Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

Újévi biztatás

2009.01.02. 12:33 Line24

Elég már a nyavalygásból - jövőre együtt bulizunk! :-)

A kommentelők nagy része, akik már próbálkoztak a netes társkereső oldalakkal, ócsárolják a rajta lévő férfiakat, 
- mert csak a szexre mennek,
- mert csak a külső érdekli őket,
- mert nem őszinték,
- mert randevúznak, majd 1 óra után valami álságos indokkal lelépnek,
- mert soha nem gondolják komolyan,
- mert egyszerűek és bunkók,

és ócsárolják a fent lévő nőket,
- mert nem válaszolnak a levelekre,
- mert el sem olvassák őket,
- mert nem őszinték,
- mert a pénzre mennek,
- mert rondák és beképzeltek,
- mert fel se veszik randi után a telefont.

Mindennek oka pedig a rossz rendszer, ami használhatatlan és elkerülendő! Ugyan kérem! Sokan úgy akarnak sikert elérni - amit az élet egyetlen más területén sem lehet (kivéve nagy szerencsével és bátorsággal) -, hogy semmi kedvük időt, energiát belefeccölni. Ja, kérem: teljesen természetes és elvárható lenne az, hogy első találkozónk ásó-kapa-nagyharangal végződjön?! Mint ahogy teljesen természetes lenne első próbálkozásra világcsúcsot dobnunk gerellyel, igaz? Ha pedig mégsem így történik és ne adj isten még a harmadik-negyedik alkalommal is csalódunk, akkor máris levonjuk a végleges konzekvenciát: nem bennünk, nem a másik félben, hanem a rendszerben van a hiba!

Miért nem jut senki eszébe, hogy folyamatos avagy kezdeti sikertelensége oka talán saját maga? Valamit elront. Rossz a taktikája. Vagy nincs még felkészülve egy új kapcsolatra. Rettenetesen izgul. Nem találja meg a hangot a másikkal. Rosszul öltözik fel, ápolatlan, büdös. Rosszul fogalmaz avagy beszól. Túl sokat vár el a partnerétől. Képtelen a rendes kommunikációra: ül kukán és nem kérdez, nem érdeklődik. 
Megfigyeltem, ha arról írtam, hogy milyen hibákat követhetnek el férfiak a társkeresőkön, akkor a kommentekben egységfrontba tömörültek a nem tagjai és egységesen szidták a nôket és rájuk fogták a kudarcaik okát.
Ha nők hibáit vettem górcső alá, akkor ők kezdték el szidni a pasikat. Egyetlen egy dologban sikerült egyet érteniük a két nem tagjainak: a legnagyobb probléma a rendszerben van! Pocsék a netes társkeresés...

Pedig nem. Ha ugyanígy álltunk volna egyéb más társkeresési formákhoz a történelem során, akkor rég kihalt volna az emberiség! Meg kell tanulni és meg kell szokni, hogy a neten másképp mennek a dolgok, más típusú kockázatokat kell vállalnunk a bulis, szakkörös, utcai ismerkedéshez képest. 
Vagy lehet, hogy nem is kellene különbséget tennem? Mindenhol hazudhatnak a férfiak magukról és állíthatják, hogy függetlenek. Minden szituációban válogatósak a nők és sokszor lerázzák a lelkes és rendes pasikat. Mindkét nem próbálja magát mindig szebbre és jobbra "fényezni" a valóságnál.
Minden randi vagy "esemény" - legyen az egy levelezés utáni találka vagy egy nyilvános buli - magában hordozza a kudarcot, hogy a párkereső nem találja meg ott és akkor a párját. Minden találkozó magában hordozza annak az esélyét, hogy egy negatív tapasztalattal gazdagodhatunk: egy hülyével hoz össze minket a sors. 

