Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

Olvasói levél - Emesének nem jött be az MSN

2008.12.16. 11:00 Line24

Most úgy jött ki a lépés, hogy a férfiak kapnak pár leckét. A következô levél egy kudarcba fulladt MSN-es ismerkedés történetét taglalja pár tanulsággal:

Sziasztok, szeretném veletek egy ember példáján keresztül megmutatni, hogy ha fiú vagy, mit nem szabad társkeresős e-mail-váltások után elkövetni msn-en. Először a sztori, aztán a tanácsok.
Szóval, kedves fiatalember megtalál a társakeresőn, ír nekem, paraméterek stimmelnek, fotón nagyon helyes, így igen hamar msn-ezésbe kezdünk. Első gyanús jel: kicsit túl lelkes az én ízlésemnek (puszis, ölelős emotikonok tömkelege), de sebaj. Második intő jel: első beszélgetés végén elköszönésképpen ezt bírja írni: "pusz musz..." tudom, nem súlyos, de nekem WTF??? 28 éves felnőtt ember, ájjj. (későbbiekben jön még "köcce", "puszka")  Innen sok-sok intő jel következik. Újabb msn-ezés, ekkor megbeszélünk egy találkozót, írja, hogy majd "csinos" lesz, ezért biztosan kiszúrom a tömegből (figyelem, még mindig ő a fiú!) :) Közben szólok, hogy dolgom akadt, el kell mennem a géptől. Később visszajövök, a következő fogad: "jól eltűntél egy pillanatra! Elképzelem h reggel kikelsz majd az ágyból mellőlem és azt mondod: Kedves nemsokára jövök, majd kiugrasz 1 hétre Tibetbe..."
Az ő fejében már együtt alszunk!!! Kinevettem, erre a reakció: milyen pimasz vagyok, hogy kinevettem, mint egy bohócot, már pedig ő igenis egy kis bohóc... (további hasonló stílusú mondatok tőle)
Beszélgetünk tovább, kicsit bizalmatlan vagyok, ezért iszonyúan zavar, hogy állandóan a telefonszámom, lakcímem, lakótársaim után érdeklődik, és tudni akarja, hogy enyém-e a lakás vagy csak bérlem. Nem árulom el, erre közli, hogy majd kideríti... Majd a találkozó előtti napon azt írja: "még egy nap, és bumm :)" Viszont a találkozót kénytelen voltam elhalasztani, mert beteg lettem, hiába voltam rá kiváncsi...
De a találkozó tovább csúszik, mert sokáig vagyok beteg, utána meg egyre közeleg a szakdolgozat-leadás, amit szerencsére megért, úgyhogy megbeszéljük, hogy amint leadtam, talizunk, mondok neki pontos dátumot is (ami 1 héttel később van kb.) Látszólag minden ok, leadás előtti éjjel épp utolsó simításokat végzem, tiszta ideg vagyok, erre ír: "nem felejtettelek el :D de te igen engem :P" mire én: "nem csak szeretném jól leadni a szakdolgozatot remélem ez érthető"... 5 percig semmi reakció, ú, akkor lehet, hogy durván fogalmaztam? És igen, bizony. A csodálatos kézírás funkciónak hála a képernyőmön megjelenik egy hatalmas, piros ököl, középsőujjal felfelé... na itt ér véget a sztori.
Szóval a tanácsaim fiúknak:
- Ne használj sok emotikont, főleg ne a nyálas fajtákat! (ölelgetős, puszilkodós, furcsa következtetéseket vonhatunk le belőlük)
- Ne beszélj úgy, mint egy 13 éves emós lány! (Pláne ha felnőtt férfi vagy és lányt keresel)
- Ne izgulj látványosan, és ne éld bele magad túlságosan! (Iszonyúan ijesztő, mert azt gondolhatjuk, hogy egy kétségbeesett lúzer vagy, aki az első lányra ráakaszkodik. Pszichopata alert!)
- Ne tervezgess nagyon előre! (Ijesztő, lsd. fent, vagy teljesen hiteltelen, hiszen nem is ismersz minket. Ez is pszichopata alert!)
- Ne kérdezgessél személyes adatokról és vagyoni helyzetről! (Az ablakomon akarsz bekukucskálni esténként, vagy mi a khm szösz?! Pszichopata alert!)
- Figyelj oda a másikra! Ha lassan ír, lehet, hogy elfoglalt, igazodj hozzá és ne írj percenként 60 sort! Ha valamire nem akar válaszolni, ne erőltesd! Ha valamire már válaszolt, ne kérdezd meg újból, olvass vissza! (Arrogáns fax alert...) Bocs, tudom, hogy ezek alapvető dolgok a társas interakciókban és csak az elemi udvariasságot követelik meg, de hihetetlenül sokan még ezekkel sincsenek tisztában. Persze ha pszichopata vagy, illetve arrogáns fax, akkor ez a poszt rád nem vonatkozik :D

Továbbra is várom élményeiteket, véleményeteket az fvtr@citromail.hu címen!

75 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr40825806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kadaj01 2008.12.16. 11:09:48

Ez mi volt? Egy megbizhatatlan nő, msn-re van ideje, de randizni nincs, de azért jókocsis-bunkó-egybőlsex-írninemtudó pasira vágyó reklamációja, vagymi?

bagolybagoly 2008.12.16. 11:36:34

mi az a köcce?
a pszichopata alertek abszolút működnek: kiderítgetős, utánanyomozós, túl sokat nyüzsgős .. azonnali menekülés. te se voltál szerintem túl beteg.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.12.16. 11:49:14

szakdogával együtt is célszerűnek tartottam volna egy gyors talit lezavarni (egy kávézásba még senki nem halt bele, nem hiszem hogy nem fér bele az időbe, akármennyire elfoglalt is az ember), így legalább hamarabb kiderült volna a valóság és kevesebb emoticont kellett volna nézni msnen :)
amúgy nekem msnen minden emoticon le van tiltva, még az alapok is, ezért fogalmam sincs, hogy a partnereim mennyit használnak, de remélem, nem túl sokat :)

kadaj01 2008.12.16. 11:53:30

Te az a Rékuc vagy, aki a szegénységi blogon is nyomta a rízsát? :)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.12.16. 11:54:42

ott két Rékuc van
én vagyok az oridzsi :)
nem tudom, mit jelent a 'nyomni a rizsát', kommentelni szoktam hébe-hóba.

