Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

Olvasói levél - Egy társkereső nő panaszai

2008.09.05. 14:30 Line24

Nem csak férfiként vannak problémás esetek a netes társkeresőkkel. Ahogy az alábbi olvasói levél is tanúsítja nem biztos, hogy jó sikeres nőnek lenni a társkereső oldalakon:

Szerintem használhatatlan bármely netes társkereső. Mint majdnem 30-as lány mondom ezt. Nem vagyok egy szépségideál, de rosszul sem nézek ki. Ha felrakok pár fotót magamról, akkor nem szűkőlködök a válaszokban. Az első napokban a pasik - mint új húsit - letámadnak, nem ritka, hogy 100-150 levelet kapok 24 óra alatt. Hogy lehet ezt győzni válaszokkal? Sehogy. Legalábbis nekem nem mmegy. Pláne azért akaszt ki a dolog, mert olyanok is írnak, akiknek semmi közük hozzám! 12 éves kisfiúk, leszbikus nők, 50 éves apókák, kis törpék, hórihorgas langalétrák. Nem örömnek, izgalommal teli válogatásnak érzem már, hanem rettentő nyűgnek, munkának! Mire megnyitok egy választ, elolvasom, majd rányomok az adatlapjára, ahol meglátom a fényképét meg az adatait és rájövök, hogy már megint egy olyan jelentkezett be, akihez semmi közöm, majd ezt megismétlem legalább 20-szor, addigra már el is ment a kedvem a maradék 100-tól is: sokszor egyszerűen törlöm azokat olvasás és adatlapnézés nélkül. Nagyon nem jó, hogy olyanok is írhatnak, akiket nem szeretnék. Ha már eleve lenne egy szűrő, ami letiltaná ezeket, máris kisebb nyomás alatt tudnánk válogatni, válaszolni, egyáltalán átlátni ezt a hímmennyiséget.
Egyszerűen nincs önkritikájuk vagy önfegyelmük a pasiknak és csak úgy írnak minden tetszetős csajnak. Csak nem értem, hogy mire számítanak? Így igazából a kedvünket veszik el az egésztől és áttételesen az esélyesektől veszik el a lehetőséget, hogy egy helyes lánnyal alakíthassanak ki komoly kapcsolatot.

 

203 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr84649575

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.09.05. 16:33:18

Egy társkereső nő panaszaiSzerintem használhatatlan bármely netes társkereső. Mint majdnem 30-as lány mondom ezt. Nem vagyok egy szépségideál, de [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2008.09.05. 14:45:32

Miből gondolod azt, hogy kizárólag téged érdeklő pasik fognak írni neked? Mi a garancia rá?

Iron1 2008.09.05. 15:22:43

Szerintem jobb az előbb adatlap, utána levél sorrend. De a szűrő nem lenne hülyeség legalább pár alap paraméterre.

Láma 2008.09.05. 15:28:33

Akkor menj ki az utcára, és keress ott pasit... Csóri bomba-bamba nő...

30-as lány 2008.09.05. 15:29:07

Én egyszer jelentkeztem be társkeresőre, két hétig voltam fent és egy randim volt. Azóta együtt vagyunk és már várjuk az első babánkat. Ilyen is van...

katatones · http://molnarkata.com 2008.09.05. 15:29:25

Esetleg ha nem az ingyenes, netes társkeresőket használnád - ha már ennyire online akarsz társat keresni - hanem mondjuk fizetnél érte havi 5-10 ezer Ft-ot az máris egyfajta szűrő lenne. Aztán vannak olyan társkeresők is, ahová személyesen kell elmenni és nem adják ki az adatod akárkinek, hanem csak az általad óhajtott ideálnak. Már csak azt nem értem, ha ilyen rutinos társkereső vagy, mint amilyennek tűnsz, erre miért nem jöttél rá eddig magadtól. :-)

W Joe 2008.09.05. 15:30:12

"Egyszerűen nincs önkritikájuk vagy önfegyelmük a pasiknak és csak úgy írnak minden tetszetős csajnak." - Mondjuk senki nem tudhatja, hogy kinek mi tetszik. Jó nem a 12 évesre meg az öreg apókára gondolok, de a leveled alapján a "törpék" és a "langalétrák" nem írhatnának senkinek, mert nincs önkritikájuk. Mondjuk a szűrő jó ötlet, azt hittem ilyen alapból van a társkereső oldalakon.

rock 2008.09.05. 15:30:49

de szar helyzet, vannak akik évekig nem kapnak egy árva levelet sem....

hannah 2010 2008.09.05. 15:35:27

Igaza van a posztolónak: de ez nem csak a nőknek probléma. Próbáltam a tetszetős lányokkal felvenni a kapcsolatot, de azt láttam, hogy némelyiknek több tucat(!)levelezése van. Én sem gondolom, hogy mindegyik levelező "komoly kereső" lenne, de ez akkor is aláássa az ismerkedési kedvet... Elment a kedvem a net-es keresgéléstől, pedig én komolyan gondoltam. Nem tudom, mi lehet a megoldás!

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.09.05. 15:37:15

Már volt ez téma más blogban is, hogy itt nem csak az, hogy bőő, de amint gondolom Te is tetted, nem válaszoltál mindenkinek, hogy bocsi, de nem vagy az esetem, és sok sikert a továbbiakhoz.
Egyébként én is egy társkeresőn ismerkedtem meg a barátnőmmel, és jól vagyunk, azóta is együtt.

eternity · http://eternity.blogter.hu 2008.09.05. 15:41:00

Hümm. Nem egészen értem. Ha az ELSŐ 24 órában árasztanak el a levelek, akkor azon nyilván már rég túl vagy.
Hacsak.
Netán értsük úgy, h a "netes keresés-függők" táborába tartozol, kik rutinosan egy-két-három havonta újra regelnek, és törlik az előzőt? :)
Szóval, nem mondom, h nem lehet rákattanni a "szórakozásnak" eme vállfajára, de azt azért ne mondd már, h nem találsz egy megnézni érdemes férfit, amikor "nem nézel ki rosszul". Vagy netán az igényeiddel vannak problémák?

tommygun 2008.09.05. 15:43:32

Mondjuk ha ilyen nőstényfeminista a hozzáállásod, nehezen fogsz találni valakit (vagy nem fogja kbírni melletted, mert elég nyavajgósnak tűnsz).

Begi 2008.09.05. 15:46:34

Menj inkább szingliparty-ra. Nem akarom a lakatos bulit reklámozni, de ott egyből élőben látsz mindenkit. Én egyszer voltam, ott ismertem meg a páromat, előtte évekig nem talált meg a szerelem. Két hét múlva esküvő és tavasszal érkezik a Babóca.

Ilyen is van... :)

kzol 2008.09.05. 15:48:15

Lehet, hogy most - még - jól nézel ki, de hogy helyesen írni még mindig nem tudsz és a magyar szavakat sem ismeresd, az is biztos. Másrészt meg egy felfuvalkodott HP vagy.
Én azt mondom, hogy az ilyen nőt jól szájba kellene baszni. Vascsővel. Többször.

norbert79 2008.09.05. 15:49:55

Annyit tennék hozzá a témához, hogy mint minden netes ismerkedés leszűkül az írásra, így sokan esnek a hibába, hogy csak abból ítélnek, amit meglátnak a neten, s kiderül, hogy éppenséggel egy sokkal többet érő embert talált magának, vagy egy nagyon rossz húzás volt.
Ugyancsak gondot jelent, hogy ha egyből elutasító választ kap az ember, vagy még választ sem. Én is abba a kategóriába tartoztam, ahol nekem kellett írnom másoknak, mert senkitől nem kaptam levelet.
Azóta már nem ismerkedek, neten sem, de mondom, fontos a kép, fontosak az adatok, sok felhasználónak magának kell keresnie a másikat, s első elutasításra nehéz ismerkedni, ha a másik a fáradtságot sem veszi, hogy megpróbáljon legalább két értelmes szót váltani, ráadásul az egész egy nagyon korlátozott módon történik.

kzol 2008.09.05. 15:50:07

"Begi 2008.09.05. 15:46:34
... ott ismertem meg a páromat, előtte évekig nem talált meg a szerelem. Két hét múlva esküvő"

Nem volt túl gyors ez a tempó? Két hét után esküvő? De látom, a gyerek már meg lett előlegezve...

is 2008.09.05. 15:51:26

én annyit tennék hozzá, hogy ha beállítottam volna azt a szűrőt, a párom nem jutott volna át rajta. márpedig boldogan élünk, míg meg nem halunk egyszer.

olcsó húsnak tényleg híg a leve: ingyen ezt lehet kapni.

similarthings 2008.09.05. 15:56:07

A szabad netes társkeresőnek ez a varázsa és ez a buktatója is egyben.
Van aki tud ezzel élni van aki meg nem. Kérdés hogy mit akarsz, és mire vagy nyitott. Ha akarod le tudsz bonyolítani 100-200 randit is, de akár választhatsz találomra, hirtelen felindulásos szimpáti alapján is. Lehet szerencséd.

Mert ez szerencsejátkos-húspiac igazából.

Esetleg a negatív kritkán is illene elgondolkoznod, mert lehet hogy 30-as vagy ami egyfajta érettséget jelent, de a társkeresés nem megy nyitottság nélkül. Ha nem tudsz nyitni akkor halálra van ítélve egyébként is a társkeresésed.

bög 2008.09.05. 15:56:38

"áttételesen az esélyesektől veszik el a lehetőséget, hogy egy helyes lánnyal alakíthassanak ki komoly kapcsolatot."

na ennél a mondatnál mész te el a jó büdös picsába.

xido 2008.09.05. 15:59:28

jaj szegénykém..mindjárt megsajnálom...lesz szives akkor elébe menni a dolgoknak,nem csak beülni a fotóival az oldalra és várni a sült galambot,hanem körülnézni és írni a tetsző pasiknak...vagy ahogy mondták,előbb adatlap nézés,aztán levélolvasás...
ennél jobban már csak az szokott tetszeni,mikor mindenkitől csak dugós levél jön,közben azért,mert kint van melle/feneke a képeken:)
aztán meg mi leszünk a parasztok,mert kifogja az adott hely legnagyobb szoknyapecérét,akibe belezúg és aztán nehezen felejti,miután dobták a légyott után..

Jég 2008.09.05. 15:59:52

Érdekes dolgok ezek a társkeresők, kis ésszel elég hamar kiismerhetők.
A nem álompasi kategóriába tartozom (amolyan átlag) és fontos némi kifutópálya, h lehengerelhessem a célpontot szavakkal, személyiséggel.
Közel lehetetlen ezt elérni netes társkeresőn. Udvarias, humoros, nem tolakodó levelekre sem érkezik válasz, hiába az áhított lány adatlapján villogtatott erények tömkelege, mint értékeket kereső, minden levélre válaszoló,akár barátságot is kialakítani hajlandó hölgyemény (legalábbis annak képzeli magát). Másrészt vannak lányok (erről már volt itt szó), akik haverkodni járnak fel. És könyörgöm, felejtsük már el az 'élj a mának', 'párosan szép az élet' és hasonló ostoba mottókat.
Úgyhogy nem állítom, h délceg nemünkkel egyszerű lenne, de ez vica versa helyzet.

storyline :) 2008.09.05. 16:00:46

Levelezzen veled a mailer-daemon!

Begi 2008.09.05. 16:00:55

Kzol!

Nem a találkozás után két héttel lett esküvő, hanem kb holnaphoz két hétre! :)))

teabore 2008.09.05. 16:01:13

sosem sikerült társkeresőn keresztül randiznom - igaz, nem is nagyon próbáltam. Eljártam tánciskolába, ami önbizalmat adott és mostmár bárkivel képes vagyok kapcsolatot teremteni. A páromat is egy táncórán ismertem meg :)
Ez a személyes kontaktus szvsz nagyon sokat számít, ezt nem lehet a neten megoldani.

DEGEC 2008.09.05. 16:02:15

hát ez igy van egy 30 éves fiú/lány olyan mint a wc, ha normális akkor foglalt, ha nem akkor le van szarva.

van egy szűk keresztmetszet, amikor valaki mondjuk 29 évesen szakit, és normális, ezeknek nehéz egymásra találni a sok leszart közt.

nem irigylem őket.

szét kell nézni a goldengéten...stb:-PPPP

fel a fejjel.

esetleg külföldi társkeresők.?????

