Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

Furcsa netes találkozások

2008.09.25. 11:45 Line24

Nemrégiben rábukkantam pár érdekes netes randevú leírására nemrégiben, amelyeket - szûrve - szeretnék megosztani veletek. Igen tanulságosak - legalábbis az olyan emberek számára, akiknek az alapvetô randizási szokások, elvárások és udvariassági gesztusok ismeretlenek. Másoknak pedig a sci-fi kategóriájába esô sztorik lesznek ezek: hihetetlen, hogy a 21. században még ezek megtörténhetnek...

Hülyén témázgatósak:
Találkozunk. Nem jóképû (de hát végülis ez nem számít annyira), irány a park. Leülünk. Beszélgetünk, kissé akadozva. Na jó, hiszen vadidegenek vagyunk, sem levelezni, sem beszélgetni nem volt idô (vagy igény). Elkezdi mesélni, hogy neki milyen gyakran van és milyen állagú a ... széklete! Azt hittem, elájulok! Már nem sokáig maradtam... Pár nap múlva hív, hogy találkozzunk...Randi.

Így bókolt: - Olyan selymes a hajad mint a tehené!

Többfordulós levelezés, telefonálás során biztosítjuk egymást a kölcsönös szimpátiáról, meg ami ilyenkor még előkerül. Eljön a randi napja, beszélgetünk, ki mivel fogalalkozik. A lány fősulira jár és ugye nem haragszom, de valójában nem ismerkedni akar, hanem anyagot gyűjt a szakdolgozatához, amiben az internetes társkeresésről fog értekezni... (ezzel én is összefutottam - úgy tűnik, hogy a fekete hajú, Kodolányis csajszi igazán mélymerítést csinált. Reméljük a szakdolgozata jól sikerült! - a szerk.)

Egy cukrászdába beszéltük meg a találkát a viszonylag ismeretlen pasival, leültünk, kikértük a sütiket és az ott töltött egy óra alatt kizárólag az aranyérműtétjéről esett szó, de arról jóóó részletesen! Mit csinált a doki, hogy csinálta, pontosan hol csinálta, stb... Aztán csodálkozott, hogy nem kértem másik sütit. Pár SMS-t azért még dobott, hogy ismételjük meg a találkát, mert ô nagyon jól érezte magát...

Egy olyan sráccal randiztam, akit nem ismertem behatóan, és még nem is beszélgettünk sokat. Állatkertbe mentünk, én az alkalomnak megfelel"oen csinin felöltözve, ô egy randa régi pólóban érkezett. És képzeljétek el, az egész randi alatt ha szólt kb. 10 szót! És nem azért, mert én jártattam a számat, az idô 80%-ában néma csendben "élveztük" az állatokat. Kísérleteimre és vicces sztorijaimra kuncogott, max. 2 szóban válaszolt, de amúgy semmi. 1-2 óra után boldogan leléptem. Másnap jön az üzenet, hogy nagyon jól érezte magát, és szeretné megismételni. Nem hittem a szememnek!

Barátnôm 33 éves, a neten csetelt egy hapsival, aki negyvenesnek mondta magát. Rövidesen randi megbeszélve a Deák téren a templomhoz. Barátnôm elmegy és egy minimum 60-65 éves elég rozoga, hajlott hátú, rémes ruhájú pasas várja. Szégyen, nem szégyen barátnôm csak meglesi, majd távozik. Azt nem mondta a pasas, hogy úgy negyvenes, hogy a negyvenes években született. 

Elsô randi. Kérdi a srác, hogy tudok-e valami hangulatos éttermet, mert ô nem nagyon szokott eljárni. Elvittem az egyik kedvenc helyemre. Rendeltünk, és elkezdtünk dumálni. Pár perc után jó hangosan megszólalt: - Na elmegyek huggyanni. - Ezt még kétszer játszotta el az este folyamán. Soha többé nem találkoztunk.

Sóherkedős-szerencsétlenes:
Egyes számú versenyző egy bankfiók vezetôje, öltöny, nyakkendô . Sétálgattunk a Városligetnél, sétálgattunk, sétálgattunk (már kezdtem unni), sétálgattunk (már egy erônléti edzéssel is felért), de mi csak sétálgattunk (már a magassarkútól csillagokat láttam)... Mondtam neki kb. 2 és fél óra után (mikor már majd' bepisiltem), hogy ha lehet, üljünk be valahova. Ô nem szomjas. Ezt így kijelentette és sétáltunk tovább. Mondtam, hogy üljünk be valahova, mert PISILNI KELL! Erre ô: - Ne aggódj, majd elfordulok. Annyi itt a bokor és úgyis sötét van. - Mondanom sem kell, többé nem találkoztunk. Megérkeztünk mindketten a megbeszélt helyre, megtaláltuk egymást, sétáltunk egy kicsit, aztán megbeszéltük, hogy beülünk valahova. Elindultunk a parkoló felé, a szemembe nézett (romantikusan) majd a kocsimra (leleményesen) és azt mondta: - Menjünk a te kocsiddal, mert az kevesebbet fogyaszt!

A barátnôm múltkor találkozott egy pasival. 4 órától éjjel fél 12-ig beszélgettek. Egy-egy háromdecis ásványvíz mellett. Közben meg a srác elôadta, hogy milyen gazdag.

Vasutállomás, én szövetnadrág, egyszerü elegáns ing, egyszerü autó. Fickó kerékpáron, munkásruhában, fogatlanul. Brrr. Majd azt kérdezi: - Nálam most épp nincs pénz, de visszaadom, mire hivsz meg? Én egyszer randiztam egy német fazonnal. Beültünk valahová, ô ivott egy vizet meg egy kávét, én egy ásványvizet és ettem egy salátát. A végén nagylelkûen közölte, hogy az ásványvizemet ô állja, nekem csak a salátámat kell kifizetnem.

Elsô randi a sráccal, jön értem kocsival, rózsa, kinyitja elôttem az ajtót. Elindulunk, már másfél órája kocsikázunk, amikor én félénken megkérdezem, hogy nem iszunk-e meg valahol kólát. Erre közli velem, hogy nála egy fillér sincs, így nem tudunk sehová beülni, meg különben is, az a lényeg, hogy benzin legyen szarásig.

Randin értem jött a rozoga 15 éves Ladájával, moziba mentünk. Mozi elé érve fél órát köröztünk, hol parkoljon le, mert ô sötétbe nem áll, nehogyellopják a Ladát. Moziban a film alatt nagy görcsölés, mi lesz, ha ellopják a Ladát? Utána pizzéria, ott újabb parkolásos cirkusz, mire nagy nehezen talált egy helyet, egy Merci meg egy Audi között - nagyobb igy az esély, hogy inkább azokat viszik el, nem a Ladát -, és ki is lehetett látni az étterembôl rá, hogy intézkedni tudjon, ha mégis azt vinnék. Témái: ô fotós, de sose keres pénzt, mert a megrendelôk mindig átverik meg nem fizetik ki. Van egy szuper kamerája, amivel fotóz, de nem tudja, mi lesz ha ellopják a Ladát, mert akkor mivel fog dolgozni? Annyira fél ettôl, hogy (szüleivel lakván) megkérte apját, az parkoljon az utcán a Wartburgjával, és ô tarthassa a Ladát a garázsban, mert ha azt ellopják, akkor üt be az igazi krach.

