Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

Olvasói levél - Kérdés avagy tanácskérés

2008.09.15. 09:30 Line24

Egy nevét elrejtő lány írt minap, aki nemrégiben arra vetemedett, hogy az egyik jeles társkereső oldalt használja. Szerencséje volt, hisz fellépése után rövid időn belül - kudarcos randik és őrült arcok nélkül - talált magának egy szimpatikus fiút, akivel azóta is együtt...
Úgy tűnik minden kerek a történetben, ám van egy momentum, ami nagyon zavarja levélírómat. Ezt tárja kedves olvasók színe elé és kéri ki az össznépi netes intelligencia és tudásbázis kommentekben megjelenő tanácsát...

Szeretném Rajtad keresztül népes olvasótáborod véleményét kikérni valamiben, amit lehet, hogy kezdő társkeresőként rosszul ítélek meg. Szerencsére úgy tűnik, sikerül megcáfolnom a szkeptikus bejegyzéseket, mert viszonylag rövid és még annál is kevésbé intenzív társkeresés után sikerült rátalálnom egy szimpatikus srácra. Nem húztuk sokáig a levelezést, hamar találkoztunk és innentől kezdve minden úgy ment, mintha bárhol máshol ismerkedtünk volna meg, sőt talán még egyszerűbb is volt, mert mindkettőnk számára nyilvánvaló volt, hogy mit keres a másik. Igen ám, de jó pár hét eltelte után ő még mindig fenn van az ominózus oldalon, sőt napi rendszerességgel használja is és itt jön a dilemma: mennyi idő, vagy milyen intenzitású kapcsolat után várható el, hogy a másik törölje a profilját, vagy legalább ne látogassa az oldalt? Jogos-e, vagy csak fölösleges dohogás, hogy ez engem zavar? Vajon az online jelenlét és működés csak annyival egyenlő, mintha megfordulna egy jó nő után az utcán, vagy készüljek rá lélekben, hogy csak jobb híján van velem és amint talál valakit, nyugodt szívvel elkezd vele (is) randizgatni?

 

67 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr13662566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petra Bateman 2008.09.15. 09:43:11

ezek szerint te is használod, ha tudod, hogy fent van és aktívan használja. akkor mi a kérdés???
ha nem bízol meg benne, hogy már csak rutinból nézeget be, akkor baszhatod... akkor minden nem stimmel, ha a bizalom már az elején hiányzik.
amúgy ez bennem is felmerült anno. én annyira paráztam, hogy másik névvel regeltem, mint amivel megismert, és úgy ellenőrizgettem, hogy belép-e még, vagy sem. aztán volt, hogy a sajátommal viccesen rápriviztem, abból mondjuk jól jöttünk ki. meg aztán meg is beszéltük a dolgot. jó, ez a kapcsolat már a múlté. mondjuk, azóta is nézegetem, hogy mikor lép be. nem múlt el nyomtalanul a fiú. vagy csak megszokásból? na, mindegy...
amúgy egy fiúismerősöm azt mondta, hogy azért vannak még ilyenkor fent a pasik, meg lépegetnek be, mert bár nem keresnek aktívan, de jelen vannak, nézelődnek, mert még nem biztosak abban, hogy megtalálták a megfelelőt...
de a lényeg a BIZALOM!!! ha nincs, kezdhetsz tovább keresni...

gábbor 2008.09.15. 10:22:46

Én a randivonalon összejöttem másfél éve egy lánnyal. Az első kérdései között volt, hogy "te majd törlöd magad, ha úgy alakul velem a dolog". Találkoztunk, összejöttünk (legalábbis én azt hittem), de a csaj minden nap belépett, és mintha mi sem történt volna, ismerkedett tovább... Úgy egy hónap mulva megannyi kamú szöveg után sms-ben szakított velem. Pár nap mulva már össze is jött valakivel, és törölte magát. Máig nem tudom miért lettem dobva. Szar volt.

Scopolamine 2008.09.15. 11:02:20

Kinek a pap, kinek a paplan :) Petra Bateman-nek igaza van, kíváncsi lennék, hogy a levélíró honnan tudja, hogy az úriember belépdel? A bizalom téma meg.. igne, tényleg a legfontosabb a bizalom, de azért ne keverjük össze a bizalmat a birka viselkedéssel, egészsées éberség nem árt..
Ennek függvényében a Kedves Levélíónak: Nem az a jó kérdés szerintem hogy miért járál fel, hanem hogy miért zavar ez téged? (És itt már Petra Bateman kommentje jön a képbe :)) Van valami ami miatt okod van nem bizni benne? Csinált tett valamit? Sunyin néz? Az oviban a Dia nem lett a barátja mert fölzabálta a kekszét? :D

gábbor 2008.09.15. 11:11:07

Nincs igaza Petra Bateman-nak, és neked sem Scopolamine. Amíg nem éltél át ilyet, addig könnyű okosnak lenni, és könnyű okosakat mondogatni. Véleményem szerint egy kapcsolatban aki baszik arra, hogy a másik miért is jár még mindig egy társkereső oldalra, az szarik a kapcsolatra is.