DEGEC 2008.09.05. 16:04:02

de hol a postiró adatlaja??????

had nézzük meg és megmondom hol a hiba.:-DDDDD

szándor · http://belsovilaghaboru.blog.hu 2008.09.05. 16:05:54

szegénykém, nem lehet könnyű neki! pedig az lenne a normális bánásmód, hogy megnyom egy entert, és akkor jön a postás, és hozza neki a helyes pasit egy dobozbann. neki ez jár, hiszen nem néz ki rosszul.

Társkeri talcsi dugcsi 2008.09.05. 16:06:57

Az ingyenes társkeresők sima adatbázisok.
Nem jók semmire. Azért ingyenes, hogy menjen a juzer és el tudja adni reklámoknak a napi login számot.

A fizetősnek pedig az az érdeke, hogy minél többen menjenek az oldalára = nem fog szűrni semmit vagy szűrési lehetőséget feltenni (maximum szidja az ingyenes társkeresőt névtelenül, hogy az mekkora szar - hogy mégtöbben menjenek az oldalára). Havi milcsi simán megvan a juzerekből minimálisan (ez tény, van fizetőset üzemeltető ismerős).
Vagy ha igen, a pasi simán átírja az adatait a megfelelőre és ugyanott van.

Nem nyíkni kell meg siránkozni, hanem ÉLŐBEN ismerkedni. A netes társkeresés halott.

Vagy lusta a kisasszony eljárni ide-oda?

similarthings 2008.09.05. 16:08:12

Szerintem semmi különös nincs egy netes társkeresőben - újabb lehetőség az ismerkedésre, hiszen sok ember egyébként képtelen ismerkedni. Nem mondom én a párom végl nem ott ismertem meg, de azért nem sokon múlott.

Sajna abban van némi-nemű igazság hogy aki 30-as és nincs párja hosszabb ideje annak lelki problémái vannak, amit kiárólag önmaga tud orvosolni. Hozzáteszem nem segít a 30-as nőkön az sem hogy 15-25 éves csajok bárkinek bármikor szétteszik a lábukat. Sőt, még ők szólítanak le. Mert most ez a trend. Meg az egyéjszakás kapcsolatok.

Emiatt a konzervatív 30-as lányok kissé alulmotiválva érzik magukat, mert ezt ők is tudják.

szakállas kutya 2008.09.05. 16:09:27

ez jó, ezt a "langalétra" szót Besenyő Pista bácsi is megirigyelte volna... remélem azért nem atomfizikusokkal óhajtasz ismerkedni, kedves posztíró...

storyline :) 2008.09.05. 16:09:47

"Jég 2008.09.05. 15:59:52
...
Udvarias, humoros, nem tolakodó levelekre sem érkezik válasz, hiába az áhított lány adatlapján villogtatott erények tömkelege, mint értékeket kereső, minden levélre válaszoló,akár barátságot is kialakítani hajlandó hölgyemény
... "

Persze nem, hiszen sok helyen már ahhoz is emelt díjas sms-t kell küldeni, hogy elolvashasd azt, amit neked írtak.

Amúgy meg írd be a profilodba, hogy költséges hobbijaid vannak, majd írnak kéretlenül is :D

BGC 2008.09.05. 16:11:30

Csinálj inkább saját társkeresőt. Hozd össze a 12 évest meg az öreg apókát, a "törpét" és a "langalétrát", meg a többi kretént. Tuti lesz, még fizetni is fognak.

katatones · http://molnarkata.com 2008.09.05. 16:12:10

dövan, te az nlcafes dövan vagy?

M. 2008.09.05. 16:14:40

Kedves Blogger!

Bocs: kegyetlen leszek, de őszinte. Ezzel a hozzáállással nehezen lesz partnered:

"Nem örömnek, izgalommal teli válogatásnak érzem már, hanem rettentő nyűgnek, munkának!"

Magyarul: az öröm és az izgalom, az kéne, de a válogatással járó meló már nem... Mégis, mit vártál? Hogy csak tíz levelet kapsz, de azt mind fehérlovas hercegektől?

Egy jó kapcsolatért melózni kell. Hazugság, hogy "van ideális társ, csak meg kell találni". Van sok _lehetséges_ társ, meg nagy adag szenvedély. Aztán pár év együttélés, kölcsönös alkalmazkodás, kommunikáció, türelem - szóval munka! - után lehet egy igazi társad. (Nekem is évekbe került.) A meló pedig ott kezdődik, hogy a 120 levél közül kiválogatod azt az 5-10-et, ami érdekel.

Munkára fel!

(Nekem is, hogy itt kommentelek munka helyett :-))))

storyline :) 2008.09.05. 16:15:06

katatones · molnarkata.com 2008.09.05. 16:12:10

Ühüm.

dude 2008.09.05. 16:16:09

all in all ez elég nagyképű egy post volt..

zombizan · http://libertarius.blog.hu/ 2008.09.05. 16:17:45

Szerintem ez kb. ugyanaz, mint férfi oldalról átnézni több tucat adatlapot, hogy kinek érdemes írni, és kinek nem. Neked csak azokat kell átnézni, akik írnak neked. A semmitmondó elutasítás ("bocs, de nem téged kereslek")nem jobb, mint a válasz hiánya. A szűrő szerintem nem jelentene nagy segítséget, mert a testmagasság, életkor, stb paramétereken kívül másra nehéz lenne szűrni, így meg nem csökkenne túl nagy mértékben a nem kívánt levelek száma. Egy lehetséges megoldás lenne valamiféle zsűrizés, ha szolgáltatásként vagy némi plusz pénz ellenében az oldal üzemeltetői megbíznának 3-3 ellenkező nemű embert az adatlapokon szereplő fényképek alapján az illető külsejének pontozására (90 %-ban gondolom úgyis ez a döntő tényező). Lehetne önkéntes, valaki zsűrizteti-e magát, de aztán fogadó oldalról be lehetne állítani, hogy csak zsűrizett embereket akar-e látni?

szándor · http://belsovilaghaboru.blog.hu 2008.09.05. 16:20:15

egyébként a postírónak igaza van! langaléták meg törpikék hogy írhatnak egy nem rosszul kinéző lánynak?
nem szűrő kéne, hanem egyszerűen ki kéne tiltani őket a társkeresőről! még jó, hogy szegény csajnak kövérek nem írtak, vagy esetleg olyanok, akiknek nincs is autójuk.

stopper 2008.09.05. 16:20:26

Én nem értek ezekhez a társkereső oldalakhoz ("..még életemben nem jártam itt..." Frank Drabin), és senki jogát nem vitatom el, hogy válogatós legyen, de ilyen esetben akkor miért nem a kedves posztíró ír neki tetsző pasiknak?

inspector pouzó 2008.09.05. 16:21:55

Púzókutya nem hisz az online társkeresésben.
Had éljek egy búvárruhás hasonlattal:
Az online társkeresés olyan, mint a búvárruhába fingani: lehet vele kísérletezgetni, de a vége úgyis az, hogy letüdőzöd a saját púzod.

Mit frendlich regardiers,
Le chien pouzó (AKA inspector Pouzó)

Nandi 2008.09.05. 16:22:58

Hát tény, hogy ezek a helyek tele vannak lecsúszott, szétzuhant emberekkel, sjnos mindkét oldalon. Olyan silány emebrek is írogatank ezeken a helyeken akiktől, elmegy az ember kedve, minden további probálkozástól.

DE.

Vannak kedves és helyes lányok, akik még szépek is.
És nyilván vannak értelmes férfiak is, bár tippen szerint kicsit kisebb számban mint a nők.

Ezért is kell k.-ra küzdeni az értelemes paliknak, hogy áthatolhasson, a bugyuták által létrehozott sáncon.

Nekem azért vannak pozítiv tapasztalataim, csak nem szabad feladni, és tudni kell kiválasztani az egyéniséget, meglátni a jót....

storyline :) 2008.09.05. 16:23:27

Bár nem regeltem az iwfw.hu (inet who fucked who) oldalon, olvastam róla, hogy ott be lehet jelölni azt, hogy ki az akivel kapcsolatot szeretnél létesíteni. Amennyiben a másik is bejelöl, a rendszer automatikusan üzenetet küld mindkét félnek. Mivel ahogy "zombizan" (zombizan 2008.09.05. 16:17:45) is mondja, feltehetőleg úgyis 90%ban a külső dominál, egyszerű lenne egy ilyen társkeresőt csinálni, az embereknek meg az üzenet után levelezni, akkor is csak annyit, hogy hol legyen a találkozó. Így aki mindenkit unalomból blokkolna, csak azokkal találkozhatna, akik pont őt akarják (esetleg más okból, de ez már részletkérdés).

Hm?

Átlagarcú 2008.09.05. 16:24:47

Van egy ötletem. A hirdetésed szövegébe írd be, hogy: " 12 éves kisfiúk, leszbikus nők, 50 éves apókák, kis törpék, hórihorgas langalétrák." kíméljenek! Azt meg hogy gondolod, hogy egy 50 éves Férfi, vagy akárhány éves nő ne válaszolhasson neked? Mit szeretnél tulajdonképpen?
...hogy egy gép eléd tegye álmaid netovábbját úgy, hogy neked ne is kelljen foglalkozni vele?
Üdv: Sörecet(52)

kageromaru 2008.09.05. 16:25:08

lol ... mérnem azt írja:én egy önmagára is, és párjára is igényes, 30-as milliomost keresek, .hosszú/rövid kapcsolatra...
-én egy jólkinéző majdnem 30as, igényes lány vagyok, csórik és a nyomik kíméljenek !!!Fújj HP

DocBulywood 2008.09.05. 16:25:20

kzol 2008.09.05. 15:48:15

"Én azt mondom, hogy az ilyen nőt jól szájba kellene baszni. Vascsővel. Többször."

Ha a vascsövet a micsodádra érted, akkor egyetértek!

katatones · http://katatones.blog.hu 2008.09.05. 16:26:37

szándor ez diszkrimináció amiről beszélsz, a te hibádból joggal fordulhatnak a törpék és a langaléták az ombucccmanhoz.

storyline :) 2008.09.05. 16:26:39

"Nandi 2008.09.05. 16:22:58
...
Nekem azért vannak pozítiv tapasztalataim, csak nem szabad feladni, és tudni kell kiválasztani az egyéniséget, meglátni a jót.... "

És hogyan választod ki az egyéniséget egy profil alapján?

hannah 2010 2008.09.05. 16:26:57

Jég

"Udvarias, humoros, nem tolakodó levelekre sem érkezik válasz, hiába az áhított lány adatlapján villogtatott erények tömkelege, mint értékeket kereső..."

Abszolúte igazad van!

storyline :) 2008.09.05. 16:30:21

"kageromaru 2008.09.05. 16:25:08
lol ... mérnem azt írja:én egy önmagára is, és párjára is igényes, 30-as milliomost keresek, .hosszú/rövid kapcsolatra..."

Azért, mert aki a párjára igényes, az lehet, hogy nem írna őneki :D

Laczi 2008.09.05. 16:32:13

Az online társkereső nem egy rossz dolog, csak nem szabad összetéveszteni egy katalógus-áruházzal.
Néha a másik nem nekem nagyon tetsző képviselője szóba se akar állni velem. Néha én nem akarok szóba állni valakivel, mert amit a neten látok róla, az egyáltalán nem vonz. Azért pár sorban válaszolok, és valahogy egy egészen értelmes beszélgetés alakul ki. Pár héttel később egy rendezvényen összefutunk. (a közös érdeklődés...) Nem megbeszélt randi, csak így hozza a sors. A valós életben teljesen más a benyomás. Egyre gyakoribb randik, szenvedélyes éjszakák, három hónap múlva összeköltözés.
Ilyen is van. Velem megtörtént.

szándor · http://belsovilaghaboru.blog.hu 2008.09.05. 16:35:36

katatones · katatones.blog.hu 2008.09.05. 16:26:37

fordujjanak ombuccmanhoz, legalább nem a szegény lányhoz fordullnak!


