Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

Olvasói levél - Az olasz sárm

2008.03.21. 08:00 Line24

Csak a megtévesztés kedvéért hímnemű nevű hölgy postolóm - Béla - újabb randin esett túl, amit pár sorban leírt. Tanulsága? Talán a különbség a magyar és külhoni, itt speciel olasz, férfiak udvarlási stílusa közt. Pár pontba szedte, hogy milyen alapvető tulajdonságokkal találkozott az első és eleddig egyetlen randi alatt, amelyek szimpatikusak voltak neki. Talán egy kis fogodzó lehet a pasik számára, hogy milyen irányba kell elindulni, ha sikert akarnak aratni e kemény terepen!

"Az általam látogatott társkeresőkön az alapvetően magyar törzsközönségbe néha egy-két külföldi is belekeveredik s mivel mostanában többségében ők találnak meg (annak ellenére, hogy kizárólag magyar szöveg van a lapomon), így nagy levegőt véve visszaírtam nekik, hogy kíváncsiságomat kielégítve betekintést nyerhessek mennyire másképp udvarolnak, mint a magyar férfiak. Ezen felül még nyelvgyakorlásnak sem utolsó egy ilyen randi, ezért igent mondtam legutóbb egy olasz úr meghívására...

Nevének megjegyzése könnyen ment, egyáltalán nem bicsaklott meg a nyelvem, hisz ezerszer gyakoroltam már: na persze nem otthon a tükör előtt, hanem lent a parkban a blökimet sétáltatva. Ugyanis ugyanúgy hívják, mint a kutyámat. :) Ezek után komoly koncentrációt igényelt, hogy a neve kimondása után ne kezdjek el cuppogni és füttyögni, csak úgy Pavlovi reflexből....

Segítség:
Az első találkozás nagyon üdítő volt az eddig megszokottakhoz képest. Mindenféle udvariaskodás nélkül, mintha ezer éve ismernénk egymást, azonnal felvettük a beszélgetés fonalát. Illetve ő tekerte, én meg keresgettem.... évek óta nem szólaltam meg olaszul és mi tagadás, eleinte 3 szó/perc sebességgel ment csak :) De hihetetlen türelemmel kivárta, ha rontottam, javított, tanítgatott kifejezésekre, szavakra.
Aznap kellett egy kontrollvizsgálatra visszamennem a kórházba, gentleman módjára leszállított, ráér, megvár, nyugodtan intézzem. Sikerült rossz bejáratot választani, késésben voltam. Portás közli, hogy az bizony a kórház másik fele, három tömböt kerülni kell. Hurrá. Szegény pasi annyit látott, hogy kifordulok, intek, hogy futunk. És lőn. Két km sprint a másik épületbe, a parkolással tökölődést már nem mertem bevállalni, úgyhogy tényleg szó szerint futottunk.
Miután végeztünk, séta vissza a kocsihoz. Egyszercsak megálltam, hogy "te, nem hagytuk már el az autót...?". Zavart nézegelődés, tényleg túljöttünk. Öt utcányit :) Kicsit belefeledkeztünk a beszélgetésbe.

Bizalom:
Mondta, hogy türelmet kér, de beugrana bevásárolni az egyik szupermarketbe. Én kellően elfáradtam a futkosástól, úgyhogy kértem, hadd várjam meg a kocsiban. Viccesen még odatartottam a markomat, hogy nyugodtan hagyja itt a kulcsokat is. (Ekkor már vagy kerek egy órája ismertük egymást...). Szó nélkül a kezembe nyomta a slusszkulcsot és eltűnt. Csak pislogtam, hogy tényleg itt mert hagyni az autójában, a slusszkulccsal, pedig alig ismer? Egy perc múva megjelent a feje az ablakban, hogy de bunkó, meg se kérdezte, én kérek-e valamit. Igen, cigit, mert fogyóban van. Hát, ő nem ismeri a magyar márkákat, adjam oda a dobozt, majd felmutatja.
Ezek után már volt annyi bizodalmam, hogy nem ha felmegyek hozzá, nem fog két nemi erőszak után feldarabolva elásni a hátsókertben.

Empátia:
Felpakoljuk a cuccokat, kérdezi, hogy éhes vagyok-e. Háát, egész nap nem ettem, úgyhogy akár... Tüsténkedik, kapok valami olasz specialitást. Kissé bután nézek rá,hogy "te nem eszel?". Nem, ő már ebédelt, csak gondolta én hátha éhes vagyok. Amíg ettem, átnyergelt nyelvtanárnak és kérdezgette mi micsoda olaszul. Mivel lassan eszek, a kaja végére a teljes konyhaberendezés megvolt olaszul :)

Őszinteség:
Ahogy beszélgettünk, kezdett körvonalazódni, hogy ki is ő. Elég jól menő üzletember, de nem hivalkodik a pénzével. Orrba-szájba partizik és csajozik, de vállalja, nem hülyít senkit. Mivel negyven felett van, rákérdeztem, hogy no és család? Feleség, gyerekek? Elvált. Mi történt? Egy nagy mosoly kíséretében kapom az indoklást: "Azért váltunk el, mert egy pöcs vagyok. Megcsaltam.:)"  Rúgjon meg a ló, de nekem tetszett ez a nyíltság. Nem ködösített, felvállalta.

Úriemberség:
Elég hamar a tudtomra adta, hogy tetszem neki, szívesen közelebbi kapcsolatba is kerülne velem, de semmi udvariatlan nyomulás. Két kedves mondattal elintézte, nem volt bugyilecsalogatós, ömlengős körítés. Tényként közölte és lapozott is tovább. Majd szóba került, hogy szereti a stand-up-ot. No, én tudok sok angol nyelvűt, ha van internete otthon, mutatnék is videót. (Ekkor még csak a bejárat közelében levő konyháig jutottam, a lakást nem térképeztem fel.) Felpattan, követem. A hálószoba ajtajánál kissé tétován megálltam, mert az ágya melletti asztalon volt  a laptop.... Hinnye... én tényleg csk egy videót akartam mutatni, de hát az ágyon ülve ez eléggé félreérthető lesz... Sebaj, nem tűnt erőszakos típusnak, gondoltam nyomulás esetén egy nemmel úgyis le lehet állítani.
Négy teljes órán keresztül ültünk az ágyon, szakadtunk a röhögéstől, egyik videót néztük a másik után. Párszor hozzámért, de egyik se volt tapizás kategória, bár éreztette, hogy egy jelre vár és szívesen tennne mást is. De úriember maradt és a térdemnél erotikusabb részre nem tévedt a keze.

Életöröm:
Az együtt töltött fél nap nagyon gyorsan elszállt és rettentően megkedveltem az embert. Igazi carpe diem típusú, életörömtől kicsattanó pasas. Este már felálltam, hogy holnap azért munka. Kikísért, taxit hívott, kérdezte mikor érek rá legközelebb, mit csinálok hétvégén. Kaptam egy bordaropogtatós ölelést és egy cuppanós puszit, majd távoztam.
Hazafelé azon gondolkoztam, hogy ez az ember egy kisebbfajta csoda volt. Én felé inkább baráti jelzéseket kommunikáltam, semilyen szexuális utalást nem kapott. Mégis rám szánta az idejét, még szeretne találkozni és egyáltalán nem nyomult. Finom jelzések, de nem túlzásba víve. Neki jól esett ez a szex nélküli, simán együtt töltött idő is, élvezte, hogy megismerhettük egymást, enrgiája rám is átragadt s én is sokkal felszabadultabban tudtam viselkedni, semmiféle nyomás alatt nem álltam.
Sokszor ez hiányzik nekünk, nőknek..."

