Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

Olvasói levél - Miért marha rondák a nők a neten?

2008.01.10. 08:52 Line24

Ismét érkezett egy olvasói levél - Superman-től -, amely egy szubjektív és megfigyelésen alapuló témát fejteget: szerinte a nők többsége csúnya a netes társkeresőkön s ebből adódik a sok félresikerült, defektes randi és később a süket telefon.
Valóban azok vagy csak Superman-nek vannak magas igényei? Ill. ti lányok/nők hogyan látjátok a másik oldalt?
(Hölgyek figyelem: az alábbi levél igen provokatív, törékeny tárgyakat olvasás előtt messzire helyezni!)

Sokan rászálltak arra a témára, hogy miért nem dobják az őszintét a találkozókon az emberek és miért nem mondják meg, ha nem tetszik a másik nekik?
Én egy másik észrevételemet tenném közkincsé, ami egy kicsit azért összefügg ezzel a témával is: szerintem a nők nagyon nagy része a netes társkeresőkön ronda. Felük bűnronda, mert elhízottak, anorexiásak, elhanyagoltak, életében fodrászt nem látottak, gyereket szültek éppen, szétestek a válás közben vagy csak egyszerűen apuci-anyuci ezt tudta összerakni és semmivel nem lehet segíteni.
Maradék 40%-uk nem elüldőzően ronda, csak nem éri meg értük kinyitni az adatlapot sem: már a fotójuknak a bélyegnagyságú thumbnailja is továbbgörgetésre ingerel. Olyan semmilyenek. Olyan nem nők. Szex nem jut az eszembe róluk, csak a házimunka fárasztó robotja...
A tényleg megmaradt 10%, az akit érdemes megnézni: nekik vagy az alakjuk jó, de gáz a fejük vagy fordítva. Szóval igazán szép nőt én még egy darabot sem láttam idefent! Miért is? Szerintem azért, mert a jó nőket viszik mint a cukrot: nem szállhatnak fel egy buszra, hogy ne kapjanak ajánlatot, nem mehetnek úgy el szórakozni, hogy ne zsizsegjen körülöttük 30-40 kan, sőt, őket már elvitték fiatalkorukban az iskolai fiú osztálytársaik, azóta élnek egy jó kapcsolatban és a pasijaik hülyék lennének kiengedni a szép barátnőjüket a kezükből - tán el is veszik feleségül, amint lehet!
Aztán azok, akik nem kellettek, akik megmaradtak mehetnek a levesbe, jobban mondva az internetre!
Ebbe kapaszkodva próbálják megtalálni pasijukat, mint olyan utolsó reménysugárként, amit a másik hasonló barátnő ajánl, mert neki egyszer már bejött.
Mert az a nő, aki akar, akinek normálisak az elvárásai, rendben van az agya és hoz egy átlagosnál picit jobb ápolt külsőt, annak az életben is simán megy bárhol!
Ha meg nem, akkor jöhetnek a semmit sem mutató fotók, a trükkös felvételek, az elmosódott arcok, kitakart hatalmas hasak, nagy tokák, görbe orrok, a szénné retusált műtermi felvételek, amik alapján éppen hogy csak fel lehet ismerni a nőt a személyes találkozón, ahol minden úgyis kiderül! Aztán jön a döbbenet, végig lehet feszengeni egy kellemetlen beszélgetést és lehet gondolkodni, hogy miért is nem hívott fel utána a pasi! Vagy jobb lenne azt mondaná szemtől szemben, hogy ne haragudj, de ronda vagy!?
Szóval a férfiak még mindig jó külsejű nőket keresnek, aztán ha egy kicsit mást mutatott a fotó, mint ami a valóság, akkor menekülnek. De megmondani ezt még őszintén sincs értelme...

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr3291220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.01.10. 09:38:57

Na igen.
És igen kevés jó pasit látok én is.
Szóval egál.

boby 2008.01.10. 10:10:24

A jó nőket viszik mint a cukrot? Te miről beszélsz?? Gondolom, neked a jó nő a szép pofi, jó alak, és slussz. Remélehetőleg még elvárásod, hogy min. 3 mondatot képes legyen összefüggően beszélni.

"Mert az a nő, aki akar, akinek normálisak az elvárásai, rendben van az agya és hoz egy átlagosnál picit jobb ápolt külsőt, annak az életben is simán megy bárhol!"
Nagy túrót. Amint agya van egy nőnek, bármilyen csinos is, vonyítva iszkolnak a pasik- fogadok, te sem vagy kivétel..

"Aztán azok, akik nem kellettek, akik megmaradtak mehetnek a levesbe, jobban mondva az internetre!"