Gyorsan megdugós:
Netes randi, egy szép téli estén beültünk egy fickóval (32 éves) teázni. Bájosan cseverésztünk (ki hogyan szereti a teát, stb.), mire hangnemet váltott és azt mondta: - Jó. Oké. Na. Te egy csinos lány vagy, megkívántalak, menjünk fel hozzám. Bár otthon van anyukám, meg a mami, de majd csendben csináljuk. Szimpi pasi, több órás telefonbeszélgetés és randi. A randira pasi nagyon készült, egy csokor virággal jött meg egy kis ajándék szatyorral, plüss állat, könyv, csoki... Teljesen meghatódtam. Mondom neki, hogy felszaladok a szobába - ekkor egy kollégiumban aludtam és a koli el"ott találkoztunk -, vízbe teszem a virágot. Mondta, hogy ok. Jövök vissza, sehol senki. Hívom a pasit, nem veszi fel... Kis idô múlva küld egy SMS-t: - Már visszafordultam hazafelé, megmondhattad volna a szemembe, hogy nem jövök be te büdös k....va!

Elsô randi, szinte ismeretlen sráccal, moziba megyünk. Srác aktuális kedvencét nézzük meg, imádja, többször látta, valami művészfilm. Oké, mondom én. A film címe nem árulkodott arról mi vár benn. Az elsô 10 percben naturálisan, közelképekkel illusztrálva premier plánban nem szeretkezést, hanem csúnyácska testek állatias digását néztük az elsô sorokból. Mindenhonnan, mindenhol, nagyon részletesen elidôzve a különbözô testtájakon. Kicsit lesokkolt a látvány, s a tény, hogy minek néz ez engem, a srácot viszont feltüzelte. Otthagytuk a filmet, ő reménykedett az este kellemes folytatásában, én pánikszerűen menekültem haza.

Lebukós-figyelmetlenkedős:
- autóban hátul két! gyerekülés
- karikagyûrûben jött a randira. (Azt mondta, hogy nem nôs, hanem az anyukája gyûrûjét hordja, aki elhalálozott. Gondoltam, nem kicsi darab anyuka lehetett, ha jó neki a gyûrû, mert a pasi is volt vagy 190 centi és 100 kiló.)

Ápolatlanul randira elmenős:
Netes társkeresés, első randi. Sráccal a Délinél találkoztunk. Már a kocsiban ülve kiszúrtam valakit, aki egy kicsit emlékeztett arra akivel nekem kellett volna találkoznom. Imádkoztam, hogy ne ő legyen. Ő volt... Nos, a képen vagy -15 év, vagy -15 kg. volt, nem bírtam eldönteni. Na mindegy, ha már itt vagyunk, akkor üljünk be valahova! Srác mesélte, hogy előtte valami családi összejövetelen volt. Látszott is rajta, mert a mandzsettája tiszta pörköltszaft volt, és a metszőfogai közt édesen üldögélt valami maradék zöld moszat. Elment mosdóba, reméltem hogy kiveszi. Nem vette ki. Nem volt kedvem második randihoz.

A barátnőmmel történt meg, hogy internetes társkeresőn megismerkedett egy sráccal. Westendben találkozó. A srác jött is, de a kezét mindig a szája elé tette. Kiderült, hogy leszakadt a protkója. Ja, és tök piszkos volt még a körme is, pedig szakács volt a srác.

http://always.freeblog.hu/archives/2008/04/28/Netes_tarskereses_korlevel/

 Továbbra is várom az érdekes, tanulságos netes ismerkedési sztorikat az fvtr@citromail.hu címen!

110 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr59664380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 14:03:28

"hihetetlen, hogy a 21. században még ezek megtörténhetnek..."

Már bocs, de mi ebben a hihetetlen??? Bunkók, tahók, csórók, lököttek voltak a 20. században is, lesznek a 21-edikben is...


És akkor most jön a másik oldal? Hogy a lányok milyenek tudnak lenni az első randin?

Klesk 2008.09.25. 14:06:40

És azt sem értem, miért kötelező, hogy a pasi mindent fizessen? Bár én így szoktam tenni, mert kényszeres gondoskodási vágyam van a velem levőkkel kapcsolatban, de azt hiszem, ha lány lennék, nem igazán hagynám, hogy minden vackomat kifizessék. Felnőtt ember vagyok, nem vagyok rászorulva senkire, ingyenkaja-potyapia nem kellene. Én kértem, én fizetem ki az árát. Valahogy képtelen vagyok átérezni a női gondolatvilágot, amikor elvárják, hogy fizessen a pasi. A kulcsszó az elvárás, mert sajnos sokan nem örülnek, ha kapnak valamit, hanem természetesnek vélik.

Alex Ash 2008.09.25. 14:07:42

"A barátnőmmel történt meg, hogy internetes társkeresőn megismerkedett egy sráccal. Westendben találkozó. A srác jött is, de a kezét mindig a szája elé tette. Kiderült, hogy leszakadt a protkója."

Ciki. Egyszer velem is megtörtént, hogy randiztam egy kicsit idősebb nővel, és ujjatlan pólóban lévén látszott, hogy borostás (és szagos) a hónalja... Amikor kicsit felhúzódott a szoknyája akkor látszott, hogy a combja is...

Csak tudjátok az a baj, hogy ha egy lány mondja el, hogy a randin milyen tahó volt a pasi, akkor az ugye oké - de ha egy pasi mondja el a fentieket, akkor megint csak a pasi lesz a tahó... :(

movhu 2008.09.25. 14:12:47

Ez nagyon jó volt :)

Barakis (törölt) 2008.09.25. 14:12:57

Én olyan csajjal randiztam, akinek elég harsány röhögése volt. Viszont mindenen tudott röhögni. Elég furán néztek ránk a bárban. Második randi nem volt...

A -10 centi + 20 kiló meg hihetetlenül sokszor fordul elő... :(

töpörtyű 2008.09.25. 14:13:04

Fúj, hogy milyenek ezek a pasik!:) Az egyiknek valami zöld moszat volt a fogai közt!
És akkor mi van? Nekem is volt már olyan, hogy valami ottmaradt és nem vettem észre.
A barátnőmnek meg (na jó, nem az első, hanem a harmadik randinkon) paradicsomhéj volt a s*ggében. Úgy röhögtem, hogy lezuhantam a kanapéról. És azóta is ő a csajom és nem adnám semmiért és senkiért.

Klesk 2008.09.25. 14:14:28

Meg aztán sok esetben nem szembe mosolyogni, háta mögött lefikázni kéne a pasit. Ha keveset beszél az állatkertben - attól még nem értéktelen ember, hogy nem nagy dumás. Ha az aranyérműtétjéről mesél, ne hallgasd érdeklődve, mert azt hiszi tényleg érdekel, hanem beszélj másról. Ha fáj a lábad a séta miatt, akkor azt mond, ne pisilésre hivatkozz. Ha a beszélgetőpartnered foga közé ragadt valami, nyugodtan szólhatsz, valszeg te is örülnél, ha szólnának. Kicsit több pozitív hozzáállás beleférne.

