Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

Csak a szépek lehetnek boldogok?

2008.11.20. 10:01 Line24

A csúnyák esélytelenségérôl...

Nem vagyok egy igazán férfias alkat. Pocakom van, kopaszodok, akad egy kis bajusz is rajtam, jóképűnek sem vagyok nevezhető: mondjuk olyan vidéki gazdálkodó fejem van. Közelebb a negyvenhez, mint a harminchoz, így még a fiatalság magától értetődő vonzása sem érvényesül rajtam. Nincs sportkocsim, se dagadó bukszám, ám legalább önállóan élek és átlagos munkám és keresetem van. Nincsenek allűrjeim, nincsenek káros szenvedélyeim sem, de a társaságot szeretem. A sportot csak a tv-ből ismerem, magam nem jártam-járok sehova, külsôm ezt híven tükrözi is. :-(
Szóval nem vagyok egy elragadó férfiember - legalábbis első pillantásra. Csúnyának nem nevezném magam: azok inkább a visszataszító emberek. Engem pedig nem megszokni kell, csak nem lehet első pillantásra vonzónak találni. Persze mindez szubjektív.
Így a szórakozóhelyeken - ahol fontos a pénz, a csillogás, a külsőségek - esélytelen vagyok. A netre ezért szoktam rá, hátha a levelezésben és a chatben több esélyem van, hátha el tudom szövegemmel varázsolni a nőt. Viszont a korrektség jegyében adatlapomra felrakom a fényképemet is. S inntől kezdve hiába küldök leveleket szerteszét, hiába fizetek elő sok-sok társkereső oldalon, egyszerűen nem akarnak érkezni a válaszok! Megnéznek, elolvasnak és ... ennyi!
Leellenőriztem más srácok adatlapjait, hátha én vagyok a béna, blogokon elolvastam a sikeres elsô levél küldésének taktikáját és hiszem, hogy hozzom a jó szintet szövegben. Ismerőseim szerint is egy kedves és jópofa férfi vagyok. Így kizárólag a fotómmal, tehát a külsőmmel lehet a gond!
Képtelen vagyok eljutni akár egy randiig is, akár egy mély levelezésig is, mert senki nem akar egy ilyen fejnek válaszolni: inkább ácsingóznak a lányok a profi fotóval, hasizommal avagy bmw-vel rendelkező srácok után - ebből is van sok a neten.
Csúnya emberként mit tegyek? Már innen is kiszorítottak! Nekem nem jár a boldogság, nekem nincs esélyem már a neten sem? Ha ronda a fényképem, már a szövegem se érdekel senkit? Hova menjek ismerkedni? Vagy nekem már csak a magányosság a jussom?
"Egy nem jóképű pasi"

Továbbra is várom a leveleket, beszámolókat az fvtr@citromail.hu címre!

272 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr32775305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eurydice 2008.11.20. 15:06:49

Csatlakozom FlyByWire-hoz, kicsit erőltetett (copypaste) volt X jegyzete...
Persze, lehet a "gyülekezet" is megoldás, ott biztosan kiházasítanak mindenkit, egymás között.
De csak ezért feladni más vallást, hitéletet, nem biztos hogy megéri, az alany inkább keresgessen saját berkeiben.
Ki is írta, hogy valami önkéntes munka a vallási csoportnál ahova tartozik... (plébánia, parókia, zsinagóga)...

Aketo 2008.11.20. 15:07:16

Én ezt nem értem...

FlybyWire 2008.11.20. 15:08:22

Cuclis,

A "lényeg" az nem egyetlen dolog. Leírtam, hogy szerintem mire van szüksége egy nőnek, de emelett természetesen külsőleg is tetszenie kell egy férfinak is, enélkül ők se nagyon fognak belevágni a komolyabb ismerkedésbe.

Az megint egy más kérdés, hogy a nőknek sokszor egészen más szempontok alapján tetszik meg egy férfi, mint azt mi férfiak gondolnánk. Néha olyanokat "látnak meg" valakiben, amire álmunkban sem gondolnánk :)
Szóval mindig van esély.... a lényeg az egészséges lelkivilág. Az látszik ugyanis, és ők talán még jobban is látják, mint mi férfiak.

storyline :) 2008.11.20. 15:11:45

"Ott hallottam meg Jézus Krisztust. "

Hát ilyen az, amikor valaki ráiszik a bogyóra!

X 2008.11.20. 15:12:09

FlyByWire:
neked egyszerűen csak ennyi : nem érdekel a véleményed, elég jól megfogalmaztam én azt. Az előítéleteid szólnak belőled egy kicsit hamis kórust.

roni70:
Teljesen témába vág, amit írok, csak nem parázna szemszögből. Közétek nem illek, de a témába igenis illik, amit írok.

X 2008.11.20. 15:13:55

Eurydice:
Én nem erőltettem semmit, annak hallod, aminek hallani akarod. Csak nem te vagy a közönségem, de ez nekem nem fáj.

Lény 2008.11.20. 15:14:42

Huszonéves csajként ennyit tanácsolnék: nem szeretjük a nyafogást. A férfi falkavezérsége nem a jóképű pofiban nyilvánul meg hanem a határozottságában. Azt szeretjük ha elhitetik velünk hogy képesek eltávolítani a barlang előtt ólálkodó medvét, és nem feltétlenül izomerővel vagy vastag bukszával, hanem ésszel, kitartással és azzal a határozott szándékkal hogy minket és az esetleges porontyot védelmezzék.

Elegem van ebből a "nők hibája" "férfiak hibája" nyafogásból, mindkét félnek sokmindent kell tennie hogy egyáltalán ránézzenek. És nők is férfiak is rendesen ki vannak téve a csúfolódásnak akkor ha nem olyan szépek mint a többiek. Én se vagyok Szindikróford, meg is kaptam a magamét. De miután tudom hogy akiktől megkaptam azok mind ócska selejt alakok, ezért úgy döntöttem leszarom :D .
Amit tudok azt megváltoztatom magamon mert szeretem a páromat, ennek megfelelően sportolok majdnem minden nap.

A sport pedig nem csak azért fontos hogy kockás hasad legyen hanem mert ebből látszik hogy képes vagy olyan dolgokra amik nem olyan kellemesek és hogy elég kitartó vagy ezekhez. Mert ha képes vagy rendszeresen kínozni magad akkor egy-két pelenkacsere vagy mosogatás meg se fog kottyanni, és tudni fogjuk hogy nem a TV előtt a kanapén fetrengve fogod eltölteni az időd miközben főzzük neked a kaját :D

Ja, és a kopaszság egyáltalán nem baj. Sőt :D mmmmm...

Stupidella 2008.11.20. 15:14:48

FlyByWire 2008.11.20. 15:08:22

A nők szempontjai... na igen :)

Nekem pl. a kisugárzás az első egy pasinál. Így aztán volt olyan pasim is, aki igen messze volt az "ideális"-tól, de nem érdekelt, mert a dumája, lazasága, kedvessége meggyőzött és jól éreztem magam a társaságában.

burian 2008.11.20. 15:15:29

X-nek közönsége van.