és akkor hagyják szegény nem rosszul kinéző lányt, hogy ne kelljen neki foglalkozni semmi mással, csak az igazi szerelemmel! igazából regisztrációkor kéne kérdezni, hogy "Esélyes vagy?" és akkor automatikusan kitiltani azokat, akik nem azok, és így megakadályozzák őket abban, hogy "áttételesen az esélyesektől elvegyék a lehetőséget".

endi · http://endike.blog.hu 2008.09.05. 16:38:42

Nekem az a tapasztalatom, hogy a legtöbb lány 30 után akar csak komoly kapcsolatot, vagy 1-2 gyerek+válás után. Na ezek a nők-lányok írtak csak nekem, akik komoly kapcsolatot akartam mindig is.

tokomtelevan 2008.09.05. 16:42:51

Te hülye Picsa!

Bejelentkeztél a társkeresőre, s ezzel semmi gond.

Ha azt akarod, hogy legyen szűrő, akkor írd be az adatlapodra, hogy Téged csak a szőke herceg érdekel fehér lovon (esetleg fehér mercin, de az is a 20 millás kategóriából)
Miből gondolod, hogy csak azoknak lehetsz szimpi, akik neked is azok?
A való életben sem így van, bár a hozzáállásod miatt nekem nem kellenél.

Javaslok egy ilyen adatlapot:

Átlagosnál jobban kinéző csaj keresi partnerét, aki legyen 178-185 magas, 83-90 kg, kisportolt testalkatú, de nem izomkolosszus, helyes arcú, vagány, romantikus, szórakozást, táncot kedvelő.
Ha nem túl szép, a pénztárca vastagságával kompenzálhatja.


Aztán vagy felébredsz, vagy egyedül maradsz, vagy ha már nagyon szexre éhes vagy magadhoz nyúlsz, vagy valami suttyó gerincre vág, majd utána elhajt a tyúknyi eszed miatt.
MNK.

Társkeri talcsi dugcsi 2008.09.05. 16:43:38

Jó endi, de te hit gyülis vagy, és az üvegfúvók miatt is félsz a ... na mindegy.

Dworák Ede 2008.09.05. 16:45:22

Kislány! Aristotelés Onassis törpe volt és apóka. Mégsem volt problémája a hölgyekkel való ismerkedéskor. Nem hallott még arról, hogy "ötvenes apók" igen jó külsejűek lehetnek? Azonkívül hogy számos Önnek nem megfelelő férfi könnyedén ismerkedik bombázókkal? (Ha nem is a neten...) Mivé lenne a világ, ha csak szép fiúk élnének szép lányokkal? Rövidebben, igen nagy hülyeség, amit írni méltóztatott... Tipikusan az az eset, amikor egy szerény külsejű buksza alaposan túlértékeli magát, és fanyalog. Azt hiszem, később be teteszik majd érni egy keményebb, másodlagos frissességű répával is.

Rékuc · http://flickr.com/photos/szefi 2008.09.05. 16:46:48

'kis törpék, hórihorgas langalétrák'

Nők és férfiak részéről egyaránt gusztustalan ez a hozzáállás, hogy csak x-y centi és kiló közötti, netán bizonyos hajszínnel stb. rendelkező 'jelentkezőket' vesznek figyelembe. Eszembe nem jutna azon kattogni, hogy a pasas 165 vagy 205 centi (vagy kiló), ha jófej, szót lehet vele érteni és vannak közös alapok. Számomra ez a fizikai vonzalom előfeltétele és nem fordítva. Csak én lennék ilyen aberrált állat?

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.09.05. 16:47:41

"Egyszerűen nincs önkritikájuk vagy önfegyelmük a pasiknak és csak úgy írnak minden tetszetős csajnak."

Az ilyen helyeken megjelenő pasik nagy része alapvetően csak dugni akar.
Ezért olyan elvből indulnak ki, mint a spammerek.
Levelet küldeni nem nagy fáradtság, ha írnak 100-at és abból csak egy dugás lesz, már megérte nekik. :)

aPar aLyza 2008.09.05. 16:50:07

Válogatunk, válogatunk????

A kérdés mely ajkamra tolul,
miért megy ez ily piszokul?
Az ember már sosem tanul,
papságától holtig elvadul?
elege lett a sok Kant-i kantul
viszketegsege mégis hol lapul?

Ki az aki ettól az álomtól itasul,
hiszi, rá vár az egyetlen mogul?
A szenvedély alant a mélyen eldugul
Adatlapi személye sóvárogva kinyomul?
A kérdés mely ajkamra tolul,
miért megy ez ily piszokul?

2008.09.05. 16:51:09

Nem kő kiakadni gyerekek!

A női nem kollektív tudattalanja szólt hozzánk.

:)

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.09.05. 16:51:53

Rékuc,
A nők nagy része fizikailag nem képes elképzelni, hogy olyan pasival jól érezze magát, aki nála nem magasabb, és ez bizonyos szempontból érthető, ősi biológiai ösztön, hogy a magasabb, erősebb férfi a fajfenntartás szempontjából jobb választás.
Te tényleg randiznál valakivel, aki mondjuk 10 centivel alacsonyabb nálad?

storyline :) 2008.09.05. 16:52:49

"majompásztor · mezeijoghallgato.blog.hu 2008.09.05. 16:51:09
Nem kő kiakadni gyerekek!

A női nem kollektív tudattalanja szólt hozzánk."

Azért ennél picit impulzívabb kommentet vártam tőled :D

WCP (törölt) 2008.09.05. 16:53:12

ezt sose értettem, minek írnak olyanok, akik nem a keretbe tartoznak, hisz, ha optimális feltételeket adott meg az illető, aki nem fér bele a keretbe, annak úgy sincs esélye

ej ej 2008.09.05. 16:53:28

A majdnem 30as az mennyi? 29? Kicsit álszentnek tűnik a panaszkodásod ezzel a napi 150 levéllel. Biztosan valami karrierista marketing manager vagy és igen el vagy szállva magadtól.

2008.09.05. 16:56:37

Dövan · alaverzum.blog.hu 2008.09.05. 16:52:49

most olyanom van, hogy csak hátradőlök és önelégülten nézem, ahogy igazol a női nem. Túl jó kedvem van ahhoz, hogy analizáljam.

Azt ma már egyszer megtettem a szakítóson a szokásos reggeli joint mellett pálikázva. :)

blackdogone · http://www.flickr.com/blackdogone 2008.09.05. 16:57:15

Gondolatot ne olvasson a weboldal, hogy rögtön a szőke herceg levelét küldje?

És az ilyenek választójoggal rendelkeznek. Istenem...

Átlagarcú 2008.09.05. 17:00:06

Daily Shark
"Az ilyen helyeken megjelenő pasik nagy része alapvetően csak dugni akar."
...és mi a helyzet a nők nagy részével?
Szerintem a motívációkban nincs számottevő különbség.

storyline :) 2008.09.05. 17:00:08

Igazad van MP, végülis a kommentjeid amúgy is univerzálisak :D

bög 2008.09.05. 17:00:56

úgy látom a nem rosszul kinéző kisasszony (apropó, ti láttatok már olyan nőt, aki saját maga szerint nem néz ki jól?) elég nagy öngólt lőtt ezzel a levéllel.

Szelid sunmalac 2008.09.05. 17:01:23

Utalom az olyan parasztokatk, akik valogata nelkul irnak mindenfele kommenteket pl: Dovan meg ez a majompasztor!

bagolybagoly 2008.09.05. 17:03:50

Én ronda vagyok, és nem szeretek egy nap 150 levelet olvasni. 120-at se.

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.09.05. 17:04:05

Rékuc:
Nem kell a kérdőjel a végére. Közismerten aberrált állat vagy ;-)

Szerintem igenis nem mindegy, hogy a partner mekkora méretben és súlyban. Mindenki igényének megvan az alsó és felső határa.
Egy dolog, hogy bejönnek a 2 méter magas ellenkező neműek, de az a másik, hogy lusta vagyok sámlit(konyhaszéket) magammal hordani az esetleges csókolózáshoz.
Ami a tömeget illeti, a kevés kilósok szúrnak, a sok kilósok alatt meg elakad a lélegzetem.

A hajszín, ilyen-olyan formák valóban lehetnek változóak, de a geometriai-fizikai korlátok fontosak.

storyline :) 2008.09.05. 17:04:21

"Szelid sunmalac 2008.09.05. 17:01:23
Utalom az olyan parasztokatk, akik valogata nelkul irnak mindenfele kommenteket pl: Dovan meg ez a majompasztor! "

Nem paraszt, hanem sötét tanyasi surmó, te barom!

Kasu 2008.09.05. 17:04:55

Sokan írnak neked, mert potenciálisan számukra lehetsz éppen megfelelő. A nagy kérdés, hogy TE mit írsz magadról és tényleg megfelelnél-e a sok száz közül valakinek...Sose fogod megtudni, muszáj vállalni a kockázatot.
Ha nem haragszol...a szimpátia mellett nem a kor, nem a magasság, hanem hogy van-e humora, érdekes-e, egyéniség-e ezer dolog, ami fontosabb.
Az 50-es apókákat meg drágám felejtsd el. Én az vagyok, 17 évvel fiatalabb nővel élek, kicsi gyermekünk van és a dolog működik.
20 évről nézve a 40 öreg. a 60 kriptaszökevény, de vannak harmincas nők, akik nagyon szeretik az ősz, kreatív, tapasztalt humoros stb. pasikat, akik azért még bőven működnek, ha érted:-)))

storyline :) 2008.09.05. 17:05:54

"bagolybagoly 2008.09.05. 17:03:50
Én ronda vagyok, és nem szeretek egy nap 150 levelet olvasni. 120-at se."

Majd elterjesztem rólad, hogy a szekszésnyújorkon nevelkedtél, és nem lesz ilyen gondod!

bervas · http://mt10.blog.hu 2008.09.05. 17:06:31

A kedves posztírót nem értem. Ahelyett, hogy vígan szelektálna és fötörne a sokszáz levél között, hogy hangyaszorgalommal meglelje az "ő"-t, inkább szenved, és várja fehér lovon az "Ő"-t a legelső levélben? :-)

Szelid sunmalac 2008.09.05. 17:07:15

Dövan · alaverzum.blog.hu 2008.09.05. 17:04:21

Ja, igaz! Bocs. De olyan nehez ezt megjegyezni.

Egyebkent mar irtam a csajnak. Remelem felkeres. Nem vagyo kse tul magas, se tul alacsony, se tul szep, se tul csunya, se tul gazdag, se tul szegeny, jottem is meg nem is, hoztamis meg nem is, adok is meg nem is, irok is meg nem is, hulye a csaj meg nem is, behulyultem en is meg nem is...

dude 2008.09.05. 17:07:31

egy időben pont ilyen lányokat dugtam egy társkeresőről mint a posztiró.. finnyás nyafogós kategória, orra fennt, státusza lennt, egyedül érvényesülni és magát feltalálni képtelen babákkal. nagyon helyesek voltak, nagyon ápoltak.
meg lehet velük találni a hangot, de hosszú távon semmire sem jók..
azért kivánom Neki hogy találjon rá élete legjobb poszterére, és hasaljon rajta amig meg nem unja..

storyline :) 2008.09.05. 17:07:54

Egyébként hazudik a ribi. Olyan, hogy valaki 100-150 levelet kapjon naponta, kizárt.

Szelid sunmalac 2008.09.05. 17:08:04

Kasu 2008.09.05. 17:04:55

En nem ertem.

bagolybagoly 2008.09.05. 17:10:36

Én értem! Az én apukám is ősz és vicces és 50-es. Mégis inkább a saját a korosztályomból (30-as) válogatok magamnak. Pedig tényleg ősz és vicces apukám van. És ezért nem is utálom. Meg apókának se hívom. Reméljük téged se hív annak rögtön a gyerek. Sok sikert hozzá! Ha érted :))))))

storyline :) 2008.09.05. 17:10:39

Szelid sunmalac 2008.09.05. 17:07:15

Ennél a csajnál csak S. Róbertnek van esélye :D

Elipszilonos Tyé 2008.09.05. 17:10:54

Nos, engem a Marsról lőttek ide. Nem értem. Tényleg. Az egészet. Úgy, ahogy van.

