Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

Nekem sem egyszerű... (24.)

2008.07.07. 13:00 Line24

Avagy lökött csajokról, kik megfordultak a társkeresési procedúráimnak hímes, hírhedt, néha heroikus harcmezején...

Udvarlásaim folyamán találkoztam olyan lányokkal, akik véleményem szerint nem voltak rendesen négy kerékre helyezve, inkább csak tricikliként avagy bicikliként billegtek az élet göröngyös lejtőjén lefelé, próbálva megtartani igen kényes egyensúlyukat megrendült belső világuk és a stabilnak tűnő külső világ közt, miközben e disszonanciát valamely igen különös effektként megjelenítve borították rá a körülüttük lézengő férfiemberek kiválasztott és épp megtűrt egyedeire, amely egyedeknek néha, de egyáltalán nem irigyelt módon én is a tagjai közt lehettem, s amely lehetőséget kihasználva begyűjtött élményeimet e lökött csajok fajtáiról - tömörebb formában mint e mondatom - el is mesélhetem kedves olvasóimnak, hogy legalább pár karakterre való érdekesnek szánt sztoriként értelmet kapjanak - az egyébként feleslegesen eltöltött - óráim.

Művész:


atomi szinten is beivódott sejtjeibe a pesszimizmus, a tessze-tosszaság, a lúzerség, a totális élhetetlenség. A hölgy egy együttesben zenél, ahol körbeveszi a fény és csillogás. Fantasztikus helyekre jutott el, élete erre épül és erről szól. Vagy inkább szólhatna. Ám a valóság valami egészen más. Levetve jelmezét, flitteres ruháját, kilépve a reflektorfényből a szexi és vad nő, aki elvarázsolja közönségét, átváltozik egy hétköznapi nővé, s ha még beszélgetni is sikerül vele - őszintén! -, akkor jön az igazi kiábrándulás!
Élete egy gödör, aminek az alján állva nem felfelé próbál meg kijáratot keresni, hanem csak mélyíti maga alatt és süllyed egyre lejjebb.
Egy ismerős próbált meg minket összeboronálni: ő optimista volt, - s míg szépen lassan ki nem derültek ezek az apróságok -, addig én is. A "boronáló" ügynök szerint a rosszkedv és kilátástalanság mindössze átmeneti és addig tart míg e jóravaló lány a nem neki való pasi mellett senyved. De majd én, a megmentő kivirágoztatja! - szerinte. Állítólag többször elhangzott, hogy a művésznő ki akar lépni e sehova sem vezető kapcsolatból és végre megtalálni az igazit, akitől végre megkapva a boldogságot és a várva-várt gyereket, feltámadhat, mint egy főnixmadár.

Még soha nem voltam ihlet, megmentő, a szerencse porhüvelye, a pesszimizmus legyőzője, a boldogság kék madara, a fehér lovas herceg, a csodatévő Óz, a művészet múzsáinak szent fejőstehene, a jövő lehetőségeinek megtermékenyitője, így belementem a játékba. Egy koncert után nézhettük meg egymást közelebbről, kizárva a színpad egetverő magasságainak tulajdonságokat megnégyzetesítő, objektív észlelést jelentősen eltorzító formáját. Elegáns és sportos volt.
Akkor - a háttérszervezésről semmit nem tudva - elárulta, hogy én sem voltam számára érdektelen, így a "boronáló" ügynökünk akcióba lépett: diplomatikusan leszervezett egy randit. Egy ideig képben volt egy társasági jópofizás, de szerencsére leszervezhetetlensége okán maradt a négyszemközti, éles helyzet.

Telefonon keresztül - órákon át - abszolválódó beszélgetések, sms-ezések - reméltem - egyszer átfordítják magukat egy igazi randiba. Normál esetben nem lettem volna ilyen türelmes - se kidobni való pénzem, sem időm nem volt ennyi - ám most tekintettel voltam magánéletbeli állapotára-körülményeire: ha úgy vesszük megcsalásra készült, így egy diszkrét formában bizonyítanom kellett előtte, hogy megbízhat bennem. Magyarul fel kellett keltenem érdeklődését irányomban, hogy elszánja magát a nehéz lépésre, ami mindig az első...

