Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

A hivatalos és hivatásos társkereső ügynökségekről

2008.01.12. 14:55 Line24

Régóta gondolkozok azon, hogy a tárkereső irodák mennyiben tudnak a társkereső fiataloknak és idősebbeknek segíteni? Hatékonyan avagy inkább pénzlehúzás az egész?
Sok panaszt hallva ezzel a sok esetben komolytalannak és bosszantónak és időtrablónak tűnő netes párkersésről, eszembe jutott, hogy felkereshetnék egy ilyen irodát, ahol viszonylag jelentősebb összegért beregisztrálva olyan emberek címét kaphatnám meg, akik:
- alapból megfelelnek a követelményeimnek (tehát menetesülnék a sok-sok keresgéléstől),
- talán olyanoknak ajánlanának engem, akiknek rám van szükségük (tehát mentesülhetnék a sok felesleges levélírástól)
- és olyanokkal találkozhatnék, akik komolyan gondolják a társkeresést, nem időtöltést és ingyen kávét látnak ebben az egészben (tehát mentesülhetnék a rengeteg csalódástól és a felesleges randiktól)

A következőket olvastam az egyik ilyen iroda oldalán:
"Azoknak a Hölgyeknek és Uraknak ajánlom irodánkat, akik komoly, akár életre szóló kapcsolatot keresnek. Akik elkötelezettséget mernek felvállalni egy társsal, akik képesek közös célok akarására. Akik hisznek abban, hogy a magánélet boldogságát az őszinteségen és tiszteleten alapuló párkapcsolat adja, de elfoglaltságaik, sorsuk alakulása miatt nem találták meg még társukat.
A XXXXXX társkereső iroda, vagyis nem online, közvetlenül ismerkedő társkeresőknek ad felületet, hanem valós arcukat, életüket a klubtagság első pillanatától felvállaló párkeresőknek. Meggyőződésünk, hogy bár nem olyan könnyű klubtaggá válni, mint egy online regisztrációs formot kitölteni, de éppen ez a rákészülés garantálja, hogy irodánkban komoly, tartós kapcsolatot kialakítani szándékozó Hölgyek és Urak keresnek fel minket."


Persze - mint minden ismeretlentől - ettől is tartok egy picit. Lehet, hogy alaptalan félelmeim a következők:
- nagyon szűk választék, amely főleg idősebbekből áll
- talán olyan emberek jelentkeznek be, akiknek - különböző hátrányaik miatt - egyéb más módszerrel nem sikerült párt találniuk, tehát talán azok, akiket eddig is elkerültem
- csak regisztráció után nézhetek bele az adatbázisba
- körülményesebb, hisz az irodával csak személyesen és telefonon keresztül tarthatom a kapcsolatot - így pl. az újabb jelentkezők fényképeit sokkal nehezebben tudom megtekinteni, mint itt a neten
- más szűri le nekem a jelölteket: az mégse olyan hatékony, mintha magam tenném a magam számára

Várnám azok kommentjeit, akik már megfordultak ilyen irodákban. Szívesen meghallgatnám a tapasztalatokat és véleményeket, főleg összehasonlítva a társkereső site-ok szolgáltatásaival ill. a gondolataitokat a két forma előnyeiről és hátrányairól.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr86290918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

caline 2008.01.15. 17:12:02

Sokan szenvednek mostanában a társkeresési problémák miatt. Az én történetem végre pozitív! Én is sokat próbálkoztam (évek óta) a netes keresőkkel - és tavaly ősszel bejött! Végre megtaláltam a páromat, aki nagyon szeret és összeillünk. Jó haverok, barátok, szerelmesek vagyunk - és ez egy honlapnak köszönhető. Ez a Hitves.hu keresztény házstárs-közvetítő. Én csak úgy próba-cseresznye-alapon regisztráltam oda; és mert nagyon színvonalas az az oldal. 25 éves vagyok, és épp idejében jött ez a siker. Sok szerencsét és kitartást mindenkinek - mert az is kell hozzá, rengeteg!

Monyók 2008.01.16. 23:11:02

Bár én nem voltam még hivatalaos ügynökségnél, csak hallottam róluk egy lánytól akit a neten ismertem meg. Ő az általad is említett negatívumokat sorolta. A negatívumok egy része üti a pozitívumokat is: kevés a tag, nem nagyon van miből válogatni, olyan címet kapsz ami van, és max annyiban felel meg a feltételeidnek, hogy ő is keres valakit. Nekem úgy hangzott, hogy még a 6-os villamoson is nagyobb esélyed van párt találni.

Arról nem volt szó, hogy bármilyen csajozási/pasizási know how-t is oktatnának-e. Szerintem annak több teteje lenne mintha csak képekért járkálsz egy irodába ahova rajtad kívül max 10-en teszik be a lábukat.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.01.23. 16:20:29

Én még egyetemista koromban látogattam el egy ilyen irodába. Kedvesek voltak, engedték is, hogy belenézzek az adatbázisukba (ez akkor egy doszié volt, amibe kézzel írt fényképes levelek voltak, persze a hölgy szomorúan említette nekem, hogy szerinte elég nehéz lesz, mert az ott hirdtő csajok 99,999%-a 170cm-es magasságot követel meg, de a többség 180cm-t. Így szerinte alacsony pasi lévén, nem sok esélyem van.
Pár évvel később még elnéztem egy-két ilyen irodába, a tapasztalatok akkor is hasonlóak voltak, persze ahol épp volt a tarsolyukban olyan lány, akinek nem ez az első kikötése, akkor persze rögtön áradoztak nekem, hogy na az lesz nekem a tuti, csak be kell fizetnem a 30e Ft-ot.

Később ismerőseimmel beszélgettem erről, és többen is hasonló dolgokat tapasztaltak. Aki neki tetszik, azt nem javasolják, ellenben egy-két embert mindenáron rájuk akarnak tukmálni.

Az ilyen irodák talán annyiban jobbak, mint az internetes oldalak, hogy vannak rendezvények is, ahova el lehet személyesen menni, és beszélgetni a többi társkeresővel, talán ez a mód közelebb áll a valódi ismerkedéshez.

Mindenesetre engem nem győzött meg azóta sem az ismerkedés ezen módja.

21 éves srác 2008.09.29. 20:42:23

Hát igazából én nem tudom milyenek ezek a társkereső ügynökségek még a net-es társkeresőket sem ismerem.A csajozáshoz sem értek túlzottam de volt már csajom és ismerkedtem már meg lányokkal annyit mondhatok, hogy én azért nem fizetek (Habár később ki tudja! XD), hogy egy vad idegennel találkozzak és egy akár nagy eséllyel kínos és csalódásokkal teli találkozót összehozzak! Azt ajánlom menj el szórakozni a barátaiddal ha az egyik helyen nem találsz alkalmas személyt akkor el kell menni máshova és ilyenkor úgy is fesztelenebb az ember és egy szerűbb a siker!Persze ez főként max közép korosztályig igaz. Onnan pedig passz! =) Nekem is nehéz párt találnom magamnak rosszul tűröm a visszautasítást és válogatok is pedig nincs mire! Igaz ez a válogatás főként belsőre vonatkozik de mit tehetek szeretem a szép és aranyos csajokat!....Sok szerencsét mindenkinek Isten legyen veletek. :-)
süti beállítások módosítása