Szelid sunmalac 2008.09.05. 17:11:24

bagolybagoly 2008.09.05. 17:10:36

Csillagos otos!

2008.09.05. 17:11:48

bög:

"úgy látom a nem rosszul kinéző kisasszony (apropó, ti láttatok már olyan nőt, aki saját maga szerint nem néz ki jól?)"

ott a pont!

(Amúgy láttam kivételt, de kb 10e-ből egy.)

Egy nő önmagát vagy a barátnőjét bármikor képes szépnek deklarálni, mert "olyan szép szeme van" vagy mert "olyan dús a haja" tekintet nélkül arra, hogy monnyuk egyébként egy zsírban úszó kékbálna. :) Magyarán ha talál rajta három négyzetcentiméternyi felületet, ami mondjuk nem lapokban pereg lefelé, akkor ő már ez alapján magát és nőtársait (legalábbis amelyik nem jelent konkurenciát, mert ugye azoknál meg pont átesik a ló másik oldalára fikázópózba) szépnek látja.

Aztán amikor elkezdi méricskélni a faszikat is, hirtelen előjön a "jaaaaj a Béla, hülye vagy, Manci? Az egy nyommer, láttad már a cipőfűzőjét degáz?" típusú méricskélés, szal van itt egy jól bejáratott kettősmérce. :)

Szelid sunmalac 2008.09.05. 17:13:30

majompásztor · mezeijoghallgato.blog.hu 2008.09.05. 17:11:48

Mindossze egy apro eszrevetelt fuznek hozza. Tudom, te a jogban vagy jaratos, ezert nem fogod zokon venni: A kekbalna nem zsirban uszik, hanem vizben.
Remelem sikerult megfognom a komment lenyeget!

2008.09.05. 17:15:30

Szelid sunmalac 2008.09.05. 17:13:30

Jaj, de kis eccerű lélek vagy, hát nem hallottál a karaktercseréről? V helyett zs, z helyett r, vágod. :)

bög 2008.09.05. 17:15:42

valójában én már attól rosszul vagyok, ha egy heteroszexuális nő akarja eldönteni, hogy melyik nő a szép. bízzátok ezt ránk:)

bagolybagoly 2008.09.05. 17:16:06

A zsírbanuszó kékbálna az valami gaszto-uniqum lehet hideg napokra.

storyline :) 2008.09.05. 17:16:31

Szelid sunmalac 2008.09.05. 17:13:30

Az úgy van, hogy van a bálna, aztán 150 centi zsírréteg, utána a bőr, aztán csak a víz.

anarhista 2008.09.05. 17:16:51

a leírás alapján szerencsés fickó lesz, aki meghódíthatja a szívét a posztírónak. szóval a levelek 90%-át elolvasás nélkül törölheted, mert a szerencsés levele a maradék 10%-ban lesz, hehehe

Szelid sunmalac 2008.09.05. 17:18:09

majompásztor · mezeijoghallgato.blog.hu 2008.09.05. 17:15:30

Jaaaa...az angol billentyuzet?

bög 2008.09.05. 17:15:42

En szeretem ha megmondjak, mert az esetek 98,7 %-ban amit ok szepnek mondanak, arra mar nem is kell figyelni, mert bunronda es lehet fokuszalni a tobbire!

Rékuc · http://flickr.com/photos/szefi 2008.09.05. 17:18:34

'"úgy látom a nem rosszul kinéző kisasszony (apropó, ti láttatok már olyan nőt, aki saját maga szerint nem néz ki jól?)"'

kötelező adalék: de dicséretet halászva görcsösen szajkózza, hogy mekkora az orra, segge, milyen csúnya, stb. Egyszer egy modellem rábaszott erre, mert fotózás előtt nekiállt hajtogatni, hogy 'jaj de nem gáz hogy olyan nagy az orrooooom?' és besokalltam és közöltem hogy 'hát most hogy mondod, tényleg elég nagy, lehet hogy nem túl fotogén így az arcod, legjobb lesz ha másik modellt keresek'
persze kurvanagy sértődés lett belőle, mert amúgy természetesen szépnek tartotta az orrát, csak azt várta, hogy majd jól ellentmondok :))))

Szelid sunmalac 2008.09.05. 17:19:51

Dovan: Te cetekre gondolsz. Es legyszives hagyd abba, mert csak osszezavarod a posztirot, raadasul atlepi a kommentek szama a 120-at es akkor lekapcsol az agy.

Szelid sunmalac 2008.09.05. 17:21:08

Rékuc · flickr.com/photos/szefi 2008.09.05. 17:18:34

Tipikus hiba, amit a nok elkovetnek. Aztan csodalkoznak ha a beke remenyeben inkabb kussban maradunk. Bezzeg ha hazudunk hogy orulnek neki. Csak ki ne deruljon, mert akkor megint mi vagyunk az ordogok.

gargoyle 2008.09.05. 17:21:41

ketszer is elolvastam a postot mert azt hittem elsore hogy felreertettem teljesen. amennyiben nem parodianak irtad kislany, hat nem tudok mit mondani. teged nagy pofonok varnak meg az eletben, ez csak a bevezeto volt.

2008.09.05. 17:23:36

gargoyle:

"teged nagy pofonok varnak meg az eletben"

Az a baj, hogy nem.

gargoyle 2008.09.05. 17:24:20

nekem a kedvenc elvart bokom a "te vagy a legszebb a vilagon" o_O de oszinten kell am mondani mert kulonben dramaszakkor! :D

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.09.05. 17:24:31

Esetleg lehet, hogy a hölgy tényleg elég jól néz ki? :)
Akkor meg miért baj az egészséges önértékelés? Az önbizalomhiány vagy önmagunk leértékelése éppúgy rossz, mint a túlértékelés és a túlzott önbizalom.

Mascarpone 2008.09.05. 17:24:31

"Nem vagyok egy szépségideál, de... a pasik... letámadnak, nem ritka, hogy 100-150 levelet kapok 24 óra alatt."
Épp ezért befetéma!

gargoyle 2008.09.05. 17:25:25

majompasztor: o dehogynem. lesz egy pasija szep mercivel es ott fognak allni egy qrva nagy halom della kozepen es eletuk vegeig gyotrik egymast meg a kolkoket is. uvolt rola hogy lelkibeteg. penze lehet hogy lesz de normalis erzelmi elete sosem az halalbiztos.

broszlovszki anna 2008.09.05. 17:25:44

Dworák Ede
"Másodrendű frisseség, ilyen nincs! Frisseség csak egyféle létezik, elsőrendű, és egyben ez az utolsó is. Ha a hal másodrendű frisseségű, az azt jelenti, hogy büdös, romlott."

bög 2008.09.05. 17:26:16

rékuc: :DDD
valóban, ezzel a kis kiegészítéssel teljes az elmélet.
És ha már vki szóba hozta: ahogyan más (ellenséges) nőket tudnak kritizálni, hát az vmi tanulmány. Azt kifejezetten imádom hallgatni. Ilyenkor az sem zavarja őket, ha a célszemély minden tekintetben jobb náluk.

Mascarpone 2008.09.05. 17:27:00

Rékuc · flickr.com/photos/szefi 2008.09.05. 17:18:34

Hehe! Ilyeneket néha én is elpöttyintek. Utána azt az arcot. :D Pedig csak egyetértettem...

gargoyle 2008.09.05. 17:27:14

daily shark: nezd, ha valaki bemegy a tarskeresore majd zokon veszi ha irnak neki, a leveleket EL SEM OLVASSA de koveteli hogy jojjon azonnal a tokeletes tars (aki ugye meg csak magas se lehet :) mert neki ez JAR az kinezhet barhogy, arconrohogom. ezek utan legkevesbe sem tunik hitelesnek a magarol mondott egyeb informacio, oviban is vetitovaszon lehetett a jele.

Rékuc · http://flickr.com/photos/szefi 2008.09.05. 17:27:15

gargoyle
'normalis erzelmi elete sosem az halalbiztos'

a postból ítélve nekem nem úgy tűnt, hogy ez őt különösebben zavarná...

gargoyle 2008.09.05. 17:29:53

rekuc: tudatosan nyilvan nem zavarja, mert egyszeru mint a fagolyo. de elete vegeig nem fogja erteni miert mindig olyan pasikat talal akik pofozzak, es amugy meg miert veszekednek uvoltve naponta 3szor piszlicsare marhasagokon a tunderi kedvessel es a rohadek kolykokkel (:

Szelid sunmalac 2008.09.05. 17:29:57

gargoyle 2008.09.05. 17:27:14

Akkor itt rontottam el? En azt hittem, hogy regelek, aztan mindennap vartam, hogy csengessenek. Mondjuk meg is szivtam. Jott a hazmester, hogy azik a folottem levo.

2008.09.05. 17:30:18

gargoyle 2008.09.05. 17:25:25

Hát lehet, de nincs is igénye rá. Boldogok a...


Monnyuk olyan kockázata van, h ilyen típusú kretént bármikor lehet venni olcsón és fiatalon, így 40 után lecsoffadva bizony lehet h lecserélik majd, mint a régi bútordarabot. De akkor még mindig foghat magának egy lúzergyanús vidéki földrajztanárt suzukival és hobbikerttel, aki majd nem is érti honnan lett hirtelen ilyen jó nője. :)

Szelid sunmalac 2008.09.05. 17:31:15

gargoyle 2008.09.05. 17:29:53

Ujabb apro eszrevetel a post elemi lenyegere koncentralva:
ad 1: a fagolyo egyreszt az egyik legkomplexebb forma, ami a postolorol korantsem mondhato el
ad 2: probaltal mar fabol golyot farigcsalni?

2008.09.05. 17:33:37

bög:

" Ilyenkor az sem zavarja őket, ha a célszemély minden tekintetben jobb náluk. "


Jah, ilyenkor a legszánalmasabbak, ahogy lerí róluk, h önkritika zéró, önértékelés az egekben, minden konkurens egy senki.

gargoyle 2008.09.05. 17:33:39

majompasztor: mivel ez a no valoban eleg kreten kivetelesen tokeletesen egyetertunk (:

sunmalac: ket eszterga kell egymashoz kepest 90 fokban elforditva es kesz. vagy megolvasztod es felviszed sulytalansagba. mondjak meg par gyartasi eljarast? :D

gargoyle 2008.09.05. 17:34:54

de majd mindjart megjon es elmagyarazza hogy mi csak a monitor mogott vagyunk nagyszajuak es not nem is lattunk eloben .)

bergengoc 2008.09.05. 17:35:40

"Daily Shark
"Az ilyen helyeken megjelenő pasik nagy része alapvetően csak dugni akar."
...és mi a helyzet a nők nagy részével?
Szerintem a motívációkban nincs számottevő különbség. "

Erre valaszolva:
Azt, hogy a no csak dugo tarsat keres, azt onnan lehet latni, amikor egy jol kinezo negyvenes no a hirdeteseben 18-tol 25 evesig keres tarsat. Ugy gondolja, hogy azok jobban kefelnek(es tobbszor) mint az oe korosztalya.
Egyebkent meg:
A posztiro egy buta "shallow" no, aki csak a kulsosegeket veszi figyelembe. Az ilyenek sosem lesznek boldogok.
Vegul:
Az elettarsamat en is egy online tarskereson ismertem meg - 6 eve(sexbomba es 10 evvel fiatalabb tolem, az alacsony, kover "apokatol").

megmondoember 2008.09.05. 17:36:44

Tényleg teljesen hülye ez a liba. Elhalmozzák ajánlatokkal és még reklamál érte, mert nem készen, tálcán, masnival kötve kapja az az egy (kettő, három?) pasit aki tökéletes lesz neki. Ez a tipikus modern feminizmuson felnőtt nő "logikája": minden körülmények között ki tudja találni, hogy miért a pasik hibásak mindenért. Ha sok ajánlatot kap, akkor túl nyomulósak a pasik, ha keveset akkor nem értékelik őt és csak a cicababákra pályáznak vagy lúzerek... ha meg nincs sapka rajtuk, akkor az a baj. Hülye.

