csinaljatok igy. Nem esett jol nekem sem, neki sem - ezek utan mar nem is folytattuk.

A tobbi esetben inkabb megbeszeltuk, ha nem hogy nem, es kesz. Azt gyorsan el lehet felejteni.

Na meg azert is megy ez a neteles, mert keves lehetoseg van uj emberekkel ismerkedesre (van, de a kezdo lepest mindenkinek maganak kell megtennie - es ez nagy kulonbseg), a net meg kenyelmes, egyszeru, ott van sok helyen, es valamennyire anonim ha akarod. Konnyen el lehet tunni, ugye :) Na meg vannak, akik szetdolgozzak magukat, es nincs kedvuk elmenni melo utan meg szorakozni, hanem inkabb otthon pihengetik ki magukat - ugy meg nehez uj emberekkel megismerkedni.


Vegulis a netes ismerkedesben sincs semmi gaz szerintem. Miert ne? ;) Fura emberek meg nem csak a neten vannak, hanem a "valo vilagban" is.

Lili Marleen 2008.01.08. 18:19:14

mikieger, ehhez csak annyit tennek hozza,
hogy
nem gorcsolni azon ha nincsen partnerunk es orulni annak ha van.
feltetelek nelkul.

Lili Marleen 2008.01.08. 18:28:25

na mi van, mindenki randira ment vagy lazasan regisztraltok valahol? :)

Alvi 2008.01.08. 18:43:04

Én regisztráltam most a chat.hu-n, de nem jött meg az aktiváló levél. A randim majd jövő héten lesz:)

Gonoszfóka 2008.01.08. 18:46:15

Alvi, ott speciel én is regelve vagyok vagy 3 éve :-) Össze lehet futni kis mákkal értelmes emberekkel :-)

() 2008.01.08. 19:20:51

Az eredeti blog-bejegyzésre visszatérve, a fő tenor ott az volt, hogy ha egy ismerkedés során a férfiak egy ponton úgy érzik, hogy mégsincs kedvük a dologhoz, egyszerűen eltűnnek ahelyett, hogy ezt becsületesen megmondanák. És hogy ez egy rossz dolog, hogy sokkal jobban fáj, mintha hajlandóak volnának egy búcsúra.

Én is túl vagyok jópár hallgatásos/eltűnéses kapcsolaton, oda-vissza, minden kombinációban. A konkrét, leírt esetekben, meg egyébként is lehet az ilyennek oka az egyszerű (és a korszellemnek teljesen megfelelő) ignorancia ill. önzés. Én már látom, hogy ez a dolog halott, minimalizálom hát a saját káromat, törlöm az agyamból az ügyet és vissza se nézek - mindegy mibe kerül ez a másiknak.

De ez nem az egyetlen lehetséges motiváció. A kikosarazás sem egyszerű ügy. Nagyon is empatikus okai is lehetnek annak, ha valaki ettől húzódozik. Kosraztak már ki titeket? Ha igen, akkor tudjátok hogy ez alapvetően sohasem esik jól (furcsa is lenne máshogy). Akkor hát nyilván a másiknak sem fog jól esni, ha én kosarazom ki őt. Oda kellene állni, és megtalálni a megfelelő szavakat, leginkább úgy, hogy senkinek se fájjon. Meg kellene mondani, hogy... mit is? Hogy a másiknak ferde a foga, vagy a homloka egy régről utált emberére emlékeztet, hogy aranyos, de buta, hogy kövér, hogy túl hangosan beszél, hogy te még nem akarsz gyereket, félsz az összeköltözéstől, hogy nem pattognak a szikrák kettőtök között, és ha eddig nem pattogtak, hát ezután sem fognak, hogy túl szegény, túl gazdag, túl szerény vagy túl felvágós, túl művelt, túl műveletlen, túl katolikus, túlságosan zsidó vagy túlságosan ateista, de mindenképpen valamilyen módon túl-, nem is beszélve az ízléséről, ami ugye tök más mint a tied, és egyébként sincs jó szaga, és, és, és. A legegyszerűbb esetben csak azt kellene megmondani, hogy te sem tudod hogy mi van, de valami nem stimmel, "nem illetek össze". Bármit mondasz, az kikosarazás. Az indokaid lehetnek egyszerűek vagy bonyolultak, kifinomultak vagy primitívek, odavetheted három szóban vagy magyarázhatod három órán keresztül, az még mindig kikosarazás. A másik pont azt fogja érteni alatta, amit te is értesz alatta, hogy ő nem elég jó neked. Általánosan, ő nem elég jó. Pont. Ez kurvára fáj, csak néha úgy teszünk, mintha jó képet tudnánk vágni ehhez, de persze nem.

