Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

A nagy puncivadászat

2009.01.23. 17:00 Line24

Leplezzük le a pasikat és vessünk véget a "nagyromantikus" női álmoknak! Merjük kimondani: a férfiak bizony szexelni akarnak! Azért jelentkeznek fel a társkereső oldalakra, azért mennek el a szórakozóhelyekre, azért szólítanak le nőket az utcán avagy a könyvtárakban, mert kanosak, mert megtetszett nekik az a nő. Úgy mint nő. Mint beporzásra váró "vágytárgy"!

Ez az elsődleges és főmozgatórúgója minden férfinak! Nincsenek rózsaszín ködfelhőbe burkolózó romantikus álmok szerelemről, kéz a kézben történő páros levitációkról, hanem elsődlegesen egy jó kettyintés, a matrac teljes felületének maximális hasznosítása lebeg a hímneműek szeme előtt!
Ó, ez egyáltalán nem igaz! - hördül fel a nagyközönség - Mert ebben az esetben csak szexkapcsolatok léteznének és semmi más!
Ugyan, ez a kettő nem függ össze. A férfiak is szeretnek biztonságban élni, párkapcsolatban, szeretetben: természetes igény náluk is a társas lét és a boldogságra való törekvés. De ettől függetlenül az első találkozásnál csak a hormonok hajtják őket: megtetszik a nő külsőleg, vágyódni kezdenek rá, elképzelik vele a szexet. Később már van esély arra, hogy nemesül ez a vágy és szerelem-szeretet lesz belőle, de ehhez szükséges - első pillanattól - a vonzalom, a vonzódás a nő testéhez!
Ó, dehogy! - jönnek majd erre a férfiriposztok. Majd sokan személyesen elmesélik, hogy ők bizony eleve komoly szándékkal mentek el a randira, ők már egy feleséget akartak maguknak becserkészni: na, erre mi a válaszom?
Csak a puncira vágytak: egy állandó puncira. Nem hiszik el magukról, hogy igazán nagy májerek a csajozásban, jó ideje nem is volt sikerélményük, így ezek a férfiak egy dologra hajtanak rá - állandó nőt akarnak, állandó partnert, állandó puncit, mert már elegük van a rengeteg kudarccal járó eredménytelen randikból! Ők szíves örömest leragadnának már egy mellett, hogy megkaphassák bármikor az állandó betevőt.

Miért nem beszélnek erről a férfiak a nőkkel? Mert elég kiábrándítóan hangzik. Mert azonnal tovaszáll a beporzásra kijelölt hölgy (mégha nála is csak a numera a fő cél), hiszen ez annyira megalázó: ő nem egy tárgy, amit használni kell. Mert a nők a nagy szerelmet keresik, az állandóságot és azt a pasit, aki ennek illúzióját is megadja. Már a kezdetek kezdetétől! Még ebben az elfajzott világban sem menő csak kettyinteni, habár egy leszbikus érzelmi degenerált szerint, - aki a Szex és New Yorkot írja - mégis, de tudjuk, hogy az amerikai sorozatok hazudnak. A látszat sokszor csal, mégis nagyon fontos, főleg egy nő számára: nem vetülhet rá a kurvaság halovány gyertyalángja se! Márpedig egy menetet csak az élvezet kedvéért bevállaló és hirdetô nő híre gyorsabban terjed, mint az influenza vírus.
Ha a kívánalom, a testi vonzódás feltámad a férfiban, akkor következik az udvarlási ritus. Itt - megismerve a nőt - a testi vonzalom mellett már egyéb pozitív érzések is felszínre kerülhetnek, jó esetben. Ellenkezőben pedig egy kósza numera után elmaradnak a férfitől a telefonok.

Nemrégiben férfitársaságban hallhattam:
- Elegem van a csajokból, mert átvernek minket! Az a sok pushupos melltartó, a smink, a csábos ruhák, az ezernyi öltözködésbeli trükk mind csak arra jó, hogy becsapjanak minket. Leszólítok egy jó csajt, beszélgetünk, tetszik, a randevúk közt elképzelem, hogy milyen jó lesz vele, milyen kellemes lesz jó hegyes melleit simogatni, milyen jó lesz belemarkolni kemény fenekébe, ha leveszi a farmerét... Aztán végre elérkezik a pillanat és feltárul az igazság és lehull a lepel.
Sokszor voltam már úgy, hogy levettem a nő melltartóját és szinte leesett a melle! Levette a felsőjét és kibuggyant a hasa. Annyira örültem, amikor reggel elment és soha többet nem hívtam fel. Mert mit mondjak nekik, hogy miért nincs folytatás? Azért mert ronda, amit olyan jól leplezett? Mert lógós a melle? Mert hájas a feneke? És akkor még én leszek a bunkó paraszt!

S mi a tanulság ebből az egész jól megmondom monológból? Az, hogy megint bizonyítva látom azt az elcsépelt mondást, hogy a "Külső megfog, a belső megtart!". Mindenki figyeljen oda magára és tegyen meg sokat az egészségért, az ápoltságáért, formáiért és ez boldogabbá teheti magánéletét is, mert így több potenciális jelöltnek tetszhet meg, akikből megtalálhatja és kiválaszthatja az igazit, aki egyaránt jó lesz testileg is és lelkileg is, akár kompromisszum nélkül!

UI: s a netes társkereséshez is passzoló lényeg a hölgyek számára: érdemes adni és tenni a külsőnkért, mert a csinos alak vagy arc természetesen több férfit vonz be, akik közt nagyobb eséllyel lesz ott az, akit kerestek. Minnél előnytelenebb valaki, annál kisebb az esélye alku nélkül megtalálnia párját, annál nagyobb erőfeszítéseket kell tennie és annál több csalódást átélnie a sikerig. Könnyebb megalázni, leszólni, undorítónak nevezni az ilyen férfiakat, mint pl. tenni az elhízás vagy a slamposság ellen! Pedig érdemes lenne leszámolni azzal a hazug sémával, hogy az a férfi paraszt, akit érdekel egy nő külseje. Érdemes lenne nem összemosni a külső iránti igényességet a belső értékek iránti igénytelenséggel! Talán kicsit mindenkinek könnyebb lenne... 
(S persze ne feledkezzünk meg arról sem, hogy ez fordítva is igaz!)

218 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr64810815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cinnamon mouse 2009.01.23. 18:27:07

Nekem csak az nem tetszik az ehhez hasonlatos gondolatokban, hogy alapból azt feltételezik, hogy a férfi akarja a szexet, a nő pedig "csak" megadja. Uraim! Mi hölgyek szeretjük, imádjuk, élvezzük, kívánjuk a szexet. Tessék ezt elhinni.
A férfi-női érzelemvilágbeli különbségekkel persze egyetértek, a posztban sok igazság is van.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.01.23. 19:24:57

általánosítás....

ha a pasik nagy része kanos, az ezeknek bedőlő nök meg akkor szukásak, nem? :DD

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.01.23. 19:25:49

cinnamon mouse 2009.01.23. 18:27:07
Mi hölgyek szeretjük, imádjuk, élvezzük, kívánjuk a szexet. Tessék ezt elhinni."
hogy milyen osztást fox te itt kapni, én már látom! :))

drhook 2009.01.23. 19:30:29

Cinnamon egérkének:
hiszem ha látom
megmutatod?

Winkie 2009.01.23. 19:31:11

a cikkhez és lényegéhez annyit szólnék hozzá:
és?

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2009.01.23. 19:34:15

A nők legtöbbje meg utazni, nyaralni, bulizni akar. Ehhez nekik nem kell tartós társ. Ahogy a férfiak többségének is tényleg csak szex kell.
Azonban vannak kivételek.

Mourinho már nem a király 2009.01.23. 19:38:11

Ez pontosan így van. Ilyenek vagyunk.
:)

KawaBazsy 2009.01.23. 19:39:55

Ez sztem marhaság. Ez csak az egyik véglet. A másik pedig romantikát, társat gyereket szeretne. Köztük meg az átlag.

smartdrive 2009.01.23. 19:46:27

a külső megfog, a külső megtart

Emese az msnes 2009.01.23. 19:48:58

a végén a dőltbetűs idézett pasinak csak igazat tudok adni, ez van

aneurysm 2009.01.23. 19:50:48

A férfi azt a nőt nézi ki magának amelyik a legalkalmasabb a gyerek kihordására: fiatal, egészséges, mell- és derékmérete megfelelő. Ez van belénk programozva, kár letagadni.

a katona fehérben 2009.01.23. 19:51:01

Hová tűnt a türelem? A vágyakozás? Nem szívesen élnék olyan világban, ahol a dugásnak szükségszerűen meg kell előzni az érzelmeket, szerintem ez nagyon sekélyes. Képletesen szólva szerintem sokkal jobban megbecsülendő az a nagy hal, amelyiket egyszál horgászbottal, speciális csalival, többórányi üldögélés, majd hosszas fárasztás után zsákmányoltak, mint amit hálóval rángattak ki egy perc alatt harminc másik, méreten alulival együtt.

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.01.23. 19:55:32

Végig se olvasom elve lerágott csont...meg ilyet is csak balekok írnak gondolom ezt is mindenki tudja....pff a mai világban azt hittem már kezdenek az emberek kicsit tovább látni dolgokon és sajnos csalódni kell mindig....na meg ilyet címlapra ....ez provokáció kérem szépen:DDDDDD menjen ma mindenki bulizni és dugjon is utána....:DDDD

CsegeJani · http://pavadzsihad.blog.hu/ 2009.01.23. 19:57:30

@CsegeJani: Én is csak azért nem teszem mert beteg vagyok:( ápolónőt felveszek:DDD

ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2009.01.23. 20:01:25

csatlakozom Winkie kérdéséhez.

Dr. Trebitsch 2009.01.23. 20:07:39

@Ghunner: Számból vetted ki a szót.

Minden nő kurva. Ostobaság? De még mekkora! Pont akkora, mint ez a poszt.

lamed 2009.01.23. 20:07:46

Szerintem pontosan annyira akarnak a férfiak szexet, mint amennyire a nők gyereket, és fordítva. Mindekét nem akarja mindkét dolgot, de a férfiak elsősorban szexet, a nők elsősorban gyereket.

Kivlov 2009.01.23. 20:09:29

ez miért baj???

a nők legalább 50%-a is sexet akar, csak nem mondja ki. A többi meg így járt. Ha nem működik a sex, úgysem lehet hosszú távra tervezni.

Banditos 2009.01.23. 20:12:29

Ez a post egy f*szság. Gondolom a cikk íróját épp megcsalták, vagy vmi hasonló.
Egyébként meg statisztikailag bizonyítható, hogy több nő csalja meg a pasiját, mint fordítva. Őket mi hajtja akkor??? Erről is kérnénk egy hasonló cikket!

bervas · http://mt10.blog.hu 2009.01.23. 20:12:52

Most akkor fogok egy gyalogsági ásót, és kezdek gödröt ásni. Közben elmesélek egy tapasztalást. Amelyik nő nem élvez el az első randin, azzal nem lesz tartós a kapcsolata az embernek.
Tudom, MPG, meg jöhetnek a döglött macskák... mindjárt kész a fedezék...

Dr. Trebitsch 2009.01.23. 20:13:55

Szeretjük a nőket. A nőiességet, az érzékenységet, a gyöngédséget. Vagyunk néhányan, akiket kifejezetten vonzanak az intelligens nők. Szeretünk nőkkel beszélgetni, mert megértőek, és sajátos gondolkodásuk új szempontokkal képes gazdagítani szinte bármely témát. És szeretjük a szexet is, természetesen.
Nem minden férfi ilyen, de sokan vagyunk.