Engem is sokszor hatalmába kerített a pesszimizmus, mikor egy újabb eredménytelen randi után tértem haza. Rengetegszer a pokolba kívántam mindezt! De szerencsére - mondom így utólag - nem adtam fel! Talán páran olvasták és még emlékeznek a pontosan egy évvel ezelőtti bejegyzésemre a szilveszteremről. Tragikus volt. Nevetséges. Ott és akkor talán én sem hittem, hogy egyszer ilyen jó élményben lesz részem, mint idén. (A hangnemből és fogalmazásból ez egyértelműen átjön) S mit ad a sors? Mindössze egy év és ráleltem arra, akit eddig kerestem. Jó lett volna látnom előre a jövőm és akkor ezekben a nehéz pillanatokban is erőt meríthettem volna a folytatáshoz! De révbe értem: sikerült! Már tudom, hogy volt értelme keresztül vágni magam a selejtes randik garmadáján, hogy végül értékelni tudjam a jót és igazából becsüljem. 

Azok, akik még nem találták meg a párjukat - de szorgalmasan keresik - kitartást kívánok az új esztendőre, saját példám alapján. Mindenki bízzon magában és sorsában, mert példaként itt vagyok én és az országban még sok-sok ezren, akiknek a net hozta el az igazit. S nem az a kérdés, hogy rátalálunk-e szerelmünkre, hanem mindössze az, hogy mikor! Mert, ha elég kitartással próbálkozik, még a legtehetségtelenebbnek is sikerül leraknia, akár kresz- és nyelvvizsgát is: ugyanez érvényes a társkeresésre is! Előbb-utóbb, de össze fog jönni!
Sok sikert és boldogságot kívánok Nektek, magamnak pedig rengeteg pozitív beszámolót Tőletek a postafiókomba! :-) BUÉK!

fvtr@citromail.hu

Blog a Facebook-on: FVTR Blog-Közössége

35 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr43749186

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: mcse training london 2019.04.02. 21:55:57

Szinkronizálás Kestrelben - Magyar Opera

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jacques Ucca (törölt) 2009.01.02. 20:59:55

Ejjjh, nem nyugtattál meg ezzel a még a legtehetségtelenebbeknek is előbb-utóbb sikerül a kreszvizsga- dologgal Barátom :-)

falusufni (törölt) 2009.01.02. 22:42:39

Én is pont ezt akartam írni, a legtehetségtelenebbek inkább ne tegyék le a KRESZ-vizsgát (így is túl sok olyan teszi le, akinek nem kellene...).

Hogy ontopik is legyek: "Minden randi ... magában hordozza a kudarcot". A gond ott van, hogy randiig sem lehet eljutni...

irimias 2009.01.03. 00:27:44

falusufni:
"a legtehetségtelenebbek inkább ne tegyék le a KRESZ-vizsgát"
hehe... természetes szelekció, mi?

a poszthoz:
ha jól értelmezem a sorait, nemrég jöhetett össze a párjával... de nem korai még egy kicsit az "igazinak" tartani őt, s "révbe érésről" beszélni?
félreértés ne essék: kívánom, hogy így legyen!
csak eszembe jutott, mikor én is így éreztem, fogtam a madarakat, aztán 2-3 hónap múlva jött a koppanás...

Danny McCoy 2009.01.03. 15:35:35

Pedig sok nyavajgás tényleg gáz.

Ilyen helyeken mindenki leírja a vélt/valós sérelmeit és mutogat a másik nemre, Ő persze makulátlan, bezzeg a nők/férfiak. És az oda betévedő másik nem tagjait ahelyett hogy meghallgatná, inkább bántja, mert úgyis egy csapat tagjai, itt a bosszú ideje.

Igen, ha nem megy veled van a gond. Ha sokszor szarba lépsz nézz le, és nem, nem szarral van tele az út és az a baj, hanem annyira béna vagy hogy csak azt találod meg.

Ha szar a külsőd változtass, nem lesz vár a szarból, de valamit tudsz javítani, ha sótlan érdektelen figura vagy változtass. Lehet nem leszel Mr. népszerű, hát ez van.