A történet itt nem ér feltétlenül véget. A kikosarazott habitusától függően sok érdekes dolgot hallhatsz cserébe te is. Legjobb esetben (hahaha, legjobb??) a másik többé-kevésbé elszontyolodva, lelombozva, letörve-lesújtva távozik, adott esetben sírdogál egy kicsit (na nem pont előtted, de azért később talán mégis), de előtte még jól beleég a retinádba az arckifejezése, ami a mondandódat megelőzően még olyan szánnivalóan naív optimizmust sugárzott. (Persze ki nem szarja le, ha történetesen szociopata vagy? Akkor még jól is esik, gondolom.) De elmondhatja cserébe, hogy te is mennyire egy utálatos alak vagy, hogy ekkora seggel minek vágsz fel, a cipőd sarka is le van taposva, a szemüveged olcsó bazári vacak, és te vágsz fel a műveltségedre? Néha elmehetnél kozmetikushoz, az úszógumid meg a sírig veled lesz, a kezed meg kacska. De lehet hogy szó sem lesz ilyesmiről, nem fognak bántani, csak rákérdeznek remegő hangon erre-arra, hogy mi is pontosan a probléma, kérlelhetnek hogy várj még ezzel, hiszen meg sem ismerted őt rendesen, hogy nem úgy van, rosszul látod, csak hagyd őt kibontakozni, stb.

Az elutasítás mindenképpen szar ügy, empatikus emberek között. Mindegy is majdnem, hogy a mondatokat te mondod, vagy neked mondják. Ezért hát van, aki halogat. Aki gyűjti a bátorságot. Keresi a szavakat. Szorong, hogy mi lesz ebből, húzza az időt. Közben a mit sem sejtő másik telefonál, sms-t küld, emailezik, nyomul minden vonalon. Pokol az élet. Most már három emailt nem válaszoltál meg, most már ötöt, és ott van még 18 sms is, Skype-ot már nem indítasz, hogy magyarázod meg hogy hova tűntél 24 órára? Két napra, négyre, tizennégyre?

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.01.08. 19:33:01

34? René Russo ténlyeg? E-mailben elküldöd a telefonsztámod?

Lili Marleen 2008.01.08. 20:40:10

mijazhogy!
meg ferrarim is van es epp most valasztottak meg az MTA-ba orokos tagnak!

Invictus 2008.01.08. 20:55:22

Hát lehet hogy vannak értelmes emberek is a chat.hu-n, de szerintem nagyon gáz hely, kb. privi.hu színvonal. Plusz tele van aberráltakkal.
A gyalogló azért kicsit normálisabb, a legjobb volt a trefort, csak 1 éve már nem a régi.

Lili Marleen 2008.01.08. 21:06:28

Villamrandit kiprobalta valaki?
Na az lehet meg egy erdekes baleset..:)

viktor134 2008.01.08. 21:35:33

hű, nagy itt a zúgolódás. pedig net az analfabéták , illetve azt nem használók kivételével reprezentálj a teljes trásadalmat. csak itt a ki kuka kint, meg mer szólalni. olyan is lesz.

89 -óta volt pár szaksz, amikor fel- felléptem chatre, és az elterjedttséggel bizony jön a salak is.

alapvetően 4 típust lehet megtalálni a nete:
-lelki sérült
-testi sérült
-időhiányos
-időtúltengéses

A lelki sérült kitaált magának egy világot, és a szerint él, ami azonban lehet nem működőképes.
Ide sorolhatók, akik csak kacpsolatban tudják magukat definiálni, nem érzik magukat anélkül embernek. Ide sorolhatók még az előző kapcsolatot le nem vagy részben le nem zárt emberkék.

A testi sérült az aki dagadt, pattanásos, úszógumis, konkáv izomzatú, stb. Ők azok, akik nem képesek tenni a saját, és általuk is felismert gyenge pontjaik ellen semmit, a végén könnyen becsúsznak az előző halmazban, és jön a sírás, hogy senkinek nem kellek mert dagat vagyok.

Időtúltengéses.
Aki aztán nagyon ráér, egyetemista, tini ribancok és stricik egyaránt. Egésznap ott lebzselnek, rohadt sok ismerősuük van ott, és valahol mindig a felhozatalra csimpszkodnak, ide mennek, oda mennek, tk. saját szórakoztatásukat várják, mert unatkoznak.