60 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr51386963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Greenapple 2008.03.21. 10:44:29

Gratula! A pasihoz és a posthoz is. Olvasmánynak kellemes és szórakoztató volt, neked pedig egy jó kapcsolat lehet, vagy ha nem, egy kellemes emlék.
Nekem még a múlt századból van egy hasonló élményem. (kb 17 éves voltam) A barátnőimmel csatangoltunk a Gellért-hegy környékén, amikor leszólított minket két fiatal srác. Németül beszéltek - legalább olyan rosszul mint mi - de iráni diákok voltak egy osztrák egyetemről. Ahhoz kértek segítséget, hogy közös fotó készüljön róluk. Utána persze közös séte, fagyizás, udvarlás kézzel-lábbal, de semmi bunkóság. Címcsere -postai, mert akkor internet még kifejezés szinten sem létezett - búcsúpuszi(arcra).Az egyikük éveken át írt rendszeresen olyan lángoló szerelmes leveleket rózsaszín levélpapíron, amilyeneket azóta sem kaptam sem hazánk fiaitól, sem más nemzet szülöttétől.

kamu 2008.03.21. 10:44:34

Nekem is így csábította el a feleségem egy olasz köcsög.

kamu 2008.03.21. 10:46:44

A nők bedőlnek az üres sármnak. Utána pedig csak fájdalom marad, mert a férfi szinte sose szerelmes. Bizony.

hhhh 2008.03.21. 10:49:21

Franco Nero?
Rocco Siffredi?
:-)

bátor 2008.03.21. 11:06:07

1: ráér, tudja, megvagy fogva
2: ráér, mert rajtad kívül legalább 20 telefonszáma van, ahol azt várja egy nő, hogy felhívja
3: ráér, mert tisztában van magával, tudja, ha te nem, akkor akaad rajtad kívűl ezer
4: ráér, mert tegnap este éppen szétkefélte az agyát

Egyébként ehhez nem kell olasznak lenni, az egyik utolsó randimat írtad le, igaz nálam a kórház és szupermarket kimaradt.

Andie 2008.03.21. 11:23:10

Én sose értettem miért vannak oda a nők ezekért a koszos, félcigány, szőrös, ronda olaszokért. Ráadásul többnyire kis porbafingók is. Hamár férfiideál, akkor mérnem egy magas, erős germán, vagy norvég? Vagy nekik ez a "latin lever" feeling bejön? Mindegy, hogy törpe meg fekete, csak mondjon édes (üres) dolgokat?
Egy távoli rokonomat is elbolonditotta egy 20 évvel idősebb digó, azt 2 év után rájött, hogy egy becsületes magyar faszival mennyivel boldogabb lenne.
És egyáltalán, minek egy magyar lánynak külföldi pasi? Tán nem talál elég tökös kant itthon? Szégyen.

suo tempore 2008.03.21. 11:28:33

ezek tudják,h az odafigyelés hiányzik a legjobban egy nőnek, azt nyomatják ezerrel...remek taktika :)

de egy olasz pasi? nincs az a pénz...

debbie.harry 2008.03.21. 11:35:38

Ja, tényleg szégyen, hogy nincs egy dögös kan. Meg szomorú is. Nem baj, jön a nyár, jönnek a külföldiek!

Skót 2008.03.21. 11:36:20

Ja. Ezt tényleg megkaphatod bármelyik magyar pasitól is, aki szereti a nőket (és következésképpen túl is van már kb százon). Gyakorlat teszi a mestert, nem az olaszság. Ebben nincs semmi rossz, csak el kell fogadni, hogy a kapcsolat max néhány hónapra szól, de addig tuti jó.

suo tempore 2008.03.21. 11:36:29

tényleg csak begyakorolt műsor lehetett, hiszen nem hibázott sehol...ezt asszem a nők 100,1%-a simán becumizza

aki tényleg érez vmit, az zavarban van, legalább egy kicsit :)

idegen 2008.03.21. 11:37:49

Nem értem a magyar nők, miért nem találnak saját nemzetiségükhöz illő párt? Miért kell egy külföldi pasit így isteníteni? Menő a havernők közt mesélni, hogy "Olasz a pasim", mi?
Nem értem az ilyen nőket. Egyébként az ilyen "nyílt" kicsapongó életet élő pasi mellett, nem sok esélyed lesz, ugyan úgy meg fog csalni, mint az előző párját, de ha neked ez kell....
Egyébként újszülöttnek minden új, csak addig lesz ilyen udvarias amíg el nem éri amit akar, utána egy csak egy használati tárgy leszel a szemében.
Kicsit alacsonyabb, józan igényekkel lehet normális magyar pasit találni egy magyar nőnek.

gargoyle 2008.03.21. 11:43:48

1. nem mindegy milyen nemzetisegu? komolyan a genallomanyt veditek ennyire lelkesen vagy mi a szosz? elmult mar a 14. szazad csokolom, emberek a holdon jarnak


2. ez egy eleg jol sikerult randi volt de tenyleg semmi kulonos, egy normalis, rutinos, odafigyelo ferfi ezt normalallapotban hozza. a jobb kerdes miert keptelenek erre a minimalis odafigyelesre is az emberek tobbsege (felre ertes ne essek, nok sem jobbak)

mindenesetre egy jo elmenyed mar volt, es hajra folytatasugyben :D arrol viszont en sem almodoznek egy percig sem hogy egy granitlap alatt fogtok fekudni, tart amig tart (:

Denus 2008.03.21. 12:00:44

Valamit félreérthettél, szerintem ez a fazon nem olasz volt. Nézd, én éltem Olaszországban, de azok a pasasok seggfejek, túfűtött szexgépek, bunkók, udvariatlanok, és csak a dugáson jár az eszük.

És az olasz csajoknak ez jön be. Mert én próbáltam udvarias, kedves, türelmes és megértő, és gyengéd stb. lenni a lányokhoz, de azok csak a fentebb felsorolt férfijelzőkre buktak.

Szóval, nem tudom, honnét jöhetett, de nem olasz volt...

Vagy esetleg Andrea Bocelli. Talán... :D

ha5nx 2008.03.21. 12:04:16

Mi a francért kell már itt is "magyarozni"? Egy kapcsolatban a nemzetiség kb. huszadrangú. Vagy még huszad sem.

4 éves a lányom, úgyhogy még messze van, de azt hiszem nem leszek attól boldogtalan, ha nem magyar pasit talál magának.

Sőt!

(Ha már tipizálunk: Lehet, hogy a "tipikus olasz" pasi is csak az elején udvarias, de legalább az elején az. A "tipikus magyar" pasi az elején sem. Persze tisztelet a kivételnek...)

S szerintem többet ér pár hónap igazi lángolás, mint 40 év unalmas megbízhatóság.