görény01 2008.12.16. 11:56:08

Ezt egy mondatban is össze lehetett volna foglalni: 11 éves homoszexuális pszichopata ne próbáljon csajozni, úgyse sikerül.
Egy átlag ember számára nem nyújtott semmit ez az írás.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.12.16. 12:00:06

görény01 ne hidd. Meglett, negyvenes, rendőr alezredes ismerősöm rendszeresen úgy köszön el, hogy 'puszikaaaa', így elnyújtva a végét. És msnen a szavai 50%-a villogó emoticonokból állt, már mielőtt le nem tiltottam volna őket. (A srác amúgy nem homoszexuális, ez talán a legijesztőbb az egészben.)
Szóval vannak érdekes egyének.

GatyaPityu 2008.12.16. 12:12:20

Én ezeket a hibákat amiket felsoroltak, mind nem követem el, mégsem jutok előbbre.

Viszont én is mesélek valami hasonlót. Egészen friss élmény. Jön egy értesítő email a postafiókomba, hogy valaki írt nekem egy amúgy nagyon kis látogatottságnak is ismertségnek örvendő társkereső site-on. Belépek, elolvasom az egy mondatos, "szimpatikus vagy, ismerkedjünk" típusú levelet (kinek feladója egy kitöltetlen, fénykép mentes női adatalap), - mivel az előző post kapcsán szó volt róla, a pasik létszám többsége miatt (és mert nem nálam van a nuni), nem engedhetem meg magamnak azt a luxust, hogy egyetlen adódó lehetőséget is figyelmen kívül hagyjak A lány hamar a lényegre tér, MSN-en akar chat-elni. Nekem ez nem szokásom ilyen hamar minimális levelezés nélkül, meg fotó nélkül, de jó kedvem volt, belementem. A beszélgetés közben egyre több olyan üzenet jött amely arról próbált tanúbizonyságot adni, hogy nem vagyok közömbös számára. Ez persze minden ember számára kellemes érzés, azonban nem árt észnél maradni és nem túlértékelni a helyzetet. Kép helyett továbbra is csak ígéretet kaptam. Aztán ezt még fokozta, hogy a titokzatos beszélgető partnerem már a mobiltelefonszám cserét pedzegette először burkoltan, aztán egyre nyíltabban. Ez már nekem tényleg nagyon sok, telefonszámot csak több hetes, több kör levelezés után szoktam kiadni. Igazából tanácstalan vagyok, mert az eszem nagyon rosszat súg nekem, gyanús ez az egész, nem igaz, hogy 2008 végén nincs valakinek olyan eszköze, amivel digitális képet tudna készíteni és küldeni. Egyébként a rossz előérzetemet az is erősíti, hogy a lány egy olyan városból ír, ami - azon túl, hogy eléggé messze van Bp.-től, - a leginkább a roma kisebbségről ismert...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.12.16. 12:19:25

Atro én csodálom, hogy belemész ilyenekbe - saját tapasztalatom szerint határozottan azt kell mondani, hogy 'sajnálom, ez esetben nem látom értelmét a további beszélgetésnek' indulat stb nélkül. Ilyenkor elég jól ki szokott bújni a szög a zsákból: vagy mégis kerül hirtelen egy kép, vagy végleg kiderül, hogy kamu volt az egész.

GatyaPityu 2008.12.16. 12:35:16

Rékuc, azért mert néhány post-tal ezelőtt éppen azt bizonygatták nekem (nem Te voltál), hogy mindenkinek esélyt kell adni, nyitottnak kell lenni, bla-bla-bla. És mert - minek hazudni, ez az igazság - nem vagyok abban a helyzetben, hogy válogassak, nincs naponta 10 új olvasatlan levelem, pedig legalább 15 hazai társkereső oldalnak a tagja vagyok (a freeweb-es oldalon látható fotókkal, hasonló szöveggel).
Persze az eszem azért helyen van, és nem fogom megadni a telefonszámomat látatlanba, ennél okosabb vagyok. Csak azt nem vágom, mit akarhat tőlem egy (szerintem) roma csaj, aki kb. 150 km-re lakik a fővárostól. Ja, amúgy az sem tetszett neki, amikor nem voltam hajlandó elárulni hogy melyik kerületben lakom. :-)

aTs 2008.12.16. 12:59:38

Atro · keresemaparom.freeweb.hu 2008.12.16. 12:35:16

Nyitottnak lenni egy dolog.
Meg egy másik dolog puszira elhinni dolgokat.
Az utóbbit nem javallom. Kész sz.pás. :D

Kültelki Vagány 2008.12.16. 13:01:48

Egyébként szeretném a hölgyeket megkérni, hagyják abba ezt a "nincs időm semmire" dolgot. Nem vagy fontos ember (már aki nem). Nincs rajtad szinte semmi felelősség (már akin). Nem dolgozol (már aki), vagy ha igen, marad szabadidőd, nem a bányában tolod a 2 műszakot. Elárulom a nagy titkot, mikor ti azzal jöttök, és nem is olyan ritkán, hogy egy iwiw üzenetre nincs időtök válaszolni, akkor én is bekészítem a bazdmeget a tárba. Mert elmondom, hogy mi az hogy nincs időd. A nincs időd az az, hogy "találkozzunk, de nem tudok sokáig maradni", vagy "találkozzunk fél kettőkor, kettőig van időm", mert ezzel azt mutatod, hogy neked is jelent valamit ez az egész, és nem egy határidős "munkának" fogod fel a randit. A ffiak nagyon idegesek ilyenkor, mert lekoptatásnak vélik ezt. Pláne ha tudják, hogy egy lány a "zigaziért" képes mindent otthagyni. Ezt senki nem várja el, de mondjuk egy órácskát az idődből jogosan. Bárki. Én személyesen tanulok, dolgozom, vannak barátaim, vannak hobbijaim, vannak felelősségeim, és mégis, szánok az ilyenre időt. Nem olyan rohadt nehéz, szakdolgozat ide vagy oda. És ugye nem napi 16 órában írtad?

