Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

Olvasói levél - Egy társkereső nő panaszai

2008.09.05. 14:30 Line24

Nem csak férfiként vannak problémás esetek a netes társkeresőkkel. Ahogy az alábbi olvasói levél is tanúsítja nem biztos, hogy jó sikeres nőnek lenni a társkereső oldalakon:

Szerintem használhatatlan bármely netes társkereső. Mint majdnem 30-as lány mondom ezt. Nem vagyok egy szépségideál, de rosszul sem nézek ki. Ha felrakok pár fotót magamról, akkor nem szűkőlködök a válaszokban. Az első napokban a pasik - mint új húsit - letámadnak, nem ritka, hogy 100-150 levelet kapok 24 óra alatt. Hogy lehet ezt győzni válaszokkal? Sehogy. Legalábbis nekem nem mmegy. Pláne azért akaszt ki a dolog, mert olyanok is írnak, akiknek semmi közük hozzám! 12 éves kisfiúk, leszbikus nők, 50 éves apókák, kis törpék, hórihorgas langalétrák. Nem örömnek, izgalommal teli válogatásnak érzem már, hanem rettentő nyűgnek, munkának! Mire megnyitok egy választ, elolvasom, majd rányomok az adatlapjára, ahol meglátom a fényképét meg az adatait és rájövök, hogy már megint egy olyan jelentkezett be, akihez semmi közöm, majd ezt megismétlem legalább 20-szor, addigra már el is ment a kedvem a maradék 100-tól is: sokszor egyszerűen törlöm azokat olvasás és adatlapnézés nélkül. Nagyon nem jó, hogy olyanok is írhatnak, akiket nem szeretnék. Ha már eleve lenne egy szűrő, ami letiltaná ezeket, máris kisebb nyomás alatt tudnánk válogatni, válaszolni, egyáltalán átlátni ezt a hímmennyiséget.
Egyszerűen nincs önkritikájuk vagy önfegyelmük a pasiknak és csak úgy írnak minden tetszetős csajnak. Csak nem értem, hogy mire számítanak? Így igazából a kedvünket veszik el az egésztől és áttételesen az esélyesektől veszik el a lehetőséget, hogy egy helyes lánnyal alakíthassanak ki komoly kapcsolatot.

 

203 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr36649575

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.09.05. 16:33:18

Egy társkereső nő panaszaiSzerintem használhatatlan bármely netes társkereső. Mint majdnem 30-as lány mondom ezt. Nem vagyok egy szépségideál, de [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gargoyle 2008.09.05. 17:27:14

daily shark: nezd, ha valaki bemegy a tarskeresore majd zokon veszi ha irnak neki, a leveleket EL SEM OLVASSA de koveteli hogy jojjon azonnal a tokeletes tars (aki ugye meg csak magas se lehet :) mert neki ez JAR az kinezhet barhogy, arconrohogom. ezek utan legkevesbe sem tunik hitelesnek a magarol mondott egyeb informacio, oviban is vetitovaszon lehetett a jele.

Rékuc · http://flickr.com/photos/szefi 2008.09.05. 17:27:15

gargoyle
'normalis erzelmi elete sosem az halalbiztos'

a postból ítélve nekem nem úgy tűnt, hogy ez őt különösebben zavarná...

gargoyle 2008.09.05. 17:29:53

rekuc: tudatosan nyilvan nem zavarja, mert egyszeru mint a fagolyo. de elete vegeig nem fogja erteni miert mindig olyan pasikat talal akik pofozzak, es amugy meg miert veszekednek uvoltve naponta 3szor piszlicsare marhasagokon a tunderi kedvessel es a rohadek kolykokkel (:

Szelid sunmalac 2008.09.05. 17:29:57

gargoyle 2008.09.05. 17:27:14

Akkor itt rontottam el? En azt hittem, hogy regelek, aztan mindennap vartam, hogy csengessenek. Mondjuk meg is szivtam. Jott a hazmester, hogy azik a folottem levo.

2008.09.05. 17:30:18

gargoyle 2008.09.05. 17:25:25

Hát lehet, de nincs is igénye rá. Boldogok a...


Monnyuk olyan kockázata van, h ilyen típusú kretént bármikor lehet venni olcsón és fiatalon, így 40 után lecsoffadva bizony lehet h lecserélik majd, mint a régi bútordarabot. De akkor még mindig foghat magának egy lúzergyanús vidéki földrajztanárt suzukival és hobbikerttel, aki majd nem is érti honnan lett hirtelen ilyen jó nője. :)

Szelid sunmalac 2008.09.05. 17:31:15

gargoyle 2008.09.05. 17:29:53

Ujabb apro eszrevetel a post elemi lenyegere koncentralva:
ad 1: a fagolyo egyreszt az egyik legkomplexebb forma, ami a postolorol korantsem mondhato el
ad 2: probaltal mar fabol golyot farigcsalni?

2008.09.05. 17:33:37

bög:

" Ilyenkor az sem zavarja őket, ha a célszemély minden tekintetben jobb náluk. "


Jah, ilyenkor a legszánalmasabbak, ahogy lerí róluk, h önkritika zéró, önértékelés az egekben, minden konkurens egy senki.

gargoyle 2008.09.05. 17:33:39

majompasztor: mivel ez a no valoban eleg kreten kivetelesen tokeletesen egyetertunk (:

sunmalac: ket eszterga kell egymashoz kepest 90 fokban elforditva es kesz. vagy megolvasztod es felviszed sulytalansagba. mondjak meg par gyartasi eljarast? :D

gargoyle 2008.09.05. 17:34:54

de majd mindjart megjon es elmagyarazza hogy mi csak a monitor mogott vagyunk nagyszajuak es not nem is lattunk eloben .)

bergengoc 2008.09.05. 17:35:40

"Daily Shark
"Az ilyen helyeken megjelenő pasik nagy része alapvetően csak dugni akar."
...és mi a helyzet a nők nagy részével?
Szerintem a motívációkban nincs számottevő különbség. "

Erre valaszolva:
Azt, hogy a no csak dugo tarsat keres, azt onnan lehet latni, amikor egy jol kinezo negyvenes no a hirdeteseben 18-tol 25 evesig keres tarsat. Ugy gondolja, hogy azok jobban kefelnek(es tobbszor) mint az oe korosztalya.
Egyebkent meg:
A posztiro egy buta "shallow" no, aki csak a kulsosegeket veszi figyelembe. Az ilyenek sosem lesznek boldogok.
Vegul:
Az elettarsamat en is egy online tarskereson ismertem meg - 6 eve(sexbomba es 10 evvel fiatalabb tolem, az alacsony, kover "apokatol").

megmondoember 2008.09.05. 17:36:44

Tényleg teljesen hülye ez a liba. Elhalmozzák ajánlatokkal és még reklamál érte, mert nem készen, tálcán, masnival kötve kapja az az egy (kettő, három?) pasit aki tökéletes lesz neki. Ez a tipikus modern feminizmuson felnőtt nő "logikája": minden körülmények között ki tudja találni, hogy miért a pasik hibásak mindenért. Ha sok ajánlatot kap, akkor túl nyomulósak a pasik, ha keveset akkor nem értékelik őt és csak a cicababákra pályáznak vagy lúzerek... ha meg nincs sapka rajtuk, akkor az a baj. Hülye.

