Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

Olvasói levél - Férfi = két golyó, négy kerék?

2008.11.13. 11:30 Line24

Nagy úr a kényelem és a pénz! S e kettő egyszerre egy autóban...

Messze nem vagyok pipa a nőkre. Nem vagyok pipa a netes társkeresőkre és az eddigi sikertelenségem (ha eltekintünk a rövidtávú kalandjaimtól) frusztrációját sem egy fikázó levél formájában akarom levezetni, de egy érdekes jelenségre felfigyeltem, ami számomra egyáltalán nem szimpatikus. Ezt szeretném megosztani és az okára rájönni.
Lehet, hogy én vagyok vaskalapos avagy túlérzékeny, de mintha a sok nő által puffogtatott "Nem érdekelnek az anyagiak", "Csak az őszinteséged számít", "Az a lényeg, hogy mi van belül" és a "Ne a kocsid előtt pózoljál az adatlapod fotóján" profán mondatok után tán joggal hihetnék, hogy valóban nem számítanak az anyagiak. A valóság - igaz finoman becsomagolt formában - teljesen másról tanúskodik.
Leszögezem: nekem nincs autóm. Nem azért nincs, mert nem dolgozok és nincs annyi keresetem, hogy ne engedhetném meg magamnak. Elvből nem tartok. Budapesten elboldogulok biciklivel, tömegközlekedéssel és motorral - tehát van egy drága biciklim, motorom és BKV bérletem! Ám ez egy jó érzelmi kapcsolathoz nem elég - úgy tűnik.

Eset 1: randira gyalog érkezem, beülünk, beszélgetünk kellemesen, azt hiszem sínen vagyunk. Egy órával később búcsú a kávézó előtt, amikor a lány megkérdi:
- De rondán esik. Te merre állsz?
Erre közlöm, hogy a buszmegállóban fogok hamarosan.
- Te nem kocsival jöttél? - marad tátva a szája.
- Nem, hiszen nincs is. Ám szívesen elkísérlek.
- Ó nem szükséges. Inkább hívok egy taxit. Majd keressük egymást!
... és balra el.

Eset 2: telefonon beszélgetünk, ismerkedünk, ágyazunk meg a randinak, amikor 30 perc után rátérünk a találkozó részleteire. Egy igen belvárosi pontot ajánlok.
- Le tudsz ott leparkolni? - kérdi.
- Ilyen problémával nem kell megküzdenem, mert gyalog megyek.
- Inni szeretnél, ezért nem jössz kocsival?
- Egyszerűen nincs...
- Hogyhogy? Nincs jogsid?
- De van. Nem tartom szükségesnek, hogy vegyek egyet. Elboldogulok a BKV-val is...
- S már egyedül élsz vagy még a szüleiddel?
Meglepett a hirtelen váltás, miközben már kezdtem felfedezni az egészben a koncepciót. Ugrasszuk ki a nyulat a bokorból!
- Még velük...
- Figyu! Mit szólnál ha nyugodtabb körülmények közt tudnánk találkozni a jövőhéten? Keressük egymást akkor és megbeszéljük, jó? Bocs, most viszont rohannom kell. Majd hívj!
Hívhattam...

Eset 3: ismét egy kellemes estén vagyunk túl. Az utcára kilépve hozzám fordul:
- Én itt parkoltam le a szomszéd utcában, te merre?
- Én gyalog jöttem.
- Nem is mondtad, hogy a környéken laksz!
- Nem igazán. De szívesen elkísérlek a kocsidhoz - ajánlom fel.
- Miért? Tényleg nem autóval jöttél?
- Nincsen. Biciklivel avagy robogóval közlekedek. Vagy busszal...
- Komolyan? - mondja lefelé görbülő szájjal. - És nem is akarsz venni?
Itt már rátettem egy lapáttal:
- Tudod az én minimális béremből erre nem futja.
- Elvigyelek? - kérdi szinte már rám se nézve.
- Köszi, majd csak hazafúj az éjszakai szellő...

Valahogy ezen esetek után már a többi kapcsolatomnál is kezdek gyanakodni, hogy közrejátszott az autónélküliségem a szakításban. Valahogy zavarja a nôket, ha barátjuk van és mégis gyalog kell járniuk. Ha meg ôk rendelkeznek autóval, akkor méginkább cikinek érzik, ha nekik kell vezetniük, hiszen 1-2 hónapig biztos nem merik drága kincsüket egy ismeretlenre bízni, aki ráadásul még gyakorlatlan is a közlekedésben! Manapság a férfi egyik ismérve az autó. Anélkül már én sem számítok annak????
Továbbra is várom romantikusan avagy kiábrándítóan végzôdött randik beszámolóját, a véleményeket és élményeket a netes társkereséssel kapcsolatban az fvtr@citromail.hu címen!

270 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr54669154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mazsola84 2008.11.13. 15:49:58

Nagykevély, azért valljuk be, hogy a pasiknak a "távolról emlékeztetss egy nőre" az azzal egyenlő, hogy max. 60 kg legyél, de ha lehet inkább max. 57.

Nicola 2008.11.13. 15:50:59

Katja:

"... Az ilyen 30 feletti embernek már van kocsija. A többi lúzer."

Atya úristen!!!!!!!!!!!! Na ezen most rohadtul kiakadtam. Ilyenkor örülök hogy az vagyok aki vagyok.
Nem szívesen élnék ilyen felfogással.

bélabéla 2008.11.13. 15:52:55

Ha szemezek vele, akkor az a baj.
Ha nem szemezek vele, az a baj.
Ha csak öt percig csinálom, az a baj.
Ha egész éjszaka szemezek vele, az a baj.

De ha én odamegyek hozzá, az a baj.
Ha nem megyek oda hozzá, az a baj.
Ha elkérem a számát, az a baj.
Ha nem kérem el a számát, az a baj.

Ha 20-as vagyok, az a baj.
Ha 30-as vagyok, az a baj.
Ha 70-es vagyok, az is baj.
Ha 80-as vagyok - az nem lehetek -, az is baj.

Ha foglak, leteperlek, az a baj.
Ha csak becézgetlek, az a baj.
Vicceset mondok, az nem baj,
sőt, általában az a legkisebb baj.

Hogyha belelátok a fejedbe, az a baj.
De ha nem látok bele a fejedbe, az a baj.
Ha felveszem a papucsot, az a baj.
Ha nem veszem fel, felfázok, az a baj.

Ha elkenem a szemfestéked, az a baj.
Ha vékonyak a falak, az a baj.
Ott egy pók a párnán, az a baj.
Mindjárt jön a Barátok közt, az a baj.

Az a baj, kell valami?
Kell valami? Iszol valamit, az a baj?
Nem, nem iszok semmit, az a baj.
Az a baj, hogy nem iszol, és az a baj, hogy nem iszok.

Kapod? Vágod? Érzed? Érzékeled? Táncoljál, lazulj, megteszed?
Hallod? Fogod? Megvan? Kened? Tapasztalod? Frankón? Követsz?

Ha túlfőzöm a tésztát, az a baj.
De ha kicsit nyers a közepe, az a baj.
Ha nincs benne elég citrom a teában, az a baj.
Ha túl sok a méz, akkor meg az a baj.

Ha elfogy a dohányom, az a baj.
Ha elfogy a papírom is, az is baj.
Ha nem fogy el, az is baj,
mer' odajössz lejmolni, az a baj.

Nincs kedvem akárkinek adni, az a baj.
Ha tahó módon kérsz, az is baj.
De ha nem adok, az is baj.
Adok, azt megszokod, az a baj.

Ha ide megyek szórakozni, az a baj.
Ha oda megyek, szórakoznak, az a baj.
Ha jó a zene, sokan vannak, az a baj.
Ha rossz a zene, sokan vannak, az a baj.

Nem is tudom, mit keresünk itt, az a baj.
A barátaid meg milyenek, az a baj.
Azér' nem megyek oda, mer' az a baj.
Az arca a baj, az arc a baj.

Hogy én sodorjam meg, az a baj.
Mer' nem tudsz sodorni, az a baj.
Akkor meg minek kérsz? Ez a baj.
Tüzet is én adjak? Az a baj.

Azt hiszed, hogy füves, az a baj.
Mer' nem láttál még ilyet, az a baj.
Ezt mindig el kell mondanom, ez a baj.
Szerinted még nem unom? Ez is baj.

Ha hungarofób vagy, az a baj.
Ha szabadkőműves vagy, az a baj.
Ha dialektikus materialista vagy, az a baj.
Ha semmilyen nem vagy, az a baj.