Barakis (törölt) 2008.09.25. 14:17:41

Klesk

Tudod jól, hogy ez nem így működik. Te se mondanád egy nőnek, hogy egy borotválás ráférne a lábadra, ha már miniszoknyát vett fel, nem? :D

töpörtyű 2008.09.25. 14:19:54

Barakis
"Bazmeg, megborotválkozhattál volna, ha már ilyen rövid szoknyában jöttél el otthonról! És nem a lábadra gondolok!":D

hacsabika 2008.09.25. 14:23:52

Nagyon egyetértek azon véleménnyel, ha mindezt egy pasi mondaná el, akkor tahó lenne, és el lenne küldve melegebb éghajlatra.
Egyébként én sokat nevettem a fenti íráson!:)
Azt azért még hozzátenném, hogy a lányok sem tudják igazán mit is akarnak. 2 lány ismerősömmel hasonló témában beszélgettünk. Sajnos egyik sem tudta megmondani mit szeretnének az első randin, csak azt hogy mit nem. Kritizálni könnyű.......
Ha lusta az a baj, ha hiperaktív akkor az. Ha gazdag az a baj, ha szegény akkor az. Ha kocsikázni visz az a baj, ha nem, akkor az. Ha kifizeti a számlát az a baj, ha nem fizeti ki akkor az.
A kis fiatal ringyók nem tudják még mit akarnak!

Klesk 2008.09.25. 14:24:47

Barakis: Első randin nem, de ismerős lánynak mondtam már ilyet, bár nem az általad említett módon. Azt hiszem, a fenti szituk egy része elkerülhető lett volna, ha a lányok is kicsit több megértéssel, humorérzékkel álltak volna a helyzethez. Nem biztos, hogy teljesen értéktelen valaki, mert nem pont úgy viselkedik egy helyzetben, ahogy elvárja a vele lévő ember.

Barakis (törölt) 2008.09.25. 14:25:58

hacsabika

Én se tudom. De vannak olyan randik, amiről nagyon nehéz hazamenni...

apaaaaa 2008.09.25. 14:26:03

Nekem tetszettek a sztorik, legalább tudom, hogy nem én vagyok az aljanép..:)
És ahhoz mit szóltok, ha pl. beülünk egy sütire, meghívom (ez alap), de elfelejti megköszönni...
Nekem ez is természetes lenne, csak neki nem???

Barakis (törölt) 2008.09.25. 14:26:59

Klesk

Ismerős más, de az első randi az első randi. Ha ott valami nem klappol, akkor megette a fene az egészet. Kell a varázs, na. :)

Barakis (törölt) 2008.09.25. 14:28:55

apaaaaa

Egy süti? Én egy csajjal nem ki összeget ittam el egyszer egymás után két helyen is (az első hamar zárt), és baszta megköszönni. Ezután éles hangulatváltás, akkor ha te így, akkor én arra megyek, hogy megdugjalak. Persze ez se jött össze, de nem is találkoztunk többet. Azóta inkább a barátokkal vedelek, csaj kap max egy kávét. :)

W Joe 2008.09.25. 14:29:35

Hát ez jó kis válogatás volt :D

liba 2008.09.25. 14:34:59

helló kacsa, talizzunk, nekem sincs pasim.

JégEmber 2008.09.25. 14:36:16

Emancipácói van nem? Ők akarták annyira, akkor mindenki fele-felében fizet! És még a benzinpénzt is elkérem, ha kocsikázunk :D

Amúgy jók az írások. Mindig rettegek, hogy egyszer nekem is lesz egy zöld moszat a fogamon, amit nem veszek észre :)

Alex Ash 2008.09.25. 14:38:25

"Mindig rettegek, hogy egyszer nekem is lesz egy zöld moszat a fogamon, amit nem veszek észre :) "

Ne egyél moszatot :)

egy Feri 2008.09.25. 14:38:34

Ez a baj anokkel, ha nem tetszik nekik valami nem szolnak, csak legkozelebb mar nem veszik fel a telefont...

Barakis (törölt) 2008.09.25. 14:39:08

Jégember

Emancipáció csak addig van, amíg azonos fizetést kérnek. :)

apaaaaa 2008.09.25. 14:39:50

Barakis!

Na épp ezért volt csak egy süti...már jártam így.Pont így!!!:) Pacsi

egy Feri 2008.09.25. 14:42:56

nekem sincs nom, de azert, mert mostanaban nem talalok olyat, akinek az ertelmi szinvonala megutne az elvartat. Ha meg megis, akkor biztos van valakije :) Ha megsincs, akkor biztos az en ertelmi szinvonalam nem uti meg az ovet :D:D

itelethozo · http://itelethozo.blog.hu 2008.09.25. 14:43:31

én azt nem értem, hogy jutnak el az ilyenek a személyes találkozásig?2-3 levélváltásból nem derülnek ki erre utaló jelek?vagy éljen az emailben hazudozás,és én vagyok a lúzer az őszintén kitöltött adatlappal meg nem-kamuzós emailjeimmel?

egy Feri 2008.09.25. 14:45:17

Ezt latod en sem ertem. Eddig azt is ketszer ertem el, hogy valaki visszairt, pedig nem tartom magam rosszarcunak, es masok semn altalaban :D

Alvi 2008.09.25. 14:45:48

Jók a sztorik, de meg lehetne írni a női részt is hozzá. A nagy akrobatika akkor kezdődik részükről, amikor tudják, hogy nem akarnak 2. randit, ezért fizessen csak a srác. Alapszabály: az a nő, aki nem akar fizetni, az találkozni se akar többet.

Barakis (törölt) 2008.09.25. 14:48:37

Alvi

Nem igaz. Volt olyan aki követelte a részét és nem találkoztunk többet és volt olyan is, hogy én fizettem és futott utánam. :)

egy Feri 2008.09.25. 14:52:26

Persze van nehany kivetel, de nem csak a fizetesbol latszik ez :) Johetnek a tapasztalatok, kit hogy "szeditettek" a csajok, miutan mar nem akartak 2-at, de nem mertek megmondani ezt :)

apaaaaa 2008.09.25. 14:54:35

Egyerűen szarik a világba válaszolni bármire is...csak napok mulva, mikor rájön, hogy elkúrta, de akkor meg már én teszek rá magasról...

Arkangyal 2008.09.25. 14:55:21

Barakis!

Kocsi nélkül szerinted nincs esélye valakinek barátnőt szerezni?

Eszter78 2008.09.25. 14:56:04

Én tudom mit várok el. Minimum keressen annyit, mint én és az első randin fizesse az italom. (Én is megtehetném, de ebből leszűrhető a hozzáállása)
Valamint ne legyen ostoba! Azt mondják, hogy a nők ostobák. Tapasztalatból monom, hogy nagyon sok értelmesnek látszó férfiember IQ-ja a cipőméretével vetekszik...
Ja és Lányok! Nem KELL mindenkivel randizni, aki ír a neten! Ennyire nem lehettek kétségbeesve!

Barakis (törölt) 2008.09.25. 15:01:02

Arkangyal

Nem esélytelen, de nehezebb. Mondom, itt főleg 30-as, 40-es nőkről van szó, ott már ez alapelvárás.

Panelproli (törölt) 2008.09.25. 15:03:21

A linken lévő többi se rossz. :)

itelethozo · http://itelethozo.blog.hu 2008.09.25. 15:05:09

szavamra ez a netes társkeresés nem egy önbizalom építőtréning.perpillanat x levélre 1 választ kaptam az is a 2. levél után nem jelentkezett többet.

