Virtuális társkeresés

Mi végre hoztam ezt a blogot létre? - vetődik fel az átlagban ez a kérdés, főleg azokban, akik a virtuális társkeresést még úgy mélységében nem is próbálták ki. Bonyolult feladat önmagában is magunk mellé társat találni. A modern - szabadságtól terhelt - világunkban az emberek nemhogy közelednének egymáshoz, hanem a maguk kis mikrokozmoszait kialakítva - mint egy óriáscsillag felrobbanása után megmaradt apró, szakadt részei - távolodnak egymástól. A bizalmatlanság megakadályozza a régi formák, tradiciók, helyek hatékony mûködését s mindenki próbálkozik azzal, amit jónak gondol. Jó esetben. Mert vannak olyanok is, akik munkájukból és hobbijaikból kiindulva nem nagyon járnak idegen emberek közé és szûkös baráti körükben már nem találva senkit inkább megbékélnek a helyzettel és várnak a csodára: hátha a jószerencse eléjük sodor valakit. Vagy igen vagy nem. S aztán ebbôl születnek a rossz, megalkuvós házasságok. De szerencsére vannak, akik viszont hajlandóak aktívan is tenni magányuk megszüntetésért, méghozzá a technika legújabb vívmányának igen kényelmes módszerével: online társkeresôkbe jelentkeznek be. A mód kényelmes, mert otthoni karosszékbôl is mûvelhetô, kockázatmentes, mert a visszautasítás nem oly sértô, megalázó, mint pl. egy szórakozóhelyen, izgalmas, mert egyszerre részegítôen nagy számú delikvensbôl választhatunk, olcsó, mert a havidíj még mindig gazdaságosabb, mint bármilyen rendezvényre a belépô, tehát sok szempontból egy igazi jótétemény: DE NEM CSODASZER! Valójában ez is az élet leképezôdése, s itt is elôfordulnak bunkók, megtévesztô emberek, szórakozni-másokat átverni akarók, dilisek, lelki betegek, félrelépôk, mûveltek és mûveletlenek, érdekesek és unalmasak, lúzerek és nyerôk, szépek és nagyon csúnyák, kíváncsiskodók és rákattantak: miért is lenne ez jobb, mint a való világ, ha a szereplôi ugyanazok?! Viszont - ha valaki már gyakorlatra tesz szert, jó emberismerô, akkor itt ki tudja szűrni azokat, akik a negatív kategóriába tartoznak, akiket széles ívben el kell kerülni! Ebben a blogban próbálom majd összeszedni mindazt, amit eddig tapasztaltam, hogyan kell jó, informatív adatlapot készíteni, honnan tudhatjuk, hogy melyik adatlap kamu, NETikett, lúzerek és nyertesek, képek elemzése, levelezéstôl a randiig, társkeresô oldalak rangsora és sajátosságaik, kik és miért szórakoznak, biztonság, jó elsô levél, stb.... Szívesen veszem majd a hozzászólásokat, amelyek egyrészt majd árnyalni fogják a képet, másrészt remélem, a beküldött történetekkel szórakoztatva lehet megmutatni a netes ismerkedés hasznát, létjogosultságát, eredményeit és esetleges buktatóit, hogy a jogtalanul illetett negatív kritkát és indoklatlanul rárakodott - "Te miért itt ismerkedsz, hiszen te tök normális vagy?!" - értetlenkedést valami jobbító szándékú és hasznos kritikává, javaslatokká fordíthassuk.

Nekem sem egyszerű... (22)

2008.04.07. 14:09 Line24

...avagy hogyan buktam be egy randit az Oscar miatt

Vau, az élet nagy meglepetés. Főleg, ha van benne egy nő. Avagy sok. S ha még annál is több, akkor meg egy óriási meglepetés-zuhatag. Nem tudom, de nem is akarom utolérni a nôi gondolkodást, nem is akarom őket megérteni - hiszen számomra csak a logikus gondolkodásmód halmaza áll rendelkezésre, míg a nekik az érzelmi intuíció és a néha belőle táplálkozó illogikátlannak tűnő ugrások és döntések is bejátszanak a döntésbe.
Hogy ez jó vagy rossz? Döntse el az olvasóm.

