Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

Nekem sem egyszerű avagy szemelvények saját tévelygéseimből 20.

2008.12.21. 14:26 Line24

Hogyan is tette tönkre a blogom egy bimbódzó kapcsolatomat?

Az alábbi sztori a történelemmé vált virtuális csajozási korszakom egyik "élménye" volt. Egy ideje már próbálom összerakni és megírni, de eddig egyéb más témák súlyossága és aktuálissága miatt nem sikerült. Most - a karácsonyi igen hosszú szünetre való tekintettel, erőt vettem magamon és a jó ideje szünetelő "Nekem sem egyszerű..." sorozat újabb darabbal bővül...

Gyorsan - mielőtt megint sűrűsödni kezdenének a depressziósok már csak virtuális lipótmezei osztályára  utaló kommentek érkezni - közlöm minden kedves olvasómmal, hogy pozitív és örvendetes események is történnek velem a virtuális társkeresés eleddig igen setéten vázolt harcmezején, de ezek - mivel a negatív sztorikhoz képest unalmasak -, így elkerülve a blogom rózsaszínűre Romana fejlécűre váltását egyelőre kitartok az okító sztorik írása mellett és meghagyom a Társkereső oldalak saját reklámjuk ill. PR-juk építgetésére ezeket: aki ilyet szeretne olvasni annak ajánlom, hogy menjen fel e oldalak ilyetén részére és ott tanulmányozza "azonnal tudtam, hogy Ő az-találkoztunk és sokáig beszélgettünk-azóta boldogan élünk, majd meghalunk" szentháromságában íródott disszertációkat!

Nos, adott egy lány, akivel már régebben vettem fel a kapcsolatot - természetesen neten keresztül. Sokat-sokat chateltünk, ami egyébként nem jellemző rám -, de oly szórakoztató és színes egyénisége volt, ami ezt az általam nem preferált kommunikációs formát is élvezhetővé tette. Ráadásul nekem még folyamatban volt egy kapcsolatom, így pláne nem merészeltem vele közelebbi, akár kézzelfogható viszonyba kerülni, mégha az épp döglődött is. A tényeket elmondtam neki, ám ennek ellenére - neheztelve ugyan -, de továbbra is érdekeltem. Hónapokon keresztül beszélgettünk, míg végül elérkezett a személyes találkozás pillanata: állandó partnerem kilépett az életemből, így zöld utat kaptam a legális randihoz.

Vidéki volt, de Budapesten járt iskolába, én pedig lusta és kevésbé motivált, ő jött fel egyik hétköznap este. Valójában "pofavizitről" volt szó, nézzük meg végre egymást személyesen végre - felkiáltással, s ha nem leszünk szimpik, így a kérdés el is dől, mielőtt kimondásra kerülne. A buszpályaudvarnál vártam. Megérkezett. Első pillantásra olyan volt mint azon a rengeteg fotón, amit elküldött chateléseink folyamán nekem: nem kellett csalódnom! Beültünk egy igazán antiromantikus helyre - egy gyorsétterembe - mivel ez volt a legközelebb s a busza indult vissza egy órán belül.

Fiatal kora ellenére nagyon műveltnek és eszesnek bizonyult. Beszélgettünk mindenféle zavar nélkül. Az érdeklődése tetszett, mintha hájjal kenegették volna a hiúságom: ki nem szereti, ha tetszik a másik nemnek!?
Kedves és rövid - mivel indult a busza hazafelé - beszélgetés után visszacsorogtuk a pályaudvarhoz. Már búcsúzkodni kezdtünk, hisz mindössze 10 perc volt az indulásig, de nem nagyon akaródzott kiszállnia az autómból. S mit tesz isten és a hormonok, a búcsúcuppanás helyett valami más sikerült: pofizacskókra helyezett puszi helyett igazából középre orientált smár, amely hosszúsága jelentősen felülmúlta a busz megállóban töltendő várakozás idejét, amelynek következtében újabb egy óra állt rendelkezésre e "véletlen" megbeszélésére.

Aztán az élet - az én exem ismételt come-back-je ill. az ő türelmének elvesztése - miatt elsordródtunk egy időre egymástól. Az újabb fonálfelvétel fél évvel később történt, amikor hirtelen ő is és én is magányosan, kivont szablyával álltunk az udvarlás harcmezején. Most bevállalosabb voltam és én utaztam le hozzá. A kellemes beszélgetésnek folytatása is lett: a következô alkalommal ismét ő látogatott meg engem. Történt, aminek ilyenkor kell, sőt, még együtt-alvás is abszolválódott! 