Stupidella 2008.11.20. 15:16:28

"ideális" = bredpittes, satöbbi kinézet

FlybyWire 2008.11.20. 15:18:41

X 2008.11.20. 15:12:09

Ha nem érdekel mások véleménye, miért gondolod, hogy bárkit érdekel a tiéd? Jézus nem arra tanít, hogy befogadó/megértő legyél?

pupak30 2008.11.20. 15:21:06

ellentmondást látok a falkavezérség és az unásig emlegetett kedvesség között. most akkor mi?
egy falkavezér nem lehet kedves, mert falkavezérséget nem kedvességre osztják. lásd Bruce Willis Die Hard sorozat. Vagy Stallone rambo3. haha

molnibalage 2008.11.20. 15:22:09

"A sport pedig nem csak azért fontos hogy kockás hasad legyen hanem mert ebből látszik hogy képes vagy olyan dolgokra amik nem olyan kellemesek és hogy elég kitartó vagy ezekhez. Mert ha képes vagy rendszeresen kínozni magad akkor egy-két pelenkacsere vagy mosogatás meg se fog kottyanni, és tudni fogjuk hogy nem a TV előtt a kanapén fetrengve fogod eltölteni az időd miközben főzzük neked a kaját :D"

Kínzás? ÉN IMÁDOK röplabdázni. Nem azért csinálom, mert kínzás, hanem azért mer eszémletlen jó. EGy jól sikerül mozdulatsor érzése valami fantasztikus. A japán harművészeteket és tardicionális íjászatot is részben ez tartja életben. A jól kivitelezett mozdulatsor jó érzés. Most hiretlen szebben nem tudom kifejezni.

molnibalage 2008.11.20. 15:23:25

"A sport pedig nem csak azért fontos hogy kockás hasad legyen hanem mert ebből látszik hogy képes vagy olyan dolgokra amik nem olyan kellemesek és hogy elég kitartó vagy ezekhez. Mert ha képes vagy rendszeresen kínozni magad akkor egy-két pelenkacsere vagy mosogatás meg se fog kottyanni, és tudni fogjuk hogy nem a TV előtt a kanapén fetrengve fogod eltölteni az időd miközben főzzük neked a kaját :D"

Kínzás? ÉN IMÁDOK röplabdázni. Nem azért csinálom, mert kínzás, hanem azért mer eszémletlen jó. EGy jól sikerül mozdulatsor érzése valami fantasztikus. A japán harművészeteket és tardicionális íjászatot is részben ez tartja életben. A jól kivitelezett mozdulatsor jó érzés. Most hiretlen szebben nem tudom kifejezni.

Eurydice 2008.11.20. 15:23:28

X 2008.11.20. 15:13:55

tényleg nem vagyok a közönséged, mert boldog vagyok abban a hitben, vallásban, közösségben amelybe beleszülettem - a kiegyensúlyozott élethez kegyelemből megkaptam mindent.

a te bejegyzésed azokra lehet hatással, akik nem érzik a kiegyensúlyozottságot és valamilyen spirituális kapaszkodót keresnek (már ha a képviselt stílus mögött meglátják bejegyzésedben a tartalmat, és végigolvassák, nem fáradva bele a fogalmazás útvesztőibe)

Lchef (törölt) · http://kajaltunk.blog.hu 2008.11.20. 15:24:57

"Fogalmatok sincs arról, hogy ma ez mit jelent. Le merném fogadni, hogy nincs pénze kondibérletre (10e ft), megfelelő kajára, alap dolgokra se. Ezeket is vegyétek figyelmbe!" Sokkal olcsóbban is lehet kondibérletet venni! Én olyan helyre járok, ahol a napijegy 400 ft és a 10 alkalmas bérletért 9-et kell fizetni. Ha meg egyedül él egy átlagos keresetből simán futja ilyenre is.

Stupidella 2008.11.20. 15:27:00

pupak30 2008.11.20. 15:21:06
ellentmondást látok a falkavezérség és az unásig emlegetett kedvesség között. most akkor mi?
egy falkavezér nem lehet kedves, mert falkavezérséget nem kedvességre osztják. lásd Bruce Willis Die Hard sorozat. Vagy Stallone rambo3. haha

Ezt úgy kell elképzelni, hogy a férfiember falkavezérként viselkedik mindenki mással, kivéve a nőjével, akivel kedves. Így a nő tudja, hogy az embere igazi férfi és a nő kivételezettnek érzi magát, amiért ez a marcona pasi vele mégis gyengéd, de meg tudja védeni, ha kell (biztonság, bástya).

pupak30 2008.11.20. 15:27:12

ugyan ez nem pénz kérdése. a futás ingyen van és saját testsúllyal is lehet izmokat építeni. ez nem pénz kérdése.

pupak30 2008.11.20. 15:28:48

stupidella: jó isten mi kellene még? szerintem ki kéne nektek fejleszteni a férfi szimulátort. aztán abba azt programoztok amit akartok.

Stupidella 2008.11.20. 15:31:51

pupak30, összeomlana a rendszer :)))

X 2008.11.20. 15:32:29

Eurydice:
A közösség, vagy mifene, mércéje ennél sokkal objektívebb dolog. Véleményem szerint a megétésnek nincs alternatívája, én pedig erről írok. Ha te beleszülettél valamibe, én nem születtem-e ? Csakhogy amibe születsz, az nem alkalmas az áldásra, így a feleségre. Azért kell váltani. Én erről a váltásról írok, az a megtérés. És nincs alternatívája.
Vagyis van, a pokol. Nem zavar, ha nem értesz velem egyet, de én így gondolkodom, és jogom van hirdetni, ahogy neked is, amit gondolsz.

roni70 2008.11.20. 15:33:04

pupak30:
Egy szóval nem mondtam, hogy tökéletes lennék...

lizocska · http://haromvilaganya.blogspot.com/ 2008.11.20. 15:33:32

FlyByWire 2008.11.20. 14:59:26
Hm, én is megtért ember vagyok, de nekem is összefüggéstelen volt.
szóval nem a 'megtéretlenség' az ok.
persze, értem mit akart volna mondani, a lényeg is elég lett volna: "Mert amit te tudsz megszerezni a fülig érő-mosolygós, szerelmes feleség helyett, az vagy bűn, vagy nem elégít ki."

Sleepy Gonsales 2008.11.20. 15:36:36

Sokat segít ha felteszel magadról valami szép érzelmes képet, pl gyerekkel:
cache.gawker.com/assets/images/io9/2008/11/The_Long_Awaited.jpg
:-)

X 2008.11.20. 15:37:29

lizocska:
Ha összefüggéstelen neked is, én még akkor sem vagyok benne biztos, hogy tényleg az lett volna. Szokott az ember hallani egyirányú váleményeket, amelyek nem igazak, vagy szerinted nincs-e ilyen ?

amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.11.20. 15:39:23

Próbáld, próbáld, próbáld. Soha ne add fel ennyi.

