Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

Olvasói levél - Kudarcos randijaim (Sagittar)

2008.03.29. 09:00 Line24

Sagittar visszatért a porondra és elmesél egy nem igazából eredményes randit:

Húszas évei végén járó, bölcsészlány a társkeresőn. Egy igényesnek vélt magazin társkeresőjén találtam rá. Írtam neki, válaszolt...
Teljesen átlagos levéllel kerestem meg. Csak pár szenvtelen, tényszerű sort írtam. Akkoriban még nem rendelkeztem jól megkomponált sablonlevéllel és azzal a rutinnal sem mint mostanában, hogy egy bélyeg méretű, kis fotó alapján nem érdemes megreszkírozni egy randit. A kép nem volt túl meggyőző, de akkoriban gyenge volt a felhozatal és beértem annyival, hogy szimpatikusnak tűnt. Az alakjára csak az adatlapján lévő számadatok alapján tudtam következtetni, a képen csak az arca volt látható. Utólag átgondolva, olyan képet tett fel magáról, ami alapján nem tudtam behatárolni, hogy hogyan is nézhet ki, sőt simán elsétáltam volna mellette az utcán. Tanács: csak olyanokkal randizzatok, aki fotón(kon) megmutatja magát legalább annyira kivehetően, hogy a randin megismered és ne kelljen rákérdezni, hogy te vagy az?

Pár levelet váltottunk a randi előtt. Megkérdeztem hogy mivel foglalkozik. Jött is a letolás, hogy elolvashattam volna részletesebben az adatlapját. Jogos volt, de nem szeretek adatlapokat olvasni, mert az idézetekből, öntömjénező dicshimnuszokból, közhelyekből elegem volt. Nagy kegyesen túllépett az első konfliktusunkon és jött egy levél telis-tele kérdésekkel. A rengeteg kérdése egy írásos mélyinterjú érzését keltette bennem. Korrektül megválaszoltam mindet, másnap ő is írt. A  válaszaim kielemzése után azt írta, hogy szerinte nem egymást keressük. Úgy éreztem magam, mint egy diák, aki megkapta az egyest a tesztlap kitöltése után, de jelen esetben az osztályzat meg is lett indokolva.
Őszintén válaszoltam rá, hogy mivel foglalkozom, milyen iskolákat végeztem el, hogy szoktam tölteni a szabadidőmet...stb..stb.. Teljesen szerény, mindenféle hivalkodástól, nagyképűségtől mentes válaszokat adtam, de ő mégis megmakacsolta magát és kialakitotta azt a szilárd álláspontot, miszerint ő "túl kevés hozzám". Úgy ítélte meg, hogy nem lenne méltó partnerem, nem tudnék vele megjelenni. Félt, hogy nincsenek olyan ruhái, melyek az én és társaságom igényeit ki tudnák elégíteni. Hiába mondtam neki, hogy felőlem jöhet az első randinkra egy shortban és pólóban, képtelen voltam meggyőzni arról, hogy ő "nem kevés", sőt a legkevésbé sem érdekel, hogy a barátaim, "társaságom" tagjai közül kinek mi a véleménye róla. Mondta, hogy meg szeretne spórolni magának egy kudarcot, de hozzátette kisvártatva, hogy azért megismerkedhetünk, mert helyesnek tűnök. Igy igazodjatok ki a nőkön!
Már kevésbé lelkesen ugyan, de elmentem a megbeszélt randira.

Egy áruház előtt találkoztunk. Úgy emlékszem, kellemes idő volt. 10-15 perccel hamarabb ott voltam. Nézelődtem,  - szkenneltem az embereket egyenként mint Arnold a Guns híres klipjében, hogy ki lehet az áldozat -, de a netes fotó semmiféle támpontot nem adott. Minden helyes lánynál reménykedni kezdtem, hogy na, talán ő fog odalépni hozzám, vele van randim, de hiába...
Hamarosan a távolban felfedeztem egy lányt, aki határozottan elindult felém. Ahogy közeledett úgy lettem benne egyre biztosabb, hogy újabb fölösleges utat tettem meg, de ahogy odaért és odahajolt a kötelező pusziért, már éreztem azt is, hogy a kozmetikumokat nem pazarolja magára. Konkrétan: zsíros hajszag és enyhe izzadtságszag csapta meg az orrom. Parfüm vagy dezodor illata még nyomokban sem volt felfedezhető a közelében. Egyedül a zsír és enyhe izzadtságszag az, amit detektálni tudtam. Gondoltam, sebaj, ha hajat mosott volna tegnap, akkor sem tetszene, pusziból meg úgyis ez volt  az utolsó, a jövőben nem fog érinteni a személyi higénéje.
Alak: Melleinek hiánya az, ami egyből feltűnt és pár másodperc elemzés után világossá vált, hogy nem a ruha szabása rejti a cicijeit el, hanem eleve nincs melle. Mellbőség tehát nulla 0 cm. Próbáltam valami pozitivumot, kapaszkodót találni benne. Az alakjában nem sikerült. Aránytalanul nagy fenék, rövid lábak, semmi nőiesség. Stílus: Sajnos szó szerint vette az 500 forintos ruhára vonatkozó bátorításomat és se öltözékben, se ápoltságban nem próbált javítani az összképen. Az arc: Semleges. Az arca nem volt csúnya, de szép se volt. Unalmas, sótlan, érdektelen. Olyan arc, amiben nincs semmi egyéni, érdekes, de csúnyának sem mondható. Teljesen szürke, hétköznapi. Kisugárzás: nincs.