Akkor is, ha néhány frigid, kiábrándult feminista picsának ezt nehezére esik elhinni.

repecs 2009.01.23. 20:17:40

Ha szemezek vele, akkor az a baj.
Ha nem szemezek vele, az a baj.
Ha csak öt percig csinálom, az a baj.
Ha egész éjszaka szemezek vele, az a baj.

De ha én odamegyek hozzá, az a baj.
Ha nem megyek oda hozzá, az a baj.
Ha elkérem a számát, az a baj.
Ha nem kérem el a számát, az a baj.

Ha 20-as vagyok, az a baj.
Ha 30-as vagyok, az a baj.
Ha 70-es vagyok, az is baj.
Ha 80-as vagyok - az nem lehetek -, az is baj.

Ha foglak, leteperlek, az a baj.
Ha csak becézgetlek, az a baj.
Vicceset mondok, az nem baj,
sőt, általában az a legkisebb baj.

Hogyha belelátok a fejedbe, az a baj.
De ha nem látok bele a fejedbe, az a baj.
Ha felveszem a papucsot, az a baj.
Ha nem veszem fel, felfázok, az a baj.

Ha elkenem a szemfestéked, az a baj.
Ha vékonyak a falak, az a baj.
Ott egy pók a párnán, az a baj.
Mindjárt jön a Barátok közt, az a baj.

Az a baj, kell valami?
Kell valami? Iszol valamit, az a baj?
Nem, nem iszok semmit, az a baj.
Az a baj, hogy nem iszol, és az a baj, hogy nem iszok.

Kapod? Vágod? Érzed? Érzékeled? Táncoljál, lazulj, megteszed?
Hallod? Fogod? Megvan? Kened? Tapasztalod? Frankón? Követsz?

Ha túlfőzöm a tésztát, az a baj.
De ha kicsit nyers a közepe, az a baj.
Ha nincs benne elég citrom a teában, az a baj.
Ha túl sok a méz, akkor meg az a baj.

Ha elfogy a dohányom, az a baj.
Ha elfogy a papírom is, az is baj.
Ha nem fogy el, az is baj,
mer' odajössz lejmolni, az a baj.

Nincs kedvem akárkinek adni, az a baj.
Ha tahó módon kérsz, az is baj.
De ha nem adok, az is baj.
Adok, azt megszokod, az a baj.

Ha ide megyek szórakozni, az a baj.
Ha oda megyek, szórakoznak, az a baj.
Ha jó a zene, sokan vannak, az a baj.
Ha rossz a zene, sokan vannak, az a baj.

Nem is tudom, mit keresünk itt, az a baj.
A barátaid meg milyenek, az a baj.
Azér' nem megyek oda, mer' az a baj.
Az arca a baj, az arc a baj.

Hogy én sodorjam meg, az a baj.
Mer' nem tudsz sodorni, az a baj.
Akkor meg minek kérsz? Ez a baj.
Tüzet is én adjak? Az a baj.

Azt hiszed, hogy füves, az a baj.
Mer' nem láttál még ilyet, az a baj.
Ezt mindig el kell mondanom, ez a baj.
Szerinted még nem unom? Ez is baj.

Ha hungarofób vagy, az a baj.
Ha szabadkőműves vagy, az a baj.
Ha dialektikus materialista vagy, az a baj.
Ha semmilyen nem vagy, az a baj.

Kapod? Vágod? Érzed? Érzékeled? Táncoljál, lazulj, megteszed?
Hallod? Fogod? Megvan? Kened? Tapasztalod? Frankón? Követsz?

Ha belépünk az Unióba, az a baj.
Ha nem megyünk a tuti jóba, az a baj.
Ha otthon nevelek disznót, az a baj.
Ha nem nyitok cukrászdát Bécsben, az a baj.

Ha aneszteziológust hívok a csirkéhez,
és aztán szívlapáttal csapom agyon, az a baj.
Libát töm a mama, az a baj.
De miért? - teszi föl a kérdést, az a baj.

Ha frissen iszom a tejet, az a baj.
Ha felforralom, fertőtlenítem, az a baj.
Kiveszem a spájzból, az a baj.
Ha a kiskanalat nem oda rakom vissza, az a baj.

Azt mondod, sokat szívok, az a baj.
Az a baj, hogy semmi közöd hozzá, az a baj.
Meg idejössz, azt' dumálsz nekem, az a baj.
És nem hagyod abba, az a baj.

És nem figyelsz, hogy nem érdekel, az a baj.
Az, amit mondasz: az a baj.
Meg illetlen is vagy, az a baj.
Mással beszélek - nem zavar?

Hogy nem vársz, amíg befejezem, az is baj.
Vagy akkor kérj elnézést, abból nem lehet baj,
de hogy bunkó vagy, az nem csak neked baj,
de hogy nem tudsz róla, az a legnagyobb baj.

Én tudom magamról, ez kisebb baj.
De legalább törekszem egy kicsit, az nem baj.
Na, mindegy, ez az én problémám, ez a baj.
Csak engem izgat, az a baj.

Pedig izgathatna még valakit, az nem lenne baj.
Jól felizgathatna valakit, abból nem lenne baj.
Az jót tenne nekem is. Az csak nem baj,
hogy vágyom rá egy kicsit... Szerinted, baj?

Kapod? Vágod? Érzed? Érzékeled? Táncoljál, lazulj, megteszed?
Hallod? Fogod? Megvan? Kened? Tapasztalod? Frankón? Követsz?

Kapod?

Belga

Rainbow_ 2009.01.23. 20:22:33

...el se olvasom, mert már a cím egy baromság. nyilván a szerző 2-3 saját tapasztalat után általánosít...

Dorombolo 2009.01.23. 20:26:07

Én ma vagyok itt először, de ekkora baromság - már elnézést - olvasván kénytelen voltam regisztrálni!
Méghogy a nők nem úgy állanak a szexhez mint a férfiak! Hát dehogynem! (A különbség csak annyi - ld. Karinthy - a nő a férfit akarja, a férfi a nőt!)
Szerintem mi, nők, ugyanannyira vagyunk oda szexért, mint a férfiak. Legfeljebb sokan ezt nem merik bevallani, mert az olyan megalázó, lealacsonyító, vulgáris, stb. - szabadon választott - vagy nem volt még részük jó szexben. Akinek igen az fel meri vállalni, hogy gyakrlatilag az élet egyik legfontosabb része, amiből még príma, hosszú, boldog, szeret-teljes párkapcsolat is lehet!

Baluci 2009.01.23. 20:35:11

Hát akárhogy is van, én már nagyon régen ki vagyok éhezve. Engem semmiféle ideológia nem győz meg se igy, se úgy - kefélni szeretnék!...

Invictus 2009.01.23. 20:35:14

Biológiailag mindkét nem a külsőre van programozva, ezt kár tagadni. Ezenkívül a nő számára a férfi társadalmi státusza, anyagi helyzete is fontos, mert az nyújt biztonságot. Röviden: a nőknek alfahím kell. Az ősközösségben az alfahím volt az, aki a legerősebb, legnagyobb farkú kan volt a hordában. Ma is vonzzák a nőket ezek a tulajdonságok, de amióta a föníciaiak feltalálták a pénzt, azóta a csillogó érméknek, később színes papíroknak még nagyobb a jelentősége :)
A férfi meg arra van programozva, hogy minden alkalmat kihasználjon minden párzásra rávehető nősténnyel, mert akkor örökítheti tovább legjobban a génjeit, ha "szétszórja a magot". A nőnek viszont ki kell hordani a gyereket, akinek minél jobb minőségű magtól kell fogannia, hogy jobb esélye legyen a túlélésre. Ezért lépnek félre a nők is, mert általában nem sikerül nekik ideális hímet szerezniük "állandóra", viszont egy menetre járhat bennük egy alfahím is... Na ennyi volt a biológiaóra. :)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2009.01.23. 20:35:41

Egyszer egy barátnőm azt mondta, hogy Neki is feláll, csak Neki befelé. Így volt.

Dr. Trebitsch 2009.01.23. 20:38:09

@Invictus: ez filozófiaóra volt... :)

lampard69 2009.01.23. 20:40:07

Sztem leginkabb az erzelmi kulonbsegre probalt celozni az iro, ami valoban leragott csont..

Engem ha bemutatnak egy ismeretlen nonek akin valami megfog, vagy elmegyek szorakozni es latok sok szep not, akkor rogton az jut eszembe, hogy de jo is lenne most rogton (par oran belul) megdugni. Utana johetnek a magvas gondolatok, hogy amugy milyen ember, nekem valo-e, stb.
Mig a legtobb nonek ugyanilyen szituban (rogton kezfogas utan, vagy mikor belep a buliba) nem eppen ez az elso ami az eszebe vag, hacsak nem tenyleg egymasnak teremtettek oket.
Plusz az atlag ferfinal lejjebb van a merce, elobb fekszenek le egy szerintuk kozepesen jo novel, mint egy no egy neki kicsit vonzo ferfival.

Egyebkent meg a normalis (tapasztaltabb, erettebb) nok tokeletesen tisztaban vannak a fentiekkel, es ugy is alakitjak a maguk reszerol a dolgokat. Lelki defekt, vagy jellemhiba nelkuli jo not en meg nem lattam sirni, hogy nem talal maganak pasit. A kis csitriknek meg hiaba mondjak a frankot az idosebb nok. Ok ugyis az alomvilagukban elnek es azt hiszik, hogy a reszegen ramaszo srac akit mar regota figyelt tenyleg akar valami mast is. Ja akar... a baratnoddel harmasban is.

LongJohnHolmes 2009.01.23. 20:40:52

Korrekt írás. Biztosan azért gondolom így, mert én is ezt hirdetem :)
De én ezt meg is mondom a nőknek. Egy darabig tetszik is nekik az őszinteség, de aztán a rózsaszín köd felülkerekedik mindig. Jön az álomvilág, követelőzés, veszekedés, szakítás.

Ez az élet körforgása?:)

Invictus 2009.01.23. 20:42:29

Szóval az anyagi biztonságot valószínűleg nem egy alfahím fogja megadni az átlag nőnek, hanem egy balek, aki férfinak átlagos vagy még az se. Viszont van pénze (ez persze relatív, nem minden nőnek jut egy Kedves Ferenc:)). Biológiailag viszont arra van programozva a nő, hogy ha útjába kerül egy ősemberi értelemben alfahím (aki amúgy lehet hogy ebben a civilizált világban lúzernek számít, csak egy balhés, netán sittes fickó), akkor megfeküdjön neki.
Nekünk férfiaknak, meg ha nem jutnak Pamela Andersonok, esetleg csak a Pa-Dö-Dö, akkor azt dugjuk meg. Mert dugni kell valakivel, sok kudarc után lejjebb adjuk az igényeinket. Van akinél ez egy átlagnő, van akinél egy Falusi Mariann, attól függ ki mennyit ér a húspiacon...
Angolul tudóknak laddertheory.com/

Dorombolo 2009.01.23. 20:48:31

@lampard69: Asszem veled értek a leginkább egyet. Gondolom Te sem ma kezdted... Viszont leány gyermekeimet oktatva hasonlókat próbálok mondani nekik.. Néha veszik, néha nem, - néha ők is belecsúsznak abba amin ÉN MÁR TÚL VAGYOK! .. Biztos vagyok benne azért a tapasztalat is sokat számít!

