Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

Olvasói levél - Sablonos férfiak

2009.11.17. 14:14 Line24

Egy hölgy tollából ered a következő kis szösszenet, ami a tipikus férfi társkereső hibákat veszi sorra. Személyes élményei átsütnek szavain, nem kezdő onlány! Érdemes minden pasinak átolvasni és elkerülni a következő sablonokat:

Tanulmányt lehetne írni erről a netes társkereső témáról, ha az ember már eltöltött itt néhány hetet. Már akkor is érdekes megfigyeléseket tehetünk, ha csak a fényképeket vesszük tekintetbe. Némelyek bizonyos idő után új tagként teszik fel magukat – kár, hogy ugyanazzal a fényképpel, s a név is ugyanaz. Biztosan azt gondolják, hogy a friss hús jobban elkél. Mert hát  máshogy jön le, ha teszem azt egy hete sincs fent az illető, mintha szánalmas módon ott virít a tavalyelőtti bekerülési dátum? Ahogy mondják: a napszemüveg öltöztet. A képek láttán úgy tűnik, mintha némelyek éjszakára sem vennék le, az összes képen napszemüveget viselnek, pedig az adatlapon nem szerepel, hogy látássérült lenne.

Kocsi (márkás), jobb láb mindenképpen a balelső, kissé kifordított keréken, kéz lazán a combon könyököl, az elmaradhatatlan napszemüveg természetesen a fejen. Ilyenkor nem tudhatjuk, hogy a kocsit, avagy a hímneműt kell-e megszemlélni…

Lazán, oldalirányban kissé kitekert csípő, stégen/tengerparton/szálloda előtt/pálmafa alatt. Söröspohár, sörösüveg kézben avagy szájon.. Biztosan csak ünnepeken iszik. Aztán, beszéljünk a fürdőgatyásokról: említett ruhadarab félig lecsúszva a nem épp hájatlan hasaaljáról… Találkozás alkalmával szinte mind elsírja, hogy megcsalta a felesége… Legalább ne mesélnék el… Eset: messzi vidékről képes Pestig autózni. Tízszer elmondva neki: X-hídon áthajtasz, letérsz egyből az első kijárón. Ez meg továbbmegy, koccan, a kár nem is kicsi. Majd végre találkozunk. A legelső benyomás: uramisten, ennek rettentő szőrös a füle!!! Akár elsős gyereknek tanévkezdéskor kötelező 10-es ecset. És persze mindez feketében foglalja el a füle hallójáratához vezető utat…

Intelligens úr keres hosszútávra (ilyen-olyan) kapcsolatot… Milyen szerény! Nem nézegettem nőtársaim adatlapjait, de el tudom képzelni, hogy ott is mi minden lehet.

Hová kerültünk, emberek? Lehet itt igazi társat találni?

Továbbra is várom az olvasói leveleket a tarskeresoblog@freemail.hu címre!

53 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr531531803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lepratelep 2009.11.17. 15:01:04

Lehet...
Mák kell hozzá, de nekem mákom volt :)

Von Teese 2009.11.17. 15:48:04

Vannak ám a csajoknál is érdekesek. Össze kéne írnom :)

tusuanzen 2009.11.17. 16:24:08

lehet, csak próbálkozni kellene hülye posztok írogatása helyett....

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2009.11.17. 16:25:18

És akinek fényérzekeny a szeme...? Az ne hordjon napszemüveget? :D

Lerche 2009.11.17. 16:42:41

Lehet. Nekem is sikerült. :) Hoppá! Ja, hogy az nem L'amour vagy valami pont hu volt, hanem pont de?! Bocsánat... ITT egyébként meglehetősen durva esetekkel lehet találkozni szvsz. Kövezzenek meg, de a Lajtán túl mintha máshol lenne a színvonal...
(és nem feltétlenül lejebb)
Azért kitartást (és ahogy lepratelep írta) mákot mindenkinek!

redriot77 2009.11.17. 16:43:40

"messzi vidékről képes Pestig autózni."

Ez most miért negatívum? Ha meg képtelen lenne 2 órát vezetni egy találkozásért, akkor az lenne a baj gondolom. :)

" A legelső benyomás: uramisten, ennek rettentő szőrös a füle!!!"

Fúúúúj! Jogos! Merugye köztudott, hogy igénytelen nő egy sem hirdet a neten. Mind ápolt, egyiknél sem figyel be a hónaljkutya, és egy sem sminkeli bohócnak magát, egynek sincs lenőve a hajfestése.