Kapod? Vágod? Érzed? Érzékeled? Táncoljál, lazulj, megteszed?
Hallod? Fogod? Megvan? Kened? Tapasztalod? Frankón? Követsz?

Ha belépünk az Unióba, az a baj.
Ha nem megyünk a tuti jóba, az a baj.
Ha otthon nevelek disznót, az a baj.
Ha nem nyitok cukrászdát Bécsben, az a baj.

Ha aneszteziológust hívok a csirkéhez,
és aztán szívlapáttal csapom agyon, az a baj.
Libát töm a mama, az a baj.
De miért? - teszi föl a kérdést, az a baj.

Ha frissen iszom a tejet, az a baj.
Ha felforralom, fertőtlenítem, az a baj.
Kiveszem a spájzból, az a baj.
Ha a kiskanalat nem oda rakom vissza, az a baj.

Azt mondod, sokat szívok, az a baj.
Az a baj, hogy semmi közöd hozzá, az a baj.
Meg idejössz, azt' dumálsz nekem, az a baj.
És nem hagyod abba, az a baj.

És nem figyelsz, hogy nem érdekel, az a baj.
Az, amit mondasz: az a baj.
Meg illetlen is vagy, az a baj.
Mással beszélek - nem zavar?

Hogy nem vársz, amíg befejezem, az is baj.
Vagy akkor kérj elnézést, abból nem lehet baj,
de hogy bunkó vagy, az nem csak neked baj,
de hogy nem tudsz róla, az a legnagyobb baj.

Én tudom magamról, ez kisebb baj.
De legalább törekszem egy kicsit, az nem baj.
Na, mindegy, ez az én problémám, ez a baj.
Csak engem izgat, az a baj.

Pedig izgathatna még valakit, az nem lenne baj.
Jól felizgathatna valakit, abból nem lenne baj.
Az jót tenne nekem is. Az csak nem baj,
hogy vágyom rá egy kicsit... Szerinted, baj?

Kapod? Vágod? Érzed? Érzékeled? Táncoljál, lazulj, megteszed?
Hallod? Fogod? Megvan? Kened? Tapasztalod? Frankón? Követsz?

Kapod?

Nyusz 2008.11.13. 15:54:05

Én valódi társa gondolok: lelki, szellemi, testi... ha ez megvan nem kell kocsi :D Mi is együtt kapartuk össze. És nem vártam el soha, hogy ide-oda furikázzunk, de nem bánom, hogy nem kell a Balatonra vonattal menni.

storyline :) 2008.11.13. 15:55:19

"mazsola84 2008.11.13. 15:49:58
Nagykevély, azért valljuk be, hogy a pasiknak a "távolról emlékeztetss egy nőre" az azzal egyenlő, hogy max. 60 kg legyél, de ha lehet inkább max. 57. "

Múltkor ülök a kocsiban a teszkó parkolóban, várom, amíg anyám vásárol. Szinte semmi mást nem láttam, mint hájas seggeket, mackónadrágban... Tehát ebből a tanulság, hogy az a hüje, aki nem szereti a nagyseggű nőket?

a kertész tömlővel 2008.11.13. 15:56:30

egy régi vicc jutott eszembe a post és kommentek olvasása közben:

Mese a gyűrűről...
Egy ötvenes, őszülő férfi, karján egy szép fiatal nővel, sétált be pénteken
este egy ékszerboltba.

Azt mondta az ékszerésznek, hogy egy különleges gyűrűt szeretne a barátnője
számára.

Az ékszerész végig tekintett az árukészletén és egy 5.000 dolláros
gyűrűvel tért vissza.

Az idős férfi azt mondta, "Ön nem értett meg, egészen különleges dologra
gondoltam."
Erre a kijelentésére, az ékszerész a különleges árukészletéhez ment és egy
újabb gyűrűvel állt elő.
"Ez egy káprázatos gyűrű, potom 40000 dollárért," mondta az ékszerész.
A fiatal hölgy szemei felcsillantak s izgalmában egész testében remegni
kezdett. Ezt látván, az ötvenes őszülő férfi azt mondta, "Ezt szeretnénk."
Az ékszerész a fizetés módja után való érdeklődésére, az ötvenes őszülő
férfi azt válaszolta, hogy csekkel fizet.
"Tudom, hogy ön biztos szeretne lenni benne, hogy a csekkemnek van
fedezete, ezért megírom most és ön hétfőn felhívhatja a bankot, hogy
ellenőrizze, majd hétfőn délután beugrok a gyűrűért," mondta.
Hétfőn reggel, egy nagyon lehangolt ékszerész telefonált az ötvenes őszülő
férfinak.
"Uram azon a számlán nincs pénz."
Tudom felelte az ötvenes őszülő férfi, "De el tudja képzelni micsoda
hétvégém volt?"

Watta (törölt) 2008.11.13. 15:57:20

"ribancok ribancok, azok vagytok ti kibaszott nagyok !"

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.11.13. 15:58:10

Traktorka 2008.11.13. 15:45:43

Azt a pasit is meg kell találni, aki felfogja mindezt. Rengeteg a "férfiak" között az olyan, aki az emancipációra hivatkozva sajnál egy kávét fizetni a lánynak, meg olyan is, aki semmit az ég világon meg nem tenne azért, hogy valaha egy épeszű nő vonzódhasson hozzá. Itt is látunk belőlük egy szép mintát.

Csak hát sokkal könnyebb lekurvázni egy nőt, mint bedolgozni magát valami normális helyre. Jól elvannak itt emberek a keserű skatulyáikkal, amelyből esélyük sincs kitörni. Náluk még azt a plázacicát is többre értékelem, aki tesz valamit azért, hogy úgy nézzen ki, hogy a hozzá hasonlóan ostoba, de jól eleresztett kopterek közül ő választhasson.

0xFFFF 2008.11.13. 16:00:02

Mi az az MNK ? MunkaNélküli Könyv ?

Egyébként a postoló egy marha. Az első, a pénzre vonatkozó kérdésnél vissza kell kérdezni a csajnak, hogy: Te az APEH-től jöttél vagy ismerkedni akarsz ?

0xFFFF 2008.11.13. 16:03:52

"katja 2008.11.13. 15:12:56
Belső érték: ambíciózus, biztonságot nyújtó, nem lusta, szorgalmas, van jövőképe, lehet vele tervezni, számítani rá, megbízni benne, alkalmazkodik az adott körülményekhez, életrevaló, talpraesett stb... Az ilyen 30 feletti embernek már van kocsija. A többi lúzer. "

:) Az ilyen férfi nem rád vágyik Katalin ! Annak hasonló nő kell, nem egy ilyen számológép. Ilyet bárhol találok, jól is néz ki és amíg tolom bele a pénzt, addig úgy kefél, hogy KOVI is szopósra kerekíti a száját a nagy csodálkozástól. ;) Maradjunk ennyiben.

2008.11.13. 16:04:23

Hm...milyen igazad van...:))

Tudod milyen meló plázacicának lenni?:)) De most komolyan! Tudod milyen meló mindig jól kinézni?
Hogy mindig szép legyen a smink, a haj, a köröm, a bőr? És akkor még nem is öltözködött fel.

Nem mellesleg: már tanulni sem kell a sok pénzhez, ha pasi vagy, mert a szakmunkások 10x jobban keresnek mint egy középvezető egy multinál. Van a családban, pontosan tudom miről beszélek. De mennyivel kevesebb macera 100 nettóért ülni valami gagyi helyen, ahol lehet egész nap netezni, mint a két kezeddel dolgozni nap, mint nap?:))
Érdekes kérdések ezek, köszi, hogy felhoztad!:)

storyline :) 2008.11.13. 16:06:08

0xFFFF 2008.11.13. 16:00:02

MNK= minden nő kurva, de ez általában errefele már konkrét személyre értendő, hogy pl "Lujza egy MNK".

riotgrrl 2008.11.13. 16:06:53

zzz,

ki mondta, hogy nem gáz, ha nők csinálják? én attól is hányok... csak legyünk már realisták... én attól voltam kiakadva, amikor bemutattam a pasijaimat a szüleimnek, és az első kérdésük az volt, hogy mid van? apád anyád mit csinál? mit dolgozol? mennyit keresel? én meg csendben szívtam a fogamat, és agyon akartam őket verni, hogy ilyen tökéletes hatásmechanizmussal szétbaszták az összes induló kapcsolatomat.

ketteske 2008.11.13. 16:07:22

látom mindenkinek megvan a maga sztoryja :)

Vagy 5 éve volt egy barátnőm hasonló felfogással.