FlybyWire 2008.11.20. 15:40:00

lizocska · haromvilaganya.blogspot.com/ 2008.11.20. 15:33:32

Na, ez sokkal szimpatikusabb hangnem, de az igazat megvallva a te idézetedet sem értem :(

X 2008.11.20. 15:40:05

amitlatok:
És mit kapsz meg, ha sikerül ?

FlybyWire 2008.11.20. 15:40:48

X-et továbbra sem értem, az utolsó kommentjét értelmezné valaki? Kezd érdekelni... :P

lizocska · http://haromvilaganya.blogspot.com/ 2008.11.20. 15:41:22

Megbántani nem akarlak, X, a baj ott volt, hogy szaggatottan fogalmazol, és sok benne a felesleges töltelékszó. Gondolom, erős felindultságból írtad...
mit értesz az egyirányú, nem igaz véleményen?
egy embernek sem lehet 100% igaz a véleménye, hiszen nem lát minden szengszöből.
maga a szó is (vél) is utal a bizonytalanságra.

Eurydice 2008.11.20. 15:41:49

Bocs mindenkitől ez már teljesen OFF:
X, ahogy neked jogod van hirdetni a megtérésedet, és boldognak lenni, úgy nekem is jogom van boldognak lenni egy olyan hitben, amely évszázadok óta a családomé. Ez az beleszületettség nem jelenti azt, hogy én nem térhetek meg a vallásom berkein belül az Istenhez (újra meg újra) - persze ez már a kegyelmen múlik. Hiszem, hogy alkalmas vagyok az áldásra abban is amibe beleszülettem. (Feleségre nem vagyok alkalmas, de ez már más kérdés :) )

roni70 2008.11.20. 15:42:11

X:
"roni70:
Teljesen témába vág, amit írok, csak nem parázna szemszögből. Közétek nem illek, de a témába igenis illik, amit írok."

Ezek szerint a csúnya, elhízott emberek menjenek a HIT-be és ott majd becsajoznak?

lizocska · http://haromvilaganya.blogspot.com/ 2008.11.20. 15:44:44

FlyByWire,
X írásának a végéről idéztem vala.
Szerintem úgy érti, hogy ha az ember rossz alappal keres, valószínűleg nem a tökéleteset fogja megtalálni.
sokminden lehet rossz alap.
fentebb sokan megírták: rossz hely, magasra tett mérce, a saját igazi (testi, lelki, szellemi, stb) igények nem megfelelő ismerete. sőt az önismeret hiánya is.
magam azt gondolom, eredendően mindenki az igazira vágyik. aki NEKI igazi.

X 2008.11.20. 15:48:42

lizocska:
annyira nem volt rossz, amit írtam

Eurydice:
nem vitatom a jogod más véleményre, mint az enyém

FlyByWire:
az "amitlatok" user véleményére reflektáltam

roni70:
Ennél én összetetteb dolgot mondok, nem vagyok primitív. Természetes, hogy aki nem olyan szép, nem lesz annyira szép felesége sem.

FlybyWire 2008.11.20. 15:49:55

lizocska: ja, akkor nyilván ezért nem értettem :)

Ezzel teljesen egyet tudok érteni, a nézőpont lehet hogy más, de az alapok nagyon hasonlóak. Az utolsó mondattal főleg egyetértek.

roni70 2008.11.20. 15:50:43

X.
Látod? Az élet (Isten) igazságtalan!

X 2008.11.20. 15:52:14

roni70:
Elhamarkodod: mással szerinted már nem is kárótolhat ?

lizocska · http://haromvilaganya.blogspot.com/ 2008.11.20. 15:54:53

nagyon fontos lassan és pontosan fogalmazni:) főleg, ha az ember csak betűként jelenik meg, s nincs sem arckifejezés, sem hanghordozás, ami segíthetne.
roni70:
természetesen ne azért menjen valaki a Hit-be, hogy becsajozzon, ezt biztos nem akarta X mondani! :)
abból, látatlanban mondom, sok jó nem sülne ki.

gábbor 2008.11.20. 15:54:59

Te X gyerek! Ha most rossz kedvem lenne úgy elküldenélek a picsába a tetves Jézsus Krisztusoddal, meg a agymosó Hit Gyülekezeteddel együtt, de inkább nem teszem, mert minek?!

FlybyWire 2008.11.20. 15:55:28

X:
"roni70:
Ennél én összetetteb dolgot mondok, nem vagyok primitív. Természetes, hogy aki nem olyan szép, nem lesz annyira szép felesége sem."

Ez egyáltalán nincs mindig így....

roni70 2008.11.20. 15:56:31

X
Szegény poszt írót mivel kárpótolta?
Kopaszodik, hízásra hajlamos, nincs ízlése sem önbecsülése. Majd 40 évesen egyedül van és nagyon magányos. Nyílván nem rossz ember ő, de mégis...

y 2008.11.20. 15:56:55

-ha nincs pénzed, ne azzal foglalkozz hogy bezzeg akinek van az milyen nőket szed fel a szórakozóhelyeken...neked kell olyan aki a pénzedre mozdul?nem. ezzel szerintem ezt a kérdést le is zárhatod.
-ha ilyen tudatban írsz meg egy emailt (hogy te senkinek sem kellesz) akkor ne csodálkozz azon hogy nem válaszolnak...azzal foglalkozz hogy neked feleljen meg az aki tetszik ne azzal hogy te feleljél meg neki.
-azt tanácsolom hogy először magaddal foglalkozz ne azzal hogy barátnőd legyen...szeresd azt az embert aki vagy, anélkül nem sokra mész.

lizocska · http://haromvilaganya.blogspot.com/ 2008.11.20. 15:57:02

gábbor:)
ahogy szokták mondani: Isten tartsa meg jókedvedet LOL
(remélem látszik,h mosolygok!!!)

lizocska · http://haromvilaganya.blogspot.com/ 2008.11.20. 15:59:59

hm, y, eszembe jutott valami!
lehet, hogy hülyeség, de talán érdemes lenne a posztolónak a bemutatkozólevelet egy őszinte baráttal átolvastatnia, h ne kerüljön bele olyan, ami elriasztaná a címzettet.
hiszen az első igazi benyomás igazából a levél lesz

X 2008.11.20. 16:02:10

FlyByWire:
fogalmazhattam volna pontosabban:
--aki nem olyan szép, annak általában ... stb.

Nem mindig, de azért jellemzően. Ez a természetes.

X 2008.11.20. 16:03:51

roni70:
Miért beszélsz múlt időben, a levélíró még él, nem ?

roni70 2008.11.20. 16:05:47

X
ezt most jól megmondtad! WOW!

hehe · http://kiscsibe 2008.11.20. 16:19:03

jaj. már megint a csúnya vagyok, ki szeret majd engem szöveg.
senki, ha így állsz hozzá.
az én párom sem brad pitt, viszont tökéletes férj, apa, és társ. olyan szuper humora van, hogy a legkétségbeejtőbb helyzetben is meg tud vele nevettetni.
férfi, és nem sirdogáló kisgyerek.
az egyéniségével nyűgözött le először, és ezt a csodálatot a mai napig, azaz 13 éve fenn tudja tartani nálam. nem volt pénze, jó állása, de nálam ez amúgy sem számított. rólam annyit, hogy manöken voltam, és a mai napig is jóval az átlag fölött vagyok kinézetre.
persze könnyebb a külsőre fogni a sikertelenséget, mint beismerni, hogy intelligenciával, humorral, stílussal, egyéniséggel vagy rendelkezik valaki, vagy nem. és a nők pontosan ki tudják szürni azokat, akik az utóbbi kategóriába tartoznak.

