Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

Nekem sem egyszerű avagy szemelvények saját tévelygéseimből 19.

2008.01.23. 09:42 Line24

Szilveszteri élmények

Nos, a blogíró most megosztja veletek egy szilveszteri élményét, amely bemutatja a téves és megkésett kommunikációval járó szituációk ékes példányát.

Szokványos társkereső oldal. Fényképes adatlap egy épp a harmincat meghaladott nőről. Szimpatikus dolgokat írt magáról s az egy szem aprócska egészalakos fotó sem rémíszt el. Miért ne, menjen neki is a sablonlevél!
Válaszol, levelezünk, majd november elején találka.  Nagyon kellemes hangulatban elbeszélgetünk, sok mindent megtudok róla. Jól menő fodrász, anyagilag eleresztve. Szakmája látszik rajta, hisz a természettől kapott alapanyagot elég jól feltunningolta. Rendszeresen fut, alakja így rendben van, habár a drága farmerja nem épp ideálisan áll a gömbölyű fenekén: más fazonnal kellemesebb látványt érne el! Ám nekem így is bőven jó - külsőleg. A lelkét pedig felfedezem majd. Beszélgetésünkön legalábbis annyit sikerült megállapítanom, hogy az értelmesebb és kultúrális szempontból az igényesebb emberek közé tartozik, rendszeresen jár komolyzenei koncertekre, kiállításokra és színházba. Jókedélyűen válunk el egymástól és felbátorodva kérdeztem meg, hogy találkozunk-e még? Igen volt a válasz.
S valóban, 4-5 nappal később, szombaton este ismét összefutottunk egy teázóban. Ekkor már tapasztalhattam furcsább dolgokat is: kérdezek valamit és 3-4 másodpercig nem történik semmi, rezzenéstelen arccal réved a semmibe. Vagy kinézek egy asztalt, megkérdem leülhetünk-e ide s ő csak bámulja legalább 10 mp-ig az egyik falra függesztett képet miközben én tanácstalanul topogok mellette, majd mintha kábulatból révedne fel rámnéz és megkérdi:
- Akkor leülünk ide?
A beszélgetés sem oly izgalmas már - talán engem is bizonytalanná tett ez a pár incidens -, de ettől függetlenül még kapok pár érdekes infót. Például, arra készül, hogy megműtesse az orrát, mert régóta zavarja nagysága és görbesége. Valóban egy kissé nagyobb az átlagnál, de meg lehet szokni. Magánélete tulajdonképp 6 éve nem létezik, azóta nem talál maga mellé pasit. (Hogyne, szexpartnere akad, azzal nincs gond, de állandóra kiszemelt hímtársaim mindig elmenekülnek elôle)
Aztán hirtelen kijön a transzból és bejelenti, hogy felfordult a gyomra, mert indulás előtt az egész napos éhezés után túl sok szendvicset tolt be: vigyem gyorsan haza!
Megteszem. Még mielőtt kiszáll, megbeszéljük a harmadik randi időpontját, amit 2 nap múlva lemond: - Majd jelentkezem! - ígérettel. Meglepôdés abszolút nincs bennem: hozzászoktam ezekhez. S ebben a konkrét esetben talán még meg is könnyebbülök...

Eltûnt: csak úgy porzott utána a virtuális tér oly gyorsan kilépett ebbôl a "bimbodzó" kapcsolatból. Továbbléptem, mert szerencsére volt hova és el is felejtkeztem róla.
Aztán a Jézuska december 25-én meghozta a drágát ajándékba. Meglepetésemre egy mail fogadott aznap reggel a következô szöveggel - hangsúlyozom, 1,5 hónap néma csend után:
"Van mentségem: munka és az ominózus plasztikai-műtét. Időigényes és körülményes volt a gyógyulás... Most már jól vagyok, vállalható az arcom.
Benned egy igazán kedves, különleges embert ismerhettem meg.
Abban az időszakban, amikor mi találkoztunk, én nem tudtam azt a figyelmet megadni, melyet Te megérdemelsz.
 
Remélem, még nem veszett el teljesen minden, és talán van aktualitása a folytatásnak.
Szívesebben hívtalak volna fel, de telefont kellett cserélnem. Nem tudom a számod.
 
Az enyém: xxxxxxx, várom a hívásod és bízom a megértésedben."

Elolvastam, megdöbbentem. A szöveg gyökeresen ellentmond a  viselkedésének. Szinte már felér egy vallomással. Vagy tévednék? Két nappal késôbb fel is hívtam, kicsit bosszankodtam eltûnése miatt, de minden mindegy alapon - ha már épp adódott a zártkörű szilveszteri bulinkon üresedés - hát elhívtam oda. Tettem ezt a biztos elutasítás tudatában. Nem vettem komolyan ezt a lányt, mégha ilyen gáláns lépést tett is, mégha ilyen szívhez szóló levelet is írt, mert lelépésének, ennek az egész 1,5 hónapos szünetben, a mindenféle üzenet és értesítés nélküli távozásában az érdektelenséget láttam. Ha egy nônek tetszik az udvarlója, akkor pl. a sok munka ellenére is kapcsolatban marad vele - akár telefonon.
Ha kórházba kerül, akkor pláne jól esik, ha van mellette valaki és bátorítja. De ez a lány szó nélkül eltûnt. Így komolyan hogy is vehetném?

Szóval csak bedobtam a témát. Meséltem egy picit a 2 napos kiruccanásról.  S ahogy ecsetelem rávágta: - Jó. Ugyan vidékre kellene mennem a rokonaimhoz, velük beszéltem meg a szilvesztert, de ez érdekesen hangzik. Lemondom....
- Jól értettem? Ez azt jelenti, hogy megbeszéltük? Tényleg jössz?
- Aha.
- Hm. Nem vagy semmi - válaszoltam - Vadidgen emberek közé eljössz több napra szilveszterezni. Sôt, igazából mi sem ismerjük még egymást. Bátor vagy!!! De tetszik...
- Remélem, nem bánom meg!
- Igyekszem majd... De van még egy apróság: hely már csak az én hálószobámban van. Mivel párok jönnek, így a mellettem lévô ágyban van még egy hely.
- Gondoltam. Megoldjuk.
Átvettük a technikai részleteket, majd elbúcsúztunk.
Gondolkodóba estem: ha ilyen üzenetet ír több hónap távlatából, ha egy vadidegen társasággal eljön, miközben már egy megbeszélt programja van, amit le kell mondania, egy ágyban alszik velem probléma nélkül, akkor valamiért én mégis fontos lehetek neki. Csak tudnám hirtelen mitôl lett ennyire lelkes?
Nem töröm tovább ezen a fejem. Lesz, ami lesz,  együtt szilveszterezünk. Az én barátaim ott lesznek, velük - ha esetleg rosszul alakulna - még tudok bulizni.   Aztán, ha mellette összejön valami kellemes esemény, az csak feldobja az évvégét plusz pontokért. Vajh, hány gumit vigyek? Édes gondok ezek....