Ráadásul mindenki tudja, hogy a szerelem (de szűkebben értelmezve: a szimpátia) vak, azaz sokszor olyan valaki is bejön az embernek, akiben szinte semmi sincs meg abból amit egyébként az elképzelt ideálnak tulajdonítunk. Ez azért van így, mert az ember romantikusabb értelemben a szívével, reálisabb értelemben a hormonjaival és a génjeivel szeret (pontosabban azok alapján válogat kit tudna szeretni), nem pedig az eszével, amit használ amikor összeállítja a kívánságlistáját. Ezért nem érnek sokat az ilyen kívánságlisták, ha csak tényleg nem számításból akar valaki egy adott kapcsolatot, nem pedig igazi szerelemből.

Rékuc · http://flickr.com/photos/szefi 2008.09.05. 17:39:09

én személy szerint egyáltalán nem bánnám, ha csak monitor mögül látnék nőt. A pasikat szívesebben nézem testközelből :P

bergengoc: bocsi az OFFért, de milyen fiatalító hatásod van? Hogyan lett a párod 10 évvel fiatalabb tőled? Hogy csinálod? Vagy esetleg arról van szó, hogy _nálad_ fiatalabb? :P (elnézést, nem bírtam megállni, ON)

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2008.09.05. 17:44:13

bagolybagoly :D
amúgy ezt a felhördülést a pasik részéről... miközben többen is leírják, hogy a csaj biztos ronda (ezt mint értékítéletet), mert magát szépnek tartja. na ja, micsoda logika.
50 éves apókáknak meg üzenem, hogy nem kell azon megsértődni, ha vki apókának titulál valakit, aki tényleg az apókája lehetne.
a csajszi meg hadd válogasson, joga van hozzá.

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2008.09.05. 17:45:30

rékuc, az meg egyáltalán nem szép tőled, hogy egy dícséretre vágyó - valszeg épp önbizalom terén labilis - embert jól seggberúgsz még, már úgy képletesen. én erre nem lennék büszke a helyedben.

guy 2008.09.05. 17:46:29

Szerintem aki interneten próbálkozik, az kissé alul van szocializálva a másik nem irányában (én is), és ezt csak személyes tapasztalatokkal lehet behozni (pl. tánctanfolyam), illetve ha tartósan nem sikerül, érdemes pszichomókus segítségét igénybe venni.

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2008.09.05. 17:47:04

megmondóember, a feminizmuson felnőtt nővel az a baj, hogy nem elégszik meg bármilyen pasival, aki szembejön, illetve tud és mer nemet mondani? vagy mi?

Rékuc · http://flickr.com/photos/szefi 2008.09.05. 17:49:01

hallohallo: szerintem senki nem vonja kétségbe a csajszi válogatási jogát. És mivel közszemlére tette az álláspontját, gondolom, nem baj, hogy mi is leírjuk róla a véleményünket.
Én azért háborgok az ilyesmin, mert sok fiút-férfit ismerek, akik önbizalmát bizony megnyirbálják az ilyen 'nők' és van vele munka helyreállítani és meggyőzni őket, hogy nem bennük van a hiba, amiért egy ilyennek 'nem felelnek meg'.

bergengoc 2008.09.05. 17:50:58

rekuc:
"bergengoc: bocsi az OFFért, de milyen fiatalító hatásod van? Hogyan lett a párod 10 évvel fiatalabb tőled? Hogy csinálod? Vagy esetleg arról van szó, hogy _nálad_ fiatalabb? :P (elnézést, nem bírtam megállni, ON) "
Nem ertem a kerdest...
Hogy lett fiatalabb? Hat ugy, hogy 10 evvel kesobb szuletett mint en.
Es semmi fiatalitot nem szedek, csak sokat sportolok, egeszsegesen es kiegyensulyozottan elek. Es megadom a noknek a tiszteletet(mar annak aki kierdemli)

asa77sol 2008.09.05. 17:52:20

A post alapján én nem írnék levelet a szerzőnek.

Ennyi.

Rékuc · http://flickr.com/photos/szefi 2008.09.05. 17:54:41

bergengoc: tényleg nem érted a kérdést... mindegy :D

bög 2008.09.05. 17:57:11

hallohallo személyében megjelent az elmaradhatatlan provokátor:)

KenSentMe 2008.09.05. 17:58:15

Tánctanfolyam, mein Gott.. hát igen, egy olyan világban élünk, ahol a tánctanfolyam szocializációnak számít.. meg a pszichológus.. inkább marad az ember gonzó, írja az mnk kommenteket az ilyen blogokba, mielőtt belegondol, hogy ez a világ tényleg ilyen rettenetesen fantáziátlanul működik. Csak azt nem tudom, miért kell ezt még ilyen helyeken reklámozni is. Igen, vannak olyanok is, akik a piroslampa.hu-n oldják meg a nemi életüket, olyanok is, akik táncórákkal, olyanok is, akik netes társkereséssel, de megsúgom, egyik sem olyan übermájerség, hogy zuhanóbombázónak számítana.

.45ACP 2008.09.05. 17:59:29

Anyukam. Ha olyan jol nezel ki mint ahogyan allitod, akkor miert nem riszalod le a kispicsadat egy nyilvanos szorakozohelyre, ahol kedvedre valogathatsz a futykosok kozt? Ha meg nem vagy szalonkepes kinezetu, akkor meg ne valogass, vidd amit kaptal.

Zöldfül · http://zoldful.blog.hu 2008.09.05. 18:02:38

Rékuc,
1. A hölgy ír magáról egy adatlapot, ahol valamennyire bemutatja magát és közli, milyen elvárásai vannak a jelentkezővel szemben.
Majd kap számolatlanul leveleket, olyanoktól, akik a saját magukról leírtak alapján nagyon távol állnak attól, hogy ezeknek a feltételeknek megfeleljenek, és ezt nekik is tudniuk kell. Ezért nem válaszol nekik, felháborodik, stb.
Ha ettől elmegy az önbizalma annak, aki írt neki, az magára vessen, és nem érdemel pátyolgatást.

2. A hölgy ír magáról egy adatlapot, ahol valamennyire bemutatja magát és közli, milyen elvárásai vannak a jelentkezővel szemben.
Ezután kap leveleket olyanoktól, akik nagyjából megfelelhetnek az elvárásainak, de mégis durván lepattintja őket.
Ez esetben persze érthető az önbizalomvesztés, de azért annak, aki ilyesmire adja a fejét, ezzel számolni kell, és nem éppen férfias jelenség, ha néhány kikosarazástól gyámoltalanul picsogni kezd és simogatni kell a buksiját... :)

Szerintem a beküldő az első eset, míg a te "ápoltjaid" a második.
Nem szabad keverni.