X 2008.11.20. 16:22:14

hehe:
megnézném, hogy mi az, ami szerinted átlag fölötti, nem biztos, hogy én is egyetértenék vele ;-)

hehe · http://kiscsibe 2008.11.20. 16:31:10

X
nincs szégyellnivalóm, egy gyermek után 172cm/56 kg, 96-65-92 méretű vagyok... jó géneket örököltem anyutól. de ez nem rólam szól, hanem a nőkről, és amit a férfiak néha tévesen értelmeznek a választásuk okaként.

X 2008.11.20. 16:35:52

hehe:
A gének mehettek apai ágon is, mint ahogy az egyik X kromoszómát is apai ágról kapod. Remélem érted.

burian 2008.11.20. 16:42:24

X, apám, elolvastam azt a hosszú szart, amit ide spemmeltél, hát te kurvára közel vagy a hangyásodáshoz. De már a túloldalról. Még beszélsz, meg minden, de már a piros tartományban a mutató.
Tudod, azt, hogy ki a flúgos, azt sosem maga a lágyagyú mondja meg, hanem a társadalom, vagy az orvos, akit a társadalom kinevezett bolondügyi szakértőnek. Szóval, ha rám halgatsz, mostanában ne menj kivizsgálásra, mert lehet: bennfognak egy kis slagozásra, thorazinra, meg hálóságyas bentalvósulira.
Minden valamirevaló klinikai elmegyógy kézikönyvben szerepel amit leírtál.
Szépen, sorban ott vannak a tünetek, neked majd megvan a teljes nagykanaszta belőlük.

És az szerinted milyen isten, amit tablettával lehet gyógyítani?

Aztán ha beszélnek hozzád a tapéta mögül, köszön a hóember, meg ilyenek, lécci ígérd meg, hogy csakis magad ellen fordítasz baltát és nem teszel kárt senki másban.

(Én se vagyok százas, egy bolondtól várok becsszót.)

burian 2008.11.20. 16:43:03

X nő. Uramatyám. És bocs, hogy leapámoztalak.

X 2008.11.20. 16:46:57

neantropus:
Nem vagyok nő. A többi íroványod pedig kommentálhatatlan.

pupak30 2008.11.20. 16:52:27

hehe: a nők nagy része pont azt tudja kiszűrni, hogy kivel lesz boldogtalan. merthogy a falkavezérrel nem lesz az, hiszen a falkavezér természete, hogy háreme legyen. haha
aztán meg sírnak és akkor minden férfi szemét.

burian 2008.11.20. 17:16:23

Azért csak próbáld meg, hátha sikerül.
Ha már ide szpemeltél, ez a minimum.
Mindig bírom, amikor kéretlen szpemelő hittérítők kiakadnak amikor beleverik az orrukat a kizárhatatlan lehetőségbe: nincs isten, csak bolondulok megfele.
Egyébként nemrég becsengetett két jehovás. Ez az offline szpem. Látszott rajtuk, hogy velük is minden rendben van, az életük sínen van, majd szétestek a boldogságtól. Kérdezetem van-e gyerekük. Az egyik buzgón bólogatott. Aztán megkérdeztem, hogy akkor miért nem otthon van, mert annak a gyereknek jobban hiányzik az anyja, mint nekem az örömhír. Erre elóldalogtak.

X 2008.11.20. 17:18:22

neantropus:
Ilyen anyázásra szerinted mit írjak ? Mondjam, hogy a tiédet ? Nem, inkább nem.

bagolybagoly 2008.11.20. 17:32:33

neantropus, végigolvastam minen hozzászólásodat és tökéletesen egyetértek minddel.
csaj vagyok, és valóban annyi komplexust és kisebbrendűségű érzés préselődik belénk mire felnövünk, hogy vééégtelenül hálásak tudunk lenni azért, ha egyszer-egyszer ritkán nem azt látjuk, hogy egy kan azon filózik, hogy mennyire lesz majd klassz felvágni velünk az alfa meg a falka előtt, vajon hány falkatársnak van nagyobb mellű nője, és nem túlságosan nagy-e a seggünk ahhoz, mellette rázzuk a klubban.
és a posztíró kopaszodó pocakost is messze elkerüljük, igen. a kopaszodó pocakos mellett se szeretünk utánfutók lenni, akivel villoghat a többi kopaszodó pocakosnak, hogy figyi én ilyen dúshajú, jófogút dugok.

burian 2008.11.20. 17:32:46

Figyelj, te jöttél házhoz a pofonért. Kért valaki arra, hogy szpemelj, téríts? Ha már itt vagy, akkor tartsd oda a másik orcád is. Vagy nekem kell felmondani a könyvet?
Egyébként nem anyáztam, azt gondolom, hogy annak alapján, amit leírtál, vagy kamuzol, vagy tényleg az elmebaj határán vagy. Ezt írtam le. A hitesek többsége csak mondja, hogy lát ezt-azt, megvan ennek is a lélektani oka, nyilván nem kell magyarázni, ha magad sem láttad a jelenést. Ha viszont láttad, akkor - és most félre a viccet - tényleg jelentkezz egy szakorvosnál, mert ez egy jól ismert tünetegyüttes és gyógyítható. Utána valóban más lesz az életed. Például képes leszel az önálló életre. Lelki értelemben is. Na, ennél több empátia nem fért ma belém.

Jut eszembe nem téríteni akartál? Nosza, láss hozzá! Nemes feladat, kezd rajtam!

X 2008.11.20. 17:36:11

neantropus:
Semmiflke térítésre sem vagy méltó, köszöntem.

burian 2008.11.20. 17:48:21

bagyolybagyoly

Ez van. A férfiaknak se könnyű, de azért jóval kevesebb a lelki sérült, mint a nőknél ahol jó korán elkezdik a komplexusok kiépítését.
Most mond meg, szerinted normális, hogy hitelt lehet felvenni mellnagyobbításra?
Viszont az is igaz, hogy mióta ilyen szépen átmedializálódtunk, a férfiak között is egyre többen nézegetik a seggüket tükörben, és sírják tele a párnájukat, ha pattanás nő az orrukra.
Gondolom sejted, hogy mit gondolok erről. Amellett, hogy csak részben tehetnek róla.
A természetes kiválasztódás nem állt le, működik most is. Csak rosszul.