Gratulálok. Ezt jól megmondtad- fordítsuk át pasikra is nyugodtan, ugye milyen igazságtalanul bántó? A tapasztalataidat egy társkeresőn szerezted? Miért is voltál fent a neten? Szórakozni, kiröhögni a többieket, vagy netán te is a levesben vagy..?

Sem empátia, sem emberismeret nem szorult beléd, egy csepp sem. Gondolkozz el ezen, mielőtt olyan dörgedelmes ítéletet mondasz, ami részigazságokon (sem) alapul.

suedehead 2008.01.10. 10:49:56

Férfiként határozottan cáfolom ezt az állítást. Persze ízlések és pofonok, de azért az igénytelenség és az ápolatlanság viszonylag objektív kategória és azokra, akikkel netről találkoztam, egyik sem volt igaz. Az utóbbi 6 évben 17 és 27 közöttiekkel randiztam (én most vagyok 24). Többségük csinos volt, többeken fürtökben lóg(hatná)nak a pasik szórakozóhelyeken, de ők a nettel is(!) próbálkoznak, mert elfoglaltságaik, baráti körük miatt csak szűkebb keresztmetszetben tudnának egyébként válogatni. Volt köztük modell csaj, meg tündérien babaarcú molett is, igénytelen egyikük sem volt. Persze előfordult, hogy a fotó alapján kicsit másra számítottam, de ez mindig benne van a pakliban és félrevezetőnek azért nem éreztem senki fényképét, legfeljebb élőben nem volt olyan kisugárzása, mint amilyennek elképzeltem, ennyi.

És én is csak úgy várhatom el, hogy egyemesem közöljék velem, ha épp nem vagyok az esetük, stb... (persze nem bántóan) ha én is megmondom (megírom) nyíltan és őszintén, ha mégsem az adott lány az, akit én keresek. Na itt már voltak komoly hiányosságok a netes lányok egy részénél, de ez egy másik történet...

boby 2008.01.10. 10:58:46

u.i:
Örülök, hogy figyelmeztetve lettem a törékeny tárgyak átpozícionálására és/vagy eltűntetésére a kezem ügyéből, szivesen vágtam volna hozzá pár dolgot a monitorhoz... Szóval örök hálám!

zinka 2008.01.10. 12:12:27

Tudod, én is láttam már olyan pasit a neten akinek valami "jópasi" volt a regneve. Teljesen el volt ájulva magától. Hogy ő milyen jó, okos stb. És őt csak és kizárólag jó nők érdeklik és tapadnak rá mint a cukorra. No, végül elküldte a képét. Röviden és tömören: a jó pasikat illetően nem egyezik az ízlésünk. Mondjuk, nekem nem csak a külsőségek a fontosak, de egy 170 cm-es, dagadt, pattanásos és holt mellesleg bunkó és buta pasi - nekem nem jó pasi. Szóval uraim - és itt tisztelet a kivételnek:) - némi önkritikát kéne is ám néha gyakorolni!

Sagittar 2008.01.10. 15:54:26

A hozzászóló levele nem érdemel megjelentetést, de kommentet sem. Én mégis megteszem, hisz meg kell védenem a nőket. JELZEM, FÉRFI VAGYOK! Tény, hogy sok csúnya lány van a netes társkeresőkön, de sok csúnya fiú is van és persze ez felvet filozófiai kérdéseket is, hogy kinek ki a szép és kinek ki a csúnya, de ok, van egy általánosan elfogadott szépségideál. vegyük alapul hogy tény, hogy vannak előnyösebb és kevésbé előnyös külsejű emberek. De kár ezt kiterjeszteni a netes társkeresőkre, vagy a nővérkékre, vagy a buszsofőrökre. Ma már a neten társat kereső emberek a társadalom oly széles halmazát képezik, hogy szinte reprezentálttá válik az egész társadalom.
Nyilván a levélíró már az első bekezdésben elvesztette a fonalat, így ő inkább ne is olvasson tovább:)

De, hogy ennyire ne élezzem ki a helyzetet, valóban a netes társkeresőkön kevesebb helyes lány található, mint mondjuk a Liszt Ferenc téren, vagy a Buddha Beachen nyáron, de ettöl még a fenti levél primitív, egyszerű voltára semmi mentség nincsen. Bár kiváncsi lennék a levélíró fotójára, de talán jobban járunk, ha ez titokban marad.:)

Zárásként csak annyit, hogy sok, feltünően csinos lány található meg a neten. Egyszerűen azért, mert jelzem, hogy ma már szinte mindenki elérhető így vagy úgy a neten keresztül. Jelzem, szinte bárki!
Talán a rosszabb átlagos külső egyedül a hagyományos regisztrációhoz kötött netes társkereső oldalaknál igaz, de a többi helyen (tippeket most nem adnék..pl. IWIW :) ) ugyanaz a felhozatal, mint az utcán.