Egy mozgó büfében dolgozott budán és kőbányán lakott Anyunál. Hihetetlen milyen tömegközlekedési fóbiája volt. Csak ezért vett egy vadi új matizt hitelre hogy ne kelljen BKV-vel dolgozni járni... persze műkörömre és fodrászra még jutott pénz de enni már jószerivel csak nálam.

0xFFFF 2008.11.13. 16:07:40

Ja, hogy szleng. Azt nem szeretem. Buta dolog, általánosít mindenképpen és a használói legtöbbször úgy használják, hogy nem passzol a szituhoz.

riotgrrl 2008.11.13. 16:07:58

egyébként aki plázakurvákat akar felszedni, az ne csodálkozzon, ha a plázakurva a pinája használatáért pénzt akar... :-)

storyline :) 2008.11.13. 16:09:49

0xFFFF 2008.11.13. 16:07:40

Az MNK mindig passzol.

0xFFFF 2008.11.13. 16:09:59

ketteske !

Nekem sosem volt ilyen barátnőm, mert megválogatom, hogy ki kaphatja be, de ismerek itt is olyan lányt, aki tip-top kívülről, audi TT-vel jár (hitelre), de ez felemészti minden keresetét, sőt, eladósosdik, de nem enged, mert mutatni kell, hogy valaki. Még nem érzékeli, de ő itt már régóta senki. Körbeadták rendesen. :)

riotgrrl 2008.11.13. 16:10:19

radírpók,

:-) randizzunk...

0xFFFF 2008.11.13. 16:10:54

Düvan !

Ezen ne vitázzunk, mert verekedés lesz a vége. :) ...vagy téged nem anya szült ?

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.11.13. 16:11:02

A sok mesebeli német üzletember, akik milliós laptopokkal üldögélnek a villamoson meg a vonaton, emellett Audi Q7-est vagy legalább E-osztályú Mercedest tart a garázsban.

És lehet, hogy ha el akar bűvölni egy nőt, nem a biciklijéről pattan le izzadtan, hanem a szép autójából száll ki elegánsan. Mert létezik egy olyan dolog, amit "stílus"-nak hívnak. Utána kellene nézni a szótárban.

De ha nagyon ellenzi valaki az autót, akkor legalább a randi erejéig fel kellene fedeznie a taxi fogalmát. Sokáig nem volt autóm, és érdekes módon mégsem kellett áznia nőnek miattam, és soha nem kellett az autó hiánya miatt magyarázkodnom sem.

Egyébként pedig: egy nyaralásnál, egy kirándulásnál, vagy szinte akármilyen, fővároson kívüli szabadidős programnál óriási előny egy autó. Nem kell a vécére is azzal járni, de azért nagyon nem kis előny, ha van egy ilyened a garázsban.

Ellenkező esetben a nő agyában esetleg az állandó menetrendhez való kötöttség, a nehéz csomagok cipelése, lekésett buszok, koszos vonatok, esőben, kézben tartott térképpel történő hosszas séták és hasonló kellemes élmények képe jelenik meg...

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.11.13. 16:12:07

akik milliós laptopokkal üldögélnek = aki milliós laptopokkal üldögél

Bocs.

riotgrrl 2008.11.13. 16:20:50

kollégium, tescós bevásárlás tescós buszjárattal, ülőhely nélkül, kezet vágó dögnehéz zacskókkal, amik még ki is szakadtak... fincsi volt... hálát adok a jó istennek, hogy van verdám, amibe lehet pakolni...

riotgrrl 2008.11.13. 16:21:36

hm... volt olyan pasim, aki anyagiakra (szűkös zsebpénz szülőktől) hivatkozva nem volt hajlandó éveken keresztül meghívni egy mozira, én fizettem ki még az övét is, ha ki akartam mozdulni egy kicsit, aztán amikor szülők megvették a lakást, lepattintott, hogy ő még élni akar. de azért dugni jó voltam évekig... de legalább megtanultam a leckét, hogy ha egy pasi akar tőlem valamit az bizony kaparjon. nekem nem létszükséglet, hogy pasim legyen. és sose rinyáltam, hogy nem kellenék senkinek :-)

aTs 2008.11.13. 16:24:00

Pók:

Na ez a baj!!!

stílus != audi, bmw, akármilyen verda, ruha, tárgy, pénz ...

Azért van rá külön szavunk.
Az, hogy stílus.

Nullanullaszedum 2008.11.13. 16:27:52

"Sokáig nem volt autóm, és érdekes módon mégsem kellett áznia nőnek miattam"

???? temiattad??? te csináltad az esőt????
vagy a lány szívességet tett neked, hogy elment a randira, amikor - történetesen - elkezdett esni az eső???
???????

riotgrrl 2008.11.13. 16:30:06

egyébként abban is van elbűvölő, ahogy egy pasi a bringamániájáról mesél... vagy csak nekem vannak ilyen perverz igényeim, hogy a velem szexuális kapcsolatba lévő férfi tisztelje a nőket, a természetet, kímélje a környezetet és hasonlók?

storyline :) 2008.11.13. 16:31:06

riotgrrl 2008.11.13. 16:21:36

Azért ennél előbb is kiderülhetett volna, hogy milyen kis nyomoronc! Annak is fel kellett volna tűnnie, hogy a kis nigga miért nem megy el akkor dolgozni, ha nincs zsé! Ráadásul a munka nemesít :D

storyline :) 2008.11.13. 16:33:10

Nullanullaszedum 2008.11.13. 16:27:52

Barátom, szerintem ősi román szokás (ráadásul evolúciós zsákutca), ha az egyébként sikeres randi végén nem ajánljuk fel a hazavitelt a lány részére. Nemtom miért, de valahogy én mindig szerettem biztonságban tudni a csajaimat, akkor is, ha taxival kellett az ellenkező irányba hazavinni.

Nullanullaszedum 2008.11.13. 16:42:41

"Barátom, szerintem ősi román szokás (ráadásul evolúciós zsákutca), ha az egyébként sikeres randi végén nem ajánljuk fel a hazavitelt a lány részére."

És ki dönti el, hogy sikeres volt-e a randi???

Vagy esetleg mi van, ha EZ dönti el a lány számára, hogy sikeres volt-e a randi???

Mellesleg én még életemben nem ültem taxiban - és még soha nem is jutott eszembe, hogy egy tulajdonképpeni idegen nőt (az első randin) nekem kéne hazajuttatnom - főleg este hétkor...

aTs 2008.11.13. 16:45:38

Nullanulla:

Randizz ismerősökkel, lehetőleg a szomszédból :D
És akkor ezek nem is merülnek fel mint kérdés.

storyline :) 2008.11.13. 16:53:32

Nullanullaszedum 2008.11.13. 16:42:41

Azért nagyon sok mindent le lehet szűrni a nő viselkedéséből a sikerességet illetően.

De mondok jobbat: ha neked tetszik, jól érezted magad vele, akkor talán megéri még a hazajuttatás idejére is picit a közelében lenni. Ráadásul egyszerre valami úriember formád is lehet a szemében.

Jimboo 2008.11.13. 16:53:34

Nullanullaszedum:

"Mellesleg én még életemben nem ültem taxiban - és még soha nem is jutott eszembe, hogy egy tulajdonképpeni idegen nőt (az első randin) nekem kéne hazajuttatnom - főleg este hétkor..."

Na ezért le sem feküdtél akkor velük... :DDDDDD

eleget randiztam már... 2008.11.13. 16:55:01

...befektetés nélkül nincs haszon...

0xFFFF 2008.11.13. 16:55:16

Jimboo !

Ott a pont ! Ezt akartam írni, hogy akkor az első randin szeksz élményében még nem lehetett része soha ! :)

storyline :) 2008.11.13. 16:57:47

Azért megnyugodhat az is, aki nem szeret nőbe túl sok pénzt vagy energiát fektetni, mert annak, akit életemben eddig a legjobban szerettem volna, nem számított, hogy milyen kocsim van, hogy hányszor vittem haza taxival, végül olyan kellett neki, aki le sem szarja, kocsija sincs, stb...

Koshee001 2008.11.13. 16:58:18

"Siránkozó kis majmok... akkor majd az egzisztenciátok felépítése után nézegessetek "jó nők" után... Addig érjétek be azzal, ami az apukával éléshez passzol"


Ez a komment egyszerűen "fenomenális". Eleget randiztam már... Hát, arra jutottam, hogy te biztosan egy leányzó vagy, akinek van autója, lakása stb. Viszont kíváncsi lennék arra hogy hogyan jutottál el idáig.