A sokat látott férfiember ilyenkor - jól alakul a beszélgetés, jól alakulnak a vízszintes dolgok is, együttalvással sincs gond - azt hiszi, hogy valami elkezdődött főleg, hogy ennyi időn keresztül sem aludt ki a kíváncsiság és az érdeklődés. Nos, ekkor - időszakom pechességével megegyezően -, a továbbiakban nem alakultak előírásszerűen a dolgok. A megbeszélt második találkozó elmaradt, mivel megbetegedett. (Már pár postból és commentből kiderült, hogy mennyire jó menekülési-időhúzási ok lehet ez a kis náthára ráfogjuk a súlyos hörghurut és influenza tüneteit - feltéve ha nincs kedve a hölgynek találkozni. Meg kell, hogy mondjam ez olyan átlátszó! A mostani párom betegen abszolválta első randinkat - ha egy nő érdeklődik, az taknyosan is eljön veled teaházba)

Kivártam a kötelező jellegű pár napos kényszerszünetet, majd rácsörrögtem tanúbizonyságát adva érdeklődésemnek és aggódásomnak: teljesen feleslegesen, mivel nem vette fel és vissza sem hívott. Hoppá: nem hittem volna, hogy ebben a szakaszban fogom megkapni a női bátorság, korrektség és határozottság ismérveit csokorba kötő nem veszem fel a telefont és vissza sem hívlak effektust.
Csúnya gondolat, de legalább a szex megvolt. Fura, de így kevésbé éreztem magam átverve. Persze, ettől függetlenül zavart a dolog, ettől függetlenül nem értettem mi a franc történhetett?! Mielőtt kedves olvasóm "abbéli" teljesítményemet húzná le és fogná ágybeli birkózásunkra közlöm, hogy az biztosan nem ott keresendő a hiba! Írtam neki azért sms-t és mailt is, aztán hagytam a fenébe, majd jelentkezik esetleg és akkor kiderülhet minden.

Két héttel később bekövetkezett: chaten megtalált. Meggyógyult. Én örültem és gratuláltam neki. Rákérdeztem. Megmondta röviden és tömören:
- Rátaláltam a blogodra.
Próbáltam visszagondolni, hogy mennyit is árultam el erről. Csak a témakört meséltem el ill. hogy egyáltalán csinálok egy ilyet, de a címét, helyét nem. Bizony, ennyi infó és alapszintű google ismeretekkel segítségével könnyen meg lehet találni, ha valaki keres.
- Örülök neki. És?
- Elolvastam. Aztán rájöttem, hogy nem szeretnék egy post lenni.
- A két dolog nem függ össze. Nem írok meg mindent, nem számolok be minden randimról, nem teregetem ki a magánéletemet. Kizárólag név nélkül írok és csak a tanulságos eseteket. Vagy legalábbis, amit én annak érzek...
- Nem baj. Engem ez zavar.
- Szóval igazából nem a nátha borzasztó kínszenvedései és 24 órás szakadatlan harcod a bacilusok ellen akadályozott meg abban, hogy ismét találkozzunk? Azért legalább örülök, hogy így közlöd velem a döntésed. Kimondhatjuk: a blogom miatt nem folytatjuk?
- Ki... További sok sikert!

Nos így esett az eset. Tanulság? Óvatos fogalmazás, odafigyelés mellett még mindig bármikor elcsúszhatsz egy banánhéjon. 

64 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr22316425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

W Joe 2008.12.21. 15:52:35

"Elolvastam. Aztán rájöttem, hogy nem szeretnék egy post lenni." - És pont ezért lett post belőle.

MP33PORTAL · http://downlinkz.com 2008.12.21. 15:55:01

De legalább jót keféltél a blogodnak köszönhetően. :D

bunkó paraszt 2008.12.21. 15:55:06

Szegény lány, nem akarta, de mégis post lett belőle. Milyen férfi vagy te line24?

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2008.12.21. 15:56:53

Ha ennyi esze van a csajnak... no comment. Ha vki nem kepes disztingvalni, akkor azzal felesleges foglalkozni, sajnos en is tapasztaltam ezt mar - ha elmagyarazas utan sem érti meg, akkor szevasz.

Labancz 2008.12.21. 16:07:21

Pont igaza volt a csajnak. Döntened kellett volna, vagy postokat gyüjtögetsz, vagy társat magadnak. Úgy látszik a kettő együtt nem működik (normális nővel).

Maura 2008.12.21. 16:10:25

Azt nem ertem, hogy a "par nap mulva irtam egy sms-t" szeru mondatra (bocsanat, nem idezek inkabb szoszerint), senki nem kapja fel a fejet?

Szoval megkuffantottad a holgyet, aztan semmi pedal, semmi udvarlas? Ha az ember beteg, kurvasok ideje van az agyban ulve azon morfondirozni hogy mi a helyzet az aktualissal, es ha az aktualis tortenetesen lesz...ja, akkor az a ket nap iszonyat hosszu.

Szoval a csaj osztott szorzott, kozben megtalalta a blogot is, majd a nagy kerdesre ez a valasz bukott ki elsokent.

Ha meg a kedves fiu esetleg nem nyujtotta a maximumot az agyban, plussz meg nem erdeklodott, es az elso talalkozast is megoldotta ugy, hogy a csaj buszozgasson hozza a nagyvarosba, holott a sracnak ugye autoja is van... Nos, mondhatnam ugy is, hogy ez van.

"Nagyot fordult a vilag, tehen b...a a bikat..."

katácska! · https://www.facebook.com/kata365 2008.12.21. 16:11:36

á de hosszú
nem akarsz egy szinopszist írni a végére, hogy a kevés szabadidővel rendelkezők is hozzá tudjanak szólni?
LOL

Maura 2008.12.21. 16:13:11

"Kivártam a kötelező jellegű pár napos kényszerszünetet, majd rácsörrögtem tanúbizonyságát adva érdeklődésemnek és aggódásomnak"

Te tettel szivesseget, hogy nagykegyesen erdeklodtel iranta...