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2008.09.05. 18:21:32

rékuc, asszem zöldfüllel értek egyet.
másrészt, elég furi: szerinted ő tönkreteszi vki önbizalmát, amit nehéz helyrerakni utána, te meg vidoran elmeséled, hogy szóltál be a modellnek, hogy igen, gázul néz ki.
hö?
amúgy nem vagyok provokátor, de én sem vagyok apakomplexusos, és hihetetlen, hogy a pasik kortól függetlenül milyen "bátran" közelednek. és ha ezt vki nehezményezi, akkor viszont kikérik maguknak. miért is?

redriot 2008.09.05. 18:24:12

Line24: lehet hogy van alapja a kirohanásodnak, de úgy lenne teljes a kép, ha tudnánk milyen adatlapot tettél föl magadról.

Én 5 éve egy online-társkeresőn ismerkedtem meg a barátnőmmel, 3 éve együtt élünk. Tudom, hogy sok a 100 levél, de azért durva, hogy bele sem olvasol, az adatlapjára sem nézel rá, és kukába dobod a levelét. Képzeld el, lehet hogy pont írt neked egy tök normális gyerek egy személyesen neked írt, nem sablon levelet, lehet hogy még jól is néz ki. Vette a fáradtságot, hogy tisztességesen bemutatkozzon neked. Gondolj bele, milyen szar lehet ezután látni az "olvasás nélkül törölte" ikont...


De egy olyan adatlapra pl. hogy:

Nikolett23
171cm
58kg
barna/barna
szeretek olvasni zenét hallgatnikirándulni. keresek egy szinpatikus jófej srácot, akivel meglehet beszélni az élet dolgait

Aki ilyen adatlapot tesz fel magáról, az nem tudom mi a csöcsre vár. Ha valaki nem tud magáról normális bemutatkozó adatlapot feltenni, és képtelen normálisan kezelni/szelektálni a bejövő levelek között az ne regisztráljon ilyen oldalra.

A jó, tartalmas adatlap elsősorban nőknek ajánlott, mivel elsősorban a férfiak kezdeményeznek. Férfitársaimnak pedig azt ajánlom, hogy nézzék meg kinek írnak, de ha vkinek normális bemutatkozó oldala van, azt tiszteljék meg egy igényesen megfogalmazott, személyre szóló levéllel.

Más: én 5 éve nem jártam társkeresőn de akkor volt egy trend: az "alkalmazott" foglalkozású lány akkoriban ritka volt mint a fehér holló. 20 éves korára mindenki legalább középvezető volt. :D Ez van még most is? :)

nitro1 2008.09.05. 18:28:13

Miért vannak még mindig olyanok, akik azt hiszik, hogy a blog írója (Line24) a levél írója is? Vagy ez amiatt van, hogy ez az első post, amit olvastak valaha is blogon? Ezzel már elég sok blogon találkoztam, vannak, akik azt hiszik, hogy a beküldő azonos a levél kirakójával is. Miért? :-/

redriot 2008.09.05. 18:38:13

nitro1: Eh, bocsi, melóban vagyok reggel héttől, kicsit kihagy már az agyam. :) A Mao korabeli Kínában voltak olyan sztahanovista munkarohamok, mint amilyenben ezen a héten részem volt, eléggé fáradt vagyok.

De ha jobban tetszik, hidd azt hogy iq40-es f@sz vagyok, aki ezt játssza minden blogon, és fess egy győzelmi jelet a géped házának az oldalára.

Káplár 2008.09.05. 18:42:07

Ez nekem úgy hoaxnak tűnik ahogy van, nők nem fogalmaznak így:

"Így igazából a kedvünket veszik el az egésztől és áttételesen az esélyesektől veszik el a lehetőséget, hogy egy helyes lánnyal alakíthassanak ki komoly kapcsolatot."

Ennyire nem érdekel senkit a levélbeküldős témád? :)

Bástya elvtárs (törölt) 2008.09.05. 18:53:14

kedves postoló!

Nekem is az a véleményem, mint korábban többeknek, hogy ezzel a hozzáállással nem fog pár találni. Nem láttam sem a fotóját, sem az adatlapját, de pl. ez a szöveg, hogy

"12 éves kisfiúk, leszbikus nők, 50 éves apókák, kis törpék, hórihorgas langalétrák."

alavetően kitükrözi, hogy önnek senki sem felel meg. Ha beregisztrál modnjuk egy 30 éves, heteroszexuális jóképű pasi, aki 180 cm magas, 85 kg stb., akkor biztos vagyok benne, hogy azoknál azonnal kiszúr valamit, hogy az miért nem jó. Következésképp kár is fárasztania magát ezzel az online párkereséssel.

én is rengeteget próbálkoztam párkereséssel, és megtapasztaltam, hogy csak azzal, hogy 160cm magas vagyok, nem illek bele a másik nem reglapokon megfogalmazott elképzelésébe. Ha írok neki, akkor törli, vagy visszaír, hogy sorry, de "nem vagyok jó...", "a magasságkülönbség miatt ő nem akar velem..." stb. és ezek még csak a legenyhébb dumák.

Szóval szerintem ha valami sikert szeretne elérni a párkereső oldalon, akkor javaslom, hogy ne zárjon már ki első körben mindenkit, de főleg ne tükrözze ki, mekkora egy fasz az a másik, hogy ír.
Ha ír valaki, nézze meg az adatlapját, aztán ha nem szimpatikus, hagyja a csudába, ha pedig meglát benne valakit, akkor uccu neki, válasz, és tali.

Zelefánt 2008.09.05. 18:55:47

Kellene ám egy olyan szűrő, amely csak a jóképű, fiatal, nagyfarkú, gazdag, többdiplomás, legalább grófi származású, független, magányos, ám érző szívű pasikat emeli ki a rosszarcú reszli-tömegből; mindazok, akikre legalább egy fenti tulajdonság nem jellemző, mehetnek a kurva anyjukba, a Nagy Ő pedig immár csak egy kattintás, és beugrik az ablakon -- ennél többet ne is kelljen tenni érte.
Az ám.
Elgondolni sem merem, mik lennének az igényeid, ha Te mondjuk egy igazán jól kinéző, fiatal(abb), stb-stb leányzat lennél, banyek.

boda elemér 2008.09.05. 19:15:07

Te korlátolt szerényen bútorozott agy,aki vagy.
Az 50 évesek mióta apókák,nem láttál még biztosan igazi férfit,csak a szeny-tv-et bámulod és az ő sztereotipiáikat.Egyszer megismersz,nem kérsz mástól csak tőlem.Apo

webjúzer 2008.09.05. 19:30:43

Pont az ilyen "kedves" de szűk látokörű lányok miatt nincs értelme a netes társkeresőknek. Mér nem írsz Te a neked tesztő pasinak? Derogál?

webjúzer 2008.09.05. 19:31:51

Egyébként egy ismerősöm mondta a kocsmában pénteken, hogy "nem nőnek lenni szar, hanem hülyének lenni szar". :)

kzol 2008.09.05. 19:34:53

"kageromaru 2008.09.05. 16:25:08
lol ... mérnem azt írja:én egy önmagára is, és párjára is igényes, 30-as milliomost keresek, .hosszú/rövid kapcsolatra...
-én egy jólkinéző majdnem 30as, igényes lány vagyok, csórik és a nyomik kíméljenek !!!Fújj HP"

Erre én csak azt írnám: Csóri és nyomi vagyok, ígérem, kímélni foglak, anál csak ellazítás, tágítás után, vazelinnel. :-)))

nik 2008.09.05. 19:42:21

Hát basszus, te mi a francért nem kerestél olyat a társkeresőn aki tetszik neked, ahelyett hogy ölbe tett kézzel várod hogy álmaid lovagja majd ír neked... A keresésnél elég sok feltételt meg lehet adni, hogy kit is keresel pontosan... De ha ennyire sem vagy képes, csak azon nyávogni, hogy mennyien írtak neked és nem olyanok amilyet te elképzeltél, akkor nagyon nem tudlak sajnálni...