Eszter78 2008.09.25. 14:56:04
nem kell randizni mindenkivel,de illenék válaszolni,legalább annyit, hogy bocs nem vagy az esetem,főleg ha veszem a fáradtságot és nem sablon levelet írok,és nem 2 sort hanem min 1 oldalt.De ez olyan,mint hogy táncsuliban megtanultuk: nem illik felkérésre nemet mondani,és bólogattak is a lányok,aztán az első bálon már a kutya se akart táncolni:(

Zolika 2008.09.25. 15:07:20

Személyes tapasztalat: internetről megismert hölgyemény. Pár napnyi msn-ezés után megbeszéltük a találkát, mindketten a falat kapartuk már a várakozástól. Eljött a nap, minden flottul megy...lévén h hideg, és eső jobb ötlet nem lévén, pár óra beszélgetés, ismerkedés után beültünk egy moziba...ő szerette volna volna fizetni a sajátját...én hevesen tiltakoztam, mondván ha már az én ötletem volt az egész akkor nehogy már ő bármit is fizessen...szépen megköszönte.És minden rendben volt/van azóta is..:D
Minden csak értelem kérdése

Zolika 2008.09.25. 15:10:15

persze az is igaz, hogy egyikünk sem a 40es , sőt nem is 30as kategória:)

Teabore · http://valtozoidok.hu 2008.09.25. 15:11:01

Zolika

akkor 50-es? :)))))

Alvi 2008.09.25. 15:12:26

Eszter78, hogy csekkolod le a nettóját? így rákérdezel az első randin? Nekem már volt vagy 30, de a zsebemben még sosem turkáltak...
Egyébként én szívesen fizetek helyette, ha van benne perspektíva. Ezért először megkérdem a szándékai felől, és a negatív, akkor csak fizesse a sajátját.

Teabore · http://valtozoidok.hu 2008.09.25. 15:14:45

A párom előtt kinyitom az ajtót és egyszer ő fizet, egyszer én. Általában azonban mindenki a maga fogyasztását fizeti - ja és kinyitom előtte a kocsiajtót, pedig sem ő, sem az autó nem új :)

Vilámközösülés 2008.09.25. 15:16:21

Egy férfi, ha kicsit is úriembernek érzi magát, soha egyetlen nőügyét sem adja ki nyilvánosan.

Alvi 2008.09.25. 15:19:15

Szerintem hülyeség válaszlevelet írni, ha nem tetszik a másik. És az a legnagyobb vesztes, aki kiakad azon, ha nem válaszolnak.

Eszter78 2008.09.25. 15:20:42

itelethozo!
Az nem mondtam, hogy nem kell válaszolni. Én mindig megteszem. Viszont szerintem kiderül pár levél alapján, hogy érdemes-e arra, hogy találkozzatok.

Alvi!
Szerintem az kínos, ha egy nő többet keres a párjánál.... Nem csekkolom a számláját, de több jelből tudni lehet, ha nem vagytok azonos szinten... (Mondom másképp. Nem kell eltartani, de én sem szeretnék senkit pénzelni) Így jobb? :)

teabore 2008.09.25. 15:20:59

"Vilámközösülés 2008.09.25. 15:16:21
Egy férfi, ha kicsit is úriembernek érzi magát, soha egyetlen nőügyét sem adja ki nyilvánosan."

Ezt, így, egyszerre olvastam - mármint a nicket és a véleményt. Kb. olyan, mint a pontos vasút :D

Alvi 2008.09.25. 15:25:30

Szerintem meg az a kínos, ha valaki a másik bankszámláját kukkolja. Ha téged nem kell eltartani de te se akarsz mást eltartani, akkor legyen hajszálra ugyanannyi a fizetés? Meg a lakás értéke, a kocsi és a várható örökség is?

Anubisz 2008.09.25. 15:25:50

Nana, nem fikázni a 30-asokat..:) Nincs velük semmi baj... Úgy gondolom, minden életkornak megvannak a maga tahói, sóherei, stb.stb. Én viszont éppen a neten találtam meg a párom, aki 40-es, és minden (jelzem minden!!) téren teljesen rendben van.::))))

itelethozo · http://itelethozo.blog.hu 2008.09.25. 15:26:43

Alvi!
nem érzem magamnak vesztesnek azért mert elvárom,hogy ember számba vegyenek.De próbáld ki mondjuk a való életben:hozzád szól valaki te meg ránézel és nem válaszolsz,nem reagálsz.Szerinted mennyi idő alatt könyvelnek majd el bunkó parasztnak?(ui: és most feltételeztem,hogy vannak szociális életed odakint is)

Eszter!
"Szerintem az kínos, ha egy nő többet keres a párjánál..."
Ennyit a női egyenjoguságról,ezek után nincs jogotok sírni érte.Mellesleg én nem tartom szégyennek, ha egy nő többet keres,mint én hanem feltételezem, hogy valamiben jobb is ,mint én.De Én nem nézem le a nőket.

Dee 2008.09.25. 15:26:53

hacsabika 2008.09.25. 14:23:52

Azt azért még hozzátenném, hogy a lányok sem tudják igazán mit is akarnak. 2 lány ismerősömmel hasonló témában beszélgettünk. Sajnos egyik sem tudta megmondani mit szeretnének az első randin, csak azt hogy mit nem. Kritizálni könnyű.......
Ha lusta az a baj, ha hiperaktív akkor az. Ha gazdag az a baj, ha szegény akkor az. Ha kocsikázni visz az a baj, ha nem, akkor az. Ha kifizeti a számlát az a baj, ha nem fizeti ki akkor az.
A kis fiatal ringyók nem tudják még mit akarnak!


De tudják, csak mindenki mást akar, mindenkinek más a jó. Van, akinek bejön egy csendesebb srác, mint az állatkertes, és ő lesz élete szerelme, másnak meg a pörgősebbek jönnek be. Attól is függ, kivel randiznak ezek a fiúk, ezeket a beszámolókat éppen azok a lányok írták, akiknek ezek a tulajdonságok nem jönnek be.
Mellesleg miért ne lehetne kritizálni őket? Miért kéne elfogadni őket a másik fél számára döntő hibáikkal együtt, esetleg még heteket, hónapokat rabolva el mindkét fél idejéből, hátha jó lesz, ha egyszer az első randin nem érezték az összehangot?
Mindenki más, mindenkinek más jön be. Van, aki a pénzesekre bukik, van, aki a hippikre, ahogy a fiúknál sem lehet kijelenteni, hogy ők mindannyian egyféle nőtípust szeretnek. (Vannak, akik kifejezetten a szőrös nőket imádják, a MINDENHOL szőröseket, ilyen is van, és ők is megtalálhatják a párjukat.) Sokfélék vagyunk, emiatt nehéz párt találni, de túl nagy kompromisszumokat nem kellene vállalni, ha az egyik félnek nem jó, akkor már az egész kapcsolat nem jó, akkor nem kell erőltetni, csak az idő megy vele...
Inkább örüljenek ezek a fiúk, hogy nem rabol el heteket az életükből egy kritikus lány, tovább tudják keresni azt, aki igazán hozzájuk való.