(Én úgy gondolom, hogy nem születhet mindenki bombanőnek, de a mai világban igenis törekednünk kell arra, hogy a maximumot hozzuk ki magunkból. Ez nem pénzkérdés. Legszívesebben elmondtam volna neki, hogy turkálóban is vehetne izléses, nőies ruhát, létezik olcsó sampon, melyet használhatná legalább hetente egyszer, emellett a dezodorok sem elérhetetlen árúak. Testmozgás: Szerintem pár kör a Margitszigeten teljesen ingyenes és a nagy fenekét levitte volna egy kicsit...)
Nem tudtam mit tegyek. Szivem szerint valami gyenge kifogás kiséretében leléptem volna, de nem akartam bunkó lenni, ezért gondoltam, hogy az előre kitervelt programot végignyögöm vele.
A mai napig nem nagyon volt olyan vakrandim, amit
megszakitottam  volna az első pár percben, a kötelező belülősdit többnyire végigcsinálom.
Mivel kellemes volt az idő, invitáltam, hogy menjünk fel a Szemlőhegyi-barlanghoz és igyunk meg valamit, beszélgessünk. Elindultam a parkoló felé és jeleztem, hogy jöjjön utánam.  Egy félénk kérdést intézett hozzám: "Nem mehetnénk busszal? " Azonnal rávágtam a választ, hogy "Csak akkor utazom BKV-vel, ha részeg vagy másnapos vagyok." Levágta, hogy az egyetlen alternatívája a randink folytatásának az, ha beszáll az autóba. Előre engedtem, beült. Rácsuktam az ajtót és megfordult a fejemben, hogy az ölébe dobom a slusszkulcsot (mint ahogy a boxoló bedobja a törölközőt a meccsen) és kifutok a küzdőtérről, de megint nyert az "úri" énem és beültem mellé.

Elindultunk. Gondoltam, hogyha kapcsolat nem is lesz belőle, el kell tölteni a kötelező időt és egy jó kis beszélgetés segíthet. De nem! Néma csend. Vártam, hogy mikor fog kérdezni, de nem csend. Csak a motor brummogása és a város hétköznapi moraja hallatszott.
Megmakacsoltam magam és gondoltam, hogy most  addig nem fogok kérdezni, amig meg nem szólal. A stratégia nem vált be, ült kukán mellettem, de elszórakoztattam magam egy-két megjegyzéssel mint pl., hogy szörnyű ez a dugó, próbálva oldani a már számomra is kínos csendet. Erre kaptam egy-két unott, semleges választ, hümmögés, bólogatást... Majd az egyik piros lámpánál jött a "kedvenc", részemről olyannyira utált női kijelentés:
- Szólj, ha menjek haza!
Meglepett, mert habár gyakori kérdés ez csúnyább, gyámoltalan vagy önbizalomhiányos hölgyek szájából, de ők már eleve ezzel szoktak nyitni. Igy a randi közepe felé már szokatlan volt ez az aranyköpés.  Itt álljunk meg egy pillanatra! Lányok! Könyörgöm! Ha ismerkedtek a neten és találkozásra kerül sor, még véletlenül se kezdjetek így. Volt nem egy olyan talim, ahol a lány első mondata egy kérdés volt, hogy "már menjek is, ugye?" (Vagy volt egy lány, akit autóval vettem fel a belvárosban és mielőtt beült volna, rákérdezett, hogy "azért még beüljek?")  Ezt felejtsétek el! Egyáltalán nem jópofa vagy hatásos. Ez még olyan esetben is elvenné a pasik kedvét a randitól, ha a lány amúgy szimpatikus lenne.
Udvariasan válaszoltam neki, hogy eszébe se jusson ilyen butaság. Kihagytam a ziccert. Hogy nézett volna ki, ha azt válaszolom neki a piros lámpánál állva:
- De, most itt azonnal szállj ki!

Rövid autózás után felértünk a barlanghoz, besétáltunk a kávézóhoz.
Kiültünk egy szerény, de kedves kis helyre a barlang mellett. Kivül foglaltunk helyet. Kicsit feloldódott, megnyílt és nem mondom, hogy olajozottan folyt volna a beszélgetés, de legalább gyorsabban elszállt az általam 30 percesre redukált találkozó. Már az ital megérkezése előtt leszögeztem, hogy sajnos rohannom kell egy tárgyalásra és meg kell szakítanom ezt a délutánt, de felajánlottam neki, hogy visszaviszem az áruházhoz.
Visszafelé feszengtem, mert tudtam, hogy tartozom még egy kínos elutasító válasszal. Gondolkodtam, hogy hogyan és mikor mondjam el a kötelező mondatot. Közben felmerült  az is, hogy van e értelme elmondani, hogy mit gondolok, hisz nem kérdezte és lehet, hogy neki se jövök be igazán.
Mikor már csak pár percre voltunk a "végállomástól", rákérdezett, hogy van e kedvem még találkozni. Megragadva a kérdés nyújtotta lehetőséget, egyértelműen közöltem vele, hogy nem szeretném folytatni, de kívánok neki sok sikert az ismerkedéshez. Megérkeztünk, egy pillanatra megálltam a buszmegállóban és búcsút intettünk egymásnak. (Puszit, zsírszagot ezennel sikerült megúsznom)
Bekanyarodhattam volna a parkolóba, hagyhattam volna időt a búcsúzkodásra, de a legjobb megoldás a buszmegálló volt, mert itt nem volt idő várakozni. Megálltam és rögtön távoznia kellett.

Megkönnyebbültem. Túl voltam az egészen. Vegyes érzéseim voltak. Mint nő tudtam, hogy teljesen semleges, viszont haragudni se tudtam rá és negativ érzéseket sem váltott ki belőlem. Abszolút semleges volt, ami talán a legrosszabb. Legalább lett volna valami nagyon idegesítő beszólása, lett volna valami durva jellemhibája, mert akkor legalább utólag nevettem volna a saját kis kudarcomon, pechemen, szerencsétlenségemen és most is érdekesebb postot írhattam volna róla, de nem! Se íze, se bűze. Mint a sótlan húsleves, az olcsó sör. Fogyasztható, de minek?