Az úton
Reggel - a ködös párás épp csak világosnak mondható idôben - találkoztunk.  Álmosak voltunk mindketten. Legurultunk a  találkozási pontra. Mindenki bemutatkozott, majd elindult a társaság Hévízre.
Kocsiban próbálok beszélgetni, de valahogy nehezen megy a társalgás.
- Neked soha nem áll le az agyad? - kérdi.
- Ezt úgy érted, hogy sokat beszélek? Unalmas vagyok és hagyjam már végre abba a szövegelést?
- Nem, de sokszor olyan jó hallgatni is.
- Kérlek.
Aztán mégis kinyitotta a dumazsákot és ismét beszédbe elegyedtünk. Megdicsértem a bátorságáért és bevállalósságáért, hiszen így vadidegenül - hiszen engem is alig - eljönni egy szilveszeri bulira igenis kemény dolog.  Ráadásul még tudva azt is, hogy egy szobában alszunk:
- Na ez az igazán kemény kihívás! - válaszoltam tréfálkozva.
Komoly arccal válaszolt:
- Remélem tudod, hogy semmi nem történhet kettônk közt!
Kicsit megfagyott a hangulat, mert nem tudtam hirtelen hova tenni ezt a megjegyzést. De biztosan humorizál csak nála a Holló Színház faarccal elôadott poénjai a menôk.
- Ó, persze hogy nem, meg sem fordult ilyesmi a fejemben - mondtam színpadias túlzásokkal hanghordozásomban.
- Reméltem is!
Kezdtem gyanakodni, hogy mégsem annyira tréfa ez, de innentôl kezdve az útra koncentráltam. Egy óra múlva végre megérkeztünk s átvehettük apartmanunkat.

Szobaelosztás
A társaság elosztotta önmagát: mi - a "lányommal" - egy 4 ágyas, 2 szobás apartmanba kerültünk egy magányos sráccal. Ott agonizálni kezdett:
- Nem tudnánk másképp megoldani?
- Mire gondolsz? Te akarsz a sráccal aludni? - kérdeztem.
- Esetleg ti alszotok itt kint (ez volt az apartman nappalija, kihúzható ággyal) és én pedig a hálószobában - mondta mosolyogva.
Elakadt a szavam. Nem elég, hogy megbeszéltük, hogy mi együtt, nem elég, hogy én hívtam le a saját kis ismerôseim közé a saját szilveszteremre, még képes lenne kitúrni a hálószobai kényelmes ágyból és kiûzni a srác mellé míg ô bent elterpeszkedhetne. A pofátlanságtól egy kis idôre leblokkoltam.
- Nem. Én bemegyek a hálóba és te pedig eldöntheted, hogy melyik szobában leszel!
Ennél a pontnál már kezdtem gyanakodni, hogy az elôre eltervezett kellemes szilveszterem élvezeti értéke csorbulni fog.

Szaunázás
Délután - mivel a többiek kidôltek az utazás fáradalmaitól - csak ketten ugrottunk át a közeli - 4 évvel ezelőtt épült, egyáltalán nem olcsó - élményfürdőbe. Már a medencerészben húzni kezdte a száját:
- Mennyien vannak itt. Undorító a tömeg. De tréh ez a hely. A Hotel Aqvincumba járok és ott sokkal kultúráltabb minden.
Mindenáron szaunázni akart, így felugrottunk a lezárt részbe is, ahol - elvileg kötelező volt a lepedő használata. Persze, mi magyarok, nem vagyunk ehhez a szabadsághoz még hozzászokva, így sokan egyszerűen a fürdőruha felé tekerték a lepedőt. Eddig én is csak "magyaros" szaunában jártam, így a meztelenség ilyetén megnyilvánulása kissé zavarba hozott. Hozzá kell fűznöm, hogy akik betartották a rendelkezéseket és valóban megszabadultak fürdőruhájuktól, azt egy paraván mögött tették és intim részeiket elfedték a lepedővel. Hasonlóan cselekedtem én is. Hölgyem viszont magától érthetődően ott mindenki elôtt öltözött át.
Bementünk az egyik fülkébe, ahol már mindenféle nemű, lepedővel betakart emberek üldögéltek. Leültem az egyik padra, míg ő egy szinttel feljebb helyezkedett el, tőlem 1-2 centire úgy, hogy nemesebb és intimebb részei pont fejmagasságba kerüljenek velem, ami a lepedő szabályos és szabványos hazai userbeállításokkal történő üzemeltetése esetén semmi problémát nem okozott volna, de levetette magáról, szépen leterítette és anyaszült meztelenül ráült: a vágyott punci pont mellettem volt egy heves mozdulatnyira...
- Én tudom hogyan kell szaunázni, ugyanis külföldön ennek kultúrája van. Sokat jártam ilyen helyekre és szörnyű, hogy idehaza szinte senki nem ismeri ennek szabályait. Te miért nem veszed le a fürdőlepedőt? Erre rá kell ülni!- parancsolt rám.
- Ezt most verd ki a fejedből! - mondtam, mert épp azzal küzdöttem, hogy ne állítsak egy kis sátrat alul. Mereven (majdnem szó szerint) figyeltem a lesötétített ajtó előtt odakint szaladgáló embereket és próbáltam olyan kiábrándító témákra gondolni, mint például az egészségügy szétverése, a cégfejlesztés kezdeti lépéseinek nehézségei ill. pár magyar politikushölgy ruha nélkül.
Ő közben - magát egyáltalán nem zavartatva - trécselt tovább mindenféle lököttségről. Közben - igen hígénikus módon - seperte le magáról az izzadságot - rám. Egy idő után elfogyott a cérna és otthagytam a sok, szintén zavart pillantású, néha sunyiba a nőt mustráló férfitársam közt.
Leültem egy nyugágyra kicsit kipihenni az izzadás fáradalmait. Negyedóra múlva letelepedett mellém.
Elérkezettnek láttam az időt szóba hozni kettőnk lehetséges viszonyát.
- A kocsiban elhangzott egy érdekes mondat a szádból. Nem ismerlek, így nem tudhatom, hogy vicceltél-e vagy komolyan beszéltél, de mindenféleképp kíváncsi lennék. Most te valóban nem akarsz semmit tőlem?
- Hát persze, hogy nem! De ez teljesen egyértelmű volt... Te kis buta, komolyan elhitted, hogy igen?
- Micsoda? Mi volt egyértelmű, már ne haragudj! Soha nem mondtad, hogy ne kaparjak, mert nincs értelme! Ráadásul nem én jelentkeztem be nálad, hanem fordítva. Nem én mondtam le egyéb elfoglaltságaimat, hanem te, hogy eljöjj velem vadidegen helyre és emberekkel. A két randinkon minden rendben folyt, kellemesen elbeszélgettünk...
- De nem történt semmi! - válaszolta - Ha akartam volna tőled valamit, akkor nem csak ennyi történik.
- Mert nem feküdtél le velem a második randin, ebből nekem egyértelművé kellett volna válnia, hogy semmi esélyem sincs? Logikus. Bocs, hogy nem ismerlek és saját hülyeségeim miatt nem kapcsoltam. De minek jöttél le, minek írtál nekem?
- Mert jól érzem magam veled, kedves srácnak gondollak.
Ettől szokott általában eldurrani az agyam: úúúúúúútálok kedves srác lenni!
- Már ne haragudj, de ha csak barátkozni akarsz velem, akkor miért nem ültünk be - az egész mostani szilveszteri mizéria helyett - január 3-án egy kávézóba? Normális emberek így csinálják...
- Érdekesnek hangzott ez a program...
Újabb technikai szünet következett, amely pontosan addig tartott, míg 10-től elszámoltam 1-ig.
- Mivel nem akarsz tőlem semmit, nekem viszont külsőre bejöttél, ezért örülnék ha a rám való tekintettel nem illegetnéd magad előttem meztelenül - kértem.
- Miért? - kérdezett vissza naívan.
- Talán mert zavar. Nem tudok úgy rád nézni, mint egy vadidegen, semmi-közöm-hozzád-csak-egy-meztelenül-szaunázó csajra. Én szerettem volna összejönni veled, így a tested is a vágyaim közt volt. Rendben, hogy nem lesz semmi köztünk, de ne kínozz azzal, hogy a mézesmadzagot itt húzgálod az orrom előtt!
- Ugyan. Majd megszokod, fogyeld meg. Itt ez a természetes.
- Jó, ettől fogva külön megyünk be a szaunákba - válaszoltam mérgesen. - A barátságot pedig hagyjuk, mert abból van egy pár. Ha ezt még odafent veted fel, akkor nem hozlak magammal: lett volna más is, akivel ilyen alázások nélkül is el tudnám tölteni ezt a pár napot. Nem barátkozni akartam veled, hanem ... hagyjuk!
- Most bedurciztál. De semmi gond: hamarosan úgyis megbékélsz és elfogadod a helyzetet, aztán pedig nagyon jól ki fogunk jönni egymással, hidd el.
- Neked kellene elhinned, hogy nem!
A diszkurzus további részében még elmesélte miért is nem jövök be neki, mint pasi: nem látta meg bennem a csibészséget. Azonkívül az ötös skálán magát 4-esnek osztályozta, engem 3-masnak: tehát külsőleg nem vagyunk egy polcon, így ezért sem járhatunk.
Kezdte magát egyre inkább megkedveltetni: az forgott a fejemben, hogy lealacsonyodjak az ő színvonalára avagy sem? Mindenesetre a művésznő becenevet kapta tőlem...