Kettő lehetőség van:

Az egyik: nagyon okos vagy, van diplomád, jó munkahelyed, annyi pénzed amiből tudod ezeket finanszírozni

A másik(a kommentjeid alapján én inkább idesorollak, bár látatlanban nem lenne szabad): Van egy pénzes csávód, aki vagy jól néz ki vagy nem. De akik ebben a csoportban vannak azoknak ez általában teljesen mind1. És valószínűleg azért randiztál már eleget, mert szépen meneteltél fel a lépcsőn. Jött egy pénzesebb, aztán egy még pénzesebb és így tovább.


Ha mégis csak az első csoportba tartozol, ez esetben én kérek elnézést. De annyit még hozzá fűznék, hogy akkor nagy valószínűséggel a karriered építgetése miatt de is abba a csoportba tartoztál akinek nem volt annyi pénze,hogy ezeket megengedje magának. Ha mégis akkor biztosan nem az ösztöndíjból, hiszen az oly kevés, hanem a szülők pénzéből. Na de a lényeg: akkor valószínűleg miután felépült a karriered, azután kezdtél randizni mint az állat, hiszen kapuzárási pánik...

De ami a legfontosabb és ezzel be is fejezem, hogy nagy valószínűséggel te is ebbe a csoportba tartoztál!!!

Nullanullaszedum 2008.11.13. 16:59:14

"Azért nagyon sok mindent le lehet szűrni a nő viselkedéséből a sikerességet illetően."

Hááááááát...... én ebben nem vagyok biztos :)

"Ráadásul egyszerre valami úriember formád is lehet a szemében."

Most megint felhördülhettek, de én sosem szándékoztam "úriembernek" látszani. Főleg nem nem "pénzes" úriembernek.
Én alapból ignorálom a táskeresőkön azokat az adatlapokat is, ahol a nők "urat" sőt: "Urat" keresnek...

Nullanullaszedum 2008.11.13. 17:01:02

"Na ezért le sem feküdtél akkor velük... "

Ez így van. Nevessetek ki, vessetek meg: még sosem fordult elő, hogy egy "valahol találkozós első randi" után lefeküdtem volna valakivel...
*vállat von*

storyline :) 2008.11.13. 17:04:08

Nullanullaszedum 2008.11.13. 16:59:14

Ez nem csak pénzesség kérdése, ámbár való igaz, hogy a mai Mo.-on nem olcsó mulatság a taxizás. De ettől függetlenül én rühellném nem felajánlani, hogy hazaviszem/kísérem a lányt.

eleget randiztam már... 2008.11.13. 17:04:14

Valóban mindenem megvan (cég, lakás, autó), de - ami a legfontosabb - én kerestem meg.
Az elmúlt két évet randizással töltöttm, miután kiléptem egy 7 évig tartó kapcsolatból, amiben a párom nem akart gyereket...
Hülye lennék nálam rosszabb helyzetben lévő férfit választani...
Van még kérdésed Koshee001?

setafika 2008.11.13. 17:07:48

a "főleg este hétkor" is nagyon bájos volt :)

mondjuk én idegen nővel én se mennék sehova. az milyenmár.

Nullanullaszedum 2008.11.13. 17:11:16

"a "főleg este hétkor" is nagyon bájos volt :)"

igen... vagy 8... miért, ti éjfé utánra gondoltatok?

ezek szerint én nagyon kilógok közületek...

Morike 2008.11.13. 17:13:31

" Koshee001 2008.11.13. 16:58:18
"Siránkozó kis majmok... akkor majd az egzisztenciátok felépítése után nézegessetek "jó nők" után... Addig érjétek be azzal, ami az apukával éléshez passzol"


Ez a komment egyszerűen "fenomenális". Eleget randiztam már... Hát, arra jutottam, hogy te biztosan egy leányzó vagy, akinek van autója, lakása stb. Viszont kíváncsi lennék arra hogy hogyan jutottál el idáig. "

Igen. Mivel konkrétan én írtam, hogy apámmal élek, ezért most magamra is veszem, és reagálok. Nos, elhiszem, hogy borzasztó lehet látni, hogy valaki a szülői házban él és 15 éves autót vezet, miközben simán megtehetné, hogy nem, sőt. Annak lehet ez különösen frusztráló, akinek egy fillérje sincs, és mégis szeretne nagy lábon élni. Jakérem, dolgozni kell, nem csak arra várni, hogy beleülhessünk a tutiba. :)

Koshee001 2008.11.13. 17:18:56

Ez így ebben a formában érthető. Viszont vedd figyelembe azt, hogy te is szarból építettél várat. Gondolom te is jártál egyetemre, főiskolára. Ekkor nem hiszem, hogy mindez meg volt neked.
És hát én úgy gondolom, hogy nem megy mindenkinek ugyanolyan gyorsan.
Nekem is van egy vállalkozásom és egy autóm is. Sőt mi több, egy szép lakásom is. De sajnos én se mindig éltem ilyen körülmények között... Viszont a párommal abban az időben ismerkedtünk meg és neki nem ez volt a lényeg... Pedig jobb családból származik mint én és fényűzőbb életet élt mint én akkor.

Én úgy gondolom hogy mindenkinek meg van a lehetősége úgy alakítani az életét ahogy akarja, ez attól is függ, hogy milyen magasról tud elindulni. Nyílván, ha vki a tengerszint magassága alól indul, annak több időre van szüksége hogy elérje a Himaláját, mint aki a Himalája lábánál kezdi.

A másik félnek én csak annyit mondanék. Hogy a kollégium is majdnem olyan mint otthon sztem, sőőőt... És mégis tudtam felszedni csinos lányokat, pedig akkor még semmim se volt.

:P 2008.11.13. 17:20:27

mért nem születtem én lánynak már valami milliomos csávó mellől osztanám az észt oszt szart se kéne csinálnom

egyébként azért 3 eset kellet ahhoz hogy erre rájöj azért nem semmi
ha a budai villádig sétálnátok haza a csillagfényes estén talán lenne esélyed

az meg hogy nem számít a farokmérete, a kocsi a ház a vagyon a jó anyós egyszóval minden az egy nagy hazgság
és ilyet meg csak azért terjesztenek nehogy a férfitársadalom 50% leugorjon a 7dikről vagy felkösse magát.

zZz 2008.11.13. 17:22:35

eleget randiztam már... 2008.11.13. 16:55:01
"...befektetés nélkül nincs haszon..."

Ilyenkor viszont elgondolkozom, hogy a nő mit fektet be? Érdekes módon ez a szöveg mindig férfi oldalon jön elő.

Jimboo 2008.11.13. 17:22:59

00szedum

Nem lógsz ki, és bevallom, én sem gondoltam soha komolyan az olyan ismerkedést, amiből az első este lehetett egy jó alapos sex. :) Kicsit ismerkedjünk, azután, mikor mindenki komfortosnak érzi, mehet a testiség... De azért azok az élmények sem voltak rosszak. :DDDDD

Azért a nők szeretik a kényeztetést, és egy kis figyelmesség (hazavitel felajánlás, számlafizetés felajánlás, még ha nem is fogadja el, stb.) gálánsnak, figyelmesnek tünteti fel az embert. Ez pedig jót tesz az első randin és szeretik a nő. Ezért nő a nő... :)

harrison 2008.11.13. 17:27:44

Sokaknak státusszimbólum az autó, pedig anélkül is meg tudnák oldani az életüket. A vicc az egészben az, hogy egy négyütemű Otto-motor hatásfoka 35-38% körül van, egy ilyen rossz hatásfokú és elavult 'központi egységgel' rendelkező szerkezetért képesek az emberek 3-5-10-sokmillió foritot adni. Merthogy nem a navigációtól, a 8 hangsugárzótól vagy a dvd lejátszás lehetőségétől megy az az autó. :-)

zZz 2008.11.13. 17:31:03

Jimboo 2008.11.13. 17:22:59
"Azért a nők szeretik a kényeztetést, és egy kis figyelmesség (hazavitel felajánlás, számlafizetés felajánlás, még ha nem is fogadja el, stb.) gálánsnak, figyelmesnek tünteti fel az embert. Ez pedig jót tesz az első randin és szeretik a nő. Ezért nő a nő... :)"

Az esetek kb. 80%-ban nem arról van szó, hogy szeretik-e vagy sem, hanem alapelvárás. 10ból 2 nő ajánlja fel, hogy fizeti a saját részét, 20ból 1 ragaszkodik ahhoz, hogy ő nem lehúzós, ki tudja és ki is akarja fizetni a saját részét.

zZz 2008.11.13. 17:33:19

harrison 2008.11.13. 17:27:44

35-38% mihez képest? Az üzemanyag fűtőértékéhez képest? Mert akkor a 35% egész jó lenne (a hő- és atomerőművek is kb. ezen a szinten működnek). 5% körül van az szerintem.
Csak egy apró kitérő :)

:P 2008.11.13. 17:34:33

én meg elvárom hogy úgy szopjon ahogy én mondom és úgy dughassam meg ahogy én akaram

na ebből 1 millióból 1 csinálja ezt meg ha még nem látta a kocsim meg a rolexem

Jimboo 2008.11.13. 17:45:26

:P
"én meg elvárom hogy úgy szopjon ahogy én mondom és úgy dughassam meg ahogy én akaram

na ebből 1 millióból 1 csinálja ezt meg ha még nem látta a kocsim meg a rolexem"

De, van aki megcsinálja, sokszor látni őket az út mentén. 3-5 rugónál kezdődik a tarifa... :DDDDD
De ez szerintem egy másik kategória.... :)

Jimboo 2008.11.13. 17:50:56

zZz:
"Az esetek kb. 80%-ban nem arról van szó, hogy szeretik-e vagy sem, hanem alapelvárás."