Vel 2009.01.23. 20:48:53

Az ember lényegében nem vágyik többre a jó kajánál, piánál és szexnél, függetlenül, attól hogy férfiról van szó vagy nőről. Ha ezekből nem kap eleget és megfelelő minőségben, akkor jön a savanyú szőlős, felsőbb morális értékekről szóló álszent szónoklat. Ennyire egyszerű az egész.

haaaaaat 2009.01.23. 20:49:05

Ez a Belga de szar meg mindig....

Dorombolo 2009.01.23. 20:51:19

@Invictus: Ha szerinted PM. és PA-Dö-DÖ között nincs középút, én csak az utóbbit kívánom neked! De ha ez csak példabeszéd volt, jelzem, a nők 95 %-a nem e két kategória!

Dorombolo 2009.01.23. 20:53:42

@Vel: Szerintem meg nem ennyire egyszerű...
Vag ha igen, akkor a JÓ-n van a hangsúly... és a jó...
Nos.. ...hát az energiát igényel.
Szándékosan nem pénz említek. De van, aki azt hiszi a "jó" pénzzel behelyettesíthető... Szegény..

bervas · http://mt10.blog.hu 2009.01.23. 20:59:53

@Dorombolo:

Egyetértek a második bekezdésben írottakkal. Az őszinte, nyitott nőkkel a legjobb az életben és az ágyban. Ha egy nő gátlásos, önbizalomhiányos, az még fejleszthető.
Ellenben ha egy nőnek komoly idegi, önértékelési problémái vannak, akkor sose lesz egészséges lelkű pasija.

is 2009.01.23. 21:00:06

az orgazmusról mondják, hogy elmagyarázni nem lehet. ha már volt, akkor tudod, mi az, ha nem, akkor csak hülyeségeket beszélsz róla.

na most a szexen túli, érzelmi, boldogságra épülő párkapcsolat is ilyen. a jó szex nem szükséges feltétel a párkapcsolathoz, hanem a megfelelő érzelmi kapcsolat egyenes következménye (a fizikai, egészségügyi problémáktól eltekintve). aki már volt ilyenben, az a másik nemet nem szexuális tárgynak nézi.

csak szóltam, de látom, a legtöbben még ilyet nem tapasztaltak, és ezért nem hiszik, sőt, az ellenkezőjét még hirdetik is (posztíróval együtt).

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.01.23. 21:01:50

@Vel: "amin ÉN MÁR TÚL VAGYOK! .. "

kontroll csoport: Kicsinek látszol innen

sikerült megszöknöm az ablakon át
de még nem vagyok túl a filmen
alattam harminc emelet
kicsinek látszol innen
kicsinek látszol innen
kicsinek látszol innen

fönt vagyok fönt
te alattam sétálsz gyanútlanul
kijöttél a moziból
de nem vagy még
mindenen túl

túl korai neked ez a happy end
nem adok időt
hogy kipihend

nagy a veszély és nem hiszem
hogy átlátnád
fönt vagyok fönt
és zuhanni készülök
rád
rád
rád

túl vagyok túl
mindenen túl
te alattam sétálsz gyanútlanul
még nem vagyunk túl a filmen
kicsinek látszol innen
kicsinek látszol innen
még nem vagyunk túl a filmen
kicsinek látszol innen

nem vagy még
nem vagy még
nem vagy még
mindenen túl

cato fong 2009.01.23. 21:02:14

micsoda tabutörés :D
nagyjából egyetértek a poszt írójával.
egyben azonban téved. nem állandó puncira vágynak a férfiak, hanem mindig másra/újra, megengedve persze, hogy nem mindenki ilyen. sokszor jó nőt csalnak meg rosszabbal (ez persze teljesen szubjektív), csak az újdonság izgalma miatt.
és a legszebb az egészben, hogy ez sosem volt/lesz másképp.

Dorombolo 2009.01.23. 21:03:12

@is: Mese. Valószínűleg nem tudod mi a "JÓ" szex... Tehát ne magyarázd...

parttalan 2009.01.23. 21:03:58

"Nőt akarok de gyorsan
Nőt, de ezt már mondtam.
Rám férne egy kéjkirándulááás!"

Na kitől való a dalszövegidézet, ki fejti meg? :)

Negrogo 2009.01.23. 21:04:53

alapvetoen igy van. elsosorban egy novel azert kezdek ismerkedek, stb. mert megdugnam. ez nem keredes. viszont ha olyan a no amilyen akkor megszeretetem , beleszerethetek, es kezenfogom es meg lehetne sorolni aminek a vegen az all, hogy megkerem a kezet es el akarom venni mert mellette akarok felebredni!

de nem is ertem a dolgot. egy no is ugyanigy van legfeljebb nem ismerik be maguknak. egy kapcsolat alapja a szex. egy jo kapcsolat alapja es minden egyebb a szerelem alapja is. egy no miert jonne ossze egy olyan palival aki irant nem vonzodik?! ugyanazt akarjuk mind csak maskeppen allunk hozza.

bervas · http://mt10.blog.hu 2009.01.23. 21:04:55

@is:
A jó szex nem szükséges feltétel a [b]rövid[/b]párkapcsolathoz. Hosszabb távon azért nem árt...

Egy nőt viszonylag nehéz úgy meghódítani, ha festett képként rajongsz érte, és nem hús vér emberként. Mert bizony még a szenteknek is vannak biológiai szükségleteik.

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2009.01.23. 21:05:17

Jóreggelt kívánok.Krisztus után 2009-ben rájöttetek hogy a fasz a pinát akarja baszni?

2009.01.23. 21:07:01

igazitrebitsch 2009.01.23. 20:13:55
Ott pont.

Hogy a férfi a barátnőjét/feleségét szexuálisan is vonzónak, izgatónak tartsa, ez persze, hogy fontos. Mert talán a nőnek nem fontos, hogy a férfi hasson rá szexuálisan? Biztosan le lehet feküdni valakivel úgy is, ha a másik nem izgatja fel a fantáziáját - csak közben forog az ember gyomra.

De hogy minden férfit csak a pina érdekeljen...
Ez tényleg ugyanakkora baromság, mint az MNK.

Dorombolo 2009.01.23. 21:07:21

Nő vagyok. (Ezt leszögezem, mielőtt bárki férfinak nézne a kommentem miatt.)
De a jó ég áldjon meg minden nőt, és a jó isten vegye magához, de azonnal, - és mindet és emelje szentté, - aki csakis és kizárólag a gyermeknemzés érdekében szeretkezett!
( MI, a maradékok, majd megbirkózunk a sok kiéhezett férfival!)
Gyűlölöm az álszentséget!

Vel 2009.01.23. 21:08:23

A szerelemi játszma egy különösen mocskos és kegyetlen biznisz, sokkal inkább mint a gazdasági vagy politikai verziók, ugyanis míg az utóbbiakra alapból rá van ragasztva a figyelmeztető „ vigyázat mocskos” cédula, az előbbi rózsaszín, mézes-mázas, idealizált, über-optimista romantikával van leöntve, ami magában hordozza a nagy csalódások szinte elkerülhetetlen veszélyét.

Dorombolo 2009.01.23. 21:08:33

@mennyi?husz!: Ja. Végre. Másról sem szól az egész...

2009.01.23. 21:09:10

parttalan 2009.01.23. 21:03:58
Egy férfitól :)
Közelebbről: Dolák Saly Boborján.

Dorombolo 2009.01.23. 21:07:21
Így van.

LPoti 2009.01.23. 21:09:42

Ez tetszik! Ez a tutifrankó igazság gyerekek. A szeretőmnek megmondtam mostanában, hogy hát, na azérmá legyünk tisztában a dolgokkal, és hogy nekem arra kell. Aztán megvan sértődve. Pedig tudom, hogy neki is arra kellek. Én ezt tudom, elfogadom. Nem fog otthagyni gyereket, férjet, egsziztenciát. Nem is várom el. Ő meg most játssza a 'jaaj, hát hogy mondhatok ilyet'. Ha beszélgetni akar, menjen pszichológushoz, ha meg mást, akkor hozzám. Gyerekek, nem ez a frankó?
(bár az előbbi sorok multitahó benyomást keltenek, de nem ez az igazság? miért szépítgessünk, sminkeljünk mindig, mindent? )

feltételes reflex 2009.01.23. 21:10:22

"Még ebben az elfajzott világban sem menő csak kettyinteni, habár egy leszbikus érzelmi degenerált szerint, - aki a Szex és New Yorkot írja - mégis,"

úristen, mekkora hazug vagy te is :DDDDD

előtte és utána még jól megideologizálod, hogy miért is van az, hogy a pasi alapvetően csak kettyintene, de azért muszáj volt közbeszúrni egy ilyet... itt borult meg az egész elmélkedésed.

Dorombolo 2009.01.23. 21:10:52

@bervas: Az egy éjszakáshoz- nevezzük kísérletnek, - valóban nem... de aztán.. Egy el..ott éjszaka után, ugyan minek is keresném a pasit? és ha ő csalódott, ugyan, minek is keresne?

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2009.01.23. 21:11:16

A blogbejegyzésbe foglalt - valószínűleg kitalált - férfimonológ meg cseppet sem erőltetett...á, nem....

feltételes reflex 2009.01.23. 21:12:12

@sagia77:

ez jó; nekem meg egy pasi mondta ugyanezt, és szvsz neki is igaza volt :)))))))))

Dorombolo 2009.01.23. 21:13:13

@lpotter: És TE! mit akarsz, csak erről nem beszélsz... De TE nem vasgy álszent, UGYE?

Dorombolo 2009.01.23. 21:16:02

@feltételes reflex: Bocsánat, de van itt olyan nő, akinek VOLT olyan ingere, hogy csak szeretkezni akart aktuálisan egy férfival, de semmi többet??

Danny McCoy 2009.01.23. 21:21:22

Valóban nem kell a púder. Elsőnek a fasz feláll az ész megáll. A külsőre mennek a férfiak, nincs ezen mit szépíteni. Persze ezzel gond nincs. A gond ott van hogy visszafele ezt már nehezen tolerálják. Ők teljesen jogosnak tartják ha megjegyzést tesznek a külsőre, vagy szelektálnak, na de ha őket szelektálják ki, nah akkor egyből jön a sirám hogy hát a belső nem számít?!! De, számít, csak kurvára nem az elején, ahogy nektek sem!

Moneymaker (törölt) · http://moneymaker.hu/ingyenjatekok 2009.01.23. 21:22:08

Nézd én ekkora hülyeséget még nem olvastam.
Én mint 28 éves pasi egy dolgot akarok összesen, kifogni egy olyan nőt akinek van agya.
Társam lesz, és számíthatok rá. Ez teljesen reménytelen. Szerencsés vagyok nagyon könnyen ismerkedem, nekem nem túl nagy feladat felszedni valakit. Ehhez képest egyetlen olyan nővel nem sikerült összefutnom aki nem rohadt nagy riherongy lett volna. A barátaimnak igen, nekem nem. Valljuk be egyetlen olyan férfi nincs a világon aki szeretne elvenni egy olyan nőt akiben ő a huszadik farok. Ha egy nő rusnya, vagy túl sokan voltak benne, biztos hogy csak egy totális lúzernek kell. Ez az én véleményem. Diszkó kurvákra meg vadászni is kár azok már annyit sem érnek ,hogy az ember rájuk pazaroljon 4 óra beszélgetést mielőtt megdönti őket.

www.moneymaker.hu

bervas · http://mt10.blog.hu 2009.01.23. 21:24:52

@Dorombolo:

Nem mindig érteni a nőket. Kerestek már tartósan rozoga éjszaka után, pedig béna voltam.
Pasiként csorbaköszörülési célzattal én is kerestem már nőt. Mert hátha bennem volt a hiba, és másodszor jobb lesz.