Az ismerkedéseimet külön korszakokra tudnám bontani aszerint, hogy akkortájt milyen randijaim voltak. Előfordult, hogy szinte csak rettenetes élmények értek zsinórban, máskor helyes lányokkal hozott össze a véletlen többször is egymás után, de amikor ezzel a lánnyal találkoztam, akkor pont az egyik legrosszabb sorozatomat éltem és kezdett már nagyon elegem lenni.

Mivel is zárhatnám ezt a postot? Úgy gondolom, hogy a virtuális társkeresés olyan, mint egy végeláthatatlan séta egy hosszú, unalmas úton a sivatagban, ahol minden kilóméterkő egy randi. Minden megtett útszakasz legvalószinűbben egy újabb hasonlóan unalmas kilóméterkőhöz vezet el és úgy kell tovább menned, tovább folytatni az utad, hogy egyre fáradtabb, szomjasabb, erőtlenebb vagy. De mész tovább, mert bízol benne, hogy valahol találsz egy oázist, ahol megpihenhetsz.

A negatív megközelítéssel nem akarom a kedveteket szegni. Megéri kitartóan gyalogolni, hisz a nagy számok törvénye alapján úgyis eljön az oázis, csak ne hagyjátok, hogy az unalmas, egyhangú táj, a szárazság idő előtt elvegye a kedveteket! Mert szinte biztos vagyok benne, hogy - a szerencsés kivételtől eltekintve - hosszú utat kell bejárni, míg ráleltek az igazira!

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr58398618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nitro1 2008.03.29. 16:50:47

Nagy számok törvénye, haha. Egy városban még be is jöhet. De amikor mondjuk vidéken laksz, akkor mi a helyzet? Budapest ilyen szempontból maga a Kánaán. Annyi fővárosi netes társkereső ember van, hogy a sokezer megfelelőből biztos találsz egyet... Sosem akartam a fővárosban lakni, de szerintem ez az egyetlen előnye.

janomano 2008.03.30. 23:14:56

"Alak: Melleinek hiánya az, ami egyből feltűnt és pár másodperc elemzés után világossá vált, hogy nem a ruha szabása rejti a cicijeit el, hanem eleve nincs melle."

Sagcsi: neked mekkora a faszod!?
Hamár a másodlagos nemi jellegeknél tartunk...

Ja és, ha nem volt szimpi, minek vitted el a francba?
Ott nem lett volna elég megmondani?

Megint egy kamu. De, ha nem az csak neked rosszabb.

janomano 2008.03.31. 17:11:05

Mivel kaptam Sagcsitól egy szívhez szóló mélt,
itt válaszolnék rá:

"figyelj!"

Nem, öcskös, te figyelj!
Mondták már neked, hogy nem illik kéretlen méleket
küldözgetni? Nem azért írtam le a címem, hogy veled levelezzek, mert ahhoz annyi kedvem van, mint tehénnek a karkörzéshez.

"Amiért írok: Idegesít ez a hozzáállás, idegesít, ahogy reagálsz."

Engem meg ez a mellezés idegesít! Akkor 1-1 nem? :-)
Nektek a nők mind lomposak, kövérek, zsíros hajúak, hülyék.
Aztán hipp-hopp jön a rittyentett "nataliportmen", az igazi, a szuper,
csak éppen pénzt kér az első randin. Erre az ici-pici dologra
3-4-szeri rákérdezésemre is kuss volt. És most is az van.
Nem akarod és nem is tudod ezt sajna kimagyarázni.

"Légyszives próbálj visszatérni ezen "minőséghez""

Olyat kommentelek, amilyet akarok és érzek.
Válaszolj arra, hogy hogy tudsz egy olyan nővel együtt lenni a
szerelem illúziójával(!), aki le akar(t) venni!? Figyelmesen várok!

Ha nyilvánosan megméreted magad, akkor vállalnod kell a
rizikót, hogy könnyűnek találtatsz. Számomra könnyebbnek, mint egy bagolyfing.

fehérholló 2008.03.31. 20:57:58

Sagittar- ha a stílusról beszélünk idézet Tőled:
02.27.A külön honlap megnyitása már nagy feladat, így eleve megszűrtem azokat a balf*szokat, akik képtelenek voltak erre a feladatra."

2006-ban, Én is még egy ekkora balf.sz voltam, köszönöm.

janaomano kommentje teljesen korrekt, eddig azért nem is kommenteltem, mert kb. ugyanazt írtam volna.

Van egy mondás:
Aki kurvának áll, ne csodálkozzon, ha megb.sszák.

fehérholló 2008.03.31. 21:04:26

Ne legyen félreérthető, ezen post kommentjéről beszélek. Máshol megtalálható az enyém is.

Sagittar 2008.04.01. 15:43:41

Komoly érzéked van rá, hogy olyan sorokat, szavakat ragadj ki a levelemből, melyből úgy tűnhet a nyilvánosság számára, hogy bunkó hangvételű sorokat írtam neked. Hatalmas ferdítés, hogy a "figyelj!" szót ragadtad ki, azt a látszatot keltve, mintha privátban lehordtalak volna.

Ahelyett hogy hálás lennél és gesztusként értékelnéd, hogy normális stílusban kerestelek meg privátban a mocskolódó hozzászólásaid után, még neked áll feljebb. Ahelyett, hogy meglepődnél és mély hallgatásba burkolóznál szégyenedben, vered a
melled. Ez nagyon szomorú.

Minden emberi, békítő szándékom veled szemben kudarcot vallott. Én a magam részéről ezt a vitát, beszélgetést lezártnak tekintem.