görény01 2008.12.16. 13:03:03

Én mondjuk nem ismerkedek neten, nem is tervezem mert van társam, de azért érdekel, hogy a nők hogy látják a férfiakat.
Viszont itt semmi hasznosat nem olvastam idáig.
Átlagos tapasztalatokkal, olvasottsággal, műveltséggel rendelkező ember nem követi el ezeket a hibákat.
Persze ez rendben is van, hiszen a nők sem egyformák, ami közös bennük és minden emberben, hogy a jól kinéző, gazdag partnert vonzóbbnak találják. Ezt viszont eddig is tudtam.
Atro: Roma nővel semmi esetre nem próbálkoznék. Még ha valami véletlen folytán normális is lenne, mi a helyzet a népes családjával? Kockázatos...

GatyaPityu 2008.12.16. 13:20:41

görény01: Szerinted ennyire hülye vagyok? :-) Eszembe sem jutott. Még az utcán is messze elkerülöm őket, nemhogy keverednék velük...! Még a gondolat is morbid. Rasszista vagyok. :-D

bagolybagoly 2008.12.16. 13:29:55

Jól látod, Vagány, ebben az esteben nem te vagy a "zigazi".

Emese az msnes 2008.12.16. 14:52:11

helló, én küldtem be, szóval kadaj: igen, kicsit megbízhatatlan vagyok, és igen, inkább húzom az msn-ezgetést, főleg ha valakiben még nem vagyok biztos de ő nagyon erőlteti a gyors találkozót

232323 2008.12.16. 14:54:02

A telefonszámos dologra van egyszerű megoldás. Elballagsz a legközelebbi Pannonhoz és veszel 1000 forintért egy sim kártyát, amiről 500 lebeszélgető. Természetesen az adataidat - amiket felvesznek a vásárláskor - _nyomatékosan_ kéred, hogy titkosan kezeljék. Ergó a neved, címed nem jelenik meg semmiféle keresőben.
Elfekvőben úgyis mindenkinek van egy használaton kívüli régi bunkófonja. Ha pedig éppen nem aktuális a párkeresés, akkor simkártya ki, telefon ki és majd félév múlva újra elő lehet venni.

A nincsidőmsemmirefaszságtól pedig én is bepörgök és azonnal olyan tiltást-törlést nyomok a másikra szónélkül, hogy behorpad a monitor! 1 héten belül ha két egymásnak szimpatikus emberke nem találkozik, akkor ott nem ugyanazt akarja a két fél.

Emese az msnes 2008.12.16. 14:54:42

bagoly: nem voltam annyira beteg, írtam, hogy kicsit megfáztam, erre ő azonnal, hogy jaj akkor semmiképpen ne találkozzunk ha egy kicsit is beteg vagyok... (aztán a náthából influenza, de az mindegy)

Emese az msnes 2008.12.16. 14:57:41

Rékuc, én is ismerek ilyen rendőr-alezredest... (ugyanazt, akit te?) :) de ő megengedheti magának szerintem

Emese az msnes 2008.12.16. 15:01:24

asdasd:
A nincsidőmsemmirefaszságtól pedig én is bepörgök és azonnal olyan tiltást-törlést nyomok a másikra szónélkül, hogy behorpad a monitor! 1 héten belül ha két egymásnak szimpatikus emberke nem találkozik, akkor ott nem ugyanazt akarja a két fél.

igen, igazad van... majd erre akkor odafigyelek, csak tényleg nehéz hamar találkozni egy teljesen idegennel, pláne korábbi rossz tapasztalatok után, még akkor is ha nagyon szimpatikus az illető. nekem hosszabb időre van szükségem, de persze ha a másiknak ez nem tetszik, akkor valóban nem egymást keressük

232323 2008.12.16. 15:19:35

"Hosszabb idő"?

Tudom, hogy mire gondolsz, de most direkt félreértem: akkor inkább váltasz néhány soros leveleket pár naponta valakivel másfél hónapon keresztül, mintsem beszélgetsz vele összesen 3-4 alkalommal, de akkor akár több órát? Az utóbbival ráadásul a "ma voltam fodrásznál", "láttam egy vicces plakátot" mélységű dolgoknál komolyabbakat is meg lehet pendíteni!
Én mindig az utóbbira szavaztam.. :)

Az pedig, aki hónapokig vált többoldalas leveleket a szíve leendő hölgyével, urával az saját magát csapja be! Akaratlanul is ki fog alakulni egy idealizált kép a másik. Aztán élőben akármennyire is a jószándék vezérelte eddig mindkettőjüket ez könnyen csalódást jelenthet majd, hiszen nem az lesz előttük, akit 'összefantáziáltak' már!

232323 2008.12.16. 15:22:18

"egy teljesen idegennel, pláne korábbi rossz tapasztalatok után, még akkor is ha nagyon szimpatikus az illető."
Mindenkinek vannak rossz tapasztalatai, de ezzel ne magadat és a következő férfit büntesd! :)
Amúgy sem kell túl nagy feneket keríteni az első "randinak". Egy kellemes séta valahol és ha nem teljes katasztrófa a helyzet akkor pedig egy kávé valahol. Amúgy sem nyerő az első alkalmat órákig elhúzni. Hogy mennyire jó a másik, azt kettő perc után magadban úgyis el tudod dönteni!

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.12.16. 15:33:47

szerintem Emese és asdasd23 randizzanak :)

Alkusz · http://www.linkkatalogusok.com 2008.12.16. 15:37:24

Gyatra érvek és ellenérvek. Ha van időd chatelni, akkor van időd másra is. Azt kellett volna mondani az ipsének, hogy most nincs időm rád, majd ha lesz jelentkezem. Mondjuk ez a szöveg is full romantikátlan, kinek kell egy olyan nő, aki hirdeti hogy kell neki pár, aztán amikor talizni kellene, akkor mindenre van kifogása.