Az pedig, hogy honnan tudja, hogy mikor lép be a másik? Úgy gondolom, hogy mindig az nézi meg a másik belépését, aki jobban akarja a kapcsolatot. A másik, aki nem foglalkozik vele, az le se szarja az egészet.

Petra Bateman 2008.09.15. 11:23:51

gábbor: ebben igazad van: "Úgy gondolom, hogy mindig az nézi meg a másik belépését, aki jobban akarja a kapcsolatot. A másik, aki nem foglalkozik vele, az le se szarja az egészet."
ezt megtapasztaltam számtalanszor... :(
én vagyok mindig a hülye, aki nyomoz, kutat, mert akarom, hogy jó legyen, hogy megbízhassak benne stb. aztán persze ettől nem lesz pont jó. de mi nők, már csak ilyenek vagyunk. vagy a pasik is ilyenek??? csak ők nem mondják??? nem tudom...
egyébként átélni nagyon szar egy ilyen dolgot. gábbor én nálad még cifrábbakat is átéltem az elmúlt 2,5 évben, úgyhogy nekem nem igazán lehet újat mondani. sajnos...
és most nem sajnáltatni akarom magam. aki egy ingoványos talajra lép, az számoljon azzal a következménnyel, hogy esetleg elmerül benne szügyig...

Scopolamine 2008.09.15. 11:26:15

gábbor: Szerintem meg a társkereso oldal csak egy fórum. A maga sajátosságaival, amik itt a blogon remekül be lettek mutatva. Én is lettem mar atbaszva nem egyszer nem kétszer, de mindig tanultam belőle. Azóta éberebb vagyok, de nem paranoiás. Komolyan gondolod, hogy azért nézegeti mert akarja a kapcsolatot? Nem inkább azért mert sejti különböző jelekből (amiket nem akar tudomásul venni) hogy valami sántít? Eleve miért akar egy olyan kapcsolatot amiben nem bízik? Saját tapasztalat alapján: abból egy görcs lesz, nem kapcsolat...
(Az előző kommentemben arra próbáltam célozni -ezek szerint sikertelenül-, hogy ha a levélíró úgy gondolja, hogy a levélben emlíett fiatalember keresgél, akkor valószinuleg ugy is van. Igazándiból a levélben válaszolt a saját kérdésére..) "...ő még mindig fenn van az ominózus oldalon, sőt napi rendszerességgel használja is... " "...Vajon az online jelenlét és működés csak annyival egyenlő, mintha megfordulna egy jó nő után az utcán.." Eleve gyors kérdés: Ha csak feljár és megnézi a lapot, az lehet megszokásból is, ha a használja=aktivan levelezget, akkor az meg nem olyan mintha utánafordulna valkinek az utcán, inkább oylan mintha le is szólítaná egy kávéra :|

Petra Bateman 2008.09.15. 11:48:22

scopolamine: teljesen egyetértek.

Juzo 2008.09.15. 12:37:27

Van aki már csak szórakozásból is belépked. Szóval az nem feltétlenül rossz, ha benéz az illető, de az általában jó, ha töröl ilyenkor.

dude 2008.09.15. 12:56:08

hehe.. kedves post beküldő sem törölte magát ezek szerint.. :)

btw, készülj fel az utolsó soraidra. welcome to the real life..

Line24 2008.09.15. 12:57:58

Juzo: vajh mi benne a szórakozás? Miért jó fellépni - miközben van már egy kialakuló kapcsolatod - és nézegetni a csajokat?
Lehet ábrándozni, hogy milyen más fajta lány is összejöhetett volna?

dude 2008.09.15. 13:01:41

line24: pontosan.
de ne akarjunk álszenteskedni, IR is így megy ez, ezesetben nyilván mégsem az az átütő loveatfirstsight ahogy azt a partner gondolja..

Zuzu 2008.09.15. 13:05:01

Hát én még vagy egy évig fenn voltam.

Ott volt a naplóm, a barátaim, felcsaltam a legjobb barátnőimet is, akik épp egyedül voltak...