Egy "magyar pasi" apuka

asdasd 2008.03.21. 12:10:27

valszeg, akik ilyenbe belevágnak, azt hiszik, majd pont őket nem csalja meg. Esetleg bevállalják azt is, a jópasiért/olasz csődörért cserébe. Kérdés, megéri -e? Még izgalmasabb: mi van, ha tényleg beválik? Mert akkor ő nyert..

pinafej 2008.03.21. 12:14:27

Az olasz csajok a legszebbek a világon!

magyar 2008.03.21. 12:23:30

Miért kell Magyarozni? Azért kedves apuka, mert egy külföldi kultúrával rendelkező ember, soha nem fogja megérteni a te kultúrád. Nem a magyar feleség által képviselt kultúrát fogja erősíteni, hanem egy idegen kultúra szokásait fogja észrevétlenül behonosítani, és azáltal gyengíteni a magyart. Az hozzád hasonlóan gondolkodók miatt, lassan szégyellnem kell, hogy magyar vagyok. Nézd már meg, hogyan viselkednek Magyarországon a külföldiek, azt hiszik itt ez egy balkáni ország. Tömegközlekedésen ordibálnak, azt hiszik ők vannak otthon, én szégyellem magam helyettük, hogy nem tudnak viselkedni. Ha, egy külföldi cég alkalmazásába kerülsz Magyarországon, akkor csak egy rabszolga leszel akinek a helyi ismereteit kihasználják, na nem a te vagy az ország érdekében. Gondolkodj már egy kicsit.

Érdeklődő 2008.03.21. 12:27:01

Egyébként az ilyen "nyílt" kicsapongó életet élő pasi mellett, nem sok esélyed lesz, ugyan úgy meg fog csalni, mint az előző párját, de ha neked ez kell....

Ha kicsapong, van-e valami garancia rá, hogy nem hoz haza HIV vírust, trippert, v egyéb nemi betegségeket?

Vajon illendő-e megkérni a partnert, hogy szex előtt ugyan menjünk már el együtt közösen, egy vértesztre. Már csak a bizalom miatt is...
Vagy ez bunkóság? Vagy inkább HIV hordozó legyen a másik is???

rock 2008.03.21. 12:27:33

magyar te nagyon hülye vagy:-))

Gardó 2008.03.21. 12:27:45

Mindenkinek kötelezöen előírnék 2x1 hónap külföldi tartózkodást, mert már ANNNNNNYIRA idegesít ez az tolerancia nélküli magyar hozzáállás. Unalmas, komolyan. Csak gondolj bele, anyádék előtt partizol felhőtlenebbül, vagy Miskolcon (a miskolciaknak Debrecen)???

magyar 2008.03.21. 12:41:56

rock: neked meg nagyon tartalmas a hozzászólásod.
Kifejtenéd miért vagyok hülye? Vagy csak ennyit tudsz meg a nevedet?

Andie 2008.03.21. 12:47:19

Én nem kifejezetten erre a kultúra-csonkulásos-torzulásos dologra élezném ki a dolgot, hisz általában a külföldi pasi viszi is magával a nőt.
Én teljesen megértem és normális dolognak tartom, ha egy külföldre szakadt lány ott, helyben keres magának társat. Nyilván nem jöhet haza egy magyar férjért, barátért.
Ellenben ha itthon, 5 millió kan között ő kifejezetten egy turistára, itthon csencselő külföldire vadászik, csak azért, hogy elmondhassa, neki külföldi faszija van, hát ezt tartom mű dolognak, és szégyenletesnek. Nekem tetszenek a keleti nők, de nem fogok kifejezetten rájuk vadászni a diszkóban, és asszem feleségül sem vennék egyet sem. Annyi gyönyörű magyar lány van, hogy szinte keresni sem kell, csak nyitott szemmel és szivvel járkálni.
De ezexerint nekik nem mi kellünk... Megyek, megtanulok olaszul.

Kopasz Mercis 2008.03.21. 12:49:45

"Az olasz csajok a legszebbek a világon!"

Ezen hangosan nevetek. Te sem láttál még olasz nőt, csak a tévében.

rock 2008.03.21. 12:50:46

magyar, azért gondollak hülyének mert hülyeségeket beszélsz

rock 2008.03.21. 12:51:44

persze mert azt hiszi minden csaj Szophia Loren xD

Ésszelteli 2008.03.21. 13:09:38

Hihetetlen,hogy ennyire naiv,eszetlen típusú nők szaladgálnak le és fel.
De úgy látszik a megérzései is cserbenhagyják a nőket.Most újra láthatjuk,hogy nincsenek női megérzések.
Jól felállított dramaturgia van.

ewi 2008.03.21. 13:21:49

Nekem erről csak az a véleményem, hogy minden férfi egyforma, ugyanúgy kihasználja a nőket, és ugyanúgy hazudik mindegyik. Csak annyi a különbség, hogy egy külföldi férfitól megtanulhatod a nyelvét, és ezáltal már többet is kaptál mint egy honitól.

Remélem értitek, nekem többé nem kell magyar pasi!

Elég volt belőlük, elkényeztetett anyuci kedvencei ...

Andie 2008.03.21. 13:23:16

ewi - végülis kb 30-40ezer egy gyorstalpaló nyelvtanfolyam, tehát ilyetén módon te ennyiért adtad el magad, hogy megtanuld a nyelvet. Értem én, nincs ezzel semmi gond, ősi szakma ez...

magyar 2008.03.21. 13:25:18

rock: Nem, beszélek, hanem írok, de mindegy.

Az ilyen nő aki nem tud magának hazai párt választani az meg is érdemli...majd aztán rájön.
De, a hülye ember a saját kárán tanul.

Végül is nem érdekel, ki fia-borjához köti az életét, csak az ilyen nőket lenézem, mivel ezzel a kinyilvánításával tulajdonképpen a magyar férfiakat minősíti, nézi le ő is.
Szegénységi bizonyítvány.

Tarkin kormányzó 2008.03.21. 13:26:42

Mielőtt elájulsz: Pontosan tudja, hogy nyert ügye van a legtöbb nőnél, minek sietne ha úgyis az ágyában kötsz ki amit már te is tudsz:) Nyilván nem kell sietnie, mert amíg te össze nem jössz neki, addig is van egy, kettő vagy három másik nő akik boldogan és azonnal lefekszenek neki :) Én is gond nélkül a kezedbe nyomom a kulcsomat, nem számít, ha lelépsz a kocsival. Túl sok mindent úgy sem tudsz vele kezdeni. Baromi jól nyomja a faszi, ő az élet császára :)

Tarkin kormányzó 2008.03.21. 13:32:14

debbie harry azért csak találsz az 3 millió magyar férfi közül valakit aki tetszik és elég pénzes is ahhoz, hogy széttedd neki a lábaidat nem? tudom, hogy sikk külföldi pasival kúratnotok magatokat, de nem kellene ennyire lenézni a magyarokat. közben marhára érdekelne, hogy te ugyan hogy nézhetsz ki ha már ilyen magas lóról beszélsz. 30-as éveinek elejében járó, feleségül nem vett és az öregedés jeleit mutató tetovált szemöldökű rijóbaba, vagy esetleg egy ordenáré ronda és hamis pozitív önértékelési zavarral küzdő mélyen frusztrált egyén vagy, aki már magával is elhitette, hogy azért nincs pasija mert a magyarok közül senki nem tetszik? :)

magyar 2008.03.21. 13:32:59

"külföldi férfitól megtanulhatod a nyelvét, és ezáltal már többet is kaptál mint egy honitól."