"Kocsi (márkás), jobb láb mindenképpen a balelső, kissé kifordított keréken, kéz lazán a combon könyököl, az elmaradhatatlan napszemüveg természetesen a fejen. Ilyenkor nem tudhatjuk, hogy a kocsit, avagy a hímneműt kell-e megszemlélni…"

Azért a nők legtöbbjét nem hagyja teljesen hidegen, hogy a hím milyen egzisztenciával rendekezik. Ha nem lenne kép az autóról, akkor meg első randin menne a nagy szájhúzogatás, mikor a herceg előáll egy húszéves Ladával.

Ha meg ott a képen 745i vagy az S600, akkor lehet reménykedni picit, hátha vesz majd apa az első évfordulóra egy Polót, A-Klassét, vagy ha nagyon zsidó legalább egy 1.2-es Corsát. :)))) Lakkfeketét persze, mert az önmegvalósító modern nő már nem ülne piros vagy világoskék autóba.

digitime 2009.11.17. 16:49:35

@immortalis: Na jó, de mér' a homlokodon? :-D
A levélíró hölgynek pedig: amint meglátta a 10-es ecsetet, tudja miért tévedt el a fazon. Nem hallotta mit hol kell csinálni kanyarügyben... :-DDDDDD
A netes társkeresésről való tanulmányírásról pedig: Akinek van benne tapasztalata, az ugyebár nem lehet objektív. Mert ha vele csak rossz esetek fordultak elő szídja, aki meg ott találta meg élete párját, isteníti. Akinek meg nincs tapasztalata, az meg mit akar...?

Fanyuvo 2009.11.17. 16:50:57

Nekem is sikerült.

G_P 2009.11.17. 16:53:05

Van a Belga nevű együttesnek egy mára közhelyessé vált, ám örökzöld slágere, a fenti sorokat olvasván egyből eszembe jutott (AZ A BAJ....). Ha szmokingban fotózkodom, anyucikedvence vagyok, ha zöld ingben, akkor fradista, ha lilában, akkor buzi, ha tengerparton, akkor szánalmasan mutogatom a nyaralásomat, ha falun, akkor paraszt vagyok, ha nincs fotóm, az is baj, beteg világ ez. Ja és meggyőződésem, hogy képtelenség ismerkedni, akik még tudnak, azok az egyszerűbb emberek és a romák, mert ők még nem távolodtak el természetes ösztöneiktől. Többiek meg mind húzzák a szájukat mindenre...

Abrash1965 2009.11.17. 16:55:26

Erről (nemtől függetlenül) bibliányit lehetne összeírni - Neked most ennyit sikerült.

dr.pupak30 2009.11.17. 16:57:04

nem lehet.

egyetértek grace parkkal.

egyébként meg nem kéne nagyony finnyásnak és válogatósnak lenni, meg sokat kekeckedni azt akkor könnyű lenne

lobaszopiatej 2009.11.17. 17:04:59

netes társkeresés óta én is megtaláltam az igazit: magamat :)

AmonShi 2009.11.17. 17:07:08

na, a posztíró az biztosan egy hatalmas főnyeremény lehet! :) értem én, hogy nem tetszik, hogy gyak húspiacot faragtak a társkeresésből, de különben meg ki figyelne fel egy normális férfiemberre?! az ember vagy alkalmazkodik a kihívásokhoz, vagy hoppon marad... illetve várhatja a sült galambot. nem akarok én sem védeni, sem támadni senkit, alapvetően a körülményekkel van gondom, amik lehetővé tették ezt a fajta elkorcsosulást...

xido 2009.11.17. 17:11:54

Teljes mértékben egyet értek az előttem szólókkal..plusz azzal is,hogy ezt nőtől vicces olvasni,mikor ugyanúgy eljátsszák a friss vagyok visszaregelést,a több éves fotóikkal,csak hogy megint kicsit elővegyék őket...valamint nagy kedvenceim az eddig katolikus elveket megtartott nyakig garbóban,bókokat pironkodva megköszönő középkorú hölgyektől a segges/cicis fotó és alatta az aláírás..minden pasinak ilyen kép kell,hát csak azért raktam felén is ilyet:))..na ugye mondanom se kell,ki a röhejes ilyenkor:)

Sztávrosz_ (törölt) 2009.11.17. 17:12:30

Nekem van egy tök normális regem egy "ősi" keresőn.
2001-óta 2db levelet kaptam.
Mondjuk nemis azért van de elgondolkodtató :)

Toporodottordog 2009.11.17. 17:14:47

A postból kiderül, hogy a korosodó hölgynek aki máshol nem talált párt eddig (nyilván egyetemig nem jutott, hogy ott megfelelő társaságot gyűjtve maga köré válogathasson a krémből) a márkás kocsival rendelkező napszemcsós pocakos nős vidéki csávók jönnek be akik szeretnek tengerpartra utazni a melegben és sört iszogatni.