Alvi 2008.09.25. 15:31:39

itelethozo, a net egy lazább műfaj, mint a személyes találkozás. Ezt tudomásul kell venned. Hiába akarsz elutasító válaszlevelet, 10-ből 9 nem fog küldeni. Ha ezen kiakadsz, csak saját magadnak okozol problémát és elmegy a kedved a netes ismerkedéstől. Ezért vagy vesztes.

Eszter78 2008.09.25. 15:35:24

Soha nem sírtam azért, mert egy férfi férfi... Csak a probléma, hogy a pasik (tisztelet a kivételnek) nem igazán tudják hogyan kell annak lenni.

Alvi!
Látom tényleg nem érted. Nekem az átlagnál magasabb a fizetésem, lakásom és autóm is van. A barátaim is hasonló életszinvonalon élnek. Szerinted, ha bevinnék egy fickót, aki 50e-res fizetéssel rendelkezik mennyire érezné jól magát?
Ne mondd nekem, hogy férfi lenne a talpán ebben a helyzetben!

piszkosfred 2008.09.25. 15:40:55

En szeretem az ilyen storykat. Minel tobb ilyet olvasok, annal inkabb vagyok biztos benne, hogy javulnak az eselyeim :)

Vilámközösülés 2008.09.25. 15:46:19

Teabore-nak. Van olyan hely a világon,ahol pontos
a vasút, és van olyan ahol a konyakot szeretik és nem a sőrt.

Záp 2008.09.25. 15:46:47

humm, latom alapelvaras hogy a fiu fizessen. erdekes. szerintem meg az az alapelvaras hogy senki se varja el a masiktol hogy fizessen helyette. nemtol fuggetlenul. ezt hivjak kolcsonos udvariassagnak.

> Eszter78 2008.09.25. 14:56:04
>Valamint ne legyen ostoba! Azt mondják, hogy a nők ostobák.
Szerintem ezt inkabb neked szoktak mondani, nem ugy altalaban a nokrol...

itelethozo · http://itelethozo.blog.hu 2008.09.25. 15:49:07

alvi!

ezek után mit mondjak?felhúzom magam,mert tudom, hogy hasonló helyzetben én nem így viselkednék.Ha vesztes vagyok,mert volt gyereszobám,mert az illemtankönyv nem csak azért van,hogy ne billegjen az asztal akkor aláírom tényleg az vagyok.
Egy ideig gondolkodtam valami frappáns odamondáson ezeknek a lányoknak,de aztán rájöttem én is, hogy felesleges.De ne tiltsa senki, hogy dohogjak egy sort.És nem tudom ki a szánalmasabb,akit zavar a dolog vagy aki annyira apatikus,hogy le se szarja az egészet?Javaslom neked az equlibrium című filmet,ott a neked való jövő.

z. 2008.09.25. 15:51:42

Eszter78
Ismeretségi körömben történt: lány felsővezető egy turisztikai cégnél, több diploma, 4 nyelv anyanyelvi ismerete és a szakmában pokoli jó neve volt. Megismerkedett egy sráccal, aki tök helyes pasi, a szó minden értelmében. Jól nevelt, figyelmes és halálosan szerelmes a lányba. Az viszont. A fiú konkrétan "varrónő" volt akkor. Az általános iskola után kitanulta a szakmát és varrt. Eleinte titkolták a kapcsolatukat, mert cikinek érezték mindenketten a helyzetet. Mi csak arra lettünk figyelmesek, hogy a csajt kicserélték, tök boldog. Nagy unszolásra elmondta, hogy pár hónapja jár ezzel a sráccal és szerelmesek, jól megvannak. De mi legyen?! Aztán behozta a "társaságba" és láss csodát, nem lett semmi. Azaz semmi extra. Azóta összeházasodtak, gyerekekük van és a srác azóta is folyamatosan tanul és dolgozik. Nem tudom pontosan, hogy mit csinál, de jól élnek, boldogok és sem köztük, sem a környezetükben nem verte ki a biztosítékot a sztori. Ez intelligencia kérdése, Drága Eszter! Ha Neked olyan barátaid vannak, akik a pasidat a kocsija, órája, bankszámlája miatt fogadják be a "társaságba", akkor megérdemled őket!

Záp 2008.09.25. 15:55:13

> Eszter78 2008.09.25. 15:35:24
>Alvi!
>Látom tényleg nem érted. Nekem az átlagnál magasabb a fizetésem, lakásom és autóm is van. A barátaim is hasonló életszinvonalon élnek. Szerinted, ha bevinnék egy fickót, aki 50e-res fizetéssel rendelkezik mennyire érezné jól magát?
>Ne mondd nekem, hogy férfi lenne a talpán ebben a helyzetben!
Nekem valoszinuleg nalad is magasabb a fizetesem, nagy hazban lakom ami jo kornyeken van, es tobb autom is van, es akkor dolgozom amikor kedvem van. Vajon te hogy erezned magad az en kornyezetemben? Gondolom meg birnad szokni :)
Miert ne mukodne ugyanez forditva?

Szerintem probalj meg kevesebbet altalanositani, es kevesebbet itelni a kulso jegyek alapjan. Csak egy jotanacs.

Eszter78 2008.09.25. 15:58:07

z. Gondoltam, hogy valaki ezt fogja kihozni a hozzászólásomból. A barátaim nem ilyenek, de ahogy Te is írtad eleinte ők is titkolták. Miért is? Na látod...
Hogy a végén mégis bejött a dolog ez nagyon jó.

Záp!
Ez pont egy szép és okos megnyilvánulás volt részedről...

sejk 2008.09.25. 15:58:17

Eszter 78!!
Milliárdos vagyok több tengerparti villám van meg jachtom, casinóim. bankszámlám elég vastag, kocsikkal sem állok rosszul. szopol e? u.i. a csoró ismerőseidet nem akarom ismerni

Alvi 2008.09.25. 15:58:49

itelethozo, amikor a gyerekszobádban szocializálódtál, akkor nem volt internetes társkeresés. Ennek meglett a kialakult rendje, amit mi emberek hoztunk létre. Nekem is rosszul esett az elején az ilyen hozzáállás, de elfogadtam a játékszabályokat. Feleslegesen meg nem idegesítem magam olyasmi miatt, amin úgyse tudok változtatni. Se a neten, se az élet más területén.

Záp 2008.09.25. 16:00:15

Persze az elozohoz hozzatennem hogy en nem a vagyoni helyzete alapjan valogatom meg a barataimat. Van koztuk nalam joval gazdagabb is, de nem keves olyan is akad akinek komolyan meg kell gondolnia milyen markaju sajtot vesz a boltban. Engem sem zavar, es oket sem. Ha megyunk valahova egyforman fizetunk, es nem ciki azt mondani hogy bocs, nekem ez tul draga, menjunk olcsobb helyre.

Persze en biztos a marson lakom.

teabore 2008.09.25. 16:02:21

Vilámközösülés 2008.09.25. 15:46:19

Persze, hogy van, csak a "villámközösülés" meg az "úriember" szavak közötti diszharmóniára próbáltam rámutatni, hogy cizelláltan fejezzem ki magam.