Dorombolo 2009.01.23. 21:29:28


Jah! De, ha az ember előre tájékoztatja az illetőt - persze ehhez már azért kell egy kis meghitt hangulat, meg egy kis személyiség is - hogy azért ő nem Pam Andreson, csak szeretne úgy kinézni és melltartót is hord és stb. - akkor azért a pasik sem hihetik, hogy az "ÁRU" selejt..
Szóval, ha a hazug médiának hiszünk, ha azt hisszük, hogy az a valóság amit a képeken látunk, hát az visszaüt. ide is- oda is.. én megfelelni szernék, - de nem tudok - TI elvárok valamit, amit én képtelen vagyok teljesíteni... Kölcsönösen be akarjuk csapni egymást.. Ez Mire jó?

Danny McCoy 2009.01.23. 21:31:05

@Moneymaker: nézd, ha a barátaidnak sikerült és neked nem akkor lehet benned van a hiba. Szép dolog hogy olyan nőt akarsz akinek van agya (és gondolom jól néz ki), de abba nem gondoltál bele hogy igényei egy ilyennek (pláne) szintén lesznek?

csiribi (törölt) 2009.01.23. 21:35:07

Azt gondolom a kommentek kapcsán, hogy esetek minősítenek.
Azért ne gondoljuk azt, hogy a nő először nem a külcsint nézi.
Mint a ffi.
A különbség az, hogy a - normális - férfit általában nem érdekli a pénz, a vagyon.
Ha választani kell, a nőt csak az utóbbi érdekli.
Lehet, negyvenegynéhány év tapasztalata kevés, vagy esetleg a mai napig csak kifogtam:(

Dorombolo 2009.01.23. 21:35:33

@bervas: Jah.. GHát nem ÉN vagyok a nagy orákulum, aki tévedhetetlen..
Ilyen is lehetett.
Én csak a saját tapasztalataimból merítek.. Én elb..ott éjszaka után nem vártam hívást, de nem is adtam menlevelet senkink, ha ő volt a "húnyó"...
DE magamat sem mentegettem soha...
Elsirattam, ha én voltam a rossz, és nem durván, de elküldtem a másikat, ha nem..
Soha nem éreztem, hogy a pasik meggyűlöltek volna ezért...

feltételes reflex 2009.01.23. 21:35:55

@Dorombolo: VAN. Lenne vele valami probléma? :)

actor one 2009.01.23. 21:37:51

10ből 9nő viszonyt keres. Igazábol igénytelenek,ezt ugy értem,hogy tök mind1,kell a lelkitárs papucs vagy a pénzben mért érték vagy csak egy játékbaba pasi,hogy ne érezzék maguakt egyedül meg meglegyen a fasz adag és megelégszenek ezzel. Ez fóggetlen,hogy vki jó nő-e vagy sem,amit éppen osztott a sors. Ellentétben azért egy nő legyen kivül belül korrekt. Elsősorban kivül,az kb alap,hogy minden jó nőt leribancozunk elsőre,csak szerintem az tu legyszerű. Ha már kan vagyok,legalábbis ugy vagyok vele,eléri a külső elvárásokat akkor nehogymár elsőre megkapja a faszt és ettől valahogy kivannak. Ha kell a fasz szerezze meg,vagy keressne valami papucsot,van bőven elég:D Ha mindezt túlélte,akkor kb ér valamit és lehet dolgozni a dolgokon. Persze utána amikor megenyhül a férfi sziv jönnek a bajok,rinya,hiszti stb. Vagy jön a hirtelen bizotnságérzet hiánya,paranoia és a a kisajátitás. Ez van,szűrni kell a nőket,sok a jo csomagolású van miből válogatni:D Azaz rövidtávon a pina jó,de az csak annyit is ér,mintha elszivok egy cigit,gyujto kak övetkezőre. Hosszűtávra viszont a lyuk mellé kell sokminden más. Ennyi.

Dorombolo 2009.01.23. 21:41:31

@csiribi: Na ez, BAROMSÁG! Egy nőt sokminden érdekli. Egyik lehet a pasi anyagi helyzete is, más is...
De hogy ez lenne a kizárólagos???
Hidd el, tudom,néha tök jó, ha ÉN gondoskodhatom arról akit szeretek... Hogy ez hova fér bele, nálatok, férfiaknál.. Hát nem is tudom... de erről is szívesen olvasnék, FÉRFIAKTÓL...

feltételes reflex 2009.01.23. 21:41:53

@Moneymaker:

attól tartok, nem jön össze neked a project:) a beírásodból úgy sejtem, hogy a nő, aki nem plázacica, egyszersmint agya is van, az -számodra- sajnos csakis riherongy lehet.
Live with it or leave:)

Dorombolo 2009.01.23. 21:42:44

@feltételes reflex: Egy frászt. Örülök, hogy nem, vok egyedül!!!

Dorombolo 2009.01.23. 21:45:04

@actor one: Hát, többet, nem is érdemelsz ezzel a mentalítással... de sztem, ez kamu.. Álca kifelé... és ez még az a jobbik képmutatás, amit tolerálni lehet...

feltételes reflex 2009.01.23. 21:45:30

@actor one:

akikről beszélsz, azoknak nem lelkitárs kell. ha te ennek bedőlsz és megszívod, az a te bajod:) tanulj még egy kicsit, hogy ne rohanj bele túl buta általánosításokba.

Watt25 · http://sablonvalasz.blogspot.hu 2009.01.23. 21:47:54

Hát, ha már így lebuktunk, akkor azt is elárulom, hogy nekünk nem is punci kell, hanem pina! :)

feltételes reflex 2009.01.23. 21:48:03

@Dorombolo:

ezt most nem teljesen értettem.

Egy frászt (lenne vele problémám), örülök, h nem vok egyedül, vagy
Egy frászt! Örülök. Vagyok egyedül.

Egyik válaszba se bírnék belekötni, csak kérdem.

Moneymaker (törölt) · http://moneymaker.hu/ingyenjatekok 2009.01.23. 21:49:34

Hát azok a srácok akinek összejött, hozzam képest sikertelenek, és csúnyák, és kb. 10 annyi nőjük sem volt mint nekem.
Nekem nem gond felszedni egy topkategóriás cicababát. A külsőben engednék, de az agyban nem tudok. Legyen nem csak nő, hanem jobbféle ember is.
És nem bennem van a hiba.
Szeretném ha tálalnék majd egy emberi tartással rendelkező nőt, aki nem egomán hisztis picsa.

Dorombolo 2009.01.23. 21:52:16

@feltételes reflex: Te mondtad, hogy vannak itt mások is akik nők, és nem osztják azt amit - összegezve a mai polémiát - a cikk sugall.. Vagy félreértettelek?

Dorombolo 2009.01.23. 21:56:40

Na, összegezzünk.
ÉN szeretem a pasikat, ÉN szeretek szeretkezni. ÉN éjjel is felébresztem a páromat, - ha van- ha vágyom rá. ÉN tudtára adom egy pasinak, ha akarok tőle valamit. ha párom tudja, hogy kevés amit nyújtani tud nekem és tudja, hogytöbbre vágyom és engedi... ha, ha. ha..... Akkor én most mi vagyok a férfi olvasók szerint..???

Dorombolo 2009.01.23. 21:57:56

@Moneymaker: Úgy legyen. (De félek, akit TE akarsz, annak majd Te nem leszel elég... Bocs..)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.01.23. 21:58:17

"a jó szex nem szükséges feltétel a párkapcsolathoz,"

Szerintem meg igenis az. Ezért nem értek egyet a nuku házaság előtti szexszel. Nem élheted le az életed egy olyannal akivel az egyik leszebb örömforrás és a szerelem beteljesülése nem megy.

Dorombolo 2009.01.23. 21:58:33

@Dorombolo: Jól értettél. Gyűlölöm ezt a megközelítést...

Dorombolo 2009.01.23. 21:59:27

@Dorombolo: Mintha lenne nő férfi nélkül. és férfi nő nélkül...

mnmnbkhj 2009.01.23. 22:01:11

Maximálisan igaz a poszt, aki nem ismeri ezt be...Az férfi létére magának hazudik.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.01.23. 22:01:13

@Dorombolo: Értelmes emberi lény. Bár több lenne belőlük..

Dorombolo 2009.01.23. 22:01:56

@a katona fehérben: Ja. Aztán mindkettőt megsütik és megeszik. Ahogy mindig is...

actor one 2009.01.23. 22:03:33

@Dorombolo: miféle álca? Fejtsd ki,kiv lettem!

feltételes reflex 2009.01.23. 22:03:38

@Dorombolo:

Ok, végre megértettelek...csak nekem állítólag férfi agyam van, neked meg női, noha mindketten nők vagyunk :DDDDDD

a másik hsz-edhez: attól tartok, hogy a poszt és az annak helyeslők szerint te sem lehetsz az ideális feleségjelölt;) éppen ez az álszentség b*ta fel az én agyam is. az egészből csak annak magyarázását olvasom ki, hogy csajok, nyugodjatok bele, ti legelső körben csak 'arra' kelletek, de erősen kétlem, hogy ha egy nő adná elő ugyanezt, akkor azt ugyanilyen egyszerűen elfogadnák.

parttalan 2009.01.23. 22:04:34

Gyerekek, én jelenleg most 3 nővel ismerkszek egyidejűleg szexpartnerkereső oldalakról. Egy 20 egy 34 és egy 45 évessel. A legidősebbet valszeg a jövő hét folyamán döntöm meg először (a randi időpontját nagyjából már kijelöltük) aztán rá nemsokára összejöhet a harmincsassal is. ARRA kellenek és ezt tudják is, azért hirdetnek. :)))

Kivlov 2009.01.23. 22:04:45

ezen a főcímen is csak a b*zik + az szdsz-esek akadnak fenn. megérdemlik. kötélre velük. Ámen!

actor one 2009.01.23. 22:06:03

@feltételes reflex: Persze,erről van szó,az a fajta nőtipus aki bejön külsőleg,10 ből 9 elég hasonló és kb 10ből 9x bele is dőltem:D De az az 1 mindig megéri.

Dorombolo 2009.01.23. 22:06:44

@erosnegyes: Vagy nő létére, és magának... ne osszuk az észt...

Tigerblogger (törölt) · http://callcenter.blog.hu 2009.01.23. 22:07:36

Nem értem: minderre egy civilizált nő már az óvodában rájön.. Miért kellett akkor ezt a posztot megírni?

Dorombolo 2009.01.23. 22:11:59

@feltételes reflex: Tudod, én soha nem olyan pasival maradtam hosszú ideig, aki azt hitte, hogy meg is tarthat, és nem csak egyszer, egy éjszaka az övé... de valami + mindegyikben volt és van... Na, ezt nem értik az itt posztolók..

Dorombolo 2009.01.23. 22:12:39

@parttalan: Hát, nem irigyellek ez biztos.. De, hogy sajnállak, az igen..

Dorombolo 2009.01.23. 22:14:32

@Tigerblogger: Mire?Hogy a szex az életünk értelme?
Arra inkább később szoktunk rájönni, de előbb-utóbb tényleg megtörténik.

Moneymaker (törölt) · http://moneymaker.hu/ingyenjatekok 2009.01.23. 22:18:43

Ember ha neked a szex az életed értelme te ritka sekélyes ember lehetsz.

Dorombolo 2009.01.23. 22:20:36

Asszem megyek aludni - vagy legalábbis zaklatom a párom, hogy egy kicsit még ő se aludjon.. És elmesélem Neki üzenetváltásaink lényegét.. majd holnap beszámolok, hogy feldobta-e, avagy sem a szexuális életünket.. De - szerintem - ez úgyis CSAK RAJTAM MÚLIK!