GatyaPityu 2008.12.16. 15:41:40

Emese, az msn-en... Hehe, de jó ez a név! Tényleg Emesének hívnak, vagy csak a messenger ihlette ezt a nevet? Egyébként már régen Windows Live! Messenger a szóban forgó azonnali üzenetküldő program neve, csak a rend kedvéért mondom. :-)

Van abban valami amit Asdassd23 mond. Nekem is van egy levelező és chat partnerem (nem az, akiről az előbb írtam, hanem egy másik), akivel már kb. másfél hónapja megy a levelezés. Próbáltam elkérni a telefonszámát, de nem volt rá hajlandó. És ő is nagyon elfoglalt egyetemista. Szerintem ő is inkább csak társalogni akar valakivel mintsem találkozni. Én benne vagyok a dologba, mert nincs éppen senkim, és értelmes, kedves beszélgetőpartner. De közben nyitott szemmel járok, és egyértelmű, hogy ha adódik egy új lehetőség ismerkedésre, akkor nem fogok visszalépni emiatt a lány miatt. De ameddig nincs, legalább addig is van kivel beszélgetni. (Egyébként félreértés ne essék, igaz hogy nem sok, de vannak barátaim is, csak ők nem szoktak sokat email-ezni, sem chat-elni, esténként a partnerükkel foglalkoznak).

GatyaPityu 2008.12.16. 15:42:34

Ja, a Live! messenger-es MSének pedig sok sikert kívánok a szakdolgozatához és az államvizsgához - ha még nem lenne túl rajta. :-)

232323 2008.12.16. 15:50:12

Szerintem meg ne randizzanak! :)

óðinn 2008.12.16. 16:21:00

Érdekes egybeesés, az egyik kedvenc blogomon is a túl sok szmájliról ír egy lány, de kicsit erősebb hangvételben. (Ide most majdnem tettem egy kacsintós szmájlit, de nem merek...)
f451.freeblog.hu/archives/2008/12/15/3623981/

Még érdekesebb egybeesés: vasárnap írtam egy lánynak, és kicsit tényleg több lett benne a szmájli, mint kellett volna. Azóta még nem válaszolt...

thargoid 2008.12.16. 16:39:48

Sajnálom hogy a posztíró nem találkozott a kérdéses kilétű msn-partnerével, megesz a kiváncsiság h ki lehetett a valóságban :D

roni70 2008.12.16. 16:43:14

Emese! 1 dolgot nem értek. Kirázott a hideg a sráctól mégis találkozni akartál vele? Minek?

Emese az msnes 2008.12.16. 16:46:43

asdasd: én inkább leveleztem volna, ő volt az msn-párti... :) de nyilván azt se hónapokig, mert abban egyetértek, hogy élőben dől el úgyis

2008.12.16. 16:48:04

Szerintem nem a sok szmájli a gázos! Vmivel muszáj jelezni h most vigyorogsz, v vicceltél.
Az a gáz amikor a szöveg el van halmozva nagyobbnál-nagyobb emotikonokkal. Amikor a buzerátor szóban, 4 izgő-mozgó cucc van, na az a gázos!
Egy két vigyori okáj, sok színes, mozgó cucc nem oké, nem csak az olvashatatlanság miatt, hanem mert tényleg egy kicsit félrevezető lehet.

Emese az msnes 2008.12.16. 16:48:15

és szerintem se randizzunk :D

Emese az msnes 2008.12.16. 16:50:15

Linkes: azt is mondtam, de nem bírta kivárni, leadás előtti éjszakán készítette nekem a kabbe-rajzocskát :)

Emese az msnes 2008.12.16. 16:51:46

Atro: tudom, hogy nem így hívják, de az msn rövidebb :) szakdogákat leadtam, államvizsga januárban...

Emese az msnes 2008.12.16. 16:54:35

roni: kiváncsi voltam rá (bár ez fokozatosan alábbhagyott amint egyre többet chateltünk) + meg is ígértem, h találkozunk és akkor azért már illik

dr.pupak30 2008.12.16. 16:55:59

most akkor Ti mire izgultok? a férfias sem jön be mert az túl bunkó.

Emese az msnes 2008.12.16. 16:56:03

thargoid: én is sajnálom kicsit, de a kis rajza miatt inkább örülök, h nem sikerült megismernem

roni70 2008.12.16. 16:57:22

pupak30: megvan az arany középút. Nőben is, férfiban is....

dr.pupak30 2008.12.16. 16:58:49

én csak azt nem értem, hogy miért hiszi minden 18-30 közötti nő, hogy ő érte sorban állnak és tanácsokat osztogathat?

Emese az msnes 2008.12.16. 16:59:07

pupak: sima szmájli oké, de basszus (K)-t és nyálas dolgokat neee (ölelkezős-puszilkodóst főleg ne). egyébként nem csak ez a két véglet van, hogy nyálas meg férfias...

roni70 2008.12.16. 17:00:21

pupak: nem kell általánosítani....

dr.pupak30 2008.12.16. 17:00:55

nem fanyalogni kell, hanem lerázni. akkor nincs blog és én is megspóroltam volna az olvasásra fodított időt.

elBandy 2008.12.16. 17:01:19

Én 5 évig ismerkedtem a neten, és végül a feleségemmel is ott sikerült megismerkedni. A következő tapasztalataim vannak.

1. Az első szűrő a fénykép + adatlap

2. Ha te megadsz fényképet magadról, elvárhatod, hogy ő is küldjön és fordítva. Egyébként nem. Volt úgy is, hogy látatlanban találkoztunk és nem bántam meg.

3. Nem érdemes tovább foglalkozni olyan nővel, aki 3-4 e-mail váltás után nem hajlandó telefonszámot cserélni. Nem komoly a szándéka. Ilyenkor kell kiugrasztani a nyulat a bokorból. Ha ezután sem, felejtős.