Eszter78 2008.09.25. 16:05:18

Záp és mindenki, aki azt mondja, hogy ezt az ügyet csak felfújom...
Komolyan érdekelne a férfiak véleménye!
Mennyi esélye van egy olyan kapcsolatnak, ahol a nőnek több pénze van? Mennyi ideig bírják ki a teremtés koronái, ha pl a nő fizeti ki a nyaralást, mert a párja nem keres annyit?
Teljesen komolyan kérdezem, mert érdekel!

z. 2008.09.25. 16:08:08

Eszter78
Nem én hoztam ki ezt belőle, hanem ezt Te írad. És más dolog valmait titkolni, meg egészen más az, hogy legyen annyi pénze, mint nekem, különben szóba sem állok vele!
Sznob vagy, én azt gondolom.
Mert nyilván az sem mindegy, hogy miből van neki annyi pénze, mint Neked. Mit szólnál, ha a negyedik randin kiderülnek, hogy eddig minden oké volt, van pénze, jó a kocsija, a háza is elég nagy... de kőfaragó a lelkem, márvány sírköveket farag a saját kezével és baszott jól keres vele. Egyébként meg szakmunkást végzett és a szülei a mai napig egy kis faluban élnek. Na akkor mit lépsz? Mert hogy tuti nem viszed be büszkén a "társaságba" az is biztos.
Egyébként ez sem kitalált, ismerek egy ilyen fickót. "Nyaralóház-szomszédok" vagyunk - gondolom ez elég hangzatos Neked :-)

Alvi 2008.09.25. 16:08:40

Záp, egy sznobot sose fogsz meggyőzni arról, hogy felületes örömökhöz ragaszkodik tíz körömmel.

Eszter78, neked pedig ajánlom ezt a beszélgetést, csakhogy megértsd, vannak más örömök is a vagyonon kívül.
www.origo.hu/nagyvilag/20080924-bhaktivedanta-szadhu-maharadzs-egy-maharadzsa-magyarorszagon-interju.html

Eszter78 2008.09.25. 16:11:22

Az a baj, hogy nem értitek.... :/

Eszter78 2008.09.25. 16:15:23

Miért is probléma egy zakmunkás? Én nem írtam végzettséget... diplomát... semmit... pusztán egy azonos életszinvonalat.
Ki is a sznob innentől?

Alvi 2008.09.25. 16:15:32

Nem értjük Eszter. Tudod egy középiskolai történelemtanár is lehet nagyon értékes ember, férj, apa, még akkor is, ha nem jön ki a tengerparti nyaralás a fizujából. És ezek az emberek ne érezzék magukat alacsonyabb rendűeknek egy társaságban csak azért, mert a társadalom ennyire honorálja a munkájukat.

z. 2008.09.25. 16:17:54

Eszter78
Mindent félre téve, rossz nyomon jársz szerintem. Én alapvetően megkülönböztetném az élősködőt és a leégettet. Ez mondjuk két egyszerű kategória. Az élősködő tök mindegy, hogy mennyit keres, mindig úgy fogja intézni, hogy ne ő fizessen. A leégett meg egy élethelyzet. Attól még nem értéktelen az ember, csak éppen most nem úgy megy a szekér. Tudok erre is példát. Egy ismerősöm jó állással, jó fizetéssel, nagy házzal és három gyerekkel elvált. A gyerektartás és a válás, költözés, életmódváltás körüli hercehurca miatt most az eddigi jó fizetése kb arra elég, hogy pár év múlva azt tudja mondani, hogy újra egyenesbe állt. Praktikusan alig van több pénze egy hónapban, mint egy pénztárosnak, miközben kimondottan jól kereső állása van. Vele mi legyen? Írjuk le, mert nem tud elvinni nyaralni? Vagy tegyük talonba, mert két év múlva már újra vastag lesz a bankszámlája?
Nem lehet a dolgokat annyira leegyszerűsíteni, mint amennyire gondolod. Gyerekes ez a gondolkodás, már ne is haragudj!

Eszter78 2008.09.25. 16:22:10

Alvi! Tudom szerinted egy felületes sznob vagyok, aki lenéz mindenkit. Érzelmileg sivár vagyok, mert nem örülök másnak kizárólag a pénznek. a probléma csak annyi, hogy ezt egy szóval nem mondtam....

Reagáltam arra, hogy a nők nem tudják mit akarnak.
Én tudom. Tisztában vagyok vele, hogy kivel szeretnék lenni.

Leírtam... Nem tetszik. Sajnálom, de ez van.

z. 2008.09.25. 16:23:41

Eszter78
Nekem az ég világon semmi bajom a szakmunkással. Csak a Te hozzáállásodból lehet leszűrni azt, hogy Neked valószínűleg nem csak az a bajod, ha valakinek nincs elég pénze, de pluszban még legyen elég jó a "társaságodnak" is. De mindegy, nem értjük egymást, ezt már tisztán látom :-)
Szerintem olvass kevesebb női magazint és néha nyugodtan hagyd ki a sex és n.y-ok meg a született feleségeket is. :-))))))

Labancz 2008.09.25. 16:24:37

Átestem néhány netes randin, nagyon gáz, amit a csajok művelnek néha!
A +5év, +5kg, -10cm, annyira megszokott, hogy fel sem kapja már a fejét az ember. De az gáz, amikor egy csaj, aki azt írta, hogy a budán lakik, 80km-re lakik Bp.-től... (pozitív tolmácsolásban: volt olyan nő, aki 80km-t vonatozott, hogy engem láthasson) :-) Ha randitam valakivel, nekem természetes volt, hogy én fizettem a számlát. Nagyon ritka volt az olyan lány, aki ki akarta fizetni a saját részét, de még ritkább, az aki megköszönte, hogy én fizettem. És ez a nagyon gáz dolog. Miért annyira magától érthetődő ez. Hol az emancipáció és az önérzet? (A parkettás gyerekszobáról ne is álmodjunk!)
De voltak czifra dolgok is...Volt olyan lány, aki az első nálamalvós randi után közölte, hogy éppen terhes az előző barátjától. Hányingerem lett. Találkozam olyan nővel, aki közölte, hogy csak délelőtt találkozhatunk, mert otthon akar lenni, amikor haza ér a férje. Köszöntem, nem kértem. Akkor megkérdezte, hogy egyszer sem? Tetszem neki... Egyszer sem.
Aztán olyan is volt, aki miatt telefonszámot kellett cserélnem a szakítás után, olyan elviselhetetlen volt a zaklatása.
És persze volt olyan első randim, amikor én voltam nagyon oda a lányért, de nem jöttem be neki...
Legvégül volt egy olyan randim, amikor 5 perc sem kellett ahhoz, hogy egy hullámhosszon legyünk. Klappolt minden és minden nap olyan volt mint az álom... Ma is olyan. Imádjuk egymást a feleségemmel, már három éve.
Szóval fel a fejjel! Annyira nem gáz a neten ismerkedni. :-)

Eszter78 2008.09.25. 16:25:35

z. A gyerekes gondolkodáson kívül :) (Bocs, de ezzel azért nem) egyetértek. Azt pedig köszönöm, hogy különvetted. Az élősködő kategória...