Történt a napokban, hogy találkoztam egy szimpatikus és jókedélyű lányal. Elsô találkozás nagyon happy módon zajlott le: mosolygás, vigyorgás és tsai. Beszélgetés egy elôre megállapodott short time üzemmódban, nem elhúzva és a végletes kifárasztás módszerével élve - ha szimpatikusak vagyunk egymásnak, akkor az kiderül csekély 1 óra alatt is, ha megismerésre méltónak találtatunk, az szintén.
Annak találtam és Ô viszont engem. Boldogságos elválás és megegyezés, hogy folytatjuk következő hét elején. Érdekes és szemléletes módon jött tőle egy sms még aznap este, amiben leírta, hogy jól érezte magát. Ez egyáltalán nem szórakoztató és informatív, de egy nagyon-nagyon-nagyon fontos gesztus, amiről a mai - szétszívatjuk a másikat és agyontaktikázzuk a kapcsolatok elejét - világunkban olyannyira nem megszokott, pedig kedves és a pasiknak szárnyakat adó tett!
Kissé befásult gondolkodásmódomnak is adott egy hatalmas pofont, optimizmusomat és érdeklôdésemet is azonnal felkeltette réveteg állapotából: nohát, vannak még egészséges lelkületû, a randikat nem perverz idôtöltésnek használó lányok, akik tudják még hogyan is kell ezt csinálni.
Második találkozásunkon is kellemesen elrepült az idô néminemű alkoholos befolyásoltság segítségével. Ott elcsattant az, aminek el kellett... :-)
No dejszen, mi légyen az harmadik randin? Régen voltam közösségi mozgókép vetítő alkalmatossági helységben - mivel nem igazából tetszenek a manapság megjelenő műalkotások, hogy bevállaljam a kockázatot -, de mint szokásos randihelyszín ill. program egy fáradt hétköznap estére talán megfelelő lesz. Ámbátor mi is legyen az, amire beülhetünk? Nem akartam - tájékozatlanságom ellenére - bakot lőni és valami kellemes és értelmes filmecskére beülni. Férfiként a választás előttem állt: kijelölni a helyszínt és az élvezet tárgyát. Logikusan végiggondoltam: időm nincs végigolvasni a kritikákat, a filmek ajánlóit, így valami olyasmit kell találnom, amit mások nagyon jónak találtak. S mi a legjobb film? Hát az Oscar díjas film! Idén a Nem vénnek való vidék lett az. Hát nosza, legyen az!
Sok infóm ugyan nem volt róla, a hölgynek sem, de legalább bízott bennem. Nem kellett volna.
Borús előjelként szinte néptelen volt a terem. Aztán elindult... Másfél óra alatt nem kevesebb, mint 50 gyilkoságot követtek el benne, plusz a randimat is hozzácsaphatjuk, tehát 51 hulla róható fel e filmnek.
Ugyan a közepénél megkérdeztem, hogy távozzunk-e, de hősiesen kitartott, viszont a hazaúton beszólások és pikirt megjegyzések keretében kellett kiállnom a dühének levezetését a kellemetlen 2 óra miatt. Utána már nem hívtam, csak egy sms-t kockáztattam meg, de egy tárgyilagos válaszban javasolta, hogy többet tán nem érdemes próbálkoznunk.
Hát így csapott le a kezemről Oscar egy nőt...

29 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fvtr.blog.hu/api/trackback/id/tr64406413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Santesor 2008.04.07. 14:57:20

Pedig nagyon jó film.
Akkor nem is kár a nőért, ha 1. nem tetszett neki 2. nem akart kimenni a moziból a felkínált alakalmas pillanatban.

Flankerr 2008.04.07. 14:57:32

Részvétem.. de ha már moziba hívsz valakit, illik utánanézni, mit néztek meg, főleg ha a lány deklarálja, hogy nem ismeri\nincs konkrét mozi ötlete.. ekkor a fiú felelőssége a menü nem?

viktor134 2008.04.07. 15:02:26

hát így járt a lány.

ühüm 2008.04.07. 15:06:26

Az a film TÖK JÓ!
Szóval, nem hiszem, hogy ezen buktad be a randit.
Különben is milyen csaj már az, aki a harmadik randi és egy neki nem tetsző film után pikírt lesz és lekoptat?!?!
Azért remélem sejted, hogy ez inkább csak egy pont kapóra jött kifogás volt...

wachaz · http://tvmusor.tv 2008.04.07. 15:08:33

Részvétem. Azt tudd, hogy ha ennyi miatt szakítottatok, akkor ez a buli amúgyis is hamar megdöglött volna. Egy párkapcsolatban a nő nézze végig a pasival a Ryan közlegény megmentését, és a pasi pedig a nővel a Csokoládét - ha már az Oscar díjaknál tartunk (bár az utóbbi csak jelölés).