A kérdés joggal merül fel olvasómban, hogy mit akartam egy ilyen nőtől, hiszen kiállni a saját érzéseiért, őszintén elmondani a problémáit képtelen volt. Sunyiban, biztonsági játékot játszva, kivárásra taktikázott: ha bejövök neki, akkor esetleg hajlandó váltani - kis seggecskéjét átteszi egy kényelmesebb székre -, ha meg nem, akkor marad a megszokott langyosvízben. S vajh mi gátolja meg őt a jövőben, hogy velem is ugyanezt játssza el? Kétségek gyötörtek, de egyenlőre nem foglalkoztam ezzel: hurráoptimizmus lett volna a részemről. Elnapoltam a kérdés megtárgyalását arra az időre, amikorra egyáltalán kiderül, hogy lesz belőlünk valami.

Első randinkon, mint egy űzőtt vad tekintgetett körbe-körbe, hogy nehogy belépjen bármiféle ismerős és ő bebukjon, hogy mit is keres velem együtt és pasija nélkül egy kávézóban. Így beszélgetésünket kedélyesen meg-megszakította az ajtó nyílása, vadidegenek kirakaton be-be bámulása: gyorsan ki kellett bontanom 1-1 kérdést, gondolatot, hogy ne szakíthassanak félbe... :-)
Végig a pasiját szídta, kapcsolatának pozitív oldaláról csak annyit bírt mondani, hogy azért vannak együtt, mert a srác szereti és van kihez hazamenni, így nincs egyedül. Szánalmasnak éreztem, hisz tán egyedül is jobb, mint egy tök unalmas, érzelmektől és elégedettségtől mentes együttélésben, ráadásul még a reményt és a lehetőségeket is elveszi tőle-magától!

Nem éreztem jól magam. Nem tudtam a belőle áramló feszkó miatt elengedni magam, engem is feszélyezett a félelme. Éreztem, hogy nem figyel rám, láttam, hogy nem képes feloldódni, élvezni a helyzetet, átengedni magát az élménynek. (remélem, ez nem túl nagyképű)
Szinte tőmondatos válaszok, csapongás a témák közt - hisz mielőtt belemerülhettünk volna egybe az ajtónyitás máris megszakította - és ráadásul valahogy mindennek az volt a végleges konklúziója, hogy reménytelen az élet, rettentő szomorúság és végeláthatatlan küzdelem... Egy órás műszak után már majdnem belefojtottam magam a kihűlt teámba.

A végén elkísértem autójáig. Szegény jármű eléggé köhögött: ahogy a hangjából meg tudtam állapítani az egyik henger nem ment. Ott is és telefonon figyelmeztettem a lányt, hogy autóját, amin egy kb. 20 perces apró javítási műveletet kellett volna elvégezni, mindenféleképp vigye le a hozzá igen közel lévő szervizbe, mert így megelőzhető a nagyobb és sokkal költségesebb baj ill. így bármikor lerohadhat! Van ideje napközben megvárni és meggyógyulni magától úgysem fog. Megígérte, hogy bejelenti és elintézi. Mondjuk azt sem értettem, hogy ha már 3 hete így járkál (egy "féllábú" kocsival), akkor legalább a munkájában szintén nem csúcsra járatott pasija miért nem segít neki???

A következő találkozást a következő hétre időzítettük. Aztán a konkrét szervezésnél a hétköznapokat nem vállalta be, mert este otthon van a pasija (együtt éltek a lány lakásában) és nem tud neki jó indokot mondani, hogy hova is megy. A hétvégére hasonló indokokat hozott fel: ám munkaidőben nem csinál semmit, így akkor ráér. Felhívtam a figyelmét, hogy én viszont dolgozok akkor, részemről ez kivitelezhetetlen. Jó, megpróbál hétvégén mégiscsak ellógni, főleg ha ügynökünk is segít és biztosítja az indokot.
- Megoldjuk - válaszoltam.
Az ügynök - gyermekes anyaként - meginvitált bennünket magához vendégségbe. A célpontnak ez nagyon tetszett, mert lassan abnormalitásba hajló gyerekek iránti rajongását ott kiélhette:
szinte mint egy kokós, ha meglátja a szert, neki is úgy csillant fel a szeme 1-1 gyerek láttán ill. minden második mondata arról szólt, hogy gyereket akar most azonnal!
Addig még volt egy hét...