(és írni is megtanulsz vajon, vagy csak beszélni?)

Jó kis mérce.
Vedd a fáradtságot és tanulj nyelvet iskolában.
Nekem meg ilyen magyar nő nem kéne mint te.
Remélem sikerül egy jó kis szaracén, kaffert kifognod.
Aztán megtanulhatsz bantunégerül. :))

ewi 2008.03.21. 13:34:44

Kedves Andie, ha neked ebből ez jött le akkor csak sajnálni tudlak érte, mert semmi köze nincs az "ősi szakmához"!!!!!

ewi 2008.03.21. 13:43:01

Kedves "magyar" vettem a fáradságot és tanultam nyelveket iskolában és képzeld írni is tudok és nem csak magyarul.
Az, hogy neked egy ilyen magyar nő nem kellene, mint én, az a Te magánügyed! Bár nyugodtan kinyilváníthatod.

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2008.03.21. 13:46:56

bátor 2008.03.21. 11:06:07
&
Tarkin kormányzó 2008.03.21. 13:26:42
Nos: így valahogy.
A bizalom nem igazából ezt jelenti (szerintem).
Ahogy Tarkin (az Erő sötét oldaláról, felteszem) írta: van folyamatban neki még 1-2-3... stb leányzó.
A pasi igazi sunabubus - persze, ha valakinek csak fasz kell, akkor ideális.
Magyar pasiban is lehet ilyet találni.

ewi 2008.03.21. 13:21:49
Te egyébként 'nő'(ezzel a hozzáállással?) vagy? Gondolod ilyen marhaságot nem mondhatna x csalódás után a nőkről ugyanígy egy (vagy több) pasi?

Andie teljesen jól megmondta!

Ilyen magyar nő, mint te (ha nő vagy) nekem nem is kellene - megy egyetlen normális pasinak se.
Gratula!
:)

magyar 2008.03.21. 13:48:28

ewi írta: "Remélem értitek, nekem többé nem kell magyar pasi!"

ewi: erre a mentalitásra írtam neked amit írtam.
Abszolút nem szimpatikus, attól még lehetsz jó nő, de amint megismerném ezt a mentalitást, rögtön kiábrándulnék.

Vannak sokkal fontosabb emberi értékek, ami miatt lehet valakit tisztelni, szeretni, nem pedig egy nyelv megtanulásának a lehetősége csupán a vonzalom kiváltója.

De, hát ez meg neked a magánügyed.

ewi 2008.03.21. 13:57:19

Teljesen igazad van, mert nem az a lényeg, külföldi vagy magyar e a pasi hanem, hogy milyen emberi értékekkel rendelkezik. De ami fenti cikkben is olvasható, a segítőkészségről, udvariasságról...na ezek a tulajdonságok nem igazán jellemzőek, -persze csak az általam ismert-, magyar pasikra. Sokkal több figyelmet, türelmet, érdeklődést kaptam a külföldiektől.( és most egyáltalán nem pasikra gondolok!!!!)

ejoy 2008.03.21. 14:07:14

Nagyon szép történet, egy könycsepp is legördült az arcomon, de mint szánalmas magyar férfinak, rosszul esik ez az "olaszos varázs" szöveg. Nekem is megvannaka megfelelő kondícióim, melyek talán még ezzel az úréval is versenyképesek. Ne temessük már a magyar férfiakat.
ui: amikor olyan életmódot folytattam mint ez a komoly úr:"Orrba-szájba partizik és csajozik..." (azaz 18-22 éves koromban), egy hónapig bájologtam egy-egy komolyabb nővel, ha megakartam kapni, utána meg bye bye...
Szóval: könnyeket letörölni, szemet kinyitni! Pont Te fogod megváltoztani a manust? Ha a családját áldozta fel a csajozásért, attól, hogy oda adta neked a sluszkulcsot, még nem biztos, hogy hogy az életébe is be fog engedni. Ja, hogy nem, te majd észhez téríted? Mennyit hallottam már (lehet, hogy a nők ezt nem tudják, de ezen a férfiak csak röhögnek!) "miattam meg fog változni..."
üdv.

rock 2008.03.21. 14:10:12

fantasztikus a magyar férfiak komplexusait olvasgatni, csak röhögök. találkozott egy pasi egy nővel és egy napig odafigyelt a lányra, hogy ebből ti milyen messzemenő következetéseket tudtok levonni, röhely. természetesen ő is dugni akar ahogyan ti is csak ő viselkedni is tud hozzá, ez nagy különbség.

rock 2008.03.21. 14:13:22

Tarkin valószínüleg azért nézik le a magyarokat mert sokan olyan gagyik mint te, ez a hozzászólásodban világosan látszik.

toto 2008.03.21. 14:17:20

Jó pár éve olasz környezetben dolgozom, értem és beszélem a nyelvüket, a környezetemben számos olasz-magyar kapcsolat volt, szóval azt hiszem hozzá tudok szólni a témához legalább valamelyest. Hát...lehet, hogy udvariasabbak, kifinomultabbak, de ez is csak általánosítás és ők sem különbek, mint mi magyar férfiak. Igen, igen, a hűség nem éppen erős oldaluk általában és ez a forma tuti, hogy talonban tart pár másik csajt. Nyisd fel a szemed, ha felrúgta az életét a csajozás miatt, akkor mégis milyen személyiség lehet? Ne várj tőle komolyat.
Ismertem egy itt élő olasz srácot, aki egyszerre 8 nőt hülyített, nem is értettem, hogy tudja mindet fejben tartani és összeszervezni, igazi logisztikai zseni volt :)
Komolyra fordítva nem kell seggre ülni tőlük azért annyira. Mindenhol vannak értelmes, értékes emberek, ez nem nemzetfüggő.
üdv

hamisch 2008.03.21. 14:29:43

Könnyed tavaszi kalandnak ideálisch! (Ha eddig szorgalmasan kicsapongott, kevés esély van most hirtelen monogámmá válik. Szóval holtodiglan-holtomiglanra ne számíts nagyon, de sok kellemes élményben lehet részed vele!) Nem beleszeretni, viszont gyakorolni olaszul! (Vannak /lesznek más pasik is...)Az itt köpködő magyar kanok meg csóválják nyugodtan egymás farkát, ha nem értik meg, hogy a párkapcsolat (illetve mindenféle kapcsolat, vagy még az üzlet alapja is az, hogy : AZT KELL NYÚJTANI, AMIT A PARTNER SZERETNE! legalább nagyjából...ÉS EHHEZ A PARTNERRA FIGYELÉS ELENGEDHETETLEN...)

Béla 2008.03.21. 16:06:33

Nem az úr nemzetiségén volt a hangsúly, hanem a hozzáállásán. Nem nemzetiség szerint válogtok, ha valakivel (szó szerint) beszélünk közös nyelvet és szimpatikus, akkor pont nem érdekel,hogy mi az állampolgársága.