Keress olyan pasit aki nem szereti a jó kocsikat, a sört, a tengerpartot és nem áll jól neki a napszemcsó. Biztos sikered lesz :)

lobaszopiatej 2009.11.17. 17:15:26

"rettentő szőrös a füle!!! Akár elsős gyereknek tanévkezdéskor kötelező 10-es ecset"

ja kérem, ezért ismerkedik neten, máshol szegénynek nem sikerül. És te milyen lehetsz??

Egyébként manapság már van MSN meg skype, videokonfon legközelebb megkéred mutassa a fülét (orrát, száját, stb...) mielőtt időpazarlásra kerülne sor.

Terézágyú 2009.11.17. 17:17:16

@Sztávrosz_:
"Nekem van egy tök normális regem egy "ősi" keresőn.
2001-óta 2db levelet kaptam."

Azok is felszólítások a tulajtól, hogy ne felejtsd el megújítani a tagságodat azon a keresőn ? :)

dr.pupak30 2009.11.17. 17:26:26

ja nekem is van. nincs rajta autó, tengerpart csak öltönyben ücsörgök egy fotelban. nem is ír senki. nem is vágyom rá mondjuk, mert meggyőződésem, kiegyensúlyozott, nem energia és pénzleszívó nőt nem nagy lehet találni.

indapass90210 2009.11.17. 17:31:28

Nekem 2 tengerpart, mindkettőn napszemcsó, egyiken csak egy gatya. Egy disco, vizipipa füstje kifele. Volt egy kocsival is, de azt levettem, mert az alapján bárhol felismerhetnek :D Néha szoktam levelet kapni, de annyi ital a világon sincs!!!!

Amálka666 2009.11.17. 17:51:18

Húspiacra megy és nem tetszik az áru? Váltson piacot!

cirkuszos 2009.11.17. 17:51:28

Mi lett a szőrösfülűvel? Legalább dugtatok?

stower 2009.11.17. 18:14:10

Férfi vagyok nagy autóval :)
De teljesen igazad van. Egy barátom a leírt módszerrel keresgélt, néhány autós-íróasztalos-napszemüveges-tengerpartos-hajós-vállalkozósdis fotója miatt én szégyelltem magam, amikor egyszer megmutatta...
A sok-sok nem megfelelő találat (ezt nem részletezném) után így is bejött neki. Egy kedves, okos, jóindulatú diplomás csajt szedett össze, akivel azóta össze is házasodtak.
Erre kössetek csomót:)

Gazz 2009.11.17. 18:14:45

Teljesen jó a poszt, az emberek zöme sztereotípiák alapján gondolkodik magáról.
A nőkről persze legalább ennyit össze lehetne írni.

Az igazi Svarc Enegger · https://www.youtube.com/watch?v=Ik9qunsZZtY&index=21&list=RDJVoyWQSNr8I 2009.11.17. 18:17:27

Egészen jól összegezted a sablonos hüjéket. Ha ezt a szigorú szűrést folytatod, akkor sikered lesz.

SaveMyShoes 2009.11.17. 18:20:02

"Társkeresős honlapokon szereplő fotók" jeligére (nő létemre pasikat nézegetek, ezért az ő képeiket látom):
1.Az milyen, hogy az exem a tavalyi nyaraláson általam készített fürdőgatyós képeket rakta fel magáról?Lehet, hogy ő leszarja, de nekem egy gyomronrúgás volt amikor megláttam... :DDD

2. A hátterek is megérnek egy-egy misét: '60-as '70-es évek bútorai=kicccsávó még anyuékkal lakik; saját magáról tükörben készített kép= nincs egy haverja sem; 1 db. kép amin jól néz ki, de az istennekse akar többet küldeni= fake! :DDDD

Szűcslaci 2009.11.17. 18:26:33

A vályúban keresgél és csodálkozik, hogy moslékot talál. Bocs mindenkinek.