Fórumoztam, jól éreztem magam. Persze ki lehet írni, hogy nem keresel senkit, ezt lehet akárkinek javasolni, legalább nem zaklatják a srácok/lányok, akik ismerkedni akarnak.

Kb. 2 éve vagyunk együtt, több, mint egy éve együtt is élünk, nem azért töröltem magam, mert már nem akartam ismerkedni, hanem mert meguntam.

valaki 2008.09.15. 13:05:12

A kulcsszó a bizalom, miért ne léphetne be? Én is kaptam már a fejemre ilyesmiért, pedig még sehol sem tartott a kapcsolat. Engem nem zavart, bár ugye ez azt jelenti, hogy fenntartással kezelem azt, ami elkezdődött.

Andi 2008.09.15. 13:12:22

Szerintem meg törölje magát és kész.
Most vagy csajozik tovább vagy nem - ha igen, akkor le van ejtve.
Dobni kell a fenébe.

Niki 2008.09.15. 13:13:05

Szerintem csak azért lép be, mert egészséges a kiváncsisága afelé, hogy vajon írt-e neki valaki...És talán ennyi.

Stargun 2008.09.15. 13:13:53

Ahogy a levélíró írta:

"Nem húztuk sokáig a levelezést, hamar találkoztunk és innentől kezdve minden úgy ment, mintha bárhol máshol ismerkedtünk volna meg, sőt talán még egyszerűbb is volt, mert mindkettőnk számára nyilvánvaló volt, hogy mit keres a másik."

A gyorsan összejövős kapcsolatok hátránya, hogy egyrészt még nem ismerhetted meg igazán a másikat ilyen rövid idő alatt, másrészt pedig nem kellett komolyan KÜZDENED azért, hogy megkaphasd. Könnyű préda, nem kihívás. A srác lehet, hogy kihívást keres.

Line24 2008.09.15. 13:18:13

Zuzu! Ez 2 dolog miatt idegesítô: aki már nem keres partnert az ne legyen fent ilyen oldalakon! Van egyéb más lehetôség az ismerôsôkkel a kapcsolattartásra (iwiw, chat, mail, telefon, sörözô). Naplóvezetésre detto: pl. a blog.hu is cool erre.
A loveboxon divat felmenni és kiírni nagybetûkkel, h nem keres senkit: unalmas folyton ilyenekbe botlani.
A másik, h a partnert igenis zavarhatja vagy az akár félre is értheti mindezt. Minek gerjeszteni a feszültséget?

Tiduj 2008.09.15. 13:19:30

Egy ideje én is fent vagyok egy társkeresőben. Múltkor "civilben" kapcsolatba kerültem valakivel. Első dolgom volt, hogy megírtam ezt a naplómba, jeleztem, most ne keressenek.
Hónapokig nem is látogattam, nem is fizettem az oldalt. Törölni csak azért nem töröltem, mert megegyeztünk a pasival ez ügyben.

OmegA404 (törölt) 2008.09.15. 13:24:39

Minek törölni? Végülis nem házasok.
Ha összejösz valakivel eldobatod vele mobilját?
Pár numera, összeomlik a képzelt valóság és megy minenki a dolgára...

Majjom 2008.09.15. 13:26:27

Egészséges lelkületű ember nem ismerkedik netes társkeresőn.

Scopolamine 2008.09.15. 13:31:20

Line24: Tök igazad van. Nuff said.

Az ilyen törlésekkel egyébként óvatosan kell bánni, ha mégsem jön össze megint lehet akár napokat eltölteni adatlapkitöltéssel. :):)

Petra Bateman: Örülök hogy egyetértünk :) Egy kis Huey Lewis & The News? :D:D

InteriorLulu 2008.09.15. 13:33:39

Igen, lényeges kérdés az, mit is csinál a srác napi rendszerességgel a társkeresőn: csak nézelődik, semmi más (ez egyébként szerintem nem valószínű: ha az ember, főképp ha férfi, fent van, nem áll meg itt), vagy levelez is (melynek folyományaként előbb-utóbb találkozik is)?