Ez most jó vagy rossz, hogy alapelvárás?

zZz 2008.11.13. 18:32:43

Jimboo 2008.11.13. 17:50:56
"Ez most jó vagy rossz, hogy alapelvárás?"

Szerint az jó, hogy teljesen természetesnek tartják, hogy te fizetsz és még csak meg sem köszönik tulajdonképpen?

Vannak ugyebár az udvariassági szabályok, na most ezeket többnyire a férfiak részéről figyelik és kritizálják erősen. Az viszont elfelejtődik, hogy vajon a nő mit csinál ilyenkor.
Egy példa a kabátlesegítés. Volt olyan, aki leült a székére és úgy tornázta le magáról a kabátot, észre sem vette, hogy ott segítenék. Másik lánynál meg az volt, hogy zavarba jött és hirtelen nem tudta, hogy akkor most engedje-e vagy sem.
A másik ugye a fizetés. Szerintem márpedig nem alapelvárás, hanem max. egy tradicionális gesztus a férfi részéről, hogy ő fizet. Én azt szeretem, ha egy lány felajánlja, fizeti a saját részét. Nem fogom elfogadni, de jó néven veszem a gesztust, hogy felajánlotta. Mint ahogy a nők jó néven veszik azt a gesztust, hogy a férfi fizet. Csak ugye a kettős mérce...

Egyébként szerintem a nők ugyanolyan bénák, mint a férfiak, csak a nők szerepe alapvetően passzív, ezért nem tűnik fel.

bagolybagoly 2008.11.13. 19:46:14

buapesti vagyok, ugyhogy az autótlan teljesen OK. a sportos bringás nagyon bejövős. ne de hogy nem költünk albérletre, mert az luxus?????? az übergáz! még véletlenül sem azért, mert így akarnék otthonról kiszakadni, vagy miket írtatok ... jó rég kiszakadtam én már. de hogy valakinek ne legyen igénye ennyi önállóságra, az nálam teljesen felejtős. és ahol szülők élnek, oda este 8 után én nem szívesen teszem be a lábam. ott én nem leszek soha relaxált és otthonos ... bármilyen háztartási móka vagy forró szórakozás teljesen kizárt ... most akkor miért is kéne a pasi. mert gondolhatok arra, hogy valami van a gatyájában, miközben anyuci 180 decebilen barátokközt hallgat?

FeroxX 2008.11.13. 19:50:13

Rájöttem mi a para, azzal ellentétben, hogy a fent leírtak között sok sok durva igazságotkijelentő kommentek voltak ! Mégpedig azért, mert egy pasi lehet úgy gazdag, hogy azért SEMMIT nem tett, hanem beleszületett.. egy nő viszont ha szép az természetes sajátos tulajdonsága (illetve mondhatjuk kicsit kicsavarva, hogy ő sem dolgozott meg érte, hanem a szülei voltak már szépek, de ez már elborult nézet xD) nah szal szerintem ezért tolerálja kevésbé a pasi társadalom a nőkben azt, hogy a pénzre mennek...

GatyaPityu 2008.11.13. 19:51:33

Rambo: "Nem csak én, pár nő is próbál nektek segíteni, de olyan frusztrált gyökerek vagytok, hogy meg se értitek, amiket mondunk. Na ezért nem lesz soha jó csajotok, nem azért, mert a nők anyagiasak."
- Hűű, a francba, hogy ezt eddig nem mondtad... Észre sem vettem, hogy "segíteni próbálsz" - bár én személy szerint nem kértem - pedig neked olyan kellemes, és barátságos a modorod, minden szavadból árad csupa kedvesség, és jóindulat... Mostmár kezdek megvilágosodni, és megyek is gyorsan a kardomba dőlni, hogy ne rontsam még a levegőt se miattad meg a többi sikeres, gazdag, egészséges önismerettel bíró, csupaszív és jóindulatú embertársad között. :-)

FeroxX 2008.11.13. 19:53:13

magyarországon meg sajna pláne igaz az, hogy ha sok pénzed van = adótcsalsz, lopsz, díler vagy, bűnöző vagy, vagy szarházi köcsög vagy aki mindekit átbaszol..vagy az apád volt ugyan ez xD

ezért rühellik a tisztességes, vagy szimplán csóró pasik ezeket a tagokat akikre buknak a nők..


sajnos manapság ezek a legjövedelmezőbb és egzisztenciálisan legbiztosabb állapotok a szeretett szülőhazánkban :) ezellen kéne tenni..

Ha racionálisan ellehetne érni a jómódot magyarországon úgy mint külföldön, valszeg csökkenne az ilyen "konfliktusok" száma.

FeroxX 2008.11.13. 19:57:35

de amíg sajnos az a helyzet, hogy félárva vagyok gyerekkorom óta és anyám nevelt nővéremmel 120k ból kb, én meg ha elvégzem a grafikus szakot akkor is jóesetben lesz egy 120k-s fizum, akkor is az jóformán azt jelenti hogy esélyem sincs még jóideig saját lakásra meg kocsira.. egyszerűen mert nem bírnék a törlesztők mellett megélni..

szal most komolyan erre írjon nekem valaki valami kurva okosat (20 éves vagyoK amugy)

nekem van jó ötletem, elmegyek pl dílerkedni, amiből szétszedem magam :) de igazából kurvára a tisztességesség híve vagyok, olyan dolgot meg nem akarok csinálni amit nem szeretek és nem érdekel (manadger, közgazdász, jogász stb. jóeséllyel pénzt eredményező hivatások)..

szal szopóágon vagyok :D

GatyaPityu 2008.11.13. 19:59:50

Egyébiránt ma is mint minden nap autó hiányában használtam a tömegközlekedési eszközöket, és szép számmal láttam rajta szerelmes párokat is. De azok is biztos mind lúzerek voltak, vagy talán csak a szemem káprázott...? :-)
Mindenesetre amint látom, itt szép számmal megszólaltak olyan férfiak is, akik szerint nagyon helyes, ha a gyengébbik nem még csak emberszámba sem veszi azokat a hímeket, akiknek nincs saját lakásuk, autójuk - ezek után nem is csodálkozom a nők elvárásain. Mondjuk arra még kíváncsi lennék, vajh' mennyien teremtették meg saját erejükből, a szinte nulláról elindulva ezeket az anyagiakat (ismerve a hazai viszonyokat, gyanítom hogy nem sokan), és mennyien apuci-anyuci pénzéből, mert ugye így könnyű jampizni...

bagolybagoly 2008.11.13. 20:00:08

20 évesen ez még egyáltalán nem gáz. szerintem, ha lenyomsz egy-két évet külföldön utána esetleg itthon társbérletben kezdett, nem teljesen veszett helyzett

FeroxX 2008.11.13. 20:00:29

+poén

Nővérem persze úgy boldogult , hogy most egy olyan faszival van akinek van egy egész jólmenő bolti vállalkozása (amihez persze kellett a szüleitől alaptőke meg háttér).. szal.. öhm :) saját magától meg alig talál munkát szal neki se lenne valami jó dolga, a mákja az, hogy jó csajnak számít.