Egyébként meg nem az volt a cél, hogy holdiglan-holtomiglan. Jól érzem magam vele és ennyi. Nem akarom se megváltoztatni, se megtéríteni.

Elnézést, ha ezek a dolgok nem jöttek le eléggé hangsúlyosan :)

Viszont nem bírom megállni, hogy ne kérdezzem meg - akinek nem inge, ne vegye magára - de miért ekkora dolog, hogy éppen magyar vagy nem magyar valaki? Attól leszek magyar, hogy nem állok szóba senkivel, aki nem magyar állampolgár? Becsszó nem vagyok szőke, de ezt a logikát nem értem... Ennyi erővel hajszín szerint is szelektálhatnék, vagy szemszín szerint...

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.03.21. 18:04:55

Hat Bela, ez van veletek nokkel. Ezert baromi egyszeru felszedni szinte barkit, akivel megvan valami minimalis szimpatia. Lehet tudni, hogy mit kell csinalni, azokat szepen vigsakkozza az ember, es kesz is. Szo se rola, kell ehhez, hogy a 99% meg ne ezt csinalja, de ez nem olasz vagy nem olasz kerdes. Ahogy bator is irta, siman csak ismerte a dorgest. Raadasul - mondjuk ez a bejegyzesed vegere kiderult - aki igy jatszik, az nem nagy o, bar a lanyok, ha nem mondjak a szemukbe, pont az ilyen arcokat hajlamosak annak hinni.

Egy pasi anelkul is tudja, hogy ez egy nagypajas, amit o szemedbe modnott. Gondoljuk mar vegig: ki ismeri ezeket a trukkoket, a becsuletes, rendszes hos szerelmes sracok, vagy azok, akik sokat gyakoroljak? ;-) Azt mondjatok, hogy loviagias, meg ugy viselkedik, mint egy lovag, es kozben tenyleg a lovagregenyek hos szerelmes, 10 even at rajongo foszereploire gondoltok. De ha egy picit is kritikus szemmel vegiggondolnatok egy ilyen szitut, akkor legalabb ertenetek, hogy mi tortenik veletek :).

Most komolyan, ha fel akarok szedni egy not, es meg be is jon valamennyire, akkor mibol all furikazgatni egy kicsit? (Mar, akinek van autoja. De akinek meg nincs, az monsjuk mas szituban elokapja a telot, es taxit hiv, aztan mar a foldon is az allatok.) Jo, a kocsiban ott hagyni kicsit necces, de tegyuk fel, hogy az egyik szelhamos felismeri a masikat. Na meg ahogy irtad, egy percen belul egy ugyes trukkel vissza is ment ellenorizni ;). Fozes: na ennek aztan szinte egy no sem tud ellenallni, es igazabol nem szivesseg, mert aki ossze tud dobni egy kajat, az altalaban szeret is fozni, es cserebe kap egy jo adag csodalatot meg dicseretet (a p.nan kivul :) ).

Amugy erdemes ezt a vakfoltotokat osszehozni a 'miert nem hiv fel, amikor megigerte' cimu notaval. Pedig olyan jo fej volt, meg ilyen-olyan szuper. Na miert nem? :)

magyar: a szegyent valojaban te hozod a honfitarsaidra (rank). Azon kivul, hogy suletlensegeket irogatsz, rossz hiret is kelted ezzel a viselkedessel a magyar embereknek. Aztan a hozzad hasonloan (nem) gondolkodo kulfoldiek pont a magadfelekre fognak mutogatni, amikor a magyarokat zrikaljak. Es hogy mi a suletlenseg: ugyan hogy metelyezne mar meg nehany ezer (saccolok) olasz a magyar kulturat? Egyaltalan milyen kulturalis hatterrol beszelunk egy atlag magyar eseteben? Ha csak ugy felredobja valaki a hagyomanyait egy kulfoldi tars mellett, akkor nem lehettek azok amugy sem tul erosek, es magyar tars mellett csak veletlenul tartotta volna meg oket (avagy nem tartott volna meg semmit, csak a semmi ugye kevesbe latvanyos, mint a 'mas').

BKV-n uvoltozo kulfoldit meg meg nem sokat lattam, idegen nyelven megmukkani sem tudo (esetleg plusz pontert a kulfoldival magyarul hangosan, lassan tagoltan b-e-sz-e-l-o) idiotat annal tobbet. Nem mondom, az olaszok sem allnak tul jol, de ha pl. Finnorszagba megy az ember, ott 40 alatt mindenki beszel angolul. A taxisofor meg a hot dog arus is. Nem makog 3 szot, hanem folyekonyan beszel.

Béla 2008.03.21. 18:17:35

atléta:
Könyörgöm, hol lettem felszedve? :) Nem támasztottam elvárásokat és nem is őt szeretném jövendőbeli férjemnek. Egyszerűen jól éreztem magam vele, és most rögtön lehet a mókusok elé vetni.
Másrészt ilyen alapon bárki udvarlási mozdulatai mögé bele lehet látni átgondolt, taktikázós rossz szándékot. Ha virágot hoz, akkor az is csak egy lépés az ágy felé? :)

Amapola 2008.03.21. 22:12:05

Érdeklődő: a HÍV vírusos megjegyzésre: ha annyira agyalágyult vagy, meg a partnered, hogy félreléptek, és a mai világban nincs nálatok óvszer, akkor így is úgy is ráfaragsz. A teszt sem naprakész állapotot mutat, akár "iktathatod is", mihelyst elolvasod...

atleta.hu: "baromi egyszeru felszedni szinte barkit", aki maga is azt akarja, amit te. Aki nem, az nem könnyű préda, mire behúzzátok fületek-farkatokat és odébbálltok. "Hat (Bela) atleta.hu, ez van veletek (nokkel) pasikkal".
Én is ismerem a különbséget a magyar és olasz udvarlási mód között, és az olaszoké az érem. A miértet is tudom, atleta.hu, te is tudod... az olaszok úgy állnak a nőkhöz, hogy azok egy értékes, meghódítandó lények. A magyarok nagy százaléka meg úgy, ahogy az itteni ffi. hozzászólók nagy része, meg mint te: "Ezert baromi egyszeru felszedni szinte barkit, akivel megvan valami minimalis szimpatia." - az ilyen hozzáállással emberszámba veszed a lányokat?
És az ilyen hozzáállással csak olyanokat fogsz felszedni, akiket könnyen felszedsz, holnap meg a haverod ugyanilyen könnyen.
És soha nem fogjátok megtudni, miért jó udvarolni=meghódítani egy nőt. Aki könnyű zsákmányra hajt, rettegjen is a mindenféle nyavalyáktól :-) igaz, Érdeklődő? :-)

janomano 2008.03.22. 19:16:08

A kutyanevekről: egyszer kifutott elém az útra egy szép, fiatal vizsla. A tulaj hívta vissza: mócárt, mócárt, gyere!
Majdnem elestem a röhögéstől...

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.03.23. 01:29:31

Bela: > Nem támasztottam elvárásokat és nem is őt szeretném
> jövendőbeli férjemnek. Egyszerűen jól éreztem magam vele,
> és most rögtön lehet a mókusok elé vetni.