Peace:)

Sagittar 2008.01.10. 17:04:37

Még egy gondolat.

Nem mondom, hogy a levélíró által leírt dolgok ne jutnának sok férfinek az eszébe egy rosszul sikerült randi után, csaló fotó után, hamis adatokat olvasva. Nem mondom, hogy nem gyakori az, hogy az ember olyannal találkozik, akinél azt érzi, hogy mit keres vele egy asztalnál...

De ezek az érzések nem mentesítik a levélírót. Az egyszerű, primitív, sőt kimondom, bunkó stílusa olyan hölgyeket is sért,(a gyermekét egyedül nevelő, elhagyott , szerencsétlen anyukákra gondolok), akik ezt egyáltalán nem érdemlik meg. Más az, hogy én a haveromnak négyszemközt elmondom, hogy előnytelen külsejü volt a hölgy a randin és más az, amit egy fórumon, újságcikkben, széles nyilvánosságnak szánok.

Dehát nem lehet mindenkinek gyerekszobája.

Peace:)

Doris · http://doris.blog.hu 2008.01.10. 18:47:19

Jó. Akkor mostmár éppen megérett, hogy az első kommentemet bővebben megírjam.
Szovall: van egy bnőm onnét, aki iszonyúan szexis, sikeres, jólöltözött nő, egy másik, aki isssszonyúan nőies, kultúrált és ápolt nő, egy harmadik, aki helyes, sportos, jólszituált nő. No meg vagyok én. Aki meg mittoménmilyen (nem véletlen nulla helyesírással írva :-)).
És mi is láttunk igen érdekes pasikat.
És leveleztünk hatalmas arcú, magukat macsónak látó, autómárkájukkal beköszönő férfiakkal, akik 5 mondatnál hosszabb levelet nem tudtak kiizzadni magukból.
De kinek mi számít..és mi a szép...és egyáltalán...annyiféle a világ.
Dehát mit is keres társkeris oldalon egy Superman? Hisz oda csak a selejtek maradnak...
De hány izgalmas, érdekes, okos embert ismertem meg ott!...nem hülyeség ez a barátság- levelezőtárs. Hm. Ez a legjobb.

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.01.11. 10:17:04

Engem nagyon zavar a levél lesajnáló hangja. Mintha csak a fiatal, szép nőknek lenne joga társat keresni, a kétgyermekes, negyvenes, egyedülálló anya meg inkább vegye le a képét, mert mégis mit képzel magáról, hogy társat mer keresni műköröm, smink, kosztüm nélkül, 90 kilósan. Az ápoltság, igényesség fontos, a cicababaság nem - bár lehet, Supemannek igen. Ez sem gond, csak emiatt nem kell leszólni a többi nőt.
Még valami: Kíváncsi lennék, Superman vajon hogy néz ki - és adott esetben hányan ítélnék őt selejtnek.

plüss_Teknős 2008.01.11. 11:08:50

Nevetséges, ahogy és amit ez a remek Superman ír! Mindenek előtt csatalkoznék az előttem szólókhoz abban, hogy megnézném a kedves úriember(?) fotóját! Aztán meg őt magát élőben! Hogy annyira remek férfi-e? Na meg azokat a hölgyeket(?) is megnézném, akiknek a véleményére alapoz, hogy ő egy Superman! Megalázó, ahogy a lányokról/asszonyokról ír, a hangnem, a jelzők, minden..
Aláírom, sok a nem szép ember ezeken az oldalakon. Sok a kétségbeejtően csúnya. És sok a (számomra) kétségbeejtően szép(nek tűnő) is - pedig nincsenek akkora önértékelési zavaraim.
Sok a kövér, fáradt, elvált anyuka is, igen - azért mert hasonlóan remek párt választottak maguknak, akinek a házasság-család téma csak addig volt érdekes, míg a gyereket meg kellett csinálni, és aztán "ja anyukám, ez a plusz tíz kiló nagyon gáz, el lehet ballagni, meg arról nem volt szó, hogy ez a büdös kölök egész nap ordít és hogy ennyibe kerül a pelenka, így nem marad pénz cigire meg a haverokkal sörözni"...
A jó csajokat meg, mint a cukrot..? Hol él ez a srác? Te jó ég! Egy meglehetősen dekoratív bartáném jóideje keresi a párját - öt évig volt kapcsolata, amiben elfáradt ugyan, de karcsú, magas, humoros és okos..! És itt a probléma. Regisztrált társkeresőkre - mert ki tudja, hol találja meg a szerencséjét! Tíz levélből kilenc egymondatos "deMegdugnálakMegadodAszámod?" - akkor erre most mit kellene lépni..? A pasija nem igyekezett fogni őt, mert nem becsülte sokra, hiába, hosszú idő öt év. A valós életben meg minden eddigi jelentkező szintén "ja, ha a második randin nem alszol(na ja) nálam, akkor szia"
És ő is kétségbeesett, mint annyi más társkereső. De még van benne tartás - még nem akar férjhez menni az első két kedves hangú email után.