Ráadásul mindenki tudja, hogy a szerelem (de szűkebben értelmezve: a szimpátia) vak, azaz sokszor olyan valaki is bejön az embernek, akiben szinte semmi sincs meg abból amit egyébként az elképzelt ideálnak tulajdonítunk. Ez azért van így, mert az ember romantikusabb értelemben a szívével, reálisabb értelemben a hormonjaival és a génjeivel szeret (pontosabban azok alapján válogat kit tudna szeretni), nem pedig az eszével, amit használ amikor összeállítja a kívánságlistáját. Ezért nem érnek sokat az ilyen kívánságlisták, ha csak tényleg nem számításból akar valaki egy adott kapcsolatot, nem pedig igazi szerelemből.

Rékuc · http://flickr.com/photos/szefi 2008.09.05. 17:39:09

én személy szerint egyáltalán nem bánnám, ha csak monitor mögül látnék nőt. A pasikat szívesebben nézem testközelből :P

bergengoc: bocsi az OFFért, de milyen fiatalító hatásod van? Hogyan lett a párod 10 évvel fiatalabb tőled? Hogy csinálod? Vagy esetleg arról van szó, hogy _nálad_ fiatalabb? :P (elnézést, nem bírtam megállni, ON)

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2008.09.05. 17:44:13

bagolybagoly :D
amúgy ezt a felhördülést a pasik részéről... miközben többen is leírják, hogy a csaj biztos ronda (ezt mint értékítéletet), mert magát szépnek tartja. na ja, micsoda logika.
50 éves apókáknak meg üzenem, hogy nem kell azon megsértődni, ha vki apókának titulál valakit, aki tényleg az apókája lehetne.
a csajszi meg hadd válogasson, joga van hozzá.

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2008.09.05. 17:45:30

rékuc, az meg egyáltalán nem szép tőled, hogy egy dícséretre vágyó - valszeg épp önbizalom terén labilis - embert jól seggberúgsz még, már úgy képletesen. én erre nem lennék büszke a helyedben.

guy 2008.09.05. 17:46:29

Szerintem aki interneten próbálkozik, az kissé alul van szocializálva a másik nem irányában (én is), és ezt csak személyes tapasztalatokkal lehet behozni (pl. tánctanfolyam), illetve ha tartósan nem sikerül, érdemes pszichomókus segítségét igénybe venni.

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2008.09.05. 17:47:04

megmondóember, a feminizmuson felnőtt nővel az a baj, hogy nem elégszik meg bármilyen pasival, aki szembejön, illetve tud és mer nemet mondani? vagy mi?

Rékuc · http://flickr.com/photos/szefi 2008.09.05. 17:49:01

hallohallo: szerintem senki nem vonja kétségbe a csajszi válogatási jogát. És mivel közszemlére tette az álláspontját, gondolom, nem baj, hogy mi is leírjuk róla a véleményünket.
Én azért háborgok az ilyesmin, mert sok fiút-férfit ismerek, akik önbizalmát bizony megnyirbálják az ilyen 'nők' és van vele munka helyreállítani és meggyőzni őket, hogy nem bennük van a hiba, amiért egy ilyennek 'nem felelnek meg'.

bergengoc 2008.09.05. 17:50:58

rekuc:
"bergengoc: bocsi az OFFért, de milyen fiatalító hatásod van? Hogyan lett a párod 10 évvel fiatalabb tőled? Hogy csinálod? Vagy esetleg arról van szó, hogy _nálad_ fiatalabb? :P (elnézést, nem bírtam megállni, ON) "
Nem ertem a kerdest...
Hogy lett fiatalabb? Hat ugy, hogy 10 evvel kesobb szuletett mint en.
Es semmi fiatalitot nem szedek, csak sokat sportolok, egeszsegesen es kiegyensulyozottan elek. Es megadom a noknek a tiszteletet(mar annak aki kierdemli)

asa77sol 2008.09.05. 17:52:20

A post alapján én nem írnék levelet a szerzőnek.

Ennyi.

Rékuc · http://flickr.com/photos/szefi 2008.09.05. 17:54:41

bergengoc: tényleg nem érted a kérdést... mindegy :D

bög 2008.09.05. 17:57:11

hallohallo személyében megjelent az elmaradhatatlan provokátor:)

KenSentMe 2008.09.05. 17:58:15

Tánctanfolyam, mein Gott.. hát igen, egy olyan világban élünk, ahol a tánctanfolyam szocializációnak számít.. meg a pszichológus.. inkább marad az ember gonzó, írja az mnk kommenteket az ilyen blogokba, mielőtt belegondol, hogy ez a világ tényleg ilyen rettenetesen fantáziátlanul működik. Csak azt nem tudom, miért kell ezt még ilyen helyeken reklámozni is. Igen, vannak olyanok is, akik a piroslampa.hu-n oldják meg a nemi életüket, olyanok is, akik táncórákkal, olyanok is, akik netes társkereséssel, de megsúgom, egyik sem olyan übermájerség, hogy zuhanóbombázónak számítana.

.45ACP 2008.09.05. 17:59:29

Anyukam. Ha olyan jol nezel ki mint ahogyan allitod, akkor miert nem riszalod le a kispicsadat egy nyilvanos szorakozohelyre, ahol kedvedre valogathatsz a futykosok kozt? Ha meg nem vagy szalonkepes kinezetu, akkor meg ne valogass, vidd amit kaptal.

Zöldfül · http://zoldful.blog.hu 2008.09.05. 18:02:38

Rékuc,
1. A hölgy ír magáról egy adatlapot, ahol valamennyire bemutatja magát és közli, milyen elvárásai vannak a jelentkezővel szemben.
Majd kap számolatlanul leveleket, olyanoktól, akik a saját magukról leírtak alapján nagyon távol állnak attól, hogy ezeknek a feltételeknek megfeleljenek, és ezt nekik is tudniuk kell. Ezért nem válaszol nekik, felháborodik, stb.
Ha ettől elmegy az önbizalma annak, aki írt neki, az magára vessen, és nem érdemel pátyolgatást.

2. A hölgy ír magáról egy adatlapot, ahol valamennyire bemutatja magát és közli, milyen elvárásai vannak a jelentkezővel szemben.
Ezután kap leveleket olyanoktól, akik nagyjából megfelelhetnek az elvárásainak, de mégis durván lepattintja őket.
Ez esetben persze érthető az önbizalomvesztés, de azért annak, aki ilyesmire adja a fejét, ezzel számolni kell, és nem éppen férfias jelenség, ha néhány kikosarazástól gyámoltalanul picsogni kezd és simogatni kell a buksiját... :)

Szerintem a beküldő az első eset, míg a te "ápoltjaid" a második.
Nem szabad keverni.

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2008.09.05. 18:21:32

rékuc, asszem zöldfüllel értek egyet.
másrészt, elég furi: szerinted ő tönkreteszi vki önbizalmát, amit nehéz helyrerakni utána, te meg vidoran elmeséled, hogy szóltál be a modellnek, hogy igen, gázul néz ki.
hö?
amúgy nem vagyok provokátor, de én sem vagyok apakomplexusos, és hihetetlen, hogy a pasik kortól függetlenül milyen "bátran" közelednek. és ha ezt vki nehezményezi, akkor viszont kikérik maguknak. miért is?

redriot 2008.09.05. 18:24:12

Line24: lehet hogy van alapja a kirohanásodnak, de úgy lenne teljes a kép, ha tudnánk milyen adatlapot tettél föl magadról.

Én 5 éve egy online-társkeresőn ismerkedtem meg a barátnőmmel, 3 éve együtt élünk. Tudom, hogy sok a 100 levél, de azért durva, hogy bele sem olvasol, az adatlapjára sem nézel rá, és kukába dobod a levelét. Képzeld el, lehet hogy pont írt neked egy tök normális gyerek egy személyesen neked írt, nem sablon levelet, lehet hogy még jól is néz ki. Vette a fáradtságot, hogy tisztességesen bemutatkozzon neked. Gondolj bele, milyen szar lehet ezután látni az "olvasás nélkül törölte" ikont...


De egy olyan adatlapra pl. hogy:

Nikolett23
171cm
58kg
barna/barna
szeretek olvasni zenét hallgatnikirándulni. keresek egy szinpatikus jófej srácot, akivel meglehet beszélni az élet dolgait

Aki ilyen adatlapot tesz fel magáról, az nem tudom mi a csöcsre vár. Ha valaki nem tud magáról normális bemutatkozó adatlapot feltenni, és képtelen normálisan kezelni/szelektálni a bejövő levelek között az ne regisztráljon ilyen oldalra.

A jó, tartalmas adatlap elsősorban nőknek ajánlott, mivel elsősorban a férfiak kezdeményeznek. Férfitársaimnak pedig azt ajánlom, hogy nézzék meg kinek írnak, de ha vkinek normális bemutatkozó oldala van, azt tiszteljék meg egy igényesen megfogalmazott, személyre szóló levéllel.

Más: én 5 éve nem jártam társkeresőn de akkor volt egy trend: az "alkalmazott" foglalkozású lány akkoriban ritka volt mint a fehér holló. 20 éves korára mindenki legalább középvezető volt. :D Ez van még most is? :)

nitro1 2008.09.05. 18:28:13

Miért vannak még mindig olyanok, akik azt hiszik, hogy a blog írója (Line24) a levél írója is? Vagy ez amiatt van, hogy ez az első post, amit olvastak valaha is blogon? Ezzel már elég sok blogon találkoztam, vannak, akik azt hiszik, hogy a beküldő azonos a levél kirakójával is. Miért? :-/

redriot 2008.09.05. 18:38:13

nitro1: Eh, bocsi, melóban vagyok reggel héttől, kicsit kihagy már az agyam. :) A Mao korabeli Kínában voltak olyan sztahanovista munkarohamok, mint amilyenben ezen a héten részem volt, eléggé fáradt vagyok.

De ha jobban tetszik, hidd azt hogy iq40-es f@sz vagyok, aki ezt játssza minden blogon, és fess egy győzelmi jelet a géped házának az oldalára.

Káplár 2008.09.05. 18:42:07

Ez nekem úgy hoaxnak tűnik ahogy van, nők nem fogalmaznak így:

"Így igazából a kedvünket veszik el az egésztől és áttételesen az esélyesektől veszik el a lehetőséget, hogy egy helyes lánnyal alakíthassanak ki komoly kapcsolatot."

Ennyire nem érdekel senkit a levélbeküldős témád? :)

Bástya elvtárs (törölt) 2008.09.05. 18:53:14

kedves postoló!

Nekem is az a véleményem, mint korábban többeknek, hogy ezzel a hozzáállással nem fog pár találni. Nem láttam sem a fotóját, sem az adatlapját, de pl. ez a szöveg, hogy

"12 éves kisfiúk, leszbikus nők, 50 éves apókák, kis törpék, hórihorgas langalétrák."

alavetően kitükrözi, hogy önnek senki sem felel meg. Ha beregisztrál modnjuk egy 30 éves, heteroszexuális jóképű pasi, aki 180 cm magas, 85 kg stb., akkor biztos vagyok benne, hogy azoknál azonnal kiszúr valamit, hogy az miért nem jó. Következésképp kár is fárasztania magát ezzel az online párkereséssel.

én is rengeteget próbálkoztam párkereséssel, és megtapasztaltam, hogy csak azzal, hogy 160cm magas vagyok, nem illek bele a másik nem reglapokon megfogalmazott elképzelésébe. Ha írok neki, akkor törli, vagy visszaír, hogy sorry, de "nem vagyok jó...", "a magasságkülönbség miatt ő nem akar velem..." stb. és ezek még csak a legenyhébb dumák.

Szóval szerintem ha valami sikert szeretne elérni a párkereső oldalon, akkor javaslom, hogy ne zárjon már ki első körben mindenkit, de főleg ne tükrözze ki, mekkora egy fasz az a másik, hogy ír.
Ha ír valaki, nézze meg az adatlapját, aztán ha nem szimpatikus, hagyja a csudába, ha pedig meglát benne valakit, akkor uccu neki, válasz, és tali.