Továbbá lődd be a szintedet, de most az egyszer helyesen, és ott keresgélj. Hajlamosak magukat felül, a másikat meg alul értékelni az emberek és utána jön a sóhaj hogy miért nem vagyok jó neki..

elég a sírásból, tenni kell, nagy meló, tudom, én ezen már túl vagyok.

Most 25 évesen értem be, régebben a természet visszatartott kicsit nekem, most mindent megadott, kamatostul, szép lett az arcom (mondjuk ápolom is rendesen), a testem is, sok sport (megtaláltam több éve a nekem valót) sokat adok magamra, rendbe jöttem. belsőleg mindig meg volt minden, humor, akarat, lediplomáztam, minden jó, egyedül ugye a múltbeli sok nyafi volt a gát, de sikerült...nem is kicsit. Azóta lett valakim, meg ha fellépek valamilyen netes oldalra egy-két hét leforgása alatt szelektálom a több száz levelet, megy ez, akarni kell!

Amúgy utólag is Szép/szebb új évet!

Danny McCoy 2009.01.03. 15:39:50

És igen, nem a netben a hiba. Véleményem az hogy akinek nem megy 'élőben' annak a neten sem. Sokan azt hiszik az a csoda, mert hát betér, felregel és keresést elindítja és máris ott vannak az adatlapok, tehát jajj de jó. Pedig a net csak egy kis csatorna, semmi több, utána minden folytatódik élőben, ergo ha addig ott bénáztál akkor maximum ha ravasz vagy az első kis akadályt fogod legyőzni a net segítségével. Bár tapasztalatom hogy az sem megy ilyenkor, és nagyon hamar fordulnak ki az emberek hogy a net az bizony szar!

Danny McCoy 2009.01.03. 15:41:44

@irimias:

Nem biztos hogy Nagy Ő-nek érzi, de akkor is. A koppanás benne van, aki kész szeretni az legyen kész csalódni is. De gondolom az, hogy lett valakije kirángatta kicsit a letargiájából, bár nem tudom milyen szinten volt a srác, vissza kellene néznem a tavalyi postját.

falusufni (törölt) 2009.01.03. 16:19:36

@Danny McCoy: És mi a teendő, ha már elértem a legalsó szintet és már 90 kilós nőktől kapom a kosarakat?

chiemsee 2009.01.03. 16:33:32

Kedves Blogíró!

Örülök, hogy szépen telt a szilvesztered és hogy jól alakulnak a dolgaid!

Hogy a rendszer rossz-e? Véleményem szerint az egész világ kifordult magából, nem csak a párkeresés terén találunk furcsa dolgokat... bárhonnan, bármilyen területről mondhatsz példát... az emberek megőrültek, nálunk úgy 1990 után pár évvel. Nincs mit tenni.

Falusufni: Ez egy jó kérdés. Nincs mit tenni, próbálj kicsit elmenni a probléma mellett. Tudom nagyon nehéz... mikor nap nap után csinos nőket látsz az utcán/bárhol, mikor kb. bármiről az jut eszedbe, hogy egyedül vagy, mikor éjszaka felriadsz/nem tudsz aludni mert nincs melletted senki, nem hallod a kedves csendes légzését... nem kell elmesélned.
Várj türelmesen, tarts ki, töltsd értelmesen az idődet, foglald el magad... előbb-utóbb jön majd valaki (tudom ez szarul hangzik, de én is ebben bízok... mert sokan mondják). Kell legyen valami, ami addig leköt, elfoglal, segít elfogadni a világot.