KCB 2009.01.23. 22:25:22

@parttalan:

"Egy 20 egy 34 és egy 45 évessel"

Te sem válogatsz...

Moneymaker (törölt) · http://moneymaker.hu/ingyenjatekok 2009.01.23. 22:31:18

Szerintem egy 30 évesnek elég akkor udvarolni ha az ember 45 éves.
De mondjuk 30 évesen nekem nem kellene egy 30éves öreg nő.
Egy 40 éves nő meg ,már ha nem a megszokott férjecskéje mellet van, akkor nem is nő, csak annak aki megszokta fiatalon, de elképzelni sem tudom kinek kell mondjuk egy 45 éves nő a saját férjét leszámítva. Mondjuk Magyarországon a nők döntő része 35éves korára teljesen elveszíti a nőiességét, és egy szétfolyt plötyé válik.

doktor.dikhed 2009.01.23. 22:31:59

"Később már van esély arra, hogy nemesül ez a vágy és szerelem-szeretet lesz belőle"

Nemesül? Lealacsonyodik, elfajul :D

A szex őszinte, ha minkét fél akarja. A szerelem kiszámíthatatlan, megalázó helyzetekbe kényszeríthet stb... :)

Amúgy meg pusztuljanak a push-up melltartók!

doktor.dikhed 2009.01.23. 22:34:37

Ja még annyi, hogy egy diszkós ismerkedésnél a nők a lélekre mennek? Látják, hogy milyen szép kis azúrkék foltok vannak az aurámban? Ugyan már!

A külső, a mozdulatok, a gesztusok látszódnak. sőt, bármilyen ismerkedésnél ezek a legelsők...

KCB 2009.01.23. 22:37:26

Az a durva hogy kiszemelsz egy csajt, fűzöd hetekig, esetleg hónapokig mert annyira tetszik. Aztán valszeg nem jön össze, esetleg egyszer még is. Tényleg odaadnál érte mindent. Erre megismerkedik valakivel, akivel már a második alkalommal az ágyba köt ki (ha szendébb, de lehet már az elsőbe...)

A lényeg hogy tudja csak meg akarják dugni, még is szétteszi a lábát. Persze az is imponál neki hogy te ennyire hajtasz és élvezettel szivat. Aztán 5-10 év múlva már komolyan gondolkozik és nem megy bele akármibe. Ekkor nagy nehezen beadja a derekát az olyan srácoknak mint te vagy és tudod hogy ő is rommá dugatta magát anno...

Tisztelet a kivételnek de nem sokan vannak.
Az MNK egy durva általánosítás, de nem alaptalan..
(Mielőtt mindenki felvonná a dicsőség zászlaját hogy ő az aki minden nőt meg tud dugni, elmondanám hogy lehet, de a feleségetek is csak egy kúrva lesz akit rommá dugtak elöttetek...)

Dorombolo 2009.01.23. 22:40:16

@Moneymaker: Hiszed Te... Hogy mért, neked kell tudnod.. Tán mert édesanyád is előbb öregedett mint kellett...
(És édesapádat, kérdezted erről??)
Még jó, hogy ez nem így van... ez egy beidegződés, egy sztereotitipia.... én bele is halnék, ha egyszer azzal szembesülnék, hogy nem tudok legalább 10 évet letudni a valós koromból.. ez csak ÖNBECSÜLÉS és IGÉNYESSÉG kérdése, akárhány éves vagy...
(Ja, nem Medveczky Ilona vagyok..)

Moneymaker (törölt) · http://moneymaker.hu/ingyenjatekok 2009.01.23. 22:41:09

Én pl. ismerek pár olyan nőt akiben alig volt farok. Sajna mind mélyen vallásos kategória, ami megint nem jó :(

Amúgy majd minden nő kurva, és majd minden pasi lúzer pöcs, vagy strici.

www.moneymaker.hu

feltételes reflex 2009.01.23. 22:43:58

@actor one:

ez is egy rendben lévő megközelítés :)
(feltéve, hogy jól értem, hogy nem bánod azt a maradék 9 esetet:))

Moneymaker (törölt) · http://moneymaker.hu/ingyenjatekok 2009.01.23. 22:43:59

@Dorombolo: Anyum éppen egyike azoknak a nőknek aki nem eset szét, de ha csak szétnézel az utcán, a nők nagy részét sima emberbaráti szeretetből el kéne zárni egy lakatlan szigetre :)
És persze letagadhatsz a korodból, de mondjuk ha eleve randa vagy akkor meg minek is. :)
www.moneymaker.hu

Dorombolo 2009.01.23. 22:44:06

@Kerek Perec: MÁSOK. Tedd hozzá. Mert ha (Te; Ők;) az csak dicsőség lenne, amire nem vágynak annyira és igyekeznek kedves pasijaink...

Dorombolo 2009.01.23. 22:45:37

@Moneymaker: Jah. Hát akkor neked minden bejegyzés felesleges... Miért is vagy itt????

feltételes reflex 2009.01.23. 22:45:56

@Dorombolo:

az maradjon az ő bajuk. a lényeg, hogy Te úgy tudd megélni a dolgokat, ahogy kell.

feltételes reflex 2009.01.23. 22:47:54

@Moneymaker:

hehe, most elgondolkoztam, hogy talán nem kellett volna mindig elhajtani azokat a 7-10 évvel fiatalabb pasikat :D

feltételes reflex 2009.01.23. 22:51:14

@Kerek Perec:

az utolsó mondatod különösen jó.

csak ne keverjük össze az abszolút igazságot a sajátunkéval, neadjisten a tényeket valamiféle szubjektív keserűséggel.

Moneymaker (törölt) · http://moneymaker.hu/ingyenjatekok 2009.01.23. 22:51:22

@feltételes reflex:
Nézd ha kellesz egy fiatalabb pasinak akkor utcú neki, had legyen egy jó napod, ő meg majd elfelejti egy kis alkohol hatására, vagy simán öngyilkos lesz :)


www.moneymaker.hu

Moneymaker (törölt) · http://moneymaker.hu/ingyenjatekok 2009.01.23. 22:52:34

@feltételes reflex:
Nézd ha kellesz egy fiatalabb pasinak akkor utcú neki, had legyen egy jó napod, ő meg majd elfelejti egy kis alkohol hatására, vagy simán öngyilkos lesz :)


www.moneymaker.hu

Dorombolo 2009.01.23. 22:52:59

@Moneymaker: Na. ebben is vagyon igazság.. de hát akkor összesíthetjük úgy, hogy jó szex csak jó nőknek jár, jó pasiktól, - életkortól függetlenül, legyél becsületes, kedves , hűséges, stb, de ez másnak ne a jussod?
Sztem, aki ilyen és aki nem ilyen, az is szeretkezik.. Akár a szülőd, akár nem... Gondolj így rá, és nem mégy tévútra...
Egyébként nem erről beszéltem. Épen arról akartam szólni, hogy aki nő, aki férfi, aki akarja, az mindig kívánatos tud maradnI annak, AKI(K)NEK AKAR!

Moneymaker (törölt) · http://moneymaker.hu/ingyenjatekok 2009.01.23. 22:53:16

@feltételes reflex:
Nézd ha kellesz egy fiatalabb pasinak akkor utcú neki, had legyen egy jó napod, ő meg majd elfelejti egy kis alkohol hatására, vagy simán öngyilkos lesz :)


www.moneymaker.hu

Moneymaker (törölt) · http://moneymaker.hu/ingyenjatekok 2009.01.23. 22:54:55

Egyszer akartam benyomni a kommentet csak lefagyott a weblap.


www.moneymaker.hu

Hagrid 2009.01.23. 22:56:26

Beprogramozás ide vagy oda külön kell választani a szexre hajtást és a komoly párkapcsolatot. Ha én szexet akarok, akkor a külső számít és bízom benne, hogy a "technika is rendben lesz".

A komoly párkapcsolathoz, hosszabb távra ez mind huszadrangú. Elsődleges, hogy a csaj társaságában érezzem jól magam, legyen némi szabad mozgásom, de élvezzem, várjam az együtt töltött perceket. Az ápoltság az alap, adni kell a külsőre persze, de az egész kutyagumit sem ér. A "megtartáshoz" nem elég a punci, az állandó punci. Több kell...társnak, partnernek kell éreznem a nőmet, tisztelnem, különben elhagynám másért, akiben ezt meglátom.

Dorombolo 2009.01.23. 22:56:55

@Moneymaker: Nálam nem... Én Nem vagyok a rosszabb fajta, de ezt itt most ne beszéljük meg... sok.sok évvel látnak -egyesek - fiatalabbnak mint vagyok.. de ez nem ide való..

Hagrid 2009.01.23. 22:57:24

Beprogramozás ide vagy oda külön kell választani a szexre hajtást és a komoly párkapcsolatot. Ha én szexet akarok, akkor a külső számít és bízom benne, hogy a "technika is rendben lesz".

A komoly párkapcsolathoz, hosszabb távra ez mind huszadrangú. Elsődleges, hogy a csaj társaságában érezzem jól magam, legyen némi szabad mozgásom, de élvezzem, várjam az együtt töltött perceket. Az ápoltság az alap, adni kell a külsőre persze, de az egész kutyagumit sem ér. A "megtartáshoz" nem elég a punci, az állandó punci. Több kell...társnak, partnernek kell éreznem a nőmet, tisztelnem, különben elhagynám másért, akiben ezt meglátom.

Dorombolo 2009.01.23. 22:58:42

@Moneymaker: És ha túl jó lesz neked, akkor meg TE SÍRHATSZ!!!

Dorombolo 2009.01.23. 23:00:06

@Moneymaker: És ha túl jó lesz neked, akkor meg TE SÍRHATSZ!!!

feltételes reflex 2009.01.23. 23:00:22

@Moneymaker:

jó-jó, de minek az nekem?? :) mondjuk kipróbálhatnám, az igaz.... :)

(már csak azért is, mert olyan ciki összeszedni az alkoholból a bukott hősöket...- öngyilkosság még hálistennek nem volt:))

Dorombolo 2009.01.23. 23:00:38

@Moneymaker: És ha túl jó lesz neked, akkor meg TE SÍRHATSZ!!!

Moneymaker (törölt) · http://moneymaker.hu/ingyenjatekok 2009.01.23. 23:03:01

@Dorombolo: kihagylak bejjjjbbeeeeeeeeeeeeeeee
:)
Ugyhogy nem tudhatom miről maradtam le:):):):):):):)

www.moneymaker.hu

doktor.dikhed 2009.01.23. 23:04:31

"A komoly párkapcsolathoz, hosszabb távra ez mind huszadrangú."

Ha nem jó a szex, bizony elvándorol az ember otthonról. Egy hosszú kapcsolatban nem a szex az első, de ahogy a sötét oldal erejét sem szabad alábecsülni, úgy a szexét sem :)

Dorombolo 2009.01.23. 23:09:23

@Hagrid: @Dorombolo: Nem érzem a különbéget... ha nyitott vagyok egy új kapcsolatra - és szándékosan nem úgy fogalmaztam, hogy "kapcsolatot keresek" - akkor nyitott vagyok...
A pasiknál van ezek szerint a megkülönböztetés, hogy csak dugni akarok, de semmi komoly...
Akkor az induló cikknek igaza lenne? Legalább foglalj állást, jó???

2009.01.23. 23:09:58

:D Régen olvastam ekkora nagy baromságot!
Pedig egyszer elolvastam már a Bibliát, és még az is kisebb idiótaság volt, mint ez! :D
Tudnám miért fecsérlik emberek ilyenre az idejüket.