Hany, de hany pasimat vagtam ki ezert ugy, hogy a laba nem erte a foldet, es meg ok tancoltak a hattyu halalat.... Hihetetlen.

Na azthiszem kicsit elfustolt az agyam.

Nyuus 2008.12.21. 16:22:30

basszus, ezek után már nem merek blogot indítani...

FlybyWire 2008.12.21. 16:34:07

Maura, én férfi vagyok, de egyet értek. Nagyon furán ül a t. szerző azon a bizonyos lovon....

FlybyWire 2008.12.21. 16:35:03

kodelka: hát, ha tényleg te vagy a posztban szereplő csaj, akkor megállapíthatjuk, hogy a bloggazda nem egy agytröszt :P :P

FlybyWire 2008.12.21. 16:35:44

egyet értek= egyetértek, szkuzi

smartdrive 2008.12.21. 16:40:51

...és mégis az lett

FlybyWire 2008.12.21. 16:41:55

"Aztán az élet - az én exem ismételt come-back-je ill. az ő türelmének elvesztése - miatt elsordródtunk egy időre egymástól. "

Asszem ez lehet a "kissé eufemizált" részlet, amit talán a címszereplő hölgy kicsit másképp lát :)

debilgyik (törölt) 2008.12.21. 16:57:52

"Írtam neki azért sms-t és mailt is, aztán hagytam a fenébe"

Hinnye, te aztán értesz a nőkhöz. Én kérek elnézést helyetted.

2008.12.21. 17:22:50

"Elolvastam. Aztán rájöttem, hogy nem szeretnék egy post lenni."

Okos, nagyon okos. :) Ha szerencséje lesz, még a végén egy egész posztsorozat lesz belőle egy rakás kommentelővel. Dörzsölt. :))

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2008.12.21. 17:25:53

No igen, van itt pro és kontra is. Én nem tudom, de valahogy a nők elvárják, hogy rohanj utánuk. Én marha még rohanok is. De ha velem van valami, senkit nem érdekel. Más ismerősöm bezzeg, aki magasról sz.rik a nőkre, őutána futnak. Ezek után csodálkoztok kedves hölgyek, hogy kirúgnak titeket, avagy hagynak a fenébe? Maura, sajnállak, hogy ennyire nagyra vagy magaddal, talán majd találsz te is egy olyan férfit akit szeretni is fogsz, és nem csak a szád jár.

a katona fehérben 2008.12.21. 17:38:50

Ha anonim blogot vezetsz, akkor ne beszélj róla. Senkinek. Soha. Ez egy nagyon kis ország, két kézfogásnyira van bárki bárkitől, és "titkon minden blogger világuralomra tör", vagyis azt szeretné, hogy látogassák a blogját, ergo minden új látogató új kockázat, és folyamatosan magad ellen dolgozol. Ha személyes témákról blogolsz, és legalább napi 10-20 látogatód van, legfeljebb egy-két éven belül egészen biztosan lebuksz minimum egy ismerős előtt akkor is, ha offline csukva tartod a szád. Tapasztalatból beszélek.

Viszont az itt leírt sztoriban - még az érintett hozzászólása nélkül is úgy tűnt - cseppet sem viselkedtél úriemberként. Ez az online ismerkedés csapdája, ha veszed a fáradságot, és kitanulod a csínját-bínját - márpedig a korábbi posztok alapján nem kevés időt fordítottál erre -, túl könnyűvé válik az új skalpok gyűjtése, elkábít a bőség, és az egyszeri társkeresésből folytonos partnerkeresés lesz. Ritka alkalom, de ezúttal a lánnyal érzek együtt (csak azt nem értem, hogy miért tűrte el bármeddig is azokat, amiket említett).

Maura 2008.12.21. 17:53:34

"Maura, sajnállak, hogy ennyire nagyra vagy magaddal, talán majd találsz te is egy olyan férfit akit szeretni is fogsz, és nem csak a szád jár."

Kezdetben tudod mindig minden pasinak en talaltam mentseget, hogy miert nem hiv, miert mondja le a randit, mi miert tortenik.
Kezdetben olyan no voltam, amilyet a posztiro elvar.

Aztan ahogy az ember felno, ez kezdett valtozni. Kialakult a mi is? Noi rafinaltsagom, sajnos anyai neveles nelkul nem jott automatikusan.

Vegul az osszes ilyen f..szkalapot, mint a posztiro elhajtottam a fenebe, es bazi nagykepuen alltam hozza a vilaghoz. Igy tortent, hogy az azelotti megalazo ket-haromhonapos "kapcsolataimbol" mar van egy ket es feleves harmonikus es kiegyensulyozott elettarsi viszonyom, ahol kolcsonosen tiszteljuk es becsuljuk egymast.