Az általad felvetett dolgokra nem áll módomban reagálni azokután, ahogy reagáltál a privát levelemre.

Őszintén sajnálom!

És remélem holnap a filmkritikusokat fogod letámadni, hogy hogyan merészeltek kritikát megfogalmazni olyan alkotásokról, melyeket hónapokig forgatott nagy lelkesen, sok munkát beleölve egy többszáz fős, lelkes csapat.

Addig is én fenntartom magamnak a jogot, hogy a magam módján kritizáljak nekem nem tetsző lányokat. A krtikám stílusa nem tetszik? Tekintsd apró morzsáknak, melyeket azért szórok el, hogy az olyanoknak, mint te, legyen min rágódniuk, az amúgy unalmas napjaikon.:)

u.i.:"nataliportmen". Ő kicsoda? :)

janomano 2008.04.01. 19:53:02

Nnnaa (kézdörzsölés) akkor tekintsük már át picit a dolgokat:

Igazából azért idéztem csak ennyit a leveledből, mert elég semmitmondó. Ettől meg akartam kímélni az olvasókat, de ha gondolod, bekopizhatom az egészet.

Jókora idézetek tőlem, utánna dicsérő, vagy dorgáló megjegyzések.

De egy kis kronológia:
Sagittar és az igazi c. postodra több ízben feltettem a kérdést, hogy ez az összejövés hogy?
Egyszerűen kiváncsi voltam, hogy hogyan intézik az
emberek az ilyenfajta ügyeket a te "köreidben". (már, ha létezik ez az egész)
Tegnapi magánleveledben is idézed:

az én régi kommentem:
"Gyakorlatilag felkínálta magát neked pénzért!?
:-o
Most meg dúl a lamúr...

Itt érzek egy "kis" ellentmondást:
Okos, aranyos, intelligens, akkor hogy a
fenébe fordulhat meg a kis fejecskéjében ekkora otrombaság?

Hát, te tudod...
Nekem azért a kisördög állandóan ott kaparászna a
fejemben."

válaszod a tegnapi levélben:
"Légyszives próbálj visszatérni ezen "minőséghez", ami a hozzászólásaidat illeti, hisz ezeknek örülök, ezeknek van értelme."

DE, MÉG MOST SEM MONDTÁL SEMMIT KONKRÉTAT!
Soha nem válaszoltál az ezt érintő, többszöri kérdéseimre. Ezután már nem tudtam, csak arra gondolni, hogy ez az egész csak fikció. Ezzel azt hiszem nem voltam egyedül, talán még 4-5 ilyen kommentelő volt.

Ez volt az egyik "mocskolódásom".

A másik:
"Addig is én fenntartom magamnak a jogot, hogy a magam módján kritizáljak nekem nem tetsző lányokat."
Na látod! Én pedig fenntartom a jogot, hogy hasonlóan szóljak vissza neked! :-) De, az már nem tetszik, ugye?

"Tekintsd apró morzsáknak, melyeket azért szórok el"

Hehehe... Asszem a Jancsi és Juliskában szórnak morzsákat. Igazi freudi elszólás, gratula! :-)

"Az általad felvetett dolgokra nem áll módomban reagálni azokután, ahogy reagáltál a privát levelemre."

De könyörgöm: soha nem is reagáltál!!! :-DDD
Azaz de: fellengzős, felsőbb erkölcsi magaslatról, általánosságban, nagy semmit.

"És remélem holnap a filmkritikusokat fogod letámadni"
Szereptévesztés: itt te vagy a film, amit vetítenek és a kommentelők a kritikusok. Sajna.

Én nem haragszom rád. Nem is ismerlek.
Általában némi provokációra van válasz.
Akció-reakció. De belőled nem jön ki semmilyen output.
Csak semmitmondó szövegek.

Még egy "mocskolódás":
Az első randitokon úgy kb. mennyire gondolt a lány havonta 50-es, 100-as, több? Beszéltetek erről utánna?
Én tényleg kiváncsi vagyok!
Persze erre sem lesz válasz.
Csak egy a probléma: Te írtad le a postodban, hogy ez történt és ez ellen már nem nagyon lehet mit tenni!

Végül már csak egyvalami (idézet szintén tőled):
"Nekem sikerült ,de éveket szenvedtem, kiváncsi lennék, hogy Line24en és rajtam kivül hány ilyen elvakult őrült van, aki éveken át képes randizgatni és ezáltal tapasztalatot gyűjteni és nem feladni még a 100. szar randi után sem?"

Hááát (fejvakarás) 100 szar randi (már ha képletesen is)... :-o
Itt megint valami olyasmit érzek, hogy nem az én készülékemben van a hiba. Én biztos, hogy még hússzor sem randiztam, az is régen volt már, de sok csinos, okos, kedves lányt ismertem meg. De ez biztos azért van, mert igénytelen, arrogáns, unintelligens, szar ember vagyok! :-)))

Sagittar 2008.04.02. 11:22:18

Nem hiszem el, hogy így indítom a napot, hogy veled levelezek.....
Ezekszerint tényleg megőrültem, de válaszolok. Bár nem miattad teszem, csak úgy gondolom, hogy a blog előnyére válhat, ha "beszélgetünk" és talán kicsit sikerül rád hatnom. Megváltoztatni úgyse tudlak.

Azt mondod, hogy nem vagy mocskolódó, kötekedő ?

Pár szösszenet tőled:)

A mocskolódás nem az, amiket te idézeltél a saját repertoárodból, hanem az, hogy a nemi szervem méretére utaltál pl. primitív módon. De ez csak egy példa. Szerinted ez kultúrált megnyilvánulás volt?

" Sagcsi: neked mekkora a faszod!? "

Elemezzem ezt? Inkább nem.