Szerintem gondolkodj el: a viselkedéséből, hozzád való viszonyulásaiból vajon mit veszel ki? Míg nem jön egy jobb, jó vagy Te is - érzed-e ezt, el tudod-e képzelni róla ezt a hozzáállást?
Mi lehet egyáltalán az oka ennek a napi rendszerességnek?
Valószínűleg egyébként Te jobban kedveled/szereted őt, mint fordítva, de ez önmagában nem baj, ha a különbség nem nagy (ami azt jelenti, nem érzed annak).
Fontos, hogy mindenképp hozd szóba a dolgot, beszélj vele! Ha erre felhorgad, hogy mit képzelsz, mit kutakodsz utána, ez semmiképp ne tántorítson el, hanem mondd el az okát: bizonyos jelekből következtettél, így és így érzed... Az, hogy tudod, naponta fent van - persze csak addíg, míg csupán eddig mész el, azaz nem nézelődsz, pláne nem levelezel -, csak egy egészséges önvédelmi mechanizmus, jogos bizalmatlanság, semmi más.

Amúgy nem a levegőbe beszélek: az utóbbi másfél évben volt idő, mikor ugynazt tettem, mint a srác... (ja, nevem dacára férfi vagyok).

fraki 2008.09.15. 13:35:59

Line24, szerintem te nagyon szigorúan veszed ezeket a társkeresőket. Szerintem nem baj, ha nem olyan éles a határ társkereső és közösségi szájt (pl. iwiw) közt. Ez csak oldja a társkeresőkről kialakult falanszter-képet (húspiac). Még mindig megmarad annyi, hogy ha társat keresel, ne az iwiw-et válaszd.

Keresni pedig így is, úgy is kell.

Ami pedig a levélíró kérdését illeti, minden párkapcsolatban sorra kell kerülnie az elköteleződésnek. Ennek vannak fokozatai, az én véleményem szerint pedig nem jó, hogyha ez a skála nagyon elaprózódik, nyilván te is érzed ezt a problémát. Meg azok is, akik házasságot sürgetnek, a társuk meg nem akarják ezt... Stb. Szóval ha te már nagyobb elköteleződést vársz, az jogos érzés, és nekünk nincs ebbe beleszólásunk.

Más kérdés, hogyha ezt szóba hozod nála, akkor azzal valószínűleg kontraproduktív leszel az ügyet illetően.

És igen, mint már írták itt: ezt a levelet a párod is megírhatta volna :)

Mocoria 2008.09.15. 13:42:47

majjom: Egészséges lelkületű majom nem internetezik, hanem himbálózik a liánon az őserdőben.

Adrienn 2008.09.15. 13:45:29

szerintem aki nem adja meg magának, a másiknak (maguknak) az esélyt, hogy kiderüljön működik-e a dolog, nem is igazán társra vágyik, hanem az internetezés izgalmára.
ellenőrizni a másikat akkor is lehet, ha már törölted a reglapod, vendégként is rá lehet keresni mások nevére. tudom, hogy ez nem épp a bizalom jele...
azt gondolom, ha az ember eldöntötte melyik lakásba költözik, nem hívogatja továbbra is az ingtalan ügynököket... még akkor sem, ha az a döntés nem egy életre szól.

eternity · http://eternity.blogter.hu 2008.09.15. 13:46:38

No.
Társkeresőn általában lehet nézelődni reg nélkül is. Csak a kapcsolatfelvételhez szükséges a regelés. Tehát ebből még nem tudhatjuk, h a lány törölte-e magát az oldalról.
Könnyű megtudni, h a másik fellép-e. Én pl akkor szembesültem ezzel, mikor egyszer a pasinál voltam, és konkrétan láttam, hisz együtt ültünk az asztalnál, ahol a gépe van, h VÁLASZlevele érkezett az egyik társkeresős fiókjára.
Akkor persze körülnéztem, mert hülye azért nem vagyok (vagyis hát, mint kiderült, dehogynem), és bizony vagy 4-5 regje volt, élő, több helyen is. miközben már az esküvőnket tervezgette. Nem én. Ő.
Szóval, pasiban megbízni csak akkor, ha már a liba legel a sírján...

viktor134 2008.09.15. 13:47:08

ha használja, akkor szamár vagy, azaz nincs jobb.

az meg hogy ott van, és nem törli le az semmit nem jelent. normális ember nem tudja, hogy hova van regisztrálva. :)

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.09.15. 13:52:44

ha valaki nem tudja elviselni, hogy netes társkeresőn is lehet haverokat, barátokat szerezni, az ne a neten keressen társat!

ha pedig ha a másik után kutakodom mikor lépett be, kivel beszélt, levelezett, akkor NEM BÍZOM A MÁSIK félben, ergó teljesen felesleges kapcsolatban maradni vele, mert a bizalom hiánya mindent megöl... és nem csak a netes ismerkedésre vonatkozik!