A ffi maximalisan felvallalta a ffi szerepet, kinyitotta elottem az ajtot, rozsat sem altallott hordani (ez nem trendi tudom), es a telefont is fel tudta venni, hogy hivjon, mi is van velem.
Ezert cserebe kapott egy maximalis not, aki nokent viselkedik, noi tartassal.

Az a pasi, aki nem bir ki ket honap pedalozast egy kapcsolat elejen, ugy, hogy a minimalis visszajelzest kapja csak az adott holgytol, az kuka. Annak nincs kitartasa, annak nincs gerince, egeszen egyszeruen egy valodi no figyelmere teljesen alkalmatlan.

Ennyi.
Kemeny lenne? Nos... Ha valaki belegondol abba, amit irtam, lehet megszavazza nekem azt, hogy nem is en vagyok a hulye.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.12.21. 18:21:28

nekem csak az a fira ebben a sztoriban - mint sok más online társkeresősben is -, hogy olyan ridegen, futószalag-szerűen élik meg a dogokat a postolók: 'abszolválni' egy randit, meg az ágybabújást, meg pofavizitek, meg két napos kötelező csend (?????) - mintha valami ipari teljesítményről volna szó és nem arról a fantasztikus tényről, hogy megismerhetünk egy másik embert, aki tele van történetekkel, tapasztalatokkal, érdekességekkel. Nem csodálom, hogy ennyi rosszult sikerült próbálkozásról olvasni, mert aki így fogja fel az ismerkedést, annak szerintem elég nehéz lehet valódi, érző társra találni...

Barakis (törölt) 2008.12.21. 18:34:47

Az a pasi, aki nem bir ki ket honap pedalozast egy kapcsolat elejen, ugy, hogy a minimalis visszajelzest kapja csak az adott holgytol, az kuka. Annak nincs kitartasa, annak nincs gerince, egeszen egyszeruen egy valodi no figyelmere teljesen alkalmatlan.

Na igen, ilyen beképzelt kis hercegkisasszonyokkal van tele a net. Szeretném megkérdezni, hogy mire fel kéne pedálozni egy olyan nőért, aki minimális visszajelzést ad. Mert csinos? Ez édeskevés. Esetleg, mert hajlandó ágyba bújni velem? Arra mindig van partner, egy igaz kapcsolatnál ez aztán a legkevesebb. Szóval mire fel is kéne pedáloznunk?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.12.21. 18:38:25

ezt a pedáloztatást én sem értem. Miért kell játszmákat játszani a másikkal, köröket futni... miért nem lehet megmondani, ha valaki rokonszenves és szeretnénk vele több időt eltölteni. Mostani kapcsolatom első randja három napig tartott, mert egyszerűen jól éreztük magunkat együtt és egyikünknek sem volt kedve 2 óra után udvariasan hazamenni és napokig várni a kötelező szüneteket betartva... micsoda baromság.

232323 2008.12.21. 18:46:37

Pedálozni? a FASZT! Azért, hogy a sok unatkozó hercegnőcske csak, mint egy ingyenes ego-benzinkutat meglátogasson, akkor amikor éppen hiánya van?

Hogyne! Az őszinte rajongásomat megkaphatja "akárki", cserébe ugyanezt várom. Nem játszmázni, sakkozni... Az elején persze nem jó hibázni, mert az rögtön meghátrálásra késztet. (Később se ajánlatos...)

Amit írtak, hogy 1 év után a napi 5+ látogatós blogok pedig kiderülnek, arra azt kell, hogy mondjam, hogy bizony... ez meg is ér egy külön pósztot. Fel is jegyzem. :)

Anubisz (törölt) 2008.12.21. 18:46:52

Akárki akármit mond, aki ilyen indokkal hajt el valakit, az elég korlátolt. Az én párom a kezdet kezdetén végigolvasta a majd 3 évnyi blogomat, az összes pasisztorival együtt, és nem szaladt világgá. Vajon miért? Pedig Ő is a kezdetektől fogva része a blognak, értékelte, hogy megbíztam benne, és nem titkoltam előtte semmit. Azóta is minden rendben a kapcsolatunkkal. Azt hiszem, ha valaki fontos, az ezzel együtt is fontos.. Igen, a játszmázást én is utálom.. Fura, hogy a legtöbb magányos ember szó szerint elvárja, hogy vele játszmákat, köröket kell futni.. Aztán lesnek tovább egyedül...

232323 2008.12.21. 18:47:50

A pedálozásra még röviden: olyan szekér után nem futunk, ami nem vesz fel. Ha a másik őszintén akar engem, akkor nem fog ilyenekkel szopatni, hanem ő is azt várja, hogy adhasson!

Imára emelem a kezem, hogy az ilyen lélekvámpír nőktől, mint a Maura a jóisten mentsem meg!

Anubisz (törölt) 2008.12.21. 18:51:10

Maura: ez a két hónap pedál lemez már igen régen lejárt... Ha már az a fene nagy egyenjogúság ordít a másik oldalon, ne akarjunk már régimódi erkölcsök szerint szívatni másokat... Női tartás? Ez ma már nem kell a pasiknak.. A pasiknak társ kell, nem pedig egy mylady...

alert 2008.12.21. 18:52:02

Maura, minden kommenteddel egyetértek. sajnos nekem még nem alakult ki a rafináltságom, és számtalanszor megaláztak már, az ágyban is, a lelkemet is... amikor rájönnek, hogy kezdek odalenni értük, akkor ők meg elkezdenek kihasználni. volt, hogy a telefonszámát sem adta meg hónapokig (még mindig nincs meg), e-mailen tartottuk a kapcsolatot (meg persze személyesen). nehogy zavarjam már... az én számomat megírtam, egyszer sem csörrent rám.