De hozzá kell tennem a kommentek se kutyák. Néha elborzadok az agytalanságon. Nem is agytalanság, ez valami sokkal mélyebb sötétség.

Dorombolo 2009.01.23. 23:10:47

@Moneymaker: Á, én sem... Csak azt, hogy 3x is bebillent. Rajtam kívül...

Dorombolo 2009.01.23. 23:11:46

@doktor.dikhed: Ja.Erről beszéltem. de minek?

Dorombolo 2009.01.23. 23:13:26

@Hivatásos beszólóművész: Szerinted. Szerintem meg az agyatlanság ahogy a szexhez, mint életünk alapeleméhez viszonyulunk...
Jah, hogy Isten, nem így látja... Az az Ő baja..

Dorombolo 2009.01.23. 23:14:27

@Hivatásos beszólóművész: Szerinted. Szerintem meg az agyatlanság ahogy a szexhez, mint életünk alapeleméhez viszonyulunk...
Jah, hogy Isten, nem így látja... Az az Ő baja..

Márai Coelhó · anygyalszarny.blog.hu 2009.01.23. 23:18:56

Bocs, az előbb nem küldte el azh egészet.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.01.23. 23:19:39

Nem így működik. Szerintem nem. Bonyolultabb. És egyszerűbb is.

Dorombolo 2009.01.23. 23:22:46

Tényleg megyek ...aludni.. Ezt a mai feszejt csak egy jó szeretkezés oldja. Ja! És erre nekem VAN lehetőségem! Saját ágyamban, saját pasimmal,saját innen elmesélt történeteimmel..
Lehet sajnálni vagy ellenkezőleg,.. De én JÓL érzem magam a saját intellektusommal,a saját bőrömben...

feltételes reflex 2009.01.23. 23:26:59

@Dorombolo:

jesszum, ennyire ne vedd azért komolyan!:)

balage_81 (törölt) 2009.01.23. 23:27:12

az általam működtetett társkeresőn a szexpartner kereső részre ugyanúgy regelnek a lányok is, szóval nem kell tenni a szépet, empirikus-tudományos-megdönthetetlen bizonyítékom van 80 évre titkosítva hogy a lányok a facot, a fiúk meg a sunit keresik, és így van ez rendjén

Marty Mcfly 2009.01.23. 23:28:40

Azokat a nőket tisztelem, akik felmerik vállalni, hogy ők is szeretik a faszt és dugni akarnak! A többi mind kétszínű műribanckodás, undorodom tőlük!
Hál' Isten, van egy rossz hírem az ilyen lúúúzer csajoknak: vannak jófej nők is, akik számára nem kurvaság lefeküdni egy pasival akárhanyadik randin!!!
LOL

withouthesitation 2009.01.23. 23:31:30

te jó ég, erről egy cikket írni! :D kiröhöglek, már bocs.

amit leírtál: Ez van. és? :D
látom nagyon ráérsz, illetve valami menő, felkavaró témát akartál kivesézni, és mi más lenne mint a szex, meg h a férfiak kihasználják az "ártatlan kis puncikákat" stb stb, nem az a lényeg, hogy nem ezt mondtad.. akármi. PONT.
hanem h egy olyan sablon bejegyzést írtál, hogy sajnálom az időt, amíg elolvastam!

baget 2009.01.23. 23:43:54

gratulálok a bejegyzéshez. Nyers lett, de pont ezért jó, és éri el célját! Csak így tovább!

Vel 2009.01.23. 23:44:54

Igen, nagy közhely ez, de még sokan nem akarják felfogni, hogy igaz is. Ezért folyik a sok álszent gyűlölködés.

Marty Mcfly 2009.01.23. 23:49:40

A sok képutató Hülye Picsának ajánlom figyelmébe Csernus könyvét (A Nő)... no comment!
Az a baj, h fel sem fogják...

Marty Mcfly 2009.01.23. 23:50:38

A sok képutató Hülye Picsának ajánlom figyelmébe Csernus könyvét (A Nő)... no comment!
Az a baj, h fel sem fogják...

luchador 2009.01.24. 00:09:38

"Mer a lényeg a lényeg,igaza van a költőnek, mi végre van, ha feláll az emberi fasz
Ki tudja azt. Nem igaz, Morozsgoványi?
Igenis hadnagy úr!
Továbbá megkérdem én Morozsgoványi, egyenes szóval, magyarul, hogy van-e nagyobb dolog az asszonyi pinánál? Mer nevezze akárki akárhogy, mégicsak a pina a közös nevező. Vagy nem? És ha nem? Akkor azé nem mer nem. Vagy azért mer csunya, ugye a szava neki, vagyis mosdatlan, vagyis disznó.
Mert megengedem én kérem, hogy mindenféle költők tollán szebb az a szerelemkelyhe, vagy a harmatos lilliom, vagy éppenséggel, a cunnika. Effelől semmi kétség. Vagy ahogy a nótában is megvan mondva, ahogyis: lennél te rózsa-rózsabimbó, s lennék a méh, dádá-dá dőngi-döngicsélve szállnék feléd.
De ez csak mondva van, udvarlásból meg illedelemből.
Mer a legtöbbje ezalatt a kimondott pinát érti és gondolja.
Értől engem? A pinát. Mert idefigyelj Vendel, énnekem van egy nézetem. Hogy nem a pina forog a világ körül, hanem igenis a világ forog a pina körül. "

SG86 2009.01.24. 00:13:39

Mér, a lányok nem csak kefélni akarnak? Dehogynem.... Egy kúrás két emberen múlik

Marty Mcfly 2009.01.24. 00:18:20

Ez az srácok! Szedjük szét a posztot! :-)

Reggie 2009.01.24. 00:32:26

A post irojanak valami nagyon sulyos hibaja lehet, ha csak ilyen palikkal talalkozik.

steverubellreborn 2009.01.24. 00:44:17

"De ettől függetlenül az első találkozásnál csak a hormonok hajtják őket: megtetszik a nő külsőleg, vágyódni kezdenek rá, elképzelik vele a szexet"


Ez hülye.A nő is így gondolkodik a pasiról.Személyes vonzalom nélkül el sem jönne a második randira.

"mi a tanulság ebből az egész jól megmondom monológból?

Idióta vagy-bármennyire is azt hiszed,hogy nem,- és egy épeszű nő sem kíváncs rád.( akár pasi akár "leszbikus érzelmi degenerált" vagy).

"állandó nőt akarnak,állandó partnert,állandó puncit, mert már elegük van a rengeteg kudarccal járó eredménytelen randikból!"

Remek kapcsolat lehet.Egyébként,reális kompromisszumokra épülő kapcsolat is egy jól sikerült randival kezdődik.

"Miért nem beszélnek erről a férfiak a nőkkel?"

Nem értem,hogy azért mert te ezt nem beszéled meg,miért gondoldod úgy,hogy a többiek sem.

"főleg egy nő számára: nem vetülhet rá a kurvaság halovány gyertyalángja se"

Ez valami nevelőnői intés egy századfordulós leányregényből?
Miért lenne egy nő kurva mert szeretne egy alkalmi hancúrozást?

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.01.24. 00:44:18

Én azért kiváncsi lennék, ki mondta ennek a csajnak, hogy ha elmegy bulizni, kurvásan felöltözve, mint mindenki, majd ott beszélgetni akarnak vele!
Másrészt a szex fontos része a kapcsolatnak, tehát ha szar, felesleges költeni randikra, meg ilyenek...

steverubellreborn 2009.01.24. 00:47:35

Idióta vagy-bármennyire is azt hiszed,hogy nem,- és egy épeszű nő sem kíváncs rád.( akár pasi akár "leszbikus érzelmi degenerált" vagy).

persze nő is:(

msmester 2009.01.24. 00:54:26

A cikkben idézett szöveg szinte szórol szóra így hangzott el Chris Rock 1999-es, Bigger and Blacker című standup comedy-jében...

steverubellreborn 2009.01.24. 00:54:28

Újraolvastam amit írtál,Obama bezavart így megoszolott a figyelmem.Tényleg agyrém amit írsz,de főleg azért mert ilyen magabiztosan mandinerből nyomod ezt a férfilélekismerő lózungot.
Mondjuk magadat se ismered ha ilyen helyzetekbe kerülsz.A barátnőiddel is-ha vannak-átbeszélhetnéd ezt a katyvaszt.

msmester 2009.01.24. 00:55:41

A cikkben idézett szöveg szinte szórol szóra így hangzott el Chris Rock 1999-es, Bigger and Blacker című standup comedy-jében...

steverubellreborn 2009.01.24. 01:01:36

@Moneymaker:
Az tényleg jó ritka adottság,hogy lazán tudsz ismekedni vagy feleszedni egy csajt,de csak azt nem értem,hogy akkor miért csodálkozol,hogy hamar kiderül,hogy ezek nagy része riherongy.
(biztos van olyan aki ún laza maca de mégsem riherongy).

hogykelltörölni 2009.01.24. 01:01:58

Nagy igazság:
zl9kui.blogter.hu/319908/mit_keres_a_ferfi_mit_a_no_vagy_miert_nem__1_felvonas

Amúgy miért csak a virtuálisakat szidjuk? És az életben máshogy mennek a dolgok?! Másrészt pedig kérdem én: ha annyira mindegy az a luk, akkor miért nem fickót keresnek a férfiak? Elvégre minden mást egy baráttal is megtehetnének ezen kívül!

algi 2009.01.24. 01:18:15

Kicsit kezd elegem lenni abból, hogy a szememre/szemünkre vetik, hogy kell nekem/nekünk a szex. "Minő borzalom!" Hát, hadd tájékoztassak minden nőt arról, hogy a szex JÓ DOLOG! Sőt, továbbmegyek: a JÓ szexet egy nő legalább annyira élvezi mint egy férfi. Amnelyik nő annyira utálja a szexet, hogy felháborodik, ha valaki azt akarja tőle, az nem tudja, milyen a jó szex.

Rendben, elfogadom, hogy azalapján döntenek a nők, hogy melyik pasi meggyőzőbb ágyon kívül, de az felháborító, hogy a kontraszelektált pasik teljesítménye után el se tudják képzelni, hogy létezik jó szex is. A jó szexet onnan lehet felismerni, hogy megőrülnek érte a nők, és harcolnak is egy olyan férfiért, aki jó az ágyban.

Ja, amúgy pár kérdés: A csajok miért "sportos" pasikat keresnek a társkereső oldalakon? Mert ők biztos egészséges életmódot folytatnak? Ha nem használnék pattanáseltávolítót, szemeznének velem a csajok? Talán azért, mert a sima arcbőr javít az önbecsülésemen?

steverubellreborn 2009.01.24. 01:18:26

@Moneymaker:

lesz még több is ebből?
csak azon csodálkozom,hogy csodálkozol,hogy nem volt még egy olyan nő az életedben mint akire vágysz.

steverubellreborn 2009.01.24. 01:19:25

@Moneymaker:

lesz még több is ebből?
csak azon csodálkozom,hogy csodálkozol,hogy nem volt még egy olyan nő az életedben mint akire vágysz.

steverubellreborn 2009.01.24. 01:19:27

@Moneymaker:

lesz még több is ebből?
csak azon csodálkozom,hogy csodálkozol,hogy nem volt még egy olyan nő az életedben mint akire vágysz.

steverubellreborn 2009.01.24. 01:23:19

@igazitrebitsch:
mi köze ennek a feminizmushoz?
Én olyanokat olvastam a témában,hogy a nőnek is egyenlő joga van a gyönyörre a szexben.

steverubellreborn 2009.01.24. 01:30:05

@Moneymaker:
Még csak annyi jutott az eszembe,hogy ha megnézed ahogya legtöbb magyar pasi kinéz 40 körül,az kiábránditó .Lehet ápolatlan,büdös,igénytelenül öltözött,elhízott.A nő persze adjon magára(smink,fodrász,szoli,elegáns ruhák)és persze kívánja és élvezzen nagyokat evvel a pasival.