FeroxX 2008.11.13. 20:01:11

na jah külföld jó ötlet :) Fontolóra veszem majd mindenképp ha eljön az ideje (tanulmanyaim utan)

FeroxX 2008.11.13. 20:06:43

Illetve zenélek meg online pokerezek (egyelőre kamu pénzbeN) ha valamelyiket tényleg jól tolom akkor még lehet keresnivalóm =)csak hát ennek annyi az esélye, mint a 4 káróra uccso lapnál behúzni az 5.et és szín flush el elvinni mindent xD

bagolybagoly 2008.11.13. 20:10:47

fero, én szurkolok neked. én csak azt nem szeretem, ha valaki harcosan védelmezi azt a fixációját, hogy mekkora klassz lesz az újdonsült párját buli után lábújhegyen betuszkolni a szobájába, és laposkúszásban osonni WC-re .... tehát az hadd legyen megengedve a csajoknak, hogy erre ne bukjanak, mert az egetverően nagy belső értékekkel együtt is elég kényelmetlen

storyline :) 2008.11.13. 20:26:14

Bazmeg FeroxX, ne irigyeld senkitől azokat a nőket, akiket jó kocsival lehet felszedni. Magadért tanulj, meg dolgozzál, mert az a szemét ribanc kurva, aki csak azért lesz veled, hogy segítsen a pénzedet elkölteni, az dögöljön meg a picsába! Ne legyél lúzer, legyen benned a potenciál arra, hogy lehessen belőled "valaki", és emellé kell találni egy nőt, akire akkor is számíthatsz, ha esetleg néhanapján neki magának kell kifizetnie a fodrászt!

riottgrrl 2008.11.13. 20:42:29

dövan,

azért, mert egy eléggé nem sikeres, iszonyatosan szerelmes balfasz picsa voltam. :) mindegy, leckének jó volt.

egyébként: én kifejezetten azért ragaszkodom a saját cehhem kifizetéséhez, mert rühellem, ha már egy vacsi után elvárja a férfi, hogy lefeküdjek vele. mintha megvehetne szexuális árucikként egy vacsi áráért. elég gáz, nem? mi van, ha én nem akarom? akkor jön a hiszti, hogy mnk, főleg büdös kurva, aki mindenkivel, csak velem nem? én erre nem vagyok vevő. ha valakivel lefekszem, az azért történik, mert baromira vonzó az illető, nem azért, mert ilyenje, vagy olyanja van.

riottgrrl 2008.11.13. 20:47:22

feroxx,
no para, tarts ki, ismerek olyant, aki teljesen árva, és a gyámjai elitták az árvasági segélyt, évekig éhezett és fagyoskodott... úgyhogy még mindig jó helyzetben vagy, hogy legalább az egyik szülőd megvan. kitartás. erőt és egészséget kívánok, hogy megtalálhasd a boldogságodat.

FeroxX 2008.11.13. 20:58:24

Köszönöm :) Igyekszem !

bög 2008.11.13. 21:19:23

tanulságos volt végigolvasni ezt a topikot. A világ undorító.

GatyaPityu 2008.11.13. 21:25:13

bög 2008.11.13. 21:19:23

Egyet értek. És ez mindig csak rosszabb lesz... Ámen. :-)

FeroxX 2008.11.13. 21:50:09

najo valami csaj nem akar felvenni MSN-en ? :D xD

Kopasz Mercis 2008.11.13. 22:08:31

Aki 30 éves korában még a szüleivel él, busszal, villamossal jár

az egy lúzer.

volante · http://volante.blog.hu 2008.11.13. 22:13:00

Azt hiszem, ideillő, s ezért érdemes bedobnom egy klasszikus ismerkedést:

N: Van kocsid?
F: Van!
N: Milyen színű?
F: Kék.
N: És hány ajtós?
F: Kettő.
N: Hűha! Hány köbcentis?
F: Hatezer.
N: Aztaaaa. Nem akarsz hazavinni?
F: Dehogynem.

És ezzel elindulnak a parkolóban álldogáló IFA felé...

Morike 2008.11.13. 23:41:59

bagolybagoly 2008.11.13. 19:46:14

Fordítsuk meg! Ha én tartom el az apámat, aki jó húsz évig erőn felül teljesített, hogy ne üres kiflit kelljen reggeliznem, hanem kerüljön bele párizsi is, ha taníttatott, embert faragott belőlem, és 25 évesen bejött az üzletem, amit évekig terveztem, amivel nulláról indulva most nagyot kaszálok, ugyanakkor nem jött rám az inger, hogy lecseréljem a kőkori Astrát, és nem szégyellem apám társaságát, akkor most én egy lúzer vagyok? Kéthavonta mehetnék a Maldív-szigetekre nyaralni, járhatnék BMW-vel, de ehelyett ingatlant veszek, akkor lúzer vagyok? :)

Morike 2008.11.13. 23:49:06

FeroxX 2008.11.13. 20:06:43

Ha a kezedbe kerül egy gitár, soha többé ne engedd el. :)

Én speciel imádom. :D

Morike 2008.11.13. 23:50:32

Dövan · alaverzum.blog.hu 2008.11.13. 20:26:14

Ember, kurvára igazad van.

gábbor 2008.11.14. 08:53:27

Én is észrevettem ezt a "van jogsid?", "milyen kocsid van?" dolgot... ráadásul olyan nőktől akik nem éppen playboy modellek! Mivel én négy metró megállóra lakom a munkahelyemtől és bérletet is kapok, hülye leszek venni kocsit! A saját lakás, a biztos állás nem elég a mai nőknek! Ha nincs kocsid, nem is lesz "barát"nőd!

Van egy "ismerősőm", 32 éves, szüleivel lakik, van egy szar állása, viszont van egy többmilliós kocsija, milliós motorja, hitelre persze, és szinte minden hónapban más nője van... el kell fogadni, erre buknak a nők!

Ahogy egy pár napos kapcsolatomban egy lány megjegyezte : "az autó szabadságot mutat!"

Kopasz Mercis 2008.11.14. 09:56:33

Morike 2008.11.13. 23:41:59
"Ha én tartom el az apámat, aki jó húsz évig erőn felül teljesített, hogy ne üres kiflit kelljen reggeliznem, hanem kerüljön bele párizsi is, ha taníttatott, embert faragott belőlem, és 25 évesen bejött az üzletem, amit évekig terveztem, amivel nulláról indulva most nagyot kaszálok, ugyanakkor nem jött rám az inger, hogy lecseréljem a kőkori Astrát, és nem szégyellem apám társaságát, akkor most én egy lúzer vagyok? Kéthavonta mehetnék a Maldív-szigetekre nyaralni, járhatnék BMW-vel, de ehelyett ingatlant veszek, akkor lúzer vagyok? :) "


Ez kedves annyira életszerűtlen...
Meg tud spórolni havi két kilót és az apjával él. Ja.

Morike 2008.11.14. 10:47:19

psmith 2008.11.14. 09:56:33

Ráérek még elköltözni. Ennyivel is több marad a zsebemben, és közben kényelmesen elférek. Van aki a jövőjére is gondol, képzelem, milyen nehéz lehet ezt megemészteni ebben a világban, amikor mindenki csak fogyasztani akar, akkor is, ha nincs miből (csak hitelből). Messze vagyok én még a bűvös harminctól is, amit itt sokan emlegetnek. :)

Kopasz Mercis 2008.11.14. 11:11:53

Morike,

nem baj ha az ember gondol a jövőjére. De olyan ez, mint mikor nem veszed meg a gyors procit a pc-be, mert vársz az árcsökkenésre. Aztán szinte örökké várhatsz, mert mindig lesz fejlettebb, drága pénzen.

19 évesen költöztem el otthonról, és nem azért mert nem jöttem ki a szüleimmel. Jó az ha gyorsan megtanul az ember önállóan élni.

Morike 2008.11.14. 11:22:52

psmith,

Van abban valami, amit mondasz, de te is tudod, hogy a 19 évesen elköltözés sem jellemző. Valószínűleg én is átértékelném a dolgot, ha összefutnék a megfelelő nővel. Addig viszont haszontalan lenne két egyfős háztartássá bontani a 'családot'...

molnibalage 2008.11.14. 15:15:03

"19 évesen költöztem el otthonról, és nem azért mert nem jöttem ki a szüleimmel. Jó az ha gyorsan megtanul az ember önállóan élni."

És milyen körülmények között indultál? Mikor első éves egyetemista voltam a szülem még kajára sem tudtak nagyon eleget adni, két másik tesóm is egyetemre járt. A nyári keresetemből éltem félig. Így hogyan költözzön el az ember? Örülök, hogy egyesek megtehetik, de nem mindenki ilyen szerencsés. Ezért nem kell mást lenézni és istenként felnézni magadra.