Mondok egy példát.
Ha nők választhatnak, akkor a magasabbat választják. Nem tudatosan, ez az ösztön ősrégi, ha egy madárfészekbe beteszel a borsónyi énekesmadár-tojás mellé egy tyúktojást, a kismadár rá fog ülni a nálánál jóval nagyobb tyúktojásra és megpróbálja azt kikölteni és hagyja kihülni a saját tojását.
Nomármost. A háború óta folyamatosan nő az emberiség. A nők mindig a magasabbat válszatják, három gerenráció alatt pedig már bőven jelentkezik ennek a hatása. Csakhogy az emberi szervezetnek megvannak a saját szabályai. Ezért aztán bizonyos magasság felett egyre nagyobb számban jelennek meg betegségek. Ízuleti és gerincproblémák, látás zavarok, keringési gondok és butaság. A természet igyekszik szabályozni.
De van ennél gyorsabb módja is a szabályzásnak. A háborút túlélők többsége a közepes-alacsony termetűek közül kerül ki. Minden nagy világégés után alacsonyabb lesz az emberiség. Mármint átlagban. Nem véletlen, hogy a harcoló alakulatokban nem kétméteres fickókat válogatnak. Itt nem számít a nők döntése, itt csak a túlélés számít. A légideszantnál, különleges egységeknél, harckocsizóknál az alacsony az átlagos.

Ezt a példát csak azért mondtam el, hogy lásd: a dolog kétirányú, ti nők teszitek ezt a férfiakkal a folyamatos rossz (ösztönös vagy médiavezérelt) döntéseitekkel.
Ez is egy oldala a valóságnak.
Szóval a szegény dagi nyilván kicsit nyápic, kicsit béna, de el sem jut oda, hogy kiderüljön sok csippendél majomnál jobb apa lenne pl.

burian 2008.11.20. 17:53:20

Hagynál elveszni egy lelket? A pokol tüzén fogsz égni! Itt könyörgök a térítésért és nuku?
Phű, mit kapsz ezért odalenn... Egymillió év a fáceszban, üst, krampusz villával, meg minden.
Vagy csak kamu vagy és most megbuktál?
Mondjuk az feltűnt, hogy gyanúsan keveset tudsz saját hited alappilléreiről. Katekizmus azért még megy, vagy csak a szemelvényes, képes változat?
Az is igaz, hogy a szakállas muki, aki nyomja a showt, nemtomhogyhívják, szóval ő is bakizik akkorákat, hogy ihaj, néha rászólhatnál, hogy bebiflázhatná már az a pár oldalt, mert elág gáz, hogy logikai hézagokkal terhes, közepes minőségű üzemi prezentációs szintű buliján nem jön össze néha az alany egyeztetés az állítmánnyal, de azért amit idéz, könyörgöm, azt idézze már helyesen. Vagy nem?
Kérlek, téríts!

X 2008.11.20. 18:03:35

neantropus:
Kiváncsi lennék, mekkora lenne a szád, ha polgári neveden mutatkoznál be, és személyesen kellene nekem megmondanod. Biztos vagyok benne, hogy csak addig mered ilyen sarkosan megmondani a véleményedet, amíg el tudsz bújni anyu szoknyája mögé.

burian 2008.11.20. 18:10:19

Vicces vagy.
Ez már a térítés?
ha jól értem, akkor most azt próbáltad tudomra adni, hogy ha találkoznánk és ezt elmondanám neked, akkor lenne félnivalóm. Nyilván ezért nem merném elmondani, gondolom. Mert amúgy elmondanám pont így, persze kivéve, ha azt látnám, hogy komoly esély van rá, hogy egy bolond megruház. Azt nem vállalnám. Inkább gondolja rólam egy bolond, hogy gyáva vagyok. (Nem mindegy mit gondol egy bolond? Hisz bolond.)
Szóval más okom nem lehet hallgatni, ezt te is így gondolhatod, a formál logika is bizonyíja.
Szóval szerinted a térítés első fázisa, hogy fenyegetően lépsz fel, igyekszel azt sugallni, hogy lenne félnivalóm, ha ellentmondok neked.
Nálad ez bevállt? Te is így kergültél meg?
Folytasd kérlek, most már félek, most jöhet a lépesméz. Had, ne mondjam honnét idézek. Tudod, korbács és méz... Ja, mindig elfelejtem, hogy nem vagy erős a keresztény filozófusokban.
Na, lássuk. Félni már félek.

bagolybagoly 2008.11.20. 18:10:36

igazad van, rengeteg olyan ismerősöm van, aki az emberi értékeket cm-ben méri. nekem nem egy pasim, alacsonyabb volt nálam. főképp olyankor voltam kénytelen ezeket az irdatlan faszságokat meghallgatni, hogy DE alacsonyabb. és olyankor voltam néha én is paraszt, DE a pofádat is befoghatod akár.
nekem az egy rendkívül pozitív tualjdonság, ha valaki a mérete ellenére kiegyensúlyozattan viselkedik, és nem fél belevágni a dologba egy magasabbal.
félreértés ne essék, nekem is fontos a külső. kell az, hogy akivel vagyok az tetszen nekem, de a centiknek ehhez nincs közük.
én is akartam egy ideig nagyobb mellet (soha nem trancsíroztatnám magam), mert egy ideig idegesített, hogy ha két nő vitatkozik, a zavart tekintetű férfi hallgatóság mindig a nagyobb mellűnek ad igazat. ma már nagyon viccesnek találom a jelenséget, és nem érzem magam hátrányban emiatt, legalább tudom, hogy működik.

X 2008.11.20. 18:11:24

neantropus:
Gyáva alak, aki névtelenül gúnyolódik.

burian 2008.11.20. 18:22:09

Figyelj, ezzel nem jutsz közelebb a térítéshez. Az előbb már féltem. Ez most visszalépés.
Gyávázol? Ez nem zaklat fel annyira, hogy istenhez meneküljek. És, ha most bemutatkoznék, akkor mi lenne? Hirtelen megtérnék? Vagy csak azt kockáztatnám, hogy egy felzaklatott bolond éjjel bedobálja az ablakomat kaviccsal? Mert lásd be, a te lelkiállapotodban ez benne van a pakliban. Hisz épp az előbb sugalmaztad, hogy lenne okom félni tőled, ha szemtől szemeb állnánk. Nyilván tisztány keresztényi szereteből buzgott fel benned a gyűlölet egy pillanatra, és vízionáltad, hogy személyesen megfélemlítesz.
Dolgozz még ezen egy kicsit, menni fog ez a térítés, érezem, kiforrja ez magát.