"Ja és, ha nem volt szimpi, minek vitted el a francba? Ott nem lett volna elég megmondani?"
Mert ha te is randiztál volna "a neten", akkor tudnád, hogy nem olyan egyszerű megmondani és ha a másik fél emberileg nem unszimpatikus, akkor még nehezebb. Bár látva a stílusod, neked biztos izomból megy a lepattintás.

Valld be, hogy a virtualitás maszkját magadra öltve kéjes örömöt okozott neked, hogy beszólhatsz, oly módon, ahogy a valóságban nincs merszed, vagy lehetőséged megnyilvánulni. Nem vagy unintelligens. Neked ez játék, nyilván nem veszed komolyan az egészet, nem is az indulat vezérel, csupán "játszol". Még ott tartasz, hogy neked izgató, örömet okoz, ha jól beszólhatsz másoknak a monitor mögé elbújva.
Nekem már ez nem pálya és sose volt az. Számomra a neten (legyen szó akár ismerkedésről, akár blogról) az a nagyság, ha valaki kellően visszafogott, nem engedi el magát, tiszteli a másikat. Nem attól leszel "nagy" a virtuális térben, ha jól odamondogatsz, hanem attól, ha meg tudod állni a kisértést, hogy jól odaszólj. Tudod, harapós kutya ...ugatás....gondolom ismered a mondást, melynek a fordítottja is igaz.

Én nem haragszom rád, 18-20 évesen talán még nekem is örömöt okozott IRCen a közösbe beírni hülyeségeket, de én ezen már túl vagyok.

Tekintsd ezt a postot terápiának. Szembesülhetsz saját gyengeségeddel. Ha az itt kinyilvánított nagy hangból és bátorságból egy cseppet át tudnál ültetni a valós életedbe, sokkal nagyobb tekintélyed lenne mások és önmagad előtt is.

"Hááát (fejvakarás) 100 szar randi (már ha képletesen is)... :-o
Itt megint valami olyasmit érzek, hogy nem az én készülékemben van a hiba. Én biztos, hogy még hússzor sem randiztam, az is régen volt már, de sok csinos, okos, kedves lányt ismertem meg. De ez biztos azért van, mert igénytelen, arrogáns, unintelligens, szar ember vagyok! :-))) "

Ha 100 randit veszünk alapul (ami valóban csak képletes), nem azt jelenti, hogy mind rossz és eredménytelen volt. Remélem te is gondoltál rá, hogy az első sikeres randi (és esetleg kapcsolat) nem jelent feltétlenül családot, házasságot, gyermeket. Sőt, talán jobb is úgy, ha minél késöbb jön az igazi és ha kicsit is unalmassá válik egy kapcsolat, lépni kell. De nyilván ebbe megint bele fogsz kötni.

"Tekintsd apró morzsáknak, melyeket azért szórok el". Rosszul értelmezed. A "morzsa" a lány jellemzésének módjára utal.
Szándékosan írtam így!
De tényleg meg kell magyaráznom a fogalmazásmódom okait? A mórickás vicceket, gúnyt, irónikus megjegyzéseket, netán baráti körben elhangzó csipkelődéseket is el kell magyarázni neked? Szerintem rég rossz, ha az ember erre kényszerül. De ok, a kedvedért megteszem. Két fő ok, hogy miért írok úgy, ahogy. Egyrészt: A szemléletes, egyértelmű, netán indulatos leírás szélesebb körökhöz és sokkal érdekesebben, szemléletesebben juttathatja el a mondanivalót. Másrészt: Ha csak annyit írok, hogy "nem volt a hölgy külleme az izlésemnek megfelelő", az nem fejezi ki azt a csalódottságot, mérget, amit akkor éreztem, amikor a fotó és a valóság köszönőviszonyban sem volt és tudtam, hogy elrontottam a délutánomat.

Ha viszont te magad is ilyen stílust engedsz meg magadnak, miért zavar, hogy "csúnyán" írok egy lányról ? Elpityeredsz tőle, felzaklatja a lelked? :) Szerinted nem alapvető, hogy valaki ápoltan menjen el egy randira? Már bocsáss meg, de igenis gusztustalanság és igénytelenség, ha egy nő büdös. Ha én elmegyek egy randira és egy órán át csak készülődök, nem várhatom el ugyanezt a másiktól?
Ha színházba mész, nem azért öltözöl fel rendesen hogy megtiszteld a színészeket és a nézőtársaid?
Úristen! Miért kell ezt megmagyarázni? És mi ez az álszent mondat, hogy " Nektek a nők mind lomposak, kövérek, zsíros hajúak, hülyék."
Netán a feminista mozgalom elnökségi tagja vagy? Egy írásnak az a lényege, hogy az író indulatait, érzelmeit tükrözze. Szeretnél a lordok házának megfelelő, finomkodó stílusban kéne jellemeznem egy lányt? Nem hinném, hogy bárki számára érdekes és szemléletes lenne.

Visszatérve a páromra. Bár azt hittem már, hogy lezártuk.

Nem tudom milyen kérdéseket hagytam nyitva. Mert te nem fogalmaztál meg egy konkrét kérdést sem.
Arra vagy kiváncsi, miért randiztam vele a legelején?
Janó! Egyszerű ! Mindenkinek adni kell esélyt, hogy talán más, mint amit legelőször mutat. A páromnak is megadtam, sőt neked is megadom, azzal, hogy válaszolok és elolvaslak és nem intézem el egy apró legyintéssel, hogy "Janó úgyis ilyen, nincs értelme vele foglalkozni" . Ugyanúgy nem tettem a barátnőmmel sem. Ezt hívják nyitottságnak, érdeklődésnek az emberek iránt.