(Mielőtt szóba kerülne, közölöm hogy mindhárman elvégeztük a sulit és mindhárman a szakmánkban dolgozunk. Nem büfészakon végeztünk. Szüleink büszkék lehetnek ránk.)

molnibalage 2008.11.14. 15:20:23

"A vicc az egészben az, hogy egy négyütemű Otto-motor hatásfoka 35-38% körül van, egy ilyen rossz hatásfokú és elavult 'központi egységgel' rendelkező szerkezetért képesek az emberek 3-5-10-sokmillió foritot adni."

A szemlélet ami vicc. Nem a hatásfoka mutatja meg, hogy egy rendszer hasznos e-. Szerinted mekkora a hatásofoka egy villamosáram termelő rendszernek a bányászástól kedve addig míg a konnentroban áram van? Csak az erőművek hatásfoka van ekörül...

Az akusztikai hangsugárzók hatásfoka tudod mennyi? 1% körüli...

bagolybagoly 2008.11.14. 15:22:28

Morike, a lúzerséget nem Ft-ben, Maldiv-szigetekben mérik. Én nem emlekszem, lehet, hogy használtam a lúzer szót. A mondanivalóm mindenesetre annyi volt, hogy a 30 évesen szülőkkel lakó embernek más a mentalitása, gyökeresen más, mint az enyém. Teljesen felesleges egymás idejét rabolnunk.
Az önálló amberrel kapcsolatban pedig tökmindegy nekem, hogy 40 négyzetméteren lakik vagy 150-en. Az önállóság igénye legyen meg benne!

molnibalage 2008.11.14. 15:23:32

"egyébként abban is van elbűvölő, ahogy egy pasi a bringamániájáról mesél... vagy csak nekem vannak ilyen perverz igényeim, hogy a velem szexuális kapcsolatba lévő férfi tisztelje a nőket, a természetet, kímélje a környezetet és hasonlók?"

Kapaszkodj meg. Mióta a cégnél dolgozom nehéz megszokni, hogy itt az emberek kilószámra nyomtatnak ki mindent. Én ha két A4 oldalt feleslegesen nyomtattam ki már rossz érzésem van...

Bringával már nem járok, mert most már nem lehetséges. Régen egyetem alatt rendszeresen hazáig tekertem Bp-ről (Móricz Zsigmond körtér - Szigetszentmiklós, ~ 21 km), mert a röplabda edzésem olyan későn ért véget, hogy akkor már nem járt semmi...

2008.11.14. 15:52:50

Szerintem szerencsés vagy, mert így a helyzetedből adódóan kihullik a férgese. Ha lenne autód, lakásod, téged az isten sem mentene meg a pénzéhes, felszínes hölgyektől. A jelenlegi kudarcaid mind hozzájárulnak ahhoz, hogy fejlődjön a radarod és később tudj jól választani. Ha meg nem így lesz, előbb utóbb úgyis megszerzed azt a 3 szoba + 4 kereket, ha ezen a pályán akarsz érvényesülni.

GatyaPityu 2008.11.15. 10:17:37

Morike 2008.11.14. 11:22:52
" Valószínűleg én is átértékelném a dolgot, ha összefutnék a megfelelő nővel. Addig viszont haszontalan lenne két egyfős háztartássá bontani a 'családot'... "

- Én teljesen egyet értek veled, de amint látom, Te, én és még páran itt kisebbségben vagyunk a véleményükkel, és úgysem fogjuk tudni meggyőzni a többieket az igazunkról (persze nem is ez a cél, legalábbis a részemről, csak elmondtam a véleményemet). Nagyon jól írta valaki a több száz komment valamelyikében: minél csóróbb az ország, annál inkább akarunk urizálni. Ez a baj, hogy sokan képtelenek előrelátóan gondolkodni, csak a mának élnek, fogyasztani hitelből, aztán majd lesz valahogy, aztán jön a csodálkozás pld. egy ilyen gazdasági válság esetén, hogy nem működik tovább a hitelekből finanszírozott dőzsölés.
Nekem egyébként szinte az összes hozzám hasonló korú férfi vagy női ismerősöm a szülőktől költözött el otthonról a párjával közös albérletbe, vagy közösen felvett lakáshitelből vásárolt lakásba. És egyik ismerősöm sem dobta azért a partnerét mert az ismerkedés kezdetén még mindenki a saját szüleinél lakott, mígnem úgy döntöttek, hogy kipróbálják a közös életet. Szóval, azért van ellenpélda is, de úgy látszik ide zömében tényleg csak a sikeres, menő emberek írnak. :-)

djpeter · http://djpeter 2008.11.16. 02:04:42

Hat erdekes hozzaszolasok vannak,igy hat most en is irok.
Nekem van autom es szinte volt is mindig.20 eves.csajozos gep/szinte meg se latnak vele/Amiota azt hangoztatom,hogy nincsen penzem,hitelbol elek es 20 eves tragacsom van valahogy elkerulnek azok a "nem penzre bukom csak a belso ertekekre" lanyok!szoval van benne valami.A neten ismerkedes is pofara megy,ezert nem tudom sajnalni aki mellenyul.szerintem ha a nonek megbizhato pasi kellene akkor nem egy macsos bmw-s,kigyurt,tetkos,szolis urge utan futna.ezt mar csak azok tetezik akik gyorsan teherbe ejtik magukat es aztan meg probaljak eltartatni magukat.csak mar televan az orszag egyedulallo nokkel,akik egyedul nevelik egy vagy tobb gyermekuket es hangoztatjak fennhangon "a pasi az oka mindennek " szoveget.sohasem bantam jol a nokkel,de ez nem kellett nekik.A torodes,a simogatas,az odaadas es a figyelem.hulyeseg.szeretnek szenvedni es panaszkodni.ha konyvet irnek belole akkor az 'best seller" lenne az biztos.
amikor en nem koltoztem el a szuleimtol a baratnommel akkor neki a pozitiv pelda az occse volt.fiatalabb volt es megis kulon ment.csak elfelejtette a kedvesem,hogy o munkanelkuli volt,mig az occse minden honapban kapot 50-100 ezer forintot vagy az anyjatol vagy az anyosatol.ugy azert ki lehet jonni.szoval ugyanazt -ugyanazzal tessek osszehasonlitani.
en megertem ha egy no szereti ha udvarolnak neki,de ha elautozom hozza,minden este felhivom,viszek neha ajandekot,meghivom moziba szoval koltok a "kapcsolatra" akkor nekem ne mondja azt hogy egy nap o csak egy sms-t tud irni mert attol a falra tudok maszni.es meg reklamal,hogy tobbszor is hivhatnam....szoval sorolhatnam az "aprosagokat"
vegezetul csak annyit,hogy en is ferfi vagyok es szeretem a noket es meg sohasem csaltam meg egyiket sem.allitolag szamit nekik pedig valojaban nem nagyon,mert akkor nem lenne egy csomo olyan kapcsolat az ismeretsegemben ahol csaljak egymast es megis egyutt vannak.
erdemes nekem is elgondolkodni,hogy megerte-e hunek maradni.talan feljegyzik nekem es felolvassak dicseretkent valaha?ketlem...
hat egy eleten at tanulunk...

rysu 2008.11.17. 03:36:22

Azt kell mondjam, sajnos valami probléma van mostanában a legtöbb szabad nővel, a férfiakhoz való viszonyulás terén.
Csak egy - és talán nem a legdurvább - ,de nekem mégis rosszul eső példa erre egy távoli rokonomnak mondható srácé.
A fiú 25 éves, most végez az egyetemen, ráadásul olyan szakon hogy rövid időn belül biztosan nagyon jól fog keresni. Átlagon felül ambiciózus, átlagosnak, esetleg jó átlagnak mondható az arca, egy ideje edz így egyre jobb a testalkata, érzelmes, széles látókörű, intelligens pasi.
Egy nagy problémával küzd, mégpedig, hogy 170 magas. Emiatt számos elutasítást kapott már, megkapván hogy csak pár centivel magasabb az adott hölgynél így ne is számítson találkozóra, vagy - ami talán rosszabb - 1-1 az elmondása alapján valószínűleg elég jól sikerült 3-4 órás találkozó után, hogy nem volt meg az a bizonyos szikra.."Vajon mi miatt"? Csak nem újból az az 1-2 cm volt a ludas?
Persze - amennyire én tudom a beszámolói alapján - vannak még kisebb problémák, mint pl. hogy ha végre ráakad egy randi kapcsán egy neki is tetsző, legalább mindenben átlagos lányra, túl hamar kiteríti a lapjait s így nem kelti az elérhetetlenség érzetét (aminek "vágya" megint egy hülyeség a mai lányok részéről), de, kérdem én, mindez már elég manapság ahhoz, hogy egy-egy szakítás után évekig ne találjon egy ilyen férfi párt, aki után elvileg futnia kéne a nőknek??
A kommentek, s maga a felvetés kapcsán az is felmerül bennem, hogy esetleg szerepet játszhat az is, hogy eddig tanulván és nem keresvén, nincs még autója s lakása? Na de, a mai nők már abba sem tudnának belegondolni, hogy ő 1-2 év alatt valószínűleg behozza a lemaradást majd azokkal szemben akik dolgoztak míg ő egyetemre járt?
Mit gondolnak mindezekről a hölgyek? (S persze az urak is természetesen)