caline 2008.01.14. 13:08:08

Ennél sértőbb véleményt nem hallottam a társkereső nőkről. 25 éves lány vagyok, semmi baj az agyammal, most diplomáztam és társkeresőn találtam párt! A párom nem bírta elképzelni, hogy a csudába nem ragadt rám minden buliban egy csomó srác. Bevallom, mostanság már ragadtak is,de sose feleltek meg az elvárásaimnak a diszkós/bulis fiúk. Engem mindenki szépnek tart, talán nem szerénytelenség ezt kimondani - és szeretném magamat és a többi társkeresőt megvédeni. Vannak, akik nagyon egyedül érzik magukat huszonévesen, de szégyellnek lépni a társkeresés irányába. Én nem szégyelltem. Szerintem nagyon sok kitartással meg lehet találni azt az embert,aki minket akar. Velem ez történt. Csak úgy heccbő regisztráltam magam egy színvonalas lapon, ahová képet is tettem fel -de nem engem ábrázolót. Viszont az oldal annyira okos bemutatkozó kérdéseket adott (pl.:érdeklődési kör, mi a színem, idézetem, zeném, mit olvastam utoljára),hogy szívesen kitöltöttem -semmit(!) nem remélve. Egyszerűen elengedtem a dolgot, feladtam. Aztán pedig jött az a kedves,helyes srác,aki hajlandó volt hosszasan levelezni velem. A vonzalom már az e-mailekkel elindult. Nem adtam meg a telefonszámomat, csak az első randinkon.Aztán nem volt egyértelmű, hogy járunk, csak kicsit később. Ez két és fél hónapja volt és most nagyon szeretjük egymást. Ez az én társkeresésem története...

Supermannek üzenem: -kár sértégetni alaptalanul a lányokat, és nincs igaza!

Linux1 2008.01.29. 21:48:28

Csak a címre reagálnék.

Nállam a helyzet a következő volt, átlagos, keményebb napokon talán kicsit átlag alatti külsővel rendelkezem. Alkatom nem izmos, de atletikus(182/75), kondiciom is kb. ilyen.

Amiket lattam elkeseritett...

A 90%-uk nem reagált rám, csak mondták, hogy helyes, és részükről le lett tudva a dolog. A számomra egyik legrondább lány, azt mondta, hogy csunya.

Egy lány volt, még tavaly előtt akiről beláttam, hogy túl jó volt, bár átlagos, de helyes arcu az életben is.

Volt még egy lány, aki elfogadható volt, egyik meg
szubjektive szép.

Egy az életben megismert lánnyal éreztem ideig óráig jól magam, nem a sex miatt.

Az élet megkeményített ez tény. Jelenleg, ha még 1,5-2 évig nincsen nőm, akkor 30-100M készpénzem lehet + lakás, jelenleg fagyasztok.:)

Szóval nem tudom, türelmem nincs mostanság ezekhez.

Ki szeretne majdan egy 29 éves, sztem átlagos, vagy kicsit alatti, legtöbbeknek helyesnek tűnő
férfit, akinek az életre nem lesz sok gondja.
Nem az az aranyifju fajta, hanem aki melyrol jott, es ertekeli a belso szepsegeket is.

Megfeleloen lusta, amde tudos tipus, megfelelo erzelmi toltettel, ha megkapja, amit szeretne vegre.

Az ára nagy, nem hiszem, hogy meg fogja érni azt az árat, amin keresztülmegyek miatta, egyrészről sokat fogok tanulni közben túl sokat, olyan túl intelligens leszek, másrészről meg a legszebb öt évemet ölöm bele, amiből kb. van még kettő.

Linux1 2008.01.29. 21:50:35

Ha valaki kicsit nőies alkattal rendelkezik, és az arcán 10kg festék van és alapozás, attól már Ő szép?

Mert Pesten a lányok 70%-a tuti ilyen, szóval nem meglepő, hogy kevés a helyes srác.

Lásd dundika smink nélkül.:)

Linux1 2008.01.29. 21:52:25

Az elkeserítő, 90%-ban a belsőre utal, mit adott volna és én mit adtam volna egy kapcsolatba. (mint érzelmi, értelmi tartam)

Morgan Le Fay 2008.02.29. 18:29:01

Hm Linux1, mintha kicsit sajnáltatnád magad...:)Kíváncsi vagyok, hogy min fogsz majd keresztülmenni (a megfelelő nőért?) amibe a legszebb 5 évedet ölöd bele?
süti beállítások módosítása