Zelefánt 2008.09.05. 18:55:47

Kellene ám egy olyan szűrő, amely csak a jóképű, fiatal, nagyfarkú, gazdag, többdiplomás, legalább grófi származású, független, magányos, ám érző szívű pasikat emeli ki a rosszarcú reszli-tömegből; mindazok, akikre legalább egy fenti tulajdonság nem jellemző, mehetnek a kurva anyjukba, a Nagy Ő pedig immár csak egy kattintás, és beugrik az ablakon -- ennél többet ne is kelljen tenni érte.
Az ám.
Elgondolni sem merem, mik lennének az igényeid, ha Te mondjuk egy igazán jól kinéző, fiatal(abb), stb-stb leányzat lennél, banyek.

boda elemér 2008.09.05. 19:15:07

Te korlátolt szerényen bútorozott agy,aki vagy.
Az 50 évesek mióta apókák,nem láttál még biztosan igazi férfit,csak a szeny-tv-et bámulod és az ő sztereotipiáikat.Egyszer megismersz,nem kérsz mástól csak tőlem.Apo

webjúzer 2008.09.05. 19:30:43

Pont az ilyen "kedves" de szűk látokörű lányok miatt nincs értelme a netes társkeresőknek. Mér nem írsz Te a neked tesztő pasinak? Derogál?

webjúzer 2008.09.05. 19:31:51

Egyébként egy ismerősöm mondta a kocsmában pénteken, hogy "nem nőnek lenni szar, hanem hülyének lenni szar". :)

kzol 2008.09.05. 19:34:53

"kageromaru 2008.09.05. 16:25:08
lol ... mérnem azt írja:én egy önmagára is, és párjára is igényes, 30-as milliomost keresek, .hosszú/rövid kapcsolatra...
-én egy jólkinéző majdnem 30as, igényes lány vagyok, csórik és a nyomik kíméljenek !!!Fújj HP"

Erre én csak azt írnám: Csóri és nyomi vagyok, ígérem, kímélni foglak, anál csak ellazítás, tágítás után, vazelinnel. :-)))

nik 2008.09.05. 19:42:21

Hát basszus, te mi a francért nem kerestél olyat a társkeresőn aki tetszik neked, ahelyett hogy ölbe tett kézzel várod hogy álmaid lovagja majd ír neked... A keresésnél elég sok feltételt meg lehet adni, hogy kit is keresel pontosan... De ha ennyire sem vagy képes, csak azon nyávogni, hogy mennyien írtak neked és nem olyanok amilyet te elképzeltél, akkor nagyon nem tudlak sajnálni...

Csak lennél mondjuk egy átlagos srác helyébe aki próbál valami épkézláb levelet írni, te meg még annyit sem vagy hajlandó visszaválaszolni, hogy "bocs, de nem vagy az esetem..."

Nem tudom de az ilyen önmagukat sajnáltató nyávogós picsák valahogy nagyon irritálnak. Egyébként meg nagyon úgy tűnik, hogy a netes társkeresők többsége szinte kivétel nélkül hülye picsa (vagy fasz). Meg szerintem ez tényleg olyan dolog, hogy csak élőben megy a dolog, mert egy-két jól beállított képből elég nehéz valakit megítélni...

LongJohnHolmes 2008.09.05. 20:21:08

A cikkíró hölgy egy átlagnő, akinek gőze sincs a világról. Sodródik és pislog, néha pedig leírja érzékelését, mint most is.

(Most nincs időm kifejteni a dolgot)

Agent X 2008.09.05. 20:34:18

Minden fentebb kifejtett kommentre igen és nem tetszés szerint (vagy ahogy tetszik).
Normális nők léteznek még?
Nem úgy tapasztalom.

Tyrannus 2008.09.05. 20:44:32

Agent X 2008.09.05. 20:34:18
g
Vannak. Egy biztos, de Ő már foglalt, mert a feleségem. :))

Egyébként egyetértek Veled. A normálisak férjnél vannak, a maradék párt keres.

tobias2 2008.09.05. 21:19:55

"Nem vagyok egy szépségideál, de jól sem nézek ki. 12 éves kisfiúk, leszbikus nők, 50 éves apókák, 51 éves apókák, 52 éves apókák, kis törpék, nagy törpék, hórihorgas, stb. - nem ragozom az ábécét - kíméljenek. Várom a párom, aki az esetem és akinek válasza benne van az első 20 levélben. Szerelem első olvasásra vagy soha!"

feketebarany 2008.09.05. 21:44:43

1999 ota vagyunk egyutt, van egy 3 eves kisfiuk is, es a r...divonalon ottunk ossze.

pekmester 2008.09.05. 21:45:00

ezt a hülye némbert!
mégis mire számított amikor beregisztrált? csak olyanok fognak neki írni, akik tetszenek neki?

kasbah · http://kasbah 2008.09.05. 21:47:02

dude! ezer pont

kasbah · http://kasbah 2008.09.05. 21:48:13

las putas que no cojen achingar a su puta madre

dru 2008.09.05. 21:53:31

hülye picsa.

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.09.05. 21:57:45

Megkaphatnám a levélíró hölgy elérhetőségét?
Leszbikus lány vagyok.

megmondoember 2008.09.05. 22:03:10

"amúgy nem vagyok provokátor, de én sem vagyok apakomplexusos, és hihetetlen, hogy a pasik kortól függetlenül milyen "bátran" közelednek. és ha ezt vki nehezményezi, akkor viszont kikérik maguknak. miért is? "
Azért, hülye libája, mert amíg elvárod, hogy a pasik kezdeményezzenek, addig ne reklamálj, hogy olyan és úgy is szól hozzád, aki és ahogy neked nem jön be! Honnan tudná ezt szerencsétlen előre, hogy neked mi jó és mi nem? Majd ha megfordul a világ és a nők tiszte lesz leszólítani a pasikat, akkor majd reklamálhatsz, hogy hülye pasas ne szóljon hozzád, mert ha te akarsz valamit tőle, majd úgyis leszólítod...

n-n-n 2008.09.05. 22:16:54

volt szerencsém társkereső oldalhoz. a nőknek a férfi 175, inkább 180 cm-nél kezdődik, legalább középvezető, spoortol legalább háromfélét, közben a hét három napján legalább bulizik s közben természetesen a munkahelyén szuperül teljesít, miként az ágyban is.
mellesleg legalább is gennyesre keresi magát.

normális levelet csak 30-35 körül, vagy felette kaptam. kivétel fiatalabbra: ha már volt gyereke és/vagy elvált.

30 alatt - majdnem (tisztelet a kivételnek) - MNK

bergengoc 2008.09.05. 22:17:43

"amúgy nem vagyok provokátor, de én sem vagyok apakomplexusos, és hihetetlen, hogy a pasik kortól függetlenül milyen "bátran" közelednek. és ha ezt vki nehezményezi, akkor viszont kikérik maguknak. miért is? "
Egyebkent meg ha jo, akkor mi a kulonbseg hogy egy 30 eves vagy egy 50 eves dugja fel neked?

n-n-n 2008.09.05. 22:23:48

kiegészítés: több társkeresőn több, mint 4000, a rendszer által a paraméterek kapcsán feldobott oldalt néztem meg. a szemem kifolyt a végére. már ismerősök kérdezték, mi van velem.
de egyszerűen nem tudtam letenni az olvasást, olyan volt, mint vmi drog.

de egy szociológia, vagy pszichológia, de akár egy politológiai doktorit meg lehetne írni az olvasott anyagokból. teljesen beteg a magyar társadalom, az is biztos. ha 10 beszámítható, a Földön járó lány volt köztük, akkor más sokat mondok. ez van, ez a kínálat, ilyen a felhozatal.

Orsi 2008.09.05. 22:32:35

Azt én sem értem, hogy az egyértelműen beállított szűrőkritériumokat miért nem lehet figyelembe venni. Mindenkinek joga olyat keresni, amilyet akar, és ha ezt egyértelműen leírja, vegye már mindenki figyelembe! Én értem a lány problémáját, ezt hívják társkereső spam-nek. És tényleg idegesítő! Aki nem érti meg, annak sok-sok reklám spam-et kívánok az e-mail fiókjába!

margarita · http://micimaca 2008.09.05. 22:41:10

Szerintem a társkeresés bármilyen formája lutri, és fontos szabály, hogy nem előre mereven rögzített paraméterek alapján kell keresni (ill. nem keresni, hanem hagyni, h rátaláljunk/ránk találjon a Nagy Komoly Kapcsolat). Ez nem egy projekt, ahol akciótervet kell teljesíteni.

Hehe, így utólag milyen okos bír lenni az ember lánya, oszt osztja az észt:)

Persze, érthető, ha az ember huszonévesen nem egy ötvenes, nyolcgyerekes családapáról, ill. egy negyvenes leszbi nőről álmodik, dehát egy buliban sem csak az jön oda hozzád, akivel feltétlenül meg akarsz ismerkedni, nem?
Én hülyeségnek meg erőltetettnek tartottam az internetes társkeresést, de mit veszthetek alapon kipróbáltam: első körben beleszerettem egy nálam alacsonyabb pasiba, akivel csak azért találkoztam, mert összekevertem az adatlapját máséval. Aztán jó ideig sírtam, amikor szakítottunk. Második körben két elcseszett randi után találtam rá egy szimpi fiatalemberre, akire terv szerint csak félórát szántam volna, mert kicsit uncsinak találtam a leveleit, de a találkozásunk után 5 nappal összeköltöztünk, 1 éven belül esküvő, most várom a 2. gyerekünket.

A férjem évekig interneten kereste a párját, mert bulizni nem járt, és a munkahelyén nem voltak nők, és nem stílusa, h utcán szólítson le csajokat. Én voltam kb. a 60. nő, akivel találkozott, mesélt is pár sztorit és elárulom, nem csak a férfiaknak nincsen önkritikájuk.

Orsi 2008.09.05. 22:48:42

margaritának

De senkinek nem tiszte felülbírálni, ha valaki valamit kinyilatkoztat. Ha túl szűkre és szigorúra állítja be a kritériumokat, majd előbb-utóbb rájön, hogy szélesebb tömegből kell merítenie. De ha egyszer ő leírta, hogy mondjuk 28-35 év között keres, jogosan utasítja el, ha mondjuk egy 50 éves ír neki.

Orsi 2008.09.05. 22:52:47

Természetesen a posztoló lányban is (ha normális) van némi rugalmasság, nyilván másképp reagál egy 37 éves próbálkozóra, mint egy 47 évesre (ha a 28-35 éves kritériumot vesszük alapul). De jogosnak tartom a felvetését, hogy az általa egyértelműen leírtaktól nagyon eltérő pasinak nincs joga őt terhelnie a levelével.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.09.05. 23:05:06

"...és ha ezt egyértelműen leírja, vegye már mindenki figyelembe! Én értem a lány problémáját, ezt hívják társkereső spam-nek."

Orsi, az eszed tokja társkereső spam. Azért kapsz sok levelet, mert sokan vannak a rendszerben, és közülök sokan vannak olyanok, akiknek megtetszik valami a reglapodon. És ezen kár háborognod.

Engem speciel igencsak kiakaszt, amikor írok egy nőnek, aztán visszaír, hogy nincs önkritikám. Hát húzzon el már a faszba az ilyen. De ilyenkor leginkább örülök, hogy na egy talán még kiakasztóbb randit megspóroltunk.

krystian · http://detektorok.blog.hu/ 2008.09.05. 23:05:49

Én azt nem értem, hogy a hölgy akkor miért nem maga kezdeményez, és ír annak, akinek a profilja tetszik neki. Utána elég csak a tőle kapott válaszokat elolvasni...

Bástya elvtárs (törölt) 2008.09.05. 23:07:51

"nincs joga őt terhelnie a levelével."

orsi, legközelebb kérlek olvasd el a felhasználási feltételeket. Amikor beregisztrál, azt elfogadtad, következésképp az ír ott neked és azt, amit akar. Ha nem tetszik, ott a letiltás funkció

Bástya elvtárs (törölt) 2008.09.05. 23:10:02

krystian: én láttam már ilyen adatlapot. Oda volt írva, hogy neki ne írjon senki. Aki neki tetszik, annak majd ő ír. Azthittem, hogy eldobom az agyam.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.09.05. 23:21:47

n-n-n
a nőknek a férfi 175, inkább 180 cm-nél kezdődik, legalább középvezető, spoortol legalább háromfélét, közben a hét három napján legalább bulizik s közben természetesen a munkahelyén szuperül teljesít, miként az ágyban is.
mellesleg legalább is gennyesre keresi magát.

no azért a hirdetéseket feladó férfiakat sem kell félteni :) társkeresőn nem jártam, a Nők Lapjában szoktam olvasni az úr keres hölgyet rovatot, az évek során egy kezemen megszámolhatnám, hány hirdetésben _nem_ volt feltüntetve a
- karcsú
- reprezentativ (bazeg vegyél egy saab-ot ha repizni akarsz)
- 5 évnél szűkebb kor-intervallum (jellemzően 10 évvel kevesebb az úr életkoránál) :) egy idő után kezdtem azt hinni, hogy minden hirdetést egy vagy két ember ir, annyira egyformák voltak.