én is kicsit régivágású vagyok, nem szeretem, ha azt remélik, hogy a tizenéves belvárosi csitrik habitusát követve célba érnek csillagos ötössel... hát, nem.

Anubisz (törölt) 2008.12.21. 18:55:44

szmájlinéni: ez nem attól függ, hogy tartod-e magad vagy sem, hanem rossz emberekkel kezdesz.. Ezek akkor sem értékelnének, ha hónapokig tartogatnád magad.. Aki a legelején nem veszi a jeleket, (nem adja meg a számát? Nem hív fel?),az ne csodálkozzon, ha később is csak szív... És ez nem a pasi hibája.. Nem kötelező leállni velük..

Smurfette 2008.12.21. 18:57:23

Vannak ilyenek, meg olyanok, pasik kozott is, csajok kozott is. Aki altalanosit, az mind igy jart.

Barakis (törölt) 2008.12.21. 18:57:36

szmájlinéni

Ne haragudj, de zsák a foltját. Ha nem esik le több hónap alatt, hogy itt bizony szívatnak, akkor magadra vess. Az meg a másik fele, hogy erre felindulva elkezded szopatni az ellen oldalt, persze valszeg pont azon egyedeket, akik nem érdemelték meg, az nagyban megnöveli az esélyeidet arra, hogy rendes társra találj. Nem lenne egyszerűbb végre gondolkodni és elhajtani azt a faszba egyből, aki nem adja meg a számát, vagy nem hív fel?

Djur (törölt) 2008.12.21. 19:30:20

Maura:
"Ennyi.
Kemeny lenne? Nos... Ha valaki belegondol abba, amit irtam, lehet megszavazza nekem azt, hogy nem is en vagyok a hulye. "

Belegondoltam. Te vagy a hülye.

Emese az msnes 2008.12.21. 19:59:03

"Az a pasi, aki nem bir ki ket honap pedalozast egy kapcsolat elejen, ugy, hogy a minimalis visszajelzest kapja csak az adott holgytol, az kuka."
WTF? én pl. utálom, ha nagyon nyomul valaki. Minimális visszajelzés nálam = nem vagy fontos. Ennyi. Aki fontos, azzal kialakul valamiféle egyensúly, nem az hogy basszus hónapokig nyalatom a talpam nyomát aztán felemelem magamhoz! Jáijj.

Maura 2008.12.21. 20:01:15

"Belegondoltam. Te vagy a hülye. "

Es megis en elek boldogan, immaron jatszma nelkul, egy olyan ffi oldalan, aki valoban ram volt kivancsi, nem pedig arra, hogy az egojat (toket?) fenyezzem, es behuzzon egy strigulat a skalpgyujtemenyehez.

Jatszma kell az elejen.

En is mesevilagban eltem, hogy az oszinteseg mindenek elott, ami a szivemen, az aszamon... Fenet gyerekek, fenet...

Nem szopatni kell a ffit, az ketsegtelen. Egy ffi nem is hagyja. De ha a no udvarol a pasinak, az mar regen rossz. Ha a no belemegy a ffi jatekaba (uraim, szivukre a kezuket, ki ne tette volna meg, ha maskepp nem, hat tudatalatt), az a no maris azt sugalja, hogy kapaszkodnia kell a ffi utan. Hogy a nonek hivogatnia kell, ha a pasi megfeledkezik rola. Hogy a nonek ha a harmadik randijat mondjak le, a nonek be kell kajalnia, hogy helikopterrel utkozott az autopalyan amikor eppen verebfeszket menekitett a szalagkorlatrol.
A no lealacsonyitja magat, mert tevesen azt gondolja, hogy egyenjogusag alapjan a nonek at kell vennie a ffi szerepeket egy kapcsolatban is.

Uraim, foleg akik lelekvampir jelzovel illetnek, nezzenek inkabb szet a vilagban, es alljanak egy csoppet a sarkukra. Ferfikent.
Ha a no tetszik, udvaroljanak, teljes gozzel.
Ha a no nem tetszik, szopassak, de akkor meg ne nyikkanjanak, ha egy lelekvampir kikesziti oket.

Ha teljes gozzel udvarolnak, annak mindig meglesz a gyumolcse. De tudni kell, hol van a valodi elutasitas, avagy a tetszelges a no reszerol.

Aki belemegy a no jatekaba, miszerint a no csak az onbizalmat akarja novelni... Nos felnott emberek azt meg kell hogy lassak. NINCS olyan helyzet, ami nem lehetne szazszazalekosan eldontheto, hogy erdemes-e kuzdeni. A felnott no visszajelzesei (a minimalisak is) egyertelmuek.