X

Egyébként ez a vezeték, vagy az utóneved?

burian 2008.11.20. 18:27:54

bagyolbagyoly

Ne haragudj, itt levelet váltok egy úrral, aki vallási félórát varázsolt nekünk és ezért kicsit komótosabban válaszolok.
Persze, hogy fonos a külső, az ember ösztönösen vonzódik, de jó ha tisztában van a saját ösztöneivel, meg azzal is, hogy mi az ami belülről jön és mi az, amiben azért hisz, mert hatvanadszorra olvasta egy női magazinban.
Az jó, ha ilyeneket észreveszel, hogy a nagymellűeket szereti az igazság.
Megjegyzem, évek óta mondom, hogy a nagy mell most ugyan attraktív, de idővel kikezdi a gravitáció, míg a pici mell, azon kívül, hogy tartósan szép, még izgulékonyabb is. Na most, ennek előnyeit nem ecsetelném itt. :)

bagolybagoly 2008.11.20. 18:33:05

elég idős vagyok , én is észrevettem már az előnyeit :))))))
a vallási fanatikusokat is a kiábrándult tásadalmunk termeli ki. mindegy, hogy médiaokosság vagy tudatmódosító vagy éppen vallás, valamiben hinni kell. a vallásnak annyi előnye van, hogy régi, és így társadalmilag elfogadott.

burian 2008.11.20. 18:46:07

Vallása válogatja. Sokan csak a rövidebbik végét fogják meg a munkának. Nekem van rendes félbolond teológus barátom. Sokat, nagyon sokat kell tanulni ahhoz, hogy az ember rendesen tudjon érvelni vallásról beszélve.
Amúgy igen, a tömegtársdadalom termeli ki a tömegembert ezekkel a neurózisokkal.
Ennél még az is jobb volt, amikor a kerítő szervezte össze a párokat és a nászéjszakán "találkoztak" először.
Ez van ezt dobta ki a gép, lehet megtanulni szeretni. Merthogy az is munka. Bele kell feccölni az időt. Az is baj, hogy a legtöbben hamar feladják. Egyszerűbb dobni azt, aki kicsit is problémás (mert mondjuk szebbet látam nála a tévében, ez már bizony probléma), mint összecsiszolódni.

GatyaPityu 2008.11.20. 18:51:51

Uhh, kicsit megszaporodtak a kommentek dél óta. :-)

burian 2008.11.20. 20:07:46

Hölgyeim és uraim!
A kéretlenül térítő, szpemelő vallási fanatikusokat a fenti módon lehet eltávolítani.

Elnézést kérek mindenkitől, aki egy pillanatig sértve érezte magát vallásában, nem állt szándékomban bárkit megbántani. Én csak a tolakodó, hivalkodó és ostoba térítéses-szpemelés ellen vagyok. Amúgy a hit magánügy.
Én például erősen hiszek abban, hogy ma még palacsintát fogok vacsorázni.

További jó csevegést!

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2008.11.20. 20:46:12

Reckl_Amál a prototípusa lehet az érzéktelen, hülye picsa nőknek.

Annyit fűznék hozzá az eddigiekhez, hogy a személyisége is adottság az embernek, ami a gyerekkori élményei, kamaszkori élményei, másik nemtől kapott visszajelzések stb. stb. alapján többé-kevésbé beáll már 30 éves korra, sőt, jóval előbb is.

Az, hogy a lelki tulajdonságok nem olyan szembetűnőek, mint a testiek, még nem jelenti azt, hogy csak akarni kell, és bármit lehet változtatni rajtuk.

Azt mondtani, hogy szeresd magad, legyél bátor, sármos, legyen kisugárzásod (mint George Clooney-nak, ahogy egy űberintelligens hozzászóló javasolta) az épp olyan, mintha arra biztatnánk a posztolót, hogy legyen okos, mint Einstein vagy Heidegger. Csak törd a fejed, Newton is azt csinálta. Ugyan már. Ha egyszer valaki lelkileg sem vonzó a nőknek, az ilyen is marad, mitől változna meg, amikor minden nő szemében, aki szembejön az utcán, ezt látja. Ugyanúgy nem, vagy csak irtózatosan, irtózatosan nehezen fog tudni változtatni ezen, mint a megjelenésén.

Zerstörer mondta minderről a legtöbb okos dolgot.

Quark 2008.11.20. 21:52:07

Eleve kevesebb nő van 40 év alatt 1000 férfira 970. (Később megfordul 60 évesen 1000 férfira 2000 nő, innen jön a több nő van mint férfi urban legend.)
Ezenkívül a cikkíró célcsoportja a 30 körüliek akiknél ugyan bekattant a kellene gyerek férj ház kutyával dolog, de bekattant az úristen most van az utolsó esélyem hogy valami jobb fajta pasit fogjak. Ez utóbbi egyébként jogos 30-tól a csajok azért már lefelé mennek legalábbis a nagyátlag, persze van kivétel aki sportol stb. ezzel még nyer pár évet.

Rob Gordon 2008.11.21. 00:50:04

23 éves egyetemista vagyok, 195 magas és 87 kiló zsír nélkül, és mégse írnak vissza a lányok, a legszebb, hogy a KÉP NÉLKÜLIEK SE. Najó, ez így nem igaz, mert amikor elkezdtem kb. két hónapja, az első lány visszaírt, randiztunk egyszer, de ez is a jellegzetes telefonnemfelvevős-msnrőlésiwiwrőlistörölős-emailbenmegmagyarázós véget ért. És nem perverziókkal rémisztgetem őket...

Olvasok, zenét hallgatok, zenélek, imádom a filmeket, sportolok, rengeteg dolog érdekel és rengetegmindenről tudok is beszélgetni. :P

Mégis IRL ismerkedéskor is megkaptam, hogy "nagyon aranyos, kedves és intelligens vagy, majd biztos nagyon boldog lesz veled valaki" (értsd: aki végre bevállal, de hogy nem én leszek az, az is biztos), avagy "majd ugyis megtalálod a lányt, aki csak téged vár" (értsd: csak hozzám ne nyúlj, mert elhányom magam). Sőt, valójában csak IRL ismerkedés után kaptam ezt meg, mert interneten vissza se írnak. :)

Na mit gondoltok, levegyem a képet, amit feltettem a fejemről? :)

Fatima32 2008.11.21. 08:25:45

Kedves "Egy nem jóképű pasi"!
Az internetes társkeresésről szerintem a nőknek is lenne mit írnia, mikor a pasik hatalmas pocakkal 50-es éveikben 20-as 30-as cicababát keresnek. Mondjuk az a csaj, aki belemegy egy ilyenbe, meg is érdemli! Vagy pl. baromira idegesítő tud lenni, ha valaki nem tudja azt mondani, hogy oké kösz nem, mert nem vagy az esetem. Tapasztalatom szerint a férfiak ilyenek! Állj elém és mond meg! Gusztustalan ahogyan mismásolják a dolgokat! ( tisztelet a kivételnek, mert azért van! )A másik dolog amit észrevettem, hogy mostanában elvárják, hogy a nő udvaroljon. Hát köszönöm, ha egy pasi ilyen akkor inkább hagyjuk! Úgyhogy lenne mit a pasik elvárásairól is mesélni. De visszatérve a te helyzetedre, sztem alapvetően valóban nem a pasi külseje számít! De mond meg őszintén, kinek kell egy siránkozó, önsajnálatba menekülő férfi? Mert az nem FÉRFI! Tegyél ellenne, hogy ne úgy nézz ki, ahogy! pl. fussál. Az nem is kerül pénzbe. És ahogy elkezdesz futni, és csökken a súlyod, az önbizalmad is nőni fog. És szépen lassan békében élsz magaddal. Kinek kell egy boldogtalan pár? Az ember boldog párkapcsolatban akar élni, és ez eleve esélytelen, egy olyan férfival akiről süt, hogy nincs jóban önmagával. Ja és még valami. Te SE ! támassz irreális elvárásokat a társaddal szemben!