Záp 2008.09.25. 16:29:19

Eszter: az attol fugg hogy hogy alltok egymassal. Ha mar egyutt vagytok es nem csak azert hogy elussetek az idot, hanem dul a szerelem, akkor (legalabbis nalam) kozos kassza van. Ha nem pont ugyanannyit kerestek, akkor ez ohatatlanul azzal jar, hogy egyikotok tobbet tesz bele mint a masik, megis kozosen dontotok arrol hogy mire koltitek. Ha te el birod viselni hogy o a "te penzedet kolti" akkor o is el fogja viselni hogy ezen a teruleten nem olyan sikeres mint te. Mondjuk ehhez persze az is kell, hogy ne mindent kizarolag penzben merjetek.

Ha meg csak ismerkedtek az mas. En sem fogok olyan valakit elvinni egy napi 400 euros szallodaba aki amugy egy honapban nem keres ennyit osszesen, mert megbantanam vele (ha nem akkor megrosszabb). Persze nekem nem esik le az aranygyuru a kezemrol akkor sem ha kempingezni megyunk vagy diakszalasra mert ugy olcsobb es neki is belefer.

Eszter78 2008.09.25. 16:30:59

z.
Valóban csúnya kommunikációs szakadék tátong kettőnk között... :)

Cozmok nyilvános égetése betervezve hangos "mea culpázás" közepette... :)

z. 2008.09.25. 16:34:16

Eszter78

"Cozmok nyilvános égetése betervezve hangos "mea culpázás" közepette... :) "

Helyes! Nem is vagy olyan buta lány, mint amilyennek első olvasatra gondoltalak. Jajj, csak nem elhamarkodottan alkottam én is véleményt?!!! :-)))))

Alvi 2008.09.25. 16:34:40

ez nem kommunikációs szakadék, hanem életszemléletbeli szakadék. Eszter, ha a fiúk is okos csajt szeretnének, akkor téged választanak?

Záp 2008.09.25. 16:34:58

> z. 2008.09.25. 16:23:41
>Eszter78
> Neked valószínűleg nem csak az a bajod, ha valakinek nincs elég pénze, de pluszban még legyen elég jó a "társaságodnak" is.
Mondjuk ezzel nem tudom hogy mi a baj. Ha a kivalasztott nem tud/akar beilleszkedni a barati korunkbe az valoban megnezheziti a dolgokat. Szerintem ez egy teljesen legitim szuresi feltetel.
Az mas kerdes persze, hogy erdemes az embereket a tetteik alapjan megitelni. Az hogy nem fer bele a barati korodbe akkor fog kiderulni ha bemutatod es kiprobaltad. Az hogy csoro meg nem jelenti azt hogy nem tud kozos temat talalni a jomodu barataiddal.

>Szerintem olvass kevesebb női magazint és néha nyugodtan hagyd ki a sex és n.y-ok meg a született feleségeket is. :-))))))
Mi baj van a szuletett felesegekkel, he? :)

Eszter78 2008.09.25. 16:36:19

Záp!
Köszönöm!

Eszter78 2008.09.25. 16:37:47

Alvi!
Szerintem neked nem köszönöm!

Alvi 2008.09.25. 16:38:36

Mi az a cozmok?

Eszter78 2008.09.25. 16:39:13

z.
de!
:)

itelethozo · http://itelethozo.blog.hu 2008.09.25. 16:41:53

alvi!

Azt írtad kezdetben téged is dühített.1,5 hete csinálom tehát azt hiszem ez megfelel a kezdetben szakasznak,ezekután nem érzem úgy,hoigy jogalapod lenne vesztesnek titulálni engem.Vagy te is ugyanolyan vesztes vagy-abba bele se kezdj, hogy te megváltoztál,meg megkeményített az élet-->rossz fellengzős duma.
Mindezektől függetlenül az a véleményem: a lány aki azt írja magáról, hogy aranyos,kedves és mindene az őszinteség,az vegye a fáradtságot és válaszoljon.Ha pedig azt írja ismerjem meg,akkor adja meg a lehetőséget,hogy megismerjem és hogy ő megismerhessen engem.Pont.
Ja és vesszen Coelho!

Záp 2008.09.25. 16:43:54

Annyit meg hozzatennek, hogy ha drasztikus kulonbseg van egy par eletszinvonalaban (mar persze a kapcsolat elott) az nem egyszeru. Nyilvan egeszen maskep latja a vilagot valaki akinek a penz inkabb a szakmai sikeresseg meroszama mint konkret megelhetesi eszkoz amibol sosincs eleg. Sok sok sertodes, felreertesek, buszkeseg es gyanakvas felretetele van ezen az uton.

De szerintem ez fuggetlen a nemi feolsztastol (jomodu no csoro pasi, jomodu pasi csoro no), es egyertelmuen lekuzdheto problema, mar feltetelezve hogy a masik megeri a kuzdelmet. Szerintem sokkal nagyobb falat a kulonbozo intelektusu par kozotti szakadekot athidalni (ertelmisegi vs kofarago) amit mar mas is emlitett itt. De meg az sem lehetetlen, bar ketsegtelenul kevesebb pelda van ra.

Szilvuska 2008.09.25. 16:48:49

Klesk, nem arról volt szó, hogy mindent fizessen a férfi, de lagalább annyit kockáztasson, hogy az első randin a vizet meg esetleg a salátát bevállalja. A második randin már a nő (ha nem akarja kinyalatni a fenekét) felajánlja, hogy fizet, és ha úgy döntesz,megengeded neki,és ennyi. Nekem is volt olyan pasim,, aki a második randin mondta, hogy oké, a kólát én fizetem, de a billiárdot TE! Az a kapcs se tartott sokáig.....

Alvi 2008.09.25. 16:49:17

Másfél hete kezdted? Üdvözöllek a fedélzeten! Igen, az elején még nekem is voltak illúzióim. De rá kellett jönnöm, hogy ez egy más műfaj.
Ha érdekel, tudok írni a tapasztalataimról.

Eszter78 2008.09.25. 16:50:32

Záp!
Úgy látom végre belegondoltál abba, amit írtam az elején...
Azt hiszem ebben a megfogalmazásban teljesen más megvilágításba kerül a dolog.
Végre! :)

Amúgy elképzelhető, hogy a kőfaragóval mélyebb beszélgetést tudsz folytatni, mint egy jogásszal... (most viszont te általánosítottál :)

itelethozo · http://itelethozo.blog.hu 2008.09.25. 16:55:54

alvi sajnos tapasztalatom egyre több van:(
inkább szemlélet váltás kéne a csajoknál,de lassan tényleg én is befásulok.majd akkor leülünk sörözni egyet és mnk-zni:)

amondó 2008.09.25. 17:01:43

Barakis, basszus, egyenlő munkáért jóhogy egyenlő fizetést szeretnének a nők is!
Nehogy már azért kapjon a férfi munkaerő magasabb fizetést, mert első randin ő fizeti a sütit a nőnek! Ejjj!

Alvi 2008.09.25. 17:01:49

Megnéztem a blogodat. Ezt az arankás dolgot te csináltad? Mert ha igen, akkor nem értem, hogy miért akadsz ki, ha mások nem úrihölgyként viselkednek.

itelethozo · http://itelethozo.blog.hu 2008.09.25. 17:04:07

Részeg voltam,nem bántottam senkit és nem társkereső oldalra tettem fel.Ennyi a mentségem.Én se ismerkedem iwiw-en.Főleg nem ilyen fals dumákkal.