Marty Mcfly 2009.01.24. 01:31:08

@steverubellreborn:
a legtöbb nő riherongy... mindenki olyannak látszik, amilyen lenni akar! A mai világban egy nagyon rossz trend van, amit a legtöbb nő követ és ennek az eredménye, hogy riherongyok lesznek! A dolog pikantériája, hogy minél nagyobb riherongy vki, annál hevesebben ágál ellene, hogy ő az lenne...
De van jó hírem! Kevés, de van tényleg kurva jófej csajszi, akivel tök lazán lehet bármiről beszélgetni és kurva jó a szex és láss csodát: tisztelni tudod! Jah, és gyönyörű (külsőleg)! Tisztában van magával... a többi nő csak szépnek látszik, de belülről rohad!

Marty Mcfly 2009.01.24. 01:31:23

@steverubellreborn:
a legtöbb nő riherongy... mindenki olyannak látszik, amilyen lenni akar! A mai világban egy nagyon rossz trend van, amit a legtöbb nő követ és ennek az eredménye, hogy riherongyok lesznek! A dolog pikantériája, hogy minél nagyobb riherongy vki, annál hevesebben ágál ellene, hogy ő az lenne...
De van jó hírem! Kevés, de van tényleg kurva jófej csajszi, akivel tök lazán lehet bármiről beszélgetni és kurva jó a szex és láss csodát: tisztelni tudod! Jah, és gyönyörű (külsőleg)! Tisztában van magával... a többi nő csak szépnek látszik, de belülről rohad!

steverubellreborn 2009.01.24. 01:34:33

@hogykelltörölni:


"ha annyira mindegy az a luk, akkor miért nem fickót keresnek a férfiak? Elvégre minden mást egy baráttal is megtehetnének ezen kívül!"

ezt nem értem.

Marty Mcfly 2009.01.24. 01:36:00

Amúgy ja! Rengeteg igénytelen faszi van ebben az országban!
Bár ez nem ok, hogy a nő is az legyen! Amúgy a nők (és szerintem minden normális ember) autómatikusan adnak magukra, nem teher számukra, hogy kisminkeljék magukat, meg ilyesmi...

Marty Mcfly 2009.01.24. 01:36:39

@hogykelltörölni:
ja, ez egy kicsit ratyi volt....

steverubellreborn 2009.01.24. 01:38:41

@D=M=C:

de a riherongy nőhöz kellenek a pasik is akiknek ez így jó.

Marty Mcfly 2009.01.24. 01:43:03

persze! de hidd el, zsák a foltját! nem is irígylem tőlük ne félj! :-)

Norden 2009.01.24. 01:43:52

Szerintem a férfiak a nőket három kategóriára osztják alapból:
1. fizikailag nem vonzó, ha nem áll fel rá nem tudok mit csinálni, max haver lehet. Ez 10-20 %
2. Megdugnám de hosszú távra, esetleg feleségnek nem kellene. ez kb 60-80%
3. komolyan érdekel, elvenném feleségül is. Ez szintén 10-20%.

Persze a 2. kategóriásból lehet 3-as és fordítva, végül is alapból minden csaj vagy 1-es vagy 2-es.

A 2-es kategóriához némi kifejtés:
-ennek az alja ha éppen részeg vagyok és rámmászik (egy szalmaszál keresztbe tevés nélkül) akkor megdugnám.
- a teteje meg külsőre nagyon bejön, de agyilag zokni, vagy mentalításban különbözünk,1 éjszakás kalandra, érzelemmentes csak szex kapcsolatra bevállalnám.

Persze elsőre mindenki a külsőre megy, és általában azt könnyebb megmondani, hogy kivel nem, mint, hogy kivel igen.

hogykelltörölni 2009.01.24. 01:49:49

@D=M=C: Bocsánat a kifejezésemért, úgy akartam írni: hogy ha mindegy, hogy van -e pina "használat" vagy nincs (azaz szex). Elnézést, kicsit túloztam! ;) Jó, azért heteróknál maradva ezen kívül nem fogja meg a férfi kezét (végül is ha belegondolunk 10-20 év kapcsolat után a párok mekkora része jár kézen fogva?), nem puszilózik/csókolózik (bár vannak országok...). Csak kérdem én: ha ez a posztoló nő csak barátkozni akart, akkor miért nem jelezte ezt előre az adatlapján?

@steverubellreborn: Lényeg: egy (szexuális/romantikus, ki hogy nevezi) párkapcsolatban szexelni akar a fickó, ez meg csodálkozik? Az egyenlő joggal pedig maximálisan egyetértek!!

hogykelltörölni 2009.01.24. 01:57:12

@D=M=C: Még egy hozzáfűzés az előzőhöz: annyiban sántít amit mondtam, hogy a legtöbb nővel beszélgetni is más mint férfival, mivel teljesen máshogy gondolkoznak. Ez is biológiai eredetű.

Marty Mcfly 2009.01.24. 01:57:45

Amúgy a posztoló nő nem tudom hol élt idáig... ez a téma már 20milliószor lerágott csont! Sztem a posztíró egy elkeseredett 18 éves csitri túl az első nagy szakításán (vagy 22 éves fősulis csaj, aki most szembesül ilyen gonosz, sátáni dolgokkal), mert otthagyták, mint a szart, mert nem csak a szexet akarta (de az is lehet, h még szűz), hanem vmi magasztosabb érzelmet, amit utoljára 12 évesen érzett, mikor ránézett az ágyából a ricky martin poszterjére! :-)

steverubellreborn 2009.01.24. 02:00:21

@Kivlov:
"ezen a főcímen is csak a b*zik + az szdsz-esek akadnak fenn. megérdemlik. kötélre velük. Ámen!"


orvos láthatott már?
(pótkérdés:te melyk lennél szívesen?)

Marty Mcfly 2009.01.24. 02:01:38

@hogykelltörölni:
hidd el, van olyan csaj, aki "pasis gondolkodású"! Mindamellett igazi nő, csupán nem kényeskedik, nem kell mindig azon görcsölnöd, h vajon amit épp mondtál, azzal megsértetted-e, vagy veszi a poént...
Sztem viszonylag 1szerű a képlet: tisztelni kell a nőt, főleg ha megismerted és jó vele! Ha meg más, mint amilyennek képzelted, tovább kell állni!

hogykelltörölni 2009.01.24. 02:03:23

@D=M=C: Talán. XD Bár mint írja virtuális párkereső, azért ne legyünk vele ennyire kegyetlenek! Lehet, hogy átolvassa amit írtunk és jobban átgondolja, illetve innentől kezdve máshogy áll a férfihoz, ne adj Isten talán még meg is kérdezi ezeket élőben. Kíváncsi leszek mit válaszol. Szerintem sok lány gondolkodik még hasonlóan, csak nem mer róla beszélni. Na jóc'cakát!

hogykelltörölni 2009.01.24. 02:06:14

Azta' hogy beindult itt az élet!! :-D Pasis: természetesen, én is ismerek sok ilyet! Amikor én 'nő'-ről beszélek nyilván a nőies agyra gondolok. De ahogy fehér és fekete sincsen... Én mikor mondtam, hogy nem kell tisztelni?! Tovább kell állni, de 2-3 év után?! Ez hogy is van? Most már tényleg alvás!

Marty Mcfly 2009.01.24. 02:07:26

@hogykelltörölni:
Nem, a posztíró nem ezt írja. Nem tudom, honnan szedtétek, h csak a netes társkeresésre van kihegyezve a sztori!?
"Azért jelentkeznek fel a társkereső oldalakra, azért mennek el a szórakozóhelyekre, azért szólítanak le nőket az utcán avagy a könyvtárakban, mert kanosak, mert megtetszett nekik az a nő."

Marty Mcfly 2009.01.24. 02:09:25

Aki több évig él szar kapcsolatban az vagy hülye, vagy arra hajaz, hogy a mónikasóba vitázhassanak egy kurvajót pár ezer forintért! :-)
Állj tovább!

Szarazinda 2009.01.24. 02:12:50

Na mi van ribancok, nem tetszik a rendszer? Igen, a poszt igaz, csak a punci kell, ezért úgy hazudunk, mint, ha könyvből olvasnánk.

Pont mint ti, ribancok, mert nektek meg csak a férj, meg a családapa kell, az összes többit ugyanígy behazudjátok. Emancipaci? Megkaptátok, éljetek vele!

hidden_peak2 2009.01.24. 02:36:48

Tudjátok nekem pont elegem van csajokra fordított energiából. Ez van, biztos "nyafogós" ffi vagyok. Lexarom :).

Már egy jó ideje inkább más tevékenységbe ölöm az energiámat, kicsit belefárdtam.

Már dugásért sem vagyok hajlandó mindent elkövetni.

hidden_peak2 2009.01.24. 02:59:04

@D=M=C:

5éves együttéléses kapcsolat után kb fél évet végig qrváztam, disco ribancoztam, most kicsit elegem van belőlük :))

ettől csak nem lettem buzi :)))))))

Libretto · http://szviccs.blog.hu 2009.01.24. 06:15:10

Micsoda marhaság, a nők is baszni akarnak. Vagy minek keresenek párt? Backgammonozni?
Ostobaság

repecs 2009.01.24. 06:52:02

Az emberek szeretetet, odaadást, törődést, bizalmat, keresnek ennek fontos része a sex de nem minden. Nekem nő mondta hogy nagyon sok nő hülye én mint férfi mondom nagyon sok férfi hülye.

Ésszelteli 2009.01.24. 07:43:20

De gáz,hogy ilyen sekélyes nők is vannak,úgyhogy az ilyenek tényleg örülhetnek ha valaki kicsit legalább rájuk tekint egy fél órára,mert amint beszélni kezdenek valószínű beadja a nagy eltűnéses trükköt.

Ha-ha-ha-haha

Ésszelteli 2009.01.24. 07:45:05

Magasabb színvonalra kellene tenniük a lécet a lányoknak,mert különben csak szivacseffekt tapasztalatokat szerezhetnek.
Ha-ha-haha

kisanya 2009.01.24. 07:57:17

....oh yeah....mikor kiderült,hogy családos az anyuka és várták otthon, akkor éreztem először át teóriád lényegét....nos mindhármunk lelkét akarta hihetetlen vehemenciával,de mi ellenálltunk és összevissza spricceltük az arcát.....szemét férfiak,pedig próbáltam Csehovot felolvasni,hogy nyugodjon meg....:-DDDDDDD

Donor 2009.01.24. 08:55:33

Nem értem miért piszkáljátok a poszt íróját.
Tökéletesen így működnek a dolgok. Ha nem így működne akkor bajban lenne a világ. Csak az írás stílusa, éppen egy kiábrándult elkeseredett hangvételével van megfogalmazva.

Biológiai tény, hogy az élet célja a génjeink tovább örökítése. Minden más csak az ehhez szükséges "rossz"

A postban csak az a hülyeség, hogy a rózsaszín ködben kézen fogva levitáló szerelmet elválasztja a szextől, pedig ez a kettő is összefügg. Azt pedig csak a gyerekek nem tudják hogy a szerelem célja a szex.