Az este
Hazaúton már hívtak a többiek, hogy merre járunk és megvárjanak-e a vacsival. Szendvicseket készítettek, ami a "művésznőnek" nem tetszett: ő kerek-perec kijelentette, hogy nem szereti. Marhára nem értettem, hiszen azt sem tudja mi van benne: hogyan nem lehet nem szeretni? Ez kb olyan, mintha valaki kijelentené, hogy nem szeretem a levest: na jó, de melyiket?
Először hajlottam arra, hogy beülök vele egy közeli étterembe, de nem tettem: nekem igenis jó a szenya, szenvedje ki ő maga és költse a saját pénzét! Rendeljen valamit magának...
Így is lett. Visszaérve a többiek közzé vetettem magam és beszélgettem velük, miközben megettem a nagyon finomra sikerült vacsit. A művésznő eközben az apartmanunkban - elbeszélgetve a magányos sráccal - rendelt magának trendi kaját (francia hagymalevest és cézár salátát) Fent maradtak, miközben a társaság java a közösségi helyiségben beszélgetett, játszott. Ez is irritált, mert elég rossz híre volt a hím lakótársunknak, aki már megpróbált az egyik - partnerrel rendelkező! - hölgyre is rászállni. Ezek után már én sem reménykedhettem, hogy itt ez csak egy ártatlan beszélgetés.
Forrni kezdett bennem a düh: nem elég, hogy hülyének nézett, mert elhitette velem, hogy akar valamit tőlem. Nem elég, hogy még aláz is és kioktat. De most nekilát és az ismerőseim előtt akar megalázni, mint pasit?! Egy olyan lépés, egy olyan szó, egy olyan nyilvánvaló eset, ami arra utal, hogy ezek össze akarják szőni szexualitásuk pókfonalát, amelyben fennakadhatna büszkeségem és férfiasságom még megmaradt aprócska kis tavaszi legye, abban a pillanatban lecsapok és kihajítom mindenestül a hóba, a fagyba, az éjszakába!
A többiekkel maradtam. Néha benéztem hozzájuk, hol tartanak épp, próbáltam leinvitálni magunkhoz, de nem akaródzott nekik:
- Olyan jól beszélgetünk itt - közölte a művésznő.
Késő este "hazamentem". Már az ágyban volt. Lezuhanyoztam, befeküdtem mellé, szinte egy szó nélkül és elaludtunk.

Másnap
Reggel felkelt és kisétált - szó nélkül. Odakint elkezdett a sráccal beszélgetni. Én sem voltam rest és felöltöztem, majd csak egy odavetett köszönéssel kisétáltam. Reggeli után a többiekkel megbeszélve készülődni kezdtünk a fürcsihez. A művésznő - mikor visszaértem az apartmanba - megint az ágyban feküdt és olvasott.
- Mi elmegyünk fürdőzni. Velünk óhajtasz jönni? - kérdeztem tőle.
- Igen.
- Akkor kezdj el készülődni, negyedóra múlva indulunk.
Odafele csak ő ült az én autómban és egy szót sem szóltunk egymáshoz. Durciban jó vagyok - ezt még nem tudhatta -, így ha kellemetlen helyzetbe akart hozni a struccolásával, hát ez nem sikerült. A másik kocsi sofőrjével együtt kiraktuk utasainkat a bejárat előtt míg mi távolabb leparkoltuk autóinkat. Mire visszagyalogoltunk egy kupacban álltak az ismerőseim és a művésznő jóval arrébb telefonált. Hideg volt - decemberben ez azt hiszem nem megdöbbentő - így nem akartuk megvárni, míg befejezi: bementünk az előtérbe. Sorba álltunk - hosszú volt, tán majd tízperces. Reméltem addigra befejezi és csatlakozik hozzánk. Nem tette meg. Viszont agyamat kissé bepöccintette ezzel a modorral: ha már társasággal jött legyen kedves megtisztelni őket jelenlétével. Ám mivel ezt nem tette, így mondtam, hogy mi vegyük meg a belépőket - s mivel művésznő felnőtt ember - majd elintézi ő is magának feltéve, ha be tudja ezt az irgalmatlanul fontos, sürgős és hosszú telefont fejezni. Halvány reményként megcsillant bennem, hogy tán a hazaútját szervezi...
Odabent kellemesen elvoltam a tövbbiekkel. Egy óra múlva - mikor épp félrevonultam magányosan vállat masszíroztatni - megjelent mellettem.
- Mikor fogod abbahagyni ezt a hisztit? - kérdezte "kedvesen".
- Úgy érzed, pont egy ilyen mondattal kell indítanod?
- Nem értem mi bajod. Csak csinálod itt feleslegesen a feszültséget. Szerintem ez az egész egy műbalhé - nyávogta.
- Műbalhé? Te valóban nem érzed, hogy mikor léped át a határt?
- Nincs semmiféle határ... Hagyd már abba, ez egy férfinak nem áll jól! Ne viselkedj úgy, mint egy nő! Különben is, ti meddig  maradtok?
- Még másfél órát.
- Én egész napra vettem jegyet. Visszajösz értem ötre?
- Nem vagyok futárszolgálat. Kezd elegem lenni ebből a szituból. Mivel te a legapróbb erőfeszítést sem tetted meg, hogy úgy viselkedj, amivel figyelembe veszed az érzéseimet, mert egyszer még lehet hülyének nézni, de amikor már kikezdesz a lakótársunkkal a szemem előttszinte semmibe sem véve, na ez már túl sok! Így most levetem az úriemberség nekem amúgy is szűkős zakóját és feloldozom magam: innentől kezdve oldd meg magad. Vagy jösz velünk másfél óra múlva és akkor beülhetsz mellém avagy ahogy akarsz este visszabumlizhatsz. Válassz!
- Jó, elmegyek, megkérdezem van e taxi errefelé
30 perc múlva elôkerült és mégegyszer bepróbálkozott. Nem adtam be a derekam.
- Maradok és majd megoldom a visszajutást - közölte.
Így is lett...

Az éccaka
Szilveszter éjszaka kellemesen telt: nekem mulatsággal, neki pedig alvással. Így volt jó...

Hazaút
A csekély 3 órás hazaút - mert mégiscsak úriember révén hazahoztam - a következő nehezen leírható beszélgetéssel telt:
- ...
- ...

Tanulság? Neki sok. Nekem is egy kevés:
talán kiskamaszos, talán egy kicsit kellemetlen, de érdemes az "alig ismeretség" esetében egy hosszúnak ígérkező együtt töltött hétvége előtt letisztázni - mégha olyan egyértelműek is a jelek - konkrétan ki mit szeretne a másiktól, hogy a konkrét vágyak és ellentétes elképzelések mellett mindketten eldönthessék, hogy fel merik e vállalni a bekövetkező szituációt és még véletlenül se érezhesse átverve magát senki! Mert ebben az esetben nekem csak ez volt a kellemetlen.