Időhiányos.
Ezek talán a legnormálisabbak, bár arra is kell egy difi, hogy vki munkával bassza el mindig az idejét.

Egyébként pedig használható a net ismerkedésre, széles körre, tehát a partiba vágástól a komoly kapcsolatig, csak megfelelő alanyt kell találni.

Rohadt sok jel van, amibőlehet olvasni a személyiségben már előre:
-ka -ke a reggelt névben: túlsúly
-nincs teljesalakos fotó: túlsúly, félláb, ...
-közeli fotó homályos : pattanásos arc
-sok külföldi fotó : ha lány akkor szeret utazni, jellemzően utaztatni magát, (vigyázz mert egy évben azt nem mindig lehet, tehát közben a tvt is fogja bömböltetni), ha fiú felvágás
-partifotó : drogos partiribanc/strici
(ha valaki társat keres, ugyan ne már egy partifotóját rakja fel, amikor vödör mésszel van leöntve)
-autóval fotózott
sekélyes gondolatvilágra utal, a lányok biztos tudják mit jelent az autóméret, és ugy egyéb dolgok
-nem írt adatlapon semmit magáról
nem is akar ismerkedni, csak alibi, vagy pedig csak egy csinos srácot keres képek alapján amgának, hátha később még megfogja
-adatlapon hellokitty, vok, meg a rasztsáokat bírom, meg ilyenek : kiforratlan személyiség
-lány, és csak jól seggbe szeretné és azt is sokszor :) :
kamu, kérnek majd a srácok akik mögötte vannak feltöltő kódot tőled, hogy le tudjátok dumálni a seggbefütyköst, és aztán azzal telefonálnka egy jó ideig.

De a legfontosabb szerintm a megfelelő önértékelés. Ha magadban is bolgod vagy, akkor mással is az leszel, ha nem, mástól sem kapod el a boldogságot.

Pl:
Lehet kicsi a melle egy lánynak, de ha ezt kell hallgatnom mindig, meg fogok bele őrülni. Ha együtt vagyok vele akkor nekem az kell, nem egy óriási.
Azzal egyébként sem lehet ellőni a szoba sarkába a kenyérgalacsint. :)

Highway 2008.01.08. 21:35:37

Sziasztok!
Szép kis vita alakult ki itt az elmúlt két levél alapján. Jó magam a következőket fűzném hozzá:
Gratulálok mindekinek aki már megtaláta élete párját (bárhol is történt), és hosszú boldog, szerelmes éveket kívánok nekik. Komolyan, és nem ércelődés volt. :)
Valamint: Nagyon kérek mindenkit ne ítélje el azokat akik a neten próbálnak meg párt találni. Az én koromban a legtöbb nő és férfi már foglalt. És mivel nincs ránk írva, nem könnyű a függetleneket megtalálni. Főleg, ha kicsi a baráti kör, és a munka kiteszi időnk nagy részét. És kevés olyan független férfi van, aki ha egyedül van oda mer menni egy szimpatikus hölgyhöz(kávézóban, buszon, utcán stb.), és szóba elegyedik vele, felvállal egy visszautasítást, ne adj isten egy kemény elhajtást. A neten hasonlóak vannak. Jó persze valószinű kisebb százalék szeretne tartós kapcsolatot, és nagyobb csak kalandozik, de ezeket tényleg ki lehet szűrni. És ha időnként valaki mégis átcsúszik, hát abból is tanultunk. :)
És nem azért keresünk (legalább is én), mert nem tudunk pár hónapig egyedül maradni, hanem mert tudjuk, hogy időbe telik megtalálni az igazit. Nem az a cél, hogy 2 héten belül megszerelmesedjek, és minél hamarabb feleség lehessek. Én csak egy olyan társat szeretnék találni, akit lassan megtudok ismerni (hagyja magát!), tudunk progikat csinálni, és látunk esélyt a közös jövőre (természetesen nem 2 hét vagy 1 hónap alatt). Azt gondolom: én terveim szerint teljesen egészségesen képzelem el a reménybelo kapcsolatomat. Nem rátelepedve, és nem szimbiózisban az első pillanattól. És sztem van még ezzel így más is. De erre valahogy a reglapok nem térnek ki... mondjuk linkelni itt is lehetne. :)

Highway 2008.01.08. 21:43:06

Ja, és még szerettem volna a visszautasításhoz is hozzászólni:
Nem azt várja az ember, hogy azt vágják hozzá, hogy szőrős a karja, pattanásos az arca, büdös a lehellete. Elég lenne annyi is: Neharagudj, de nem hiszem, hogy működne köztünk a dolog. Vagy: Sajnálom, de nem szeretnék többet találkozni... stb. Egyetértek Line24 felvezetőjével. Az ilyen visszautasítást sokkal könnyebb feldolgozni, mint napokig jelre várni.