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2008.09.15. 13:59:02

Azért van fönn, mert a magyar pasi tanulékony. Eltanulta a magyar nőtől, hogy lehet röbb vasat a tűzben tartani. Sokáig. Megtanulta a háta mögött bi szépfiúkkal gumírozatlanul hentergő széplelkektől, hogy a gumis pluralitás az életét no meg jó kedvét védi ... hát joga van rá, miért is ne?

vico 2008.09.15. 14:05:38

Kislány. Ne bízz a pasasban. Ismerek hasonló esetet. Óvatosan a bizalommal.

Kutato 2008.09.15. 14:07:13

Majom: te barom...!

Andi 2008.09.15. 14:14:12

Szerintem vannak olyanok, akik olyan régóta "űzik ezt" a fajta társkeresést, hogy egyszerűen képtelenek elszakadni tőle.
Ismertem egy ilyen fickót, 40 éves volt és már 2 éve szerencsétlenkedett a neten, hátha talál vkit (amúgy egy magas, jóképű, tehetős állatorvos volt).
Remek volt az első randink, tényleg remek, este 7-től hajnali 2-ig beszéltünk a hazavitt, mindketten éreztük, hogy "itt valami áttörés van", eerefel láttam ,hogy mindig vissza-visszalépked, nagy nehezen törölte magát, de gyanítom, hogy pár másodpercre mégiscsak visszaigazolt, hogy tovább halásszon a "zavarosban".
Na, mindegy, aztán kiderült, hogy nem is olyan jó, mint gondoltam..

(nekem egyébként nem jön be ez a dolog...a fenti eset az, amikor 3 hétig húztuk, de nem...szerintem még egy kisállatot is nehéz neten keresztül kiválasztani, nemhogy párt..)

Alvi 2008.09.15. 14:14:21

Nemrég írtam egy csajnak és az volt a válasz, hogy már összejött valakivel. De azóta is folyton belép. Na mindjárt írok is neki, hogy miféle dolog az ilyen!

Andi 2008.09.15. 14:16:20

(bocs a helyesírási hibákért, gyorsan írtam s nem olvastam vissza. Bocs, bocs.)

mároly 2008.09.15. 14:36:02

Nem derült ki a számomra, hogy a kedves posztírónak még csak udvarolgat a srác, vagy már intim együtt is voltak. Ha már megtörtént a dolog, és érzelmek is vannak, akkor elég gáz, ha rendszeresen belépked. Társkeresőn már én is jöttem össze, és amíg voltak érzelmek, nem is léptünk be.

mároly 2008.09.15. 14:39:21

Alvi: ilyennel már én is találkoztam, azt hiszik, jó lekoptatós szöveg. :-)

Pettyes Szfinx 2008.09.15. 14:45:32

Ha a kapcsolat tényleg jó, és működik, akkor szerintem kilép a társkereső oldalról az ember. Akivel tényleg lett valami, az kilépett, és nem azért, mert én mondtam neki. Hogy honnan tudtam meg? Ő hozta szóba, mintegy megjegyezte, hogy kilépett, és hát érezni lehetett, hogy várna egy megerősítést a másik oldalról is. Kapott, mert akkor már én sem voltem fent.
Van viszont olyan, aki azért nem lép ki, mert valóban, amíg nem biztos a dolgában, talán lusta újra regisztrálni magát, vagy lelépni? Az ilyen viszont nem jár már fent rendszeresen az oldalon, hanem a kapcsolat alatt szünetelteti az aktivitását.
Aki azután is, hogy egy kapcsolat már tényleg beindult és működik, még mindig fent van, és aktív életet él ott, az biztos, hogy arra számít (bár lehet, hogy még magának sem vallja be), hogy hátha akad "jobb". Az ilyen kapcsolatot pedig megette a fene. Én ebben biztos vagyok.

dzsedilovag 2008.09.15. 14:55:59

Anno Mi miután összejöttünk, de még jól különlaktunk rendszeresen írkáltunk egymásnak újraismerkedő leveleket. Mert levelet kapni - valjuk be - jó érzés. Egyikünk sem parázott, én sem fogadtam mástól üzenetet és nem ismerkedtem. Ő sem tette.
Hihetetlenül jó időszak volt. Ennél már csak az a jobb, hogy összeköltöztünk és együtt élünk.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2008.09.15. 15:03:00

(... hát még az milyen izgi, netutáni szerelmi együttlét végén anya zsebébe megszokásból pénzt gyűrni, vagy közösen leszerződni)

Eszter78 2008.09.15. 15:13:58

Kedves Lavélíró!
1 kérdés az egészhez:
Miért nem kérdezed meg tőle nyíltan? Félsz a választól? Akkor meg minek ez az egész felhajtás?
Őszinteség és bizalom? Nálam itt kezdődik....