Orsi 2008.09.05. 23:23:51

Én a másik ember akaratának tiszteletben tartásáról beszélek, természetesen némi ésszerű rugalmassággal.
Egyébként ezt megint nem értem (Bástya elvtárs!). Ha valaki csak olyan módon akar társat keresni, hogy ő ír kezdeményezőként, miért ne nyilváníthatná ezt ki? Én nem értem, hogy miért olyan nehéz tiszteletben tartani a másik akaratát.

krystian · http://detektorok.blog.hu/ 2008.09.05. 23:25:15

Bástya elvtárs: nem feltétlenül kell kiírni az adatlapra, csak nem kell foglalkozni a bejövő levelekkel :)

Orsi 2008.09.05. 23:30:24

Egyébként Bástya elvtárs stílusa sajnos már-már meghaladja az én jóízlésemet. Ezért megkérném, ha az én kommentjeimre válaszol, azt némi visszafogottsággal tegye. Mindent el lehet mondani "fasz, picsa és társai" (jelen esetben a fasz meg az eszed tokja) nélkül is.

Orsi 2008.09.05. 23:31:18

Igen, végül is teljesen logikusak krystian felvetései!

panique 2008.09.05. 23:53:18

hahahahahah, de lol vagy postolo. ugy hiszem nem is lesz nagyon normal akarkid ilyen hozzaallassal, hahahaha

"olyanok irnak akiknek semmi kozuk hozzad" hahahahahaha

min0rity.r3port 2008.09.05. 23:56:14

"langalétrák"

színvonal

bakker 2008.09.05. 23:56:23

Néhány pasitípus akiktől - többek között leveleket lehet kapni: soha nem találkoztatok, de már szerelmes beléd, és az oldalról letöltött képed a képernyővédője. Picit bizarr, nem? Vagy: zsíros hajjal és büdös szájjal jön első randira, persze ő ápoltnak érzi magát... vagy a nagypapája ruháját hordja, mert újat venni szerinte pénzkidobás. Vagy olyan májer, hogy köszönd meg neki, ha egy éjszakára jó leszel. Van, aki szerint első randin érdemes a csajt számítógépalkatrész-nagykerbe vinni... A 100 hülye között lehet, hogy van 1 normális, de hogy lehet azt észre venni?

margarita · http://micimaca 2008.09.06. 00:08:17

Orsi:
"De senkinek nem tiszte felülbírálni, ha valaki valamit kinyilatkoztat."

Naná, hogy nem. Viszont, mint a mellékelt ábra mutatja, mégis sokan próbálkoznak. Ezt nem lehet kikerülni, mint ahogy azt sem tudná kontrollálni a posztíró, h ki gusztálja végig, ha tűsarkúban és miniszoknyában lejt végig a Körúton. (Ez lenne a tolakodó-tekintet spam???)
De emiatt kár besértődnie az egész világra, vagy legalábbis a pasikra úgy összességében, mert csak magával szúr ki. Inkább jelezné a rendszergazdának, h jó lenne egy olyan funkció, ami segítene kiszűrni ezeket a spam-eket.

Egyébként a véletlenszerűségről meg a rugalmasságról csak a saját véleményemet+tapasztalatomat írtam meg, felőlem mindenki azt csinál, amit akar.

Vérnűsző Barom 2008.09.06. 00:10:20

Jól összerakott, nem is túl öreg, anyagiakban sem szűkölködő férfiként pár netes ismerkedő oldalon megtalálható vagyok.
Eddig a legjobb nő, aki írt 47 éves volt, és úgy érezte, tartogat még számára valamit az élet (nem...). A többi egyszerűen nem jelentkezett, akármilyen csaliszöveget raktam fel.

Akkor meg miért csodálkozik? Ott ül, lapozgatja a jelentkezőket, és nem érti a felhozatalt? Mégis, mit vár? A tuti macsó csávót, akiről tiniként álmodott? Hogy majd itt előkerül? Eddig és máshol nem tette. Most sanszos, hogy a Kásással kevert Banderas, Ronaldinho bankszámlájával itt és őt fogja megtalálni a legjobb spontán dumával, ami még nem hangzott el soha, az írott történelem fennállása óta. Hát, sanszos...

De talán húzza közelebb azt a lottyadásnak induló seggét a szgépéhez, és ne várja a sült galambon érkező herceget, hanem nézze át a felhozatalt, és lásson neki ízibe az írogatásnak. Mindjárt meg lesz az eredménye, és klasszisokkal jobb felhozatalból válogathat. Példul olyanból, ami bejön neki.

De ha csak áll, és azt várja, hogy majd másvalaki megszűri helyette a jelentkezőket, és neki csak lapozgatnia kell a három legtutibb adonisz között, akkor ott fog baszatlanul felfordulni, ahol van. Már jó esetben. Rosszban meg simán belenyúl valami olyan tutiba, amit az unokája is kínjában röhögve fog emlegetni...

Jah, hogy az melós? Meg ciki? Hát, akkor így jár a kis drága, de ezen olyan nagyon tán nem kéne csudálkozni.

De tán mégjobb, ha felemeli fentebb emlegetett testrészét, és elmegy erre-arra a világban, egy kis kalandot keresni. Fog találni, akkor is, ha randább a krokodilnál. Legfeljebb nem a fehér lovas királyfit, hanem a sarki fűszerest, de simábban, egyszerűbben, és mindenképp hatékonyabban, mint a neten.

Kivéve persze, ha egy-két "üzi" után csak szanzsén le akar valakit szopni, akit úgy egyébként nem annyira érdekel a dolog. Akkor bejön a netes buli. A választás meg mehet a sokszáz üzi közül nagyjából találomra...

Gvántánámérá 2008.09.06. 00:27:22

Kedves posztíró!

Vegyél egy állati nagy vibrátort, ha fárasztó a levelek olvasása.

Vérnűsző Barom 2008.09.06. 00:49:03

Csak bassza a csőröm szerencsétlen sorsú, "jobb sorsra érdemes" posztíró...

Na. Kérj példul segítséget barátnőidtől, ha vannak egyáltalán, osszátok fel egymás közt azt a brutális mennyiségű üzenetet és oldjátok meg az ellenőrzést, válaszírást kalákában.

Valamikor nagyon rég egy ismerős csaj ezt tette. Unatkozott, mint a dög, nem vették fel középiskola után sehova, így feladott egy fényképes apróhirdit (újság, tudod, a nyomtatott), amiben eltartót keresett. A bejövő kétszázvalahány levelet öt barátnő szépen szétosztotta egymás közt, mindet precízen megválaszolták, és az egész siserehadat elhívták a blahára, a szökőkúthoz hatra. Szál piros szegfűvel ismertető jelként...

Na, ennyi virágot kabát alá dugni, megenni, zavartan elpotyogtatni, mindenféle korú, kinézetű faszit egymást zavartan nézni még elképzelni is nehéz. A virágárusok nagy örömére nagyjából térdig járt a nép a szegfűben (még nem volt fanyar, gyurcsányos íze szerencsétlen virágnak).

Az egész tömegből kettő darab arc vette a fáradtságot és baktatott oda a láblógázó lányokhoz. Ugyan a hirdit feladó darabnál nem váltak be, de két barátnő elszemezgetett belőlük. Az egyik ugyan hamar kikopott, de a másiknak öt évvel később még megvolt az így fogott faszi.

Talán próbáld ki te is. Ha neked esetleg nem is jön be, de valami barátnődnek szerezhetsz egy kellemes estét. De egy vidáman eltöltött délutánt mindenképp...

addig meg marad a morgás, a vibrátor, a zuhanyrózsa, vagy a méla vágyakozás.

beleszolok 2008.09.06. 00:57:47

Télleg szart se ér az a társkereső, ahol nem lehet paraméterezni, hogy kik érdekelnek pl életkor szerint.

beleszolok 2008.09.06. 01:03:49

Jah. A leszbi csajok engem érdekelnének, ha téged nem :)

Csavo 2008.09.06. 01:07:41

"Egyszerűen nincs önkritikájuk vagy önfegyelmük a pasiknak és csak úgy írnak minden tetszetős csajnak."

pontosan. te meg elmesz a picsaba

viktor134 2008.09.06. 02:05:01

hát aki hirtelen felindulásból törli a lehetséges esélyeseket, az megérdemli,hogy ne kapjon fasz*t. :)

ez kemény meló vazze, nem hullik az öledbe az aranyvibrátor. :)

józan' 2008.09.06. 02:20:43

Ahh, mennyi böszmearcú primitív fasz kommentelt most ide. Ha ennyire felhúztátok magatokat rajta, feltételezem ti vagytok a "társkereső massive". Dagadt, törpe, korosodó, -getalife- gyíkok. Az alapján, ahogy ide írtatok csakis ilyenek lehettek. ; C

petya 2008.09.06. 02:44:52

Megszólalt az élet császára. Sok időd van netezni ott a videotékában, ahol dolgozol, ugye?

MissViki 2008.09.06. 02:49:21

Bár most járok először itt, valami máris feltűnt a kommentelők hozzászólásaiban, esetleg erről is írhatnál.
Mindenki arra fogja, hogyha nincs párja valakinek hogy "biztos dagadt". Miért gondolják az emberek, hogy aki dagadt az nem lehet jó? Én filigrán csajszi vagyok, a barátom nagydarab, mégsem zavar, sosem tenném neki szóvá mert így szeretem.
És nem jut eszembe hogy "úristen ha már most így néz ki hogy fog kinézni sok év múlva".
A pasikra ez duplán igaz, abból a megfontolásból nem választanak maguknak teltebb barátnőt, mert "ha már most így néz ki mekkora tehén lesz két gyerek után" - de tényleg, méirt van ez?
Honnan tudjátok hogy így lesz?
Lehet hogy én leszek dagadt az alig 50 kilómmal, úgy is hogy vékony családból származom. Nem tudhatom, lehet hogy a hormonok úgy fognak a szülés után elmozdulni.
Mit csináltok a dagadt feleségeitekkel, akik vékonyak voltak szülés előtt?
Lecserélitek őket? Mehetnek a gyerekkel együtt?
Mert amíg vékony volt, jobban mentek a pózok és a haverok csorgatták a nyálukat?
A kedvesem lánytestvére - aki mindig duci volt - pedig a szülés után lett vékony, annyit szaladgál a gyerekek után, sosem volt vékony, és sosem gondolta hogy az lesz, nem hisz a szemének ma sem.
Tudom hogy nem tartozik a posthoz szorosan, de azért örülnék ha valaki válaszolna.
Viki

Vérnűsző Barom 2008.09.06. 02:55:18

Józan: Hát, tudja igazán a fene. Mondjuk, maradjunk annyiban, hogy erről a vélemények némileg megoszlanak... De tegyük fel nyugodtan, hogy randák vagyunk, gúvadtszeműek és redvásbőrűek. Sajna, a poszt írójának problémáján nem segít a mi kinézetünk, iskolázottságunk szintje, vagyoni állapotunk, semmi.

De visszatérve rólunk egy kicsit a posztolóra, akinek higyjük el, hogy szép, meg minden.
Szerinted, ha egyszer ő keres pasit magának, ehhez feldobja a marketinganyagot (jól kitalált szöveg, alaposan kiválasztott fotó), majd amikor bejön a dolog, nyűzsögnek a pasik, akkor csodálkozik és megsértődik. És nem érti...