További minden szépet és jót minden blogosnak, BUÉK! ... (remélem azért megy majd tovább a blog)

hangászsün 2009.01.03. 19:21:08

Szerintem egykét sikertelen randi után, nem árt egy kis pihentetés, elfoglalni magad, erőt meríteni, barátok, időtöltés új hobbi satöbbi, aztán újra belecsapni a randikba, adatlapokba.. így a fásulás veszélye is elkerülhető, meg nem lesz izzadságszagú saját magad előtt sem!

falusufni (törölt) 2009.01.03. 23:35:45

@chiemsee: Éppenséggel van barátnőm, nem is "alsókategóriás", de a netes társkeresésből ez volt a tapasztalatom, még a 90 kilós nők is kiröhögtek.

nitro1 2009.01.03. 23:59:10

Érdekes ez a "szint" dolog. Mi alapján osztályozódik az ember? Külső? Mert akkor szart sem ér. Belső? Azt meg honnan tudni előre, milyen? :-)
"Ha te hármas szintű vagy, négyes szintűt ne merj leszólítani, hatosra rá se nézz!" :-D Ez most komoly, hogy ilyen van? :-)

chiemsee 2009.01.04. 00:24:55

@nitro1: hát tudod... a Need For Speedben is volt 1-es szintű, 2-es szintű meg 3-as nitró is :))) ez valami olyasmi lehet.

chiemsee 2009.01.04. 00:27:28

@nitro1: komolyra fordítva, ez a szintezés így szó szerint véve baromság.

Én valami ilyesmire gondolok: albérletben lakok, kocsim nincs, ne álmodozzak szupermodellekről... nem fogom tudni azokat a körülményeket biztosítani, amikhez szoktak... és kész. Ez van.

Nektek mi a véleményetek? Állítsunk fel egy skálát! Fel lehet? Mik a szempontok? Mérőszámok?

Danny McCoy 2009.01.04. 09:01:51

@chiemsee: kellenek a skálák, persze vérkomolyan nem szabad venni, mert mindenkinek saját skálája lesz és tutira nem egyezik a másikéval. De aki sorra kapja a kosarakat azért ne mindig a másik felet hibáztassa, lehet neki nagyok az igényei, továbbá magával szemben kevesek...

f3csk3 2009.01.04. 13:03:35

@Danny McCoy: 25 évesen beérni? :) Várjál ezzel még vagy 10-15 évet...

hangászsün 2009.01.04. 15:49:47

Szerintem az férfiember élete során, kialakul egy működő szűrő, és a vágyai is kordába terelődnek, ha pl. egy szupermoddel alkatú lányhoz nem passzol külsőleg, de mondjuk ez a passzolás is a gonosz média aműve. Pl én nem vonzódom a nagyon csajokhoz, mert tudom mire számíthatok jó megnézem mert ja értékelem a szépet, de nem vonz... akkor inkább a kisugárzás ami számít, bár egy szupermodell csernobil szintű kisugárzással rendelkező lánnyal szintén nem kezdenék, mert általánosítok, előítéleteim vannak, amik általában jól működnek.
A másik szint az anyagi és materialista elvárások, de ez általában a külsővel összefügg, mármint a lányoknál.

falusufni (törölt) 2009.01.04. 17:43:24

@Danny McCoy: De most melyik a szintem? Az 55 kilós, akivel ágyba bújok, vagy a 90 kilós, aki kikosarazik?

bagolybagoly 2009.01.04. 18:42:22

Kikosarazik(!) a 90 kilós? :) Lehet, olyat keresett, aki tud magyarul.

kóristalány 2009.01.04. 19:37:56

Teljesen mindegy, melyik módját választod a társkeresésnek, a lényeg mindig ugyanaz:
- tudd, ki vagy,
- tudd, kit keresel,
- próbáld összhangba hozni a kettőt,
- bánj úgy a partnereddel, ahogy szeretnéd, hogy ő bánjon veled.
Természetesen nincs egy olyan módszer sem, ami biztosítaná, hogy hipp-hopp megtaláld a tökéletes párt, de a nyitottság, a türelem és a tolerancia sokat segíthet.

Ja, és a nyavalygást tényleg hanyagolni kéne. Persze, jó megosztani másokkal a gondokat, rossz tapasztalatokat, de nem szabad mindenért másokat hibáztatni.