En nem mondtam, hogy ez baj, csak a te bejegyzesed kapcsan leirtam a velemenyem a dologrol. Amugy persze pontosan a hoditasi trukkok hatasa tobbek kozt az 'egyszeruen jol ereztem magam' hatas. De ezzel nincs baj, resze a jateknak.

> Másrészt ilyen alapon bárki udvarlási mozdulatai mögé bele
> lehet látni átgondolt, taktikázós rossz szándékot.

Es? :) Ott is van. A hoditas meg az udvarlas pont arrol szol, hogy meggyozd a masikat arrol, hogy te kellesz neki. Ezen belul vannak, akik jobban ismerik a trukkoket, es vannak, akik kevesbe. En sehol nem mondtam, hogy rossz ember lenne, aki ezzel el, ezt te hallottad bele.

> Ha virágot hoz, akkor az is csak egy lépés az ágy felé? :)

Termeszetesen egy lepes a celja fele. Es az embereknek sokfele celja lehet. Lehet az agy is, meg lehet a nagy szerelem is, meg lehet azi, hogy egyszeruen jol erezd magad. De ettol meg az van, amit leirtam, es raadasul ezt az altalad leirt pasi meg maga is elismeri.

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.03.23. 01:32:10

Amapola: > aki maga is azt akarja, amit te.

Minek vagod le a mondatom masodik felet, hogy utana valami hasonlora korrigald? Egyebkent nem igy van, nem kell, hogy hasonlot akarjon ugy altalaban, mert ez az elejen meg nem derul ki, te is tudod. Sot, hogy ki mit akar, az egy csomoszor menet kozben dol el. Eleg a szimpatia (megfelelo formaja, persze).

> Aki nem, az nem könnyű préda, mire behúzzátok fületek-farkatokat és odébbálltok.

A szemelyeskedes ertelmetlen, hiszen nem ismerjuk egymast. A ful-farok behuzas meg ugy hulyeseg, ahogy irod. Bocs. Van aki ilyen, van, aki olyan, es raadasul helyzet fuggo, hogy mit erdemes lepni. (Erdekes modon ha epp ugy hozza a beszelgetes, akkor meg boszen lehet azt mondogatni, hogy a sok hulye pasi nem veszi eszre, hogy hol kell probalkozni.) Amugy mondtam, a szimpatia sokat szamit, ha az megvan, akkor meg mar szoba sem kerul a csunya bebukas, ha nem nagyon hulye valaki, hiszen egy szimpatikus ember udvarlasa csaka total serult emberekbol valt ki gonosz reakciot. Ha meg csak kedvesen allitasz le valakit, akkor miert hunyaszkodna meg?

> Én is ismerem a különbséget a magyar és olasz udvarlási mód között, és az olaszoké az érem.
> A miértet is tudom, atleta.hu, te is tudod... az olaszok úgy állnak a nőkhöz, hogy azok
> egy értékes, meghódítandó lények

Nem tudom, mert en veled szemben csak nehany olaszt ismerek (kb. 10), azokkal se voltam soha csajozni, meg csak nem is beszeltunk rola. Teljesen normalis embereknek neztek ki.

> A magyarok nagy százaléka meg úgy, ahogy az itteni ffi.
> hozzászólók nagy része, meg mint te: "Ezert baromi
> egyszeru felszedni szinte barkit, akivel megvan valami
> minimalis szimpatia." - az ilyen hozzáállással
> emberszámba veszed a lányokat?

Hat nem talalod viccesen ellentmondasosnak a ket mondatodat? Egyszer az olaszok szamara a nok meghoditando lenyek, es az tetszik neked, amikor en irom ugyanezt (kisse cinikusabb hangvetelben) akkor meg ugyanolyan vagyok, mint a magyarok nagy szazaleka. Ebbol nekem csak az kovetkezne, hogy a magyarok nagy szazaleka, olyan, mint az olaszok nagy szazaleka :). De hat pont ez az, amit nem latsz te sem, es raadasul meg csak vegig sem akarod gondolni. Aki profi az udvarlasban, az sokat gyakorolta (vagy tehetseges).

> És az ilyen hozzáállással csak olyanokat fogsz
> felszedni, akiket könnyen felszedsz, holnap meg a
> haverod ugyanilyen könnyen.

Ez nem a hozzaallasom, ez a velemenyem es a tapasztalatom a dolgok mukodeserol. Ezeknek a tapasztalatoknak egy resze ugy szuletett, hogy haver statuszu lanyok torteneteit hallgattam. Raadasul ugye nem azt mondtam, hogy ezek a trukkok csak az egyszeruen becserkeszheto lanyoknal mukodnek (definicio szerint oda ugye nem nagyon kellenek trukkok), hanem ugy altalaban. De hat te is ezt irod:

> És soha nem fogjátok megtudni, miért jó udvarolni=meghódítani egy nőt.

Hat ezeknek a trukkoknek az ugyes alkalmazasat hivjak udvarlasnak. De nezzuk masfelol: ha tevedek, akkor miert van az, hogy olyan baromira egyet tudtok abban erteni, hogy milyen az igazi udvarlas? ;)

rock 2008.03.23. 10:40:40

atleta te nagyon el vagy tévedve, ez nem egy üzlet

rock 2008.03.23. 10:41:32

ismerek nőket akik már rámosolygni sem mertnek egy magyarra mert a sok parasztarcú onnan kezdve azt hiszi nyitva az ajtó és taperol meg nyomul gusztustalanul

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.03.23. 15:00:01

rock: nem tudom, hogy te mit olvastal, az alapjan biztos el vagyok tevedve, de hogy sehol nem irtam azt, hogy uzlet lenne, az is hetszentseg. Amugy nem is rossz megkozelites, vegulis valoban uzlet :). Es ez az uzlet a tulelesrol, evoluciorol szol. (De mondhatjuk forditva is, hogy valojaban az uzleti jatekokra ervenyes az evolucio, lasd Mero.) Ettol meg persze in situ nem ez jar a tobbseg fejeben.

> ismerek nőket

Mindannyian ismerunk olyan noket akikre igaz valami. Ha megnezed jobban azokat a kritikakat, amik azzal foglalkoznak hogy a ferfiak ugy altalaban milyenek, akkor megdobbenve fogod eszrevenni, hogy baromira ellentmondanak egymasnak. (Pl. a sok parasztarcu taperoloval szemben biztos talalsz itt olyat, ami arrol szol, hogy mindegyik gyava es mulya.) Amugy a parasztarcu nyomulas es a maflasag is gyakran ugyanabbol ered: a jatek, a szabalyok, a jelzesek es a trukkok nem ismeretebol.