Aki meg csak azt hiszi hogy felnott... Nos... Az szamomra nem vitapartnr jelen esetben.


Mindig a no valaszt.

Stupidella 2008.12.21. 20:15:34

Én sosem voltam megjátszós, hónapokig pedáloztatós nő, meg is szívtam jópárszor, de csakazért sem változtam meg, ma sem vagyok műdáma, s ez végül bevált. Az idősebb korosztály már nem akar felesleges köröket futni és értékeli, ha egy nő nem szopatja a másikat önigazolás céljából.

Barakis (törölt) 2008.12.21. 20:30:35

Maura

Gratulálok, bár arra azért kíváncsi lennék, hogy két hónap pincsiztetés után, hogy került a kapcsolat egyensúlyba. Amit leírtál az egy baromság. Unod, hogy neked kell hívni, ha a pasi nem hív. Eleged van abból, hogy lemondják a randit. Erre mit reagálsz? Hogy akkor te fogod ugyanezt visszaadni, fussanak utánad. Az meg hogy játszani kell, az kifejezetten röhejes. Mi ez, focirangadó? :D Lehet, hogy felnőtt nő vagy, de intelligens semmiképp sem. Hacsak persze nem arról van szó, hogy nem tudod érthetően kifejezni magadat, és baromira félreértjük a mondandódat.

Még mindig nem tudom, hogy mi alapján kéne, hogy tetsszen egy nő. A kevés visszajelzésből nem fog érdekelni. Hülyeség az, hogy egy nőnek nem kell udvarolnia. Dehogynem, de azt visszajelzésnek hívják. Ha nincs pozitív, erős visszajelzés, akkor szarunk rá magasról, és megyünk a következő után.

A játék szavakat meg picit túl sokszor használod. Játszani 10 évesen a legóval szoktunk, felnőtt korban meg a szeretőkkel. Komoly partnerrel, társra hivatottal nem. Csak ezt nehéz megérteni. :)

Negrogo 2008.12.21. 20:51:12

ami a jatekot illeti. megismerkedtem egy lanyzoval (21) en (24) ket hete egy kulfolni kiugras alkalmaval. eleinte csak nezegettuk egymast aztan megszolittam majd kovetek egymast az esemenyek es az egesznapot egyutt toltottuk. kideurul 1 honapja lett vege egy kapcsolatanak nekem mar 6 honpaja szoval elorebb vagyok. szam, msn csere ahogy kell.

beszelgettnuk azota nem 1x tobbnyire msnen. kepcsere a kulfoldi kepeket is bele ertve mert keszultek kozosek is. en persze a talalkozasra 1 hetre randira hivtam. amit visszautasitott mondvan zh es tanulni kell nagyon szombaton is egesz 7vegen. Ezt amr akkor is urugynek fogtam fel de lehet tenyleg igaz. Jott a kovetkezo 7 a mostani. Ittis probalkoztam. Aztan ujabb visszautasitas. En ugy gondoltam tesztel mennyire akarom is en ezt ezert meg 1x-2x hatarozottan raprobaltam dumalni a randira. Aztan belementunk egy erdekes beszelgetesbe. Tobbek kozt elmondta h hvarkodni velem nem tudna. ffikent tekint ram pasikent de ugyanakkor randizni se tudna meg. Tul korai. Aztan meg o volt megsertodve mert eroszakos voltam es elment a kedve az egesztol . Na en ettol a hulye jatoktol vagyok keszen. Egyertelmuen bejottunk egymasnak. Lathatta, h komolyan gondolom, szeretnek vele talalkozni. Erre ez! Ilyenkor meg nem tudom erdemes e nekem barmifele probalkozas mar. Nehogy mar 4-5 het utan talalkozzon velem. Es nem is arrol van szo ennyit nem erne de utalom mar ezeket a folosleges koroket.

Taz member of JFK Board™ · http://chillin.blog.hu/ 2008.12.21. 21:00:34

vicces olvasni ezt a "mindig a nő választ" maszlagot...

ugyan kérem, ha már emancipáció, akkor ne csak a saját igazunkat lássuk már benne, ez gyerekes. gondoljunk csak egy egyszerű szitura, melyben a férfinak nem tetszik a nő. igaz, ekkor is a nő választ, de ezt felülbírálja a férfi egyéni preferenciarendszere. ez egy kicsit olyan húdejó nő vagyok, van egy palotapincsim, és egy szürke kapcsolatom hozzáállás.

Maura 2008.12.21. 21:27:47

Hmmm...
Nos lehet nem fogalmazok vilagosan, es lehet a delutan folyaman meg tul idegbeteg voltam ahhoz, hogy normalisan kifejezzem magam.
Enkerekelnezest, hamu a fejemre.

De velemenyem marad.
Az a ffi, aki igy fogalmaz:
"Kivártam a kötelező jellegű pár napos kényszerszünetet, majd rácsörrögtem tanúbizonyságát adva érdeklődésemnek és aggódásomnak"

Az nem udvarol, es megis elvarja a notol a teljes figyelmet, es azt, hogy nokent omoljon aleltan a karjaiba.
Es sajnos ez a ffi ezt teljesen normalisnak talalja, hogy nagyedgazon is maximalisan eredmenyes lehet, ha megsem, akkor a no a hulye, nos... Tul sok ilyet latok magam korul.
Es ez az, ami roppantmod idegesit.