Ok. Addig eltűntem és pár napig nem jelentkeztem nála, még smst sem írtam. Kíváncsian teszteltem, hogy vajh magától jelentkezik-e nálam. Két nap után jött az érdeklődő sms, hogy hova tűntem...
Így a rossz érzésem, hogy csak engem érdekel ez a project, elmúlt...

Ám ettől függetlenül nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy a hétvégi találkozónk valóban összejön-e? Gondoltam felhívom még pénteken. A másodikra sikerült, halálra vált hanggal szólt bele, rekedten, lassan beszélt.
- Mi történt? Felébresztettelek?
- Nem, épp egy ..... (itt egyszerűen nem értettem) ülök.
- Aha - úgy csináltam mint aki felfogta - S a hétvégével kapcsolatban mizu? Összejön?
- Nem hiszem... hogy össze fog jönni... Nem vagyok túl jól.
Itt elgondolkoztam. Kiverjem a balhét vagy legyek még megértô?
- Miért, mi a baj, mi fáj?
- A fejem.
Még sohasem mondtak le randit fejfájásra hivatkozva: azt általában szex elôtt szokták kitalálni a nők.
- S nem is fog elmúlni holnaputánig?
- Nem hinném.
Nagyon zajos környéken lehetett, mert néha alig értettem mint mond.
- Merre vagy, mert borzasztó hangzavar van körülötted? - kérdeztem
- Mentőben...

Filmszakadás, hang a torkomon akad egy pillanatra.

- Mit keresel te ott?
- Balesetem volt.
- Hogyhogy?
- Rossz kedvem volt és kijöttem az autópályára autókázni egyet.
- A saját, rossz autóddal autópályára? S rendben vagy, törés, komolyabb sérülés?
- Nincs, csak a fejem fáj... Az autóm viszont totálkáros lett.
- Kivágtak eléd?
- Nem. Belementem hátulról egy teherautóba... Nem tudom, hogyan nem vettem észre... Egyszerre csak ott volt a sávomban...
- Jó, akkor este esetleg még hívlak, addig hagylak és nem zavarlak. Vigyázz magadra!

Erősen elgondolkoztam. Megrendített a hír, de legalább semmi komolyabb baja nem lett szegénynek. De - s lehet, hogy én vagyok túl konzervatív - köhögő autóval, rosszkedvűen, elgondolkozva és mélázva nem mennék ki csak úgy autópályára 130-cal száguldani a halál felé. Inkább séta vagy valami más, ennél veszélytelenebb dolog.

Végjáték:
Még egy telefont sikerült abszolválni 3 héttel később. Meggyógyult - ellentétben a kocsijával, ami a bontás hímes mezejére lépett. Ismét egy laza kis találkozóra invitáltam, amire - egyáltalán nem meglepő módon - nemet mondott az otthon fennálló szigorú felügyelet miatt, amire én felhívtam a figyelmét, hogy ezt sem én, sem más egyéb lovag nem fogja ám tolerálni s egy kapcsolat a büdös életben nem fog kialakulni a maximum havi 1 órában létrejövő kis találkák alatt. A kedves válasza a következő volt:

- Én egyáltalán nem érdemlem meg ezt a hangnemet és vedd tudomásul, hogy szeretem a pasim, aki mindent megad nekem!

- Akkor nagyon boldog további mézesheteket és nagyon boldog gyermekáldást kívánok nektek! - köszöntem el...

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr76501361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ahhh 2008.07.07. 15:10:56

Fú bazzz...

Nagy az Isten állatkertje :-)

rosszfajzat 2008.07.07. 15:28:11

szid, belefojt, szerviz. ok?