52 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr31283737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doris · http://doris.blog.hu 2008.01.23. 13:22:41

Bár Neked nem volt egy kellemes élmény ez a buli, de így elolvasni remek. Jókat vigyorogtam az ironikus és önironikus megfogalmazásaidon.

ági · http://sebike 2008.01.23. 14:28:05

Hát könnyesre röhögtem magam, már bocs, tudom nem illik a más baján röhögni, de marha jól leírt story volt.
Örök tanulság: bálba menés előtt az új cipőt fel kell próbálni, ne ott derüljön ki, hogy szorít!!!

tiboru · http://blogrepublik.eu 2008.01.23. 14:44:15

Lehet, hogy gyökér vagyok, de amikor a kocsiban, úton Hévíz felé először mondta, hogy szexről szó sem lehet, megálltam volna és megkérem, hogy akkor tolja el a bringát, mert kösz, de barátokkal jól állok, nekem speciel szexpartnerként jön csak be.

Oszt jónapot.

joe 2008.01.23. 15:28:54

Hehehe, ilyen hozzáállással meg ekkora egoval nem is érdemeltél mást. Zsák a foltját. Még mindig röhögök rajtaTOK.

steelhand 2008.01.23. 15:31:07

Könnyesre sírtam magam a röhögéstől, szerintem legközelebb vigyél szívlapátot a kocsidba (de egy f@szkorbács is megteszi) és ne légy rest használni amikor a muff azt mondja, hogy legyünk barátok...
Át tudom érezni, "amelyik kettes nem térdel le a második randi után, attól jobb nem megkérdezni a nevét..."

uzssob · http://uzssob.extra.hu 2008.01.23. 15:35:01

Kedves srác? Áhh.. Tudod mit gyűlölsz igazán? Ha azt mondják, hogy

A R A NY O S VAGY! :D:D Én ilyenkor ikszelem a beszélgetést vagy hgyom ott a picsába a csajt.

Manyizga (törölt) 2008.01.23. 15:35:57

Jó kis sztori. A kiscsaj kurválkodni akart meg szűzen is maradni. Csak az arányokat nem találta el. :))

A plasztikai műtétje miatt az elején arra gondoltam, hogy csak arra kellesz neki, hogy megmondjad, hogy valóban természetes-e érzésre a műtött alkatrésze. :)
Hallottam már olyat, hogy - születési rendellenesség miatt - vagina nélkül született csajnak ültettek be - állítólag - szarvasgégét. Aztán a csajszi összefeküdt utána fűvel-fával, hogy kiderítse, észreveszi-e valamelyik pasi, hogy nem igazi az interfész... :-O

bög 2008.01.23. 15:46:18

brutális ez a sztori. ilyen nő van? ugye nincs?! plz mondd hogy csak kitaláltad az egészet...

Tibman 2008.01.23. 15:54:08

Nagyon jó a sztori, valóban nagyon élvezetes volt olvasni (átélni kevésbé lehetett az). Én csak gratulálni tudok Neked, hogy karakán módon megmondtad a véleményed a kínos helyzetekben is (én nem mertem volna, ez az én nagy bajom magammal) Tanulsága a dolognak nem csak számotokra van, hanem sok-sok olvasónak is.

xman 2008.01.23. 16:03:23

Mar ne is haragudj, de egyaltalan nem ertek veled egyet. Az elejen nem kertel es nem is kaptal visszajelzest valamirol amirol te ugy gondoltad, hogy szena, o meg azt, hogy szalma. S amikor kiderult, hogy o mit gondol, vegig durciztad az egesz szilvert, ami k..vara nem lehetett vonzo szamara, igy meg azt az eselyt is elvesztetted, amit kaphattal volna, ha normalis vagy. Olvass el egy konyvet a fogolydilemmarol: ha te nem oldasz fel ilyen helyzeteket, akkor azok rad visszahatva lesznek egyre rosszabbak. Ezt persze kulsoskent mindig konnyu latni, es bazi nehez atelni. Sorry, de most ez van.

shared folder 2008.01.23. 16:04:26

hmm. Kíváncsi lennék, hogy hány férfi tudna ilyen helyzetet jól kezelni. Talán esetedben ott lett elcseszve a dolog, hogy rögtön az elején felborult a hierarchia, hamar rájött, hogy érzelmi fölényben van. Az ilyen nő nem szereti, ha megkérdezik, mit akar csinálni, mert attól érdektelenné válik számára az ügy. Meg "kell" mondani neki, hogy most idemegyünk vagy odamegyünk.
Én a "macska" típusú csajokat csípem, aki szeret bújni, dorombolni és van önálló gondolata, elképzelése. Mint pl. a feleségem. :)

Laura 2008.01.23. 16:15:52

Hát, sajnos vannak ilyen nők, méghozzá sokan, és türelmes pasik is.Főhősünk abszolúte gavallér volt sok tekintetben, a legnagyobb tanulság, vidékre ottéjszakázással csak közvetlen barátok és ismerősökkel szabad, TILOS újkapcsolatgyanús egyedekkel. Lássuk be,otthon pont felállsz a kávétól és otthagyod örökre ha eleged van.Amúgy egy ügyes csajszi, mindent kiharcolt magának-legyetek szemfülesek hapsikáim az ilyen jóseggű félpiócákkal kapcsolatban!!!! laurácska

b-max 2008.01.23. 16:28:00

állat a sztori.
Nem volt itt semmi elcseszés, a csajnak nem jöttél be, elment veled bulizni, hátha tud fogni valakit a társaságból....

Kopasz Mercis 2008.01.23. 16:58:48

A telefonhívás és szilveszter között hiányzott egy randi. Akkor kiderülhetett volna, hogy a csaj HP.

Az úton a kinyilatkozás után megkérdeztem volna, hogy biztos-e a barát zóna, esély sincs egy forró ölelésre? Nemleges válasz esetén elnézéskérés a kocsi többi utasától és visszavittem volna. Vesztesz 2-3 órát, de legalább nem néznek hülyének.

Ha már elvitted Hévízre, levegőnek kellett volna nézni, leköltöztetni a másik fiúhoz, ha tőled sem akar semmit nem mindegy ki mellett alszik?Szaunába nem menni vele. Ha a srác összejön a csajjal, egyedül visszajönni a kiruccanás után, ha a srác se tartja tiszteletben az érzéseidet, gondoskodjon a nőről.

Ebben a "randiban" egyértelműen benne volt a szex vagy legalább a lehetősége, ilyen merev elutasítás esetén ki kell tolni a nővel, tanuljon belőle.

User1 2008.01.23. 16:59:12

Ilyen ismeretség után nem szabad elmenni egy nővel 3 napra. Igen nagy hiba volt meghívni.

Úriember voltál vele, ami szerintem illő is, végül is te hívtad meg. Ugyanezért meg is érdemelted amit kaptál, legközelebb jobban meggondolod.

uzssob · http://uzssob.extra.hu 2008.01.23. 17:04:01

Szerintem meg a nőnek a kurva anyját. Megérdemelte volna, hogy kibaszod (akár odafelé, akár visszafelé) menetközben a kocsiból.

Dr Kangörény 2008.01.23. 17:13:49

A nő egy buta tyúk. Ha én elhívok egy nőt egy vidéki buliba, ahol senkit sem ismer, akkor világos, hogy meg is akarom húzni. És zabos lennék, ha ezen csodálkozna.

roger 2008.01.23. 17:28:46

Ember, hogy te mekkora vesztes vagy. Semmi önérzeted nincs, és esetlenül bukdácsolsz az emberi kapcsolatok között. Ilyenek a "társkeresők", akik hirdetik magukat? Igen, pont ilyennek gondoltam. Hálát adok a sorsnak, hogy van párom, szörnyű lehet ez az élet. Hidd el, ennél az egyedüllét is ezerszer jobb.