Amapola 2008.03.23. 19:29:46

atleta.hu:
kedvesen csak azt lehet leállítani, aki kedvesen udvarol. Valóban ki ilyen, ki olyan, de kérdezd meg a lányismerőseidet, hogy százalékosan hányan udvaroltak nekik úgy, ami udvarlásnak nevezhető, hányan úgy, amiben az volt "gyere, ugorj az ágyamba, nincs időm köröket futni". És akkor higgy nekik... :-))
Amúgy én csak azt éleztem, hogy azt mondtad "baromi könnyű felszedni vkit", akivel megvan a szimpátia. Na ez az. Az erölködés hol marad?? Baromi könnyű=mert annyit is ér a nő. És vhogy általánosítást hallottam ki. Bocsi, ha nem az volt, én ezt éreztem benne..
profi az udvarlásban=sokat gyakorolta. De neki olyan minőségű is az udvarlása! Gyakoroljatok Ti is! Mondjatok szépeket! Hány haverod mondott hasonlatokat egy lány szeméről pl.? Te hányszor? vagy a mosolyáról? Szavakat!! Látod, ez hiányzik a magyar udvarlásból! Ha többet olvasnának az emberek szépirodalmat, nem is lenne nagy "wasistdas" szavakkal (is) udvarolni. Addig marad a "könnyű felszedés".

túlélés, evolúció?
gyakorlatilag tényleg. Csak tudnám, akkor miért vagytok kiakadva, ha a nő a pénzt választja. Csak túl akar élni - ezek szerint - azaz ha világra hozza az utódot, legyen lóvé a fennmaradáshoz, míg ő kiesik a pénzkeresésből. Ergo a gazdag, domináns hímek fennmaradnak, a többi meg szevasz..
Akkor minek irígylitek a gazdag domináns olasz hímtől a magyar nőstényeket? csak szimpla evolúció, nincs miért kiakadni ... :-DD

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.03.25. 14:57:30

Amapola: > kedvesen csak azt lehet leállítani, aki kedvesen udvarol.
> Valóban ki ilyen, ki olyan, de kérdezd meg a lányismerőseidet, hogy százalékosan hányan
> udvaroltak nekik úgy, ami udvarlásnak nevezhető, hányan úgy, amiben
> az volt "gyere, ugorj az ágyamba, nincs időm köröket futni". És akkor higgy nekik... :-))

Nem kell megkerdezni oket, hiszen a storyk nagy reszet ismerem. Az ilyen hulyeket meg amugy is mindenki eloszeretettel meseli. A lanyismeroseim tulnyomo tobbsege eleg ertelmes, ezert aztan nem meglepo modon eleg keves ilyen tortenetuk van. :)

> Amúgy én csak azt éleztem, hogy azt mondtad
> "baromi könnyű felszedni vkit", akivel megvan a
> szimpátia. Na ez az. Az erölködés hol marad??
> Baromi könnyű=mert annyit is ér a nő. És vhogy

Tudom, hogy ezt elezted, csak kicsavartad, amit mondtam, raadasul ugy, hogy a vegen meg magaddal is ellentmondasba kerulsz, es olyan strategiat probalsz a szamba adni, amirol aztan te bizonyitod, hogy nem mukodik :). (Eroszakos nyomulas.) En pont a Bela altal leirt tipikus - itt is lathatoan tobb holgyemeny altal magasztalt - 'udvarlasi' szokasokra irtam, hogy ezek azert olyan aprosagok, amirol a rutinosabbja tudja, hogy mukodik, erofeszitest viszont nem nagyon kivannak. Hogy hol kell erolkodni, ezt ne tolem, hanem magadtol kerdezd :).

Amugy az izzadsagszagu erolkodesnek semmi ertelme. Ez egy jatek elore lefektetett szabalyokkal, ami az esetek nagy tobbsegeben mukodik. Egy kommunikacios folyamat. Amugy eleg szorakoztato. Ha megnezed az egyszerubb allatokat, akkor pont ezt csinaljak. Ha meg a hangot is felcsavarod a TV-n, akkor biztos hallani fogsz a narratortol egy-ket olyan mondatot, amiben a nasztancot, ritust, szabalyokat emlegeti ;).

> általánosítást hallottam ki. Bocsi, ha nem az
> volt, én ezt éreztem benne..

Altalanositas az volt, de konkretan a bejegyzesben megemlitett trukkokkel kapcsolatban. Tehat a megfelelo (nem tul szofisztikalt) trukkokkel konnyu elcsabitani eleg sok lanyt, nem csak ugy altalaban. Igy jobb? :)

> profi az udvarlásban=sokat gyakorolta. De neki olyan minőségű is az udvarlása!
> Gyakoroljatok Ti is!

O, nekem most nem aktualis, de nagyon szerettem gyakorolni ;)

> Mondjatok szépeket! Hány haverod mondott hasonlatokat egy lány szeméről pl.?

Nemtom, altalaban nem hallgatoztam, es ezeket a dolgokat a fiuk nem beszelik meg. Ahogy a dugast sem - ellenben a lanyokkal.

> Te hányszor? vagy a mosolyáról? Szavakat!! Látod,

En elegszer. :) De szerintem aki sokat (sok nonek) mond hasonlo dolgokat, az hiteltelen. Nem a nok szemeben, ok imadni fogjak erte, hiszen nem gondoljak vegig, hogy nyilvan mindenkinek ezt mondja, es akkor ez az esetek nagy reszeben nyilvan nem igaz. De ettol meg hazugsag, es ezt az illeto tudja. Ez igy nagyon felszines, de van olyan ismerosom tobb is, aki ezzel jatszik/jatszott.

> ez hiányzik a magyar udvarlásból! Ha többet

Amugy meg a strategiak es a trukkok alkalmazasa mellett mindenkinek megvan az egyeni stilusa, tehat sosem leszunk egyformak - a szerencsetekre. Ki ezt ki azt helyezi eloterbe. Az egyik tobbet bokol, a masik machosabb, es egyik sem eleve halott probalkozas :)

> Addig marad a "könnyű felszedés".

Az nem a pasikon mulik. Tekintsuk hekkelesnek a dolgot. Mindig lesznek konnyu utak. Nem a konnyu nokhoz, hanem altalaban a nokhoz :)

> gyakorlatilag tényleg. Csak tudnám, akkor miért
> vagytok kiakadva, ha a nő a pénzt választja. Csak

En nem vagyok kiakadva, szerintem a tobbseg szinte feltetelezi. Sot, tobb norol feltetelezi, mint ahanyan ezt megteszik.

> túl akar élni - ezek szerint - azaz ha világra
> hozza az utódot, legyen lóvé a fennmaradáshoz,
> míg ő kiesik a pénzkeresésből. Ergo a gazdag,

Egyszerubben: biztonsagot keres a gyerekneveleshez, de lenyegeben igy van.

> domináns hímek fennmaradnak, a többi meg szevasz..

Igy van. Sot, _mi_ maradtunk fenn, tehat olyan nagyon rosszul nem csinalhattuk (ahogy ti sem). Ezert nincs ertelme azon vekengeni pl., hogy miert hutlenek a pasik (meg a nok). Oket jutalmazza az evolucio a ti segitsegetekkel.

> Akkor minek irígylitek a gazdag domináns olasz hímtől a magyar nőstényeket?
> csak szimpla evolúció, nincs miért kiakadni ... :-DD

En nem irigylem, csak azt tettem szova, hogy ez nem az olaszsagtol fugg, nem is annyira gazdagsagtol (bar ez relatov fogalom), es nem kell annyira elajulni tole. Mert pont az altalad emlegetett biztonsagot nem fogod megkapni egy ilyentol (nem egy gazdag olasztol, hanem a postban emlegetett urgetol) soha. Viszont azt igeri - persze nem feltetlenul tudatosan - az udvarlasi trukkjeivel tobbek kozt. Az egyik vonzero, aminek konnyen bedolnek a nok ez a mufigyelmesseg, mutorodes. Ez a biztonsag kereso szenzorotokra hat. Na ezzel nagyon konnyu visszaelni, hiszen ezt rovid tavon nagyon konnyu eljatszani. Van olyan, hogy hosszu (egyebkent nyilvan doglodo) kapcsolatbol szedul ki a lany, egy ilyen pasihoz, mert az haromszor figyelmes volt vele. (Ellenben a parjaval, aki nmyilvan evekig kitartott.)