Tandem 2008.09.15. 15:32:21

Tipp: regisztrálni kell más néven és írni a pasinak, hogy aktuélis-e még a regisztrációja.

A válaszából ki fog derülni, hogy simlis-e.

y5 2008.09.15. 15:45:00

Tandem: ott a pont!

guy 2008.09.15. 15:48:27

A társkereső arra való, hogy társat keressünk rajta. Szerintem aki időnként belépeget, valószínűleg még nem találta meg az igazit.

Line24 2008.09.15. 15:49:07

Az én tanácsom pedig: lépj vissza te is és nézelôdj tovább! Lehetôleg fényképpel, hogy a friss belépôk közt azonnal felismerhessen a pasid! Ha folyamatosan kurkászik még, akkor rád fog bukkani és ô von majd kérdôre...

Tiduj 2008.09.15. 15:54:42

Majjom
Hány éves is vagy? Merrefelé laksz?

szarjankó 2008.09.15. 16:01:48

végre valami ami nem a pénzről szól

nashy 2008.09.15. 16:14:44

Engem is nagyon zavarna, ha fent lenne. Főként azért, mert én úgy gondolom, ha megpróbálom valakivel, akkor csak vele próbálom, és csak rá koncentrálok. Aztán vagy sikerül vagy nem, de a másik féltől is ezt a komolyságot várom el.
Engem a párom talált meg, amint elkezdtünk levelezni, többé nem is ment fel - csak törölni magát.
Egyébként ha felnézeget, én is javaslom Tandem tippjét - ha ő játszik, te mért ne tehetnéd. Sajnos elég árulkodó az is, h még fent van, ne lepődj meg, ha teljesen nyitott lesz a másik nickedre is...

Dekatlon 2008.09.15. 16:17:20

"...készüljek rá lélekben, hogy csak jobb híján van velem és amint talál valakit..."

Készülj, ha akarsz, de minek?
1. ez mindenképp így van, MINDEN kapcsolatban. Gondolj csak bele! Ha jön valaki, akit jobban szeretsz, akkor te is lépsz.
2. hogy lehet erre készülni?

boda elemér 2008.09.15. 16:18:59

Ebbe,kedves levélíró bele kell törődnöd.
A helyzet az,ha tényleg egymásra találtatok,akkor semmi keresnivalója nincs a társkeresőn.
Gondold át,állitsd válaszút elé,mert rossz vége lesz.Ezt,mint tapasztalt társkereső kalóz írom neked.Jó tanácsom ingyen van,mögötte rengeteg
tapasztalat.

Dekatlon 2008.09.15. 16:22:57

nashy:
Nem vagy te picit naív? ;)
Ha te képes voltál kitalálni azt az ördögi tervet, hogy "másik nick", akkor a párod, miután törölte magát, nem élhetett ugyanezzel a lehetőséggel? :D

szarjankó 2008.09.15. 16:27:57

szemfényvesztés az egész
de csak amatőrök bohóckodnak
ezért annak se jó

FlybyWire 2008.09.15. 16:30:53

Sok embernek fogalma nincs a kapcsolatokról sajnos, ez itt is kiderült.

Teljesen tökmindegy, hogy ki hol mit csinál neten. Ha már emiatt izgul valaki egy kapcsolatban, régen el van cseszve. A megcsalás/kitekintgetés nem OK, hanem TÜNET.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2008.09.15. 16:33:15

Ha nem haragszotok nem olvastam el a kommenteket csak a saját véleményem írom le.

Én sehol nem törölöm magam (fiú vagyok), mert engem nagyon ritkán keresnek meg lányok, tehát nagyon nincs miért aggódnia a páromnak. Szerintem más fiúkat se gyakran keresnek meg, inkább a fiúk aktívak ilyen téren.

Ha időnként belép és nem ír leveleket másoknak társkeresési célból, nem kell aggódni. CS/P-n pl. vannak fórumok ahova sokan járnak. Illetve lehet, hogy megnézegeti az új felhozatalt, mintha megfordulna egy nő után, ahogy Te is mondtad kedves levélíró. Szerntem ha nem írogat leveleket nem kell aggódnod. Szeresd és ő is szeretni fog.