"DE, MÉG MOST SEM MONDTÁL SEMMIT KONKRÉTAT!
Soha nem válaszoltál az ezt érintő, többszöri kérdéseimre."
Hol az érdemi kérdés?
Netán ez?
Az első randitokon úgy kb. mennyire gondolt a lány havonta 50-es, 100-as, több? Beszéltetek erről utánna?
Ez nem érdemi kérdés.
Konkrét, kultúrált kérdésedre esetleg adnék választ, de ez csak piszkálódás. Vagy tévedek? Amit el akartam mondani, már elmondtam.

De a kedvedért, még két aprócska válasz. És utána lehet mégjobban utálni engem.

Válaszolj arra, hogy hogy tudsz egy olyan nővel együtt lenni a
szerelem illúziójával(!), aki le akar(t) venni!?

És kedves Janó, úgy tudok vele lenni, hogy a múltat lezártam és hétről-hétre, napról-napra újabb aprósággal bizonyít.

A másik kérdés, hogy logikátlan a viselkedése és az, hogy így megváltozott?

Tudom, hogy nem leszek népszerű ezzel a válasszal, de van annyi önbizalmam, hogy tudjam, hogy a párom megváltozásának oka: Én magam. A sármom és vonzerőmben hatott rá. Ennyi:)

Remélem kielégítettem a kiváncsiságod és minden kérdésedre kimerítő választ adtam. :)

És még mindig nem mondtad el, ki az a NatalieP:)

janomano 2008.04.02. 20:09:07

"" Sagcsi: neked mekkora a faszod!? ""

"Elemezzem ezt? Inkább nem."

Pedig megérne egy elemzést.
Ugyanis a csúsztatás iskolapéldája.
Ez a "faszozásom" ugyanis egy reakció volt a te megnyilvánulásodra, amikor is, ha még emlékszel rá, egy randidon megjelent lány fizikai tulajdonságait fumigáltad úgy, hogy az illető természetesen sem védekezni, sem reagálni nem tud.
Képzeld el, hogy igenis basztat, hogy ilyen nagyképű, nulla emberek, mint te így tudnak megnyilatkozni nyilvánosan és semmi visszahatást nem éreznek, ezért aztán teljesen jogosnak és stílusosnak gondolják a saját magatartásukat. Kapjál már a fejedhez!

Én is találkoztam rosszkedvű, antipatikus lányokkal.
És igenis el tudtam gyorsan, de civilizáltan intézni a dolgot, mivel egyikünk sem volt kiváncsi a másikra.

"Hol az érdemi kérdés?
Netán ez?"
Az első randitokon úgy kb. mennyire gondolt a lány havonta 50-es, 100-as, több? Beszéltetek erről utánna?
Ez nem érdemi kérdés.
Konkrét, kultúrált kérdésedre esetleg adnék választ, de ez csak piszkálódás. Vagy tévedek? Amit el akartam mondani, már elmondtam."

Nem érdemi kérdés!? :-o
Ez egy kérdés és passz!
Mi ebben a nem kultúrált?
Leírom utoljára: Te magad fedted fel, hogy írásban is és később (a te kérdésedre) élőben is közölte veled, hogy pénzre tart igényt! TE ÍRTAD LE!!!

De tudod mit? Nem érdekel. Nem érdekelsz te sem és a drágalátos csajod sem. Minden ember megérdemli egymást.
Igazából ez az egész nem ért meg ennyit. Majd elalszom, miközben ezt gépelem, miközben beszélgethetnék egy kedves barátommal is, aki véletlenül egy csinos lány. :-) Untat. Rendben, legyen meg a te akaratod, te vagy a sármőr, te vagy a vonzó, te vagy az isten. (100 randiból csak összejött.) Papjaid holdtöltekor majd (nagymellű) szüzeket áldoznak neked.

És a végére az én történetem, mert látom, hogy nagyon érdekel:
Szóval, üldögélek egy szombat délután a Los Angeles-i Hilton halljában, amikor arrajön Natalie Portman
(gyengébbek kedvéért: www.imdb.com/name/nm0000204/)
Meglát engem:
-Szia Janómanó, hogy vagy, ezer éve nem láttalak!
-Szia Nat, jól nézel ki!
-Te is. Figyúúú, most nincs barátom, nem járunk!?
-Öhömm, hát nem is tudom...
-De aztán el kell engem mindenhova vinned, meg fizetned, meg mindeeen.
-De Nat, te milliomos vagy ezekből a hüly..., ö izé művészi értékű filmekből, amikben játszottál...
-Ja tényleg, de buta liba vagyok, hihihi, van annyi pénzem, mint a szemét, majd kitartalak én téged, úgy is olyan szuper pasi vagy!
-Ez a beszéd, drágám, máris mehetünk!

És boldogan éltünk, míg el nem vitt az ördög.
Ha nem hiszed, akkor pedig pukkadj meg! :-p

készpassz!

Sagittar 2008.04.04. 12:14:41

Húú..

Tudom, miért írtad le ezt a történetet, főleg nekem szól, de hidd el, hogy főképp rólad szól. Arról árulkodik, hogy titkon ilyen külsejű nőre vágysz és tán nem vagy elégedett azzal, akivel épp összehozott a sors!? De nem akarlak analizálni, csak rávilágítok, hogy szerintem ez egy nagyon szerencsétlen példa mert ha van párod, biztos nem olvasná szívesen, hogy Natalie P. szintű nőre vágysz.
Szerintem nem véletlen, hogy ezt a példát hoztad fel.
Emellett hidd el, hogy sok Natalie P. sétál az utcán, rájuk kéne figyelned.
De a legrosszabb, hogy ez ilyen kamaszos 16-18 éves pattanásos fiús stylera utal, hogy sztárokkal példálózol. A posztereket lassan leszedhetnéd a faladról:)

DE nem akarlak bántani. Egyszerűen csak szerencsétlen példának érzem.