SaveMyShoes 2009.11.17. 18:35:26

Btw, MEGVÁLASZOLANDÓ kérdés azoknak akik nagybölcsen azt mondják ne neten ismerkedjük:
Akkor 30+ évesen HOL???? :DDD
Előre is köszi a válaszokat.... :)

2009.11.17. 18:55:45

@v524: iratkozz be egy egyetemre: mindig bejön :-)

razzia (törölt) 2009.11.17. 19:02:24

Birom az ilyen agyatlan, feminista műpicsákat, akinek semmi sem jó.

razzia (törölt) 2009.11.17. 19:05:16

Férfitársak, szedjük össze a sablonos műpicsákat! ;-)

szeme közé, laposan! 2009.11.17. 19:05:59

A "márkás kocsi" kifejezést honnan vette a levélíró? Van márkátlan is...?

Halber Mensch 2009.11.17. 19:07:56

Akarhol, de ne neten! Annnnnyira troger a netes tarskereses, hogy el se tudom hinni, hogy emberek tenyleg csinalnak ilyet! Tenyleg csinaltok ilyet? Miert nem kezdtek BESZELGETNI emberekkel csak ugy akarhol? Bolt, benzinkut, kocsma, munkahely, hazibuli, fesztival, f@sz tudja, tolni valami rizsat, aztan lesz valami! Lehet azonos nemu is, egy (ivo?)cimbora mindig jol jon, aztan ki tudja hany ellenkezo nemu ismerose van, aki csak rank var?

Roviden, idegenul: get a life losers!

tszabo 2009.11.17. 19:17:53

"márkás kocsi" :D lol
nekem is ezen csúszott be a pisi. :D

Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2009.11.17. 19:22:25

@Halber Mensch:

Ez jó ötlet, kint a pubokban működik is. Itthon az a gond vele, hogy könnyen megkaphatod a "mivan buzi vagy, mit kóstolgatsz" dumát. Baromira el vannak idegenedve az emberek, sajnos.

kockabela 2009.11.17. 19:39:44

@Grace Park:

Ismerkedéskor a nők fél perc alatt, minimális információ birtokában is azonnal eldöntik, hogy milyen ember vagy. Vegyük pl. a családi állapotodat.

1. Ha férfi létedre elmúltál 30, és még nem voltál nős, akkor biztos valami baj van veled, mert egy nő sem akart hozzádmenni. (Gyenge védekezés, hogy te nem is akartál megnősülni, az ilyesmi nem érdekel senkit, kár is vele próbálkozni!)
2. Ha volt feleséged, de elváltál, akkor alkalmatlan vagy az együttélésre.
3. Ha jelenleg is van, akkor, ugye, egy jellemtelen alak vagy, aki csalja a feleségét.
4. Ha özvegy vagy, akkor pedig nyilván te tetted el láb alól az asszonyt...

Jól ebből nem jöhetsz ki! :-)

Halber Mensch 2009.11.17. 19:52:07

Amugy meg tenyleg van velunk valami baj, igy 30 utan, 'maganyosan'...
Na de szamtalan 30 feletti not ismerek, oszt azok is egyedul vannak, akkor azokkal meg en ne alljak szoba, annak ellenere, hogy nincs gazdajuk, meg jol neznek ki? Na ne mar!

indapass90210 2009.11.17. 20:46:29

@Halber Mensch: csak én vagyok úgy, hogy 30 után inkább a 20 utáni csajok érdekelnek jobban, nem a 30 utániak?

Cézár imádó 2009.11.18. 03:57:27

Több évig próbálkoztam a társkereséssel az interneten. Szinte az összes oldalra feltettem magam. És láss csodát, sikerült:) Most boldog anyukája vagyok az egy hetes kislányomnak, aki itt szuszog mellettem. Az apukájával másfél évvel ezelőtt ismerkedtünk meg a bulineten. Én sokat köszönhetek a netes társkeresésnek:)))

Cézár imádó 2009.11.18. 03:58:15

Több évig próbálkoztam a társkereséssel az interneten. Szinte az összes oldalra feltettem magam. És láss csodát, sikerült:) Most boldog anyukája vagyok az egy hetes kislányomnak, aki itt szuszog mellettem. Az apukájával másfél évvel ezelőtt ismerkedtünk meg a bulineten. Én sokat köszönhetek a netes társkeresésnek:)))