Begi9 2008.09.15. 16:56:03

Azért, mert nem törölte magát, még nem feltétlen kell rosszra gondolni.Mi van, ha maradtak ott barátai,akikkel időnként levelezget?
Egyetértek azokkal,akik azt mondják, egy jó kapcsolat alapja a bizalom.Szerintem oda kell állni elé, és megkérdezni tőle, hogy mit gondol minderről, ahelyett, hogy ide írkálsz.
Az meg a másik nagy igazság, hogy a lányok ritkán írnak ismerkedős levelet egy pasinak.

storyline :) 2008.09.15. 17:02:34

"Alvi 2008.09.15. 14:14:21
Nemrég írtam egy csajnak és az volt a válasz, hogy már összejött valakivel. De azóta is folyton belép. Na mindjárt írok is neki, hogy miféle dolog az ilyen! "

Írd meg neki inkább azt, hogy te csak dugni akarsz, és nem zavar, hogy van állandó kapcsolata!
Aztán posztold a választ!

Toyo 2008.09.15. 17:24:12

Szerintem ez az internetes társkeresés egy nagy halom fos. Legalábbis 80-90%ban az. Én jó néhány évig voltam CSPs, randivonalas és még mittomén hány helyen fordultam meg. Annyi degenerált, ökör, nemtudjamitakar emberrel még életemben nem találkoztam. Az otthon unatkozó gyesesktől meg az isten óvjon minden férfit. Volt olyan nő aki arra "nem volt képes", h egy képet küldjön magáról, de én ha ő nincs fent ne legyek belépve. És amikor találkozunk, kiderült, h egy barátnőjét küldte el. És utána csudálkozott, h elküldtem mind a kettőjüket a büdös retekbe. A barátnőjét helyszinileg, őt meg telefonon/üzenve. És persze én voltam a szemét, aljas. Arról nem beszélve, h vannak olyanok akik azt hiszik, h ez a műfaj, a levelezésben teljesedick ki.

csavargo 2008.09.15. 18:02:39

inkább az a lényeg, hgy ki van e írva, hgy foglalt vagyok, nem keresek senkit. így korrekt, törölni nem kell, mert sok érdekes emberrel is lehet találkozni.

anyuci 2008.09.15. 19:49:11

Oh! Te szegény kislány!
Kérdezni? Megbeszélni? Bizalom? Kapcsolat?
Ugyan már!
A tapír f@szkalapot minden kérdés és indokolás nélkül lendületből és azonnal tökön kell rúgni úgy, hogy elszálljon, mint a győzelmi zászló. (Nyugodtan keresgéljen csak tovább! ;-) )

Az ilyen mocsok kifejezetten arra a nőtípusra bukik, amelyik lábtörlőnek nézi a pasikat. Ne hagyd magad, virágszálam! Keményen!!! Ahogy megérdemli a barom!

uniszex 2008.09.16. 01:34:58

csak annyi: BÁRMELYIK BÖNGÉSZŐ HISTORYJÁBAN LÁTSZIK, HOGY MERRE BÓKLÁSZIK A FIÚKA, ÉS MÉG AZ IS, HA ADATLAPOKAT NÉZEGET. ehhez nem kell regisztrálva lennie a lánynak. okosok

endre 2008.09.16. 06:06:39

én nem neten ismertem meg a "kedvesem",de mint kiderült,egerészik a "lóboxon",még akkoris,amikor szerelmet vallott.:)regisztráltam egy kamu nickkel,csatoltam egy szép barátnőm képét,rákattintottam.Szerintetek mi történt?Rögtön randit kért.Még a telefonszámát ismegadta.:( Kellett egy kis idő,amíg levegőt kaptam.Kitettem a szűrét,de még nem döntöttem el,h a kóboxon megszívassam-e.:)

rite 2008.09.16. 06:08:26

Bocsi,nem javítottam ki a nevet a komment elküldése előtt.Az Endre csaj:)

... 2008.09.16. 17:10:12

Sziasztok!
nem szeretném az elöttem szólokat ismételni, de ha nincs meg a bizalom eleve felejtős a dolog, viszont hogy alakulhatott volna ki ez a bizalom, ha még alig ismeritek 1mást :)
Más: volt egy 1,5 éves kapcsolatom, személyesen ismertem meg a leányzót, de kiderült h mind2en fennt vagyunk egy ilyen oldalon, elkezdtünk levelezni, mert miért ne. majd egy nap szólt h ő kiregel, mert nem tetszik neki az oldal, ez így is lett, majd megkérdezte h én is kiregelek e, mire azt mondtam h nem, mert nekem tetszik, voltak ott ismerőseim+fórumozgattam, ellenben megadtam neki a jelszavam h amikor szeretne nyugodtan lépjen be, habár tudtam h nem fog :)
a regem kicsit megváltoztattam (foglalt címszó) s ha bejött 1-1 levél, nagyon örültem neki(egy kis önbizalom növelés senkinek sem árt alapon) s kellemesen elcsevegtem a leányzókkal, anélkül h eszembe jutott volna az h elkérjem az illető msn/tel.számát, ha ő tért rá a témára, akkor elmeséltem neki a helyzetet és ezzel le is volt tudva a dolog...
Nos ilyen figurák is vannak :)

gábbor 2008.09.17. 10:24:46

"ha valaki nem tudja elviselni, hogy netes társkeresőn is lehet haverokat, barátokat szerezni, az ne a neten keressen társat!"