Meddő vita ez az egész. Mivel törzsolvasó vagy, el szerettem volna érni, hogy ne forogjon a bicska a zsebedben, ha meglátod a Sagittar nevet. Minden írásomban próbáltam komplexen összefoglalni az érzéseimet, azt, hogy mennyit vaciláltam, mennyire nem volt könnyű. Ezek ellenére számodra maradtak nyitott kérdések. De az érzelmi folyamatokat ne hasonlítsd egy árfolyamelemzéshez. Más, nehezebb, sőt lehetetlen teljeskörűen leírni.

De ez az egész nem is lett volna baj, csak nem tetszett nekem, ahogy hozzászóltál, fogalmaztál, te meg nagyképűnek találtad az írásomat és ez zavart téged. Egyszerű mint az 1*1. Részemről nincs harag, a jövőben is várom hozzászólásaid.

Kiméra 2008.04.05. 11:28:07

Bocsánat, hogy közbeszólok, fiúk...

Csak azért írok, mert - mint nőnek - rosszul esik pár dolog az írásaidban, Sagittar.
Janómanó sztorija még csak véletlen se Natalie Portmanről szól, hanem a nevetséges szituról. Natalie=Miss Universe="Királynő" :-D
szerinted a te bomba Királynőd valósabb, mint Natalie - egy olvasó számára? Gyere le a földre, Sagittar! Ha évekig csak szar randijaid voltak, és nem hagytad abba (vagy hagytál szünetet, hogy a valós életben keresgélj), akkor az elég nagy szegénységi bizonyítvány. Ahogy az is, hogy nem olvastad el (saját bevallásod szerint) a mostani lány adatlapját. Az meg, hogy a melle mérete a legfontosabb (mintha Királynődről is rögtön első találkozáskor ezt jegyezted volna meg), megint csak szűklátókörűségről tesz tanúbizonyságot. Ha ez alapján választasz, akkor tudod, még csak nem is az arca a fontos neked, hanem a teste. Ez meg azt veti fel bennem, hogy csak dugásra kerestél csajokat. És itt fikázzátok azokat a csajokat, akik az első randin lefekszenek, hogy qrvák? Akkor azok, akik csak azért társkeresőztök, hogy minél nagyobb mellű nőket összeszedjetek/megfektessetek, mik vagytok??!! qrafik??
Egy dugáshoz két ember kell. Ezen blogban eddig tárgyalt esetekben különböző neműek. Ha a csaj dug az első randin, nyilván nem egyedül teszi. Miért a csajokat ítélitek el hát? Ti ugyanolyanok vagytok eszerint! Vagy az természetes???

És igen (mielőtt megjegyzed), nekem pl. kisebb mellem van, nem 90-60-90 állna az adatlapomon. Ezért most szarabb ember vagyok? Nyáron, vagy ha futok, izzadni is szoktam. És számtalan igénytelen pasit láttam már, többet, mint nőt. Ha te kifogtál egy igénytelent, a te hibád, miért nem fordítottál elég időt a megismerésére. Ha intelligens vagy, pár kérdésből leszűrheted, hogy van -e igénye a másiknak. Csak az ugye idő, levelek. Te pedig rögtön vinni akartad a prédát a barlanghoz. Már ismerősök voltak a pincérek, ugye? :-)

És én is biztos egy lettem volna a szar randijaid közül - épp a fent említett méretek hiánya miatt -, meg azért mert qrva nagy igényed van, és nem filóztál azon el, hogy ha évekig senki se felelt meg az általad támasztott elvárásoknak, talán kijavítsd a keresendő személynél a 0-99 éves korig, 0-220cm és 0-200kg kitéteket, és valami szöveges részt is írj. Vagy, hogy ne menj el olyannal, aki nem esik bele az intervallumba. Ennyire azért legyen már kiforrott elvárásod a keresendőre személyre vonatkozóan. Te csak vártál, hogy majd jön egy Királynő (persze 90-60-90), csodálatos és teológiailag felkészült (ami úgy baromság, ahogy leírtad, mert ha pár hét után csak ez a témátok, mert az élet nem produkál érdekeset, akkor...az ciki!).
Miért nem néztél szét az utcán? Ja, mert wc-re is kocsival jársz. Ha gyalog is megtettél volna pár métert, talán nem kell éveket várnod Királynőre. Sok szép lány sétál az utcákon - talán kisebb mellekkel az igaz. De autóval nem lehet felhajtani a járdára :-)
Szóval először magadnál takaríts, aztán ítélj másokat!

Janómanó párja nem olvasná szívesen, hogy N.P-re vágyik - írod. Biztos ugyanígy nem olvasná szívesen, amiket írtál róla: se Szicília, se a sztoridban említett lány, se más a "100 szar randid" alanya közül. Ők nem is hinnék, hogy te ilyen blogot olvasol, ha "boldog párkapcsolatban élsz". Inkább az írásra pazarolt idődet Királynődre fordítsd!

És még egy, Sagittar: "de van annyi önbizalmam, hogy tudjam, hogy a párom megváltozásának oka: Én magam. A sármom és vonzerőmben hatott rá."
Erre csak egy történetet írok. Egy ismerősöm (50 körül ffi) mesélte: volt egy alkoholista szerelme. Később derült csak ki, hogy masszív alkoholista... Kérdeztem: akkor miért maradtál vele? A válasz: sokszor azért tipródunk rossz kapcsolatban, és nem lépünk ki belőle, mert azt hisszük, mi érünk annyit a másiknak, hogy miattunk változzon. Aztán évek múlva rájövünk: ez csak illúzió...