Bjossy 2008.01.23. 17:32:30

Szerintem kihagytál egy fontos lépést. A levél után én azonnal randiztam volna vele - kipróbálandó, hogy elég jó lesz-e együt a szex a tervezett kétnapos buli folyamán.

devin townsend 2008.01.23. 17:32:46

ismerős szitu...
csajnak régóta szimpi vagyok, de nekem nem jön be különösebben... csak csetelünk, néha látjuk egymást közös ismerősök okán.
felveti egy hosszú hétvége lehetőségét az ismerősei társaságában. mivel én próbálok úriember maradni, megmondom neki, hogy figyu, ha bármi történne a közös emeleteságyon, nem vállalok garanciát arra, hogy itthon is folytatódna. szóval nem akarom kihasználni (pedig ki lehetne, és sztem nagyon zokon se venné), és ezt közlöm is vele. merthogy ha két 30 körüli fickó-csaj elmegy így hosszú hétvégézni, abban simán benne van, hogy az ágyban történne vmi. aki mást mond, az hazudik.
erre a csaj kiakad, hogy azt hiszem, hogy ő az első éjszaka azonnal lefekszik velem, ő nem olyan...
jó, ha ez nincs benne a pakliban, akkor eleve halott ügy, de mégha finomabb rávezetéssel benne is lenne, én akkor sem töröm magam.
szóval elmondott mindennek, csalódott bennem, stb... pedig pont azt akartam közölni vele, hogy NEM egyszeri kalandnak tekintem, annál sokkal többre becsülöm, minthogy a közös huncutkodás után egyszerűen eldobjam. nehezen értette meg...
azóta minden visszatért a régi kerékvágásba, cset és kacérkodás.

szóval mi nem jártunk így. nem pont ugyabból a szemszögből nézve, de hasonló szitu lehetett volna

kyle 2008.01.23. 18:24:27

ezt nagyon elcseszted! ugy szurhattal volna ki vele a legjobban, ha osszejossz azzal a 3. lakotars sraccal:)

hope 2008.01.23. 18:34:19

azért gyanus a sztori....nem te irod a tiffany könyveket is ? vagy ez alapján inkább a bridget jones's diary in hungary ?

Mikulás 2008.01.23. 18:39:39

nem akart baszni veled? felháborító. miért nem dobtad ki egyből a hóba? neki tudnia kellett volna, hogy azért viszed le, hogy jol megtömd. jól tetted, hogy megsértődtél, tényleg, milyen nő már az, aki nem akar veled baszni, ugye?

Sáfrány 2008.01.23. 18:44:13

Szerintem ez az egész izé bűzlik. Ivari esetekre egy biztos megoldás van, szóbeli megállapodás előre: kisanyám, szabályok: elviszlek szilveszterezni, érezd magad megtisztelve hogy a barátaim közé eresztelek, legyél rá büszke hogy a társaságomban töltöd az időt, fizetem a kajádat-piádat, papásmamás default - és ami a talán a legfontosabb, gáláns és nagyvonalú leszek veled. Cserébe tisztességesen viselkedsz, betartjuk a megállapodásunkat, vagy kiváglak mint a macskát szarni, ééértem? Na azért.

Nem kell ám így szó szerint, de hidd el ha csúsztatsz neki első adandó alkalommal mondjuk egy tízest (hozz már nekem egy sört lécci - aztán ha hozta sokat értően mosolyogj: tartsd csak meg bébi), már várni fogja a következőt. Addig meg dughatod mint a biciklit, vagy kap még vagy nem.

Ennyi. Tiszta sor. Miért gondolod hogy neked ingyenpunci jár? Te vagy a világ közepe, csodaadonisz vagy mi? Vagy most jöttél a Holdról?

Sokkal-sokkal egyszerűbb ez így, nem lehetetlen hogy ez a nő akiről a sztori szól simán boldogabb lett volna így, és te is megkaptad volna amit szerettél volna.

Nem vetted le a plasztikai műtétes felvezetőjéről hogy zsetonbedobálós ismeretségre vágyik? Bazmeg tényleg ki kellene adni már egy férfi-nő szótárat, utóbbihoz jobbára elég lenne dollárjeleket kopipésztelni.

Plusz még a lelke, de az merőben másik sport, szívás együtt kezelni.

Sáfrány 2008.01.23. 18:47:07

Ja, és ha valaki úgy gondolná hogy ez fúj, meg hogy lealacsonyító, annak ajánlok egy jó erős reggeli kávét hátha attól felébred. A sztori mindig mindig ugyanez, csak nem mindegy, fekete-fehér vagy hupililás-rózsaszín a történet. Te döntsed el, ne ő.

bög 2008.01.23. 19:23:47

látom nő létedre osztod a MNK filozófiát...

Kopasz Mercis 2008.01.23. 21:06:03

Mikulás 2008.01.23. 18:39:39

Tudod vannak le nem írt szabályok. Templomba például nem inni megyünk, kocsmába pedig nem imádkozni. Ha eljön velem egy felnőtt nő egy hosszú hétvégére, úgy hogy tudja nem barátot hanem barátnőt keresek, közös szoba, közös ágy, akkor az készüljön fel rá hogy meg lesz baszva.

El tudok persze olyat képzelni, hogy menet közben ugrik a parti, összeveszünk stb., de az hogy ő _eleve_kizárta_ a szex lehetőségét és mégis elment, na az undorító. Menjen bulizni a barátaival, ne az "udvarlójával". Vagy nincs pár haver akivel szilveszterezhetne? Ez azért jellemzi a bigét.

Arra meg, hogy ezek után még ott tárogatja a puncit a szaunában a főhős előtt, nem is találok szavakat.

Kopasz Mercis 2008.01.23. 21:08:36

Katriina 2008.01.23. 18:44:13

Katriina, azért remélem, hogy nem általános amit te írsz. Baráti párok közé ritkán visz az ember kurvát.

:o) 2008.01.23. 21:28:36

aki azt mondja ,hogy MNK az nem gondol saját anyjára?kérdem alásan.

plüss_Teknős 2008.01.24. 14:31:21

A másfél hónapos szünet után kellett volna vagy azonnal beiktatni egy találkát, hogy "mi legyen", tisztázni, hogy ki mit akar.. Ha egyedülálló lányként többnapos buliba hívnak, idegenek közé, együttalvósra - akkor igen, abban benne van a szex! És ha igent mondok egy ilyen meghívásra, akkor a "mögöttes tartalomra" is..
A sértődésedet, kedves íróÚr, annyiban nem érzem jogosnak, hogy a gyanús "jelek" ellenére is elvitted ezt a lányt.. (másfélHónap eltűnés; már van szilveszteri programom, de lemondom és inkább veled - idegenek közé - megyek; szexről szó sem lehet)
Kár, hogy ilyen nőcskékre pazarlod magad, igazán.
Amit ez a HP levágott ebben a pár napban, az több a soknál.

Nagykócsag 2008.01.24. 15:46:31

Jó volt a sztori, köszönjük!
Úriember voltál, egy szava sem lehet a csajnak (pedig biztos van...)
Ha elfogadsz javító szándékú kritikát:
1. Addig ok, hogy bedurciztál, de utána sosem szabad ott folytatni ahol abbahagytátok. El kell terelni a szót másra, különben csak veszekedés van.
2. Ha úgysem kellett a csaj, miért zavart hogy össze akart jönni a másik sráccal? Hagyhattad volna őket...

blogart · http://blogart.blog.hu 2008.01.24. 15:54:34

Ez tulképp három történet!
Az egyik komplexusos emberünkké, akit szívat az ismeretlen csajszi.
A másik a dilis tyúké, vagy méhkirálynőé, aki herékkel szolgáltatja ki magát és fel sem fogja, hogy mekkora bohócot csinál az arra méltó pasikból.
A harmadik a nevető harmadik, aki mindenfajta erőfeszítés nélkül belenyúl a jóba és elhappolja a csajt.
Kálmán Imre operettbe való bárgyúság, de emberünk története a legszánalmasabb. Bocsi, de ezt szerintem te is tudod.