Csak lennél mondjuk egy átlagos srác helyébe aki próbál valami épkézláb levelet írni, te meg még annyit sem vagy hajlandó visszaválaszolni, hogy "bocs, de nem vagy az esetem..."

Nem tudom de az ilyen önmagukat sajnáltató nyávogós picsák valahogy nagyon irritálnak. Egyébként meg nagyon úgy tűnik, hogy a netes társkeresők többsége szinte kivétel nélkül hülye picsa (vagy fasz). Meg szerintem ez tényleg olyan dolog, hogy csak élőben megy a dolog, mert egy-két jól beállított képből elég nehéz valakit megítélni...

LongJohnHolmes 2008.09.05. 20:21:08

A cikkíró hölgy egy átlagnő, akinek gőze sincs a világról. Sodródik és pislog, néha pedig leírja érzékelését, mint most is.

(Most nincs időm kifejteni a dolgot)

Agent X 2008.09.05. 20:34:18

Minden fentebb kifejtett kommentre igen és nem tetszés szerint (vagy ahogy tetszik).
Normális nők léteznek még?
Nem úgy tapasztalom.

Tyrannus 2008.09.05. 20:44:32

Agent X 2008.09.05. 20:34:18
g
Vannak. Egy biztos, de Ő már foglalt, mert a feleségem. :))

Egyébként egyetértek Veled. A normálisak férjnél vannak, a maradék párt keres.

tobias2 2008.09.05. 21:19:55

"Nem vagyok egy szépségideál, de jól sem nézek ki. 12 éves kisfiúk, leszbikus nők, 50 éves apókák, 51 éves apókák, 52 éves apókák, kis törpék, nagy törpék, hórihorgas, stb. - nem ragozom az ábécét - kíméljenek. Várom a párom, aki az esetem és akinek válasza benne van az első 20 levélben. Szerelem első olvasásra vagy soha!"

feketebarany 2008.09.05. 21:44:43

1999 ota vagyunk egyutt, van egy 3 eves kisfiuk is, es a r...divonalon ottunk ossze.

pekmester 2008.09.05. 21:45:00

ezt a hülye némbert!
mégis mire számított amikor beregisztrált? csak olyanok fognak neki írni, akik tetszenek neki?

kasbah · http://kasbah 2008.09.05. 21:47:02

dude! ezer pont

kasbah · http://kasbah 2008.09.05. 21:48:13

las putas que no cojen achingar a su puta madre

dru 2008.09.05. 21:53:31

hülye picsa.

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.09.05. 21:57:45

Megkaphatnám a levélíró hölgy elérhetőségét?
Leszbikus lány vagyok.

megmondoember 2008.09.05. 22:03:10

"amúgy nem vagyok provokátor, de én sem vagyok apakomplexusos, és hihetetlen, hogy a pasik kortól függetlenül milyen "bátran" közelednek. és ha ezt vki nehezményezi, akkor viszont kikérik maguknak. miért is? "
Azért, hülye libája, mert amíg elvárod, hogy a pasik kezdeményezzenek, addig ne reklamálj, hogy olyan és úgy is szól hozzád, aki és ahogy neked nem jön be! Honnan tudná ezt szerencsétlen előre, hogy neked mi jó és mi nem? Majd ha megfordul a világ és a nők tiszte lesz leszólítani a pasikat, akkor majd reklamálhatsz, hogy hülye pasas ne szóljon hozzád, mert ha te akarsz valamit tőle, majd úgyis leszólítod...

n-n-n 2008.09.05. 22:16:54

volt szerencsém társkereső oldalhoz. a nőknek a férfi 175, inkább 180 cm-nél kezdődik, legalább középvezető, spoortol legalább háromfélét, közben a hét három napján legalább bulizik s közben természetesen a munkahelyén szuperül teljesít, miként az ágyban is.
mellesleg legalább is gennyesre keresi magát.

normális levelet csak 30-35 körül, vagy felette kaptam. kivétel fiatalabbra: ha már volt gyereke és/vagy elvált.

30 alatt - majdnem (tisztelet a kivételnek) - MNK

bergengoc 2008.09.05. 22:17:43

"amúgy nem vagyok provokátor, de én sem vagyok apakomplexusos, és hihetetlen, hogy a pasik kortól függetlenül milyen "bátran" közelednek. és ha ezt vki nehezményezi, akkor viszont kikérik maguknak. miért is? "
Egyebkent meg ha jo, akkor mi a kulonbseg hogy egy 30 eves vagy egy 50 eves dugja fel neked?

n-n-n 2008.09.05. 22:23:48

kiegészítés: több társkeresőn több, mint 4000, a rendszer által a paraméterek kapcsán feldobott oldalt néztem meg. a szemem kifolyt a végére. már ismerősök kérdezték, mi van velem.
de egyszerűen nem tudtam letenni az olvasást, olyan volt, mint vmi drog.

de egy szociológia, vagy pszichológia, de akár egy politológiai doktorit meg lehetne írni az olvasott anyagokból. teljesen beteg a magyar társadalom, az is biztos. ha 10 beszámítható, a Földön járó lány volt köztük, akkor más sokat mondok. ez van, ez a kínálat, ilyen a felhozatal.

Orsi 2008.09.05. 22:32:35

Azt én sem értem, hogy az egyértelműen beállított szűrőkritériumokat miért nem lehet figyelembe venni. Mindenkinek joga olyat keresni, amilyet akar, és ha ezt egyértelműen leírja, vegye már mindenki figyelembe! Én értem a lány problémáját, ezt hívják társkereső spam-nek. És tényleg idegesítő! Aki nem érti meg, annak sok-sok reklám spam-et kívánok az e-mail fiókjába!

margarita · http://micimaca 2008.09.05. 22:41:10

Szerintem a társkeresés bármilyen formája lutri, és fontos szabály, hogy nem előre mereven rögzített paraméterek alapján kell keresni (ill. nem keresni, hanem hagyni, h rátaláljunk/ránk találjon a Nagy Komoly Kapcsolat). Ez nem egy projekt, ahol akciótervet kell teljesíteni.