Cézár imádó 2009.11.18. 03:58:54

Több évig próbálkoztam a társkereséssel az interneten. Szinte az összes oldalra feltettem magam. És láss csodát, sikerült:) Most boldog anyukája vagyok az egy hetes kislányomnak, aki itt szuszog mellettem. Az apukájával másfél évvel ezelőtt ismerkedtünk meg a bulineten. Én sokat köszönhetek a netes társkeresésnek:)))

SaveMyShoes 2009.11.18. 08:37:41

@Halber Mensch: Tényleg köszönöm az inteligens választ, főleg a végére biggyesztett angol bölcsességet, tényleg sokat segít, hogy akárhol de ott ne... egyet kell értenem sokatmondó :) @Megköszönöd az italt,hazamész, kivered: nevű kommentelővel, ha én nőként valahol idegenként leszólítok valakit akkor lekurváznak. Azonos neműek meg igen furcsán néznek... :s

@croc: tudom válogatós vagyok, de az egyetemista korosztály csak max. rövid távon jön be, vagy valami 60-as prof-ra gondoltál?? :)

Befejeztem a témát - nem ehhez a poszthoz tartozik! Majd ha lesz ehhez kapcsolódó téma folyt.köv. :DD

G_P 2009.11.18. 17:51:51

@kockabela: Hát, mondasz valamit:D

Mindenesetre most vagyok 23, de az tuti, hogy feleség nem lesz 30ig, mert dupla tripla csapdában vagyok. A korosztályom nagy része zárkózott és rosszindulatú, és nem lehet sehol ismerkedni, ha egy évben egyszer valami rondának bejövök, attól meg ideges leszek, nem pedig örülök neki =D

bagolybagoly 2009.11.20. 00:12:48

Autóval fényképezkedő az súlyos. Nyaralás szerintem teljesen normális. Mindenki fénykepezkedik nyaraláskor. Sör .... hát elmegy.

Puncskocka 2009.11.20. 16:38:08

ez is olyan, van, akiknek bejön, van akiknek nem. de ez az autósmánia kóros... és ciki.

falusufni (törölt) 2009.11.21. 11:14:27

Az én fényképemen nem volt napszemüveg, nem volt kocsi, fel voltam öltözve, nem stégen/tengerparton/szálloda előtt/pálmafa alatt készült és sörösüveg sem volt a kezemben - meg sem nézték az adatlapomat. Láthatóan a levélíró is ezeket a képeket nézegeti, úgyhogy lehet, hogy ez a nyerő stratégia...

gabbor 2009.11.25. 14:30:48

Írt nekem egy csaj egy társkeresőn, egész jó képek voltak fent róla, nem is tűnt fel, hogy második levélben már találkozni akart. Jó, találkozunk. A westendben találkozunk, mert ott jó neki. Hát bakker, amikor megláttam... csapzott haj, ápolatlan fogak, görbe hát. Hol van ez egy kis fülben lévő hajszáltól? :) Csúnya volt mint a bűn. Mondom magam jól van, legalább beszélgetünk egy jót. Elindultunk fogalmam sincs hova a westendben, és csak szórta a női baromságokat(nem tudna élni a belvárosban, szeret száguldozni,stb). Kínomban javasoltam mennyünk be mekibe, mert ennék valamit. Amikor vártunk a sorban, megszólal, hogy elmenne mosdóba. Mondom jól van, mennyél. Pár perc múlva jött egy sms, hogy "bocs, de nem megyek vissza". Ritkán örültem bárminek mint annak az üzenetnek. :) Ha magadra ismersz, szevasz!

Ezt azért írom, mert nagyrészt ILYEN stílusú-eszű nők vannak fent társkeresőkőn. Régen (5-6 éve) amikor utoljára próbáltam még jobb volt, mert akkor még a kicsit intelligensebb nők voltak net közelben, de ma már minden buta, hülye nő fent van.

Xabi_ 2009.11.30. 13:47:43

@v524: és akkor mi van, ha anyuékkal lakik? esetleg nem lehet, hogy még nem találkozott olyan lánnyal, akivel érdemes lehetne összeköltözni egy albérletbe? nem olcsó mulatság egyszemélyes háztartást finanszírozni.

#szájbergyerek# 2010.07.16. 13:20:43

@Xabi_: Ha nem vagy képes saját lakást/albérletet fenntartani (szülőkkel laksz), akkor könnyen rád fogják csóró vagy. Ha még ráadásul egyke is vagy és elmúltál 25 éves az, csak tovább súlyosbítja a helyzetet.
Ja és a nők nem az anyagiakra meg a külsőségekre mennek. :)
süti beállítások módosítása