4. Ha sikerül a számcsere, akkor hívni kell , lehetőleg este vagy hétvégén. Az első beszélgetés a következő szűrő.
kellemes a hangja? Jó a hangulat és laza? Nincs zavar és kínos hallgatás? Van téma?

5. Ha kellemes a benyomás, akkor már ez első hívás végén találkozót kérek valami kellemes helyre vagy sétára. Amelyiket választja, de a helyszínt én javaslom az időpontot meg ő. Elsőre elfogadható az elhárítás. Nem sértődök meg. Ha a második beszélgetés után is "nagyon elfoglalt" akkor jön a bokorból ugrasztás. De ilyenkor már általában kár a gőzért.

6. A találkozó első öt-tíz percében lehet érezni és látni hogy ebből lehet-e valami vagy sem. Ha látom, hogy reménytelen, fél óra után sürgős dolgom akad. Ha nem, akkor menjünk sétálni.

7. Ha 4-5 sikeres találkozó után sincs ágy, akkor ott valami hiányzik.

Nekem akivel eddig hosszabb kapcsolatom lett:
3 levélváltás után telefonszám csere
1. hívás végén randi egyeztetés
1. randi több órás
1. randi végén puszi
2. randi végén csók
2-4 találkozás után ágy.

vic 2008.12.16. 17:03:03

szerintem szivattak babám...
az szinte fix hogy 28 nem volt, de hogy pasi volt-e még az is kérdéses...

Emese az msnes 2008.12.16. 17:03:04

én nem hiszem hogy értem sorba :)
tanácsot meg azért, mert hátha valaki tudja hasznosítani, akkor már megérte. lsd. odinn esetleg

Emese az msnes 2008.12.16. 17:05:45

vic: na látod, erre van az iwiw! párkeresős adatlapból fél órán belül akárkit meg lehet találni

dr.pupak30 2008.12.16. 17:06:30

nem is mondtam, hogy tényleg sorba állnak. csak igen sok azt képzeli ennek megfelelően viselkedik is. pont ez benne a szánalmas

Átokfajzat 2008.12.16. 17:11:35

nyitottszemmeljaro 2008.12.16. 17:01:19

Ez a menetrend ma.
Kivéve a kövönbaszott kurvákkal, de ők úgysem jönnek velem ágyba, meg én se velük.

2008.12.16. 17:17:08

pupaknak iagaz van!!!
Sajnos...

Sokat válogatósak és még beképzeltek is hozzá.
Miközben a fejük, értelmük, stílusuk, testük nem ad erre okot! Söööööt...
Nagyon sok ilyen van! Nem is inkább azt mondom h aki sokáig van egyedül, ott nem a környezettel van gond! Nem a világ a hülye...

Emese az msnes 2008.12.16. 17:21:11

szerintem az nem baj ha valaki válogatós, csak saját magát lássa reálisan

ÁjszÁjsz 2008.12.16. 17:34:55

Nekem is van egy ilyen "MSN-es" ismerősöm :) Ő talán az egyetlen lány akivel neten ismerkedtem meg. Kb másfél éve beszélgetünk és nagyon jókat szoktunk mulatni. Egy városban lakunk és még sosem tudtam rávenni egy találkozóra.. :) Már le is tettem róla, pedig pont most is vele beszélek :)

Emberek ilyenek. Van rámenős nyomulós, meg van kifogástkeresős sosemráérős.. előbb utóbb mindegyik megtalálja majd párját.

Én ettől függetlenül javaslom a maradi ismerkedési módszereket. (személyes)

Bobby Newmark 2008.12.16. 17:43:08

Uh, bakker, van egy haverom, egy az egyben ráismertem... Életkor passzol, stílus megvan... Egy beszélgetésünk alkalmával mikor kérdeztük, hogy most akkor van-e barátnője, az volt a válasz, hogy "Elvileg"...

Tényleg pszichopata lenne? :P

Emese, a hódolód foglalkozását elárulod? Akkor kiderül, hogy ismerem-e vagy sem...

És ettől függetlenül segítsetek már, hogyan közöljem vele ezt kulturáltan?

GatyaPityu 2008.12.16. 18:21:31

pupak30: "én csak azt nem értem, hogy miért hiszi minden 18-30 közötti nő, hogy ő érte sorban állnak és tanácsokat osztogathat? "
- Mert megtehetik. Mert sorban állnak értük a pasik. Nem mindenki, de éppen elegen ahhoz, hogy így viselkedjenek. És mert mint arról már szó volt, kevesebb a lány, mint a fiú e korosztályban.

GatyaPityu 2008.12.16. 18:26:16

asdasd23 · uzssob.extra.hu/ 2008.12.16. 17:01:16
uzssob.extra.hu/wp-content/2007/08/070817_1.jpg

RE
Ehh, tipikus netpicsa... A neve (dzsinabéjbi), a tömény telen smiley, a pózolós, meztelenkedős avatar kép... Tipikus, mintha a privi.hu -ról szalajtották volna.
Aki így próbálna nekem írni, mint ez itt a képen, megmondanám neki, hogy vagy rendesen, értelmes magyar nyelven, latin karakterekkel ír, vagy elhajtanám mint a magzatvizet. Hát, mi vagyok én, talán kriptorgáfus? Egy nagy francot!

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.12.16. 18:30:43

igen, kriptográfus vagy, nem is tagadhatod! ugyanis nekem a 'dzsinabéjbi'-t sem sikerült megfejteni, néztem hogy mivan, bikinibejbi vagy mi akar lenni :D aztán feladtam. Az emoticonoktól még mindig káprázik a szemem.
Amúgy személyes élmény, még régről: irtó szimpatikus fiú, imádtam, páradik randi után voltunk. Én melóhelyen, ő otthon, és msneztünk. De mivel dolgoztam, nem tudtam állandóan az msn-re figyelni, amit ő nem értett meg. Teljesen kétségbeesett, hogy miért várok 2-3 perceket a válasszal, és olyanokat írt, hogy 'ha fontos neked a kettőnk jövője, akkor írj most rögtön', hát azt hittem lefordulok a székről, amikor megláttam :) teljesen kikészült szegény, pedig mondtam, hogy meló miatt csak rapszodikusan tudok írni.
De nagyon aranyos volt, végül összejöttünk :)

Joseph Horsedick 2008.12.16. 18:41:41

Köszönjük szépen MSE!