Hehe, így utólag milyen okos bír lenni az ember lánya, oszt osztja az észt:)

Persze, érthető, ha az ember huszonévesen nem egy ötvenes, nyolcgyerekes családapáról, ill. egy negyvenes leszbi nőről álmodik, dehát egy buliban sem csak az jön oda hozzád, akivel feltétlenül meg akarsz ismerkedni, nem?
Én hülyeségnek meg erőltetettnek tartottam az internetes társkeresést, de mit veszthetek alapon kipróbáltam: első körben beleszerettem egy nálam alacsonyabb pasiba, akivel csak azért találkoztam, mert összekevertem az adatlapját máséval. Aztán jó ideig sírtam, amikor szakítottunk. Második körben két elcseszett randi után találtam rá egy szimpi fiatalemberre, akire terv szerint csak félórát szántam volna, mert kicsit uncsinak találtam a leveleit, de a találkozásunk után 5 nappal összeköltöztünk, 1 éven belül esküvő, most várom a 2. gyerekünket.

A férjem évekig interneten kereste a párját, mert bulizni nem járt, és a munkahelyén nem voltak nők, és nem stílusa, h utcán szólítson le csajokat. Én voltam kb. a 60. nő, akivel találkozott, mesélt is pár sztorit és elárulom, nem csak a férfiaknak nincsen önkritikájuk.

Orsi 2008.09.05. 22:48:42

margaritának

De senkinek nem tiszte felülbírálni, ha valaki valamit kinyilatkoztat. Ha túl szűkre és szigorúra állítja be a kritériumokat, majd előbb-utóbb rájön, hogy szélesebb tömegből kell merítenie. De ha egyszer ő leírta, hogy mondjuk 28-35 év között keres, jogosan utasítja el, ha mondjuk egy 50 éves ír neki.

Orsi 2008.09.05. 22:52:47

Természetesen a posztoló lányban is (ha normális) van némi rugalmasság, nyilván másképp reagál egy 37 éves próbálkozóra, mint egy 47 évesre (ha a 28-35 éves kritériumot vesszük alapul). De jogosnak tartom a felvetését, hogy az általa egyértelműen leírtaktól nagyon eltérő pasinak nincs joga őt terhelnie a levelével.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.09.05. 23:05:06

"...és ha ezt egyértelműen leírja, vegye már mindenki figyelembe! Én értem a lány problémáját, ezt hívják társkereső spam-nek."

Orsi, az eszed tokja társkereső spam. Azért kapsz sok levelet, mert sokan vannak a rendszerben, és közülök sokan vannak olyanok, akiknek megtetszik valami a reglapodon. És ezen kár háborognod.

Engem speciel igencsak kiakaszt, amikor írok egy nőnek, aztán visszaír, hogy nincs önkritikám. Hát húzzon el már a faszba az ilyen. De ilyenkor leginkább örülök, hogy na egy talán még kiakasztóbb randit megspóroltunk.

krystian · http://detektorok.blog.hu/ 2008.09.05. 23:05:49

Én azt nem értem, hogy a hölgy akkor miért nem maga kezdeményez, és ír annak, akinek a profilja tetszik neki. Utána elég csak a tőle kapott válaszokat elolvasni...

Bástya elvtárs (törölt) 2008.09.05. 23:07:51

"nincs joga őt terhelnie a levelével."

orsi, legközelebb kérlek olvasd el a felhasználási feltételeket. Amikor beregisztrál, azt elfogadtad, következésképp az ír ott neked és azt, amit akar. Ha nem tetszik, ott a letiltás funkció

Bástya elvtárs (törölt) 2008.09.05. 23:10:02

krystian: én láttam már ilyen adatlapot. Oda volt írva, hogy neki ne írjon senki. Aki neki tetszik, annak majd ő ír. Azthittem, hogy eldobom az agyam.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.09.05. 23:21:47

n-n-n
a nőknek a férfi 175, inkább 180 cm-nél kezdődik, legalább középvezető, spoortol legalább háromfélét, közben a hét három napján legalább bulizik s közben természetesen a munkahelyén szuperül teljesít, miként az ágyban is.
mellesleg legalább is gennyesre keresi magát.

no azért a hirdetéseket feladó férfiakat sem kell félteni :) társkeresőn nem jártam, a Nők Lapjában szoktam olvasni az úr keres hölgyet rovatot, az évek során egy kezemen megszámolhatnám, hány hirdetésben _nem_ volt feltüntetve a
- karcsú
- reprezentativ (bazeg vegyél egy saab-ot ha repizni akarsz)
- 5 évnél szűkebb kor-intervallum (jellemzően 10 évvel kevesebb az úr életkoránál) :) egy idő után kezdtem azt hinni, hogy minden hirdetést egy vagy két ember ir, annyira egyformák voltak.

Orsi 2008.09.05. 23:23:51

Én a másik ember akaratának tiszteletben tartásáról beszélek, természetesen némi ésszerű rugalmassággal.
Egyébként ezt megint nem értem (Bástya elvtárs!). Ha valaki csak olyan módon akar társat keresni, hogy ő ír kezdeményezőként, miért ne nyilváníthatná ezt ki? Én nem értem, hogy miért olyan nehéz tiszteletben tartani a másik akaratát.

krystian · http://detektorok.blog.hu/ 2008.09.05. 23:25:15

Bástya elvtárs: nem feltétlenül kell kiírni az adatlapra, csak nem kell foglalkozni a bejövő levelekkel :)

Orsi 2008.09.05. 23:30:24

Egyébként Bástya elvtárs stílusa sajnos már-már meghaladja az én jóízlésemet. Ezért megkérném, ha az én kommentjeimre válaszol, azt némi visszafogottsággal tegye. Mindent el lehet mondani "fasz, picsa és társai" (jelen esetben a fasz meg az eszed tokja) nélkül is.

Orsi 2008.09.05. 23:31:18

Igen, végül is teljesen logikusak krystian felvetései!

panique 2008.09.05. 23:53:18

hahahahahah, de lol vagy postolo. ugy hiszem nem is lesz nagyon normal akarkid ilyen hozzaallassal, hahahaha

"olyanok irnak akiknek semmi kozuk hozzad" hahahahahaha

min0rity.r3port 2008.09.05. 23:56:14

"langalétrák"

színvonal

bakker 2008.09.05. 23:56:23

Néhány pasitípus akiktől - többek között leveleket lehet kapni: soha nem találkoztatok, de már szerelmes beléd, és az oldalról letöltött képed a képernyővédője. Picit bizarr, nem? Vagy: zsíros hajjal és büdös szájjal jön első randira, persze ő ápoltnak érzi magát... vagy a nagypapája ruháját hordja, mert újat venni szerinte pénzkidobás. Vagy olyan májer, hogy köszönd meg neki, ha egy éjszakára jó leszel. Van, aki szerint első randin érdemes a csajt számítógépalkatrész-nagykerbe vinni... A 100 hülye között lehet, hogy van 1 normális, de hogy lehet azt észre venni?

margarita · http://micimaca 2008.09.06. 00:08:17

Orsi:
"De senkinek nem tiszte felülbírálni, ha valaki valamit kinyilatkoztat."