Barakis (törölt) 2008.12.21. 21:47:54

Maura

Az utolsó kommented tökéletes bizonyíték arra, hogy te a hercegkisasszonyoknak nevezett magas picsafaktorral rendelkező nőstények (és még csak véletlenül se Nők) táborába tartozol.

Bacu 2008.12.21. 21:58:38

Legalább lenyelte? :)))))))))

Legjobb! Első randim a lánnyal, helyszín: Margit-sziget.
Már a villamosról leszállva láttam a lánynak, hogy bejövök. Nekem annyira nem jött be, ezt még különösen fokozta a harisnya+szandál kombó!
2 óra séta, majd padon ücsörgés, csók és a bokorban lepippantott! Yes!!!
(még mielőtt elkezdenétek kiosztani: a csaj előtte msn-en nagypofájúan hirdette, hogy ő már volt 4 fickóval egyszerre... Gondoltam, akkor nem tiprok a lelkébe, ha megmelengetem a füleit :))

szóval ha már eljutsz legalább eddig egy csajjal, akkor már nem omolhatsz úgy össze, akármi is lesz a vége... :)

Gondoltam is arra, hogy kéne csinálnunk nekünk férfiaknak valami belső adatbázist! Sokat segíthetnénk egymásnak, ha elmondjuk melyik csak milyen, kinek mi a zanzája...stb
Így alapból tudnánk kire érdemes gyúrni, s kire nem! :)

Maura 2008.12.21. 23:15:27

Barakis...
Hogy is fogalmazzam meg finoman.


Es ki nem sz...ja le?:))))))

Miutan felrugva az udvariassag minden szabalyat felbofogted hozzaszolasodat, ettol kezdve nem vagy olyan ember, akinek a szava hangyanyit is szamit.

Norden 2008.12.22. 00:13:30

Maura, szerintem te a ló másik oldalán vagy. Nyilván az is parasztság ha egy férfi "udvaroltat" magának, de te a játszmáddal a másik véglet vagy. Ha egy csaj nem ad visszajelzést akkor a férfiaknak az jön le, hogy nem érdemes futni utána, vagy rosszabb esetben le akar húzni pár vacsira meg szívességre ego-fényezésre. ez utóbbi ha már belefutott ilyenbe, akkor biztos hagy a fenébe.
El van terjedve férfi körökben emiatt egy ökölszabály, ha a harmadik randiig nincs minimum csók, akkor a csaj felejtős mert vagy átver vagy hülye játszmázós.

Norden 2008.12.22. 00:15:44

javítás:
Ez utóbbi esetben ha már belefutott ilyenbe, akkor a férfi biztos hagy a fenébe.

Késő van, elqurtuk.;-)

Barakis (törölt) 2008.12.22. 07:43:40

Maura

Miért, eddig számított? Csak kétszer tettem fel ugyanazt a kérdést, amire képtelen voltál választ adni, ugyanazt szajkóztad. Ezek után valahogy kurvára hidegen hagy, hogy mit dumálsz, értelmes választ úgyse kapunk tőled.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.12.22. 11:24:24

ja és Atro hol van? Tán csak nem becsajozott? :)

Al Ghandi 2008.12.22. 11:59:34

Tanulság: Soha ne mond el senkinek, hogy blogot írsz. Soha nem derüljön ki a blogodból ki vagy.

Laslow · http://laslow.hu/ 2008.12.22. 14:18:57

" FlyByWire 2008.12.21. 16:35:03
kodelka: hát, ha tényleg te vagy a posztban szereplő csaj, akkor megállapíthatjuk, hogy a bloggazda nem egy agytröszt :P :P "

Ki az a kodelka? Töröltetek egy hozzászólást? Nem szép dolog...

Maura 2008.12.22. 14:27:38

De fura, valaki irt nekem par ember olyan valaszt, ami elter az itteni kozhangulattol, es milyen erdekes... ezek a hozzaszolasok eltuntek.

Hallatlan.
Hajnali fel egykor meg megvoltak.

Na ha legkozelebb valamiert ugy gondolom, hogy ide irnom kell, akkor meg veletlenul sem torekszem a parbeszedre, mert ez nem arrol szol.

Barakis, idezd csak a kerdesed kerlek.
Egy kerdo mondatot sem lattam toled.

Line24 2008.12.22. 14:51:45

A mocskos és trágár hozzászólásokat törlöm! Miért kell ezen csodálkozni? Az ellenvéleményeket továbbra is meghagyom, ha azok értelmesen és kultúráltan vannak megfogalmazva. Akinek pedig ez a rendszer nem tetszik, az marha gyorsan eltolhatja innen a talicskát!

falusufni (törölt) 2008.12.22. 22:42:41

Azt írod, hogy

"Az a ffi, aki igy fogalmaz:
[...]
Az nem udvarol, es megis elvarja a notol a teljes figyelmet"

Az otthon betegen fekvő potenciális barátnőt miért is kellene telefonon zaklatni? Én marhára utálom, ha alvás közben felébreszt a telefon vagy csak ha ki kell kászálódnom a paplan alól lázasan...

falusufni (törölt) 2008.12.22. 22:44:06

A blogmotor lenyelte az idézetet, mindegy. Az hiányzik onnan, hogy "Kivártam a kötelező jellegű pár napos kényszerszünetet" - nyilván a betegség miatt.