Majd rátesz egy lapáttal, és megosztja gondját még párezer emberrel. És megintcsak néz ki a fejéből bután, sirdogál egy kicsit, mert bántják, majd tudomásul veszi, hogy a pasik ostobák, bunkók, ő meg egy gyöngyszem, akit meg se érdemelnek az ilyenek, akinek nem értik a lelkét, pedig van neki. Sajna...

Majd bosszúból bevág eléd kocsival, mert számára te is paraszt vagy, hisz mindenki az, feljelent az apehnél, és direkt az ajtód elé szaratja a macskáját, majd aljas, gonosz, besavanyodott vénasszony lesz belőle, mint amilyenből szép felhozatal van mindenfelé.

Pedig csak írnia kéne öt darab szimpinek tűnő pasinak, vagy elmenni valahová bulizni, kirándulni, zavartan álldogálni egy üres pórázzal, a nemlétező kutya után nézve bánatosan, vagy csak a keszkenőt leejteni a prédapasi elé. vagy akármi.

De nem, ő inkább nyavalyog. Hát, tán tényleg jobb is, ha nem boldogítja lelke kincseivel a férfinépet egy ilyen blogon túl.

Reisz Manfréd 2008.09.06. 03:30:22

józan' 2008.09.06. 02:20:43
Azt azért vedd figyelembe, hogy _te is_ írtál ide...

Reisz Manfréd 2008.09.06. 03:32:43

Na, vazze, mosmá meg én is.... Brühű!

Gyurika 2008.09.06. 06:06:53

Engem is megtalálhatnának a lezbikus nők.....

Niko · http://humor.netmovie69.com/fotok.htm 2008.09.06. 08:37:45

MissViki, azért hiszik azt, mert így szokott lenni :-( A nők többsége a férfiak számára ismeretlen kritériumiok alapján választanak. A férfiak meg főleg a külső alapján döntenek. Ez lehet szomorú vagy borzasztó, esetleg elitélhető, de akkor is így van. A másik fontos dolog, hogy a molett/kövér nők hűtlenebbek is, mert állandó bizonyítási kényszer él bennük, hogy ők igenis tudnak annyi pasit megszerezni, mint egy fotó modell.
No és aki pl. 30 éves koráig kövér volt, az később igen piciny valószínűséggel lesz filigránabb. Ez már genetika, meg biológia. A nőknél persze hit és önhipnózis kérdése :-)

0xFFFF 2008.09.06. 08:49:49

"Gyurika 2008.09.06. 06:06:53
Engem is megtalálhatnának a lezbikus nők...."

Nem fognak. Talán azért, mert a koordinátáidat is olyan hibásan írod le, mint a leszbikus szót. ...gyurika...

Bástya Elvtárs 2008.09.06. 09:00:01

Orsi 2008.09.05. 23:23:51:

nem tudom, mi a bajod a stílusommal. Véleményem szerint nincs okod panaszkodásra. Ilyen alapon én is mondhatnám, hogy ne írjatok már ki annyi marhaságot a reglapjaitokra, amiket sajnos nekünk muszáj átolvasnunk?
Tudod és a sok-sok beképzelt duma néhány száz reglap átolvasása után igencsak meg tudja viselni az ember lelkivilágát.
mert ugye azt nem lehet odaírni, hogy apókák, törpék kíméljenek, hanem részletesen ki kell fejteni, hogy az a pasi, aki nem illik bele a leányzó elképzelésébe, az mekkora egy lúzer.
Nem tudom, hogy konkrétan te miket szoktál írni, de hidd el nekem, hogy a legnagyobb része ilyen.

smartdrive 2008.09.06. 09:03:06

na, ha meguntad a szituációs játékot, cseréld le a modellfotókat a saját képeidre

krystian · http://detektorok.blog.hu/ 2008.09.06. 09:14:27

Ez kicsit olyan, mint amikor egy nő felvesz egy mélyen kivágott ruhát, és felháborodik, hogy mindenki megbámulja, nem csak azok akiknek címezve van a dolog.
Amúgy meg a társkeresés biológiailag kódolva ilyen műfaj. A férfiaknak minél több lehetőséget kell keresni, hátha egy bejön.

Más. Van egy ex-kosaras nő, aki nagyon magas, mégis egy nagyon alacsony termetű férfihoz ment hozzá, és asszem cirkuszban lépnek fel. Valószínűleg előre beállított szűrőkkel nem jött volna létre egy ilyen kapcsolat. És biztos vagyok benne, hogy majdnem mindenki szeretett már bele olyan emberbe, aki nem illett a korábban megálmodott paraméterekbe.

pupak 2008.09.06. 09:47:03

ah Te szegény. Én 32 éves férfiként az ilyenek miatt mondtam le a családalapításról. Az ilyenek mellett nyűg minden nap. Lehetettlen találni egy értelmes, kedves, egyszerű nőt. Mindenhol csak ezek a sértődött, unott, elkényeztetett libák.
Inkább építem a karrierem és leszek multimilliomos. :)

Ted Bundy 2008.09.06. 09:54:23

Társkereső... Ez egyébként is annyira tré, hogy aki egy pillanatig is komolyan veszi, az meg is érdemli magát.

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2008.09.06. 10:37:16

megmondoember 2008.09.05. 22:03:10
megmondóember, nem tudom, te hol élsz (hm, egyébként sejtem, valahol az őskorban, lemaradva), de a lányok is kezdeményezhetnek. már nem elvárás, hogy a férfi tegye meg az első lépést. amellett, hogy a nők is válogathatnak, kedvük szerint.
csípi a csőröd, mi? vajon miért? :P

egyébként, amúgy majdnem mindenkinek, a csajszi egy szót nem írt arról, hogy pénzes muksót keres. mégis a legtöbben erre hegyeztétek ki a kommentet. hülye sztereotípia.

és józan, ott a pont :)

petya 2008.09.06. 11:20:36

"A pasikra ez duplán igaz, abból a megfontolásból nem választanak maguknak teltebb barátnőt, mert "ha már most így néz ki mekkora tehén lesz két gyerek után" - de tényleg, méirt van ez?"

Ha egy lány kifakad azon, miért nem választ a legtöbb férfi kövér nőt, képzelje el, hogy ő választana-e alacsonyt vagy természetes kopaszt. Na, csajok, ez nálunk ugyanígy működik, nincs min megsértődni.

Csavo 2008.09.06. 11:22:32

Jozan:

Szerinted mi a fasznak regisztral az ember tarskereson? AZert, hogy olvasgasson?

Es igen, felbasz, hogy valszeg ilyen ostoba ribancokra pazarlom en is az idomet, amikor veszem a faradtsagot es irok valakinek.

Hallohallo:
kisgyerek vagy

Csavo 2008.09.06. 11:33:48

emberek, amit a telt/molett nokrol hadovaltok az mind baromsag. felejtsetek el most.

parkereses teren nincsenek hatranyban a telt nok. a mediaban lehet.

a hutlensegrol szolo statisztikakon csak rohogni tudok. ki a rak vegez felmerest ilyesmirol es hogyan? engem meg sosem kerdezett senki...

petya 2008.09.06. 11:43:32

A párkeresésben a telt nők nincsenek hátrányban - ha a telt az, aki nőiesen kerek, de nem túlsúlyos. A kövérek (molettek - súlyfeleslegesek) igen, azok hátrányban vannak. Ez biológiai tény, amit lehet sajnálni vagy tagadni, de minek.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.09.06. 19:07:45

Egyébként szerintem a szövegezéssel van a baj, azért jön egy kiló használhatatlan levél. Először el kéne dönteni, hogy kikhez szól hozzá. Aztán, hogy azoktól mit szeretne. Ha ez megvan, akkor kell írni egy pár sort magáról, benne megemlíteni néhány hobbit, érdeklődési kört stb. mit szeret, mit nem stb. + kell néhány jellemző képet, amiről lehet az illető énjére asszociálni.

Ha ettől nagyon eltérő pasik írnak, akkor egyértelműen nem jó a szöveg. Ha az elképzelés stimmel, de mondjuk olyanok is tömegesen írnak, akiknek életkora, családi állapota, gyerek, végzettsége, lakhely nem stimmel, akkor ezt meg lehet említeni, pl. így.
- "kérem, hogy ne írjanak azok, akinek az életkora, de főleg családi állapota nem felel meg annak, amit az elképzelések rovatban megadtam"
- "Budapest környékéről várok leveleket."
- "kalandorok/dohányosok kíméljenek"

stb stb.

szóval szépen stílusosan, és nem minősíteni azokat, akiket nem keresel, és semmiképpen sem szabad hozzájuk szólni a reglapon.

kivel nem kell fogalkozni?
- akiről látszik, hogy kötözködni akar
- aki pl. falloszátt küldi el.
- aki így kezdi, hogy "Ahmed vagyok, lehetek e a barátnőd.."

Aztán ha valaki normálisat ír, de nem akarsz vele találozni, akkor megírod, hogy "bocs, de nem." vagy "ne haragudj, de mást keresek."

Tiduj 2008.09.06. 21:03:10

Pár hónapja regisztráltam. Gondosan kitöltöttem minden rubrikát. Volt olyan kérdés, amin hosszasan gondolkoztam. Nem értem, pl. a zene rovatba miért csak egy stílust lehet beírni ( jazz v. komolyzene)?

Nagyon komolyan vettem az egészet. A bemutatkozó soraimban igyekeztem teljesen őszinte és kedves lenni. A keresett személy tekintetében úgy érzem, mértéktartó és figyelmes voltam.

Ennek ellenére csak olyanok írtak (páran), akik alapvető szempontok miatt nem felelnek meg nekem. Pl. miért ír egy dohányzó, mikor direkt jeleztem, hogy nemdohányzót keresek?!

Nekem az a tapasztalatom, hogy egyes férfiak el sem olvassák a megadott paramétereket és kívánalmakat. Ez most túlzott önbizalom? Vagy kétségbe esés?

KenSentMe 2008.09.08. 18:52:44

A kopaszokról meg a kicsikről le lehet szállni, akinek baja van, az látogasson meg, majd felmászok egy létrára és hozzávágom a parókám!

M a r c e l 2008.09.09. 13:08:12

Látom, általában hasonló tapasztalatunk van. Az a röhej, hogy látom a nőket keseregni, közben meg én, aki tényleg csak annak írok, akinek megfelelek legalábbis az adatlapon közölteknek, azok csesznek válaszolni. Ahogy a köv. postban is írva vagyon, legalább egy "menj már a fenébe, ronda vagy" szöveget kapnék, elkezdhetnék gondolkodni, hogy egy másik frizurával, jobb megvilágítással rendelkező képet teszek be. A hasamat meg behúzom.

Néha elkeserítő.

vico 2008.09.14. 00:43:02

Hát olvasom itt a kommenteket, de a legtöbbje olyan.. "a kákán is csomót kereső" hanyagolható okoskodás... Ha nincs önbizalma valakinek, az a baj ("lúzer"), ha van önbizalma, akkor az a baj ("nagyképű állat"). A csaj valóan lehetne kezdeményező. De. Ez a sok tudálékos elemzés, körmönfont spekuláció és pszichologizálás csak a komment íróját minősíti és teszi végeletesen nevetségessé, saját gyengéi, félelmei és frusztrációi derülnek ki... És nem a csaj jellemére mutat rá...

megmondoember 2008.09.15. 14:44:43

"megmondóember, nem tudom, te hol élsz (hm, egyébként sejtem, valahol az őskorban, lemaradva)"
Igen, itt ülök a kőkori számítógépem előtt és verem a kőböl faragott billentyűzetemet, mert a mammutok éppen északra vonultak a meleg elől.

"de a lányok is kezdeményezhetnek. már nem elvárás, hogy a férfi tegye meg az első lépést."
Igen, és ez a jellemző is. Ezt bizonyítják az itteni kommentek is amik mind arról számolnak be, hogy a nők folyamatosan, szakadatlanul zaklatják a pasikat megkereséseikkel a társkeresőkön. Bruhahaha. Valójában persze még a nekik küldött üzenetekre is basznak egy egysoros lekoptatást visszaírni.

"egyébként, amúgy majdnem mindenkinek, a csajszi egy szót nem írt arról, hogy pénzes muksót keres."
Minek is írt volna? Ez trivialitás.
süti beállítások módosítása