Naná, hogy nem. Viszont, mint a mellékelt ábra mutatja, mégis sokan próbálkoznak. Ezt nem lehet kikerülni, mint ahogy azt sem tudná kontrollálni a posztíró, h ki gusztálja végig, ha tűsarkúban és miniszoknyában lejt végig a Körúton. (Ez lenne a tolakodó-tekintet spam???)
De emiatt kár besértődnie az egész világra, vagy legalábbis a pasikra úgy összességében, mert csak magával szúr ki. Inkább jelezné a rendszergazdának, h jó lenne egy olyan funkció, ami segítene kiszűrni ezeket a spam-eket.

Egyébként a véletlenszerűségről meg a rugalmasságról csak a saját véleményemet+tapasztalatomat írtam meg, felőlem mindenki azt csinál, amit akar.

Vérnűsző Barom 2008.09.06. 00:10:20

Jól összerakott, nem is túl öreg, anyagiakban sem szűkölködő férfiként pár netes ismerkedő oldalon megtalálható vagyok.
Eddig a legjobb nő, aki írt 47 éves volt, és úgy érezte, tartogat még számára valamit az élet (nem...). A többi egyszerűen nem jelentkezett, akármilyen csaliszöveget raktam fel.

Akkor meg miért csodálkozik? Ott ül, lapozgatja a jelentkezőket, és nem érti a felhozatalt? Mégis, mit vár? A tuti macsó csávót, akiről tiniként álmodott? Hogy majd itt előkerül? Eddig és máshol nem tette. Most sanszos, hogy a Kásással kevert Banderas, Ronaldinho bankszámlájával itt és őt fogja megtalálni a legjobb spontán dumával, ami még nem hangzott el soha, az írott történelem fennállása óta. Hát, sanszos...

De talán húzza közelebb azt a lottyadásnak induló seggét a szgépéhez, és ne várja a sült galambon érkező herceget, hanem nézze át a felhozatalt, és lásson neki ízibe az írogatásnak. Mindjárt meg lesz az eredménye, és klasszisokkal jobb felhozatalból válogathat. Példul olyanból, ami bejön neki.

De ha csak áll, és azt várja, hogy majd másvalaki megszűri helyette a jelentkezőket, és neki csak lapozgatnia kell a három legtutibb adonisz között, akkor ott fog baszatlanul felfordulni, ahol van. Már jó esetben. Rosszban meg simán belenyúl valami olyan tutiba, amit az unokája is kínjában röhögve fog emlegetni...

Jah, hogy az melós? Meg ciki? Hát, akkor így jár a kis drága, de ezen olyan nagyon tán nem kéne csudálkozni.

De tán mégjobb, ha felemeli fentebb emlegetett testrészét, és elmegy erre-arra a világban, egy kis kalandot keresni. Fog találni, akkor is, ha randább a krokodilnál. Legfeljebb nem a fehér lovas királyfit, hanem a sarki fűszerest, de simábban, egyszerűbben, és mindenképp hatékonyabban, mint a neten.

Kivéve persze, ha egy-két "üzi" után csak szanzsén le akar valakit szopni, akit úgy egyébként nem annyira érdekel a dolog. Akkor bejön a netes buli. A választás meg mehet a sokszáz üzi közül nagyjából találomra...

Gvántánámérá 2008.09.06. 00:27:22

Kedves posztíró!

Vegyél egy állati nagy vibrátort, ha fárasztó a levelek olvasása.

Vérnűsző Barom 2008.09.06. 00:49:03

Csak bassza a csőröm szerencsétlen sorsú, "jobb sorsra érdemes" posztíró...

Na. Kérj példul segítséget barátnőidtől, ha vannak egyáltalán, osszátok fel egymás közt azt a brutális mennyiségű üzenetet és oldjátok meg az ellenőrzést, válaszírást kalákában.

Valamikor nagyon rég egy ismerős csaj ezt tette. Unatkozott, mint a dög, nem vették fel középiskola után sehova, így feladott egy fényképes apróhirdit (újság, tudod, a nyomtatott), amiben eltartót keresett. A bejövő kétszázvalahány levelet öt barátnő szépen szétosztotta egymás közt, mindet precízen megválaszolták, és az egész siserehadat elhívták a blahára, a szökőkúthoz hatra. Szál piros szegfűvel ismertető jelként...

Na, ennyi virágot kabát alá dugni, megenni, zavartan elpotyogtatni, mindenféle korú, kinézetű faszit egymást zavartan nézni még elképzelni is nehéz. A virágárusok nagy örömére nagyjából térdig járt a nép a szegfűben (még nem volt fanyar, gyurcsányos íze szerencsétlen virágnak).

Az egész tömegből kettő darab arc vette a fáradtságot és baktatott oda a láblógázó lányokhoz. Ugyan a hirdit feladó darabnál nem váltak be, de két barátnő elszemezgetett belőlük. Az egyik ugyan hamar kikopott, de a másiknak öt évvel később még megvolt az így fogott faszi.

Talán próbáld ki te is. Ha neked esetleg nem is jön be, de valami barátnődnek szerezhetsz egy kellemes estét. De egy vidáman eltöltött délutánt mindenképp...

addig meg marad a morgás, a vibrátor, a zuhanyrózsa, vagy a méla vágyakozás.

beleszolok 2008.09.06. 00:57:47

Télleg szart se ér az a társkereső, ahol nem lehet paraméterezni, hogy kik érdekelnek pl életkor szerint.

beleszolok 2008.09.06. 01:03:49

Jah. A leszbi csajok engem érdekelnének, ha téged nem :)

Csavo 2008.09.06. 01:07:41

"Egyszerűen nincs önkritikájuk vagy önfegyelmük a pasiknak és csak úgy írnak minden tetszetős csajnak."

pontosan. te meg elmesz a picsaba

viktor134 2008.09.06. 02:05:01

hát aki hirtelen felindulásból törli a lehetséges esélyeseket, az megérdemli,hogy ne kapjon fasz*t. :)

ez kemény meló vazze, nem hullik az öledbe az aranyvibrátor. :)

józan' 2008.09.06. 02:20:43

Ahh, mennyi böszmearcú primitív fasz kommentelt most ide. Ha ennyire felhúztátok magatokat rajta, feltételezem ti vagytok a "társkereső massive". Dagadt, törpe, korosodó, -getalife- gyíkok. Az alapján, ahogy ide írtatok csakis ilyenek lehettek. ; C

petya 2008.09.06. 02:44:52

Megszólalt az élet császára. Sok időd van netezni ott a videotékában, ahol dolgozol, ugye?