Andie 2008.04.07. 15:08:48

Hábazmeg, ha egy nő dob egy film miatt (én a Fürész 4-re vittem volna), akkor azt egy percig ne sajnáld. Ekkora egy diszpicsát? Komolyan, ma ez a divat?
Ha véletlen rossz koktélt rendelsz, nem segited fel a kabátot, nem XY cipö van rajtad, akkor bocs, többet ne hivjuk egymást?
Hát a maradék agyam eldobom. 15 éve, mikor én udvaroltam, ez indiferens volt. Voltunk mi is jó meg szar moziban, jó meg szar együttléten (eső, elázás, hideg, busznemjövés, késés a randiról, akármi), de ettől még tetszettünk egymásnak, akartuk egymást, és nem egy rohadt filmet.

Line, legközelebb hivjál engem moziba! Ha csókot nemis kapsz, de egy nagyot sörözünk, meg lefikázzuk a filmet. Igérem, máskor is megyek veled! (sms-t is kapsz este) :D

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2008.04.07. 15:19:18

Egyébként meg is érdemled, ha nem tudtál megkérdezni valakit. De komolyan.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.04.07. 15:21:45

hát az is szakítóok, ha az iwiwen nullázod az adatlapod, és a "kapcsolatban" szöveg "egyedülállóra" változik :) ma volt egy másik blogon

Andie 2008.04.07. 15:24:42

Várjá, rám fél év után szólt rám az asszony, hogy egyedülálló vagyok. Bizisten, nem néztem. De hálistennek csak pár perc duzzogás volt a büntetés. Mondtam neki, ha ez alapján akaszt le valaki mellőle, akkor meg is érdemli :)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.04.07. 15:24:58

nekem is "kell" táncfesztiválra mennem minden évben, mert asszonypajtásnak tetszik, hát egyefene elviszem. igaz őt még nem sikerült rábeszélnem egy bebaszós, óbégatós metálkoncertre :).
de lájtosabb zenekarokra simán vevő...

dóri 2008.04.07. 15:26:44

Én még abban az időben nőttem fel, aki Ryen közlegény megmentését is végignézte, és több, akciófilmet. Persze utaltam rá, hogy jó, jó, a film, de én nem igazán bírom amikor tucaszám gyilkoljuk egymást (fel sem merült bennem mszakítóoknak). lyankor pedig a barát fordítva eljött velem más filmet megnézni. Én ezt normálisnak tartom. Pesrze vannak szélsőségek is, pl. a legtöbb férfi tudja, hogy nőt ismerkedés címén nem kell hororrra hívni (még ma sem bírom őket, pedig közel vagyok a 30-hoz). És én sem vártam el hogy szuper extra romantikus filmre unszoljam a srácot. Ellenben vígjátékok szerintem mindig bejönnek mindkét félnek.

dóri 2008.04.07. 15:28:48

Gyilkoljuk helyett gyilkolják-ot akartam írni természetesen ;)

És bocs az egyéb elgépelésekért is.

wachaz · http://tvmusor.tv 2008.04.07. 15:34:14

dóri: én azért a mai vígjátékokat nem ajánlanám az első néhány randihoz: ritka az, amelyikben a poén nem épül fanszőrzet vágására sövénnyíróval, férfihátszőr gyantázására, vagy a gennyes pattanás kinyomására úgy, hogy a tartalom ne takarja be a falitükröt.

dóri 2008.04.07. 15:44:34

wachaz: ;)
Amiket írtál, tényleg nem első randikra valók. De fő a humorérzék, ezek még mindig jobbak, mint számomra, rettegni egy horoor miatt. Persze az sem feltétlen balul sül el.
Egyetlenegy film volt, amire tudatlanul mentem. ( 4-en mentünk-nyertük a jegyeket, különben csak kettesben mentem volna-, akkori kibontakozófélben lévő kapcsolatombeli imádott férfija, barátnőm és az ő barátja). A film címére nem emlékszem már, csak arra, hogy annyira féltem, hogy lényegében a srác ölében kötöttem ki, szorosan hozzábújva-amit persze ő sem bánt ;)

De ha egy film nem jó, eszembe nem jutna ezért a srácot hibáztatni. Ez azért durva.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.04.07. 15:57:44

nekem egy film volt amit nem bírtam végignézni, és ki kellett mennem róla. szerencsére nem nővel voltam, hanem baráti társasággal. tippeljetek melyik volt (magyar produkció). (bár odanemfigyelve, csókolózva át lehetett volna vészelni szerintem azt is)

Reggie 2008.04.07. 15:59:55

Ez a csaj egy martirkodo puhany volt. kukaba vele.

kem 2008.04.07. 16:00:17

Gratulálok a hölgyhöz és az ízlésedhez. Legközelebb menjetek amerikai pite 4-re. Ez az egész szánalmas és jellemző.