Bagatel, nonszensz! Társkeresőn nem barátokat keres az ember, hanem társat! Barátok iwiwen vannak!

"Azért, mert nem törölte magát, még nem feltétlen kell rosszra gondolni.Mi van, ha maradtak ott barátai,akikkel időnként levelezget?"

Demagóg, böszmeség! Ne levelezzen egy társkeresőn senkivel, ha már jár valakivel!

Silver 2008.09.19. 11:59:01

Én is azoknak a táborához csatlakoznék, akik szerint nem feltétlenül baj, hogy nem törölte magát. Lehetnek ott olyanok akikkel szívesen beszélget, írhat naplót/olvashatja mások naplóját... DE! mindenképp jelezze egyértelműen az adatlapján, hogy nem keres senkit, sőt, az sem árt ha szó szerint semmi más nincs is az adatlapján.

És még ebben az esetben sem lehetsz biztos benne, hogy csak "utánafordulós" nézelődésől van szó.
Nyisd ki a szemed: mennyi külön programja van (amikor nem tudhatod biztosan mit csinál)? Szaporodnak az ismerősei iwiwen? Milyen neműek? Milyen gyakran lép fel a társkeresőre? És ha mindebből nem tudtál lezűrni semmit, még mindig ott a lehetőség, hogy keress egy csinos lányt valamelyik közösségi oldalon, tedd fel a társkeresőre és próbálj meg szóbaelegyedni a barátoddal. De ne túl átlátszó módon, ne egy szupermodell képét tedd fel és ne hívd egyből ágyba :)

Amúgy ha kiderül az igazság, igazán beírhatnád ide kommentbe.

Anubisz 2008.09.19. 14:12:35

Hm.... Nekem van egy ismerősöm... Neten jöttek össze a párjával, házasság lett belőle, tavaly novemberben meg egy édespofa kisfiú... Apa rendszeresen nyomta a számítógépen a játékokat, illetékes fórumokon társalgott a hasonszőrűekkel, mígnem ugyanitt belebotlott egy "szegény elhagyott" nőbe, és a 8 hónapos terhes felesége mellől szépen megvígasztalta... SZét is mentek, azóta is ezzel a macával kavar... Szóval tök mindegy, hogy társkereső vagy sem. Bárhol bezavarhat valami harmadik...

... 2008.09.19. 16:36:33

Előre is bocs, de a Silver féle vélemények azok amik sztem a lehető leggázosabbak.
Ha ennyire nem bízik meg vlki a barátjában h ilyet tesz (álreg s megpróbálom befűzni stb), akkor az már alapjáraton egy halott kapcsolat,ha ilyet tennék, utána nem mernék a b.nőm szemébe nézni... ha megcsal, megcsal, egyszer úgy is kiderül s akkor majd nagyon rossz lesz, de kikell h tedd a szűrét és kész. később rájössz ha már összeszedted magad, h még sem ő a nagy ő, na bumm... ilyet is kell tapasztalni az életben.
Ezektől az udorító trükközések, átverések, álszent dolgoktól feláll a szőr a hátamon a taktikázásokról nem is beszélve, ezek nem őszinte kapcsolatok, ha ilyenbe csöppenek, azonnal kiszállok belőle, semmi értelme
max testiség és kész (itt már a férfi agy jön elő :) )

hüjevagyok? 2008.11.25. 14:26:46

nos..régi a post, de egy kérdésem lenne....

majd' 2 éves kapcsolat....néhány hónapja feltűnt hogy a "kedves párom" egy társkeresőn leveleket írogat. akkor megkérdeztem ez mégis mi? még ő volt kiakadva ...

...megbeszéltük, törölte magát. és most, néhány hete megint regisztrálta magát. tudom ő az, bár nem vagyok fent az oldalon, de ismerősöm igen.... szóval ő az és megint rákérdetem, hogy mégis mond ez neki valamit? és mindent letagadott...

most mi van? parás vagyok, vagy mi????
süti beállítások módosítása