MissViki 2008.09.06. 02:49:21

Bár most járok először itt, valami máris feltűnt a kommentelők hozzászólásaiban, esetleg erről is írhatnál.
Mindenki arra fogja, hogyha nincs párja valakinek hogy "biztos dagadt". Miért gondolják az emberek, hogy aki dagadt az nem lehet jó? Én filigrán csajszi vagyok, a barátom nagydarab, mégsem zavar, sosem tenném neki szóvá mert így szeretem.
És nem jut eszembe hogy "úristen ha már most így néz ki hogy fog kinézni sok év múlva".
A pasikra ez duplán igaz, abból a megfontolásból nem választanak maguknak teltebb barátnőt, mert "ha már most így néz ki mekkora tehén lesz két gyerek után" - de tényleg, méirt van ez?
Honnan tudjátok hogy így lesz?
Lehet hogy én leszek dagadt az alig 50 kilómmal, úgy is hogy vékony családból származom. Nem tudhatom, lehet hogy a hormonok úgy fognak a szülés után elmozdulni.
Mit csináltok a dagadt feleségeitekkel, akik vékonyak voltak szülés előtt?
Lecserélitek őket? Mehetnek a gyerekkel együtt?
Mert amíg vékony volt, jobban mentek a pózok és a haverok csorgatták a nyálukat?
A kedvesem lánytestvére - aki mindig duci volt - pedig a szülés után lett vékony, annyit szaladgál a gyerekek után, sosem volt vékony, és sosem gondolta hogy az lesz, nem hisz a szemének ma sem.
Tudom hogy nem tartozik a posthoz szorosan, de azért örülnék ha valaki válaszolna.
Viki

Vérnűsző Barom 2008.09.06. 02:55:18

Józan: Hát, tudja igazán a fene. Mondjuk, maradjunk annyiban, hogy erről a vélemények némileg megoszlanak... De tegyük fel nyugodtan, hogy randák vagyunk, gúvadtszeműek és redvásbőrűek. Sajna, a poszt írójának problémáján nem segít a mi kinézetünk, iskolázottságunk szintje, vagyoni állapotunk, semmi.

De visszatérve rólunk egy kicsit a posztolóra, akinek higyjük el, hogy szép, meg minden.
Szerinted, ha egyszer ő keres pasit magának, ehhez feldobja a marketinganyagot (jól kitalált szöveg, alaposan kiválasztott fotó), majd amikor bejön a dolog, nyűzsögnek a pasik, akkor csodálkozik és megsértődik. És nem érti...

Majd rátesz egy lapáttal, és megosztja gondját még párezer emberrel. És megintcsak néz ki a fejéből bután, sirdogál egy kicsit, mert bántják, majd tudomásul veszi, hogy a pasik ostobák, bunkók, ő meg egy gyöngyszem, akit meg se érdemelnek az ilyenek, akinek nem értik a lelkét, pedig van neki. Sajna...

Majd bosszúból bevág eléd kocsival, mert számára te is paraszt vagy, hisz mindenki az, feljelent az apehnél, és direkt az ajtód elé szaratja a macskáját, majd aljas, gonosz, besavanyodott vénasszony lesz belőle, mint amilyenből szép felhozatal van mindenfelé.

Pedig csak írnia kéne öt darab szimpinek tűnő pasinak, vagy elmenni valahová bulizni, kirándulni, zavartan álldogálni egy üres pórázzal, a nemlétező kutya után nézve bánatosan, vagy csak a keszkenőt leejteni a prédapasi elé. vagy akármi.

De nem, ő inkább nyavalyog. Hát, tán tényleg jobb is, ha nem boldogítja lelke kincseivel a férfinépet egy ilyen blogon túl.

Reisz Manfréd 2008.09.06. 03:30:22

józan' 2008.09.06. 02:20:43
Azt azért vedd figyelembe, hogy _te is_ írtál ide...

Reisz Manfréd 2008.09.06. 03:32:43

Na, vazze, mosmá meg én is.... Brühű!

Gyurika 2008.09.06. 06:06:53

Engem is megtalálhatnának a lezbikus nők.....

Niko · http://humor.netmovie69.com/fotok.htm 2008.09.06. 08:37:45

MissViki, azért hiszik azt, mert így szokott lenni :-( A nők többsége a férfiak számára ismeretlen kritériumiok alapján választanak. A férfiak meg főleg a külső alapján döntenek. Ez lehet szomorú vagy borzasztó, esetleg elitélhető, de akkor is így van. A másik fontos dolog, hogy a molett/kövér nők hűtlenebbek is, mert állandó bizonyítási kényszer él bennük, hogy ők igenis tudnak annyi pasit megszerezni, mint egy fotó modell.
No és aki pl. 30 éves koráig kövér volt, az később igen piciny valószínűséggel lesz filigránabb. Ez már genetika, meg biológia. A nőknél persze hit és önhipnózis kérdése :-)

0xFFFF 2008.09.06. 08:49:49

"Gyurika 2008.09.06. 06:06:53
Engem is megtalálhatnának a lezbikus nők...."

Nem fognak. Talán azért, mert a koordinátáidat is olyan hibásan írod le, mint a leszbikus szót. ...gyurika...

Bástya Elvtárs 2008.09.06. 09:00:01

Orsi 2008.09.05. 23:23:51:

nem tudom, mi a bajod a stílusommal. Véleményem szerint nincs okod panaszkodásra. Ilyen alapon én is mondhatnám, hogy ne írjatok már ki annyi marhaságot a reglapjaitokra, amiket sajnos nekünk muszáj átolvasnunk?
Tudod és a sok-sok beképzelt duma néhány száz reglap átolvasása után igencsak meg tudja viselni az ember lelkivilágát.
mert ugye azt nem lehet odaírni, hogy apókák, törpék kíméljenek, hanem részletesen ki kell fejteni, hogy az a pasi, aki nem illik bele a leányzó elképzelésébe, az mekkora egy lúzer.
Nem tudom, hogy konkrétan te miket szoktál írni, de hidd el nekem, hogy a legnagyobb része ilyen.

smartdrive 2008.09.06. 09:03:06

na, ha meguntad a szituációs játékot, cseréld le a modellfotókat a saját képeidre

krystian · http://detektorok.blog.hu/ 2008.09.06. 09:14:27

Ez kicsit olyan, mint amikor egy nő felvesz egy mélyen kivágott ruhát, és felháborodik, hogy mindenki megbámulja, nem csak azok akiknek címezve van a dolog.
Amúgy meg a társkeresés biológiailag kódolva ilyen műfaj. A férfiaknak minél több lehetőséget kell keresni, hátha egy bejön.

Más. Van egy ex-kosaras nő, aki nagyon magas, mégis egy nagyon alacsony termetű férfihoz ment hozzá, és asszem cirkuszban lépnek fel. Valószínűleg előre beállított szűrőkkel nem jött volna létre egy ilyen kapcsolat. És biztos vagyok benne, hogy majdnem mindenki szeretett már bele olyan emberbe, aki nem illett a korábban megálmodott paraméterekbe.

pupak 2008.09.06. 09:47:03

ah Te szegény. Én 32 éves férfiként az ilyenek miatt mondtam le a családalapításról. Az ilyenek mellett nyűg minden nap. Lehetettlen találni egy értelmes, kedves, egyszerű nőt. Mindenhol csak ezek a sértődött, unott, elkényeztetett libák.
Inkább építem a karrierem és leszek multimilliomos. :)

Ted Bundy 2008.09.06. 09:54:23

Társkereső... Ez egyébként is annyira tré, hogy aki egy pillanatig is komolyan veszi, az meg is érdemli magát.