A masik, amire ugrotok a porgos macso, aki mindenkinek kell, vagy legalabbis ugy viselkedik. Veszelyes elet, atlagbol kiemelkedo statusz (lehet akar DJ, akar focista, akar akademikus, vagy csak a legjobb fej a tarsasagban), nehany extravagans szokas, laza eletmod, stb. Aztan ezzel eg ott jon a kopp, hogy az ilyen emberrel eleg nehez egyutt elni (tapasztalatbol mondom ;)) ), ezert elkezdenetek kerekbetorni.

Vegulis segitettel eleg jol megfogalmazni a dolgot :).

Amapola 2008.03.26. 21:28:35

:-))
köszi, atleta.hu, ez szép, korrekt volt. :-)
És frappáns :-D

Kérdés: "itt is lathatoan tobb holgyemeny altal magasztalt - 'udvarlasi' szokasok":
ha ennyien magasztaljuk (tök mindegy, mire hajt, és meddig tart), nem lehet, hogy mégis jobb, mint a magyar szokás?
tudod, ha én mondok egy véleményt és tíz másik egy másikat, elgondolkozom, hogy talán nem az enyém a helyes...
Bár itt jobbára a nők melléálltak, a pasik ellene (területvédő magatartás a betolakodó hímmel szemben?? :-D).
Igazságot nem lehet tenni, mert ez már a nemek harca :-)

Ugyanakkor, ha vannak olasz ismerőseid, tudsz a válási procedúráikról is. Meg hogy a békítőig még a netán mástól született gyereket se veheti a nevére (az meg évek múlva csak).
Így ott kissé más a súlya a félrelépésnek is meg sztem az egész udvarlásnak is.
Mindegy. Elismerem, sokban rosszabbak (a déliek még inkább, a "mammá" szerepe a családban stb.), de talán mégse véletlen, hogy sokan mondják(~juk), hogy udvarolni azt tudnak :-D
A túlélés-dolgot általánosítottam, így most korrigálok: a T/2 után mindig: "tisztelet a kivételeknek"
:-)

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2008.03.27. 23:16:16

Amapola: > ha ennyien magasztaljuk (tök mindegy, mire hajt, és meddig tart),
> nem lehet, hogy mégis jobb, mint a magyar szokás?

Nem tudom, hogy jobb-e, nyilvanvaloan jobban bejon, mert jobban mukodik. De nem hivnam olasz meg magyar szokasnak, siman csak hozzaertesnek. Mondom, abban, amirol beszelunk semmi olasz nincs. Ismert trukkok, mukodnek. Mas kerdes, hogy talan altalaban a magyar pasik benabbak (tobb koztuk a bena), de akkor ugyanugy a magyar nok is. Sorry. Egy tarsadalom vagyunk, egymast alakitjuk. Igazabol meg mindig csak amiatt emeltem szot, hogy ez nem magyarsag vagy olaszsag kerdese, es a latszattal ellentetben (es ez a fontos) ez nem jelenti azt, hogy az illeto jobb tars lenne. (Sot, hat a storyban o maga meseli el, hogy nem az.) Es ezzel nekem semmi bajom sincs, mert jo az, amit o csinal, csak ti meg lassatok, hogy mi az :). Amugy azt is erdemes vegiggondolni, hogy egy kulfoldon, idegen kornyezetben elo embernel altalaban ez az egyik tipikus viselkedes: nyit, porog, stb. Egy ilyen ember viselkedeset nem feltetlen erdemes altalanositasi alapnak venni.

> ha én mondok egy véleményt és tíz másik egy másikat, elgondolkozom

En nem :). En elgondolkozom azon, hogy a velemenyek milyen tapasztalatokon vagy elgondolasokon alapszanak. Mivel eleg kevesen eltetek Olaszorszagban, ezert a legtobbetek nem ismeri az atlag olaszokat. Az, ha ide jon valaki, es itt beprobalkozik a balcsiparton, az nem az atlagos ember atlagos viselkedeset tukrozi.

> Ugyanakkor, ha vannak olasz ismerőseid, tudsz a válási procedúráikról is

Nem tudok, nagy reszuk szoftver mernok vagy informatikus PhD hallgato volt, amikor talalkoztunk :P. En voltam a legnagyobb macso, pedig akkor meg sehol se voltam ;)

> Így ott kissé más a súlya a félrelépésnek is meg sztem az egész udvarlásnak is.

Meg a nok inkabb foglalkozan a csaladdal, mint itthon, meg a pasik 30 eves korukig otthon elnek, es alig lehet oket ravenni, hogy elkoltozzenek a mamatol, mert az olyan kenyelmes nekik, es emiatt aztan pl. nehezebb az intim egyuttlet (ertsd: dugas). Es ezt mind meg lehetett tudni a spektrumbol ;). Ja, most latom, hogy a mamat te is irtad. Nekem nem kell, hogy rosszabbak legyenek, ok is emberek, mi is azok vagyunk. Ja, es az udvarlas nem egyenlo azzal, hogy emberszamba vesz valaki. :)A tobbit meg mar elmondtam. Sot, ezt is.

nitro 2008.03.28. 19:35:08

Kicsit off, de megtaláltam Bélát az iwiwen. Jó, tudom, úgy nem nagy szám, hogy már a tévében is szerepelt... :-)

Laja 2008.04.20. 19:57:05

Ma hallgattam a Radio Q-n az iras szerzojet. Hat egyszeruen katasztrofalis ahogy beszel a csaj. ÖÖÖöööööööö, hát .... öööööööö aztán ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ .... Szörnyű! Inkabb maradj meg az irasbeli formanal ha lehet.

Leila 2008.06.08. 16:36:42

látom megoszlanak a vélemények. Azért szarul esik mikor néhányan közületek úgy általánosít mintha minden olasz egy negativ istencsapása lenne. Az én szerelmem is olasz és nem a nemzetisége miatt szeretem, nem is azért mert az most menő vagy mi, és nem azért hogy barátnőimnek dicsekedjek hogy olasz a barátom. Egyszerűen imádom, életem szerelme, és én az övé. Sajnos Andie magyar pasik között nagyon ritka az olyan aki képes őszintén kifejezni érzelmeit. Nem mondom hogy nincs, sok kapcsolatom volt már nekem is, de tény hogy az olasz férfiak azért másképp voltak nevelve-és ez meglátszik a viselkedésükön. Soha senkit nem láttam még úgy udvarolni mint őt, végtelenül hűséges, szerető, állandóan mosolygó személyiség. Amióta ismerem, minden nap szerelmes leszek belé újra és újra-és végtelenül boldog vagyok vele. :)
süti beállítások módosítása