Line24 2008.12.22. 23:12:56

Hívtam és nem vette fel, írtam sms-t, amit megkapott, de nem válaszolt, küldtem emailt, amire szintén nem jött válasz. Így én mindent megtettem, de nyilvánvaló, hogy ő nem akart velem kapcsolatba lépni. Így vártam türelmesen... Minden más a részemről már zaklatás let volna.

molli20 2008.12.23. 17:15:59

A csaj már akkor le akart rázni, amikor az első betegséget kamuzta, nem válaszolt az sms-re... hagyad mááá. Egyszerűen csak nem volt korrekt és nem mondta meg, hogy nem jöttél be neki, az meg csak kapóra jött, hogy beszéltél a blogodról neki....amit amúgy sosem olvasott. Jobb is, hogy így alakult!

GatyaPityu 2008.12.24. 17:05:10

Békés, boldog karácsonyt kívánok minden hozzám hasonló egyedülálló fiúnak és lánynak!

Trisi · www.alphawing.hu 2008.12.29. 17:39:43

Tipikus hozzáállás a nők részéről! Nem azt látja hogy lehetne egy kapcsolat ami akár működhetne is, hanem az hogy bekerül a blogba mint tegatív példa. Az eszébe sem jut hogy esetleg utolsó bejegyzésként ennyi is lehetne:
"Megtaláltam az igazit. A blogom bezár."

Ez a lehetőség még álmában sem jelent meg....

chiemsee 2009.01.01. 18:20:02

Kamu: a csaj nem tudott mást kitalálni, hát így rázott le.

Teljesen egyetértek Trisivel, ha szeretett volna:

1. vagy kér, hogy zárd be a blogot, ha ez ennyire zavarja,
2. vagy együtt szerette volna Veled szerkeszteni tovább.
3. ... tett volna rá egy nagyot...

Mikor jön már új írás??? :)

Csillivilli tündérrózsa 2009.01.12. 23:49:45

Azért, ha kifejezetten nem akart bekerülni, akkor mégis miért kellett beleírni?
Én senkit nem blogolok meg, aki határozottan megkér, hogy ne.
És gondolom, hogy továbbra is figyelemmel követte a blogod. Nem tudom hogy eshetett neki, de valamiért nyilván szívügye volt, hogy ezt nem akarja. Én a helyében legyintettem volna és le tudtam volna azzal, hogy Te is egy vagy a tipikus érzéketlen fajtából:(

tothmari 2009.01.21. 15:43:25

Kedves kommentelők, nézzetek körül a környezetetekben, és kérdezzétek ki azokat a pasikat, akik tartós párkapcsolatban élnek, hogyan jöttek össze a párjukkal. Nem fogtok találni olyan történetet, amelyik ne Maura hozzászólásait igazolná.
Nem szégyen tanulni azok példájából, akiknek sikerült párt találni.
Ha ti nem akartok megküzdeni a királylány kegyeiért, nem vagytok hajlandóak kiállni a 3 próbát, akkor bizony ti nem vagytok királyfiak. Bizony, hogy vannak játszmák, amiket a siker érdekében (társra találj) végig kell játszani.

Serrin 2009.02.13. 23:25:09

"Az a pasi, aki nem bir ki ket honap pedalozast egy kapcsolat elejen, ugy, hogy a minimalis visszajelzest kapja csak az adott holgytol, az kuka."
Az ilyen királylányokból lett nekem is elegem. Ha a szimpátia kölcsönös, akkor miért kell "játszadozni"? Természetesen kell udvarlás (anélkül miért is csinálnánk?), de ha a nő hónapokig csak minimális jelzéseket ad, az lesz kuka.

A bejegyzésből is idézek:
"Írtam neki azért sms-t és mailt is, aztán hagytam a fenébe, majd jelentkezik esetleg és akkor kiderülhet minden."
Ha felhívok valakit (nem veszi föl), küldök üzeneteket (nincs válasz) reagálás nélkül, azt minek vegyem? Bátorításnak biztos nem fogom. Ha valakit megpróbálok elérni és nincs válasz, az a másik tiszteletének hiánya, az ilyen ember meg kizárt, hogy a jövőben érdekeljen. Ha én jelentkezem, akkor egy minimális visszajelzést kérek, főleg a mai világban, amikor a hívószámküldés egyértelműen elárulja a hívót.

Beau D.N. · http://beau.hu 2009.11.17. 18:02:32

Hmm.. nos nézd.. így végigolvasva a bejegyzést és a (kommenteket is), ezt öregem csúnyán elkapáltad.
A lány jól döntött.

Kár, hogy nem korábban tette, bár még fiatal és ráér, az eset számára jó volt tapasztalatnak, ... olyan tapasztalatnak amit nyilván te magad is levonhatnál a saját szemszögedből.
süti beállítások módosítása