Záp 2008.09.25. 17:08:00

> Eszter78 2008.09.25. 16:50:32
>Záp!
>Úgy látom végre belegondoltál abba, amit írtam az elején...
Tartok tole hogy ha ugy gondolod hogy eddig nem gondoltam bele, akkor meg most is felreertjuk egymast. Szerintem tovabbra is ostobasag amit az elejen irtal (raadasul meg arrogans is ami tobbeknel kicsapta itt a biztositekot, de ez ugye csak a stilus).

>Amúgy elképzelhető, hogy a kőfaragóval mélyebb beszélgetést tudsz folytatni, mint egy jogásszal... (most viszont te általánosítottál :)
Nyilvan sokminden elkepzelheto. Ertelmisegi es ertelmisegi kozott is lehet nagy szakadek, attol fuggoen hogy ki milyen kulturkorbol jon. Es termeszetesen altalanositottam, maskep nagyon nehez kategoriakrol es csoportokrol beszelni. Ettol fuggetlenul tovabbra is az a velemenyem hogy sokkal konnyebb egy financialis szakadekot athidalni egy intelektualisnal, bar egyiket sem lehetetlen es mindkettore lattam mar jo peldat.

Alvi 2008.09.25. 17:08:10

Azért megnézném, hogy mit szolnál hozzá, ha a műgonddal megírt méteres leveleidet egy női blogon látnád viszont "ez a szerencsétlen is csak próbálkozik" kommenttel. Tudod, amilyen az adjonisten, olyan lesz a fogadjisten.

itelethozo · http://itelethozo.blog.hu 2008.09.25. 17:16:42

na ja.
ezért is tartok a lányoktól műtermi fotókkal.
a másik,hogy ezidáig nem írtam semmi ilyen szintű levelet,mint amilyeneket aranka kapott.attól a pillanattól kezdve egy szavam nem lenne ellene.
hirtelen mekkora erény harcossá váltál.ugye nem vagy aranka listáján?

Alvi 2008.09.25. 17:24:10

itelethozo, ha te kinevetsz másokat, akkor téged is ki fognak nevetni. Ennyi. Azt se értem, hogy mások magánlevelét miért hozod nyilvánosságra. Akkor is részeg voltál?

"ugye nem vagy aranka listáján?"
Ez már nagyon alacsony színvonal.

itelethozo · http://itelethozo.blog.hu 2008.09.25. 17:28:24

Sajnos nem nevettem,mint írtam is: szégyelltem magam miattuk.neveket,címeket,semmit nem adtam ki,még akár én is írhattam volna az egészet.
okulásul írtam nem nevetség tárgyául.

"ugye nem vagy aranka listáján?"
Magas volt a labda, le kellett ütni...

lacafacea 2008.09.25. 20:30:54

Csatlakoznék "itelethozo"-hoz, amikor kiállitja Alvi szegénységi bizonyitványát.
Én is ahhoz a luzer társasághoz tartozom aki méretes bunkóságnak tartja, ha valaki tényleg még arra sem veszi a fáradtságot, hogy annyit visszairjon hogy "bocs nem aktuális".
És ne mondja már itt azt hogy ez "lazább forum", ez egyszerű emberi kommunikációs norma, teljesen mindegy hogy elektronikus, vagy verbális.
Ennyit akár napi 10 levélre is le lehet irni.
sőt jobb levelező kliensben akár lehet rá sablont csinálni, ha már ennyire lusta, és akkor már csak pár kattintásba kerül, hogy a "büdös bunkó" kategóriából a "nem nyert" kategóriába kerüljön. Biztos előfordul hogy a "nem nyert" helyett a "beképzelt pi..a" kategóriába kerülsz és kapsz pár anyázós levelet, erre viszont már jogosan felesleges és értelmetlen válaszolni. (ne mondjam, hogy erre való a szintén jól használható spam filter. Ez is pár kattintás.
Már csak azért is praktikusabb lenne egy elutasitó levél, mert a "nem válaszolásra" is kaphatsz néhány anyázós levelet, és azok sem finom modorban lesznek fogalmazva.

piszkosfred 2008.09.25. 22:51:11

Eszter78

Teljesen egyetértek, jelentősen eltérő anyagi körülmények között élő emberek szerintem nem fognak tudni jól kijönni. Engem zavarna, ha a nő sokkal többet keresne :) /eddig nem találkoztam ilyennel, jól megvagyok én is, és természetesnek tartom, h fizetek mindent/
Ha valaki sokat a másik pedig nagyon sokat keres az talán nem akkora gond, de kevés-sok viszonylatban egész biztosan. Teljesen más 2 ilyen ember gondolkodásmódja, prioritásai, amit nem lehetetlen megváltozatni, de nem könnyű, és nem 2 nap...

gábbor 2008.09.26. 10:39:28

Eszter78 te nő létedre ritka nagy fasz vagy! Én is jól élek, mégis minden vágyam egy normális, aranyos csoró kis falusi lány lenne... hogy miért? Mert ők talán még képesek NORMÁLIS emberi életre, nem csak a pénzre menni, ahogy te is teszed. Amúgy ha megfigyeled a büdös fenének sem kell senkinek egy olyan kis elkényesztetett burokban élő atompicsa mint te. Ja de, valami jók vagytok, sexre!

(bocs mindenkitől)

Harmincas dógozó jómunkássembör 2009.09.14. 13:48:41

Jó ez a blog, és a téma sem érdektelen, korábban én is próbálkoztam a Neten való ismerkedéssel, de meglehetősen zsákutcának tűnik az egész, úgy ahogy van!

Főleg az ilyen Eszter78 kategóriás okostojás nők miatt, aki nickje alapján igencsak korombeli lehet, mégis minden szinten elhatárolódnék tőle!

"gábbor" jól megmondta a lényeget, én még annyit hozzátennék, hogy az egyszerű falusi lányok gyakran még a szexben is jobbak, bevállalósabbak, és természetesebbek, mint ezek a Cosmo-n és hülye tévésorozatokon szocializálódott, mániákus karrierista butapicsák, akiknél nem a partner egyénisége, jelleme, külső és belső értékei a mérvadóak, hanem ez a nyomorult pénzközpontú fogyasztói társadalom-mocsokság, amit ránk erőltettek drágalátos vezetőink és médiaszemélyiségeink! :-(

Engem nem zavarna ha a csajom lenne a gazdagabb, feltéve ha nem dörgöli ezt a tényt az orrom alá folyton. Van pénze? Hát egészségére, örüljön neki oszt jó.. :-)))))))))))

Tényleg, igazából nem is értem, aki megkeres havonta 2-3-4 kilót, az végülis hogyan éli fel ezt a pénzt? Nem az autóra, befektetésekre gondolok, hanem a mindennapi életre..
Nem mondom, én is elfogadnék ekkora jövedelmet, de abból a javát főleg hobbicélokra fordítanám, nem tudnék havi X százezer Ft-ot mindenféle hülye szórakozóhelyeken meg plázákban elkúrni, stb...

Ja és nem v.ok igénytelen, nem veszek ruhát a kínai piacon, és nem használok kommersz 'illatszereket' (inkább bűzszerek ezek..), nem iszom meg a tablettás bort, kamusört, stb...

Hova lehet ennyi pénzt elkúrni akkor????
süti beállítások módosítása