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2008.09.06. 10:37:16

megmondoember 2008.09.05. 22:03:10
megmondóember, nem tudom, te hol élsz (hm, egyébként sejtem, valahol az őskorban, lemaradva), de a lányok is kezdeményezhetnek. már nem elvárás, hogy a férfi tegye meg az első lépést. amellett, hogy a nők is válogathatnak, kedvük szerint.
csípi a csőröd, mi? vajon miért? :P

egyébként, amúgy majdnem mindenkinek, a csajszi egy szót nem írt arról, hogy pénzes muksót keres. mégis a legtöbben erre hegyeztétek ki a kommentet. hülye sztereotípia.

és józan, ott a pont :)

petya 2008.09.06. 11:20:36

"A pasikra ez duplán igaz, abból a megfontolásból nem választanak maguknak teltebb barátnőt, mert "ha már most így néz ki mekkora tehén lesz két gyerek után" - de tényleg, méirt van ez?"

Ha egy lány kifakad azon, miért nem választ a legtöbb férfi kövér nőt, képzelje el, hogy ő választana-e alacsonyt vagy természetes kopaszt. Na, csajok, ez nálunk ugyanígy működik, nincs min megsértődni.

Csavo 2008.09.06. 11:22:32

Jozan:

Szerinted mi a fasznak regisztral az ember tarskereson? AZert, hogy olvasgasson?

Es igen, felbasz, hogy valszeg ilyen ostoba ribancokra pazarlom en is az idomet, amikor veszem a faradtsagot es irok valakinek.

Hallohallo:
kisgyerek vagy

Csavo 2008.09.06. 11:33:48

emberek, amit a telt/molett nokrol hadovaltok az mind baromsag. felejtsetek el most.

parkereses teren nincsenek hatranyban a telt nok. a mediaban lehet.

a hutlensegrol szolo statisztikakon csak rohogni tudok. ki a rak vegez felmerest ilyesmirol es hogyan? engem meg sosem kerdezett senki...

petya 2008.09.06. 11:43:32

A párkeresésben a telt nők nincsenek hátrányban - ha a telt az, aki nőiesen kerek, de nem túlsúlyos. A kövérek (molettek - súlyfeleslegesek) igen, azok hátrányban vannak. Ez biológiai tény, amit lehet sajnálni vagy tagadni, de minek.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.09.06. 19:07:45

Egyébként szerintem a szövegezéssel van a baj, azért jön egy kiló használhatatlan levél. Először el kéne dönteni, hogy kikhez szól hozzá. Aztán, hogy azoktól mit szeretne. Ha ez megvan, akkor kell írni egy pár sort magáról, benne megemlíteni néhány hobbit, érdeklődési kört stb. mit szeret, mit nem stb. + kell néhány jellemző képet, amiről lehet az illető énjére asszociálni.

Ha ettől nagyon eltérő pasik írnak, akkor egyértelműen nem jó a szöveg. Ha az elképzelés stimmel, de mondjuk olyanok is tömegesen írnak, akiknek életkora, családi állapota, gyerek, végzettsége, lakhely nem stimmel, akkor ezt meg lehet említeni, pl. így.
- "kérem, hogy ne írjanak azok, akinek az életkora, de főleg családi állapota nem felel meg annak, amit az elképzelések rovatban megadtam"
- "Budapest környékéről várok leveleket."
- "kalandorok/dohányosok kíméljenek"

stb stb.

szóval szépen stílusosan, és nem minősíteni azokat, akiket nem keresel, és semmiképpen sem szabad hozzájuk szólni a reglapon.

kivel nem kell fogalkozni?
- akiről látszik, hogy kötözködni akar
- aki pl. falloszátt küldi el.
- aki így kezdi, hogy "Ahmed vagyok, lehetek e a barátnőd.."

Aztán ha valaki normálisat ír, de nem akarsz vele találozni, akkor megírod, hogy "bocs, de nem." vagy "ne haragudj, de mást keresek."

Tiduj 2008.09.06. 21:03:10

Pár hónapja regisztráltam. Gondosan kitöltöttem minden rubrikát. Volt olyan kérdés, amin hosszasan gondolkoztam. Nem értem, pl. a zene rovatba miért csak egy stílust lehet beírni ( jazz v. komolyzene)?

Nagyon komolyan vettem az egészet. A bemutatkozó soraimban igyekeztem teljesen őszinte és kedves lenni. A keresett személy tekintetében úgy érzem, mértéktartó és figyelmes voltam.

Ennek ellenére csak olyanok írtak (páran), akik alapvető szempontok miatt nem felelnek meg nekem. Pl. miért ír egy dohányzó, mikor direkt jeleztem, hogy nemdohányzót keresek?!

Nekem az a tapasztalatom, hogy egyes férfiak el sem olvassák a megadott paramétereket és kívánalmakat. Ez most túlzott önbizalom? Vagy kétségbe esés?

KenSentMe 2008.09.08. 18:52:44

A kopaszokról meg a kicsikről le lehet szállni, akinek baja van, az látogasson meg, majd felmászok egy létrára és hozzávágom a parókám!

M a r c e l 2008.09.09. 13:08:12

Látom, általában hasonló tapasztalatunk van. Az a röhej, hogy látom a nőket keseregni, közben meg én, aki tényleg csak annak írok, akinek megfelelek legalábbis az adatlapon közölteknek, azok csesznek válaszolni. Ahogy a köv. postban is írva vagyon, legalább egy "menj már a fenébe, ronda vagy" szöveget kapnék, elkezdhetnék gondolkodni, hogy egy másik frizurával, jobb megvilágítással rendelkező képet teszek be. A hasamat meg behúzom.

Néha elkeserítő.

vico 2008.09.14. 00:43:02

Hát olvasom itt a kommenteket, de a legtöbbje olyan.. "a kákán is csomót kereső" hanyagolható okoskodás... Ha nincs önbizalma valakinek, az a baj ("lúzer"), ha van önbizalma, akkor az a baj ("nagyképű állat"). A csaj valóan lehetne kezdeményező. De. Ez a sok tudálékos elemzés, körmönfont spekuláció és pszichologizálás csak a komment íróját minősíti és teszi végeletesen nevetségessé, saját gyengéi, félelmei és frusztrációi derülnek ki... És nem a csaj jellemére mutat rá...

megmondoember 2008.09.15. 14:44:43

"megmondóember, nem tudom, te hol élsz (hm, egyébként sejtem, valahol az őskorban, lemaradva)"
Igen, itt ülök a kőkori számítógépem előtt és verem a kőböl faragott billentyűzetemet, mert a mammutok éppen északra vonultak a meleg elől.

"de a lányok is kezdeményezhetnek. már nem elvárás, hogy a férfi tegye meg az első lépést."
Igen, és ez a jellemző is. Ezt bizonyítják az itteni kommentek is amik mind arról számolnak be, hogy a nők folyamatosan, szakadatlanul zaklatják a pasikat megkereséseikkel a társkeresőkön. Bruhahaha. Valójában persze még a nekik küldött üzenetekre is basznak egy egysoros lekoptatást visszaírni.

"egyébként, amúgy majdnem mindenkinek, a csajszi egy szót nem írt arról, hogy pénzes muksót keres."
Minek is írt volna? Ez trivialitás.
süti beállítások módosítása