Laura 2008.01.24. 16:28:09

Katrina aztán jól megírta.
Utána miért is a "normál ember nem visz a baráti társaságba kurvát" megjegyzés ?
Mindenki ingyenpuncit akar, és ha ezért esetleg gardírozni kell a nőt akkor a legképmutatóbban leírjuk hogy kurva
Ez annak fáj,és azért kurváz, akivel se gardírozással se ingyen nem mennek el a csajok.....

a partnerral rendelkező srác 2008.01.24. 16:59:46

Sziasztok!
Elöször is az egész sztori teljesen igaz, ha bárki kételkedne!
Ez a srác(aki a Művésznővel utólagosan kavart) a legjobb barátom volt már több éve, de mivel hogy rámozdult az én barátnőmre is elötte, ezért már a nevét is kezdem elfelejteni a srácnak!
A Müvésznőről az első találkánál(utazás reggelén) azt egy percig se feltételeztük volna, hogy csak barátkozot volna a sztori irojával, legalább is ez volt az egyöntetü vélemény.
Csak annyit szeretnék még hozzá tenni hogy a Müvésznő minket is le szart nagy ivben(na nem mint ha érdekelt volna minket), pedig a társaság normálisan állt hozzá is meg az új kandurhoz is, nem akartuk egymás szilveszterét tönkre tenni!
Tanulság: vonja le mindenki, de azt nem értem ha valaki nem társasági ember miért megy vadidegen fiúval, vadidegen társasággal bulizni több napra.
Egy biztos a nő nem 100-as!

roger 2008.01.24. 18:01:34

Arról nem is beszélve, hogy egy harmincas nő követte el vele mindezt, aki azért már a piaci értékét tekintve leszállóágban van, sok ideje már nincs ilyen kalandokra, még ha villant is néha a szaunában. És nem is lehet egy nagy IQ fighter, egyszerű szakmunkás, ami szintén nem értéknövelő tényező. Félreértés ne essék, tisztelem a szakmunkásokat is, kevés van belőlük, de azért én komoly kapcsolatnak olyat választanék, aki belülről is látott egyetemet.
A megoldás itt az lett volna, hogy uralni kellett volna a kapcsolatot, dominánsan fellépni az elejétől, éreztetni a nővel, hogy nem rajta múlik, meddig tart. Természetesen nem otromba módon, de azért határozottan.

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.01.24. 21:38:00

Uhh, hat te meretes balek vagy pajti :). Egyreszt persze, hogy nem omlunk a nyakaba 1.5 honap utan. Az, hogy felhivod talan meg OK, de onnantol kezdve eleinte (kedves es laza) tavolsagtartas. Ha akar valamit, akkor ettol jobban fog teperni, ha nem, akkor lepattan.

Es ahogy a tobbiek is irtak nem volt jo otlet elvinni erre a szilveszterre. Osszezarni magad egy gyanusan viselkedo es tok idegen emberrel, raadasul rairni a homlokodra, hogy 'meg akarlak dugni'. Ezt csak ilyen csunyan lehet megszivni. De ha mar ugy alakult, akkor nem erdemes am erre a kocsiban rakerdezni, mert igy jarsz. (Szerintem ez a masik oldalrol azert akkor is kiabrandito, ha amugy bejossz neki. Ez nem olyan beszeljuk meg rendesen kerdes. Dugunk? Jo, dugjunk.) Aztan ha mar elkezd (ize megprobal) szivatni, akkor tenyleg nem magyarazni, meg hisztizni kell, mint egy no. Meg akkor sem, ha nem olyan kiborulos hiszti volt. Ertelme semmi. Elmondod, hogy mi a bajod (nyafogsz egy sort - persze ettol meg igazad volt), de utana tovabbra is ujra meg ujra megteremted a szitut, hogy megint beszivathasson, es te megint panaszkodhass. Ez tenyleg olyan rendi srac viselkedes, es azokat csak akkor szeretik a csajok, amikor b.szogatni kell a pasijukat valakivel, hogy bezzeg az, na az mennyire rendes.

Bástya Elvtárs 2008.01.24. 23:02:59

Én a helyedben azt tenném ilyenkor, hogy előveszek egy 10-est, majd odafordulok a hölgyhöz, a szemébe nézek, és közlöm neki, hogy akkor most szépen összecsomagol, felszáll a legközelebbi buszra, és hazamegy. A 10-es pedig taxira, muszjegyre, vonatra meg ilyesmikre kapja. Viszlát.

Sagittar 2008.01.25. 15:32:56

A történetünk főhősével együttérzek és nagyon hasznos történetet olvashattunk. Mindig tisztázni kell, hogy ki mit szeretne a másiktól, elkerülvén a félreértéseket.

Pár dolgot mégis szeretnék kiemelni.
1. a lányról már a novemberi randin is lerítt, hogy egy kényes, nyávogós, buta liba. Valóban fontos a felsőfokú végzettség, ahogy egy előttem szóló is megemlítette (persze nem mindenkinek, de Line24-hez mindenképp felsőfokú végzettségű csaj illik..persze ez még nem garancia semmire, de tekintsük alapnak, beugrónak szerintem). Nyilván a hölgy vonzereje csökkentőleg hatott a blogíró kritikai érzékére, de ez érthető, hisz férfiak vagyunk.:)
2. másfél hónap után nagyon gázos, hogy jelentkezett, de ami a leggázosabb, hogy egy nőnek nincs saját társasága, barátai, akivel szilveszterezhetne. Ez már eleve jelzi, hogy gázos a csaj. Ebből kiindulva. Ha egy nő, akit alig ismerek, velem tölti a szilveszterét, akkor 2 eset van. a:) nincsenek barátai, társasága, aki szívesen látná b:) annyira bejövök neki és annyira sok lehetőséget lát kettőnkben, hogy úgy érzi eljöhet velem szilveszterkor bulizni. DE NE FELEJTSÜK EL, hogy ő NEM CSAK BULIZNI MENT EL A HŐSÜNKKEL, hanem VELE IS TÖLTÖTT egy ÉJSZAKÁT, együtt mentek le autóval. Nos ezekután azt hiszem egyértelmű a logika, hogy mivel nem feltételezzük hogy a csajszi az A pontba esik, hanem a B pont tűnik logikusnak, ezért a blogíró joggal remélte, hogy lehet ebből valami. Ezekután meg egyértelműen ki lehet mondani, hogy egy buta, beteg lelkű nőszeméllyel állunk szemben. Szó sincs itt a barátság, a társaság kereséséről, csupán egy beteg nő értelmetlen játékáról. (erre utal a szaunás szitu is). De hangsúlyozom, itt nem gonoszságról van szó, hanem lelki betegségről. Emiatt persze nem lehet annyira haragudni, max. lehet ajánlani egy jó, erre szakosodott dokit.

Mindezek ellenére a történet írójának is nagyobb körültekintéssel kellett volna eljárni. Tilos lett volna levinnie magával, tilos ennyire kedvesen bánni egy ilyen nővel, aki nem érdemli meg, tilos ennyire sodródni az árral és a hölgyet ebben a szokatlan helyzetben sokkal de sokkal hamarabb választás elé kellett volna állítani. Határozottan, férfiasan kell viselkedni egy ilyen helyzetben és ha valaki ennyire kifordult, beteg, mint ez a lány, akkor valakinek határozottan rá kell ébreszteni őt arra, hogy nem helyesen viselkedik, hisz igy sose fog meggyógyulni és nem fog megváltozni a kifordult személyisége.