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2008.12.16. 18:45:05

Hát, nyilván bennem van a hiba, de a poszt első része azt a meggyőződést ültette el bennem, hogy a posztíró is fiú. Az írás többi része sem tette nyilvánvalóvá a tévedésemet, egy ilyen "pusz musz" éppen elég fura dolog. De akkor vissza az egész.

GatyaPityu 2008.12.16. 18:52:04

Rékuc, nálatok megengedett a melóhelyen történő Messenger-ezés? Úgy értem, fel szabad telepíteni a gépre? Mondjuk én melóhelyen alapból nem is chat-elnék éppen emiatt.
Én mindig csak annyit kérek a beszélgetőtársamtól, ha telefonon keresik, vagy bármi dolga van, ami miatt nem tud írni, akkor pötyögjön már be 5 karatert: "pill." - ez nem kerül túl sok időbe és energiába, én meg látom hogy nem ér rá, és nem türelmetlenkedem.
Egyébként én tévedtem, nem gina, hanem ginibaby a neve, de akkor is gáz. Monnyon le' :-)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.12.16. 19:41:03

Atro: a munkahelyi gépeken alapból telepitve van az msn, sőt szorgalmazzák is a használatát, a más irodában, vagy otthonról dolgozó kollégákkal igy tartjuk legkönnyebben a kapcsolatot. (mondjuk szerintem egy belső irc kliens jobb volna, de nem leszek ünneprontó). A netezés is viszonylag szabad, amig nem megy a munkád rovására (ez nálunk egészen pontosan mérhető), szabadon netezhetsz, a józan ész korlátai között - pl blogok látogatása, meg msn, meg böngészés meg iwiwezés belefér, pornó meg torrentezés már nem.

Emese az msnes 2008.12.16. 20:34:55

Bobby: akiről itt konrétan szó van, az egy multinál dolgozik. de belefutottam már hasonló paraméterekkel és stílussal rendelkező jogászba is, de tényleg, pont így írt ő is. (ha konkrétabban érdekel írok neked mélt róla szívesen)

Emese az msnes 2008.12.16. 20:36:35

Androsz: jól látod, az ilyen lányos fiúk kihozzák belőlem a fiús lányt... szóval nem véletlen

Emese az msnes 2008.12.16. 21:09:31

Atro: erre elfelejtettem válaszolni, szóval nem vagyok igaziból Emese, ezt a nevet a blogtulaj adta nekem :D

Bacu 2008.12.16. 22:02:59

Egy nagyon-nagyon tanulságos történet:


Én igazán soha nem értettem meg, miért különböznek annyira a férfi és női szexuális szükségletek. És soha nem értettem meg azokat a Vénusszal és Marssal kapcsolatos dolgokat. Ugyanúgy nem értettem, hogy a férfiak miért gondolkodnak fejjel, a nők viszont szívvel. És a végén, soha nem értettem, hogy miért csökken a női szexuális vágy a nagy "Igen!" kimondása után.
Például: Egyik este, múlt héten, feleségemmel feküdtünk az ágyban.
Már lángolt a vágy és a hormonok, amikor mondta:
- Nem tudok most, nincsen kedvem..... Csak akartam, hogy megölelj egy kicsit.
- MIII??? - mondtam - ez most mit jelentsen?
És akkor kimondta a mondatot, amelytől fél minden férj a bolygón:
- Te egyszerűen nem érted az én érzelmi igényeimet, amelyekre szükségem van mint nőnek, hogy kielégítsem a te férfi testi szükségleteidet.
A furcsa arckifejezésemre csak azt mondta:
- Hát nem tudsz szeretni egyszerűen magam miatt, és nem csak azért amit az ágyban csinálok veled?
Rájöttem, hogy nem lesz semmi, elfordultam és elaludtam.

Következő nap felhívtam a főnököm és kivettem egy szabadnapot, hogy egész nap a feleségemmel legyek. Elmentünk ebédelni, aztán elvittem egy nagy bevásárlóközpontba ahol egy fél emeletnyi női ruha üzlet volt.
Körbe mentem vele, amíg kiválasztott néhány drága ruhát. Nem tudta eldönteni, hogy melyiket vegye meg, így mondtam, hogy megvesszük az összeset. Cipőt is akart, amelyik illik a ruhához, mondtam hogy vegyünk mindegyik ruhához valót. Elérkeztünk az ékszerboltig, ahol vettem gyémánt fülbevalókat. Mondhatom, hogy itt már naagyooon izgatott volt.
Biztos arra gondolt, hogy a csőd szélén vagyok. Arra gondoltam, hogy próbára tesz amikor kérte a tenisz csuklópántot, mert még ha életben nem fogott tenisz ütőt. Biztos gondolkodásba ejtettem, amikor így válaszoltam:
- Persze, drágám.
Szerintem már közel volt a szexuális csúcshoz az óriási izgalomtól.
Végre mosolyogva szólt:
- Azt hiszem, hogy ennyi lesz. Menjünk a pénztárhoz.
Alig bírtam ki, hogy ne röhögjek, amikor válaszoltam:
- Nem tudok most, nincsen kedvem.
Az arca eltorzult és teljesen elsápadt:
- MIIIII?
Akkor elmondtam:

- Csak azt akartam, hogy az öledben tartsad egy kicsit ezeket a ruhákat..... Te egyszerűen nem érted az én pénzügyi gondjaimat, amelyekkel meg kell küzdenem mint férfinak, hogy kielégítsem a
vásárlási vágyadat, mint nőnek.
És amikor rám nézet úgy mintha ölni akarná, hozzátettem:
- Hát nem tudsz szeretni egyszerűen magam miatt, és nem csak azokért a ruhákért amiket veszek neked?
Szóval, ma este sem lesz dugás.....

kóristalány 2008.12.17. 09:29:53

Bacu, nem semmi ez a történet! Hol találtál rá?