Gonoszfóka 2008.01.08. 22:28:05

Highway...sok iagzság van abban, amit írsz. De.
Nekem pl. elég nagy a baráti köröm, más kérdés, hogy ezeket a jórészt iskolai barátságokat a távolság miatt kissé nehéz ápolni (van olyan osztálytársam, aki Svájcban, van, aki Dániában él).Buszon, vonaton ismerkedtem már, bár nem én kezdeményeztem :-)
2 hónapnak-fél évnek valóban nincs értelme, ezt én is írtam...nekem nem lesz jobb egy ilyen rövid kapcsolattól, a másik félnek pláne. Ha meg látom, hogy csak erre volna esély, akkor inkább hagyjuk...
Nekem pl. a munka és a falusi életmód miatt körülményes a párkeresés. De nem sürgetem. Jah, reglapok: egy ilyesmi oldalra beregisztráltam magam, és egy elég konkrét bemutatkozást írtam, na jó, nem olyan, hogy az illető legyen 170 magas, hosszú sötét hajú, és szeresse a citromos teát :-) Lehet hogy emiatt (és az ebből adódó erős személyiségem miatt), de túl népszerű nem voltam: megtalált 2 lány, egy telefonkártyát akart volna kunyizni, a másik a barátnőjének szánt volna...
Viktor 134-el egyetértek: "Ha magadban is boldog vagy, akkor mással is az leszel, ha nem, mástól sem kapod el a boldogságot. " Elfogadom magam, úgy, ahogy vagyok, hibáimmal, erényeimmel együtt.

viktor134 2008.01.08. 22:34:45

gonoszfóka:
a telefonkárty akunyizós az sima csaló, és gyakran nem lány

Gonoszfóka 2008.01.09. 08:03:56

Viktor134: ezzel tisztában voltam :-)
Chates tapasztalat: kér a hölgyemény kártyakódot, cserébe szex, stb stb. Szóval vannak efféle emberkék. Mondjuk volt olyan is, hogy azt mondtam próbából, OK, viszem a kártyát, és személyesen adom át...rögtön befejezte a beszélgetést. Vajh miért? :-DD

Maridia boi 2008.01.09. 09:00:45

Sziasztok !

Én bár alapjában jobban szeretem az élőben ismerkedést, az internet sem feltétlenül rossz, főleg az első kapcsolatfelvételre tartom jónak és arra hogy olyan embereket is meg lehet ismerni akikkel egyébként az ember soha sem találkozna. Több ismerősöm ott ismerte meg férjét, feleségét, én pedig az eddigi 4 lányból aki volt az életemben 3-at interneten ismertem meg. Ugyanakkor az is igaz hogy a legboldogabb eddigi kapcsolatom pont az volt ami nem internetes volt, és valóban sok a lelki sérült és problémás nő a netes társkeresőkön.
Mivel jellemzően sokkal több lány mint fiú van, ezért a lányok sok levelet kapnak és válogatnak, fiúként legtöbb alkalommal már az első levelemre se kaptam választ. Néha pedig olyat hogy jobb lett volna ha nem is válaszol a hölgy.8)
Én még azt figyeltem meg hogy az elmúlt évtized alatt kicsit lepukkant az egész internetes társkeresés. Amikor régen ez bejött sokkal több normális hidetés volt, manapság találkoztam több olyan lány hirdetésével akiket régen ilyen stílussal nem engedtek volna fel a moderátorok ezekre az oldalakra. Maguk az oldalak is változtak, most több oldal van több fajta szolgáltatással, de némelyik már fizetős is lett és pénzorientált ami szerintem rontja az egész hangulatát, én legalábbis rögtön elhúzom a csíkot egy olyan oldalról ami fizetős lesz.
Egyetértek azzal hogy aki egyedül is boldog, az tud igazából mással is boldog lenni. Viszont egy megszakadt igazán boldog kapcsolat nagyon boldogtalanná tudja tenni az embert.

További szép napot !

Lui_78 2008.01.09. 09:27:18

Üdv,
Most hallottam, hogy 2050 környékére készen lesz a valósághű sexrobot. Kezdetnek nem rossz:)
süti beállítások módosítása