Danny McCoy 2009.01.04. 20:47:32

@f3csk3: nem azt mondtam hogy ez a csúcs, csak most már jó nekem, de remélem még lesz jobb is :-)

falusufni (törölt) 2009.01.05. 10:05:32

@Danny McCoy: Nem nyavajgok, csak a figyelmet szeretném felhívni arra a tényre, hogy ha a neten többszáz "szintemen" lévő nő utasít vissza (még egy válaszlevélre se méltatnak), akkor mégiscsak a netes kereséssel van baj...

falusufni (törölt) 2009.01.05. 10:07:29

@bagolybagoly: Én beszélek magyarul, legfeljebb nem ugyanazt a nyelvjárást, mint te.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.06. 08:05:52

@falusufni: lehet, hogy a 90 kilós nőknek épp nem voltál szimpatikus. Dolgozd fel :) azért, mert valaki nem 55kg, még nem törvényszerű, hogy az első pasi lábához fog omolni (igen, én is nagydarab csajszi vagyok). Vagy aki 65+kg, az kötelezően érezze magát megtisztelve, ha rávakkantanak? Hmmmm szerintem ez nem igy megy :)
És miért írsz 90 kilós nőknek, ha úgysem az eseted? Én is keresgéltem magamnak úgy, hogy nagyon magányos voltam, de a nem rokonszenveseknek akkor sem írtam, csak azoknak, akikkel el tudtam volna képzelni minimum néhány randit.

A posthoz: jó ez a stratégia meg taktika duma, csak nem szabad elfelejteni, hogy a randizás mégsem gerelydobás, mert a gerelydobásnál nem szenved csorbát az önérzetünk és nem érzünk érzelmi csalódást, ha csak hatvan centit sikerül dobni. Itt igenis az ember legalapvetőbb és legerősebb érzelmei forognak kockán és el kell fogadni, hogy a kudarc ezért sokkal érzékenyebben érint, mint talán bármelyik másik területen.
Azzal viszont egyetértek, hogy kitartás és sok sikert :)
Atro pedig nagyon eltűnt! Reméljük, hogy sikerült becsajoznia :)

Ui. Biztatás rövid i.

falusufni (törölt) 2009.01.06. 09:17:01

@Rékuc: Nagyon nem bírom elmondani, amit akarok :-) Azt akarom mondani, hogy a "lődd be a szintedet, de most az egyszer helyesen, és ott keresgélj." tanács marhaság a netes táskeresőn, mert a hatalmas férfitöbbség miatt az "átlagférfihez tartozó szinten" már nincsenek nők, hiszen még a 90 kilós nők is kiröhögtek, amikor randira hívtam őket, a 60 kilósakról nem is beszélve.

Egyébként ezekkel a 90 kilós nőkkel randit el tudtam volna képzelni (szexet nem biztos), mert szimpatikus volt az adatlap.

kereső-koptató 2009.01.06. 23:43:23

Mi van a qpec blog után ezt is befejezed? :D

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.07. 00:02:34

@falusufni: szerintem ez az egész szintezés eleve marhaság, nem csak a férfitöbbség miatt - szóval végülis egyetértünk. Nagyon megalázó gondolat és emiatt helytelenitem. Ha valaki alapvetően ápolt és igényes magával szemben, annak nincs oka meghunyászkodva elállni x vagy y típustól!

Fibi* 2009.01.10. 15:58:32

Szia! Egy hajóban evezünk! Ha van kedved látogass el hozzám! phoebe.blog.nlcafe.hu

GatyaPityu 2009.01.10. 16:53:44

De ugye ez a post nem azt vetíti előre, hogy meg fog szűnni a blog?!

Egyébként szerintem a rendszerben is van hiba, méghozzá nem is kicsi. A baj az, hogy kevés lány keres párt a neten. És mivel kevés a lány, ezért ők felértékelődnek, a pasik meg leértékelődnek. Ez a legnagyobb gáz, Nehéz pasiként ismerkedni, hogy egy nőre jut legalább 3 vagy 4 másik pasi.