Nekem (talán mert nő vagyok) kicsit erősnek tűnik ez a szívatás, de tagadhatatlanul jogos. Bár nem hinném, hogy ezekután javult volna a házaséletük...

kóristalány 2008.12.17. 10:06:33

Szó volt róla a kommentekben, hogy a nőknek semmi se jó, se a nyálas, se a macsó. Van arany középút?
Azt hiszem (többesszámban fogok írni, de nem gondolom, hogy minden nőnek ez lenne a véleménye), mi nők szeretnénk, ha egy pasiban mindkettőt megtalálhatnánk. Ha gyengédségre vágyunk, legyen megértő és önzetlen, de ha arra kerül a sor, legyen erős és határozott.
Nem akarom bővebben kifejteni, szerintem mindenkinek világos, mire gondolok.
A nőkkel szemben is vannak hasonló elvárások: szerető, háziasszony, anya.

kóristalány 2008.12.17. 10:13:23

vissza a poszthoz
Én is utálom a rengeteg izgő-mozgó emoticonnal teletűzdelt szöveget. Az érzelmek kifejezéséhez bőven elég néhány szmájli.

GatyaPityu 2008.12.17. 11:33:30

A Bacu-féle történet már régebb óta kering a világhálón, többször is megkaptam körlevél formájában. Az egyik kedvencem, bár szerintem ehhez a post-hoz pont nem illik. Talán inkább az előzőekhez, ahol az anyagiak voltak a középpontban.

Egy másik kedvenc körlevelem:

Egy nőt nem nehéz boldoggá tenni...
- Egy nőt nem nehéz boldoggá tenni, csak legyél neki:
1. barát
2. társ
3. szerető
4. kisöcsi
5. bátyus
6. apa
7. tanár
8. nevelő
9. gyóntatópap
10. lelki barát
11. szakács
12. autójavító
13. szerelő
14. villanyszerelő
15. sofőr
16. hordár
17. takarító
18. lakáj
19. fafaragó
20. modell
21. lakberendezési mérnök
22. szexológus
23. pszichiátriai szakorvos
A természeted is fontos. Legyél
1. kedves
2. sportos
3. okos
4. erős
5. jólnevelt
6. határozott
7. gyengéd
8. érzékeny
9. romantikus
10. férfias
11. mókás
12. vidám
13. de mégis komolyan veendő
14. bátor
15. Micimackó
16. energikus
17. gondoskodó
18. ideákban gazdag
19. ügyes
20. szerény
21. megértő
22. elegáns
23. egyértelmű
24. szeretetteljes
25. hidegvérű
26. szenvedélyes
27. engedékeny
28. becsületes
29. adakozó
30. gyakorlati
31. igazságos
32. bármire legyél kész érte (akár bankot rabolni is)
33. reménytelen (a szerelemtől)
34. nyugodt
35. sármos
36. hűséges
37. álmodozó
38. karrierista
39. megbízható
40. mindenki felnézzen rád
41. legyél kész áldozatokra
- Ugyanakkor NE legyél:
a) féltékeny, de mégis aggódó
b) jöjjél ki a rokonaival, de ne tölts velük több időt, mint a nővel
c) adj a nőnek szabadságot, de mégis mindig érdeklődj, hol és kivel volt
d) öltözz elegánsan, de legyél kész mindig a hátadon hazacipelni a nőt térdig sárban, majd bemászni az erkélyen ha otthonfelejtette a kulcsát.
Vagy elkapni és megverni a tolvajt, aki ellopta tőle a ridiküljét, amiben olyan fontos dolgok voltak, mint a tükör és ajakrúzs.
- Nem szabad elfelejtened:
1. születésnapját
2. névnapját
3. házassagi évfordulót
4. az első csók évfordulóját
5. menstruációját
6. a fogorvosnál foglalt idejét
7. a legjobb baratnőjének és a kedvenc nagynénijének a születésnapját.
Sajnos a fent említettek tökéletes betartása sem biztos, hogy eredményre vezet. A nő ugyanis belefáradhat a tökéletes férfi jelenlétébe, és megszökhet az első gitárossal.

És most a másik oldal:
A férfi boldoggá tétele sokkal nehezebb. Ez azért van, mert a férfinak szüksége van:
1. szexre
2. kajára.
A nők nagy része ezt a borzasztó igényességet rabszolgatartásnak érzi.
Ezeknek az igényeknek a kielégítése meghaladja a nő erejét.
Végeredmény:
Az együttélés lehetséges, ha a férfiak végre megértik, hogy teljesen túlkapó követeléseiket korlátozniuk kell!

Szintén örök klasszikus. :-)