2008.11.17. 14:22:10

rysu: azt, hogy nem ismerjük a fiút. Lehet, hogy simán egy sótlan ember, akinek a sziájától is bealszanak a lányok.
A 170 cm kizárt, hogy nagy baj legyen, max jó ürügy a lekoptatásra.
Szóval az éremnek ez az egyik oldala, de kellene olyan lánnyal is beszélni, aki volt vele randizni.
A hamar lapkiterítés meg...ez pontosan mit jelent?
Érted? Semmit sem tudunk a fiúról, csak vaktában lövöldözünk.

ciccmicc 2008.11.17. 15:05:58

Nem tom, világ életemben azt gondoltam magamról, hogy nem izgat a pénz/kocsi stb. Húszévesen jártam nagyon csóró sráccal, és volt olyan, hogy ketten együtt nem bírtunk annyi aprót összekaparni, hogy egy szelet sütit vegyünk közösen. Nem mondom, hogy egyáltalán nem zavart, de annyira nem foglalkoztatott a kérdés. Most, tíz évvel később már azért nem lenne teljesen közömbös, hogy a pasinak milyen kilátásai vannak.
Amúgy szerintem is hányás, ha valaki direkt olyan képet tesz fel magáról társkeresőn, amin a vadiúj Audija előtt terpeszkedik, másik oldalról viszont jó pont, ha valakinek van kocsija. Nekem pl. nincs és nem is lesz, úgyhogy klassz, ha a másiknak van. Nem teljesen értem, hogy ez miért gond. (kötelező körök: 57 kiló alatt vagyok, okésan nézek ki, tűrhetően főzök, nem jönnek be a pocakos-golfos bélák, stb.)

rysu 2008.11.17. 18:51:57

Traktorka köszönöm a választ, de talán te sem ismered a tizen-huszonéves lányok gondolkodását eléggé. Szerinted, ha sok esetben társkeresőn azonnal olyan válaszokat kap, hogy hogy képzeli a megkeresést és hasonlók, vagy chaten minden rendben zajlik amíg rá nem kérdeznek arra a bizonyos adatra, ez nem feltételez valami hasonlót?
Nem mintha már az eleve nem feltételezne, hogy 10 hasonló korú lányt megkérdezve minimum 6-nak az első 3-4 legfontosabb tulajdonság között szerepel a magasság egy férfiban.
Nem mondhatni hogy sótlan lenne a srác, vagy olyan lenne hogy megalszik a szájában a tej. Akivel megtalálják a közös hullámhosszt, nagyon jó találkozások szoktak köztük kialakulni az elbeszélései alapján. Én is aláírom, hogy mindenről lehet vele társalogni, hasonló életfelfogás esetén hülyülni is, egyáltalán nem kocka.
Szerintem azért az átlag 3-4 órás találkozók nem is azt feltételeznék hogy nem így lenne.
Mostanában olyan is előfordult vele viszont, hogy a lány kérdezte meg, hogy ugye jól érezte magát, s reméli lesz még új találkozó. Vagy, egy másik eset, egy elcsattant csók után, olyan levelet kapott egy másik hölgytől, hogy abban mennyire megmozdult valami, és csinálhatnának-e gyakrabban olyat.
Ekkor történt meg az a bizonyos szokásos lapterítés, magyarul, hogy a srác így-úgy egyértelművé tette a lány számára, hogy rajta már nem múlik hogy mi lesz a dolog folytatása. Erre a válasz pár nap múlva: bocsi de nem tudnék szerelmes lenni, így úgy amúgy, bla-bla-bla..
És, tudnék még hasonló sztorikat mesélni.
Szerinted, ezek nem a leírtakat engednék feltételezni?
Persze, ha mondjuk bmw-vel járna, már most lenne lakása, s egyebek, gondolom ezek sem nagyon számítanának..

kóristalány 2008.11.18. 10:00:19

Jimboo 2008.11.13. 15:24:12

Le a kalappal! Ha többen (férfiak és nők egyaránt) lennének képesek így gondolkodni, kevesebb lenne a nyavalygás, és több az értelmes eszmecsere.

kóristalány 2008.11.18. 10:10:51

Az én exemnek volt saját lakása (bár kicsi), kocsija (öreg, de feltűnő), egész jó családi háttere (anyagi), amikor megismerkedtünk, mégis rögtön látszott, hogy a saját erejéből soha nem viszi semmire. Hogy mégis hozzámentem, csak azt bizonyítja, hogy a szerelem bizony néha győz az intelligencia felett. Azóta is ennek a levét iszom, de nem panaszkodhatok; én választottam...

944 2008.11.19. 10:08:50

En egyszer egy jo allapotu Porscheval mentem a baratnomert a buszpalyaudvarra, aki az osztalykirandulasbol jott haza.

Megkert, hogy azzal a kocsival meg egyszer ne menjek erte, mert nem lat ki belole.

Petyka · http://petyka.hu/url.html 2008.11.25. 19:16:54

Sok hozzászólás érkezett, nekem is van

Az elvárásokról: Sokan írtátok, hogy a nő elvárja a pénzt autót biztonságot, stb... Ez így is van, valamilyen szinten még érthető is, de csak valamilyen alap szinten. Aki tényleg csak erre utazik, azzal nem érdemes foglalkozni, vagy arra kell koncentrálni velük kapcsolatban, amit egy férfi ember vár el ez pedig a kívánatos külső és az utódgyártás tevékenysége ez esetben lehetőleg utód nélkül. Ezek a nők előbb utóbb majd rádöbbennek, hogy csak árucikkek, mégpedig romlandóak, egy idő után minden szépség megfakul és akkor a pasi ismét elmegy bevásárolni, mert hiába öregszik, mindíg talál friss árút ezen a "polcon". Akkor majd gondolkodhat a hajdan volt műnő, h mit is kellett volna, csak lehet, h már késő lesz.
Nekem is volt dolgom ilyenekkel, de a helyén kell őket kezelni és kész.
Én még nem vagyok ugyan 30, csak majdnem, de épp jó állásban dolgozom és épp van autóm is, jajj nekem, ráadásul BMW, bár tény hogy nem az én tulajdonom, hanem céges (lehet, h mégjobb???)Független is vagyok, jól is nézek ki és nem okoz gondot, h meghívjak egy lányt erre-arra. Azonban, ha meghallom, hogy az illető hölgy pont azt próbálja belőlem kiszedni körmönfontan, hogy miből élek, mennyit keresek, milyen autóval járok stb, akkor csak "használom" az illetőt amire való, ha viszont rám kíváncsi, akkor lehet több a dologból. Azt pedig aki egy 20 éves fiatalembertől elvárja, hogy legyen autója, lakása stb... azt rögtön beutaltatnám egy agynövesztő vagy profi prostiképző kúrára, szerintem nem is kérdés, h miért. Még valami: ha egy nő elvárhatja a fent említett dolgokat, akkor egy férfi is elvárhatja, hogy a nő körülötte sürögjön-forogjon, amikor hazaér a munkából és mindent megtegyen, hogy a férfi a lehető legkényelmesebben érezze magát. Nem így van?
Én speciel nem várom el a páromtól, hogy mosson főzzön takarítson utánam, sőt csináljuk együtt, de nem hagyom azt sem, hogy madárnak nézzenek és csak fizessek és fizessek, meg furikázzam mindig a hölgyet A-ból B-be cserébe valami fura egészségtelen kapcsolatnak tettetett dologért.

NRG44 · http://althir.org 2009.11.12. 00:15:49

Ezek a mai nők nem érdemelnek semmit, csak kihasználják / bankautomatának nézik még azokat a férfiakat is, akinek sok pénze van, ha pénzt akarnak, dolgozzanak meg érte.
süti beállítások módosítása