GatyaPityu 2009.01.10. 17:05:04

@Rékuc: "Atro pedig nagyon eltűnt! Reméljük, hogy sikerült becsajoznia :)"

Bárcsak úgy lenne... De sajnos nem. Még karácsony előtt megismerkedtem valakivel, és a szilvesztert is együtt töltöttük, de az illetőről kiderült, hogy nem is annyira egyedülálló mint amilyennek mondta magát, sőt együtt él a vőlegényével. Viszont a szilvesztert együtt töltöttük. Na, ezt add össze. Azt mondja (írja sms-ben MSN-en), hogy szeret engem hiányzom neki, de közben úgy érzi hogy a pasiját sem tudja otthagyni. Most erre mondjon valami okosat valaki - mondjuk elsősroban Te, kedves Rékuc, mivel Te is nőből vagy. :-)

chiemsee 2009.01.10. 19:53:02

@Atro: A nőkön ne próbálj meg eligazodni. Nekem több olyan tapasztalatom van, mikor próbáltam egyik-másikkal összejönni, persze elsőre kosár. Utána meg ott sírtak nekem más pasikon, hogy csak megdugni akarják őket, semmi mást... milyen jó, hogy énvelem beszélgetni lehet stb. Persze eztán is elmentek kúrni bárki mással úton-útfélen. A nők nagy részének nem az intelligencia, törődés számít. Egyetlen dolog, amivel a másik nem felett uralkodni képesek, az a szex, ezt használják ki.
Napokban beszélgettem az egyik női ismerősömmel, ő szavait idézem: "... el sem tudom mondani, hány barátnőm szingli, mert a pasiknak, akik próbálkoznak náluk, nem kockás a hasuk...". Teszem hozzá ő egy egyszerű, nem "bombacsaj", hasonló barátnőkkel...

Hogy még árnyaljam a képet, nézz és láss:
phoebe.blog.nlcafe.hu/index.php?view=bejegyzes_oldal&bejid=86609

Na az ilyenek miatt tart itt a világunk. Nem tudtam megállni, hogy ne kommenteljek be... javaslom Nektek is véleményetek kifejtését a "hölgy" blogjában.

Danny McCoy 2009.01.11. 14:34:08

@Rékuc: nyilván, de valamilyen szinten mindenki belövi, magát is. Persze mindenki ott keresgéljen ahol akar, csak talán nem kisgyerek módjára kéne az asztalt verni ha nem jön össze...

Danny McCoy 2009.01.11. 14:35:02

@Atro: de nem a rendszer hibája hogy több a férfi. És a férfiak azok akik magukat leértékelik, azzal hogy pincsikutyaként ugranak minden nőnemű reglapra...

GatyaPityu 2009.01.13. 11:09:01

Chiemse:
Beleolvastam ebbe a blog-ba, amit ajánlottál, de hamar abbahagytam, mert felment tőle a vérnyomásom. Az író kiérdemelne egy f*szkorbácsot... Nem kívánok neki mást, mint azt, hogy vele is úgy bánjanak majd, mint ahogy ő bánik másokkal.

Danny McCoy:
Szerintem Te nem igazán vagy benne ebbe a netes társkeresésben, vagy ha benne is voltál korábban, már elfelejtetted hogy milyen. Éppenhogy a nők értékelik le a pasikat. Meg eleve így működnek a piac törvényei, hogy ha egy áruból túl sok van jelen, túlkínálat van, akkor annak az értéke leértékelődik. És fordítva, ha egy áruból hiány van, akkor annak az ára felértékelődik. Tudom, hogy kicsit durva a társkereső embereket holmi sorozat gyártott iparcikkekhez hasonlítani, de sajnos ez így működik (nekem is k*rv*ra nem tetszik egyébként ez a világ).
süti beállítások módosítása