Katicabogár 2008.01.25. 16:21:07

Szerintem is te követted el az első hibát, azzal, hogy magaddal vitted. Nem is ismerted, egy olyan szituációt vállaltál be vele - két napig összezárva - amit nem nagyon tudhattál előre, hogyan zajlik le. Ez nem is baj, lehet szeretni az újdonságokat, de te nem rácsodálkoztál az ő viselkedésére, amely eltér a te elvárásaidtól, hanem kiakadtál rajta.

Tény és való, hogy a lány hülyén viselkedett. Már azzal, hogy igent mondott egy kétnapos útra, a többiről - szauna, a társaságba való beilleszkedése - ne is beszéljünk. De alapvetően én nem látok kivetnivalót abban, hogy két, egymásnak idegen ember úgy próbálja meg az ismerkedést, hogy együtt elutaznak két napra. Az ismerkedés pedig nem feltétlenül azt jelenti, hogy azonnal le kell feküdniük egymással.

Pl. az, hogy előre hangsúlyoztad: közös franciaágy lesz, nekem nőként - ha abból indulok ki, hogy egy lovaggal állok szemben, és igyekszem ebből kiindulni -, azt jelenti, hogy a srác nem akarja, hogy a helyszínen akadjak ki az ágy látványától, és gondoljam azt, hogy pusztán azért hozott le, hogy megdugjon. Azt jelenti, hogy a fiú felkészít előre arra, ami ott vár.

Az meg, hogy egy tök idegen lány esetében kiakadsz azon, hogy nem akar azonnal lefeküdni veled, azt jelenti, hogy te meg kurvának nézted őt.

Bár ez egy nagy ellentét a férfiak és a nők között. A férfiak megalázónak tartják, ha egy nő nem akar velük lefeküdni, a nők meg azt tartják megalázónak, ha a férfiak csak azt akarják.

baba46 2008.01.25. 22:34:48

Szimpán hülye vagy, kedves … A csajszika mailjéből én semmiféle vallomást nem éreztem ki. Illetve dehogynem, vallott ő valamiről, éspedig ilyenféleképpen: Sorry, eddig mással kavartam, de nem jöttem be neki. Te viszont egy nagyon baleknak látszó pasi vagy. Ezért előrángattalak a szemetes kosárból, ne legyen már égés nekem Szilveszterkor egyedül ….
Télleg ennyire nem láttad a szemedtől, mit ír neked?
Télleg szótár kell neked a nőkhöz ...

danesdzsu2 2008.01.26. 02:13:32

baba46: Nagyon egyszerű az a sokat emlegetett szótár: akkor higyjél nőnek, ha ló legel a sírján.

Sagittar 2008.01.26. 12:44:50

kedves "baba46"
"Ezért előrángattalak a szemetes kosárból, ne legyen már égés nekem Szilveszterkor egyedül …."

Az egereden van egy kis eszköz középen, amit ha fölfele pörgetsz az ujjaddal (célszerű a középső ujjal), akkor megtalálod a kettővel feljebb írt hozzászólásomat, ahol elemzem, hogy mit jelenthet, ha valaki el akar jönni velem szilveszterezni csakúgy előzmény, ismerettség nélkül és az illető nő, akivel ráadásul társkeresési céllal taliztam. Tehát: Vagy akar engem, vagy nincsenek barátai. Nem logikusabb ilyen esetben, hogy a hölgy szeretne ismerkedni, mint az hogy "égne" szilveszterkor egyedül barátok híján? Már bocs, de az a leggázosabb, ha a csajnak nincs baráti társasága akivel el mehet bulizni, beszélgetni......mint már írtam:)

"A csajszika mailjéből én semmiféle vallomást nem éreztem ki. Illetve dehogynem, vallott ő valamiről, éspedig ilyenféleképpen: Sorry, eddig mással kavartam, de nem jöttem be neki. Te viszont egy nagyon baleknak látszó pasi vagy. "

Neked ez jött le a csaj leveléből? Fura következtetéseid vannak.

" Télleg ennyire nem láttad a szemedtől, mit ír neked?
Télleg szótár kell neked a nőkhöz ..."

A nőkhöz vaskos, nehéz, sokoldalas szótár kell. Talán a többkötetes OXFORDI angol szótárhoz lehetne hasonlítani. Tudod kinek van kedve szilveszter éjjel, vagy újévkor másnaposan szótárt cipelni, lapozgatni, keresgélni benne ? :) Igy nézd el nekünk férfiaknak (remélem beszélhetek a férfiak többsége nevében), de úgy gondolom szinte mindenki a könnyed szórakozást, szexet választaná szótárazás helyett :)

gallicus 2008.01.27. 10:20:09

Könnyesre röhögtem én is magam a sztoridon,de tényleg vannak ilyen nők akik abban élvezkednek hogy a pasi szenved és nem engedik hogy a lényegre térjen az ember.Én különben sem hiszek férfi-nő barátságában,én is azzal a hozzászolóval értek egyet aki egy ilyen eseménytelen nap vagy éjszaka után a csajszit kihajitottam volna a verdából:"basszál egyedül !"felkiáltással.Döbbenet hogy ilyen női egyedek léteznek aki ilyesmiben hogy ugy mondjam "élvezkednek",ahelyett hogy ezt másképpen tennék!Ez az állandóan,mindent körbe és mellédumáló női tipust aki mindent előhoz csak dugni ne kelljen,ki nem állhatom.De persze van köztük aki ebben leli az örömét,lelke rajta.Csetelni szoktam,ott is tele van ilyen "úri nőkkel" a cset akik maguk sem tudják hogy mit is akarnak,ugy tesznek mintha csak a művészet és a kultura érdekelné őket,szexelni még gondolatban sem szoktak,aztán otthon meg a káma szutra összes beállitását űzik.A másik tipus meg egyből ordenáré,megmondja a frankót,mindegy ki csak gatya legyen rajta,és ne undorodjon nagyon az illetőtől.Szóval már ismerem az összes ilyen női tipust,de ezeket még időben le kell koptatni.Ezzel együtt nőpárti vagyok és az is maradok,szerencsés az aki nem megjátszós hanem magát teljesen átadó érzelemdus nővel tud szeretkezni,mivel ez az élet sója!De eszméletlen egy kalandod lehetett az
biztos,én az első tiz perc után kiakadtam volna az ilyen csajszitól.Sok jó nőt és ennél jobb kalandokat és jó egészséget kivánok neked végezetül

rszarvas · http://rszarvas.blog.hu 2008.01.28. 01:08:12

Úriembernek tartom magam, ezért nem mondom rá, hogy egy kis genyó szűzkurva, és nem fogom meg a két fülét, hogy az orrát a térdemre rántva igazgassam el szép egyenes vonalban. De gondolok rá. Azt még lehet.

Pontosan tudta a "művésznő", hogy hová megy, megvillantotta a lehetőséget is, hogy ha egy ágy, akkor egy. Ebben pedig igencsak benne van a lehetőség. Legalábbis mindenkinek, aki akár egy pirinyó mértékben is, de érettnek tekinti magát. A nyugati szaunázási kultúrára való nevelés pedig egyenesen aljas húzás volt jelen esetben.

Akkor lenne okés a dolog, ha a kocsiban közli, (kb. 1 perccel a beszállás után, de mindenképp indulás előtt), hogy "bocsi, azt hiszem más típus az ideálom", és szépen hazasétál. Mert ezt a "művésznő" már akkor látta. Ha ezt teszi, akkor legrosszabb esetben is egy ciki megjegyzéssel megúszta volna. De nem így lett, simán bevállalta a konfliktust, és a mai napig úgy gondolja, nyert is.

Alkalmazkodás: zéró, szívatás: 100%.

Roppantul kíváncsi lennék, mekkorát röhögött a sztorin a legjobb barátnőivel. Esetleg mennyire kellett sajnálni, hogy milyen gáz társaságba keveredett, akarata ellenére.