gábbor 2008.11.21. 09:46:03

Te Fatima32! Aki a futást mondogatja egy elhízott embernek, az egyszerüen hülye. Attól nem fog lefogyni, csak szarrá megy. Probáltál meg már mondjuk 20-25 kiló súlyfelesleggel futni? Garantáltan szarrá mennek a porcok a térdedben, a lábszárerek megtelnek vérrel tromozist okozva, a vér megtelik cukorral, a keringésed valószinűleg összeesik, és még szíved sem sokáig fogja birni. Aki fogyni akar, annak a legjobb megoldás, ha futópadon naponta kicsit gyorsabb tempóban gyalogol egy órát, és persze diéta.

Fatima32 2008.11.21. 10:47:02

Kedves Gábor! Valóban igazad van, ha valakinek 20-25 kg. súlyfeleslege van. De te honnan veszed, hogy neki ennyi van? 10 kg-os súlyfelesleggel pl. kiválóan lehet még futni. De nem is ez a lényeg. A lényeg, hogy tegyen ellenne! Ha egy nőtől joggal elvárható, hogy törődjön magával, - persze nem feltétlenül 50 kg-os szupermodell a követendő- akkor egy pasitól is!

gábbor 2008.11.21. 11:35:10

Fatima32, akkor fussál bazmeg! :D

Sztravinszka 2008.11.21. 12:02:57

Azért túl sok dagi ne jöjjön a szigetre futni, mert letolnak az egyébként is iszonyú keskeny futópályáról :D

Másamúgy egyedül is lehet jól élni, akkor legalább nem baszogat senki senkit, hogy dagadt vagy ápolatlan, vagy foggyon mááá' le.

molnibalage 2008.11.21. 12:47:51

A bringázás az nincs olyan jó, mint a futás?

Bacu 2008.11.21. 12:55:13

Elsőként szerintem kezdj el kimozdulni! Én pl minden hétvégén kirándulni járok. Ha nem jutok erdő közelben egy hétvégén, akkor már elvonási tűnetek jelennek meg nálam.
De ha épp nem kirándulok, akkor bicajozom. A hétvégén mindig imádok sokat mozogni.

Közelítek alulról pár kiló híjján a 100hoz (180 cm). Na és? Ez van!
Nem vagyok madárka alkat. A hasamról én is szívesen ledobnék egy ötöst, de majd megteszem.
Viszont órákig tudok túrázni, imádok mozogni.
A mozgással nem csak a testednek teszel jót, hanem a lelkednek is.
Én a kirándulások alkalmával (ha nem jön senki, akkor egyedül megyek) akkor szoktam lelkileg is feltöltődni! Este fáradtan hazaérve pedig már nem a hülyeségek járnak az eszemben, hanem, hogy talán még megnézek egy filmet, ha nem alszom el idő előtt :)
Néha lehúzzák az ember önbizalmát ezek a netes p.csák! Túl kell lépni rajtuk!

Hidd el, előbb lelkileg kell hogy kicsit feltöltődj, aztán kezdhetsz csajozni is!

kóristalány 2008.11.21. 12:59:14

Van az úgy kedves embertársaim, hogy valaki akaraterő híjján nem bír megváltozni. Jöhet bármilyen ösztönzés, a fránya depi csak erősebb. Talán a posztírónk esetében is ez lehet a háttérben? Akkor ez bizony nem önsajnálat, hanem segélykiáltás.

Sztravinszka 2008.11.21. 13:28:21

A netes picsák között nincsenek túlsúlyos, nem túl szép, sportolni lusta nők, tökátlagos nők? Vajon ők miért nem válaszolnak a posztírónak? Ezt magyarázza el valaki, mert ez nekem homályos.

Lula 2008.11.21. 20:45:26

Ez a Fatima32 egy undorító rib, talán Kálmán Olga személyesen. Alázzuk csak a szerencsétleneket! Így áll a blogíróhoz.

Brendon 2008.11.21. 21:02:53

Na így kell szívatni egy nőt levelezésben, akkor oda figyelni rád és elkezd küzdeni érted, (anélkül nincs is értelme a férfitöbbséges párkeresőkön, itt a nőknek kell küzdeni, a valóság viszont a férfié kell legyen)

Ime mikor egy nő végre őszinte Nő:

"Nos annyira megbántottál, hogy el sem tudom mondani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Egyáltalán nem értelek! Te írtad, hogy nem vagy hajlandó levelezgetni senkivel sem már ezután, most mégis ezt kéred tőlem!??? Mi értelme lenne, ha nem vagyok szimpatikus Neked????? Amivel semmi gond nincs, megesik az ilyesmi, de lehettél volna annyira fer velem szemben, hogy elém állsz, s megmondod!!!!!!!!!!!!
Látod, látod! Te voltál úgy oda, hogy minek ez a nagy huza-vona a levelezgetéssel!!!!! Legalább fotót cserélhettünk volna, s akkor megóvtuk volna egymást e kínos esettől!!!

Egy sort sem írok Neked addig, amíg nem kapok egy olyan fotót, amelyen jól szemügyre vehetlek! doorkaa@citromail.hu))
Persze cserébe én is küldök, amennyiben igényled!
Nagyon kiváncsi vagyok Rád! A hangod kedvesnek tűnt füleim számára! )

Remélem, hogy az utad kellemesen telt, bár mást érdemelnél...:(((

Jó éjt Neked, gondolattisztító álmokkal telit!

D."

GatyaPityu 2008.11.21. 23:02:04

OFF

Na, ide nem mennék lakni, az biztos. Netes társkeresős ivararányok in the real life! :-)
"Az év legszexistább kijelentésének minõsítették Ausztráliában annak a polgámesternek a kezdeményezését, aki ronda nõket akart városába csábítani, hogy enyhítse a férfilétszám aránytalan túlsúlyát. John Moloney citromdíjat kapott." (...)
" Mount Isa városában 2006-ban - a legutóbbi népszámláláskor - csupán 819 eladósorban lévõ, 20-24 év közötti nõ élt, míg a település teljes lélekszáma 21 421 fõ volt."
index.hu/politika/bulvar/szexi11