Persze van más értelme is a szerelem, illetve udvarlás folyamatának. Nevezetesen az, hogy az utódainknak a lehető legjobb géneket szerezzük meg. Ez férfiak és nők esetében is így van, az eltérés csak az, hogy a nőknek kevesebb dobásuk van ezért jobban kell ügyelniük a minőségre, a férfiak viszont megtehetik hogy több alkalmas partnernek is adjanak örökítő anyagot. A nagy számok törvénye szerint az adja át sikeresebben a génjeit akinek több az utódja.

Persze ez nem magyarázza, a monogámiát. De a génjeink sikerességét úgy is biztosíthatjuk, hogy nem csak szórjuk a világban a magot, hanem a viszonylag kevés utódnak lényegesen jobb túlélési feltételeket biztosítunk. A család és a tartós kapcsolatok, egyenes következményei ennek a stratégiának. (ettől függetlenül 2-3 utódra szükség van, a génjeink tartós fenmaradásához, mert statisztikailag az egy gyerekes családok könnyebben kihalnak)

Hogy jön ehhez a szerelem? Nagyon egyszerű, minek választana az adott élőlény egy olyan változatot ami látszólag számára hátrányos (kevesebb utód) csak és kizárólag a szerelem jutalma miatt fogja ezt megtenni.

Szóval kár ezen agonizálni. A férfiak tényleg csak dugni akarnak, de a nőknek is ez a célja.

Persze vannak olyanok akiknek nem, de ezek a gének nem maradnak fent sokáig.

C10H12O6 2009.01.24. 08:57:28

A nőket mindegy, hogy ki b*ssz*, csak legyen tető a feje felett, meg legyen zabálnivaló a hűtőben.

digib 2009.01.24. 09:08:19

nem tartom magam se különösen vonzónak, se különösen szexinek, de jóval elmúltam 30, amikor nőismerőseim tanácsadásait követve elkezdtem "randizni". A addig 80%-ban csak éppen jókor voltam jó helyen és jókat mondtam, leggyakrabban komoly szándék nélkül, aztán mégis összejött, mert a csajoknak is nagyon kell... akár annyira, hogy leitassanak és kifizessék a taxit, vagy üldözzenek 7 emeleten keresztül a lépcsőházban.

Szóval, beismerem ÉN BIZONY ARRA GONDOLOK, SZINTE CSAKIS, de a ez csajoknál is pont így van. (ja persze, ők szentek)

Boldog, tartós, komoly, és hűségre épülő párkapcsolatban élek évek óta.

Csá

Vegha 2009.01.24. 09:42:48

jajj istenem!
kerestem, de nem találtam:
valaki nyugtasson meg, hogy nem létezik a_nagy_igazság_2 és a_nagy_igazság_1 post. ugye nem?? ugye neeem ??

Moneymaker (törölt) · http://moneymaker.hu/ingyenjatekok 2009.01.24. 09:52:04

Ember most esik le! Ti az interneten ismerkedtek. Basszus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Már nem azért de nem egyszerűbb, ha meglátsz egy nőt aki tetszik odamész és elkezdesz beszélgetni vele valami kis mókás dologról. Egyszerűen a de szép cipőd van kezdetű megszólítástól, a hol vetted a fagyidig. Nekem a 4től a 10 perc kell a telefonszámig.
Szóval hajátok már ezt a szarságot, ha nem láttok személyesen valakit akkor nem tudhatjátok, hogy mi van. felesleges valakibe időt ölni, ha csak egy kép van róla.


www.moneymaker.hu

csubi71 2009.01.24. 10:00:39

MENNYI IDŐS A LINE24? 19?vagy 20? MINDIG tetszik egy ilyen vélemény mint a tiéd! Ezt kb 30 ÉVES KORIG EL HISZI sok ember! De! Én már elmúltam 30, és az egyik híres randikereső oldalról igazolni tudom, hogy a NŐK hány %-a és MIÉRT teszi fel a hirdetését a honlapra! És ezzel nem bántani se nem védeni nem szeretnék senkit. Te mint valami szüfrazsett próbálod védeni a mundér becsületét,pedig ez hülyeség! A NŐK -meglepő módón :-) - mint a férfiak szintén HÚS-VÉR EMBEREK! UGYANAZT AKARJÁK,MINT A FÉRFIAK, CSAK ÉPP A MÁSIK NEM KÉPVISELŐJÉBŐL. SEMMIBEN NINCS ELTÉRÉS! AZ HOGY EZT KI HOGYAN ÉLI MEG,EBBEN VAN NAGY KÜLÖNBSÉG,EZÉRT ÁLTALÁNOSÍTANI NEM IS SZABAD. DE HOGY CSAK A PASIK ILYENEK, RÖHÖGNÖM KELL! EGY 20 ÉVES ZÖLDFÜLÜTŐL MÉG ELFOGADOM, DE HA MÁR IDŐSEBB VAGY,AKKOR VMI MÁS A GOND.

PiciFaction 2009.01.24. 10:09:35

Sziasztok!
Én a cikket sem olvasom végig meg a kommenteket sem.Remélem van olyan aki tanult és foglalkozoztt Evolúciós Pszichológiávan vagy csak van egy közepes Biológiai tudása:)
Nem kezdem el leírni, hogy miért jó a cikk és miért rossz oldalról világítja meg a témát!
Ha esetleg van rá igény szóljatok:)
De ez ebben a formában megint suviniszta uszítás:)

Dorombolo 2009.01.24. 15:38:44

@Donor: Persze, annak aki elhiszi, így működnek. De annak aki erről hajlandó gondolkodni és nem elfogadni az elétálalt, jól használható paneleket, az nyugodtan gondolhat és érezhet mást...
Nem tudom miért hiszi bárki, hogy az a tény, hogy a következő nemzedéknek csak 30 foga lesz átlagban, nem jelentkezik másik oldalon akként, hogy a szex elsődleges értelme NEM elsősorban és főként a gének továbbadása, hanem a "szimpla" , kölcsönös örömszerzés..
(Bigott keresztények kíméljenek... )

bagolybagoly 2009.01.24. 16:50:33

háááát ez a cikk. a nők vajon mire gondolnak az első randin? hogy milyen jó lesz majd mosni a szaros gatyáját?
A dőltbetűs rész meg ... ezernyi öltözködésbeli trükk mind csak arra jó, hogy becsapjanak minket... szeeeeegény pasik. majd protestálok én is, hogy járjanak már inkább pucéran, és ne a hálószobában kelljen előhalászni a kicsit, ványadtat, lógósat meg a szőrös segget.

nitro1 2009.01.26. 23:46:19

De én nem akarom leborotválni a seggem. :-o

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.01.28. 14:18:28

100szónak is egy a vége, kefélni mindenki szeret,

csak van aki letagadja.

Aki nem hiszi, járjon utána.

GergőÁron (törölt) 2009.02.02. 02:58:28

biztosan 547826349872zrz2 ember bekommentelte már, de: náoszt, hát közhely ez. Sőt, nemtán fordítva nem így van?
A nőstény egyedek is a vezérhímet keresik.
Nekem úgy tűnik, hogy a legfontosabb, hogy magabiztos legyen az emberfia, és ez sugározzon is ki, durván.
Kurvára nem úgy mennek oda, hogy na ezzel a hímmel milyen jó lesz romantikusan összebújni, milyen móka lesz becézgetnie egymást aranyosan, vagy milyen jó lesz intellektuális beszélgetéseket lefolytatni. Meg a lónak a faszát, dehogy.
Sőt. Ha magabiztosan tudod őket szarba se venni, attól külön megőrülnek. Hisz ez azt mutatja, hogy akkora alfahím vagy, hogy ezt is megteheted. Már ha Darwinig próbálom visszavezetni az elméletet (ez olyan elegánsan hangzik, nem?)
Tényleg nem kell se gazdagnak, se gálánsnak, se bradpittnak lenni.
Lazaság, magabiztosság.
De ez a fő buktatója is a dolognak, ugyanis ezt a kettőt készségszinten kell tolni. Csak semmi megjátszásdi, mert a tájékozódni és vezetni nemtudásért cserébe a nőstényeket azzal kárpótolta a természet, hogy ösztönösen megérzik a görcsösséget és lúzerséget, a legapróbb jelből is.
Szóval ha valaki nem tud nőstényt szerezni, akkor az valószínűleg nem is fog tudni. Ha azt érzed, hogy szarnak a fejedre a lányok, akkor az úgyis van. Ha teljesen kilátástalan a helyzet, akkor nyugodtan felkötheted magadat egy szimpatikusa kandeláberre (vagy mégjobb otthon, ahol nem rabolod a tűzoltóautó drága gépidejét azzal, hogy téged pecázik le valami póznáról, amikor értékes emberek életét is menthetné épp), ugyanis fajfenntartás szempontjából teljesen irreleváns, hogy most döglesz meg, vagy csak 50 év múlva. Egy csomó keserűségtől kímélheted meg magadat, de ami fontosabb, hogy ezáltal sikeres embertársaidat is. Ez fokozottan megfontolandó, hogyha nincsenek olyan emberek, akiknek fontos lennél, és munkád során is kevés értéked állítasz elő, és könnyen pótolható vagy. Érdemes ilyenkor elgondolkozni azon, hogy nem gálánsabb dolog-e több élettered és lehetőséget adnod léted megszűntetésével azoknak, akik sikeresebbek lehetnek nálad? Arról nem is szólva, hogy kevesen szeretnek rakás szerencsétlenségeket nézni, ahogy eleve kudarcra ítéltetetten, görcsösen küszködnek. Gondolkozzatok el ezen, és ne féljetek szembenézni a ténnyel: aki értéktelen, lúzer, felesleges szarnak érzi magát, az az is.

Vel 2009.02.02. 15:08:12

"Gondolkozzatok el ezen, és ne féljetek szembenézni a ténnyel: aki értéktelen, lúzer, felesleges szarnak érzi magát, az az is."

Az Élet Kegyetlen Igazsága.

Esetleg, aki számára az öngyilkosság túl meredek lenne, az még mindig meglelheti lelki békéjét a vallásban! Nagy előnye ennek az alternatívának az hogy élete hátralévő részében azzal nyugtathatja magát hogy ha más nem is, Jézus szereti őt. Bonuszként, a morális felsőbbrendűségének tudatában, vigyorogva dörzsölheti kezeit, hogy azok a mocskos köcsögök, akik most a jó csajokat dugják halomra, haláluk után a pokol tűzén égnek az idők végezetéig!Gváááh!

Trisi · www.alphawing.hu 2009.02.02. 15:21:37

@GergőÁron: Meg kell valljam, hogy bár kissé szálkás a mondanivalód, de mélyen igaz.

chiemsee 2009.02.02. 22:47:26

@GergőÁron: Ez NAGYON tetszett! Hihetetlen jó stílusban megírtad a mondanivalódat, mely bár a maga ironikus formájában is, de igazságot rejt. Le a kalappal! ... de tényleg!

Ez a rész a csúcs: "vagy mégjobb otthon, ahol nem rabolod a tűzoltóautó drága gépidejét azzal, hogy téged pecázik le valami póznáról, amikor értékes emberek életét is menthetné épp" :)))) elismerésem!

cinimini 2009.02.05. 21:17:22

@D=M=C: Teljes mértékben egyet értek a hozzászólásaiddal. Szívemből beszéltél.....

NRG44 · http://althir.org 2009.12.17. 04:54:28

marhaság a poszt, pont a férfi az, aki a ROMANTIKÁÉRT keres nőt. ha csak a testiség kellene, arra elég lenne egy gumibaba is.

a nő meg vagy a vak ösztön által dönt, vagy a rideg, racionális számitás alapján - ezt ugye mindenki tudja, a pénzéhes ribancok topik.

nem jósolok túl nagy jövőt az emberiségnek
süti beállítások módosítása