A harmadik srác volt a nyerő pozícióban. Ő eléggé "csibész" volt, ha jól vágom. Számot biztosan cseréltek, és azt is bekockáztatom, hogy legalább egyszer volt egy alapos dugás is pár (max. 2) nappal és 50 SMS-váltással később.

Kedves barátom!
Örülhetsz, hogy ennyivel megúsztad. A következő szilveszteri áldozat nem csak 3 napig lesz szopatva.

Ha valaki esetleg megtalálja a "művésznő" blogját, legyen oly kedves, és küldje el a linket az rszarvas@mastars.hu -ra. Nagy élvezettel olvasnám a másik oldalt is, mindenféle elvakultság nélkül.

hentes 2008.01.28. 18:07:23

hm, hogy is megy ez?

hentes 2008.01.28. 18:56:12

kedves barátom! alapjaiban maximálisan egyetértek veled, csak azzal nem, hogy miért nem tépded szét azt az ostoba kurvát?? én is megjártam már a barátkozó ócska dumákkal, de ezek mind annyira ostobák, hogy a világ sokkal jobb lenne nélkülük! mind egy fos, csak az érdekli őket, hogy mennyit keresel, milyen a kocsid és mit tud lehúzni rólad. a többit leszarják, csak ezt nézik, hogyan és mit tudnak nyerni az egészből. soha semmit sem gondolnak komolyan, csak a kibaszott pénzt, amid van, vagy a kényelmet, kényeztetést, vagy bármit, amit el tudnak venni. pont ezek a ribancok azok, akikkel a disco-k tele vannak, és keresik a madarat, hátha jön egy. az nem lényeg, hogy tetszetek-e egymásnak, mert pl., ha szarul is néz ki a gringo, de kifittyen a smuck, akkor már ott liheg is a mézes-mázas strigo, és meg sem lehet tőlük szabadulni. csak amikor mindent elvettek már tőled, és semmid sincs. "édesen" benyalják magukat, hazudoznak orrba-szájba, bármit megtesznek az ágyban, de persze előtte lekádereznek, hogy mennyire kell belemenjenek, ehhez egy gyors kis környezettanulmány, hogy milyen mértékben kel odaadják magukat. pedig ezeknek az égvilágon semmijük sincs, amit pénzért ne lehetne megkapni! a pajtásaimmal ezt haszonkorlátnak hívjuk, mert igenis meg kell térüljön! pl.: ha egy étteremben rengeteget pofázik, akkor óradíjban kell számolni, hogy hallgatjuk a faszságaikat, éppen mi az ami nincs meg a gyökér, sivár életében, vagy milyen volt az előző stricije, és az amúgy is kurva jó fej volt, baszott jó kocsija volt, és hasonló. az ilyen nők csak a rák a férfi életében, beteggé tesz a gondolatuk is minket. sivárok, parasztok, eljátszák, hogy rendesek, vagy hasonló, de igazán azt játszanak, amit a helyzet kíván. felveszik az álarcot, és indul a műsor. szilveszterkor te voltál, előtte meg százan kefélték már, utána még ezren fogják, nem is emlékeznek, mert nekik csak egy darab élőhúsok vagyunk. én a történetedben azt tettem volna, hogy első beszólás, satufék, hogy jól bebassza a fejét, aztán ajtója kinyit, nem, inkább feltép, és kiszakítani az övvel együtt és ott kibaszni a kocsiból ahol van, az úttestre, a csapásba, csak, hogy örökre megszabadulj tőle! sztem te marhára türelmes voltál. úriember? minek, kinek? ezeknek a szutykoknak? nem, csak annak, aki megérdemli! csak addig, ha ilyenek történnek az emberrel, akkor nyomi lesz, és ha netán éppen odatévedne valami használható, addigra már súlyosan be van szennyezve a férfi és már sosem lesz olyan, mint lehetne..............

prq 2008.01.29. 14:47:12

Mekkora luzer vagy! Ennyi szivatásért megérdemel volna kurva egy nagy pofont és hogy kivágd a picsába. Ha még hisztizik, eltörhetted volna a frissen plasztikázott orrát. Mondjuk evvel óvatosan, mert nyolc napon túli, így súlyos testi sértés. De ha nincs tanú nem lehet belőle bajod.

borzlány 2008.02.05. 18:56:18

Undorítóak és szánalmasak vagytok, csöpög belőletek a frusztráció és a hülyeség. Hentes és prq, csak így tovább, aki nem akar velem kefélni, azt jól meg kell verni, egy nőnél csak erősebbek vagytok, gratulálok!

Ki milyen virágot szakít, olyat szagol. Ha buta, üresfejű libákkal ismerkedsz, olyanokkal randizol, akkor ne csodálkozz, hogy butának és üresfejűnek fog bizonyulni. Keress olyan nőt, aki lélek és ész. Ja, hogy az olyan nem fog szóbaállni veled? Lehet. Talán először mindenki takarítson ki a saját fejecskéjében.

A sztorihoz annyit, hogy egy hisztiző pasi minden, csak nem vonzó és férfias. Nem gondolt a postoló arra, hogy a csaj nem gondolta teljesen komolyan a köztünk nem lehet semmi dumát? Netán arra, hogy a hisztizés helyett némi vagánysággal többre ment volna?

gy 2008.02.13. 11:40:28

Ha Borzlánynak másban nem is, de abban igaza van, hogy egy hisztiző fickó gáz. Húszas éveim elején még nem tudtam ezt, kerültem is hasonló szituba. A mostani eszemmel valószínűleg azt tettem volna, hogy a kocsival az odaúton megfordulok és hazaviszem a csajt. Vagy kiteszem egy vasútállomásnál, takarodj haza anyukám jelszóval.
Szó nincs itt arról, hogy mindenképpen meg akarja dugni az ember a csajt, egyből, elsőre. De hogyha leutazik velem valahova, azért ne zárjon ki mindent egyből az elején, főleg ha az egész az ő ötlete volt. Aztán meg arcbatolja a punciját a szaunában, hát mit képzel ez magáról? Én tuti hazazavartam volna, végül is az én baráti társaságomról van szó, én akarom ott magam jól érzezni, ha ebben nem partner akkor takarodjon a francba. Megdöbbentő ez az egész.
Egyszer egy csajjal randizgattunk, és egy kávézóban eljátszotta azt, hogy unott volt, nem figyelt stb. Mikor rákérdeztem mi baja van, azt mondta nekem kellene őt szórakoztatnom, és egyébként is csak azért ütemezett be a programjába, mert egy óra múlva a barátnőjével találkozik arrafelé és addig is el kellett valamivel ütni az időt. Azonnal fölálltam, a pultnál kifizettem a fogyasztást, aztán egyszerűen otthagytam. Az a leforrázott arc amivel ült ott, mindent megért, komolyan, az egész kávézó rajta vigyorgott. A legfontosabb, hogy az ember megőrizze a méltóságát, ha valaki nem vevő rá, azt nem kell győzködni, meg nem kell megalázkodni előtte, legfőképpen nem kell megsértődni, hanem ott kell hagyni a francba, emelt fővel és hideg méltósággal.
Nem tudom mit képzelnek egyesek, persze hogy az ember szórakoztat, de hát ahhoz partnernek kell lenni ebben, ugyebár.
Azt meg, amit itt egyes hozzászólók feszegettek, hogy ti. nem lehet ingyen dugni, egyszerűen nem is értem. Elég sok nőt dugtam már meg, de fizetni még sose fizettem érte. Jó, egy-egy kávé ilyesmi persze, de egy többnapos utat, szállást, kaját?... egy vicc az egész.

Kúrcsány Ferenc 2008.09.05. 16:48:20

Én méhszájig benyaltam volna az fejemhez helyezett muffba a szaunában
süti beállítások módosítása