Szenvedő alany 2008.11.22. 16:26:36

Nekem is van egy érdekes történetem. Beregisztráltam egy társkereső oldalra, csak úgy heccből, mert a barátnőim is azon lógtak. Szóval nem hallgattam ek magamról semmit, fiatal nő remek kapcsolatban, 1 kisgyerekkel, nem keresek senkit és eszem ágában sincs senkivelm találkozni, fotó mellékelve. Hogy ennek mi értelme volt ne kérdezzétek. Egy a lényeg írtam naplót, ott kiélhettem magam, leírtam a gondolataimat, és mint mindenkire rám is akaszkodott egy pasi, mert szerette a humoromat.Sűrű levélváltások váltották egymást, habár az első perctől megmondtam neki, hogy van valakim, mégis így teltek a napok hónapok.Későbbiekben telefonáltunk is egymásnak, habár ez számomra hatalmas bűn volt, nem tudtam neki ellenálni. Kérte a találkozót, ágáltam ellene,aztán mégis belementem, akkorra viszont már ő nem akarta, mondván ,hogy esély sincs arra ,hogy mi ketten úgy együtt legyünk ahogyan azt ő szeretné, nem akarja keseríteni a szívét, mert már most nagyon kedvel, nem vágja maga alatt a fát.Úgy összevesztünk ,hogy egy az egyben kitöröltem magam.DE aztán pár napra rá , kivíncsi voltam, és mivel nem akartam,hogy hülyének nézzen más névvel regisztráltam, feltettem a barátnőm képét(engedélyezte)de akkor már se gyereket se pasit nem vállaltam.Ismételtem naplót vezettem, persze a személyes részeket többé kevésbé kihagyva.Elkövettem azt a hibát ,hogy beleolvastam a faszi naplójába, és ő ezt látta.Nem ismert meg, még a stílusomat sem. Írt lvelet, nem válaszolta, megint írt próbáltam lekoptatni,aztán úgy gondoltam, egy két levélváltás mit árthat, végülis ő nem tudja hogy ki vagyok, és biztosan lemorzsolódik, nem erőltettem a dolgot, inkább csak válaszoltam neki, néha azt sem, de ő akkor is írt.Belemerültünk. Eltelt így 4 hónap, már magam sem tudom hányszor kérte a telefonszámomat ,hogy hallhassa a hangomat, és rengeteg randit kért, amire válasz mindig ugyanaz volt: NEM. Egyik hazugságból estem a másikba, de nem vallhattam színt hiszen ezzel mélységesen megbántottam volna, közben már futottam, szaladtam volna a karjaiba.

Ezzel csak azt szerettem volna prezentálni, hogy vagy aki vagy a kép nem számit,ha önmagad adod.
Különben ez hogy a fenébe történhetett volna meg velem?

nitro1 2008.11.22. 21:38:03

"csak úgy heccből, mert a barátnőim is azon lógtak" Gratulálok. A társkereső nem közösségi oldal. A nevében benne van, hogy t á r s k e r e s ő. Ha nem akarsz társat keresni, akkor inkább menj máshová szórakozni. Vagy írjál blogot, ha naplót akarsz vezetni. Hogy lehetne "remek" a kapcsolatod, ha ilyeneket csinálsz? Ráadásul kisgyerekkel. Mindig meglepődöm, hová tudnak süllyedni egyesek...

gábor 2008.11.23. 18:47:43

nitro1! Tele van a net ilyen kurvákkal! Otthon punnyad egész nap a gyerekkel, férje/barátja melozik értük mint egy barom, ő meg neten ismeretlenekkel levelezik egy társkeresőn, de nem társat keresve... érted!?

Bacu 2008.11.24. 11:16:39

szenvedő alany: szánalmas egy p.csa vagy ám te is! A kapcsolatod pedig tuti bukó lesz, ha már ilyenek beleférnek neked.
Nem irigylem a gyereked apját! Sose ütöttem meg nőt, de azt hiszem téged fel tudnálak pofozni!

FlybyWire 2008.11.26. 15:00:27

Szenvedő alany: szökőévente írok ilyet, de te egy Igazi Hülyepicsa vagy. A jő ég mentsen meg minden férfit a fajtádtól. Lásd előző 3 komment!

_Toto_ 2008.12.22. 16:02:39

Szenvedő alany: Te a saját hülyeséged szenvedő alanya vagy, van egy ellaposodott vagy unalmassá váló házasságod, talán egy meggondolatlanul bevállalt gyereked. Ez a Te dolgod. Azonban egyhez nincsen jogod: más, egyedül álló, párt kereső férfiakkal szórakozni, játszadozni velük.
A jó ég mentsen meg minden társkeresőt a hozzád hasonló "játékosoktól"!!!

Danny McCoy 2008.12.30. 11:12:51

A levél írója egy igazi lúzer!

Leírja hogy ronda és hogy nem is tesz semmit (sportot is csak tévéből ismeri) és ezért nincs is senkije, mert gondolom Ő sem a hozzá hasonló nőket hajkúrássza, hanem a szépeket és akik tesznek magukért.

És mi a megoldás, szerinte? Az hogy nem is lesz és csak a szépeknek lehet. Véletlenül sem az hogy a siránkozás helyett fel kéne emelni a hájas seggét, sportolni kéne, fodrász, kozmetikus, odafigyelés és akkor egy normális szintre hozni magát (csodát ne várjon, de mégis).

Az ilyeneket nem értem, gondolom nulla önértékelése van, legyint, mert majd hát ha szép szavakkal elvarázsol mást, egy szép nőt. Tükörbe nézzen előbb.

Serrin 2009.01.27. 22:16:58

Ha megvan a kisugárzás, akkor tényleg több sikert lehet elérni. Mikor egyik évben ősszel elkezdtem táncot tanulni és rá is éreztem végre, akkor nekem is meglett egy időre a kisgárzásom. Olyan lányokkal tudtam szemezni, akik rám se néztek volna addig. Viszont tisztában voltam azzal is, hogy ez nem én vagyok, csak egy időleges állapot, ezért sosem mentem tovább.

Tavaszra-nyárra ez a hatás meg is szűnt, a régi rend visszatért. Hozzáteszem, 20-25 kilót leadtam közben, de az időleges kisugárzás hiányában újra annak a "szürke informatikusnak" tűntem újra, aki valójában vagyok. Táncolni azóta is eljárok, igazából a mozgás miatt. Mostanra hiányozna, ha nem mennék.

Táncteremben ismerkedni úgyis csak a "tökéketeseknek" sikerül, ha én elhívtam valakit a Szombat esti lázba (társastáncos hely, pl.: keringő, latin táncok, stb.) csak gyakorolni, már akkor láttam az arcukon, hogy "jaj, vajon mit akarhat tőlem". Ezek után az ilyen próbákozásaimat is föladtam. Hozzáteszem, nem túl sok romantikus egymásratalálásról tudok ott sem. 1-2 eset van, de ált. a fiatalabb lányoknál jön be az a történet, a 18 évesek meg már nem érdekelnek.

Neten meg teljesen reménytelen. Nekem senki se jöjjön az NLC arányával sem, mert ott 40-es, 50-es nők vannak sokan. Az én korosztályom (25-30) meg ugyanannyi és ugyanannyira elszállt az igényekkel, mint máshol. Hozzáteszem, engem nem zavarna az elvált, 1-2 gyerekes anyuka sem, de valamiért a "jövőbeli jó apuka" imidzsem sincs meg, így ők is kilőve.
süti beállítások módosítása