Andie 2008.04.07. 16:04:47

wachaz : ki ne hagyd a kisbaba-sugárba-arcon-hányós jelenetet, az a kedvencem :blöe:
El nem tudom képzelni, ki a vevő az ilyenekre. Ha a tv-ben feltünik egy új film (nyilván ZS kategóriás, különben már moziban nyomták volna), vagy egy trailerben azokat látom, amiket irtál, plusz a fő humorforrás a fingás meg a büfögés, akkor azt a filmet messzire elkerülöm.

dóri : látod, akkor a horrorfilm mégis közelebb hoz :)
No persze ehhez olyan csaj kell, mint Te, nem pedig egy ilyen, aki az irásban szerepel. Én anno a Bodyguardra vittem el elsőként kedvesemet, hát a csónakrobbantós jelenetnél erősen belémkapaszkodott, azóta is emlegetjük :P

dóri 2008.04.07. 16:07:39

Hurrá Torpedó: kíváncsivá tettél, melyik magyar film nézéséhez kell részvétet nyílváníani ;) ?

dóri 2008.04.07. 16:11:56

Bocs, a sorozatos elgépeléseimért, ma átlagon alul teljesítek, a félre klimpírozásaim legyőzték a helyesírásom...

Patreides · patreides.blog.hu 2008.04.07. 16:41:04

"a néha belőle táplálkozó illogikátlannak tűnő ugrások"
Illogikátlan? Ez nagyon jó. Azmiaz? :)

Mokus 2008.04.07. 18:16:43

sztem a filmen nem mulik
nem a film a lenyeg hanem az egyutt toltott ido es kozos elmeny

normalis ember egy film miatt nem falcol le, jobban jartal igy. mas volt es nem volt oszinte csak rafogta. nem te rendezted es azt is meg lehet beszelni ha nem tetszik valami. pl a film.

anikoka80 2008.04.08. 13:07:30

Hát Line24 én elgondolkoznék rajta, hogy vajh mit tehettem a randin, ami a lánynak nem tetszett. Elképzelhetetlennek tartom, hogy egy rosszul választott film miatt valaki lezárjon egy bimbózó ismerkedést. Gondolkozzunk logikusan: Az első két randi jól sikerült - bár itt megjegyzem a másik felet is érdemes lenne megkérdezni, nem-e az elpuskázott filmválasztás adta meg a végső lökést - akkor vagy a lány értékrendje nagyon nincs a helyén, vagy pedig Te követtél el valamit a 3.randin.

Jancsika 2008.04.08. 13:25:15

Kedves Line24!

Irhatnal mar egyszer sikerult randikrol is, biztosan voltak, nem? Marmint, hogy lett belole valami komolyabb vagy kevesbe komoly, de szenvedelyes,hm? :-)

Kopasz Mercis 2008.04.08. 13:50:04

Mit tettél a moziban? Semmit? Akkor az volt a baj.
A női lélek kiismerhetetlen...

nitro1 2008.04.08. 22:10:26

Biztos nem volt rajta sapka! :-D

volante · http://volante.blog.hu 2008.04.09. 08:18:56

Tényleg érdekes a hölgy reakciója. Bár az is igaz, hogy manapság nehéz normális filmet találni a mozikban.

Tanulság: el kell olvasni az ismertetőket! :)

sayed 2008.04.09. 16:46:24

Moziba mozirajongóval kell menni, akkor nincs ilyen gikszer, mert ha te nem is, a másik tudni fogja. Ha egyikőtök se profi, a kommersz filmekre kel utazni. A 27 idegen igen például kategóriájában és témaválasztásában is megfelelő randifilm. ;-) És még meg is nézhető.

Egyébként pedig ha csak a kidobott 2 óra és a munka miatti stressz, fáradtság volt a gond, egyébként pedig a kollegina normális, akkor bocsánatot kérve jelentkezni fog 1-2 napon belül és Te meg eldöntheted érdekel-e tovább úgy is, hogy kicsit érdekesen kezeli a stresszhelyzeteket. Ha meg nem jelentkezik, akkor adj hálát az égnek, hogy nem szerettél bele még jobban...
süti beállítások módosítása