Marionett 2008.04.06. 09:04:07

Nagyon érdekes beszélgetés! Jó ilyenekből okulni.

Nekem az a személyes véleményem lenne, hogy igenis sokba kerül ma egy nőnek "jól kinézni", főleg, hogy a "jól kinézésnek" vannak fokozatai.

Aztán meg annyi fiút hallok szenvedni rajta, hogy milyen lányok léteznek. Hogy csak a pénz, csak a szex érdekli, hogy buták, elviselhetetlenek.. Dehát mégiscsak kell egy férfi, aki ezek ellenére őket választja..

Az embernek választania kell, milyen körbe akar bekerülni. Saját magamon tapasztaltam. Volt egy időszak, mikor szolárium, edzőterem, kozmetikus, fodrász, smink, még ruhákat is elkezdtem vásárolgatni.. kipróbáltam. Igenis tudatosan azzal a szándékkal, hogy "pórnép" közül bekerüljek valami különlegesebb körbe. És azt vettem észre magamon, hogy a rengeteg ráfordított energiáért (meg inkább töménytelen mennyiség pénzért) cserébe már többet vár az ember, mint egy kedves, rendes pasit, aki megért. Ez a ráfordítás már inkább befektetés, amit azért tesz az ember, hogy aztán majd a megfelelő pénzes pasi finanszírozza az igényeket.
Sőt, a dolognak van mégegy hátulütője, hogy rengeteg időt is rá kell fordítani, és az agy edzésére gyakorlatilag nem marad. Eredendően entellektüell lévén pedig egyszercsak azt vettem észre magamon, hogy "úr isten, elhülyültem"! Na ekkor abbahagytam az egészet és visszatértem eredeti életformámhoz.
Ma inkább kimegyek futni, bicajozni. Tudom, hogy a futástól nem leszek nőiesebb alkatú (pl. kimondottan rossz hatással van a mellekre), de menjen a p.ba, akit az érdekel.

janomano 2008.04.06. 11:12:50

"De nem akarlak analizálni, csak rávilágítok, hogy szerintem ez egy nagyon szerencsétlen példa mert ha van párod, biztos nem olvasná szívesen, hogy Natalie P. szintű nőre vágysz.
Szerintem nem véletlen, hogy ezt a példát hoztad fel."

Ugyan, ugyan.
Ez jutott hitelen eszembe.
Egyébként nem nagyon jön be: olyan a feje, mint egy porcelán babának. :-)

"De a legrosszabb, hogy ez ilyen kamaszos 16-18 éves pattanásos fiús stylera utal, hogy sztárokkal példálózol. A posztereket lassan leszedhetnéd a faladról:)"

Istenem, de jó is lenne! :-)
Sajnos az ifjúság madarainak már csak a seggét látom, azt is kukkerral.

Marionett jól mondja: az ész a fontos, nem a haj.

Tyutymorgi · http://www.elephantlist.com 2008.04.09. 12:54:15

Kedves Segg-Gitár!

Nagy érdeklődéssel és élvezettel olvasgattam beszámolódat a
kudarcos randiról. Igazán vagány és szórakoztató volt! :-)
Hát nézd pajtás, én speciel nagyon irigyellek téged. Már csak
azért, hogy akadt olyan lány, aki elment veled randizni. (Mert
példának okádék, nekem már lassan három éve nem sikerült ösz-
szehoznom egy randit sem. :-( Borzasztóak ezek a mai csajocs-
kák, hogy a fiúkkal szemben milyen magasra teszik a jércét!
Ellenben az a leány, akit te fogtál magadnak, igazi kincs!
Hogy miért? Elsősorban azért, mert azt hitte, hogy ő nem elég
jó a te számodra ("Szólj, ha menjek haza!"). Látszik, hogy
él-hal egy pasiért: szerintem azért nem nagyon szólalt meg az
autóban melletted, mert folyton a szexen járt az esze, csak azt
nem volt bátorsága szóba hozni!
Volt ugyebár néhány apró kifogásod a külsejével kapcsolatban.
Ne feledd, hogy mindenre van megoldás! Nincs lehetetlen, csak
tehetetlen. Lássuk felsorolásszerűen:
- zsíros haj és izzadtságszag: meg kellett volna hívnod egy
hajmosással egybekötött, meghitt, közös zuhanyozásra (vagy magad-
hoz vagy egy fürdőbe)
- pici cicik: nagystílűen felajánlhattad volna, hogy állod
egy mellplasztika-műtét költségeit --> örökre lekötelezted volna
a hölgyecskét ;-)
- nagy popó: invitálhattad volna a leánykát fitneszklubba, kö-
zös sportolásra, vagy megajándékozhattad volna egy olcsó fogyasz-
tógép-csodakütyüvel (amit hirdetnek orrba-szájba a tévében)
- rövid lábak: vehettél volna neki gólyalábat, vagy ha nem túl
hipochonder a kicsike, akkor beszervezhettél volna neki egy
spéci lábhosszabbító kezelést (eltörik a lábszár csontjait, és
miközben forr össze, nyújtják; újra meg kell tanulni járni utána,
6-12 hónap kórház -- egy parányi kellemetlenség, de ha igazán a
csajod akar lenni, akkor bevállalja!)
- semleges arc: a legegyszerűbb, ha lekapcsolod a villanyt
etyepetye közben... de jobbat mondok: próbáltad már megnevettetni?

Egyelőre nagyjából ennyit akartam javasolni. A kedves kommentezők
vitájába nem piszkálnék bele, mert eléggé kényes kérdéseket fe-
szegetnek. Várom a bírálatokat: tyutymorgi@citromail.hu


janomano 2008.04.11. 23:22:21

Tyutymorgi!

Aztán majd ezt is rám fogják, hogy én írtam!
Baszki... :-)
süti beállítások módosítása