Flora2 2008.07.07. 15:34:48

Elképesztő, hogy milyen emberek mászkálnak közöttünk. Sajnos, ez a történet is csak abban erősít meg, hogy a legjobb: egyedül... :)

the as · http://thelongestlistofthelongeststuffatthelongestdomainnameatlonglast.com/ 2008.07.07. 15:48:26

a lofaszt jo egyedul, ki kell ezeket szurni, es messzire szaladni azonnal :) nem mindenki ilyen.

bricktop 2008.07.07. 15:53:57

bazz remélem nem jön a seggembe egy ilyen h*lyep*csa, különben ott a roncsa mellett megrakom. és akkor még én leszek a rossz egy másik blogban...

ladislaus 2008.07.07. 16:41:52

"ha úgy vesszük megcsalásra készült, így egy diszkrét formában bizonyítanom kellett előtte, hogy megbízhat ill. még fantázia is van bennem."

hogy Te mekkore egy állat vagy! állj elé és mond meg: szakitson és akkor vele leszel. Ennyi!
ott akkor észbekapna talán!

Rebelde 2008.07.07. 16:50:22

ha ezt beküldi a szakítósba, ott szétszedik, nem csak a csajt, de őt is és asszem jogosan:)

InteriorLulu 2008.07.07. 16:51:06

Bocs, de nagyon nem látom, hol van ebben a sztoriban a virtuális ismerkedés.
Bár lehet, hogy nem kéne ennyire mereven ragaszkodnom ahhoz a véleményemhez, miszerint mindenképp üdvös, ha egy poszt az adott blog címével és leírásával összhangban van...

Amúgy jó a sztori, alapvetően jól írsz, de ha rám hallgatsz, egyrészt nem írsz álintellektuálisan túlbonyolított, s így néha már értelmetlen, sőt buta körmondatokban, másrészt mellőzöd az erőltetetten kifacsart szóképeket és szófordulatokat.
De ez persze csak egy vélemény...

Beau de Noir · http://beaudenoir.deviantart.com 2008.07.07. 17:12:08

Törekedj az érthetőségre kedves Line24, mert ezek a túlhajtott, mesterkélt és rettenetesen unalmas mondatok nem hoznak ám neked től sok olvasót a jövőben.

Fea · http://holdvilag.blogol.hu 2008.07.07. 17:44:37

Őőőő. Izé, én is így szoktam autókázni. Na jó, nem pályán, csak elkerülőn, ott csak 110.

storyline :) 2008.07.07. 21:50:46

Hát, baszod, kedves posztoló, tökre hasonlít a történet arra, ami velem esett meg. De vannak emberek, akik szeretik langyos fosban élni az életüket. Meg aztán - ugyanúgy, ahogy én sem az enyémnek - te sem voltál elég jó ennek a nőnek. Vagy csak nem mert kiszálni a kellemes kis fürdőjéből. De én azt mondom, hogy jobban jártál így, szerintem nem egészséges olyan nő mellett élni, aki csak azért tart, hogy ne legyen egyedül. Hüje halvérű pitsa...

storyline :) 2008.07.07. 22:07:52

Átnéztem a társkeresők kínálatát. Ami fontos, hogy józanul senki ne álljon neki!!!!

Reisz Manfréd 2008.07.08. 09:25:50

Nem értem mi a baj a langyos fosban való álldogálással? Lehet csak azért, mert min. 16 éve abban álldogálok, és megszoktam már. Megboldogult fiatal koromban próbáltam kimászni nem kevésszer, hátha jobb nem benne lenni, de némi kapálózás után mindig visszadobtak (pedig nem fogható rám, hogy méreten aluli lennék), és ahogy visszacsobbantam, még a számba is ment...

Úgyhogy langyos fos FTW. Mindig ugyanolyan az idő benne; igaz, nyáron nem melegítenek át a nap sugarai, de télen sem fagy beléd a xar.

owen · http://www.nincsszerelem.freeblog.hu 2008.09.03. 09:32:19

Hiányoltam a konklúziót a végén! Az után a három pont után még vártam volna egy hosszabb, példabeszédszerű véleményt!
süti beállítások módosítása