PlazaCica v21 - Felhasznaloi Kezikonyv

Kedves Tulajdonos!
Koszontjuk a tobb ezer boldog PlazaCica tulajdonos kozott! Rovid hasznalati utmutatonkkal On is konnyen elboldogul a uj PlazaCicaja kezelesevel.
Fontos! PlazaCica szorakoztato eszkoz, nem szabad komolyan venni! Keruljunk az erzelmeket!
- Tartozekok:
* karora (tipustol fuggoen Doxa, Armani, egyebb hasonlo marka)
* kifesto keszlet (alapozo, vakoloanyag, kulonbozo szinezekek)
* parfum (minden evszakra egy)
* magas sarku csini cipo
* csocskidobos felso (D&G vagy magasabb szintu marka)
- Altalanos tudnivalok
* tarsunk mellete egy not
* azt se higgyuk el amit kerdez
* ne bizzunk meg benne
* ne bizzunk semmit se ra
* idegileg labilis
Gondosan ugyeljunk arra, hogy elegendo idot biztositsunk a reggeli szepitkezeshez, kulonben se dekorativ se kedves nem lesz a cicank. Ilyen allapotban idegrendszere felmondja a szolgalatot teljesen labilis lesz, mindent es mindenkit kepes utalni, beleertve minket is.
- Hetente legalabb ketszer vigyuk el "shoppingolni", meg mielott celozgatna ra. Amennyiben nem vagyunk alkalmasak a 2 - 4 oras vasarolgatasra, ne tervezzuk 1 - 2 honapnal tovabb megtartani PlazaCicankat. Ne feledjuk, hogy a "shoppingolas" finanszirozasa meg jobb esetben is 50%-ban a mi feladatunk lesz. Ne sajnaljuk a penzt, egy PlazaCica igenyli a torodest! Amint felcsillan a szeme egy ruhadarab lattan, kezdjunk elenken erdeklodni mi is utanna. Igy mar az elott szemugyre vehetjuk az arcimket mielott bekattan Cicank, hogy neki ez mindenkeppen kell. Amennyiben az arat tul borsosnak talaljuk azonnal kezdjuk lebeszelni rola a megfelelo indokokkal:
* Cicam, neked a .... szin sokkal jobban all.
* Cicam, nagyon jo ez a felso, kar hogy ezek a fuzok rajta vannak.
* Cicam, isteni ez a felso de szerintem az amit a ..... uzletbe neztunk 1 - 2 oraja az sokkal jobb.
- Fontos tudnunk, hogy amennyiben megvasaroltuk a kiszemelt ruhadarabot Cicank feltunoen dorgolozkodni fog, bugyija atnedvesedik. Figyeljunk a mertekre, egy ido utan nem tud jobban nedvesedni, de meg akkor is elvarja a tovabbi ruhak ekszerek vasarlasat.
- Anyagiak
Mivel hajlamosak a tulkoltekezesre celszeru a rendelkezesre allo osszeget osztani tizzel. Figyeljunk, hogy a bevallott osszeg ne legyen tul alacson, kiveve ha igyekszunk megszabadulni Cicanktol.
Fontos! Ugyeljunk, hogy a PlazaCicank soha ne legyen tisztaba az aktualis anyagi helyzetunkkel!
Amennyiben rendelkezunk befektetesi portfolioval, azt mindenkeppen mutassuk meg Cicanknak, elobb-utobb ugyis erdeklodni fog. Ezen esetben is kinosan ugyeljunk arra, hogy egy szurt listat mutassunk csak neki, nehogy tulnedvesedjen!
- Erotika
Elso ranezesre nem lehet problema az agybeli teljesitmenyevel, de termeszetesen az oszinteseg itt sincs meg. Gyenge szineszi kepessegeivel probalja elhiteni velunk, hogy O bizony jo az agyban. Termeszetesen a szexualis teljesitmenye kimondottan alacsony azon tulajdonosok szamara akik voltak mar igazan jol kefelheto novel. A szinjatek amit produkal igazan szorakoztato es elvezheto, amennyiben tisztaban vagyunk a helyzetunkkel. A PlazaCicak erdekes tulajdonsaga, hogy azt hiszik minel perverzebbek annal jobban fogjuk Ot kedvelni (es ezzel egyenesen aranyban no a ra forditott osszeg). Nevessunk, kefeljunk, elvezzuk az eloadast!
- Kikapcsolodas
Termeszetesen Cicanknak is szuksege van kikapcsolodasra, szorakozasra. Nagyon kemeny munka neki kisajtolni a tapasztalt tulajdonosbol a leheto legtobb penzt.
Megjegyzes: ezert is nem celszeru bevallani teljes vagyonunkat!
A kozos szorakozast ha tehetjuk keruljuk el amennyiben nem szeretnenk vagyonokat kolteni Cicank reset-elesere. Szerencses esetben masnak fog dorgolozkodni es az majd a megfelelo ellenszolgaltatasokert cserebe ellatja a megfelelo italokkal es kokainnal (olcsobb drogokkal ne probalkozzunk, a szint ez). Hagyjuk meg a kovetkezo tudatban: "Amirol a tulajdonos nem tud az nem is faj neki". Ez egy alapigazsag es ami a legfontosabb, hogy forditva is igaz!
- Utoszo
Imadtam azt a par honapot amit eltoltottem a sajat PlazaCicammal, rengeteg oromot szerzett nekem! Javaslom aki teheti szerezzen be maganak egyet, nem tovabb csak par honapra.... imadni fogja! Rengeteget nevettunk a haverokkal az esemenyeken.

GatyaPityu 2008.12.17. 11:43:48

Aztán van itt még néhány vicces rövid video spot arról, hogy mit ne tegyen az ember ha randizni megy. (A Commedy Central kábelcsatorna hozzáféréssel rendelkező olvasók számára ismerősek lesznek az alábbi videók.) Szerintem hatalmas poén :-)

Dan Clark randizási kézikönyve:
- 10 dolog amit ne mondj egy randin
www.youtube.com/watch?v=tTqW2YlEf7A
- 10 kínos pillanat egy randin
www.youtube.com/watch?v=y3S6woJQknE
- 10 ember akit ne vigyél el magaddal egy randira
www.youtube.com/watch?v=D2NroiQftsw
- 10 dolog amit ne vegyél fel ha randizol
www.youtube.com/watch?v=038FK32fCyk
- 10 ok amiért ne drogozz egy randin
www.youtube.com/watch?v=oUfaxRgmCL4

:-D
"Emesétől" pedig elnézést kérek, amiért ilyen poénokkal off-olom a történetének topic-ját, de mentségemre szolgáljon, hogy nem én kezdtem, amúgy is itt a karácsony. :-)

232323 2008.12.17. 12:12:07

"A fotókon egészen máshogy nézel ki"

janomano 2008.12.17. 20:18:59

Atro, ne haragudj, de ezek a videók borzalmasak.
Persze erről nem te tehetsz.

cbc 2009.01.04. 01:27:14

EZ AZ! Erre a postra vártam. Egyszerűen fel nem tudom fogni azt a hisztit, amit rengeteg ember szakdolgozat címén előad. Elárulok egy állati egyszerű titkot: olyan témát kell választani, amiről TUD az ember, és akkor 3-4 nap alatt kész van. Egyébként pedig elolvassák, aztán KIVÁGJÁK az egészet a kukába. Felesleges rajta nagyon szenvedni, emiatt találkozókat elhalasztani.
süti beállítások módosítása